آماده پاسخ قاطع به هرگونه تهدیدی هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش آمادگی کامل برای پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنانی که گوشه چشمی به ایران اسلامی داشته باشند را در کمترین زمان ممکن دارد. امیر سرتیپ کیومرث حیدری در سفر به زاهدان در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند اگر حماقتی از طرفشان صورت گیرد طومار زندگی ننگینشان را در کمترین زمان درهم میپیچیم. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اگر خواهان خنثی سازی توطئههای دشمن در کشور هستیم باید وحدت در جامعه حاکم باشد و این امر زمانی میسر خواهد شد که همه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

 

زمان آغاز فرایندهای اجرایی انتخابات

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فرایندهای اجرایی انتخابات از دهم آذرماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر به فرمانداران مراکز حوزههای انتخابیه آغاز میشود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سیداسماعیل موسوی در جریان همایش استانداریهای سراسر کشوراظهار داشت: به حول و قوه الهی فرایندهای اجرایی انتخابات از دهم آذرماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه آغاز میشود و فرایند ثبت نام نیز بلافاصله بعد از اعلام وصول دستور شروع انتخابات توسط فرمانداران، در ۲۰۸ فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و ستاد ثبتنام وزارت کشور کلید خواهد خورد.

 

گزارش آژانس نباید بزرگنمایی شود

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین، در واکنش به ارزیابیهای زودهنگام و خام از گزارش جدید آژانس بینالمللی انرژی اتمی در ارتباط با راستی آزمایی اجرای برجام، تصریح کرد؛ موضوعات پادمانی نباید با اغراض سیاسی بزرگنمایی شود. کاظم غریب آبادی بامداد دوشنبه شب به وقت محلی به خبرنگاران گفت: این گزارش نشان می دهد که آژانس همچنان دسترسی کاملی در ایران دارد و به رغم کاهش تعهدات ایران تحت برجام که با هدف برقراری توازن نسبی میان حقوق و تکالیف طرفین انجام می شود، همچنان قادر به راستی آزمایی هم اجرای تعهدات و هم توقف اجرای بخشی از تعهدات است.

نظر رهبر انقلاب اسلامی درباره چندهمسری

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیتالله خامنهای درباره نظر ایشان پیرامون مسئله چندهمسری توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللهالعظمی خامنهای، پیرو انتساب برخی دیدگاهها و تعبیرات در موضوع «چندهمسری مردان» به حضرت آیتالله خامنهای و با توجه به تأثیر آن بر مسائل خانوادگی و شئون اجتماعی، بخش زن و خانواده KHAMENEI.IR (ریحانه) فتوا و نگاه معظمله به این مسأله را به شکل مختصر بیان میکند.

در نظر حضرت آیتالله خامنهای بنابر ادله معتبر دینی چند همسری مردان، مباح اما غیرمستحب است، اما از آنجا که مطابق دلایل قرآنی جواز آن مشروط به اطمینان از رعایت عدالت بین همسران شده است، بنابراین هر گاه از نظر عقلایی عدم تحقق رعایت عدالت بین همسران محتمل باشد، ازدواج مجدد شوهر جایز نیست.

همچنین در نگاه کلان معظمله به خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی در زندگی انسان و ضرورت شکلگیری خانواده و مراقبت و حفاظت از آن، عواملی در استحکام این بنیان الهی و شکلگیری آن مؤثر است از جمله: حفظ محبت و اعتماد متقابل زوجین، اصالت نقش مادری و تربیتی بانوان، پرهیز از راه یافتن نگاه مادی به خانواده و تجملگرایی و رقابتهای مادی خانوادهها، ترویج ازدواج آسان و نقش مهم و مؤثر والدین در آن، وظیفه دستگاههای حکومتی و رسانهها در تسهیل امر ازدواج جوانان.

بر این اساس از آنجا که در جامعه و کشور ما ازدواج مجدد مردان غالباً به ضرر استحکام خانواده و موجب تضعیف محبت زوجین و گاه فروپاشی خانواده است، نگاه معظمله به آن خوشبینانه و مثبت نیست و از این روست که این جمله در بیان ایشان تکرار شده است که: «خدا یکی و محبت یکی و یار یکی»

واشنگتن دچار سردرگمی راهبردی شده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: توان بسیجکنندگی انقلاب اسلامی ضمن به شکست کشاندن راهبرد آمریکا در ایجاد و بهره برداری از فتنه داعش برای جلوگیری از گسترش امواج بیداری اسلامی، واشنگتن را دچار سردرگمی راهبردی نموده است.

به گزارش ایلنا، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در افتتاحیه چهارمین همایش جامعه اطلاعاتی سپاه که صبح امروز سه شنبه در تهران برگزار شد آخرین تحولات نوین امنیتی در سطح منطقه و جامعه بینالمللی را تشریح کرد.

دریابان علی شمخانی با تبیین ریشههای تاریخی تعیین مرزهای نوین قدرت پس از فروپاشی شوروی اظهار داشت: حضرت امام (ره) با پیشبینی فروپاشی شوروی و نظام دو قطبی در جهان سنگ بنای پیشتازی و تولید قدرت از سوی جمهوری اسلامی را بر پایه راهبرد نه شرقی ونه غربی پایه گذاری کرد.

مفسدان اقتصادی ستون پنجم دشمن هستند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه مفسدین اقتصادی ستون پنجم دشمن هستند، تاکید کرد: دوقطبیسازی در مسیر مبارزه با فساد ممنوع است.

به گزارش رسانه های خبری، چهارمین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل و حفاظت از زیرساختهای حیاتی (CIP)، صبح امروز، با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، حسین قاسمی مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور و جمعی از کارشناسان و مدیران حوزه پدافند غیرعامل در تالار وزارت کشور برگزار شد.

سردار جلالی در این کنفرانس با اشاره به اینکه امروز درگیر یک نزاع جدی با آمریکا هستیم، اظهار کرد: در دو سال اخیر فاصله خاکریز بین ایران و آمریکا کم شده و به هم نزدیک شدند. رویکرد آمریکا جنگ ترکیبی است یعنی همه مولفه های قدرت خود را علیه ما به کار گرفته است.

برخی از برخوردهای قوه قضائیه

احساس خطر میکنند

معاون رئیس قوه قضائیه در پاسخ به کسانی که به روش قوه قضائیه در برخورد با مفاسد ایراد میگیرند، اظهار داشت: اینها کسانی هستند که از برخوردهای قوه قضائیه احساس خطر میکنند.

به گزارش ایلنا، خدائیان در نشستی گفت: آیت اله رئیسی از زمانی که مسئولیت را پذیرفتند و حتی قبل از شروع به کار در دوره جدید، با شناخت خوبی که از قوه قضائیه داشتند طرح تحول در دستگاه قضایی را تهیه و به رهبر معظم انقلاب ارائه دادند و ایشان نیز تائید فرمودند و در حکم رئیس قوه قضائیه نیز به نکاتی از این طرح اشاره فرمودند.

فشار اقتصادی بر ایران بینتیجه است

دنیس رایس بر بی نتیجه بودن فشار اقتصادی بر ایران تاکید کرد و گفت: ایران در تلاش است تا حداکثر فشار را بر متحدان ایالات متحده در خاورمیانه، شبه جزیره عربستان و اسرائیل وارد کند تا واکنش آمریکا را آزمایش کند.

به نقل از اسرائیل هیوم، «دنیس راس» هماهنگکننده امور مناسبات آمریکا و ایران در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» در مورد ایران گفت: سیاست ترامپ مبنی بر کاهش درگیری در خاورمیانه و همچنین پاسخ تردیدآمیز او به تحرکات ایرانی در خلیج فارس، ممکن است شرایطی را فراهم کند که باعث بروز درگیری در منطقه شود.

وی در ادامه مدعی شد: ایران در تلاش است تا حداکثر فشار را بر متحدان ایالات متحده در خاورمیانه، شبه جزیره عربستان و اسرائیل وارد کند تا واکنش آمریکا را آزمایش کند.

شعار مبارزه با فساد را جناحی نکنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:اختلافات را از طریق گفت وگو ملی باید حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ها، حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و تسلیت به زلزله زدگان آذربایجان شرقی، گفت: در هفته وحدت همگان را به کلمه توحید و توحید کلمه دعوت میکنم. لازمه وحدت کلمه از سویی مدارا و از سوی دیگر پرهیز از توهین و تعصبهای کورکورانه است.

معاون اول رییس جمهور مطرح کرد؛

گروه سیاسی: معاون اول رئیس جمهوری گفت: اجرای برنامه شفافیت مالیاتی، ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم و بکارگیری سامانههای اطلاعاتی در حوزههای مختلف نیازمند عزم و اراده قوای سهگانه، همکاری دستگاههای اجرایی و نهادهای نظارتی است تا بتوانیم کشور را به سمت سلامت و پیشگیری از فساد سوق دهیم. به گزارش تجارت به نقل از ایرنا، «اسحاق جهانگیری» در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، به اشاره به برنامه سازمان امور مالیاتی کشور برای اجرای برنامه شفافیت مالیاتی و اجرای ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم گفت: اجرای این برنامه و بکارگیری سامانههای اطلاعاتی در حوزههای مختلف نیازمند عزم و اراده قوای سهگانه، همکاری دستگاههای اجرایی و نهادهای نظارتی است تا بتوانیم کشور را به سمت سلامت و پیشگیری از فساد سوق دهیم.

جهانگیری با قدردانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور برای پیگیری اجرای این قانون، اظهار داشت: دریافت مالیات همواره یکی از دغدغههای کشور بوده است و باید تلاش کنیم با درآمدهای مالیاتی هزینههای جاری کشور تامین شود.

رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: اگر سامانههای اطلاعاتی تحت شبکه واحد و به شکل نظاممند به یکدیگر متصل باشند، دیگر شاهد بروز مفاسدی نظیر صدور کارت بازرگانی برای افراد بدون صلاحیت و یا پرداخت تسهیلات میلیاردی توسط نظام بانکی به شرکتهای متخلف که قابلیت بازپرداخت اقساط خود را ندارند، نخواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه باید فضا به گونه ای شود که مردم احساس امنیت در اقتصاد کنند، گفت: در مبارزه با فساد نباید طوری عمل کنیم که صرفاً چند نفر دستگیر و مجازات شوند و عده بسیار دیگری با استفاده از ضعف دستگاههای نظارتی و سوءاستفاده از خلاءهای قانونی به رفتار متخلفانه خود ادامه دهند.

معاون اول رئیس جمهوری از اجرای ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم به عنوان یکی از راهکارهای پیشگیری از بروز تخلف و فساد درکشور یاد کرد و افزود: با اجرای این ماده قانونی، اطلاعات هویتی و فعالیتهای اقتصادی همه افراد ثبت میشود و از طریق ارتباط هوشمند سامانههای اطلاعاتی دستگاههای مختلف، امکان پیشگیری از فساد فراهم می شود.

  • امیدواریم شاهد تصویب لوایح سه گانه باشیم

    جهانگیری تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته درآمدهای مالیاتی به عنوان حق عمومی جامعه و دولت در اولویت قرار دارد و فرار مالیاتی به عنوان یکی از جرایم و تخلفات محسوب شده و با متخلفان با جدیت برخورد میشود.

    معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تصویب لوایح سهگانه شفافیت، تعارض منافع و ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی دولت خاطرنشان کرد: دولت با اهتمام جدی این لوایح را تصویب کرده است که لایحه شفافیت در خردادماه سال جاری به مجلس شورای اسلامی ارسال و دو لایحه دیگر نیز در دولت تصویب و در حال ارسال برای مجلس است که امیدواریم شاهد تصویب این سه لایحه مهم توسط نمایندگان محترم تا پایان همین دوره مجلس باشیم.

    جهانگیری با تأکید بر این که سازمان امور مالیاتی باید این اعتماد را ایجاد کند که اطلاعاتی که از دستگاهها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت میکند به شکل کاملاً محرمانه نگهداری میشود، گفت: نباید اطلاعات افراد افشا شود تا دستگاههای اجرایی، نهادها و افراد هیچ گونه دغدغه ای در خصوص ارائه این اطلاعات به سازمان امور مالیاتی نداشته باشند.

    معاون اول رئیس جمهوری همچنین بر لزوم تأمین امنیت سامانه اجرایی ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات مستقیم تأکید و خاطرنشان کرد: امنیت این سامانه باید به تأیید وزارتخانههای اطلاعات و ارتباطات و فناوری اطلاعات برسد تا همه نسبت به امنیت این سامانه اطمینان داشته باشند.

    جهانگیری با تاکید بر لزوم نظارت و تامین سلامت اداری سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: برای پیشگیری از تخلفات احتمالی در سازمان امور مالیاتی، لازم است وزارت امور اقتصادی و دارایی و با همکاری سایر دستگاههای ذیربط راهکارهایی را برای از بین بردن زمینه های فساد و ارتقاء سلامت اداری تدوین کنند تا اقدامات این سازمان مهم اطمینانبخش باشد. در این جلسه که معاون اول قوه قضاییه، نایب اول رییس مجلس شورای اسلامی، وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان بازرسی کل کشور، رییس کل دیوان محاسبات، دادستان عمومی و انقلاب تهران، نماینده سازمان اطلاعات سپاه و نمایندگان مجلس عضو ستاد نیز حضور داشتند، رییس سازمان امور مالیاتی کشور گزارشی از وضعیت فرار مالیاتی در کشور و اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از آن ارائه کرد. وی همچنین از آغاز اقدامات جدید سازمان امور مالیاتی کشور متناسب با طرح جامع مالیاتی خبر داد و به ارائه گزارشی از این اقدامات در خصوص جمع آوری و تجمیع اطلاعات دستگاه ها، شرکت ها، نهادها و اشخاص حقوقی برای اجرای ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات مستقیم پرداخت.

دبیر شورای نگهبان:
  •  

گروه سیاسی: آیتالله احمد جنتی در همایش سراسری هیأتهای نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مشهد مقدس برگزار شد، طی سخنانی گفت: انتخابات بسیار مهم است و شما ناظرین انتخابات هستید؛ در این انتخابات بسیاری از شرکتکنندگان، افراد باصداقت و سالمی هستند که دروغ نمیگویند، وعده پوچ نمیدهند و رأی نمیخرند؛ اما متأسفانه افرادی هم وجود دارند که این حدود را رعایت نمیکنند و قانون را زیر پا میگذارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شورای نگهبان، دبیر شورای نگهبان افزود: من بابت عدم اصلاح قانون انتخابات بر مبنای سیاستهای کلی انتخابات از مجلس گلایه دارم و نمایندگان مجلس آنچه که باید انجام میدادند را انجام ندادند. آیتالله جنتی با بیان اینکه در بعضی جاها نقص قانون داریم که البته باید مرتفع شود، افزود: یکی از شرایط مهمی که در قانون انتخابات فعلی پیشبینی نشده شایستگی افراد برای نمایندگی مجلس است که باید در اصلاح قانون انتخابات به صورت جدی به این مهم پرداخته شود تا افراد شایستهای وارد مجلس شوند. وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون فعلی انتخابات، شایستگی و شایستهسالاری افراد اصلاً مطرح نیست، ما اگر گفتیم فلانی تأیید صلاحیت شده است، معنی آن این است که وی از شروط حداقلی مصرح در قانون انتخابات برخوردار است نه اینکه شایستگی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد. دبیر شورای نگهبان در ادامه به نمونهای از نقص انون علی انتخابات اشاره کرد و افزود: برخی مصادیق خرید و فروش رأی را نمیتوان احراز کرد و این خرید رأی اینطوری نیست که بگویند صد هزار رأی بخریم بلکه به در خانههای مردم میروند، پول میدهند، لباس و لوازم زندگی میدهند؛ این اقدامات اگر چه خرید رأی عرفی نیست، اما در واقع نوعی خرید رأی محسوب میشود.

آیتالله جنتی تأکید کرد: شورای نگهبان خطوط قرمزی دارد که پای آنها ایستاده و از این خطوط قرمز نیز عبور نخواهد کرد. آیتالله جنتی افزود: لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزایش امید در جامعه است نه باز شدن راه کاندیداتوری عناصر فاسد و بیصلاحیت؛ اگر دولت بتواند وضع نامناسب اقتصادی را سروسامان بدهد، مردم امیدوار میشوند که رأی آنها در انتخابات مؤثر بوده و بار دیگر هم پر شور پای صندوقها میآیند. وی یکی از عوامل ایجاد یأس در جامعه را بگومگوها و حاشیهسازیها دانست و گفت: البته ملت هوشیار است و این تاکتیک که در آستانه انتخابات، عدهای با سروصدا و هیاهو بخواهند حواس مردم را از مسائل اصلی پرت کنند، جواب نمیدهد. دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: حضور در مناصب بالا نیازمند سعه صدر و روحیه پاسخگویی است. مردم بحق از مسئولان توقع شفافسازی دارند؛ این توقع باید پاسخ منطقی داده شود، عصبانیت و درشتگویی پاسخ مناسبی به این مطالبه نیست. بالاخره این سؤال وجود دارد که ۱۸ میلیارد دلار مداخله ارزی در سال ۹۶ با چه منطقی انجام شد و چه نتیجهای داشت؟ حاشیهسازی و دخالت دولت در انتخابات، محدود کردن حق انتخاب مردم و خلاف حقالناس است.وی ادامه داد: امروز همه باید در کنار یکدیگر و با اتحاد کلمه، نقشه آمریکا برای تضعیف توان داخلی ما را خنثی کنند؛ مردم نمیپذیرند که یک مقام ارشد بلافاصله پس از برخورد با فساد بخواهد هر روز با سخنان تحریکآمیز کشور را دچار تنش کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از وزیر کشور بابت همکاری و تعامل با شورای نگهبان خاطرنشان کرد: متأسفانه از مدتها قبل تغییر گسترده استانداران و فرمانداران را شاهد هستیم و این احتمالاً برای این است که خط آنها را پیگیری کنند و خیلی از این افراد جناحی هستند.

نایب رییس مجلس تصریح کرد؛
 

گروه سیاسی: نائب رئیس اول مجلس گفت: در شرایطی که آمریکا دنبال ایجاد تفرقه و بر هم زدن جوامع اسلامی است بیش از هر زمانی به وحدت، انسجام و هم زبانی و همدلی نیاز داریم؛ نباید حرف از وحدت بزنیم و عمل ما توام با تفرقه و اختلاف افکنی باشد.

در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت گفت: باید وحدت را در رفتار و عمل پیاده کنیم؛ در شرایطی که آمریکا دنبال تفرقه و بر هم زدن جامعه اسلامی است بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام و همدلی نیاز داریم.

وی افزود: ما هر روز در نماز از خداوند میخواهیم که ما را به راه راست هدایت کند؛ راه راستی که در آن به ما نعمت میدهد؛ در این ادبیات وحدت نعمت خداوند است؛ همچنین خداوند میفرماید عذاب الهی زمانی است که تفرقه وجود داشته باشد؛ حضرت علی هم در وصیت نامهشان میفرماید که ما باید تابع خداوند و رسول الله و گوش به فرمان خدا باشیم.

پزشکیان افزود: طبق وصیت نامه حضرت علی (ع) باید وحدت را نه در زبان که در رفتار و عمل پیاده کنیم؛ نه این که همان زمان که از وحدت حرف میزنیم تفرقهافکنی انجام دهیم؛ حضرت علی میفرماید، با هم خوب حرف بزنید و با ادبیات مناسب با یکدیگر گفتوگو کنید؛ شیعه و سنی و کرد و عرب و عجم همه با هم برادر هستیم؛ قرآن پر از آیات و کلامی است که مسلمانان را به وحدت و انسجام دعوت میکند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که آمریکا دنبال ایجاد تفرقه و بر هم زدن جوامع اسلامی است بیش از هر زمانی به وحدت، انسجام و هم زبانی و همدلی نیاز داریم؛ در هفته وحدت کاری کنیم که تفرقه در جامعه ایجاد نشود و وحدت و انسجام گسترش پیدا کند باید این را در گفتار و رفتار خود به صورت عملی پیاده کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه آیات قرآن و فرمایش رسول الله (ص)، همه حکایت از دعوت مسلمانان به وحدت دارد، گفت: امیدوارم در عمل هم اینطور باشیم نه این که فقط حرف از وحدت بزنیم و عملما توام با تفرقه و اختلاف افکنی باشد.

  • اتحاد و همدلی جهان اسلام عامل ایجاد امنیت در منطقه

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز اعتقاد دارد که با اتحاد و همدلی جهان اسلام می توان بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت و امنیت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد.

    شهروز برزگر کلشانی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانهملت ضمن تبریک هفته وحدت به تمامی آزادیخواهان و مسلمین جهان گفت: هفته وحدت که توسط امام راحل به صورت هوشمندانه نامگذاری شد برای بحث کنار هم بودن مسلمانان بهترین فرصت است.

    عضو فراکسیون مرزنشینان در مجلس با اشاره به اهمیت معنای آیه «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» افزود: این آیه نشان می دهد که مسلمانان با هوشیاری کامل حول محور پیامبر اعظم(ص) آموزههای قرآن باشند؛ در آموزههای خودشان اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی را راه ندهند.

    نماینده مردم سلماس در مجلس ادامه داد: حاصل گرایش به اسلام آمریکایی؛ داعش،طالبان و تکفیری ها و تفکرهای افراطی است و تمام ذهن های آزاده که در راه راستین دین اسلام قدم بر میدارند، روحیه و ذهنشان و طرز فکرشان را خدشهدار میکند.

    برزگر با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای این است که از زیبایی ها و فرهنگ غنی اسلامی جهان اسلام استفاده کرد، مطرح کرد: هفته وحدت فرصتی است که از جذابیت هایی که آموزه های دینی اسلام در اختیار بشریت قرار داده به نمایش گذاشته شود و در کنار هم بودن،وحدت ، همدلی مسلمین را می شود به دنیا نشان داد.