مشتری مداری سرلوحه اقدامات بانک ملی

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعبه مرکزی ضمن بازدید از فعالیت و روند خدمت رسانی به مشتریان، از تلاش بی وقفه همکاران در سال گذشته تقدیرکرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مشتری مداری همواره سرلوحه اقدامات این بانک بوده است، گفت: کارکنان باید در سال جدید نیز همانند گذشته حداکثر تلاش خود را به منظور جلب رضایتمندی مشتریان به کار گیرند. منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود. وی بر اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک، بر استفاده از پیشنهادها و نظرات همکاران تاکید کرد.

 

تاکید بر تسهیل در خدمات بیمه ای

حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" در جریان پیشرفت بازسازی ساختمان شهید مطهری قرار گرفت و رهنمودهای مربوطه را ارائه کرد.

در این بازدید حجت بهاری فر ضمن اشاره به نام گذاری سال 1398 به نام سال رونق تولید بر افزایش خدمات رسانی شرکت به بیمه گذاران به منظور ارتقای بهره وری و بهبود عملکرد در راستای ارج نهادن به جايگاه ملت و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بیمه ای سهل تر، بر تسریع در بازسازی این ساختمان تاکید کرد.

وی با تاکید بر افزایش فضاي مناسب و قابل دسترس براي خدمت رساني هر چه بهتر به مردم، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کرد.

 

رشد وصولی های بانک سینا

علی رضا تقدیری عضو هیات مدیره بانک سینا گفت: با برنامه ریزی و تلاش همکاران ستاد و مناطق بانک سینا، میزان وصولی نقدی و غیر نقدی این بانک در سال 97 با رشد 163 درصدی همراه بوده است. عضو هیأت مدیره بانک سینا اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در سال منتهی به اسفند 97 رشد 104 درصدی در وصول مطالبات پرونده های حقوقی از محل وجوه نقد و تملیک اموال را شاهد بودیم که امیدواریم این روند در سال جاری هم تداوم یابد.

وی گردش صحیح و سریع منابع و مصارف در سیستم های اقتصادی را بیانگر سلامت و کارایی روش های اجرایی آن سیستم دانست.

نشست کمیته آینده پژوهشی در صنعت بیمه

نخستین نشست تشکیل کمیته آیندهپژوهشی در صنعت بیمه، با حضور دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و متخصصان صنعت و اعضای هیأت علمی این پژوهشکده به منظور بررسی ابعاد آن برگزار شد.

نشستهای آیندهپژوهشی در صنعت بیمه با هدف اعمال مدیریت صحیح ریسک متناسب با تحولات آینده، در زمینههایی نظیر رویدادهای طبیعی، دگرگونیهای ایجادشده از طریق نوآوریهای فنآورانه در صنعت بیمه و مواردی نظیر آن برگزار میشود.

دکتر خادم حسینی مسئول پروژه آیندهپژوهشی در صنعت بیمه اعلام کرد: پروژه آیندهپژوهشی به تدریج گلوگاههای این صنعت را شناسایی میکند و سیاستهای لازم را فارغ از راهکارهای مدیریت ارایه خواهد کرد.

دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه در این نشست اعلام کرد: با توجه به جدید بودن این موضوع، ترجیح در آن است که در کمیته مربوطه، ابتدا به نقاط مشخص نزدیک شویم و سپس در مراحل پیشبرد کار، با استفاده از نگاه پارادایمی به استفاده از تکنیکهای خاص در مصاحبه با فعالان صنعت وارد شویم.

رشد بیمههای اموال در بیمه دانا

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال 1397 موفق به تحقق 105 درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .

مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکتها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه های اموال بالغ بر 34 درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از 26درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه های اموال دارد.

ارائه تخفیف بیمه بدنه بیمه نوین

شرکت بیمه نوین به پاس ارج نهادن به اعتماد مشتریان خود در جشنواره فروش تحت عنوان "بهار با نوین" بیمه نامه بدنه اتومبیل را با در نظر گرفتن تخفیف های ویژه و استثنائی و با شرایط خاص در بازه زمانی 1 الی 31 خرداد ماه به فروش می رساند.

علاقه مندان جهت تهیه به شعب و نمایندگی های بیمه نوین با شماره تماس 23047 تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی www.novininsurance.com مراجعه کنند.

رئیس هیئت مدیره بانک دی عنوان کرد؛

گروه بانک و بیمه: رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی اعتماد مردم و مشتریان را ارزشمند ترین سرمایه بانک دی دانست و گفت: اعتماد بالای مشتریان به بانک دی در سایه همت و تلاش یکایک کارکنان بانک محقق شده است و جا دارد از تمامی همکاران که تکریم مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، احمد دهنوی، مدیرکل پشتیبانی، مسعود الویریان، رئیس اداره امور شعب جنوب کشور و شرق و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در ادامه سفرهای استانی خود ضمن بازدید از دو شعبه اصفهان و کاشان با مدیران عامل چهار کارخانه صنعتی و تولیدی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعب اصفهان و کاشان ضمن بررسی وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانتنامهها و نحوه دستیابی به اهداف تعیینشده برنامههای سال 1398 گفت: مطالبات معوق، معضلی است که طی سالیان اخیر منابع بانکها را به شدت منقبض کرده و ارائه خدمات اعتباری به مشتریان را دچار مشکلات زیادی کرده است.

سهم دینی با اشاره به این که توجه نداشتن به اعتبارسنجی دقیق مشتریان یکی از مهم ترین دلایل ایجاد مطالبات معوق است افزود: شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که متأسفانه برخی افراد قادر به بازپرداخت تسهیلات اعطایی نمیباشند و طیف دیگری نیز بنای بازپرداخت ندارند بنابراین باید مشتریان بهدقت شناسایی و ارزیابی شوند تا صلاحیت آنان برای اعطای تسهیلات توسط همکاران شعب احراز گردد که با مشکلات کمتری در این زمینه روبهرو باشیم.

رئیس هیئت مدیره بانک دی با تاکید بر ضرورت بازاریابی و جذب مشتریان جدید خاطرنشان کرد: باید با تنوعبخشی به سبد اعطای تسهیلات، رضایت مشتریان را فراهم آوریم تا آنان بتوانند با توجه به امکانات و نیازمندیهای خود از تسهیلات مناسب استفاده نمایند.

سهم دینی افزود:در بانکداری امروز، بازاریابی به منطقه و یا شهر خاصی محدود نیست و همکاران شعب میتوانند با شناسایی دقیق ظرفیت های منطقه خود اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.

وی با اشاره به نام گذاری سال 1398، تحت عنوان « رونق تولید » گفت: نظام بانکی کشور در هدایت حرکت توسعه ای در مسیر رونق تولید و اشتغال و تحقق شعار سال نقش تعیینکنندهای دارد و بانک دی نیز در راستای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، محور سیاست های اعتباری خود در سال جاری را تامین مالی بنگاههای تولیدی جهت حمایت از تولید کننده و مصرف کننده کالای داخلی تهیه و تدوین کرده است.

وزیر راه و شهرسازی از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات ساخت وساز در بافت فرسوده دفاع کرد و این تسهیلات را ابزار موثری برای رونق بخشی به فرآیند نوسازی محلات و واحدهای مسکونی قدیمی عنوان کرد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در پاسخ به برخی انتقادها مبنی بر ناکارآمد بودن تسهیلات ساخت مسکن در بافت های فرسوده این تسهیلات را به عنوان یکی از موثرترین محرک ها در ساخت واحدهای مسکونی جدید در محلات و محدوده های هدف نوسازی اعلام کرد که طی سال های اخیر بیشترین میزان از این تسهیلات از سوی بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است. پیش تر انتقادهایی در فضای مجازی نسبت به کارکرد تسهیلات نوسازی بافت فرسوده که توسط بانک مسکن پرداخت می شود مطرح شده بود اما آنطور که وزیر راه و شهرسازی می گوید این تسهیلات در رونق بخشی به فرآیند بازآفرینی شهرها نقش موثر داشته است. با توجه به اینکه براساس مصوبه هیأت وزیران در سال 93، دولت موظف به پرداخت یارانه سود به بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات نوسازی به منظور تامین تسهیلات ارزان قیمت(تسهیلات با نرخ سود 9 درصد) ساخت مسکن در بافت های فرسوده است اما طی همه سال های سپری شده بعد از این مصوبه تاکنون ریالی از بابت تامین یارانه سود تسهیلات نوسازی به بانک های عامل تزریق نشده است. این موضوع از دیدگاه کارشناسی و بنا بر اذعان فعالان ساختمانی مهمترین چالش در مسیر تسریع فرآیند نوسازی در بافت های فرسوده است که لازم است قبل از هر اقدامی نسبت به رفع آن اقدام شود؛ با این حال، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی روز گذشته اعلام کرد که تسهیلات فعلی نوسازی در بافت های فرسوده به رغم برخی انتقادها همچنان از سوی طیف های خاصی از متقاضیان نوسازی واحدهای مسکونی مورد استقبال است.