حمايت بانک ملي از پروژه‌هاي توليدي کشور

دکتر محمدرضا حسين زاده مدير عامل بانک ملي ايران به همراه جمعي از مديران ستادي اين بانک با حضور در استان همدان در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان برگزار شد اظهار داشت:بانک ملي ايران عزم خود را جزم نموده تا نهايت توان خود را در جهت رونق توليد داخلي به کار گيرد و در اين خصوص از تمامي‌ظرفيت‌هاي خود براي حمايت و تامين مالي پروژه‌هاي توليدي کشور استفاده خواهد کرد.وي افزود: استان همدان نيز داراي پتانسيل‌هاي اقتصادي فراواني است و بانک ملي ايران با توجه به اينکه کارآفرين‌هاي فعالي در اين استان حضور دارند، با جديت از پروژه‌هاي توليدي و صنعتي اين استان حمايت خواهد کرد.

 

بازديد مديرعامل بانک پارسيان از مناطق سيل زده

دکتر پرويزيان مديرعامل بانک پارسيان به همراه مهندس خسرواني، عضو هيات مديره به منظور بررسي راهکارهاي لازم در چگونگي مشارکت و همراهي بانک پارسيان در جبران خسارت‌هاي وارده به هموطنان آسيب ديده حادثه سيل اخير، به استان گلستان سفر کرد.دکتر پرويزيان و هيات همراه پس از ورود به فرودگاه گرگان به اتفاق غراوي سرپرست استانداري و حميدي، معاون اقتصادي و برنامه‌ريزي استانداري گلستان ضمن بازديد هوايي از مناطق سيل زده از نزديک با حجم خرابي‌ها و خسارت‌هاي وارده به ساکنين، مزارع و تاسيسات زيربنايي شهرستان آق قلا آشنا شدند.بانک پارسيان همگام با ديگر دستگاه‌ها و نهادهاي کشور در راستاي عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي، مساعدت‌ها و کمک‌هايي براي تسکين آلام رنج‌هاي وارده به هم ميهنان سيل زده در نظر گيرد.

 

پرداخت حداکثر يک‌‌ميليارد ريال به سيل‌زدگان

شرکت بيمه کوثر به حادثه‌‌ديدگاني که در سيل اخير واحدهاي مسکوني و منازل آنان آسيب‌ ديده است حداکثر تا يک‌ميليارد ريال خسارت براساس شرايط مندرج در قرارداد و تعهد شرکت خسارت پرداخت مي‌‌کند. به گزارش روابط‌عمومي‌بيمه کوثر، مجيد مشعلچي فيروزآبادي مديرعامل بيمه کوثر خاطرنشان‌کرد: تاکنون 3ميليارد و 91ميليون ريال خسارت به 2هزارو12پرونده در سراسر کشور پرداخت شده است.وي از تشکيل بيش از 15گروه ارزيابي خسارت خبره و حضور آنان در مناطق آسيب‌ديده خبرداد و اظهارکرد: علي‌الحساب تا سقف ۵۰ميليون ريال به زيان‌ديدگان واجد شرايط براساس شرايط مندرج در قرارداد و تعهد بيمه‌گر و همچنين پس از بازديد ارزيابان پرداخت مي‌شود.

ظرفيت صدور گواهي‌سپرده سکه طلا بانک صادرات افزايش يافت

غلامرضا طالبيان رئيس اداره کل تحقيقات و برنامه‌ريزي بانک صادرات ايران از افزايش ظرفيت صدور گواهي‌سپرده سکه طلا (خزانه زرين سپهر) تا ٤٢٥ هزار سکه خبر داد. وي در گفت و گو با روابط عمومي‌بانک صادرات ايران گفت: مجوز افزايش سقف پذيرش سکه بهار آزادي به منظور صدور اوراق گواهي سپرده طلا (خزانه زرين سپهر) در اين بانک از بورس کالاي ايران دريافت شده و فاز بعدي پذيرش سکه براي صدور اين اوراق آغاز شده که با استقبال خوب متقاضيان همراه بوده است.طالبيان افزود: هزينه نگهداري هر قطعه سکه در شبانه‌روز ٧٠٠ ريال و هزينه اصالت‌سنجي آن ٢٠ هزار ريال است.

انتصاب جديد در بانک قوامين

با پيشنهاد کميته انتصابات ، مديرعامل بانک قوامين طي حکمي‌رئيس جديد اداره نرم افزار را معرفي کرد.به گزارش روابط عمومي‌بانک در مراسمي‌که با حضور روساي ادارات و مسئولين و کارکنان معاونت فاوا بانک قوامين برگزار شد؛ مهندس صفري معاونت فناوري اطلاعات بانک، با ابلاغ حکم مديرعامل بانک ، حسين بهادربيگي را به عنوان رئيس جديد اداره نرم افزار معرفي کرد.بنابراين گزارش حسين بهادربيگي که پيش از اين اداره امنيت اطلاعات فاوا را در بانک قوامين مديريت مي‌کرد به موجب اين حکم به عنوان رئيس جديد اداره نرم افزار معرفي شد.

تمديد فروش بيمه‌هاي جامع عمر و پس انداز بيمه آسيا

سومين جشنواره فروش بيمه‌هاي جامع عمر و پس انداز و مهر آسيا تا پايان فروردين ماه سال 1398 تمديد شد.به گزارش روابط‌عمومي‌بيمه آسيا ، مديريت بيمه‌هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا در اطلاعيه‌اي اعلام کرد:خريداران بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز در طول برگزاري جشنواره از افزايش متناسب در اندوخته بيمه‌نامه جامع عمر و پس‌انداز و جامع مهر آسيا ، انجام آزمايش رايگان و معاينه رايگان متقاضيان خريد بيمه‌نامه عمر و پس‌انداز و تخفيفات ساير رشته‌ها شامل بيمه‌نامه اتومبيل (بيمه ثالث و حوادث راننده و بدنه)، آتش‌سوزي (منازل مسکوني و فروشگاه‌هاي سطح شهر)، عمر و حوادث (حوادث انفرادي و عمر و حوادث زماني گروهي)، مسئوليت (جامع هيأت‌مديره، مدير و مالکين در قبال ساکنين و اشخاص ثالث) بهره مند مي‌شوند.

با اعطای تسهیلات کم بهره و با هدف کمک به واحد های تولیدی؛

گروه بانک و بيمه: روح اله خدارحمي‌رئيس هيات مديره و مدير عامل بانک کشاورزي با سفر به استان مازندران از تعدادي از طرح‌هاي کشاورزي استان که با مشارکت بانک کشاورزي به بهره برداري رسيده‌اند، بازديد کرد.

به گزارش روابط عمومي‌مديريت شعب بانک کشاورزي استان مازندران، در اين بازديد که مهندس محمد علي طهماسبي معاون امور باغباني وزارت جهاد کشاورزي و دکتر علي کمندي مدير شعب بانک کشاورزي استان مازندران نيز حضور داشتند، از واحد پرورش و كشت هيدروپونيك گل رز شاه زيد، گلخانه هيدرو پونيک رويش طبرستان و مرکز لجستيک و پايانه صادرات محصولات کشاورزي روماک گستر پارس بازديد به عمل آمد.

بر اساس اين گزارش، واحد پرورش و كشت هيدروپونيك (بدون خاك) گل رز شاه زيد در 30 كيلومتري جاده هراز در مجتمعي به مساحت ۱۲هزار متر مربع احداث شده است. در اين واحد پرورش گل که با تسهيلات ۴۲ ميليارد ريالي بانک کشاورزي به بهره برداري رسيده است از كشت هيدروپونيك و فناوري آبياري بسته براي صرفه جويي در مصرف آب ، كود و حفظ محيط زيست؛ فناوري نور مصنوعي؛ ساختار ذخيره انرژي و پرده سايه خودکار؛ فناوري تزريق گاز CO2؛ فناوري بسته بندي و حمل مدرن گل و ساز وکار كنترل و مبارزه با آفات و بيماريها به روش بيولوژيك استفاده شده است.

گلخانه هيدرو پونيک رويش طبرستان نيز به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع و با ظرفيت توليد ۵۰۰.۰۰۰ شاخه گل بريده آنتوريوم با سرمايه گذاري ۱۰ ميليارد ريالي بانک کشاورزي به بهره برداري رسيده است و هم اکنون محصولات اين واحد گلخانه به کشورهاي روسيه، حوزه خليج فارس و درياي خزر صادر مي‌شود.

شايان ذکر است مرکز لجستيک و پايانه صادرات محصولات کشاورزي روماک گستر پارس به عنوان بزرگترين مرکز لجستيک و پايانه بين المللي صادرات محصولات کشاورزي کشور، با مشارکت بانک کشاورزي در شهرستان جويبار استان مازندران در حال احداث است.

مرکز لجستيک و پايانه صادرات محصولات کشاورزي روماک گستر پارس، با هدف اصلاح نظام توزيع و تنظيم بازار محصولات کشاورزي و ايجاد و معرفي برند ايراني براي محصولات کشاورزي در بازارهاي جهاني، در زميني به مساحت 31 هکتار و با داشتن 78 هزار متر مربع سالن‌هاي مجهز براي آماده سازي و بسته بندي، رنگ آوري، آزمايشگاه، واحد IQF، نمايشگاه و ساير خدمات پنجره واحد تجاري و به ظرفيت سالانه 330 هزار تن انواع محصولات کشاورزي در حال احداث است.

اين مرکز در فاز اول با امکان تهيه و آماده سازي 130 هزار تن کالا و ارسال به صورت انبوه، مستمر و تحت پوشش يک برند، ظرفيت نگهداري و ذخيره سازي 90 هزار تن انواع ميوه، سبزي، گوشت، مرغ و ساير محصولات کشاورزي را داراست.

بانک پاسارگاد، در ساخت و بازسازي مدارس آسيب ديده در مناطق سيل‌زده مشارکت خواهد کرد.به گزارش روابط‌عمومي‌بانک‌پاسارگاد، پيرو اطلاع‌رساني‌هاي قبلي درخصوص همدلي و همراهي موثر اين بانک با هم وطنان آسيب ديده از سيل اخير در مناطق مختلف کشور و سازمان دهي نظام مند اين وظيفه مهم در چارچوب تشکيل ستاد پشتيباني در سطح مسئولان عالي بانک، ضمن تداوم تمهيد و تلاش براي تامين و تحويل نيازهاي ضروري و فوري هم وطنان، رسالت و وظيفه اساسي و بنيادي بانک و گروه مالي پاسارگاد در اين رابطه را مشارکت در ساخت و بازسازي تعداد زيادي از مدارس تخريب شده در اثر سيل اخير اعلام مي‌نمايد.در اين راستا و پس از اخذ اطلاعات از دستگاه‌ها و نهادهاي ذيربط و تعيين واحدهاي آموزشي که وظيفه ملي بازسازي آنها را بانک پاسارگاد متقبل خواهد شد، همّت جدي و اقدامات جهادي به ترتيبي برنامه‌ريزي و اجرا خواهد شد که با استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي مالي، فني و عملياتي گروه مالي پاسارگاد، انشاا... مدارس بازسازي شده براي استفاده در اختيار فرزندان عزيز ايران زمين در مناطق آسيب ديده قرار گيرد.