رشد سرعت تخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر

تجارت استان بوشهر: رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش سرعت تخلیه کالاهای اساسی و لزوم اجرای دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی در تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، عبدالسعید عباسی رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: با برنامهریزی صورت گرفته سرعت تخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر افزایش یافته است به گونهای که کل عملیات تخلیه بار این کشتی که ۱۲ هزار تن برنج به ظرفیت ۵۰۰ تا ۵۵۰ کامیون است بین ۵ تا ۶ روز تخلیه میشود که از لحاظ زمانی برای صاحب کالا و شناور
بسیار مطلوب است.

عباسی با اشاره به الزام رعایت دستورالعملهای بهداشتی در عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزود: در این زمینه ابتدا همه کارگرانی که قرار است در عملیات تخلیه و بارگیری فعالیت کنند تبسنجی شده و ضدعفونی همه تجهیزات صورت میگیرد. وی ادامه داد: همچنین کامیونها در بدو ورود به بندر ضدعفونی میشوند و اصول بهداشتی به کارگران و رانندگان آموزش داده میشود تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

 

البرز در مقابله با کرونا شرایط مطلوبی دارد

جلیل کریمی- استاندار البرز روز شنبه در حاشیه بیست و سومین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییسجمهوری و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: همراهی مردم در رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی موجب شد تا این استان در مقابله با کرونا از شرایط مطلوبی برخوردار شود. عزیزاله شهبازی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام رییس جمهوری و به درخواست مردم متدین کشور، مقرر شد نماز جماعت با رعایت فاصله و دستورالعملها در مساجد سراسر کشور از جمله البرز برگزار شود، افزود: در این جلسه مصوب شد که محدودیت ساعت کار پاساژها برطرف شده و این اماکن با رعایت دستورالعملها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. شهبازی با بیان اینکه برخی از موضوعاتی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در جلسات آینده با بررسی بیشتر درباره آنها تصمیمگیری شود، اظهار داشت: یکی از این موضوعات بازگشایی صحنهای حرمهای مطهر در ساعات شب بود که بنا شد با بررسی بیشتر و تا یید وزارت بهداشت این تصمیم در جلسه بعد بررسی و نتیجه آن اعلام شود. استاندار البرز در ادامه ضمن گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، افزود: نهضت امام راحل (ره) با تمامی فراز و نشیبها همچنان پیروز و پا بر جاست.

حفظ سرمایه ملی کشوربا مقاومسازی شبکه های توزیع گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: بازسازی و مقاوم سازی شبکههای توزیع گاز طبیعی، جزو اولویتهای اجرایی شرکت گاز استان مرکزی و ضرورتی برای حفظ سرمایههای ملی کشور است. به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، محمدرضاسمیعی مدیرعامل این شرکت، ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ هزار و ۵۸۲ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان در اقطار مختلف که ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۵۶/۹۸ درصد خانوار روستایی را تحت پوشش خود قرار داده، گفت: با مد نظر قرار دادن موقعیتهای کوهستانی و صعب العبور اجرای شبکههای توزیع گاز در استان، بازسازی و مقاوم سازی شبکههای توزیع گاز طبیعی جزو اقدامات مهم اجرایی این شرکت است. براساس همین گزارش محمدصبوری معاون مهندسی واجرای طرحهای شرکت گازاستان مرکزی با اشاره به استفاده از فناوریهای روز در حفظ و نگهداری تاسیسات گازرسانی از سیستم GIS نام برد و افزود: سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) میتواند چهارچوبی برای مدیریت صحیح اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادههای شبکه به منظور بهبود کیفیت فرآیندهای مربوط به شبکههای گازرسانی باشد. صبوری از استقرار کامل سیستم GIS در استان مرکزی در سالجاری خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر بروزرسانی و بکارگیری GIS تحت وب و سیستم موبایل GIS این سیستم میتواند درحوزه های مهندسی، اجرا به منظور مدیریت شبکه و پروژهها و در حوزه بهره برداری به منظور بالا بردن پایداری جریان گاز و موجبات خدمات رسانی مطلوبتری را ایجاد نمایدکه از مهمترین پروژههای سالجاری که براین اساس انجام میپذیرد میتوان به پروژه بلوک بندی شبکههای گازرسانی با اولویت شهرهای اراک و ساوه همچنین پروژه امداد مکانیزه در سطح استان با رویکرد سیستم موبایل GIS اشاره نمود.

مدیرکل زندانهای استان ایلام منصوب شد

مجید احسانی به عنوان مدیرکل زندانهای استان ایلام منصوب شد. در حکم انتصاب مدیرکل زندانهای ایلام آمده است: اصلاح، تربیت و ارشاد زندانیان و فراهم ساختن بستر و امکانات لازم برای بازگشت مجدد به کانون خانواده و پذیرش آنان در اجتماع، همزمان با اعمال برنامه ریزی برای مراقبت بعد از خروج و جلب همکاری دستگاههای ذیربط در این مهم، از جمله وظایف اساسی امر زندانبانی است که نیل به آن مستلزم برنامهای راهبردی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش دین مبین اسلام است که باید ضمن همکاری و هماهنگی اثر بخش با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان به اجرا درآید. مقتضی است نهایت مساعی و همت خود را در جهت سالم سازی هرچه بیشتر محیط زندانها از طریق توسعه آموزشها، حرفه آموزی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، توام با پاس داشت ارزشهای فرهنگی و دینی و نظارت برحسن اجرای قوانین، مقررات و آیین نامه اجرایی سازمان را به کار گرفته تا نسبت به تحقق سیاستهای ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» شاهد مدیریتی جهادی در این عرصه خدمتگزاری باشیم. پیش از این مهدی زاده سرپرست زندانهای استان ایلام بود.

دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت

آب و فاضلاب استان مرکزی با مردم

در راستای تکریم مردم و صیانت از حقوق مصرف کنندگان دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با مردم و کارکنان امور آب و فاضلاب اراک در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه در امور آب وفاضلاب شهرستان اراک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با حضور در امور آب و فاضلاب شهرستان اراک در جریان مسائل، مشکلات و درخواستهای مطرح شده از سوی ملاقات کنندگان قرار گرفت و با توجه به ضوابط قانونی دستورات لازم را به منظور پیگیری صادر نمود.

رقابتهای پایانی پالایش گاز بانوان ایلام برگزار نمیشود

مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: با توجه به انتشار کرونا و لغو تمامی دیدارهای فوتبال لیگ برتر بانوان، رقابتهای پایانی این تیم نیز برگزار نمیشود. ایناس آراستهنژاد اظهار داشت: پس از انتشار کرونا در کشور و به تبع آن در استان تمامی بازیهای نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال زنان لغو شد و تیم پالایش گاز ایلام با قرار گرفتن در رده پنجم جدول و تنها با سه امتیاز اختلاف با تیم چهارم به کار خود در این دوره از رقابتها پایان داد. وی افزود: چهار دیدار از رقابتهای لیگ برتر فوتبال ۹۸ بانوان باقیمانده است اما با توجه به اینکه سه تیم اول جدول مشخص شده و ۲ تیم نیز به دسته اول سقوط کردند قرار شد
این دیدارها لغو و لیگ برتر پایان یابد. آراستهنژاد یادآور شد: دیدار تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر ۹۸ با تیم آویسای خوزستان بدلیل شیوع کرونا برگزار نشد.

مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام اضافه کرد: آخرین دیدار برگزار شده تیم پالایش با زاگرس شیراز بود که با نتیجه مساوی پایان یافت. وی تاکید کرد: از هر تجمعی که خطر انتشار این بیماری را به همراه داشته باشد باید جلوگیری شود و جامعه ورزشی نیز تابع این تصمیمات خواهد بود. تیم پالایش گاز بانوان ایلام با ۱۴ بازی و ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول ردهبندی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی اعلام کرد:

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی مدیرعامل این شرکت با تاکید بر این نکته که ارائه بهترین خدمات با کمترین قیمت تمام شده از مهمترین اهداف شرکت شهرکها است، گفت: یکی از سیاستهای دولت حمایت از توسعه متوازن بوده است به این معنا که بخشی از منابع از مناطق برخوردار در مناطق کم برخوردار هزینه شود.

آمره بیان کرد: در استان مرکزی نیز این سیاست اجرا و از شهرها و مناطقی که سرمایه گذاری صنعتی کمتر مورد استقبال قرار گرفته است حمایت شده است که یکی از اهداف این موضع جلوگیری از مهاجراتهای بی مورد میباشد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه شهرک صنعتی نوبران، غرق آباد و خمین سالهای قبل مورد استقبال سزمایه گذاران نبود، اما امروز به دلیل حمایتهایی که صورت گرفت از جمله پایین نگه داشتن نرخ برای یک مدت بستر جذب سرمایه گذار فراهم شد و امروز زمین برای واگذاری در برخی از این مناطق موجود نیست.

آمره با بیان اینکه در بخش قراردادها، پروژههای عمرانی و زیرساختها شرایط مناسبی در سال ۹۸ تجربه شد و میتوان گفت از سالهای بی نظیر بوده است، گفت: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی منعقد و از این رقم ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تاکنون پرداخت شده که میتوان گفت برای اولین بار چنین شرایطی تجربه شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای استان مرکزی خاطر نشان کرد: هزینه شهرک سازی به شدت افزایش یافته و این یک مشکل جدی است و نیاز به کمک بیشتر دستگاههای خدمات رسان وجود دارد.

آمره با اشاره به حمایت مطلوب استاندار و سازمان برنامه و بودجه استانداری از طرحها و برنامه و تاکید بر نیاز تداوم حمایتها اظهار کرد: در صورتی هدف ارائه خدمات مطلوبتر و قابل قبولتر محقق میشود که در بخش تکمیل زیرساختهای شهرکها و نواحی صنعتی استان بیش از این سرمایه گذاری شود.

وی گفت: لازمه شتاب لازم در این زمینه سرمایه گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت سالانه است که با این عدد فاصله قابل توجهی داریم، با اینکه سال گذشته شرایط خوبی تجربه شد با این حال باز هم با شرایط مطلوب فاصله وجود دارد که امکان تأمین نیاز واحدهای صنعتی در حوزه زیرساخت فراهم شود.

وی با تاکید بر این نکته که نیاز به توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان داریم، افزود: از نظر ارائه خدمات بهتر و تملک زمین کماکان باید تلاش شود باید توجه داشت یکی از محورهای توسعه اقتصادی کشور و استان مرکزی توسعه صنعتی است که بستر ایجاد اشتغال را فراهم و در کنار آن ارزش افزوده مناسبی دارد و در توسعه صادرات نیز مؤثر است.

آمره تاکید کرد: برای توسعه شهرکهای صنعتی باید نگاه بلند مدت وجود داشته باشد چراکه در اشتغالزایی برای نوجوانان و جوانان امروز و رفع نیاز داخلی به این بخش نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی در ادامه با تاکید بر این نکته که با توجه به موقعیت استان مرکزی امکانات بیشتری برای بخش صنعتی لازم است، افزود: استان مرکزی از گذشته به عنوان استانی صنعتی مطرح بوده است، برای حفظ این جایگاه نیاز به امکانات بیشتری دارد.

آمره ادامه داد: زیرساختها در برخی نقاط ضعف وجود دارد، به عنوان نمونه در تأمین برق شهرکهای صنعتی مشکلات بسیاری داریم و هزینههای تأمین برق افزایش یافته است و نیاز است مسئولان در این خصوص توجه بیشتری کنند و در تأمین آب مورد نیاز نیز تلاش بیشتری باید در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل توسعه صنعتی استان مرکزی در بحث تأمین زیرساخت باید توجه ویژهای شود و در این بخش نمیتوان با شرایط را با استانهایی که امکان توسعه صنعتی کمتری دارند مقایسه کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی در صورتی که امکانات فراهم شود شرایط برای جذب سرمایه گذار فراهم است.

آمره در خصوص واحدهای صنعتی بهره برداری شده در سال گذشته گفت: تعداد ۱۰۳ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی پروانه بهره برداری گرفتهاند و هزار و ۴۸۸ نفر اشتغال زایی این تعداد واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۷۴۵ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در بخش زیرساختها تکمیل دو ناحیه صنعتی سمقاور و خنجین را در دستور کار داریم، همچنین توسعه شهرکهای صنعتی در مناطق تقاضا محور از برنامههای راهبردی است. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی با اشاره به ارائه خدمات نرم افزاری از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در شهرکهای صنعتی گفت: با توجه به شرایط تلاش شده است برنامههای مختلف در جهت افزایش بهره وری و آموزش ارائه و در این راستا از شرکتهای دانش بنیان حمایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزگفت: البرز رتبه نخست کشوری اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات را کسب کرد.

سالارقاسمی با بیان اینکه براساس ماده ۶۹ برنامه ششم توسعه کشور، تفاهم نامهای بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات با موضوع اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات بسته شد، افزود: این اقدام به منظوربرقراری عدالت آموزشی و هوشمندی سازی این مدارس منعقد شد که مطابق این تفاهم نامه استان البرز با تحقق ۱۶۱ درصدی اهداف تعیین شده توانست رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد. ازمجموع ۲۳۵ واحد آموزشی روستایی دراستان البرزتا کنون ۲۰۰ مدرسه دراین پروژه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدهاند.

وی با اشاره به اینکه این مهم با بررسی و اولویتبندی مدارس طبق فاکتورهای مکان، مقطع تحصیلی مدارس و تعداد دانشآموز در هرمدرسه درحال اجراست، مناطق تحت پوشش این طرح را مناطق حاشیهای شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاهای بالای ۲۰ خانوار عنوان کرد و گفت: هزینههای سخت افزاری و نرم افزاری این طرح رایگان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزخاطرنشان کرد: به مدارس مستقل اینترنت با پهنای باند ۲ مگابیت درثانیه و ۳۰ گیگابایت حجم ماهیانه و مدارس ۲ نوبته پهنای
باند ۲ مگابیت درثانیه و حجم ۷۰ گیگابایت ماهیانه تعلق گرفتهاست.

اهواز: فرج-در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و جمعی از مدیران و مسئولان، مرکز طب صنعتی معاینات ادواری کارکنان شرکت افتتاح و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. در این آیین که در محل این مرکز در شهرک قائم برگزار و جمعی از مدیران ارشد شرکت و دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و کارشناسان آن مرکز نیز حضور داشتند مدیرعامل شرکت از تلاشها و زحمات مدیران و مسئولان ذیربط در تحقق مراحل اجرایی و تجهیز این مرکز و همکاری مؤثر مدیران و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر و تشکر کرد. مهندس سید عبداله موسوی با اشاره به لزوم پیگیری برای توسعه خدمات این مرکز و تحت پوشش قرار دادن تمامی کارکنان شرکت، کیفیت ارائه خدمات را مورد تاکید قرار داد. در این آیین مدیر منابع انسانی شرکت توضیح داد: ایجاد این مرکز در پی رهنمودها و حمایتهای مستمر مدیرعامل محترم در دستور کار قرار گرفت و از مراکز مجهز طب صنعتی در سطح صنعت نفت در استان خوزستان است. فرشید ممبینی گفت: مرکز طب صنعتی معاینات ادواری کارکنان شرکت دارای بخشهای پزشکی، پرستاری، بهداشت حرفهای، دندان پزشکی، بینایی و شنوایی سنجی، تست ریه، روانشناسی و تغذیه میباشد که در گام نخست به کارکنان قرارداد مدت موقت خدمات ارائه میکند. وی با اشاره به تلاشها و پیگیریهای به عمل آمده از سوی فوریتهای پزشکی شرکت اظهار کرد: هم اینک طرح توسعه این مرکز به عنوان مرکز متمرکز طب صنعتی شرکت با هدف تحت پوشش قراردادن مجموعه کارکنان نیز در دست اقدام میباشد. ممبینی یادآور شد: این مرکز با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز فعالیت میکند و از زیر مجموعههای فوریتهای پزشکی شرکت است. در ادامه مدیرعامل و حاضران با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، از بخشهای مختلف مرکز بازدید و ضمن توضیحات خانم پریسا قاسمی رئیس فوریتهای پزشکی شرکت، مسئولان هر بخش نیز گزارشی از امکانات، ظرفیتها و نحوه ارائه خدمات به مراجعان ارائه دادند.

تأمین اعتبار پروژههای قابل بهره برداری امسال، سیاستهای دولت است. معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تأمین منابع مالی همه طرحها و پروژههای قابل بهره برداری تا پایان امسال از سیاستهای دولت تدبیر و امید است. محمدباقرنوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از روند احداث سد پلرود رودسر در جمع خبرنگاران بیان کرد: سد پلرود تاکنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس هماهنگیهای صورت گرفته، امکانات و شرایط فنی و اجرایی برای بهره برداری و آبگیری این سد تا پایان سال ۹۹ وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت تأمین آبرسانی به اراضی زراعی افزود: شرایط پرداخت منابع مالی و اعتبارات لازم برای آنکه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) تا پایان سال ۹۹ ساختمان سد را تحویل دهد، وجود دارد.

نوبخت با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و آب منطقهای گیلان در هفته آینده تاکید کرد: هفته گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرحها و پروژههای عمرانی که تا پایان سال ۹۹ تحویل میشوند، پرداخت شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین گفت: سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که اعتبار همه طرحها و پروژههایی که تا پایان امسال قابلیت بهره براداری دارند را
پرداخت کند.

سد مخزنی پلرود یکی از طرحهای بزرگ تأمین آب استان است که با هدف تنظیم آب رودخانه پلرود بعنوان دومین رودخانه بزرگ گیلان و استفاده از آن جهت تأمین نیاز آبی بالغ بر ۳۳ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی منطقه (پلرود و شلمان رود) اجرا میشود.

با اجرای طرح مخزنی پلرود، علاوه بر تأمین باغهای چای، نیاز آب شرب هشت شهر شرق گیلان از جمله لنگرود، رودسر، چابکسر، کلاچای، املش، کومله، واجارگاه و رحیمآباد به میزان ۴۰ میلیون متر مکعب در سال تأمین میشود.

اهواز: فرج-باتوجه به وضعیت کرونایی قرمز استان خوزستان و ضرورت مراقبت از کارکنان در مقابل این خطر، بیست و دومین جلسه سطح ۳ مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به ریاست معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور تولید و با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و جمعی از مدیران برگزار گردید.

مهندس علیخانی در ابتدای این جلسه به تشریح مدل مدیریت بحران کرونا در شرکت ملی نفت ایران پرداخت و گفت: این مدل در چهار سطح پیشگیری، شناسایی، قرنطینه و درمان طراحی شده و افراد شاغل و مرتبط با سازمان در پنج گروه کمخطر، حساس و آسیبپذیر، پرخطر، مشکوک و بیمار، تقسیم میشوند و برای پیشگیری از آلوده شدن همه کارکنان و جلوگیری از انتشار ویروس در سطح شرکت ملی نفت سناریوهای مقتضی تعریف شده است. وی با اشاره به ضرورت توجه یکسان به سلامت جوامع انسانی افزود: باید راهکارهای مشخص شده جهت غربالگری، کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری، با جدیت برای همه به اجرا گذاشته شود تا از بار ورودی به سیستم بهداشت و درمان تا حد ممکن کاسته شود. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این جلسه، ضمن برشمردن مهمترین اقدامات این شرکت جهت مدیریت بحران کرونا در ارتباط با همکاران، تاسیسات، اماکن اداری و مناطق پیرامونی و نیز مساعدتهایی که به ستاد کرونای استانهای مجاور ارائه شده است، بر ضرورت رفع کمبودها با کمک شرکت ملی نفت ایران تاکید نمود. مهندس محمدی افزود: برای مشاغل کلیدی و حساس و واحدهای عملیاتی مُعین تعیین شده است، به گونهای که در صورت ابتلای برخی از همکاران در یک واحد عملیاتی، واحد دیگری به راهبری آن کمک خواهد کرد تا هیچگونه اخلالی در پایداری تولید بهوجود نیاید و در عین حال امکان ترخیص همکاران مشکوک، بیمار و یا جداسازی افراد حساس و آسیبپذیر فراهم باشد. در ادامه دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در میان کارکنان صنعت نفت جنوب و مناطق پیرامونی و تشریح اقدامات این سازمان، کمبودهای موجود در دو حوزه بهداشت و درمان را برشمرد که مقرر شد با حمایت شرکت ملی نفت ایران، امکانات مورد نیاز تأمین گردد.