پرداخت خسارت های بارش برف استان گیلان

مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا به همراه هیأتی فنی، جهت پرداخت خسارت ها به زیان دیدگان بارش برف در استان گیلان، به این استان سفر کرد. بلافاصله پس از بازگشایی مسیرهای مواصلاتی مدیرعامل بیمه آسیا و هیات فنی همراه برای نظارت مستقیم و تسریع در فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران زیان دیده، به منطقه آسیب دیده از بارش برف استان گیلان عزیمت کردند. مدیرعامل بیمه آسیا ضمن همدردی و دلجویی از هموطنان آسیب دیده، با حضور در محل استقرار بیمه گذاران، چک خسارت تعدادی از بیمه گذاران زیان دیده را تحویل داد. هیات فنی متشکل از معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اموال، نیز حضور داشتند.

 

اقبال به تسهیلات اوراق جدید بانک مسکن

محمد حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن، با اشاره به حضور خود و کارشناسان حوزه امور اعتباری بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان (Call Center) به مناسب ایام دهه فجر، اظهار کرد: در ساعاتی که مستقیما با مردم از طریق سامانه تلفنی بانک ارتباط داشتیم، در جریان برخی ابهامات نسبت به خدمات و تسهیلات این بانک قرار گرفتیم و به سوالات مخاطبان پاسخ دادیم. به گفته وی، بیش از 80 درصد تماس‌ها در زمان حضور مجموعه مدیریت اعتباری بانک در مرکز ارتباط با مشتریان، مربوط به انواع تسهیلات بانک مسکن بود. اما در عین حال حجم تماس‌ها می‌تواند نشان از افزایش اقبال به تسهیلات جدید اوراق در ماه‌های آتی باشد.

 

افزایش پیشرفت بیمه آسماری در سال آینده

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری تاکید کرد که سرعت پیشرفت این شرکت در سال آینده افزایش خواهد یافت. علیرضا یزدان دوست که برای بازدید از غرفه این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور یافته بود با بیان این که شاخص های کلیدی بیمه گری در بیمه اُماری به خوبی کنترل شده است، گفت: توسعه بازار و نیز ارائه محصولات جدید مطابق با سلیقه مشتری، اهدافی است که شرکت در سال آینده آنها را دنبال خواهد کرد. وی اظهار کرد: بیمه آسماری جوان است و از این رو پتانسیل های بسیار زیادی برای فعالسازی دارد که به فراخور زمان، این امکانات بالقوه به بالفعل تبدیل خواهد شد.

همراهی بانک ملی با اشتغال زایی دولت

بانک ملی ایران در راستای همراهی با برنامه های اشتغال زایی دولت بیش از یک هزار و 300 فقره تسهیلات در برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.

این بانک در راستای حمایت از ایجاد فرصت های شغلی پایدار و سیاست های اشتغال زایی دولت، یک هزار و 350 فقره تسهیلات بالغ بر هفت هزار و 890 میلیارد ریال در برنامه اشتغال فراگیر (تبصره 18 قانون بودجه کشور) از ابتدای سال 96 تاکنون پرداخت کرده است.

همچنین 28 فقره تسهیلات ریالی از محل منابع داخلی به ارزش 10 هزار و 443 میلیارد ریال در این حوزه‌ ها مصوب شده است.

رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وب سایت از نگاه مردمی معرفی شد. باشگاه مشتریان بانک ایران زمین توانست در بخش بانک و بیمه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل با رای مردم برای دومین سال پیاپی رتبه برترین وب سایت را از نگاه مردمی به خود اختصاص دهد.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

رونمایی از سامانه درمان بیمه کوثر

مراسم رونمایی از سامانه نظارتی درمان بیمه کوثر، با حضور مدیرعامل و با هدف نظارت تخصصی بر موضوع پرداخت خسارت برگزار شد.

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در حاشیه این مراسم گفت: در سامانه گزارش‌گیری شرکت، زیرسیستمی با عنوان «نظارت تخصصی درمان» با همکاری مدیریت درمان طی کمتر از دو ماه طراحی و اجرایی شد.

محمدرضا مومنی تصریح‌کرد: این سامانه با هدف نظارت تخصصی بر موضوع پرداخت خسارت درمان در رشته دندانپزشکی، امکان نظارت بر وضعیت رشته درمان گروهی در استان‌های کشور را برای هیات‌مدیره، مدیران ستادی و مدیران استانی شرکت فراهم و اطلاعات تخصصی را به‌صورت لحظه‌ای و برخط به‌تفکیک بیمه‌گذار، مراکز درمانی و استان‌ها در اختیار آنان قرار می‌دهد.

رییس کمیته امداد امام(ره) خبر داد:

گروه بانک و بیمه: مرتضی بختیاری ریيس کميته امداد امام خميني (ره) در ديدار با دکتر اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران با اشاره به نقش بسزاي تسهيلات پرداخت شده در توانمندسازي مددجويان تحت پوشش اين نهاد بيان داشت: بانك مهر ايران با خدمات، طرح هاي تسهيلاتي و كمك هاي بلاعوض خود حمايت هاي زيادي از مددجويان كميته امداد داشته است كه جاي تقدير و تشكر دارد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بختیاری در ادامه اظهارداشت: بانک مهر ايران يک بانک ۱۰۰درصد قرض الحسنه و از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه نشان دهنده بانكي با ساختار صحيح اسلامي است.

وی افزود: بر اساس وعده های قرآنی و روایات، خداوند به مجموعه هايي که در پي قرض الحسنه و گره گشايي از مشکلات مردم باشند کمک مي كند و ما در بانك قرض الحسنه مهر ايران شاهد هستيم كه اين امر مبارك اتفاق افتاده است.

رییس کمیته امداد امام خمیني (ره) تصريح کرد: در اين بانک کمك هاي مثمر ثمري براي توانمندسازي مددجويان كميته امداد صورت گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم، در سال جاری با کمک بانک ها به ويژه بانک مهر ايران بتوانيم بيش از ۱۵۰ هزار شغل ايجاد كنيم و عدد دقيق را در پايان سال اعلام خواهيم كرد.

بختیاری افزود: بر اساس ماده ۸۳ برنامه ۵ ساله ششم، کمیته امداد و بهزیستي مکلف هستند سالانه ۱۰۰ هزار شغل ايجاد کنند که ۷۰ هزار فقره آن بر عهده كميته امداد است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال ۹۶ با تلاش های مسئولین وقت ۱۷۰ هزار شغل و در سال ۹۷ نیز ۱۴۸ هزار شغل براي مددخواهان تحت پوشش ايجاد شده است و امسال هم پيش بيني مي کنيم که بالاي ۱۵۰ هزار شغل ايجاد کنيم که اين موفقيت مرهون حمايت بانك ها مخصوصا بانك قرض الحسنه مهر ايران است.

رییس کمیته امداد اذعان داشت: این همکاري اثرات بسيار خوبي در مقوله توانمندسازي دارد. در برنامه هاي ما به جز توانمندسازي سالمندان، افراد از کار افتاده و بيماران صعب العلاج تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره)، تلاش مضاعفي براي اشتغالزايي و توجه ويژه به مشاغل خانگي مانند قاليبافي، خياطي و ... وجود خواهد داشت.

وی گفت: توانمندسازی باید به نحوی باشد که مددخواهان تحت پوشش بتوانند با کسب درآمد پايدار، به صورت مستقل زندگي خود را اداره کنند. در اينجا نيز بانک قرض الحسنه مهر ايران انصافا حمايت هاي خيلي خوبي از برنامه هاي اين نهاد انجام مي دهد

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با همکاران شعب شیراز، از آمادگی این بانک جهت پرداخت تسهیلات رونق آفرین و اشتغالزا به کسب و کارهای کوچک تولیدی و زودبازده خبر داد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آنکه این بانک، اهداف مهمی را در راستای نقش آفرینی در اقتصاد کشور مدنظر دارد، گفت: واحدهای تولیدی کوچک و متوسط نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارند که با حمایت و بهره گیری از ظرفیت آنها می توان اشتغال و تولید کشور را بهبود بخشید. با برنامه های حمایتی که بانک سینا برای این بخش درنظر گرفته، به دنبال کمک موثرتر با کارائی بالاتر و بیشتر در این زمینه هستیم.

وی با تاکید برآنکه بانک سینا محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ندارد، خاطرنشان کرد: این فرصت مناسبی است تا شرکت های تولیدی از ظرفیت های بانک سینا در راستای تقویت قابلیت ها و توانایی های خود گام بردارند و با تجاری سازی محصولات، زمینه موفقیت های بیشتر و غلبه بر چالش های بازار را فراهم آورند.

وی با تاکید بر آنکه رویکرد این بانک، روان سازی امور، تقویت شیوه های کارکردی و کنترل و نظارت بر فرایندها برای دستیابی به جایگاهی مطلوب تر و شایسته تر است، افزود: یکی از اصول بانک سینا جلب رضایتمندی ذینفعان است، لذا برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های بانک به سمت تامین خواسته ها، توقعات و نیاز این عزیزان می باشد که با تکریم حداکثری و تامین سریع و بهنگام نیاز آنها در کنار خلق ایده های جدید و ارزش افزوده و آورده بیشتر، برای تامین نظر آنها تلاش خواهد شد.

دکتر ایمانی همچنین بر تعامل شعب با سازمانها، ادارات و بیمارستان ها به ویژه پزشکان تاکید کرد و خواستار تلاش برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به ویژه پرداخت تسهیلات به دست اندرکاران این بخش ها شد.