سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد
نخستین سامانه پیامکی بیمه مرکزی با حضور رییس کل، اعضای هیات عامل و مدیران این نهاد حاکمیتی افتتاح شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، این سامانه با هدف دریافت پیام ها، شکایات و دیدگاه های مردمی و ارائه پاسخ در سریع ترین زمان ممکن در بیمه مرکزی راه اندازی شد.
در آیین افتتاح این سامانه، رییس کل بیمه مرکزی با تشریح اهمیت استقرار یک مرکز قدرتمند و جامع پاسخگویی در نهاد ناظر نسبت به توسعه آن تاکید و رهنمودهایی را به کارکنان این سامانه ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، شهروندان می توانند در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل از طریق تماس با شماره تلفن این سامانه (۲۳۴۲) اطلاعات بیمه ای مورد نیاز خود از قبیل اطلاعات شبکه فروش شرکت های بیمه و ارزیابان خسارت بیمه ای، میزان حق بیمه ی بیمه اجباری شخص ثالث، نحوه و مدارک مورد نیاز دریافت خسارت در بیمه های اتومبیل، شرایط و فرآیند اخذ مجوز کارگزاری بیمه، نمایندگی بیمه و ارزیابی خسارت بیمه ای را به صورت مکانیزه و از طریق پیامک دریافت کنند.
گفتنی است این سامانه در راستای مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری و با هدف بهبود سطح پاسخگویی بیمه مرکزی به مردم و دسترسی آسان ایشان راه اندازی شده و قادر است تمامی اطلاعات مربوط به انواع بیمه نامه، شفاف سازی اطلاعات و رفع ابهام های بیمه ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
محسن ایرانشاهی سرپرست مدیریت دفتر سرمایهگذاری بیمه دانا شد
دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با صدور حکمی محسن ایرانشاهی را به سمت سرپرست مدیریت دفتر سرمایهگذاری بیمه دانا منصوب کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، ایرانشاهی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بیمه،کارشناسی مدیریت دولتی و دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی است و پیش از این در سمتهایی همچون معاون اداره مدیریت حسابداری داخلی، رئیس شعب وحدت، بیهقی و طالقانی، رئیس مجتمع قراردادهای ویژه، مشاور معاون اداری مالی، مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی و سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات فعالیت کرده است.
آغاز به کار مرکز تخصصی بیمههای زندگی بیمه نوین
با هدف توسعه و ساماندهی فروش بیمه های عمر انفرادی، مرکز تخصصی بیمه های زندگی شرکت بیمه نوین آغاز به کار کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه نوین، محمدرضا تمجیدی؛ معاون امور شعب،شبکه فروش و بازاريابي این شرکت با اعلام این خبر افزود: مرکز تخصصی بیمه های زندگی بیمه نوین با هدف توسعه و ساماندهی فروش بیمه های عمر انفرادی در راستای پیاده سازی آیین نامه شماره ۹۶ شواری عالی بیمه (آئین نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی) راه اندازی شده است. تمجیدی در ادامه تصریح کرد: تخصصی شدن خدمات در شرکت های بیمه مستلزم آموزش و ارتقای دانش فنی و تخصصی اعضای شبکه فروش است، هدف غائی ما در راه اندازی این مرکز نیز ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و بیمه گذاران به عنوان مسئولیتی جدی و ارزشآفرین است. وی درخصوص محورهای فعالیت این مجموعه افزود: آموزش فنی و بازاریابی بیمه های عمر انفرادی و همچنین جذب و ساماندهی نمایندگان تخصصی فروش بیمه های عمر انفرادی بیمه نوین به عنوان محوزهای عملیاتی این مرکز در نظر گرفته شده است.