توجه جدی به وضعیت سود و زیان در بانک

دکتر کشاورزیان عضو هیات مدیره پست بانک ایران به همراه علیرضا واحدپور مدیر امور شعب و بازاریابی، در بازدید از مدیریت شعب شهرستان های استان تهران ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان گفت: تحلیلی کلی از وضعیت سود و زیان بانک ارائه کنند و خواستار توجه جدی به آن شد.

وی در این بازدید ضمن بررسی عملکرد مدیریت و شعبه مذکور به تشریح سیاست های کلان بانک پرداخت و در ادامه رهنمودهای لازم را ارائه و بر جذب منابع و درآمدزائی شعب تاکید نمود.

همچنین داود کریمی مداب مدیر شعب شهرستانهای استان تهران در ابتدای این دیدار، گزارشی از عملکرد ایت مدیریت در شاخص های مختلف بانکی ارائه نمود.

 

پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به کارآفرينان

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: ۷ هزار ميليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه در بخش خود اشتغالي به متقاضيان پرداخت شده است. مرتضی اکبری با اشاره به اينکه امسال قرار بود يك ميليون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه در بخش اشتغال، درمان و ازدواج پرداخت شود گفت: تا پايان آبان ماه يك ميليون و چهارصد هزار فقره تسهيلات به ارزش ۱۳ هزار ميليارد تومان به متقاضيان پرداخت شده كه اين ميزان تا پايان سال به ۱۸ هزار ميليارد تومان خواهد رسيد. مرتضی اکبری افزود: از این تسهیلات، ۷ هزار ميليارد تومان معادل ۵۴ درصد براي ايجاد فرصتهاي خوداشتغالي، کارآفريني و کسب و کارهاي كوچك پرداخت شده است.

 

اخذ «رمز دوم پویا» بانک مسکن

ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با اعلام آمادگی کامل بانک مسکن برای ارایه خدمات رمز دوم پویا به تمام مشتریان، علت ضرورت حضور مشتریان پای دستگاههای خودپرداز یا شعب را توضیح داد.

وی بانک مسکن را یکی از برترین بانکها که دارای بالاترین ضریب امنیت در حوزه ارایه خدمات الکترونیک بانکی است، عنوان کرد. وی علت یک نوبت حضور مشتریان بانک مسکن به شعب یا دستگاههای خودپرداز گفت: از آنجا که ارایه رمز دوم پویا از طریق شماره تلفن همراه مشتریان صورت میگیرد، ثبت و رجیستر شماره همراه مشتریان از اهمیت ویژهای برخوردار است و حضور در شعب یا پای دستگاههای خودپرداز به این منظور انجام میشود.

حضور فعال بانک رفاه در نمایشگاه (گلنکس)

بانک رفاه با هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود در نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین های اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه های دیجیتال، بانکداری الکترونیک و تراکنش "گلنکس" حضور فعال داشت.

بانک رفاه در این نمایشگاه که با هدف حمایت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان از30 آبان الی 3 آذر ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان برگزار شد، با برپایی غرفه و معرفی طرح ها و خدمات بانکی حضوری موثر و فعال داشت.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه دکتر حق شناس استاندار گلستان به همراه معاونان، حجت الاسلام حسینی دادستان گلستان و جمعی از مدیران اجرایی استان از غرفه بانک رفاه بازدید کردند.

همکاری مشترک بیمه نوین و دیجی کالا

همکاری مشترک شرکت بیمه نوین و دیجی کالا، از پنجم آذرماه آغاز شد.

این شرکت در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان خود، زمینههای همکاری با دیجی کالا و بهرهمندی بیمهگذاران خود را از کدهای تخفیف دیجی کالا فراهم کرده است.

بر همین اساس، بیمهگذاران بیمه نامه­های عمر و سرمایهگذاری، حوادث انفرادی، آتش سوزی منازل مسکونی، بدنه و شخص ثالث خودرو، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان بیمه نوین می­توانند از تخفیف­های در نظر گرفته جهت خرید از سایت دیجی کالا استفاده کنند.طبق این همکاری مشترک، کدهای تخفیف خرید سایت دیجی کالا در مقاطع زمانی مختلف از طریق پیامک یا تماس تلفنی کارشناسان مرکز تماس بیمه نوین به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد و بیمهگذاران این شرکت می­توانند طبق شرایط و مهلت زمانی اعلام شده از این تخفیف­ها استفاده کنند. همچنین اعضای باشگاه مشتریان دیجی کالا بر اساس امتیازهای خود امکان تهیه کد تخفیف خرید بیمهنامههای بیمه نوین را از سایت این فروشگاه اینترنتی دارا هستند.

تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد برای روز بیمه

به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه پاسارگاد و بزرگداشت روز بیمه از تاریخ ۷ تا ۲۰ آذرماه، بیمه پاسارگاد تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.

بـراساس گزارش های دریافـتی، خریداران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین آتش سوزی (واحد های مسکونی و غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خبر داد:

گروه بانک و بیمه: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بالغ بر 8000 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری به تعاونگران و سایر فعالیت های اقتصادی پرداخت شده است

حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست تخصصی اتاق تعاون ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با برنامهریزیهای انجام شده به طور حتم تا پایان سال جاری میزان تسهیلات اعطایی به 13000 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر نقش مهم بانک توسعه تعاون در حمایت از طرحها و پروژه های ملی در این رابطه گفت: در طی 3 تا 4 سال اخیر بانک توسعه تعاون نقش مهمی را در حمایت از طرحهای بزرگی نظیر:اشتغال پایدارروستایی و عشایری، اشتغال فراگیر، تبصره 18، خرید تضمینی گندم، ازدواج جوانان و پشتیبانی از مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی بر عهده داشته است.

مهدیان افزود: بانک توسعه تعاون در طی ده سال گذشته همواره توجه خاصی به مدیریت صحیح منابع و مصارف داشته است و با اتکاء به منابع داخلی خود در پشتیبانی از فعالیت فعالین اقتصادی و تعاونی پیشرو بوده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تجهیز منابع بانک به زیرساختهای نوین فناوری و بانکداری دیجیتال در ادامه گفت: عملکرد این بانک در دو حوزه ریالی و ارزی قابل توجه بوده است و بر این اساس هم اکنون مطالبات و انتظارات ارزی تعاونگران و سایر فعالین اقتصادی قابل تامین است.

وی همچنین نشست اخیر مقام معظم رهبری با تولید کنندگان را مهم خواند و در این خصوص خاطر نشان کرد: منویات مقام عظمای ولایت در حمایت از بخش تعاون به مثابه تجدید حیات دوباره اقتصاد تعاون بود و بطور یقین مأموریتها و وظایف قانونی مدیران عالی و دستگاههای متولی بخش تعاون را مضاعف نموده است. مهدیان در این ارتباط همچنین افزود: هم افزایی و همدلی روز افزون میان اجزای گوناگون اقتصاد تعاون ضرورت اجتنابناپذیر تحقق منویات رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی ایران است.

شایان ذکر است عبداللهی رییس اتاق تعاون در ادامه با اشاره به اقدامات اساسی اتاق تعاون در این رابطه گفت: پیگیری قوانین مرتبط با بخش تعاون، اجرا و عملیاتی نمودن سند توسعه بخش تعاون، موضوع واگذاریها و همچنین چگونگی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب از اولویتهای مهم اتاق تعاون در سالجاری است.

وی افزود: منویات رهبر معظم انقلاب، فرصت تاریخی مهمی است که بطور حتم زمینهساز توسعه و ترویج کمی و کیفی فعالیتها در بخش تعاون است. بر این اساس باید با یک برنامهریزی منسجم و تعیین اولویتها از ظرفیتهای موجود در اقتصاد تعاون استفاده نمود.

همایش سراسری نمایندگان شرکت بیمه دی با حضور عضو هیات عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی، مدير كل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی، مدیرعامل، معاونین، مدیران و شبکه فروش شرکت بیمه دی برگزار شد.

محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه مهم ترین کانال فروش هر شرکت بیمه ای، نمایندگان و کارگزاران آن هستند افزود: هدف از برگزاری این همایش قدردانی از زحمات شبکه فروش در توسعه اهداف شرکت است. نیروی جوان و کارآمد شرکت بیمه دی یکی از بازوهای اصلی شرکت برای نیل به چشم اندازهای پیش بینی شده خواهد بود. وی اظهار کرد: به لطف خدای متعال و زحمات شما عزیزان ما در مجموعه بیمه دی در سال 97 توانستیم به لحاظ سهم از بازار بیمه ای کشور، در جایگاه سوم قرار بگیریم. شرکت بیمه دی جزو معدود شرکت هایی است که کارمزد نمایندگان خود را هر 10 روز یک بار پرداخت می کند چرا که معتقدیم این فرآیند می تواند در تشویق نمایندگان فعال و انگیزه یابی آنان تأثیر مطلوب داشته باشد. مدیرعامل بیمه دی گفت: در سال گذشته شرکت بیمه دی چهارمین شرکت سودآور صنعت بوده است. همه این نتایج مطلوب بر اساس برنامه ریزی و دور اندیشی محقق شده است. چشم انداز 1400 بیمه دی رسیدن به «پدیده محبوب مشتریان» و تبدیل شدن به «پر بازده ترین شرکت بیمه ای» است. سال گذشته بیمه دی توانست با دریافت تأییدیه کفایت ذخایر از بیمه مرکزی مجمع خود را برگزار نموده و بعد از چند سال تلاش بی وقفه بین سهامداران شرکت سود تقسیم نماید.

کشاورز اذعان کرد: شرکت با سیاست گذاری های جدید از جمله توسعه کمی و کیفی شبکه فروش سعی بر ادامه روند رو به رشد خود دارد. وی کلیدواژه «خستگی ناپذیری»، رشد و توسعه هر چه بیشتر را در گرو توجه به این واژه دانست.