امیدوارم به توسعه روابط با اروپا هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به خداحافظی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی از این اتحادیه و انتخاب جانشین وی در پیامی توییتی اظهار امیدواری کرد شاهد توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران با اروپا باشیم. سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در توییت خود نوشت: ضمن قدردانی از مواضع معقول و متعادل سرکار خانم فدریکا موگرینی در تعامل با جمهوری اسلامی ایران و تبریک انتصاب جناب آقای جوسپ بورل، امیدواریم شاهد توسعه روابط مان با اتحادیه اروپا و تحکیم چندجانبه گرایی و حاکمیت قانون در عرصه بین المللی باشیم.

 

استیضاح وزیر کشور را دنبال میکنیم

عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی تاکید کرد که به دنبال اجرای نامناسب طرح اصلاح قیمت بنزین شاهد خسارت زیادی به بانکها، پمپ بنزین ها و هم چنین سلب اعتماد مردم نسبت به مسئولان بودیم و اکنون وزارت کشور باید در این زمینه پاسخگو باشد.

علی بختیار در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به نحوه نامناسب اعلام اصلاح قیمت بنزین، بیان کرد: قطعا قبل از اجرای طرحی به این بزرگی که آثار و تبعات اجتماعی و اقتصادی را به دنبال دارد، نیاز بود آمادگی لازم از طریق رسانه ها و برگزاری نشست های تخصصی با حضور کارشناسان به جامعه داده می شد.

 

صدای مردم شنیده شود

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که اگر مردم امکان بیان اعتراضات خود به برخی از سیاستها را نداشته باشند، احساس می کنند کسی برای نظر آنان اهمیت و ارزش قائل نیست و این برخلاف قانون اساسی و اصول اسلامی است. شهاب الدین بیمقدار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضروت فراهم کردن بستر مناسب برای شنیده شدن اعترضات مردم، بیان کرد: ما در طرحی این موضوع را با جدیت دنبال کردیم و در این طرح مکانهایی برای تجمع مردم و بیان اعتراضات آنان در شهرهای مختلف در نظر گرفته شده است. این طرح در کمیسیون شوراها به تصویب رسیده و اکنون در نوبت صحن است.

انهدام یک شبکه ضدانقلاب

اعضای اصلی یکی از شبکههای ضدانقلاب که درصدد اخلال و ایجاد درگیری در روز 16 آذر در دانشگاههای تهران و برخی شهرستانها بودند، از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت اطلاعات در اطلاعیهای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، با اقدامات اطلاعاتی اعضای اصلی یکی از شبکههای ضد انقلاب را که درصدد اخلال و ایجاد درگیری در ایام 16 آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشگاههای تهران و برخی شهرستان ها بودند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

این شبکه در اعتراضات اخیر به طرح سهمیه بندی بنزین، قصد داشت با کشاندن برنامه دانشجویان دانشگاه تهران به بیرون دانشگاه، اخلال ایجاد کند که با هوشیاری دانشجویان متعهد و نهادهای ذیربط خنثی گردید.

همچنین برخی از عناصر مرتبط با این شبکه شناسایی شده که پس از تشریفات قانونی، نتایج آن متعاقباً به اطلاع ملت عزیزمان خواهد رسید.

با پول روضه خونی در انتخابات

شرکت می کنم

دبیرکل جبهه پایداری گفت: من هیچ پولی از حوزه یا دانشگاه نمیگیرم و با پاکت روضه خوانی در انتخابات شرکت می کنم.

به گزارش ایسنا، حجتالاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب که جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران ثبت نام انتخابات حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شفافیت هزینه تبلیغات کاندیداها گفت: من به شدت طرفدار این موضوع هستم و اول از همه از خودم شروع میکنم؛ من هیچ پولی از حوزه یا دانشگاه نمیگیرم و با پاکت روضه خوانی در انتخابات شرکت می کنم اکنون هم دفتر آقای اراکی منبر داشتم و با پول آن تا اینجا آمدم برای همین پولی برای چاپ تراکت و تبلیغات ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که رویکرد سیاسی اش به کدام جبهه سیاسی نزدیک تر است اظهار کرد: قاعدتا مورد حمایت جبهه پایداری هستم البته این جبهه اصولی دارد لیکن من از طرف این جبهه داوطلب نشده ام.

مصاحبه با شبکه منوتو را تکذیب میکنم

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به ادعای شبکه منوتو مبنی بر گفتوگوی اختصاصی با این شبکه ماهوارهای واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، پروانه سلحشوری در حساب توییتری خود در این خصوص نوشت: من هرگونه مصاحبه اختصاصی با شبکه منوتو را تکذیب میکنم.

وی افزود: اینکه کسی با شماره ناشناس تماس بگیرد و خود را خبرنگار آزاد معرفی کند اما بعدا مشخص شود که خبرنگار ثابت یک رسانه است و سخنان شما را تقطیع شده پخش کند، نامی جز تحریف، فریب و دروغ ندارد.

این درحالی است که شب گذشته شبکه منوتو بخشهایی از صدای پروانه سلحشوری را منتشر و مدعی شد که این سخنان در گفتوگویی اختصاصی این شبکه با نماینده مردم تهران در خصوص موضوع اعتراضات اخیر بوده است.

بخشهای اقتصادی دولت

ه صورت هماهنگ کنند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس انسجام بخشهای مختلف اقتصادی دولت را از مهمترینپیششرطها برای رونق تولید عنوان کرد و گفت که بخشهای اقتصادی دولت باید به صورت هماهنگ شده موانع بر سر راه تولید را بردارند. سید مهدی مقدسی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: امسال سال رونق تولید است و از سویی شرایطی که تحریم به ما تحمیل کرده شرایط ویژهای است که باعث شده مبادلات ارزی و مسائل دیگر مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورد. البته گرایش به استفاده از ظرفیت داخلی با توجه به وجود قانون استفاده حداکثری از توان داخلی وجود دارد و ما هم قانونا این شرایط را فراهم کردیم. مصوبه اخیر مبنی بر ممنوعیت واردات کالاها، تجهیزات و ماشینآلاتی که امکان ساخت آن در داخل کشور وجود دارد هم زمینه را برای رونق تولید فراهم میکند. وی افزود: در کنار اینها بحث دیگری هم وجود دارد که ما برای خیلی از بنگاههایی که دچار مشکل هستند باید مدل مالی تعریف کنیم تا رونق واقعی پیدا کنند و این موضوع را در حد شعار نگه نداریم. حتما باید منابع مالی مورد نیاز بنگاههایی که از جهت تامین منابع دچار مشکل هستند را تامین کنیم.

آخرین وضعیت ثبت نام

برای انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه (تا این لحظه) ۲ هزار و ۳۴۵ نفر ثبتنام نهایی کردند، گفت: تا این لحظه از میان ثبت نامیها ۲۷۰ خانم و مابقی آقایان هستند. به گزارش مهر، اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در سومین روز انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سالروز تصویب قانون اساسی است، این مناسبت را خدمت ملت ایران تبریک می گویم. وی ادامه داد: ما در راستای اجرای اصولی از قانون اساسی جمع شدیم و مقدمات کار را فراهم کردیم تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس برگزار شود. وی ادامه داد :به مقامات محترم که مشمول استعفا بودند توصیهای دارم، طبق قانون اگر مقامات استعفا داده باشند از زمان ورودشان و ثبت نام در ستاد ثبت نام، علاوه بر استعفانامه، باید گواهی قبولی استعفا را نیز به همراه داشته باشند، تا امکان ثبت نامشان فراهم باشد. سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان باید همراه مدارک و اسناد مورد نیاز که طبق قانون باید به همراه داشته باشند، کد ملی و سایر اطلاعات سجلی همسر و فرزندان خود را به همراه داشته باشند، تا فرآیند ثبتنام آنها به سهولت انجام شود.

روحانی در دیدار وزیرخارجه عمان:

گروه سیاسی: رئیس جمهور با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه ایران و عمان، بر تلاش مسئولان دو کشور در راستای تقویت بیش از پیش مناسبات تجاری و اقتصادی تهران-مسقط و توسعه همکاریهای فی مابین در مسیر تأمین امنیت و ثبات منطقهای تأکید کرد.

حجتالاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در دیدار«یوسف بن علوی» وزیر امور خارجه عمان، با بیان اینکه دیدار با مسئولان عمان همواره فرصتی مغتنم برای گسترش روابط دوستانه فیمابین است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات و همکاریها با همسایگان خود بویژه عمان اهمیت ویژهای قائل است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان ایران و عمان، همواره روابط دوستانه و برادرانهای میان دو کشور برقرار بوده است، افزود: خوشبختانه امروز تحرک خوبی در مناسبات اقتصادی فیمابین بوجود آمده و امیدواریم با برگزاری هجدهمین کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور، گامهای خوبی در راستای توسعه و تقویت روابط و همکاریهای تهران – مسقط برداشته شود.

روحانی توسعه روابط و همکاریهای تجاری، افزایش ارتباط میان بازرگانان دو کشور، تلاش در راستای تسریع در اجرای توافقات فیمابین و تسهیل در روابط بانکی دو کشور را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: عمان میتواند به عنوان مرکزی برای تجارت ایران در منطقه باشد.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش برای توسعه بیش از پیش روابط ایران و عمان در بخشهای مختلف از جمله علمی و فرهنگی، روابط مردم با مردم و کشتیرانی و گردشگری، تصریح کرد: فعالان اقتصادی و سرمایهگذاران دو کشور میتوانند با استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای موجود، همکاریهای مشترک خود را گسترش دهند.

روحانی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران معتقد است کشورهای منطقه باید در تأمین امنیت منطقه حضور و نقشآفرینی فعال داشته باشند و در این راستا طرح صلح هرمز را نیز ارایه کرده است، گفت: باید با گسترش همکاریها ، امنیت منطقه بویژه در خلیج فارس و تنگه هرمز را برقرار کرده و به بیگانگان اجازه دخالت ندهیم.

رئیس جمهور بحران یمن را یکی از مسایل و معضلات مهم منطقه، عنوان کرد و افزود: جنگ یمن جز ویرانی، کشتار مردم، ایجاد عداوت و کینه میان مردم دو کشور و تهدید تمامیت ارضی یمن هیچ دستاورد دیگری نداشته است.

روحانی ادامه داد: متأسفانه اروپا و آمریکا علیرغم اظهارنظرهای ظاهری خود، علاقهای به برقراری صلح در یمن ندارند چرا که به این واسطه توانستهاند، سلاح بسیار زیادی را به فروش برسانند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه راهی جز برادری و دوستی میان کشورها و ملتهای منطقه وجود ندارد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا جنگ در یمن هر چه سریعتر به پایان رسیده و ثبات و امنیت در این کشور در سایه مذاکرات صلح یمنی – یمنی ایجاد شود.

روحانی همچنین با اشاره به ضرورت تلاش در راستای ارسال کمکهای انساندوستانه به مردم یمن اظهار امیدواری کرد، تلاشهای صلحطلبانه ایران و عمان منجر به برقراری صلح، ثبات و امنیت در منطقه و گسترش دوستی، برادری و اخوت میان ملتها شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه معتقدیم باید گذشته را پشت سر گذاشته و به آینده بنگریم و با همکاری مشکلات منطقه را حل و فصل کنیم، گفت: سیاستهای دولت عربستان سعودی در سوریه، عراق و لبنان هیچ دستاوردی برایشان نداشته و امیدواریم مسئولان این کشور مسیر سیاست خود را تغییر دهند.

روحانی با اشاره به اینکه از منظر جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی برای توسعه روابط با همسایگان و تجدید روابط با عربستان سعودی وجود ندارد، گفت: معتقدیم در راستای تامین امنیت و ثبات در منطقه باید همه کشورها در کنار یکدیگر قرار داشته باشند.

یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با رئیس جمهور کشورمان و ابلاغ سلام سلطان قابوس پادشاه عمان به وی، توسعه روابط و همکاریهای ایران و عمان را در راستای منافع همه کشورهای منطقه دانست و افزود: عمان نسبت به توسعه روابط و همکاریها با جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژهای دارد.

وزیر امور خارجه عمان با اشاره به برگزاری هجدهمین کمیسیون مشترک همکاریهای ایران و عمان با حضور فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی دو کشور، گفت: تقویت روزافزون مناسبات و همکاریهای فیمابین موجب خرسندی دو ملت خواهد بود.

بن علوی با بیان اینکه ایران و عمان در بسیاری از موضوعات منطقهای و بینالمللی دیدگاهها و مواضع مشترکی دارند، خاطر نشان کرد: ابتکار جمهوری اسلامی ایران در ارایه طرح صلح هرمز مطمئناً به نفع همگان و توسعه ثبات و امنیت کشورهای منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایران و عمان میتوانند با توسعه همکاریها راهحلهای مناسبی برای مسایل و معضلات منطقهای بویژه در موضوع یمن ارایه دهند، گفت: خوشبختانه امروز نشانههای امیدوارکنندهای برای حل بحران یمن پدیدار شده و مطمئناً ایران با توجه به جایگاه و مسئولیت حساس خود در منطقه از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

کدخدایی در آئین افتتاحیه ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات تاکید کرد:
 

گروه سیاسی: سخنگوی شورای نگهبان بر لزوم رسیدگی دقیق، مستند و مستدل به صلاحیت داوطلبان تاکید کرد و گفت: مراقب باشید حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی صبح روز سهشنبه طی سخنانی در آئین افتتاحیه رسمی ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندورهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حسن اتفاق امروز همزمانی افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات و سالروز تصویب قانون اساسی است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم، تصریح کرد: شورای نگهبان به حکم اصل ۹۹ قانون اساسی و البته قوانین عادی دیگر که تکالیف نظارتی شورای نگهبان را تعیین کرده، تنها نهاد ناظر بر انتخابات است، بنابراین هیچ مقامی در حوزه اجرایی و قضایی نمیتواند در این امر دخالت کند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: در کنار شورای نگهبان که امر مهم نظارت بر انتخابات را براساس قانون برعهده دارد، قوه قضائیه وظیفه رسیدگی به تخلفات و هیاتهای اجرایی نیز وظیفه اجرا را برعهده دارند.

کدخدایی با تاکید بر اهمیت امر نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد: باید این تکلیف مهم (نظارت بر انتخابات) را مراقبت کنیم که درست و با دقت انجام شود.

وی ادامه داد: هیاتهای نظارت و اعضای این هیئتها که شاخههای مردمی نظارت بر انتخابات هستند؛ وظیفه سنگینی در بررسی صلاحیتها و تایید صحت و سلامت انتخابات برعهده دارند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه باید کلیه فعالیتهای انتخابات به دقت مورد رصد قرار گیرد و گزارشهای رسیده از سایر نهادها نیز بررسی و در صورت لزوم به هیات مرکزی ارسال شود، گفت: شورای نگهبان و هیاتهای نظارت که به درستی تنها نهاد ناظر بر انتخابات هستند باید تخلفات را به دقت بررسی کنند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کدخدایی اظهار داشت: در انجام وظیفه خطیر نظارت بر انتخابات، پس از آغاز ثبتنامها، بحث بررسی صلاحیت داوطلبان را داریم که باید به تدریج در هیئتهای نظارت استانها بررسی و نهایتا در هیئت مرکزی اعلام نظر شود که دقت نظر در این بررسیها نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اگر خدای نکرده در بررسی صلاحیت داوطلبان کوتاهی شده و کسی از حق خود محروم شود باید پاسخگو باشیم، تاکید کرد: وقتی قانون اساسی به عنوان قانون مادر تکلیفی را برای نهادی و جایی تعیین میکند انتظار است آن نهاد وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

سخنگوی شورای نگهبان در همین زمینه اضافه کرد: یک سوی این موضوع حق مردم است که باید مراقبت کرد و سوی دیگر نهادهای شایستهای است که باید با کارآمدی خود اهداف نظام را پیش ببرند، بنابراین اگر در انجام وظایف قانونی کوتاهی شود و افراد ناسالم در این پستهای انتخابی قرار گیرند ما مسئول هستیم.

کدخدایی تاکید کرد: همه مردم که رای دادند انتظار دارند به دقت بررسی کرده و اجازه ندهیم افرادی که شایسته نیستند و شرایط قانونی را ندارند وارد نهادهای انتخابی شوند.

وی با اشاره به اینکه همه ما برای انجام وظیفه قانونی، رضای خداوند متعال و تحقق حقوق مردم تلاش میکنیم، گفت: در هیات مرکزی، استانها و شهرستانها هیچ کس حق ندارد اعمال نظر شخصی، سلیقهای و محلی کندو فقط مُرّ قانون باید ملاک باشد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: چه بسا ممکن است شخصا سلایق فردی را در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نپسندیم، اما آن فرد شایستگی لازم را داشته باشد، اما نمیتوان از ورود آن فرد جلوگیری کرد. کدخدایی تاکید کرد: باید در بررسی صلاحیتها تلاش کنیم وظیفه قانونی خود را انجام دهیم که البته تا الان نیز همین طور بوده است.

استاندار تهران اعلام کرد:

 

گروه سیاسی: استاندار تهران گفت: در مجموع ۲ هزار و ۲۱ نفر در جریان ناآرامیهای اخیر بازداشت شدند که بسیاری از آنها که به صورت احساسی و از روی نا آگاهی وارد این جریان شده و هیچ سابقه قبلی نداشتند بعد از یک بازجویی کسانی آزاد میشوند.

انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در جریان بازدید ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران افزود: البته پرونده کسانی که با دستور و با هدف از بین بردن نظم، امنیت و آرامش جامعه به میدان آمده بودند و سوابقی هم از گذشته داشتند، در دست بررسی است اما تعدادشان مشخص نیست.

وی اظهار داشت: در جریان حوادث شهرستان ملارد، دو نفر شهید شدند و تعداد مجروحان نیروی انتظامی بیشتر از زخمی شدگان اغتشاشگران بود.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: تمام تلاش این است که افراد بی گناه در این زمینه که باید از طرف قوه قضاییه مورد بررسی قرار بگیرند، سریعتر تعیین تکلیف شوند و همانطور رییس قوه قضاییه هم اعلام کرده است، خسارت های وارد شده به مردم بررسی و رصد می شود.

استاندار تهران تاکید کرد: اگر اموال کسی در این اغتشاشات خسارت دیده و خودش اقدامی نکرده باشد، مورد بررسی قرار می گیرد و رضایت او را کسب می کنیم.

استاندار تهران با برشمردن خسارت های وارده به اموال عمومی و خصوصی مردم اظهار داشت: در استان تهران ۲۹ جایگاه بنزین دچار آتش سوزی شد، بیش از ۱۴۰ شعبه بانک خسارت دید و ۴۷ فروشگاه زنجیره ای یا آتش گرفت یا اموالشان به غارت رفت.

وی افزود: ساختمان برخی شهرداری ها نیز دچار خسارت شد و یا آتش گرفت ضمن آنکه ساختمان فرمانداری ها تا ۱۵ درصد آسیب دادند.

محسنی بندپی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که عادی سازی فعالیت ها را شروع کنیم و به تمام شهرداری ها و فرمانداری ها دستور داده ایم که ساختمان های خود و هر چه که سیما و منظر شهری است را به حالت اولیه بر گردانند.

استاندار تهران گفت: از بانک مرکزی خواسته شده تا در مورد بانکهای آسیب دیده چندان به دنبال مسائل مربوط به بیمه نباشد، بلکه به سرعت آنها را تجهیز کند تا مردم از خدمات آنها بهره مند شوند. همچنین تاکنون ۲۰ جایگاه سوخت به مدار بازگشته و امروز نیز ۳ جایگاه دیگر وارد مدار میشود و ۶ جایگاه باقی مانده تا ۱۰روز دیگر وارد چرخه خدمت رسانی میشوند.

وی در پاسخ به سوال یکی ازخبرنگاران مبنی بر ادعای حمل سلاح توسط فرماندار قدس اضافه کرد: منظور این فرماندار احتمالا آن برداشتی که در رسانه ها منتشر شد، نبوده و توضیح داده که اگر کسی وارد فرمانداری شود باید بتوانیم با ابزار فیزیکی مقاومت کنیم وگرنه در خود فرمانداری اسلحه ای وجود ندارد و منظور ایشان اقدامات فیزیکی که برای جلوگیری از ورود اغتشاشگران انجام دهند بوده است.

استاندار تهران با اشاره بازدید خود از ستاد ثبت نام از داوطلبان در حوزه انتخابیه تهران گفت: مردم برای تعیین سرنوشت خودشان پای صندوق های رای می آیند و این موضوع را با شرکت در انتخابات به منسه ظهور می رسانند.

محسنی بندپی افزود: به برکت انقلاب, خون شهدا و راهبردهای امام راحل و رهبری از قانونی برخوردار هستیم که همه جای آن تجلی اراده مردم و تعیین سرنوشت خودشان با حضور در انتخابات است.وی یادآورشد: هم اکنون روند ثبت نام از داوطلبان مورد استقبال کسانی قرار گرفته است که خود را واجد شرایط و صلاحیت خدمترسانی به آحاد جامعه در حوزه تدوین و نظارت بر اجرای قانون می بینند.

محسنی بندپی اظهارداشت: تا این لحظه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۴۸۰ نفر ثبت نام قطعی شده اند که ۱۸درصد آنان را بانوان و ۸۲ درصد را مردان و ۶ نفر را اقلیت های دینی و باید شرایطی را ف اهم کنیم که تشکیل می دهند.