استقرار بیمه سرمد در شعب بانک صادرات

نشست مشترک مدیرعامل بیمه سرمد با نمایندگان منتخب به منظور استقرار شبکه فروش در شعب بانک صادرات برگزار شد. در ابتدای این نشست، مهدی مهدوی مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه در طرح جدید استقرار نمایندگان در شعب بانک گفت: در این طرح، شعب ممتاز بانک صادرات برای استقرار نمایندگان، انتخاب شده اند و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شده است .مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه، همکاری بخش های مختلف ستاد با شبکه فروش را با هدف ایجاد شرایط مناسب در راستای فروش بیشتر نمایندگان، مورد توجه قرار داد.در صورت موفقیت این طرح، تعداد شعبی که نمایندگان شرکت در آنها استقرار می یابند، افزایش خواهد یافت.

 

محیط بانان کشور تحت پوشش بیمه سینا

در آیین بزرگداشت روز ملی محیط بان از طرح بیمه جامع محیطبانان بیمه سینا رونمایی شد. در این مراسم که با حضور دکتر عیسی کلانتری معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیطزیست، محمدعلی طالبی استاندار یزد، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا و جمعی از محیطبانان از طرح بیمه جامع محیطبانان بیمه سینا شامل بیمههای مسئولیت، حوادث، درمان و عمر و سرمایهگذاری رونمایی شد. دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا گفت: بیمه در جامعه دارای کارکردهای مختلفی است و یکی از مهمترین کارکردهای آن در بعد زیستمحیطی است که میتواند موجبات امنیت خاطر حافظان محیطزیست و خانوادههای آنان را فراهم ساخته و بسیاری از چالشها و مخاطرهها را مدیریت کند.

 

اهمیت جایگاه نمایندگان در صنعت بیمه

نمایندگان استان تهران بیمه در سالن همایشهای بیمه رازی حضور یافتند تا در خصوص برنامه های فروش و توسعه بازار به بحث و گفتگو بپردازند.

در این نشست مهندس بختیاری مدیرعامل بیمه رازی به اهمیت جایگاه نمایندگان پرداخت و جذب نمایندگان برتر و حفظ نمایندگان بیمه رازی را از اهداف مهم این شرکت دانست. همچنین ایشان ضمن تاکید بر افزایش فروش منطقی و ارزیابی شده به لحاظ میزان ریسک، به اهمیت خدمات الکترونیکی و افزایش هر چه بیشتر سطح رضایتمندی مشتریان اشاره نمود. در انتهای نشست از 3 نماینده برتر شرکت بیمه رازی در زمینه میزان حق بیمه تولیدی، ترکیب پرتفوی و ضریب خسارت تقدیر و تشکر صورت گرفت.

سامانه "بورسار" در بانک شهر

معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر از راه اندازی سامانه "بورسار" با هدف تسهیل خرید و فروش برخط سهام در این بانک خبر داد.

جواد عطاران گفت: امکان خرید سهام در سامانه معاملات برخط کارگزاران به صورت مستقیم و بدون نیاز به واریز مبالغ به سپرده شرکت کارگزاری موردنظر میسر خواهد بود؛ بدین ترتیب که ابتدا مشتری اقدام به واگذاری سپرده بانکی خویش به شرکت کارگزاری موردنظر در کانال اینترنت بانک خود می کند و پس از تأیید شرکت مزبور، در زمان ثبت سفارش خرید اصل مبلغ در سپرده فرد مسدود شده و در صورت تأیید سفارش و انجام عملیات خرید مبلغ به صورت لحظه ای از سپرده مشتری برداشت و به سپرده کارگزاری واریز می شود.

عطاران خاطر نشان کرد: فعالان بازار سرمایه سپس برای استفاده از سرویسهای بورسار در معاملات آنلاین سهام میتوانند به شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه و با ارائه مدارک هویتی خود، اقدام کنند.

14 میلیون تراکنش در اپلیکیشن «بله»

در بهار امسال میزان تراکنش های مالی انجام شده در اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران به بیش از 14 میلیون تراکنش رسید.

در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد بیش از 8.4 میلیون تراکنش موفق کارت به کارت انجام شده و حجم کل پول انتقال یافته به 3.3 هزار میلیارد تومان می رسد.

در مدت مذکور، بیش از 1.6 میلیون خرید شارژ در اپلیکیشن بله صورت گرفته است.

اپلیکیشن مالی «بله» اکنون بیش از سه میلیون و 380 هزار عضو دارد و در بهار امسال تعداد 359 هزار کانال و گروه در اپلیکیشن مالی بله فعال بوده اند.

سود ۹۱۴ ریالی بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ (حسابرسی شده) به ازای هر سهم ۹۱۴ ریال سود محقق کرد.

بر اساس شفاف سازی صورت های مالی بانک خاورمیانه در کدال، این شرکت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ (حسابرسی شده) به ازای هر سهم ۹۱۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی نشده ۴ درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر کاهش مالیات بردرآمد شرکت در گزارش حسابرسی شده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد:
 

گروه بانک و بیمه: مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تزریق پول در بنگاهها به تنهایی راهگشا نیست و باید تقاضای کل در جامعه را افزایش داد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجتاله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران که در جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران و برای امضای تفاهمنامه با اعضای این اتاق سخن میگفت؛ افزود: نظام بانکی دچار مشکلاتی است که شاید ریشه آن به دهها سال پیش باز میگردد. وی با بیان اینکه تلاش میکنیم در سال ٩٨ با تجدید ساختار مالی بانک صادرات ایران خدمات بیشتری را ارائه دهیم، افزود: در سه ماهه پایانی ٩٧ افزایش سهم بازار داشتیم. صیدی با بیان اینکه طرح طراوت بانک صادرات ایران را در اولین روزهای سال رونق تولید معرفی کردیم، گفت: این طرح یک طرح اعتباری ویژه تولید است و از ابتدای زنجیره تولید تا پایان آن را در بر میگیرد. مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: به این نتیجه رسیدهایم که تزریق پول در بنگاهها به تنهایی راهگشا نیست و باید تقاضای کل در جامعه را افزایش داد. در هفتههای گذشته ٢ بانک دیگر که از نظر حجم داراییها و سرمایه در سطح بانک صادرات ایران هستند نیز خواستار آن شدند تا به جای معرفی طرح جدید، به طرح طراوت بانک صادرات ایران بپیوندند و ما نیز در حال تدوین طرحی برای همکاری سه جانبه در این چارچوب هستند.

صیدی اعلام کرد که در چارچوب طرح طراوت و برای تحریک تقاضا، کارتهای اعتباری نیز به متقاضیان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به خدمات ارزی که این بانک به بازرگانان ارائه میکند، افزود: بانک صادرات ایران بیشترین شبکه شعب خارجی را دارد و با وجود تمام محدودیتها، فعالیتهایی را با ارزهای رایج برای مدیریت ارز حاصل از صادرات و تامین ارز واردات آغاز کردهایم.

با توجه به اینکه نیاز به سرمایه در گردش و تامین مالی و نقدینگی بنگاهها سه برابر شده، ما هم تلاش کردهایم تا ظرفیت اعتباردهی بانک صادرات ایران را سه برابر کنیم.

رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی، در بازدید از هلدینگ توربو کمپرسور نفت (OTC) بر تامین مالی هدفمند و اعطای تسهیلات بانکی مناسب به پروژههای کلان ملی و صنایع اشتغالزا بر اساس اولویت های اقتصادی کشور تاکید کرد.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی ، مهدی یدالهی فر، رئیس اداره اعتبارات و مسعود الویریان، رئیس اداره امور شعب جنوب کشور و شرق تهران در راستای گسترش مبادلات مالی و ارائه خدمات بانکی از هلدینگ توربو کمپرسور نفت (OTC) بازدید و با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.در این دیدار سهم دینی ضمن آشنایی با دستاوردها و اقدامات هلدینگ توربو کمپرسور نفت با تمجید از اقدامات انجام شده در این مجموعه گفت: دستاوردهای توسعه ای حاصل شده در هلدینگ توربو کمپرسور نفت، بعد از اعمال تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور و قطع همکاری شرکای خارجی این مجموعه می تواند به عنوان یک الگوی موفق برای سایر شرکت های ایرانی مطرح شود.وی افزود: تولید اولین توربین ملی ۲۵ مگاواتی در زیر مجموعه OTC موجب شد ایران در جمع ۵ کشور دارنده دانش فنی این صنعت قرار گیرد.رئیس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به رسالت بانک ها در حمایت از مجموعه های خودکفا و مستقلی چون مجموعه OTC تصریح کرد: در شرایطی که تحریم اقتصاد ایران به عنوان مهمترین حربه دشمن برای فشار به صنایع داخلی و معیشت مردم انتخاب شده است، حمایت بنگاه های مالی از مجموعه هایی چون OTC که با خنثی کردن اثر تحریم ها بر حوزه فعالیت های خود، موفق به بومی سازی دانش و برآورده کردن نیازهای کشور شده اند یک رسالت تاریخی محسوب می شود.سهم دینی با تاکید بر اهمیت هدفمندی تسهیلات ارائه شده بانک ها به بخش تولید گفت: بانکها میتوانند از طریق تامین مالی هدفمند و اعطای تسهیلات بانکی مناسب به پروژههای کلان ملی و صنایع اشتغال¬زا بر اساس اولویت های اقتصادی کشور، نقش پررنگی در کمک به رونق بخش تولید داشته باشند.وی افزود: افزایش سرمایه بانکها که در قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور به آن توجه خاصی شده است، میتواند حرکتی شتابدهنده برای رونق تولید باشد و هر اقدامی که بخواهد بدون افزایش سرمایه بانکها برای اعطای تسهیلات حتی در جهت کمک به تولید، فشار وارد کند به مانعی در برابر تولید تبدیل خواهد شد.