ارائه خدمات ارزي به تعاون گران و فعالان اقتصادي

رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون: شرکت صرافي توسعه تعاون بسته‌هاي خدمات ارزي به تعاون گران و کارآفرينان ارائه مي‌دهد.حجت اله مهديان رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون در مجمع ساليانه شرکت صرافي توسعه تعاون اظهار داشت: شرکت صرافي توسعه تعاون مأموريت‌ها و رسالت مشخصي براي ارتقاي بسته خدمات مالي و بانکي به تعاون گران و کارآفرينان بر عهده دارد. وي گسترش فعاليت‌هاي کارگزاري و انعقاد قراردادهاي جديد را ازجمله مهم‌ترين اقدامات قابل‌تصور شرکت صرافي دانست و ارائه بسته‌هاي متنوع ارزي به همراه شناسايي نيازهاي ارزي تعاون گران را از الزامات تحقق مأموريت مشترک اين شرکت و امور بين‌الملل بانک عنوان نمود.

 

در کنار هموطنان سيل زده مي‌مانيم

کمک به هموطنان و هم ميهنان عزيزمان در مناطق سيل زده يک وظيفه انساني است و خانواده بزرگ کوثر در کنار مسئولين براي کمک به مناطق سيل زده و کاهش تألمات آسيب ديدگان خواهد ماند. جواد فهيمي‌پور سرپرست موسسه کوثر گفت: با حضور در مناطق سيل زده استان‌هاي خوزستان و لرستان از نزديک در جريان امداد رساني‌ها و اولويت‌هاي هموطنان سيل زده قرار گرفتيم و در جلسات مختلف با مسئولين، به نمايندگي از خانواده بزرگ کوثر اعلام آمادگي نموديم که دوشادوش مسئولين در کنار مردم خواهيم بود . کافيست ما براي دقايقي خود را جاي هموطنان سيل زده ببينيم، در اين شرايط چگونه اين عزيزان را ياري خواهيم کرد.

 

بانک صادرات به دنبال تحريک تقاضاي کل

مديرعامل بانک صادرات ايران گفت: تلاش داريم تا در سال ٩٨ با استفاده حداکثري از ظرفيت طرح «طراوت»، براي «رونق توليد»، تقاضاي کل را تحريک کنيم. حجت‌اله صيدي در جمع صاحبان بنگاه‌هاي بزرگ اقتصادي کشور، مهمترين هدف بانک صادرات ايران در سال ٩٨ را عرضه طرح ويژه اعتباري توليد اين بانک با عنوان «طراوت» اعلام کرد که بر اساس آن تمامي‌زنجيره توليد تا مصرف در تمامي‌صنوف و مصرف‌کننده نهايي را در بر مي‌گيرد. صيدي گفت: نام‌گذاري سال «رونق توليد» از سوي مقام معظم رهبري، نگرشي درست از وضعيت اقتصاد کشور است و اگر مي‌خواهيم اقتصاد در ريل صحيح خود قرار بگيرد، چاره‌اي جز «رونق توليد» نداريم.

بيمه سينا خسارت آسيب‌ديدگان

سيل آق‌قلا را پرداخت کرد

مديرعامل بيمه سينا با حضور در شهرستان آق‌قلا چک‌ خسارت پرونده‌هاي اعلام‌شده ناشي از سيل در اين شهرستان را تحويل خسارت‌ديدگان دادند.

دکتر رضا جعفري، مديرعامل اين شرکت به‌همراه معاونان خود ضمن بازديد از وضعيت مناطق سيل‌زده در شهرستان آق‌قلا، با عبدالرزاق آخوند رهبر، امام جمعه اين شهر نيز ديدار و گفت‌وگو کرد.

وي گفت: امروزه در دنيا آثار اقتصادي ناشي از حوادث و بلاياي طبيعي از طريق تکنيک بيمه و با انتقال ريسک به نهادهاي تخصصي بيمه جبران مي‌شود و دولت‌ها بيشتر به مقوله پيشگيري و امدادرساني در زمان بحران متمرکز مي‌شوند، لذا بايد همه تلاش کنيم فرهنگ عمومي‌بيمه در آحاد مختلف جامعه ايراني نيز نهادينه شود.

بيمه معلم با ميز خدمات آنلاين

در نمايشگاه بورس، بانک و بيمه

شرکت بيمه معلم در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه با ميز خدمات انلاين در کنار بازديد کنندگان خواهد بود.

اين شرکت بيمه‌اي در راستاي اتکاء به ارايه خدمات نوين و ضرورت حضوري متفاوت و نوآورانه در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه خدمات الکترونيک خود را به مشتريان و بازديدکنندگان ارايه مي‌دهد.

امکان خريد برخط طرح‌هاي بيمه‌اي خاص از خدمات الکترونيک بيمه معلم در نمايشگاه محسوب مي‌شود.

ديدار مديران ارشد بيمه آرمان

با شهردار اروميه

مديران ارشد بيمه آرمان که با هدف بازديد از شعبه اين شرکت و فعاليت‌هاي بيمه‌اي در استان آذربايجانغربي به اروميه رفته اند، با شهردار اين شهر ديدار و گفتگو کردند.

مهندس عليرضا امير حسنخاني معاون توسعه و پشتيباني بيمه آرمان به اتفاق عسگر معزي سرپرست معاونت فني و غلامرضا مددي مدير بازرسي و حسابرسي داخلي در ديدار و گفتگو با محمد حضرت پور شهردار اروميه، ضمن تاکيد بر نقش بيمه در توسعه اقتصادي و اجتماعي کشور، علاقه مندي اين شرکت را براي همکاري با شهرداري اروميه اعلام و طرفين بر توسعه همکاري‌هاي دوجانبه تاکيد کردند

مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران برای سال جاری خبر داد:

گروه بانک وبيمه: دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران از پيش بيني پرداخت بيش از يك ميليون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه در سال جاري خبر داد.

به گزارش روزنامه تجارت، دکتر اکبري در اين نشست خبري که با حضور مهندس فتاح رييس كميته امداد امام خميني (ره) بيان داشت: در سال ۱۳۹۷ بالغ بر يک ميليون و ۲۳۰ هزار فقره تسهيلات به ارزش ۱۳۰ هزار ميليارد ريال پرداخت شده است كه نسبت به سال گذشته بالغ بر ۶۲.۵ درصد رشد داشته است.

وي افزود: در سال جاري نيز، پرداخت بيش از يک ميليون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۱۵۰ هزار ميليارد ريال در حوزه‌هاي مختلف به بويژه حمايت از رونق توليد ملي، اشتغالزايي و کار آفريني را پيش بيني مي‌کنيم.

مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران با اشاره به همکاري‌هاي صورت گرفته با کميته امداد امام خميني (ره) اظهارداشت: اين بانک با هدف كمك به بهبود وضعيت معيشتي و اقتصادي نيازمندان جامعه در همكاري با كميته امداد امام خميني (ره) بالغ بر ۱۱۲ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه اشتغالزايي، كارآفريني و كارگشايي به ارزش بيش از ۶ هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال به مددجويان تحت پوشش اين نهاد پرداخت نموده است.

وي ادامه داد: از اين ميزان تسهيلات، مبلغ ۴۳۴۰ ميليارد ريال تسهيلات تکليفي و کارگشايي از محل منابع بانک قرض الحسنه مهر ايران و مبلغ ۲۳۶۰ ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زايي و وديعه مسکن از محل منابع بانك و صندوق امداد ولايت پرداخت شده است.

دکتر اکبري ضمن تاکيد بر تقويت همکاري‌هاي ميان دو مجموعه در سال ۱۳۹۸ تصريح كرد: خوشبختانه رضايت مطلوبي از عملكرد دو مجموعه در حوزه توانمندسازي نيازمندان جامعه وجود دارد و اين تعاملات براي سال جاري گسترش پيدا خواهد كرد.

وي افزود: بانک قرض الحسنه مهرايران آمادگي اين را دارد که با هم افزايي کميته امداد امام خميني (ره) امسال به جمعيت بيشتري از مددخواهان تسهيلات قرض الحسنه به ويژه با رويکرد اشتغالزايي پرداخت كند.

دکتر مرتضي اکبري ضمن ابراز اندوه از حادثه سيل در استان‌هاي مختلف کشور در ايام نوروز بيان داشت: متاسفانه بسياري از هموطنانمان در برخي از استان‌هاي کشور مانند: گلستان، لرستان، مازندران، خوزستان و ايلام خسارتهاي جدي را متحمل شده‌اند و نياز است تا تمامي‌سازمان‌ها و نهاد‌ها براي بهبود معيشت اين اقشار تلاش نمايند.

وي افزود: بانک قرض الحسنه مهر ايران کمک به سيل زدگان را بخشي از مسئوليت‌هاي اجتماعي خود مي‌داند و به همين منظور از همان ابتداي امر فعاليت‌هاي کمك رساني خود را آغاز كرده است.

مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران خاطرنشان کرد: اين بانک، مبلغ ۱۰ ميليارد ريال کمك بلاعوض نقدي و غيرنقدي از محل بودجه تبليغات و كمك‌هاي كاركنان خود، به اين استان‌ها پرداخت نموده است. وي افزود: براي امروز نيز، يک ميليارد ريال کمک بلاعوض به سيل زدگان استان‌هاي مختلف کشور از سوي بانك قرض الحسنه مهر ايران به كميته امداد امام خميني (ره) اختصاص پيدا مي‌كند تا به مددخواهان اين نهاد پرداخت شود.

دکتر مرتضي اکبري ادامه داد: همچنين، مبلغ ۲۰۰ ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه تا سقف ۵۰ ميليون ريال به ازاي هر نفر، با معرفي کميته امداد امام خميني (ره) به سيل زدگان اختصاص مي‌يابد.

در ادامه پرويز فتاح رييس کميته امداد امام خميني (ره) در نشست خبري درباره همکاري با بانک قرض الحسنه مهر ايران بيان داشت: هم افزايي با بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال گذشته يكي از روش‌هايي بود كه به اين نهاد براي ارائه خدمات بهتر به مددخواهان كمك كرد.

مهندس فتاح با اشاره به همکاري‌هاي صورت گرفته با اين بانک براي پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان اظهارداشت: اگر کميته امداد يك برابر آورده براي پرداخت تسهيلات به نيازمندان اختصاص داده است، بانك قرض الحسنه مهر ايران دو برابر آن را به مبلغ ما اضافه كرده است.

فتاح ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ايران حدود ۶۸۰ ميليارد تومان به افراد تحت پوشش کميته امداد وام پرداخت کرده است که تنها يك سوم اين مبلغ را كميته آورده و مابقي آن را بانك اختصاص داده است.

وي افزود: اين هم افزايي به نفع کميته امداد امام خميني (ره) بوده و بانک نيز توانسته است در مسئوليت اجتماعي خود که پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به جامعه هدف مي‌باشد گامهاي موثري بردارد. رييس کميته امداد امام خميني (ره) بيان داشت: اين روش را در سال ۹۸ با بانک قرض الحسنه مهر ايران تقويت مي‌کنيم و امسال بالغ بر يک هزار ميليارد تومان هدف گذاري كرده‌ايم كه ممكن است با تلاشمان همين را هم افزايش دهيم.