تبريک مديرعامل صندوق خسارتهاي
بدني به مناسبت سالروز تأسيس
دکتر علي جباري مديرعامل اين نهاد عموميدر پياميپنجاهمين سالروز تأسيس صندوق را تبريک گفت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميصندوق تأمين خسارتهاي بدني کشور، متن بخشي از پيام به شرح زير ميباشد: فرارسيدن 23 دي ماه، پنجاهمين سالروز تأسيس صندوق تأمين خسارتهاي بدني را تبريک و تهنيت عرض مينمايم. امروز نيم قرن فعاليت صندوق تأمين خسارتهاي بدني را که با ولادت حضرت زينب (س) مصادف شده است، در حالي جشن ميگيريم که خوشبختانه به اذعان کليه صاحبنظران صنعت بيمه کشور و انديشمندان حوزه مسئوليت اجتماعي، حوزه خدمات رساني اين صندوق به کليه آحاد جامعه در بهترين شرايط ممکن عملکردي قرار دارد، بطوريکه صندوق تأمين خسارتهاي بدني در 5 دهه اخير با ارائه خدمات صادقانه و به موقع به خانوادههاي قربانيان حوادث رانندگي و زندانيان جرايم غيرعمد تصادفات رانندگي، به عنوان يک نهاد حاکميت محور، اولاً: به ايفاي نقش عدالت اجتماعي در جهت حمايت از گروه هدف و همچنين پشتيبان صنعت بيمه کشور در کنار 2 بال ديگر حاکميت در صنعت بيمه از جمله بيمه مرکزي جمهوري اسلاميايران و شرکت سهاميبيمه ايران گام برداشته است. ثانياً: بيمه شخص ثالث در کنار شرکتهاي بيمه بعنوان پشتوانه آنها عمل نموده است تا وجود يک صندوق توانمند و تخصصي در کنار شرکتهاي بيمه بعنوان حاميآنها در مواقع خاص ، سبب جلب اعتماد مردم به شرکتهاي بيمه گردد.
انتخاب مديرعامل بيمه البرز
در شوراي سنديكاي بيمه گران
مديرعامل بيمه البرز با راي مديران عامل شركتهاي بيمه به عنوان نايب رئيس شوراي عموميسنديكاي بيمه گران ايران انتخاب شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميبيمه البرز، سيدرسول تاجدار با كسب اكثريت آراي اعضاي شوراي عموميسنديكاي بيمه گران به عنوان نايب رئيس اين شورا به مدت دوسال انتخاب شد.
براساس اساسنامه سنديكاي بيمه گران ايران، شوراي عموميعاليترين مرجع براي رسيدگي و اخذ تصميم دربارۀ تمام امور سنديكا است. شوراي عمومياز ميان نمايندگان اعضاء، يك رئيس و يك نايب رئيس را براي مدت دوسال انتخاب ميكند و انتخاب مجدد آنها براي دورههاي بعدي بلامانع است.
راه اندازي سامانه پرسش و پاسخ نمايندگان بيمه سامان
بيمه سامان يکي ديگر از پروژههاي تحول آفرين خود را با عنوان «سامانه مديريت دانش» رونمايي کرده که با پياده سازي کامل آن علاوه بر روان کردن فرايند پاسخگويي به سوالات نمايندگان فروش، مجموعهاي دانش انباشته را در اختيار آنها قرار خواهد داد. با اين روند در کنار دانش افزايي، امکان انتقال تجربيات نمايندگان در بستر فضاي اينترنت فراهم خواهد شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميبيمه سامان، جعفر خامسي مدير توانمند سازي شبکه فروش اين شرکت با بيان اين که هر روز ممکن است سوالات متعددي براي نمايندگان ايجاد شده و يا تجربه جديدي در عمليات بيمه گري براي هر يک از آنها فراهم شود، گفت: در روش سنتي، براي پاسخ به سوالات بايد به کارشناسان يا مديران شرکت به صورت مستقيم مراجعه و يا در بهترين حالت از روشهايي مانند تماس تلفني و يا ايميل براي دريافت پاسخ استفاده کرد.جعفر خامسي اظهار کرد: روند سنتي نه تنها وقت بسيار زيادي از بدنه کارشناسي شرکت را براي پاسخ به سوالات ميگيرد، بلکه پاسخها و يا تجارب را ميان نفرات محدود، متمرکز ميکند، در حالي که بسياري از سوالات، ممکن است ميان نمايندگان مشترک باشد. وي گفت: بيمه سامان با طراحي يک سامانه پرسش و پاسخ، اين روند را سامان داده است