مديرعامل بانک قوامين بيان کرد:
گروه بانک و بيمه: مديرعامل بانک قوامين : حجم نقدينگي که يک متغير کلان زير ساختي در اقتصاد هر کشوري محسوب مي‌شود در حال حاضر بيمار است و نيازمند سالم سازي است .

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قوامين در استان البرز، مديرعامل بانک قوامين که در مراسم معارفه مدير جديد شعب بانک در استان البرز سخن مي‌گفت ؛ با اشاره به اين که نرخ سود بانکي بالاي ۲۰ در صد در نظام بانکي سمي‌مهلک است گفت : پول ابزار مبادله است نه اين که خودش مورد مبادله قرار بگيرد .

در مراسمي‌که با حضور سردار محمديان ، فرمانده انتظامي‌استان البرز ، سرهنگ نوراللهي ، جانشين ويژه غرب استان تهران ، مدير عامل بانک و معاونين وي و جمعي از رؤساي شعب اين استان برگزار شد ؛ دکتر نتاج مدير عامل بانک قوامين در سخناني ضمن قدرداني از فرماندهي انتظامي‌استان البرز به خاطر همکاري‌هاي ارزنده آن مجموعه با بانک قوامين افزود : ما در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي‌آرماني را انتخاب کرديم که در حقيقت اجراي اصول بانکداري اسلامي‌بود که شروع آن از سال ۶۲ با تصويب قانون عمليات بانکي بدون ربا عملياتي شد و بايد به مرور زمان اصلاح و بهينه شود و يک کار بزرگ است که ما کارکنان و متخصصين شبکه بانکي مسئول بهينه سازي آن هستيم .

وي با اشاره به آخرين ديدار هيأت دولت با مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) و طرح اين سؤال از سوي معظم له که چرا چند برابر شدن نقدينگي کشور موجب تقويت رونق در اقتصاد کشور نشده است ؛ تصريح کرد : تأکيد مقام معظم رهبري بر اين موضوع نشان دهنده اهميت آن است و بايد مورد توجه قرار بگيرد .

مدير عامل بانک قوامين به ناسالم بودن جريان نقدينگي اشاره و خاطر نشان کرد : تمام بانک‌ها من جمله بانک قوامين مي‌بايست در راستاي سياست‌هاي کلان اقتصادي به مهار و مديريت اين مهم بپردازند.

همکاري بيمه دانا و بانک قرض الحسنه مهرايران

شرکت بيمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ايران به منظور رفاه بيشتر بيمه گذاران تفاهم‌نامه همکاري امضا کردند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه دانا، در مراسم امضا و تبادل اين تفاهم‌نامه که با حضور دکتر ابراهيم کاردگر نايب رئيس هيات مديره و مديرعامل بيمه دانا و دکتر مرتضي اکبري نايب رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد، طرفين در خصوص همکاري‌هاي بيمه‌اي به مدت پنج سال به توافق رسيدند. طبق اين تفاهم‌نامه مقرر شد بانک قرض‌الحسنه مهر ايران معادل جمع کل حق بيمه‌هاي اعلامي‌از سوي نماينده مجاز بيمه دانا، به اشخاص معرفي شده اين شرکت تسهيلات بانکي اعطا کند. با اجرايي شدن اين تفاهم‌نامه، تمامي‌بيمه‌شدگان از امکانات و تسهيلات مالي مناسب اين بانک برخوردار شده و مي‌توانند از مزايا و ظرفيت‌هاي جامع بيمه‌اي اين شرکت طبق تفاهم نامه امضا شده با بانک قرض الحسنه مهر ايران استفاده کنند.

پيام تبريک مديرعامل بيمه ميهن

به مناسب دهمين سال تأسيس

داريوش محمدي مديرعامل بيمه ميهن طي پيامي‌دهمين سالگرد تأسيس شرکت بيمه ميهن را گرامي‌داشتند. به گزار ش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه ميهن در متن اين پيام که بخشي از آن منتشر مي‌شود آمده است: به نام خدا، در تلاطم روزگاران و آمد و شد فصلها، قدم به قدم ،با هم در پهنه گيتي، نشاني محبت و مهرباني شده ايم. فراز و فرودها را چشيده ايم و اينک در دهمين طلوع بودنمان با نامي‌به گستردگي پهنْ دشت ميهن، سر بر آستان عشق مي‌نهيم و هم آواز پرستوها، در دل سهمگين زمستان، نويدِ خورشيد گرمابخش بهار مي‌شويم و ترنم دل نشين دوست داشتن را در کوچه پس کوچه‌هاي عاشقي وطن سر مي‌دهيم و ميهنمان را ميهن سربلند، ميهن ماندگار، ميهن پر اميد، ميهن افق‌هاي روشن و ميهن همدلي و يکرنگي مي‌نماييم.

نشست مديرعامل بيمه "ما"

با نمايندگان استان تهران

نشست مشترک نمايندگان استان تهران با حضور حجت بهاري فر مديرعامل و معاونين فني، شبکه فروش و توسعه بازار و مدير امور نمايندگان، کارگزاران و شعب با هدف بررسي چالش‌ها و شناسايي فرصت‌هاي شبکه فروش در استان تهران برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه "ما"، حجت بهاري فر ضمن گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي‌به دستاوردهاي انقلاب در صنعت بيمه اشاره کرد و افزود: هدف اصلي برگزاري نشست با نمايندگان، آگاهي از نيازها و دغدغه‌هاي شبکه فروش است که اين مهم از طريق برگزاري انتخابات اعضاي شوراي هماهنگي و معرفي نمايندگان منتخب براي ارتباط هرچه بهتر بين شبکه فروش و ستاد قابل دستيابي است. مديرعامل بيمه "ما" بر لزوم تشکيل انجمن‌هاي صنفي تاکيد کرد و افزود: رشد حرفه‌اي‌گري و اخلاق و منش حرفه‌اي با وجود چنين تشکل صنفي که ارتباط مستقيم با شغل و حرفه افراد دارد، ترويج خواهد يافت. بنابراين وظيفه تمام متوليان صنعت است که راه را براي تشکيل انجمن صنفي فراهم کرده و ديدگاه‌ها و نظرات خود را در جرايد حرفه‌اي ارائه کنند، صالح شيري معاون شبکه فروش و توسعه بازار در اين نشست با اشاره به اهميت نقش نمايندگان در عملکرد شرکت گفت: در برنامه راهبردي شرکت، توجه ويژه و خاصي به شبکه فروش و نقش نمايندگان در کيفيت عملکرد شرکت شده است.

سيد ضياء ايماني مديرعامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر و فرا رسيدن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، پيامي‌بدين مضمون صادر کرد.

دهه مبارک فجر، تجلي شکوهمند حماسه، غيرت و سرافرازي ملتي است که در لبيک به نداي معمار کبير انقلاب براي مبارزه با طاغوت و رهايي از سلطه ظلم و جور، اميدوار و مردانه به ميدان آمد و چه زيبا سرود آزادي و استقلال سرداد و برگي زرين بر تارک تاريخ اين کهن بوم به يادگار گذاشت، آري به راستي 22 بهمن تبلور اراده و خواست يک ملت و يادآور روزهاي از جنس عشق، ايثار و جوانمردي است. خدا را شاکريم که در طليعه چهلمين سالروز انقلاب اسلامي، حقانيت، عظمت و سربلندي ملت شريف ايران بيش از پيش بر همگان هويدا گشت و امروز پس از گذشت 4 دهه با عزمي‌راسخ و نگاهي پر فروغ به فتح قله‌هاي رفيع پيشرفت، آباداني و عزت مي‌انديشيم و رجاء واثق داريم که ما مي‌توانيم.

در آستانه چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، همچنان نستوه و استوار ايستاده ايم و در ميثاقي دوباره با آرمان‌هاي مقدس انقلاب ضمن تجديد بيعت با مقام معظم رهبري يک صدا و يکدل بانگ بر مي‌آريم " هستيم بر آن عهد که بستيم".

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و تمامي‌شهداي عاليقدر انقلاب اسلامي، چهلمين بهار پيروزي، رهايي و استقلال را به آحاد ملت شهيد پرور ايران به ويژه همکاران پر تلاش و ارزشي بانک مهر اقتصاد تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و عزت و سربلندي روز افزون ملت شريف ايران را از درگاه الهي مسئلت دارم.

مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي‌و حوزه مديريت بانک توسعه تعاون: بانک توسعه تعاون، بانکي از جنس مردم است.

سعيد معادي مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي‌و حوزه مديريت بانک توسعه تعاون، هم‌زمان با چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي‌و دهه فجر با اعلام مطلب فوق گفت: يکي از ويژگي‌هاي خاص و يکي از فرصت‌هاي بي‌بديل براي بانک توسعه تعاون، فعاليت و خدمت در بخش تعاون و تلاش و کوشش براي جامعه تعاون گران کشوراست. وي تعاون را يک مفهوم واقع‌بينانه و يک تبلور عيني از مردم دانست و در همين رابطه افزود: رويکرد ذهني و عيني تعاون در اشکال و ساختارهاي مختلف اقتصادي و اجتماعي که تجميع عقل و خرد جامعه و سرمايه‌ها مي‌گردد در قالب کسب‌وکار به‌عنوان حلقه اتصال و ارتباط بانک با مردم تلقي مي‌گردد.

مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي‌و حوزه مديريت بانک توسعه تعاون گفت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون سعي نموده بر اساس مسئوليت اقتصادي و اجتماعي و رسالت حرفه‌اي با يک درک واقع‌بينانه از نياز جامعه هدف و بر اساس شرايط و امکانات موجود، تمهيدات لازم را براي ارائه خدمات منطقي به مردم فراهم سازد. وي گفت: طراحي و توليد هفت محصول و خدمات بانک توسعه تعاون علاوه بر اينکه در جهت تکميل چرخه خدمات‌رساني و هم سويي و همراهي با انتظارات جامعه هدف بخش تعاون و غير بخش تعاون مي‌باشد، به‌صورت بسته هفت‌تايي که مبتني بر تعاون و عدد هفت که در يک تشکل تعاوني به‌عنوان حداقل اعضاء در شکل‌گيري و فعاليت اقتصادي و اجتماعي يک تشکل تعاوني مي‌باشد، تعريف گرديده است.

همايش اختتاميه انتخاب شرکت‌هاي برتر ايران با حضور مقامات دولتي، صاحب‌نظران و مديران برتر کشور در مرکز همايش‌هاي بين‌الملي صداوسيما برگزار شد و در آن، بانک انصار براساس ارزيابي‌هاي کارشناسان ذي‌ربط توانست در بين 500 شرکت برتر ايران، عنوان سيزدهمين‌ شرکت برتر و بهره‌ورترين بانک کشور را بدست آورد. باتوجه به موفقيت‌هاي پياپي بانک انصار در عرصه فعاليت‌هاي بانکي و کسب عناوين مختلف از جشنواره‌هاي معتبر و به منظور روشن شدن ابعاد اين موفقيت‌هاو سرآمدي، گفتگويي با آقاي صدرالله چمک معاون برنامه‌ريزي و هدايت راهبردي انجام شده که خواندن آن را به شما توصيه مي‌کنيم. براساس چه راهبرد و سياست‌هايي بانک انصار موفق به کسب رتبه نخست بانک‌ها و مؤسسات اعتباري کشور شده است؟ در آيين رتبه بندي بيست و يکمين دوره انتخاب شرکت‌هاي برتر ايران IMI 100 در سال 1397 که همه ساله توسط سازمان مديريت صنعتي برگزار مي‌شود، بانک انصار براساس شاخص‌هاي کمي‌و بر پايه استانداردهاي بين‌المللي حايز رتبه نخست بهره‌وري کل عوامل در بين بانک‌ها و مؤسسات اعتباري کشور شده است. اين دستاورد ماحصل اجراي دو دوره برنامه تحولي در بانک بوده که از سال 1392 آغاز و تاکنون اجرا شده است که در نوع خود يک دستاورد بسيار اميدوار کننده است. اين موفقيت و ده‌‌ها دستاورد ديگر محصول مديريت يکپارچه و پياده سازي راهبردهاي بانک انصار در توسعه و بهينه سازي کسب و کار بانک است.

مديريت شعب استان قم موسسه اعتباري کوثر به مناسبت ايام الله دهه فجر اقدام به برپايي غرفه در نمايشگاه شکوه چهل ساله انقلاب اسلامي‌در مصلي شهر قم نموده است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ مسعود اقدسي مدير شعب استان قم هدف را ارائه توانمندي‌ها و فعاليت‌هاي ويژه کوثر در حوزه‌هاي بانکي و مسئوليت‌هاي اجتماعي اعلام کرد و گفت: همزماني سالگرد تاسيس موسسه اعتباري کوثر با ايام الله دهه فجر افتخار بزرگي است و همواره با تکيه بر اعتماد سهامداران، مشتريان و کارکنان به دنبال ارائه خدمات ويژه به عموم مردم و افزايش رضايت مندي آنها هستيم. نمايشگاه شکوه ۴۰ ساله انقلاب قم که از ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه در مصلي بزرگ قم داير مي‌باشد، غرفه موسسه اعتباري کوثر مورد بازديد حضرت آيت الله سعيدي امام جمعه، توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، دکتر سرمست استاندار قم، حضرت آيت الله حسيني بوشهري امام جمعه و عضو خبرگان رهبري و عضو جامعه مدرسين، حضرت آيت الله اعرافي مدير حوزه‌هاي علميه کشور و رئيس هيئت امناي جامعه المصطفي العالميه، دکتر سورنا ستاري معاون علمي‌و فناوري رئيس جمهور، حجت الاسلام دکتر ديرباز رئيس دانشگاه قم و عضو خبرگان رهبري، دکتر سقاييان شهردار قم، دفاتر مراجع و آيات عظام، دکتر دشتي زاده نماينده وزير دفاع در قم و مهندس غضنفري معاون اقتصادي استاندار قم قرار گرفته است.

معاون فناوري اطلاعات بانک ايران زمين گفت: اين بانک بسترهاي مناسب و زيرساخت‌هاي لازم را براي فعاليت فين تک‌ها و استارت آپ‌ها فراهم کرده تا با استفاده از دانش روز آنها، فناوري‌هاي همچون بلاک چين توسعه پيدا کند.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: فرهاد اينالوئي درباره وجود زيرساخت‌هاي فناوري بلاک چين در کشور و نظر دستگاه‌هاي ناظر بر فعاليت‌هاي بانکي همچون بانک مرکزي درباره اين فناوري، گفت: نگاهي که نظام بانکي به بلاک چين دارد يک نگاه کنجکاوانه است. يعني يک تکنولوژي در دنيا به نام بلاک چين آمده که بر اساس سيستم‌هاي توزيع شده فعاليت مي‌کند. وي افزود: اينکه در سيستم بانکي، بلاک چين چه کاربردي دارد؟ هنوز اظهار نظر درباره آن زود است چون در هيچ کجاي دنيا هيچ سرويس بلاک چين تاکنون عملياتي نشده است و فقط سيستم ارز رمزها و بيت کوين‌ها از آن استفاده مي‌کند. بعد از اينکه بانک‌ها از اين حالت کنجکاوي بيرون آمدند احتمالا به سوي تحقيق و توسعه حرکت مي‌کنند. اينالوئي ادامه داد: در مرحله تحقيق و توسعه؛ بانک‌ها از سرويس‌هاي توزيع شده استفاده مي‌کنند تا بتوانند آنها را سريع تر به مشتريان برسانند.وي يکي از راهکارهاي کاهش هزينه در اين سيستم را واگذاري برخي خدمات بلاک چين به استارت آپ‌ها و فين تک‌ها دانست.