تنوع در فروش با اولویت طرحهای نوین

مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمهکوثر در دیدار با شبکه فروش و تاکید بر اولویت قراردادن طرحهای نوین بیمهای بهمنظور ایجاد تنوع در فروش بیمهنامه، تصریح کرد: نمایندگان با ارایه طرحهای جدید بیمهای همچون حامی، مرکوری، صندوق عقب اتومبیل، ودیعه مسکن و غیره به بازار میتوانند ضمن برطرف کردن نیازهای مردم در راستای توسعه صنعت بیمه در جامعه و افزایش فروش شرکت فعالیت کنند. مدیرعامل بیمه کوثرگفت: یک نکته قابل تامل در استانهای پرریسکی همچون استان کرمانشاه این است که در این مناطق، باید به فروش بیمهنامههای زندگی توجه بیشتری کرد، ضمن اینکه گسترش فروش اعتباری و چکی نیز باید در این استانها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

 

بانک شهر حامی جشنواره فیلم کودک و نوجوانان

مدیر اجرایی سیودومین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان با اشاره به حمایت بانک شهر از این جشنواره ،گفت: حضور این بانک با اولویت توجه به مسئولیت اجتماعی و ارتباط با قشر آینده ساز جامعه ، حائز اهمیت و قابل قدردانی است.

ایمان حجتی با بیان اینکه جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ در اصفهان برگزار میشود، افزود: این جشنواره به لحاظ ارزش اجتماعی و ارتباط با مخاطب به ویژه کودکان و نوجوانان که می بایست ارتباط بیشتری با آنها داشت، فرصتی برای گفت وگوی بین نسلی فراهم می کند. مشارکت این بانک در این رویداد بزرگ نشان از دغدغه آن در حوزه فرهنگی دارد.

 

رونمایی از باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین

نشست رونمایی از باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین، با حضور معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و نمایندگان تهران در روز چهارشنبه 23 مردادماه 1398 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار گردید. "علیرضا حجتی" عضو هیأت مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و نمایندگان، ضمن اعلام این خبر گفت: «با توجه به رویکرد و سیاست شرکت که مبنای مشتری مداری است، باشگاه مشتریان با هدف بهره برداری هر چه بهتر نمایندگان در جهت خدمت رسانی به بیمه گذاران بیمه کارآرین راه اندازی شده است.» وی با اشاره به حضور استارآپ در فضای رقابتی صنعت بیمه اظهار امیدواری کرد، با راه اندازی باشگاه مشتریان تیم فروش شرکت، با حضور توانمندی در این فضا حضور پیدا کند.

حمایت بانک ایران زمین از خط تولید جدید فولاد اکسین اهواز

بهره برداری از خط تولید انواع ورق های API محیط ترش مورد مصرف در صنایع نفت و گاز با حضور دکتر دهقانی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین و مدیریت شعب استانهای خوزستان و لرستان بانک ایران زمین در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

مراسم بهره برداری از خط تولید ورق Api محیط ترش در شرکت فولاد اکسین اهواز برگزار شد. این نوع خاص ورق که پیش از این جز اقلام وارداتی بود که جهت پروژه عظیم خط لوله نفت گوره به جاسک به همت شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین اهواز و لوله سازی اهواز و بانک ایران زمین برای اولین بار به بهره برداری رسید.

در این پروژه گشایش LC جهت تولید ورق مذکور در شرکت فولاد اکسین اهواز توسط بانک ایران زمین انجام شده است.

بهره برداری از خط تولید ورق API محیط ترش در شرکت فولاد اکسین با حضور مدیر شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین، رئیس شعبه مرکزی این بانک و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی

به رونق اقتصاد

بانک ملی ایران با رویکرد حمایت و کمک به رونق بخش های مختلف اقتصادی کشور بیش از 313 هزار میلیارد ریال تسهیلات در چهار ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است. این بانک طی مدت مذکور 495 هزار و 305 فقره تسهیلات به ارزش 313 هزار و 247 میلیارد ریال به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و ... تخصیص داده است. بر این اساس سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ بر 19 هزار و 994 فقره به ارزش هشت هزار و 758 میلیارد ریال بوده است. همچنین بخش مسکن و ساختمان نیز به عنوان یکی از مهم ترین محرکه های رونق اقتصاد کشور همواره مورد توجه بانک ملی ایران بوده و از این رو تخصیص ویژه تسهیلات به این بخش در سال جاری در دستور کار بانک قرار گرفته است. بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، شش هزار و 464 میلیارد ریال تسهیلات در 22 هزار و 848 فقره به بخش مسکن و ساختمان پرداخت شده است.

حجت اله مهدیان خبر داد؛

گروه بانک وبیمه: حجت اله مهدیان رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر گفت: این بانک با پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای خرد، متوسط در مناطق روستایی و عشایری موجبات حفظ و ایجاد اشتغال در استانهای کشور را فراهم آورده است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر بابیان مطلب فوق اظهار داشت: کشاورزی، دامپروری، صنایعدستی بومی، مشاغل و حرفههای روستایی و عشایری از مهمترین پیشرانههای توسعه اقتصادی کشور به شمار میآید و دستگاههای مسئول اقدامات گوناگونی برای روز آمدن نمودن و بهینه ساختن روشهای تولید در این رشتهها انجام دادهاند و بانکها خصوص بانک توسعه تعاون نیز بهعنوان رکن مالی اقتصاد، متناسب با نوع فعالیت اقتصادی روستاییان و عشایر، تسهیلات و خدمات بانکی اختصاصی خود را ارائه داده است.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاههای خرد، متوسط و بزرگ مستقر در مناطق روستایی و عشایری موجبات حفظ و ایجاد اشتغال در استانهای کشور را فراهم آورده است و حمایت مالی و معنوی از این اقشار تلاشگر به حفظ و توسعه محصولات بومی ایشان کمک شایانی میکند. مهدیان در بازدید از غرفههای روستاییان و عشایر استانهای مختلف خاطرنشان کرد: تنوع فرهنگی و اقلیمی و بومی ویژه هر منطقه از کشور منجر به تولید محصولاتی منحصربهفرد گردیده است که بسترساز ایجاد مزیتهای خاص در تولید محصولات اقتصادی بوده است. مهدیان افزود: امروزه محصولات روستایی و عشایری جایگاه ویژهای در اقتصاد کشور دارد و بازارهای متعددی برای بهرهمندی از دستاوردهای روستاییان شکلگرفته است.

گفتنی است در این بازدید اعضاء هیئتمدیره و مدیران امور مشتریان و بانکداری شرکتی و روابط عمومی و حوزه مدیریت و روسای ادارات این امور مدیرعامل را همراهی میکردند.

شایانذکر است بانک توسعه تعاون بهعنوان یکی از بانکهای عامل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری غرفه خود را در سالن هشت نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر برقرار نموده و پذیرای مراجعین میباشد.

رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن گفت: در سال گذشته ۱۰۰ درصد تسهیلات بانکی پرداخت شده از محل بازگشت مطالبات تسهیلات قبلی تامین شده است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، تسهیلاتگیرندگان بانکی عموما تنها از منافع فردی بازپرداخت به موقع اقساط خود باخبرند و از امکانی که این خوشحسابی برای دیگر متقاضیان تسهیلات فراهم میکند، بیاطلاع هستند. به همین ترتیب مشتریانی که از بانک مسکن تسهیلات خرید مسکن دریافت کردهاند نیز به خوبی میدانند که در صورت بازپرداخت به موقع اقساط از اعتبار بانکی قابل قبولی برخوردار میشوند که اخذ تسهیلات از شبکه بانکی را برای آنها میسر میکند. از طرفی رعایت نظم پرداخت اقساط ماهانه تسهیلات دریافتی مانع از جریمه تاخیر برای آنها میشود و حتی خوشحسابی آنها میتواند جایزهای به شکل کاهش سود یا کاهش اقساط پرداختی را به دنبال داشته باشد.

اما شاید تمام این مزایا در رفتار برخی از مشتریان بانکی به این اندازه که بدانند، بازپرداخت به موقع اقساط آنها، فرد دیگری را هم از طریق تسهیلات مسکن خانهدار میکند، تاثیرگذار نباشد. مالک آزادیان، رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن درباره اینکه پرداخت تسهیلات جدید به متقاضیان تا چه اندازه به بازگشت به موقع اقساط تسهیلاتگیرندگان قبلی وابسته است، اظهار کرد: در واقع توان تسهیلاتدهی بانکها تحت تاثیر دو مولفه «جذب منابع» و «وصول اقساط» قرار دارد و کاهش یکی از این مولفهها باید با افزایش مولفه دوم جبران شود. بنابراین به طور قطع می توان گفت پرداخت تسهیلات جدید با بازپرداخت تسهیلات قبلی، وابستگی مستقیم و تنگاتنگ دارد. وی با تاکید بر اهمیت بازپرداخت اقساط، گفت: تاثیر بازگشت به موقع اقساط بر ادامه روند پرداخت تسهیلات جدید و اساسا بر ادامه حیات بانکها فوقالعاده زیاد است. در شرایط اقتصادی فعلی و به واسطه آسیبهای ناشی از تحریمهای کنونی و به دنبال آن پیشی گرفتن نرخ تورم از نرخ سپردهگذاری در بانکها، افزایش جاذبه بازارهای موازی برای سرمایهگذاری و به خصوص سفتهبازی در انجام معاملات دارای ریسک بالا به منظور حصول سود از نوسانات کوتاه یا میانمدت به جای سعی در حصول سود از روشهای اقتصادی اصولی همچون سپردهگذاری در بانکها شده است.