۱۰ برابر شدن فروش بیمههای اتومبیل تجارتنو در۳ سال

مدیر بیمههای اتومبیل خبرداد؛ بنابر اعلام مدیر بیمههای اتومبیل تجارتنو، فروش بیمههای اتومبیل این شرکت طی سه سال اخیر رشد ۱۰ برابری را پشت سر گذاشت. به گزارش روابط عمومی؛ عباس آقابراری با اشاره به اینکه در سال ۹۶ فروش بیمه های اتومبیل رقمی معادل ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: این رقم در سال ۹۸ به ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال افزایش یافت که نشان از ۱۰ برابر شدن فروش این رشته بیمهای دارد. وی اظهار داشت: با توجه به مستندات سالنامه آماری صنعت بیمه، تجارتنو توانسته از شرکت های بیمهای که سابقه فعالیت بیشتری دارند پیشی گیرد.

آقابراری سهم رشته اتومبیل بیمه تجارتنو از فروش کل صنعت بیمه را یک درصد اعلام کرده وگفت: از بدو تاسیس تا کنون موفقیت های قابل توجهی در این رشته بیمه ای به دست آمده که از جمله دلایل آن می توان به توسعه و انعطاف پذیری شبکه فروش، شناخته شدن برند تجارتنو در جامعه، پاسخ گویی سریع به نیاز های بیمه گذاران و سرعت و دقت در جبران خسارت اشاره داشت. وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدابیر اتخاذ شده درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شعب پرداخت.

 

کاهش هزینههای درمان با هوشمندسازی عملیات بیمهگری

قائم مقام شرکت بیمه دانا، هوشمندسازی عملیات بیمهگری را در شرایط کنونی موجب ارتقای سلامت بیمهگذاران و کاهش هزینههای درمان توصیف کرد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و سایر کشورهای جهان، از آن به عنوان مهمترین و بزرگترین آزمون و امتحان الهی یاد کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به تلاش مسوولان کشوری از جمله وزارت بهداشت و کادر محترم درمانی برای مقابله با شیوع این ویروس، باید سایر فعالان حوزه سلامت از جمله شرکتهای بیمه نیز با اعمال سیاستهای لازم در جهت کنترل و مقابله با این ویروس خطرناک گام بردارند. وی با اشاره به رشد و پیشرفت فناوریهای نوین در عرصه خدمات الکترونیکی، هوشمندسازی سیستم های بیمهای را موجب ارتقای سلامت بیمهگذاران، افزایش ارائه خدمات، تشخیص بهتر و سریع تر بیماریها و در نتیجه باعث کاهش هزینههای درمان دانست و حرکت به این سمت را یکی از راهکارهای دوام و بقای شرکتهای بیمه ارزیابی کرد. وی بار دیگر هوشمندسازی خدمات بیمهای را موجب کاهش هزینه های درمانی دانست و نقش مهم آن را در جلوگیری از پرداخت هزینههای غیر واقعی مورد تاکید قرار داد.

انتصاب جدید در بیمه کوثر

طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه کوثر، ابوالفضل آقادادی به عنوان سرپرست معاونت بیمههای غیرزندگی منصوب شد.

ابوالفضل آقادادی پیش از این در سمت معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی شرکت مشغول به فعالیت بوده است. وی عضو کمیته تطبیق قوانین و مقررات بیمهای پژوهشکده بیمه و کارگروه تخصصی مدیریت ریسک سندیکای بیمهگران است. شایان ذکر است؛ هفته گذشته نیز مرتضی کامرانی به عنوان سرپرست معاونت بیمههای زندگی و احمدرضا عصاری بهعنوان سرپرست معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی معرفی شده بودند.

بازگشت میزان تراکنشهای

بانک آینده به شرایط عادی

با توجه به عبور کشور از دوران اوج بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی در شعب بانکها، سقف مجاز تراکنشهای بانک آینده، از اول خردادماه امسال، به روال عادی گذشته برگشت. سقف مجاز انتقال وجه به صورت کارتبهکارت (شتابی و درونبانکی) از طریق درگاههای اینترنتی، کیوسک و خودپردازها، حداکثر تا ۳۰ (سی) میلیون ریال در شبانهروز شد و سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) تا مبلغ ۲ (دو) میلیون ریال؛ سقف مجاز انتقال وجه کارتبهکارت از طریق پرداختسازها نیز تا ۱۰ (ده) میلیون ریال است. تمدید کارتهای بانکی نیز پس از احراز هویت، بهصورت حضوری در شعب بانک آینده در سراسر کشور، امکانپذیر است.

بهره مندی فین تک ها از

بانکداری باز کبالت بانک پارسیان

بر اساس انعقاد قرارداد همکاری سامانه بانکداری باز کبالت بانک پارسیان و فرابوم، سامانه بانکداری باز کبالت قادرخواهد بود، سرویسهای ۱۸ بانک کشور را در اختیار شرکتهای متقاضی قرار دهد و از سوی دیگر، سرویسهای بانک پارسیان را علاوه بر بستر کبالت از طریق بستر فرابوم در اختیار سایر شرکتها قرار دهد. هم اکنون مشتریان با توجه به بستر ایجادشده و توسعه سرویسهای قابل فراخوانی میتوانند از خدمات متعددی مانند سرویسهای مبتنی برحساب از قبیل انتقال وجه، برداشت مستقیم، صورتحساب و همچنین سرویسهای پرداخت از جمله پرداخت قبوض و خرید شارژ و... بهره مند شده و با رعایت الزامات قانونی و امنیتی از طریق سامانه و نرمافزارهای موبایلی، استارتآپها و فینتکها و شرکتهای ارائهدهنده خدمات مالی، سهولت منحصربه فردی در بهرهمندی از خدمات بانکی را تجربه نمایند.

معاون فناوری اطلاعات بانک دی خبر داد:

گروه بانک و بیمه: معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی از اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در فصل بهار خبر داد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اشاره به اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در فصل بهار گفت: با توجه به آماده سازی زیر ساختهای لازم برای اجرایی شدن فاز اول بانکداری دیجیتال با اقداماتی که در دست انجام است، میتوانیم تا پایان بهار شاهد رونمایی این تحول تاثیرگذار در بانک دی باشیم. بر اساس این گزارش، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با تاکید بر ضرورت نظارت دیجیتالی و احراز هویت مشتریان در بانکداری دیجیتال افزود: برای اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در گام اول ضرورت دارد برای مشتریانی که یک بار احراز هویت شده اند، امکان افتتاح حساب در بستر اینترنت بانک ایجادو زمینه ارائه برخی خدمات ویژه به مشتریان قبل از ورود به شعبه از جمله ارائه فرم های عملیات بانکی به منظور تکمیل آن ها و کوتاه تر شدن فرآیندهای عملیات بانکی، فراهم شود. بخشی زاده معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با بیان این که در آینده ای نزدیک، فرم های عملیات بانکی بر روی سامانه موبایلی «دیبا» بارگذاری خواهند شد گفت: با فراهم کردن این امکان ،کاربر شعبه با دریافت کد پیگیری مشتری به تمامی درخواست های مشتری بدون نیاز به تکمیل مجدد فرم دسترسی خواهد داشت که از این طریق صرفه جویی در زمان و میزان بهره وری افزایش می یابد. معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی حرکت از بانکداری الکترونیک به سمت بانکداری دیجیتال را زمینه ساز تقویت و توسعه تمامی ظرفیتهای بانکداری الکترونیک دانست و با تاکید بر اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در فصل بهار امسال گفت: اجرای بانکداری دیجیتال بر دو عامل هزینه و قیمت تمامشده ارائه خدمت تاثیرگذار است و با کاهش چشمگیر قیمت تمام شده خدمت و افزایش درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی، زمینه کسب سهم سود بیشتری برای بانک فراهم می شود.

شرکت احیا استیل فولاد بافت که ۶۰ درصد سهام توسط گروه مالی گردشگری خریداری شده موفق به دریافت گواهینامه ایزو۹۰۰۱در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت از شرکت SGSشد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اخذ این گواهینامه مهم بین المللی در حالی رخ داده است که این شرکت درآبان ماه ۹۸ توسط ریاست جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسمی رسیده است. سورنا زمانیان مدیر عامل شرکت احیا استیل بافت در مورد این موفقیت بزرگ اظهار داشت: هنگامی که ۶۰ درصد سهام توسط گروه مالی گردشگری خریداری شد و تحت مدیریت هلدینگ ماهان قرارگرفت، درحالی که عملیات احداث انجام می شد و از آنجایی که نوع نگاهمان ایجاد یک کارخانه متناسب باشرایط روز دنیا نیز بود، تمام مواردی که می توانست درآینده برایمان مهم وحائز اهمیت باشد را مدنظر قراردادیم. زمانیان افزود: به طور موازی با عملیات ساخت، تمام موارد مهم در زمینه مدیریت واحد، ایمنی و بهداشت،کنترل کیفیت،اصول مهندسی تولید، سیستم های مدرن بازرگانی و فروش، منابع انسانی واموراجتماعی و....را مورد توجه قراردادیم و از آنجا که می دانستیم باید در بازاری فعالیت کنیم که داشتن استانداردهای بین المللی ضروری است این امور با دقت پیگیری و پیاده سازی شد. وی خاطرنشان ساخت: در اولین گام تلاش کردیم تا گواهینامه ایزو۹۰۰۱را ازشرکت معتبر بین المللی SGS دریافت کنیم و با استقرار بازرسان این شرکت و انجام بررسی های کاملشان موفق به دریافت این گواهینامه شدیم. زمانیان درخاتمه اظهار امیدواری کرد : با تلاش و همدلی پرسنل کارخانه فولادبافت وح مایت های مدیریت ارشد هلدینگ بتوانیم درآینده نه چندان دور شاهد موفقیت های بیشتری درزمینه پیاده سازی استانداردهای بین المللی باشیم.

نمایش قدرت ایران در حیاط خلوت آمریکا

گروه انرژی: پنج نفتکش ایرانی حامل فرآورده های نفتی در تحریمیترین شرایط با رادارهای روشن به حیاط خلوت آمریکا رسیدهاند تا تعاملات استراتژیک ایران و ونزوئلا را وارد مرحله تازه ای کنند.

به گزارش مهر، فورچون، دومین نفتکش حامل فرآوردههای نفتی ایران به ونزوئلا رسید و این یعنی تغییر آرایش بین المللی به نفع ایران و ریشه آن را میتوان در اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای گرم خلیج فارس جستجو کرد.

چندی پیش رویترز از حرکت ۵ نفتکش ایرانی به نامهای پتیونیا، فارست، فاکسون، کلاون و فورچون از مبدا ایران به سوی دریای کارائیب و مقصد احتمالی ونزوئلا خبر داد. طولی نکشید که این خبر به تأیید مقامات ونزوئلا و ایران رسید که مهره چینی آمریکاییها در حیاط خلوت شأن را بر هم زد. حرکت ۵ نفتکش حامل فرآوردههای نفتی ایران در دوره تحریمهای نفتی ایران، آن هم با پرچم سه رنگ الله نشان، زیر نفوذ و رصد ثانیهای ماهوارهها، پهپادها، جنگندهها و ناوهای آمریکا با رادارهای روشن و شناسههای رسمی جمهوری اسلامی ایران، یعنی دهن کجی به هر آنچه قدرت آمریکایی نام دارد. یعنی زوال تفکری که ۴۲ سال به خیال خود حصار دور ایران کشید اما جمهوری اسلامی ایران، با در اختیار داشتن سومین ناوگان عظیم نفتکش دنیا، سینه کش دریای کارائیب را با اقتدار شکافت.

۵/۱ میلیون بشکه فرآورده نفتی در مسیر کاراکاس

صادرات محموله بنزین و گازوئیل به میزان یک میلیون و ۵۲۰ هزار بشکه و همچنین محموله کاتالیستی و اعزام تیمی از مهندسین و متخصصین صنعت نفت ایران به کاراکاس دو پیام مهم را مخابره کرد؛ نخست تغییر موقعیت ایران از واردکننده بنزین به صادرکننده این فرآورده استراتژیک و همچنین جولان دادن با پرچم رسمی ایران بیخ گوش آمریکاییها در حالی که رسماً آمریکاییها را تهدید کردیم که حتی نزدیک نفتکشهای ایرانی شدن میتواند عواقب سریع الاثر و محکمی را در پی داشته باشد. این تغییر موازنه را میتوان متأثر از برخورد ایران در مواجهه با نفتکش انگلیسی گریس ۱ در خلیج فارس دانست. از سویی دیگر اقدام بی بدیل ایران در عین الاسد و همچنین قدرت موشکی کشور به این اقتدار ضریب بیشتری داد و ایران ثابت کرد با وجود تمام تحریمها، قدرتمند است. هم به لحاظ فناوری و تکنولوژیکی و هم از جهت نظامی و بین المللی.

ونزوئلا، متحد روزهای دور ایران

فریدون برکشلی، رئیس دفتر مطالعات انرژی وین درباره اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در ارسال فرآورده نفتی به مقصد ونزوئلا، گفت: جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا همواره روابط خوبی داشته اند. هر دو کشور از اعضای مؤسس سازمان اوپک هستند و در سالهای سخت دوره ۲۰۰۰-۱۹۸۰ و البته پس از آن هم کم و بیش در کنار هم بوده اند. هر چند رؤسای جمهور این کشور بر اساس انتخابات توسط مردم انتخاب میشوند ولی در ارتباط با نفت و در درون سازمان اوپک، ونزوئلا حتی با وجود دولتهای راستگرا و در اوج جنگ تحمیلی عراق صدام، هنوز ترجیح میداد که در کنار جمهوری اسلامی ایران باشد.