به گزارش پايگاه خبري تجارت به نقل از روابط عموميبانک ملي ايران، دکتر محمد رضا حسين زاده در جمع مديران و کارکنان روابط عمومياين بانک با اشاره به اين که فضاي مجازي، ظرفيت بسيار خوبي براي اطلاع رساني است، اظهار کرد: روابط عموميبانک ملي ايران از ديرباز در فضاي اينترنت بسيار فعال بوده و امروز نيز از اين ظرفيت استفاده ميکند، اما نبايد به حد کنوني راضي باشيم، بلکه بايد از پتانسيلهاي مغفول نيز حداکثر استفاده را داشته باشيم.
وي افزود: خوشبختانه ساختار روابط عموميبانک ملي ايران متحول شده و جزو ساختارهاي پيشرو در بانک است، بنابراين همه زيرساختها براي جهش آن به خوبي فراهم است.
حسين زاده با اشاره به اين که کار کردن در حوزه روابط عموميبه عشق، تلاش شبانه روزي، هنر و علاقه نياز دارد، تاکيد کرد: روابط عموميفعال و تهاجميمطلوب ماست.
مديرعامل بانک ملي ايران بر لزوم اطلاع رساني خدمات بانک به مشتريان تاکيد کرد و گفت: بسياري از خدمات بانک درون سازمان ارائه ميشود، اما اين خدمات براي کارکنان مبهم است که روابط عموميبايد در اطلاع رساني آنها نيز پيشتاز باشد.
به گفته وي، ارتباط بانک ملي ايران با رسانهها پيوسته و دائم است، اما نبايد به شرايط کنوني قانع باشيم، بلکه بايد از ظرفيت رسانهها براي تشريح خدمات بانک حداکثر استفاده را داشته باشيم.
حسين زاده پيام رسان بله را ظرفيت بي بديلي براي معرفي محصولات بانک ملي ايران خواند و گفت: امروز اپليکيشن 60، سامانه بام و بانک آفيسر، در نظام بانکي منحصر به فرد هستند، بنابراين هر چه براي معرفي آنها کار کنيم، کم است.
در اين نشست، سعد اله عيسي زاده مدير امور حوزه مديريت و روابط عموميبانک ملي ايران نيز با ارائه گزارشي از عملکرد مجموعه تحت مديريتش، بر لزوم استفاده حداکثري از توان کارکنان اين بخش در جهت منافع بانک تاکيد کرد.
کارکنان روابط عموميبانک ملي ايران نيز در اين نشست به بيان ديدگاههاي خود پرداختند.