پیشرفت ٨٠ درصدی پروژه بازسازی کلانتری دوم شهر حسن آبادفشافویه

شهردار حسن آبادفشافویه از ادامه عملیات بازسازی ساختمان کلانتری دوم شهر با پیشرفت ۸۰ درصدی خبر داد.

علی کیوانی حسن آباد، محسن تاجیک شهردار حسن آبادفشافویه با اعلام این خبر افزود؛ عملیات بازسازی ساختمان کلانتری دوم شهر در سال گذشته باهدف تأمین امنیت شهروندان با پیگیریهای صورت گرفته از سوی این شهرداری وشورای اسلامی شهر با هماهنگی نیروی انتظامی دردستور
کارقرارگرفت.

وی اظهار داشت؛ اعتباری که برای تکمیل وتجهیزاین پروژه درنظرگرفته شده است حدود.../.../.../۲۰ ریال است که ۸۰ درصد از عملیات بازسازی این پروژه با رعایت اصول مهندسی وایمی کامل بازسازی شدوانشاءاله در آینده نزدیک تکمیل و به بهرهبرداری خواهدرسید. ایشان در پایان امنیت را از مقولههای مهم جامعه برشمردواز تلاش شبانهروزی مجموعه نیروی انتظامی و بسیچ درایجادامنیت برای شهروندان با توجه به وسعت زیاد این شهر و بخش فشافویه قدردانی کرد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه

 

اجرای طرح هادی روستایی در ٩٥ درصد روستاهای استان بوشهر

تجارت استان بوشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح ایمن سازی روستاها در مقابل سیلاب خبر داد و خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد ریال مصوب شده که در ۷ روستای استان بوشهر اجرا میشود. به گزارش روابط عمومی، وی از اجرای طرح هادی روستایی در ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و بیان کرد: امسال ۹ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در ۵ روستای شامل بهسازی معابر، ساخت دیوار حفاظتی و محموطه سازی از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است که هفته دولت امسال مورد بهرهبرداری قرار میگیرد. حمید حیدری بریدی در آغاز طرحهای هادی روستایی در استان بوشهر اظهار داشت: در استان ۴۰۶ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که مشمول اجرای طرحهای هادی هستند. حیدری این طرح را شامل، اجرای سیلبند، دیوار حفاظتی، پل سازی دانست و تصریح کرد: اکنون طرحهای ایمن سازی روستاها در برابر سیلاب بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در هفته دولت امسال افتتاح میشود. وی اجرای طرحهای گردشگری روستایی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تقویت زیرساختهای گردشگری در روستاها برای جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری مورد توجه قرار دارد و بری تحقق این مهم ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته که اعتبارات ملی نیز به آن افزوده خواهد شد.

کمک به کودکان مستمند توسط شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی استان مرکزی

کرونا هم نتوانست شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه استان مرکزی را از مراسم همه سالگی کمک به کودکان مستمند بخش هندودر و سربند را بازدارد . دراین جلسه که با حضور مدیر منطقه مهندس جمشیدی ومومنی مدیر کل کمیته امداد اراک و حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران و حجت الاسلام جعفری امام جمعه هندودر و جمعی از همکاران کمکهای نقدی خیرین به صورت کارت هدیه به کمیته امداد هندودر جهت توزیع در بین نیازمندان تقدیم شد. گفتنی است قبل از این هم ۳۰۰ بسته غذایی و خوراکی بین نیازمندان توزیع شد. با تشکر از همکاران و خیرین و پیمانکار آن و بسیج رانندگان نفتکش درود بر همه آنان که قلبشان برای هم نوعان خود میتپد.

توزیع لاستیک خودروی سنگین

در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان از توزیع ۴۴ هزار و ۳۳۸ حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری با بیان اینکه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینههای تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد، افزود: توزیع این لاستیکها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام میشود. وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۵۵ هزار و ۸۷ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۴۴ هزار و ۳۳۸ حواله از سوی ادارات و نمایندگیهای این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جادهای استان گردیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: اختصاص تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان تعیین میشود.

باقری در پایان تصریح کرد: همچنین در راستای جذب ناوگان در بندر چابهار جهت حمل کالاهای اساسی تاکنون ۳ هزار و ۱۱۲ حلقه لاستیک به این دسته ناوگان خارج از نوبت اختصاص یافته است.

مشارکت فرهنگسرای اندیشه در رویداد «تولید و نشر محتوای فضای مجازی»

رئیس فرهنگسرای اندیشه از ارائه تسهیلات و اهدای جوایزی به تولیدکنندگان محتواهای برتر در فضای مجازی خبر داد و گفت: فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای تولید محتوا و ارائه آن به مخاطبان است. با توجه به گسترش شبکههای اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به آن ظرفیت رسانهای خوبی در این فضا فراهم شده است که البته باید با برنامهریزی دقیق فرهنگی محتوای مناسب تولید شود.

ناصر امینزاده، با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی، افزود: برهمین اساس و نظر به همکاریهای قبلی با مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشنهاد این مرکز برای مشارکت فرهنگسرای اندیشه در برگزاری رویداد «تولید و نشر محتوای فضای مجازی»، این مرکز فرهنگی آمادگی خود برای همکاری و ارائه خدمات به گروههای تولیدکننده محتوا در فضای مجازی را اعلام میدارد. همچنین بنابر کیفیت تولید محتوای گروهها جوایزی نیز در نظر گرفته خواهد شد. وی در گفتوگوی تلفنی با محمد صادق افراسیابی، معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام آمادگی فرهنگسرای اندیشه برای ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان برتر رویداد «تولید و نشر محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» خبر داد و گفت: تأمین برخی امکانات لازم برای تداوم تولیدات محتوایی مناسب در فضای مجازی، نقد و بررسی آثار برتر و برگزاری رویداد «تولید و نشر محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در فرهنگسراهای تهران و اهدای جوایزی به برگزیدگان این رویداد از جمله مشارکتهای فرهنگسرای اندیشه خواهد بود. معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگسرای اندیشه برای حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی، روند همکاریهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سالهای اخیر مطلوب ارزیابی کرد. افراسیابی تصریح کرد: هشت محتوا و هشت ناشر به عنوان محتوا و ناشران برتر ماههای اسفند سال ۹۸ و فروردین امسال انتخاب شده و تا پایان اردیبهشتماه با اهدای جوایزی از آنها تقدیر خواهد شد. وی تأکید کرد: علاوه بر این، سه موضوع مهم ماه مبارک رمضان، کرونا و پسا کرونا و سواد رسانهای به عنوان موضوعات جدید رویداد «تولید و نشر محتوا در فضای مجازی» انتخاب شده است و از تولیدکنندگان و ناشران برتر در خردادماه تقدیر خواهد شد. لازم به ذکر است علاقهمندان برای شرکت در این رویداد میتوانند به تارنمای مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صفحات این مرکز در شبکههای اجتماعی مراجعه کرده و آثار خود را ارسال کنند.

در نشست شورای راهداری استان بوشهرمطرح شد؛
 

نخستین نشست شورای راهداری استان بوشهر در سال جاری با حضور مهندس احمد جمشیدی مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار و بر ضرورت صرفه جوئی در هزینهها، پرهیز از اجرای پروژههای غیر ضروری و تکمیل پروژهای نیمه تمام تاکید شد.

در آغاز این نشست سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان طی سخنانی ضمن گرامی داشت ایام سوگواری امام علی (ع) گفت: بخش راهداری و حمل و نقل استان با اجرا و خرید اولین دستگاه ماشین آلات خط کشی، بازسازی تابلوهای معیوب و گاردریل های آسیب دیده ضمن صرفه جوئی ۳ میلیارد تومانی نیازهای خود در بخش خط کشی راهها و علائم و گاردریل نیز مرتفع نموده است.

وی افزود: نگاه ما در استان عدم انجام پروژههای جدید در بخش راهداری و تکمیل و به سر انجام رساندن پروژههای نیمه تمام دربخش راهداری و حفط رویه آسفالت و نگهداری بموقع از آنها با توجه به شرایط اقتصادی کشور است.

مهندس علم تصریح کرد: بخش قابل توجهی از پروژههای راهداری استان از جمله توسعه و تعریض راههای روستایی و نگهداری از راه و ابنیه بصورت امانی انجام میشود و راهداری استان تمام توان خود را جهت این امر منظور کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان تاکید کرد: در سال گذشته با اجرای نهضت نگهداری از راهها با روش کم هزینه، از جمله استانهایی بودیم که با اجرای لایههای حفافظتی نظیرچیپ سیل حداکثر صرفه جوئی در بخش راهداری داشتهایم.

دراین نشست همچنین احمد جمشیدی مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور ضمن قدردانی از تلاشهای خستگی ناپذیر بخش راهداری و حمل و نقل جادهای استان گفت: خدمات راهداری و.حمل ونقل جادهای استان بوشهر در کشور تبدیل به برند شده و این امر همواره مورد تشویق و قدرشناسی ریاست و اعضای هیات عامل سازمان بوده است. وی با بیان اینکه به لحاظ بودجهای سال خاصی برای راهداری و حمل ونقل جادهای است بیان نمود: با وجود تحریمهای ظالمانه امریکا علیه ملت ایران و مشکلات پیش آمده ناشی از کرونا امسال در بخش بودجهای سال سختی برای راهداری و حمل و نقل جادهای است و باید طوری برنامه ریزی و اولویت بندی کنیم که خللی در مأموریتهای اصلی سازمان بوجود نیاید.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور با اشاره به اولویت سازمان در سال جاری که پرهیز از هرگونه پروژه جدید در بخشهای مختلف سازمان است افزود: نگاه سازمان به طرحهای زود بازده و عدم اجرای پروژههای پرهزینه و فاقد توجیه است از این رو مسئولان استانی باید تمام تلاش خود را معطوف به تکمیل پروژههای نیمه تمام کنند.

جمشیدی با اشاره به تاکید چندباره ریاست سازمان در خصوص رفع خرابی راهها در اولین فرصت ممکن اضافه کرد: وظیفه و انجام فعالیتهای مستمر راهداری در سطح استانها باید معطوف به اصلاح و رفع خرابی در تمامی محورها در حداقل زمان ممکن باشد و خرابی شدید در سطح شبکه اصلاً پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تهاتر بدهی پیمانکاران با اوراق قرضه تصریح کرد: بخشی از بدهی پیمانکاران و طلبکاران سازمان در سال گذشته با اوراق قرضه تهاتر شد و در سال جاری نیز این امر تداوم خواهد داشت

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماهیت و چارچوب اخبار تولید شده در مناطق آزاد به عنوان عاملی مؤثر در روند معرفی ظرفیتهای این مناطق به جهانیان یاد کرد. در این نشست که به مناسبت هفته روابط عمومی و ایجاد وحدت رویه و تعامل خبری با پرچمداران حوزه ارتباطات برگزار شد، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درنا کسرایی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران روابط عمومی مناطق آزاد هفتگانه کشور حضور داشتند. معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته روابط عمومی به نقش تاثیرگذار این مجموعهها در برقراری ارتباطات و تعاملات با جامعه جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای حاصل از تولید محتوا در مناطق آزاد، بر سطح تعاملات این مناطق با رسانههای ملی و فراملی نقش تاثیرگذاری دارد. محمد خدادی ادامه داد: به منظور اثربخشی خبرها، باید رویکرد تولید محتوا در مناطق آزاد هفتگانه به رویکردی ملی تبدیل شود تا بازتابی از معرفی ظرفیتها و مزیتهای این مناطق به مردم کشور باشد. خددادی همچنین برای همکاری رسانههای کشور و کشوری با روابط عمومیهای مناطق آزاد اعلام آمادگی کرد و عنوان داشت: با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رسانههای سراسری میتوانند در پوشش اخبار این مناطق فعالتر شوند. در ادامه، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در سطوح ملی و بین المللی بر لزوم تقویت و حمایت از رسانههای محلی با هدف انتقال پیام مدنظر به جامعه هدف محلی تاکید کرد. همچنین در پایان جلسه بر لزوم پوشش خبری ملی کمپین ۳۱۰ پروژه مناطق آزاد کشور به صورت گسترده و با هماهنگی روابط عمومیهای این مناطق تاکید شد. گفتنی است، نشست صمیمانه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران روابط عمومی مناطق آزاد هفتگانه کشور عصر امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در در محل معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان گفت: در سال جاری اجرای جامع طرح پیمایش انشعابات آب در ۹۳ شهر و بیش از ۹۵۳ روستا، در سطح استان صورت میگیرد.

رضا رضایی اعلام کرد: با اجرای این پروژه که با همکاری بیش از ۲۷۰ کنتور نویس انجام میشود، علاوه برشناسایی و قطع انشعابهای غیر مجاز، میتوان انشعابهای پرمصرف یا تغییر کاربری و تغییر واحد را شناسایی و وضعیت آنها را به روز رسانی کرد. وی ادامه داد: در این طرح، راستی آزمایی شماره تلفن همراه مشترکین نیز بررسی میگردد تا از دریافت قبوض به صورت الکترونیکی توسط آنها اطمینان حاصل گردد. معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان در خصوص پیمایش باغات، واحدهای تفریحی و صنعتی عناون کرد: با پیمایش انشعاب آب باغات، استخرها، واحدهای تفریحی و صنعتی در صورتی که با واحدهایی مواجه شویم که آب را بیش از الگوی تعریف شده مصرف میکنند، به آنها اخطار لازم داده میشود که این امر تأثیر به سزایی در جلوگیری از مصرف بی رویه آب دارد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان با اشاره به پیمایش انشعاباتی که تغییر کاربری دادهاند و با افزایش مصرف در ظرفیت قراردادی مواجه شدهاند، اظهار داشت: با پیمایش این گونه واحدها نه تنها محاسبات دقیق آب بها صورت میگیرد، بلکه خدمات بهتری هم به مشترکین ارائه میشود، چراکه با افزایش تعداد واحدها، قطر کنتور نیز افزایش مییابد و در این پیمایش با تعویض کنتور قدیمی با کنتور با قطر بیشتر، میزان آب بیشتری با فشار مناسب در اختیار مشترکین قرار میگیرد که به نوعی خدمات رسانی بهتر محسوب میشود.

رضایی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۷۶ هزار انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده است تصریح کرد: در سال جاری طرح فروش انشعاب فاضلاب در مکانهایی که دارای امکانات فنی هستند، با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بلند مدت ادامه دارد و متقاضیان میتوانند از طریق سامانه ۱۵۲۲ در خواست خود را ثبت کنند.

مدیر منابع انسانی شركت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبرداد:

مدیر منابع انسانی شركت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از اجرای طرح بیمه تكمیلی پرسنل پیمانكاری و بهبود وضعیت و توانمند سازی كاركنان قرارداد مستقیم در آینده نزدیك خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شركت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، محمد رضا به آبادی در جلسه پرسش و پاسخ با كاركنان كه به مناسبت هفته كار و كارگر و به صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد افزود: از سوی وزارت نفت طرح جدیدی با عنوان (بیمه تكمیلی پرسنل پیمانكاری) مطرح و مقدمات اولیه فراهم شده است كه ۸۰ درصد هزینه را كارفرما و ۲۰ درصد را كارگران پرداخت خواهند كرد و در صورتی كه پاسخ نهایی این طرح به ما ابلاغ گردد آن را در سطح پالایشگاه اجرا خواهیم كرد و درخصوص كاركنان قراداد مستقیم نیز نامه مقام عالی وزارت با موضوع فوق الذكر نیز رویت شده و در حال اجرای مقدمات ان هستند كه به محض ابلاغ رسمی اجرایی خواهد شد. وی در ادامه با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی كاركنان نوبتكار در تعطیلات نوروز امسال كه همزمان با شیوع بیماری كرونا در كشور، برای خدمت رسانی به مردم انجام شد اظهارداشت: با توجه به شرایط كشور و شیوع ویروس كرونا در روزهای پایانی سال ۹۸ و تعطیلات نوروزی، كاركنان پالایشگاه خانگیران به عنوان سربازان خط مقدم تولید پایدار گاز در كنار مدافعان سلامت، حضور جدی در خدمت رسانی به هموطنان در بخش شمال و شمال شرق كشور داشتند. به آبادی بیان داشت: با بررسیهای صورت گرفته با مدیر عملیات شركت، در جهت تقدیر از تلاشهای صورت گرفته كاركنان نوبتكار شامل نیروهای آتش نشانی، ایمنی، بهداری و HSE در نوروز امسال تصمیماتی اخذ گردیده كه انشاا... با اجرای آن بخش كوچكی از تلاش همكاران قدردانی شود. مدیر منابع انسانی با اشاره به شرایط امسال كشور و ضرورت در خانه ماندن همكاران برای جلوگیری از شیوع بیماری كرونا تاكید كرد: نظر به تمكین همكاران از دستور العمل های ستاد مبارزه با كرونا و تقدیر از این اقدام به موقع و ضروریشان انشالله بنا داریم برای همه گروههای كاركنان پس از اخذ مجوزها و اعلام عادی شدن وضعیت شیوع بیماری خدماتی مانند برقراری سفرهای تبادلی و امكان استفاده از خدمات تورهای مسافرتی اقساطی و ... را اجرایی نماییم. وی در پایان یادآور شد: بسیاری از برنامههای شركت گاز در شركت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد كه به صورت پایلوت اجرا شده و نتایج مثبتی هم داشته، نشان از جایگاه مناسب این شركت در سطح شركت ملی گاز دارد لذا از جوانان این شركت توقع این است كه این راهبرد با نگاه به آینده و آینده پژوهی دنبال و چابك سازی شركت جهت آمادگی واكنش در شرایط پیچیده آینده را كسب نمایند، لذا هرچند جدا شدن حداقل ۷ تا ۸ درصد از كاركنان رسمی و با سابقه از مجموعه بطور سالانه میتواند تهدیدی برای ما باشد ولی تكیه بر نیروی جوان و با نگاه به آینده و تفكر خلاق و كار آفرین، این تهدید میتواند به فرصت برای این شركت تبدیل شود.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی:

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: کاهش آلودگی هوا با تأمین گاز جایگاههای سوخت CNG دراستان محقق میشود

محمدرضاسمیعی مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی با اشاره به توزیع بیش از ۱۷۰ میلیون متر مکعب گاز به جایگاههای CNG استان در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: این مقدار شامل حدود ۳ درصد کل گاز مصرفی استان است که جایگزین مصرف تقریباً" ۱۷۰ میلیون لیتر بنزین شده و بدیهی است تاثیربسزایی درکاهش آلودگی هوا دارد واین جایگزینی مزیتهای اقتصادی و زیست محیطی بسیاری با خود به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، ایشان ضمن اشاره به مصرف ۷۶ درصد گازطبیعی دربخش صنایع استان گفت: استان مرکزی بابیش از ۴۸۰۰ واحدصنعتی وتولیدی، قطب چهارم صنعت کشوربوده و استانی صنعتی میباشد لذا بیشترین مصرف گازاستان دراین بخش است.

سمیعی درپایان گفت: در حال حاضر، ۶۴ جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد، ۱۷ جایگاه در سطح شهر اراک و ۴۷ جایگاه دیگر در سطح استان فعال هستند و با توجه به تعداد جایگاههای مذکور، استان مرکزی جزو مناطقی محسوب میشود که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودروها ندارد و دسترسی به CNG به سهولت در آن امکان پذیر است.