رشد مثبت تراز تجاری بزرگترین بنگاه اقتصادی شرق کشور

«عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی» با اعطای لوح تقدیر به «کسری غفوری»، مدیرعامل فولاد خراسان از تلاشهای هدفمند و اثرگذار این مجتمع در وضعیت کنونی و تحریمهای اقتصادی کشور تقدیر کرد. بنا بر گزارش روابط عمومی فولاد خراسان، در متن تقدیر نامه خانم «هاجر چنارانی»، نماينده مردم شریف نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خطاب به «مدیرعامل فولاد خراسان» آمده است: در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیتها در بزرگترین بنگاه صنعتی شرق کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت ارشد هوشمندانه و تلاش فراگیر تکتک کارکنان و مدیران این شرکت است.

بر اساس این گزارش در این لوح تقدیر با اشاره به اهتمام به تلاشهای مدیر عامل در راستای تحقق چشم اندازهای مجتمع، حمایتهای بی دریغ از کارکنان و رشد مثبت تراز تجاری این صنعت در وضعیت بحرانی تحریمهای اقتصادی کشور قدردانی شد. گفتنی است فولاد خراسان با کسب رکوردهای متعدد در حوزههای تولید، تأمین، فروش، صادرات، ارتقای انگیزه و توجه ویژه به توانمندسازی نیروی انسانی و نیز ایفای مسئولیتهای اجتماعی و همچنین به عنوان معین اقتصادی منطقه یکی از بنگاههای موفق اقتصادی محسوب میگردد.

 

مصرف یک و نیم میلیارد مترمکعب گاز طبيعي در خراسان جنوبی

بیرجند _ سید مرتضی هاشمی: مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در طول سال ۱۳۹۸ در مجموع یک میلیارد و ۴۹۸ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخشهای مختلف استان به مصرف رسیده است.

سید محمود هاشمی در گفت و گو با خبرنگار تجارت در بیرجند با اشاره به سهم ۴۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش نیروگاهی نسبت به مصرف کل استان در سال گذشته افزود: بخش نیروگاهی استان در این مدت با مصرف ۶۷۳ میلیون متر مکعب، بیشترین مصرف و پس از آن بخشهای خانگي، تجاري و عمومي با مصرف بالغ بر ۴۹۹ ميليون متر مكعب، ۳۳ درصد ميزان مصرف گاز طبیعی در استان در سال گذشته را به خود اختصاص داده است. وی اظهارداشت: همچنين در بخشهای صنعتي، سيمان و حمل و نقل نیز در مجموع ۲۲ درصد گاز طبيعي در استان مصرف شده است. مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به کاهش ۲۴ میلیون مترمکعبی مصرف گاز طبیعی نسبت به سال ۹۷ افزود: این کاهش مصرف ناشی از اعمال محدودیتها به نیروگاهها و صنایع سیمان در زمستان جاری و به منظور ایجاد پایداری و استمرار جریان گاز به مشترکین خانگی بوده است.

مراجعه ۴۹ هزار و ۲۳۰ بیمه شده تأمین اجتماعی به مراکز درمانی ایلام

کریم لاله ماژین مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: در اسفندماه سال گذشته ۴۹ هزار و ۲۳۰ مراجعه جهت دریافت خدمات سرپایی شامل ویزیت و خدمات تشخیصی- درمانی (داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و…) به مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان صورت گرفته که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۷.۷ رشد داشته است.

وی افزود: در بخش ویزیت سرپایی پزشکان در این مدت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۳۵ درصد کاهش داشته است و بیشترین میزان کاهش مربوط به گروه دندان پزشکان با ۷۴.۹ درصد است. مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بیان داشت: سال گذشته ۸۳۰ هزار و ۳۰۱ مراجعه جهت دریافت خدمات سرپایی شامل ویزیت و خدمات تشخیصی-درمانی (داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و…) به مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان صورت گرفته که نسبت به مدت زمان مشابه سال ۹۷ حدود ۲.۳ درصد رشد داشته است. وی اظهار کرد: در بخش مراجعات سرپایی، بیشترین رشد مربوط به مراجعین پزشکان با ۴۰۴۲۲۷ مراجعه بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۱۳۹۷ حدود ۲/۳ درصد رشد را نشان میدهد. وی بیان داشت: تعداد کل موارد اعمال جراحی (بستری سرپایی) در دی کلینیک در سال گذشته (۲۱۷۴ جراحی) بوده که این میزان نسبت به سال ۹۷ حدود ۳۳ درصد کاهش داشته است.

مشارکت فعال کارکنان شرکت گاز استان ایلام در پویش امید و همدلی

کارکنان شرکت گاز استان ایلام مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از حقوق خود را به اقشار محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا انفاق نمودند.مشارکت فعال کارکنان شرکت گاز استان ایلام در پویش امید و همدلی کارکنان شرکت گاز استان ایلام مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از حقوق خود را به اقشار محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا انفاق نمودند. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه به پیشنهاد نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و تأکید استاندار ایلام "پویش امید و همدلی" با هدف دریافت و توزیع هدفمند کمک و مساعدتهای مردمی کارکنان ادارات دولتی و مردم بین اقشار ضعیف و اصناف آسیب دیده از بیماری کرونا راه اندازی گردید که کارکنان شرکت گاز استان ایلام در راستای مسئولت های اجتماعی با اهدای مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از حقوق خود، در این امر خداپسندانه شرکت نمودند. شمس اللهی با بیان اینکه سایر ادارات و ارگانهای ذیربط در امور اقشار ضعیف از جمله هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و بسیج نیز رزمایش کمک مؤمنانه در استان راه اندازی کردهاند و همکاران ما قطعاً در ادامه رزمایش و کمک به اقشار ضعیف نیز مشارکت فعال خواهند داشت.

شهردار فردیس:

روند انتزاع فردیس از کرج در حال انجام است

شهردار فردیس با بیان این مطلب که روند انتزاع فردیس از کرج در حال انجام است، گفت: مهمترین موضوع در عملیات انتزاع فردیس از کرج، انتقال صنوف و املاک فردیس به نام شهرداری است. محمد خسرو زاده افزود: میادین میوه و تره بار موجود در محدوده فردیس از سوی شهرداری کرج به شهرداری فردیس تحویل داده شدند و اکنون حوزه مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری فردیس در حال مطالعه برای ساماندهی، بازسازی و بازگشایی بازارهای نیمه تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر اقدامات مربوط به انتزاع کامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس از کرج انجام شده است، گفت: اکنون مهمترین اقدام در دستور کار شهرداری فردیس دررابطه با انتزاع از کرج، انتزاع املاک و مستغلات است. خسرو زاده به انعقاد تفاهم نامهای با شهرداری کرج مبنی بر انتقال صنوف و املاک مربوط به فردیس به نام این شهرداریاشاره کرد و افزود: امید داریم هرچه سریعتر شاهد انتزاع کامل فردیس از کرج باشیم.

مشکل روشنایی معابر شهرکهای صنعتی البرزرفع میشود

عالیه رضوانی - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز در جلسه بررسی مشکلات موجود برای تأمین برق و روشنایی معابر شهرکهای صنعتی استان گفت: به زودی مشکل تأمین برق و روشنایی معابر شهرکهای صنعتی البرز مرتفع میشود. محمد امین فرشی با بیان اینکه ارتقای زیرساختهای شرکت توزیع نیروی برق برای تأمین برق و روشنایی معابر شهرکهای صنعتی استان از تاکیدات استاندار البرزبوده که با جدیت مورد پیگیری قرارگرفته است، افزود: بدون شک بهینه سازی شبکههای روشنایی فرسوده گامی جدی در راستای حمایت از صنایع کوچک و بزرگ استان محسوب میشود. وی ادامه داد: در راستای عمل به تاکیدات استاندار البرز و رفع مشکل روشنایی معابر شهرکهای صنعتی استان تفاهم نامهای با شرکت توزیع نیروی برق استان منعقد شده که بر اساس آن شبکههای روشنایی معابر فرسوده شهرک صنعتی اشتهارد به طول ۳۰ کیلومتر و شبکه روشنایی شهرک صنعتی کوثر به طول ۶ کیلومتر بهینه سازی میشوند. فرشی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته برای اصلاح شبکه برق این دو شهرک ۴ میلیارد تومان است، گفت: علاوه براین بنا شده تفاهم نامه دیگری با هدف گسترش همکاری فنی و اجرایی جهت برق رسانی به واحدهای مستقر در شهرکهای صنتعی البرز با شرکت توزیع نیروی برق استان منعقد شود. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه با اجرای مفاد این تفاهم نامهها شبکه روشنایی شهرکهای صنعتی البرز که تا حدی فرسوده شدهاند، متحول خواهند شد، خاطرنشان کرد: اعتبارات تشویقی تعلق گرفته به استان بابت صرفه جویی در پیک مصرف برق سال گذشته به توسعه شبکههای برق اختصاص مییابد.

دکتر محمودی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

دکتر محمودی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در خصوص اهمیت موضوع واگذاری سهام شرکتهای منتخب دولتی در قالب سهام صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) مطرح کرد: صندوقهای سرمایه گذاری به عنوان ابزاری جهت کاهش ریسک ورود به بازار سرمایه در سراسر دنیا شناخته شدهاند، از این رو استفاده از آن در میان سهامداران خرد که اطلاعات تخصصی از وضعیت کلان بازار ندارند شایع است. سرمایه گذاری در صندوقها از طریق خرید واحدهای هر صندوق امکان پذیر است. صندوقهای ETF همانند سهام عادی در بورس قابل خرید و فروش هستند و میتوانند از انواع درآمد ثابت، سهامی، مختلط یا مبتنی بر طلا باشند.

محمودی گفت: از همین رو، وزارت امور اقتصادی و دارایی هفته گذشته طی اطلاعیهای فراخوان واگذاری (شماره ۱) پذیره نویسی واحدهای سرمایهگذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) "واسطهگری مالی یکم" را منتشر نمود. در این اطلاعیه آمده که وزارت امور اقتصادی و دارایی از طریق این واگذاری، به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، باقیمانده سهام خود در تعدادی از بانکها و بیمهها واگذار خواهد کرد.

وی گفت: استفاده از صندوقهای سرمایه گذاری با توجه به شرایط فعلی که متقاضیان شرکت در این صندوقها بیش از اندازه است اقدام درستی است و میتواند به جذب نقدینگی در بازار بورس کمک کند. محمودی تأکید کرد: تشکیل کد یا هلدینگهایی مانند واگذاری سهام عدالت، واگذاری گروهی سهام شرکتهای دولتی که چند شرکت پالایشگاهی و فولادی هستند و تخصیص به کد ملی اشخاص میتواند بخش عمدهای از نقدینگی را جذب کند. در واقع با توجه به محور قرار گرفتن حجوم نقدینگی به بازار سرمایه، یکی از تدابیر پیشنهادی اولیه شورای عالی بورس و وزیر اقتصاد عرضه سهام شرکتهای دولتی بود که گزینه به جایی است و با توجه به شرایط حاکم بر کشور میتواند مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاستهای اقتصادی دولت مبنی بر گسترش خصوصی سازی و اتخاذ تصمیم واگذاری بخش بزرگی از سهام شرکتهای دولتی به عموم مردم، مصوب شد در گام اول سهام متعلق به دولت از سهام بانکهای ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات و قرضالحسنه مهر ایران به عنوان بانکهای منتخب آماده پذیره نویسی و همچنین شرکتهای بیمه البرز و بیمه اتکایی امین از طریق ایجاد صندوق سرمایه گذاری با نام"صندوق واسطه گری مالی یکم" به افراد حقیقی واگذار گردد. این واگذاری با همکاری معاونت اموربانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بورس اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی صورت پذیرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بیان کرد: متقاضیان باید توجه داشته باشند که داشتن تنهاکد بورسی برای پذیرهنویسی الزامی نیست. متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از ۲ ماه به بعد از تخصیص امکان پذیر است، میتوانند به تدریج طی ماههای آینده و در فرصت مناسب نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی مطابق رویههای شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه اقدام
نمایند.

محمودی در پایان افزود: ویژگی بارز این واگذاری، بهره مندی کلیه ایرانیان، از تخفیف ۲۰ درصدی است. سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی)، ۲۰ میلیونریال (معادل دو میلیون تومان) تعیین شده است. پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکانپذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد. ایشان افزود: پذیره نویسی واحدهای این صندوق برای اشخاص دارای کد معاملاتی (کد بورسی) از طریق کارگزاریهای بورس و سامانههای آنلاین معاملاتی و درگاههای غیرحضوری و حضوری بانکهای منتخب و برای اشخاص فاقد کد بورسی، از طریق درگاههای غیرحضوری و حضوری بانکهای منتخب صورت میپذیرد. شروع این پذیره نویسی از ۱۴ اردیبهشت و پایان آن ۳۱ اردیبهشت خواهدبود.

به منظور افزایش سطح همکاریها در حوزه مسائل حقوقی و قضایی تفاهمنامه همکاری بین شرکت مدیریت تولیدبرق نکا و مرکز وکلای قوه قضائیه استان مازندران مبادله شد.

مهمترین اهداف مبادله این تفاهمنامه که با حضور دادستان شهرستان نکا و اعضای هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه مازندران به امضاء محسن نعمتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا و یونس آزرده رئیس مرکز وکلای استان مازندران رسید، برگزاری دورههای آموزشی فصلی برای کارکنان، بررسی و ارائه مشاوره حقوقی در تنظیم اسناد بازرگانی با هدف صیانت از منافع بیت المال، ارائه مشاوره حقوقی به کارکنان و مساعدت در زمینه پیگیری پروندهها در محاکم عنوان شده است.

در این نشست مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بدلیل گستردگی کار و تعدد کارکنان و ذینفعان، درگیر شدن با مسائل مختلف حقوقی در هر دو بخش درون و برون سازمانی امری محتمل و گاهی اوقات خارج از کنترل است لذا برای جلوگیری از تضییع حقوق و تأمین منافع بیت المال باید بر امور حقوقی مسلط بود.

محسن نعمتی به حساسیت و مخاطره آمیز بودن کار در نیروگاه اشاره کرد و افزود: جنس کار در نیروگاه سخت و خسته کننده است و روح و جسم را مستهلک میکند، پس در راستای صیانت از سرمایه انسانی، باید بگونه ای عمل کرد تا دغدغههای فکری کارکنان برطرف و آنان را به اطمینان خاطر
رساند.

سپس یونس آزرده رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان مازندران پشتیبانی از بخش حقوقی و کارکنان نیروگاه را در راستای ادای دین به کارکنان ارزیابی کرد. در ادامه دادستان نکا نیز در سخنانی بکارگیری نیروهای متخصص در پیشبرد امور را نوعی سرمایه گذاری و امری عقلایی دانست و افزود: در شکل گیری یک پدیده عوامل متعددی اثرگذارند که وقوع جرم نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین برای جلوگیری یا کاهش وقوع جرم باید با سالم سازی فرایندها، بستر شکل گیری جرم را از بین برد.

سه پروژه بزرگ توزیع برق استان مرکزی همزمان باسومین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۹۹ با حضور"دکتر اردکانیان " وزیر نیرو با اعتباری بالغ بر یک هزار و ده میلیارد ریال کلنگ زنی و به بهرهبرداری رسید.

بهگزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، پروژههای قابل افتتاح توزیع برق استان مرکزی شامل نیروگاه برق آبی ۴.۸ مگاواتی فشار شکن شماره ۳ در محلات با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال و نیروگاه برق آبی ۳ مگاواتی فشار شکن شماره ۴ در محلات باهزینه ۳۶۰ میلیارد ریال است که ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با حضور وزیر نیرو در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

نیروگاههای برقابی ۳ و ۴.۸ مگاواتی محلات با تولید مجموع بیش از ۶۰ هزار مگاوات ساعت انرژی تحویلی با به همت بخش خصوصی به شبکه توزیع برق استان مرکزی متصل شد.

تولید انرژیهای پاک به ویژه در پیک تابستان سال جاری بدون نیاز به استفاده از سوخت و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانهای به میزان ۳۲۰۰۰ تن در سال، تأمین انرژی ۳۰ هزار مشترک خانگی در سال، صرفه جویی در مصرف ۲۵ میلیون لیتر سوخت و اصلاح ولتاژ از مزیت و اهداف احداث این پروژه بوده است.

همچنین با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی احداث شبکه فشارمتوسط هوایی دو مداره منطقه گزل دره به طول ۳۸ کیلومتر در شهرستان غرق آباد با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال با اهدف اصلاح ولتاژ و بهبود کیفیت انرژی تحویلی آغاز شد.

گیلان_فرحی؛ به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهدی کوچکی، دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا این منطقه با بیان اینکه در بررسیهای انجام شده میان مناطق آزاد در عرصه تولید و تأمین ملزومات مورد نیاز جهت مبارزه با کرونا، منطقه آزاد انزلی در شاخص تولید ماسک و لباس بیمارستانی به مقام نخست نائل آمد، اظهار داشت: از سوی دیگر در دو ماهه اسفند و فروردین، واحدهای تولیدی فعال در سطح منطقه با تولید ۹۷۵ هزار ماسک و ۸۰ هزار دست لباس به رکورد بیشترین میزان تولید دست یافتند.

وی با بیان اینکه ذر زمینه تأمین مواد ضدعفونی کننده و الکل مورد نیاز رتبه دوم مناطق آزاد هشت گانه کشور را از آن خود نموده، افزود: در عین حال در زمینه واردات الکل طبی مشتمل بر محلول و ژل ضدعفونی کننده ۱۲۰ میلی لیتری، طی این مدت ۵۱۸۴ عدد و ۱۳۷ هزار و ۵۵ تن محلول و ژل ضدعفونیکننده نیز توسط بازرگانان منطقه وارد منطقه، استان و کشور شده است.

وی در ادامه توضیح عملکرد سازمان و فعالین اقتصادی منطقه متبوع خود، گفت: در طول دو ماه اسفند و فروردین نیز توسط فعالین اقتصادی منطقه تعداد ۲۵۰ هزار جفت دستکش و ۱۰۰ هزار عدد ماسک از طریق این منطقه وارد استان شده است.

دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه دست یابی به این موفقیت مرهون تلاشهای خستگی ناپذیر تولید و واردکنندگان منطقه میباشد تأکید کرد: از سوی دیگر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در روزهای نخست تشکیل ستاد مقابله با این بیماری، دستورالعملهای تشویقی و حمایتی در قالب معافیتهای عوارض، مساعدت در مسیر تأمین مواد اولیه، موافقت با تغییر محصول تولیدی و معافیت و تعویق مطالبات سازمان بهمراه تشکیل شبکههای ارتباطی برون سازمانی با وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گمرک، دادستانی و سپاه ناحیه شهرستان بندر انزلی تشکیل داده و باهم افزایی بین دستگاهی، اقدامات مؤثری در جهت مقابله و کاهش آثار منفی این بیماری ویروسی انجام داده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق اظهار داشت؛

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق از تولید ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در این شرکت طی سال ۹۸ خبر داد و افزود: در زمستان سال گذشته به علت برودت هوا و افزایش گاز مصرفی مورد نیاز استانهای شمال و شمال شرق کشور، میزان گاز تولیدی ۱۰۲.۳ درصد تولید تکلیفی بوده است.

مهندس سید ابوالحسن محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق از افزایش بازتولید بیش از ۴۰ درصدی گاز از مخزن شوریجه خبر داد و اظهار داشت: میزان باز تولید گاز از مخزن ذخیره سازی شوریجه، به عنوان برزرگترین مخزن ذخیره سازی گاز طبیعی در ایران، نسبت به سال گذشته حدود ۴۳ درصد افزایش یافته که در شش سال گذشته نیز بی سابقه بوده است. مهندس محمدی، تعمیرات چاهها و تسهیلات سرچاهی را یکی از اولویتهای اصلی شرکت در جهت تداوم تولید دانست و تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری این بخش از تعمیرات آغاز شده است. مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق همچنین به افزایش تولید در فروردین ۹۹ اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال نیز تاکنون به علت ورود سامانههای بارشی و سردی هوا، مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخشهای مختلف، افزایش یافته و تولید گاز در برخی از روزها حتی تا ۳۰ درصد بیش از تولید تکلیفی رسید. وی ادامه داد: این شرکت از ابتدای شیوع این ویروس با عمل به الزامات و پروتکلهای بهداشتی جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، در سطح منطقه و همچنین شهرستان سرخس، نه تنها سطح مخاطره را تا حدود زیادی کاهش داده است بلکه شاهد وضعیت ایده آل و افزایش تولید نیز هستیم. براساس این گزارش، ایشان در رابطه با مقابله با ویروس کرونا در قالب مسوولیتهای اجتماعی به عنوان یک از دغدغههای اصلی این شرکت خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت بحران کرونا علاوه بر پایش مستمر بخشهای مختلف زیر مجموعه شرکت، با کمک به حوزه بهداشت و درمان شهرستان سرخس و روستاهای همجوار، بخشی از این رسالت مهم را به انجام رسانده است.