حفظ هویت شهرک های صنعتی در تمام ابعاد

شهردار قدس با بیان اینکه هويت صنعتي در تمام ابعاد در شهرك های صنعتی شهر قدس حفظ شده است، گفت: از مجموعه شهرك های صنعتی این انتظار وجود دارد در تامين سرانه ها كه وظيفه ای بر دوش اين مجموعه است اقدامات لازم را به نحو مطلوبی انجام دهند.

علی کیوانی - قدس، به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر قدس ، مهندس مسعود مختاری در جلسه با مدير فنی و امورپيمان شهرك صنعتی و اعضای هيئت مديره شهرك های صنعتی شهرستان قدس اظهار داشت: بخشی نگری آسيب زا و موجب كاهش ميزان رضايتمندی عمومی میشود، بر همين اساس اين شهرداری تمام تلاش خود را داشته تا خدمات خود را به دور از بخشي نگری انجام دهد.

وی ادامه داد: شهرك های صنعتی شهر قدس به جهت محل قرار گيری تا هم اكنون از خدمات اين شهرداری برخوردار بوده اند البته چالش هايی در اين ميان وجود دارد اما وظيفه شهرداری تا هم اكنون بر مبنای قانون به بهترين نحو صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت.

 

اجرای پروژه فیدرگیری 20kv پست کرفس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای پروژه فیدرگیری ۲۰kv پست ۶۳.۲۰ کرفس خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در بازدید از پست کرفس اظهار داشت: پروژه فیدرگیری ۲۰kv پست ۶۳.۲۰ کرفس در حال انجام است. وی افزود: این پروژه با هدف اصلاح کیفیت توان در منطقه کرفس شهرستان درگزین و برای اصلاح ولتاژ برق مشترکین در منطقه کرفس و سنقرآباد انجام میشود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: تأمین برق گلخانه عمان و گاوداری شستا و دیگر سرمایهگذاران در منطقه فوق نیز از دیگر اهداف اجرایی این پروژه است. وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ظرفیت پست ۶۳.۲۰ رزن تا ۱۰ مگاوات آزاد میشود، گفت: با بهرهبرداری از این پروه تأمین برق متقاضیان شهرک صنعتی رزن نیز برطرف میشود. جمشیدی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مدیرعامل برق منطقهای، مدیر امور انتقال برق و فرماندار شهرستان درگزین عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مد نظر دارد که خروجیهای پست کرفس را تا حد امکان از اعتبارات داخلی و استانی اجرا کند.

احیای مجدد قدیمی و بزرگترین تولیدی منطقه آزاد انزلی

گیلان_فرحی؛ به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در راس هیئتی از شرکت تولید فیبر ایران بازدید به عمل آورده و در جلسهای راهکارهای توسعه فعالیت و ترسیم افقهای جدید صادرات به بازارهای منطقه ای را مورد بررسی کارشناسی قرار دادند.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با حمایت سازمان متبوع خود از اجرای طرحهای توسعه ای و احیای مجدد قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی منطقه که منجر به افزایش ضریب اشتغال می شود،حضور و بهرهگیری از ظرفیتهای بورس کالای کشور، توسط شرکت مزبور را الگویی برای دیگر تولید کنندگان اعلام کرد.

شرکت فیبر ایران با سابقه بیش از نیم قرن ، نخستین کارخانه تولید فیبر کشور در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین قرار گرفته، که هم اکنون بالغ بر هفتاد نفر در آن مشغول به کار می باشند. در طرح توسعه آن تولید چیپس چوب، اوراق فشرده چوب با روکش ملامین، کاغذی، پی وی سی و های گلاس در کنار تولید فیبر و روکش فیبر از طریق خرید و نوسازی خطوط تولید جدید با تکنولوژی روز اروپا، و تبدیل شدن به مرکز لجستیک چوب کشور در دستور کار قرار دارد که ظرف پنج سال زمینه اشتغالزایی مستقیم برای افزون بر ششصد نفر را فراهم می کند.

مصرف ۱۴۷/۶ میلیون متر مکعب گاز در ایلام

“عباس شمساللهی” مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: مشترکین استان در سه ماهه اول سال جاری ۱۴۷/۶ میلیون متر مکعب مصرف گاز داشتهاند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته( ۱۲۴/۵ میلیون متر مکعب) ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: حجم جایگزین صنایع گازدار شده در سال گذشته به میزان ۱۵۵۰۰ متر مکعب در ساعت بوده است و میزان سوخت مایع صرفه جویی شده این صنایع ۹۰ میلیون لیتر در سال بوده است. مدیرعامل شرکت گاز استان، گفت: در مجموع سال گذشته میزان مصرف گاز طبیعی در ۷۲۲ واحد صنعتی تولیدی استان بالغ بر ۲۲۱ میلیون متر مکعب بوده که این میزان ۲۲۷ میلیون لیتر صرفه جویی در مصرف سوختهای مایع در کل صنایع استان بوده است. وی بیان داشت: در حال حاضر ۲۴ شهر ایلام، ۴۵۹ روستا و ۷۲۲ صنایع صنعتی و تولیدی در سطح استان از نعمت گاز بهره مند هستند. شمس اللهی اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری میزان شبکه، تغذیه ۲۶ کیلومتر و انشعاب ۶۹۰ اشتراک بوده است

تعمیر و بهینه سازی١٤٠کیلو متر شبکه برق
در خمین

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین از اصلاح و و بهینه سازی۱۴۰کیلو متر شبکه برق در این شهرستان خبرداد.

مهندس مهدی ابراهیم نژادگفت: تعمیر ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تعمیر ۷ دستگاه ترانس در سطح شهرستان، اصلاح و تعویض شبکه فرسوده روستایی به میزان ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ، نصب ۷۰ اصله پایه و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستایی، از جمله فعالیت های انجام شده طی سال جاری در این شهرستان است. وی نصب تعداد ۱۲ دستگاه ترانس جهت تامین برق مشترکین جدید در سطح شهرستان ،رفع ضعف ولتاژ حدود ۵۰۰ مشترک در چندین نقطه از سطح شهر خمین، نصب ۱۵ عدد کنتور هوشمند فهام جهت مشترکین دیماندی صنعتی ،تعویض و سرویس ۲۴۰۰ عدد پایه چراغ جهت اصلاح روشنایی معابر شهر و روستا و فروش ۲۳۰ انشعاب را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد. مدیرتوزیع برق شهرستان خمین، انعقاد ۱۵۰ مورد تفاهم نامه با مشترکین دیماندی در راستای عبور از فصل پیک بار،تعویض ۱۰۰ کنتور معیوب مشترکین، تعویض ۸۰ کنتور آنالوگ به دیجیتال و جمع آوری تعداد ۴۰ مورد انشعابات غیر مجاز در سطح شهر و روستا را از فعالیت های اجرا شده جهت کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق عنوان کرد.

رفع آسیب و پایداری شبکه برق
در شمال خوزستان

اهواز : فرج-مدیر امور بهره برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با یک عملیات گسترده آسیب دیدگی ها و گداختگی های ناشی از افزایش دما در شبکه برق شمال استان خوزستان برطرف شد. محسن مرادی بیان کرد: افزایش دمای هوا و تداوم آن باعث بالا رفتن مصرف انرژی و در نهایت گداختگی تجهیزات برق شد که نیاز به برطرف شدن داشت. وی با بیان اینکه در صورت برطرف نکردن آسیب های به وجود آمده، ممکن بود خاموشی های گسترده تری در شبکه رخ دهد، افزود: با یک عملیات گسترده در مدت زمان سه ساعت با انتقال بار و خاموشی های حداقلی گداختگی ها و آسب های ایجاده شده برطرف و شبکه به حالت عادی برگشت.

مدیر امور بهره برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: این عملیات اصلاح شبکه در گستره جغرافیایی شمال خوزستان و بصورت همزمان در مناطق اندیمشک، دزفول، شوش، عبدالخان، هفت تپه و آهودشت انجام شده است. مرادی توضیح داد: با توجه به جایگاه و اهمیت ناحیه شمال در شبکه برق رسانی، این رفع اشکال های به وجود آمده باعث پایداری شبکه برق ناحیه شمال و کل شبکه برق منطقه ای خوزستان شده است. وی با تشکر از همکاری و صبوری مردم از آنها خواست تا در روزهای گرم در مصرف برق صرفه جویی بیشتری باشند تا شبکه برق دچار حادثه و خاموشی های ناخواسته نشود.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خبر داد :
 

عباس خطیبی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و هیات همراه دوشنبه ۳۰ تیرماه از خط تولید ذوب آهن اصفهان و کارگاه تولید ریل این شرکت بازدید کرد .

خطیبی گفت : از همه تلاشگران ذوب آهن اصفهان که در راستای تولید ریل ملی و خودکفایی کشور نسبت به تامین این کالای استراتژیک تلاش کردند به ویژه مهندس یزدی زاده مدیرعامل این شرکت که اهتمام ویژه ای در این خصوص داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود : در سال ۹۷ صحبت از ریل ملی مطرح شد و هم اکنون که در سال ۹۹ قرار داریم مصرف ریل ما در پروژه های مختلف کشور در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از ذوب آهن اصفهان تامین می شود.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد : کیفیت ریل تولید شده در ذوب آهن مورد تایید است زیرا این محصول بر اساس سخت ترین استانداردهای روز دنیا تولید می شود.

این مقام مسئول گفت : اولین ریل ذوب آهن در راه آهن میانه - بستان آباد نصب شد و در محورهای میانه- اردبیل،همدان -سنندج،چابهار -زاهدان و همچنین رشت- کاسپین که حداکثر تا یک ماه دیگر ریل گذاری آنجا نیز آغاز می شود از این محصول دارای ارزش افزوده بالا استفاده می شود .

خطیبی بیان کرد : با توجه به کیفیت،ظرفیت و توان تولید ریل در این شرکت ، صلاح بر این است که متکی به تولید داخل باشیم و این مهم یک ارزش برای ما تلقی می شود زیرا انقلاب بزرگی را در زیر ساخت های حمل و نقل کشور رقم زد.

معاونت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اضافه کرد : شرکت ساخت ، حدود ۵۰ هزار تن ریل نیاز دارد اما در کل کشور پیش بینی می شود که تا ۱۰۰ هزار تن ریل در سال مورد نیاز باشد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت : انصافاً تولید ریل در این شرکت مرهون حمایت های وزارت راه و شهرسازی است و خوشبختانه محدودیتی از نظر کمی،کیفی و تنوع تولید ریل در ذوب آهن اصفهان نداریم.

وی با اشاره به اینکه اولین نمونه از ریل سوزن هم امیدواریم در شهریورماه به تولید برسد خاطر نشان کرد : اگر بخواهیم تولید سایر محصولات را در کنار ریل ادامه بدهیم ، توان تولید این محصول تا ۲۰۰ هزار تن وجود دارد اما در صورت توقف تولید سایر محصولات ، ذوب آهن اصفهان توان تولید ۴۰۰ هزار تن ریل را دارا است.

مهندس مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان پرچم دار تولید فولاد در کشور،بهای بسیار زیادی برای تولید ریل داد و ایثارگرانه و فرای از اینکه یک بنگاه اقتصادی است این محصول استراتژیک را برای توسعه حمل و نقل ریلی کشورمطابق با آخرین استاندارد ها تولید می کند.

وی افزود: انواع تیرآهن این شرکت در صنعت ساختمان جایگاه ویژه ای دارد و مشتریان بسیاری خواهان تولید این شرکت هستند اما ذوب آهن تولید ریل را نیز در دستور کار خود
قرار داد.

محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن نیز گفت: این مجتمع عظیم صنعتی هم اکنون توانایی تولید انواع ریل را دارد و متناسب با درخواست مشتری این محصول استراتژیک را وارد بازار می کند.

وی افزود : تولید ریل از مرحله شمش تا نورد مطابق با آخریناستانداردها در این شرکت مادر صنعتی انجام می گیرد و کلیه آزمایشات و اندازه گیری ها در فرایند تولید به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

شایان ذکر است مدعوین از بخش های مختلف کارگاه تولید ریل در ذوب آهن اصفهان نیز بازدید کردند و طی نشستی در خصوص تولید این محصول استراتژیک و استفاده از آن در خطوط مختلف ریلی کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اهواز : فرج-رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با همکاری و همیاری مجموعه کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی، شیوع بیماری کووید ۱۹ به طور کامل تحت کنترل است و بنا به اعلام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این شرکت در وضعیت سفید قرار دارد.

پریسا قاسمی با اشاره به بسیج امکانات و تامین به موقع تجهیزات مورد نیاز برای ارایه خدمات بهداشتی به کارکنان اعم از عملیاتی و ستادی، افزود: دستورالعمل ها و ابلاغیه های صادره در زمینه اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا در این شرکت با جدیت و وسواس خاصی دنبال می شود.

وی اظهار کرد: ستاد مبارزه با کرونا در شرکت که همسو با ستاد ملی کرونا، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به ابلاغ پروتکل ها و پیگیری راهکارها و اجرای الزامات در این ارتباط تحت نظارت مستقیم مدیرعامل محترم ،پی جوی وظایف ترسیم شده می باشد موجب شتاب بخشی در گردش اطلاعات و ارزیابی و بررسی های فنی فعالیت ها در این مبحث گردیده است.

قاسمی با تاکید بر استمرار اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا گفت: با وجود گستردگی دامنه عملیاتی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی چند استان کشور، در نتیجه تلاش های صورت گرفته و فرهنگ سازی مناسب شاهد کنترل بیماری خاصه در موقعیت های دستگاه های حفاری هستیم.

رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران غربالگری نزدیک به ۴۵ هزار مورد کارکنان اقماری و ماموران هنگام تردد در دستگاه ها، فضاهای کارگاهی و ادارات ستادی، تامین و توزیع بیش از ۳۵۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و سطح و فراتر از ۳۱ هزار مورد گندزدایی اماکن اداری، پشتیبانی، عملیاتی و مسکونی سازمانی را بخشی از فعالیت های فیزیکی در این ارتباط برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : ركورد پيك مصرف برق روز گذشته باوجود اجراي همه برنامه هاي مديريت بار، دوباره شكست و از مرز ۱۲۰۶ مگاوات هم گذشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ، علی اکبر نصیری با حضور در برنامه شبکه استانی گفت : این عبور از پیک برق استان علی رقم اجرای همه برنامه های مدیریت بار ، مشکلاتی را برای شبکه های برق استان بوجود آورده است .

وی افزود : در صورتي كه مشتركان با بكار بستن راهكارهاي ساده و بي هزينه مديريت مصرفي، با صنعت برق همكاري كنند، مي توان شرايط پيش رو را مديريت و از آن با موفقيت عبور كرد.

نصیری خاطرنشان ساخت سال ۹۸ نيز پيك مصرف برق درتاريخ ۳۱ تيرماه به ثبت رسيد و با توجه به پيش بيني ها درخصوص گرمتر شدن هوا درهفته جاري، احتمال آنكه بيشترين ميزان مصرف برق در همين روزها دوباره به ثبت برسد، بسيار است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد : بر اساس تاکید استاندار ،تمام دستگاههای اجرایی در سطح استان موظف به خارج کردن لوازم سرمایشی از مدار برق ازساعت ۱۲:۳۰ تا پایان وقت اداری گردیدند که در مقابل با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، کلیه واحدهای صنعتی و کشاورزی هم ملزم به رعایت این اصول طی توافق های صورت گرفته شده گردید. وی ادامه داد : براساس تقسیم بندی که بر اساس میزان سهمیه در نظر گرفته شده توسط شرکت توانیر در مصرف برق ، ۶ شهرستان در استان در حالت قرمز ،۳ شهرستان زرد و ۵ شهر در حالت سبز قراردارند .

نصیری اضافه کرد : طرح ساعت به وقت شهرستان ، برنامه پیشنهادی بود که یرای مشترکین خانگی توسط دفتر روابط عمومی در نظر گرفته شده که اگر بر اساس این تقسیم بندی حرکت شود مطمنا بدون دغدغه و مشکل تابستان امسال نیز را عبور خواهیم داد .

در راستای اجرای پروتکلهای بهداشتی و با الویت سلامت کارکنان و مراجعین، شورای سلامت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برنامههای خوبی را در دستورکار قرارداد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد: این جلسه که به ریاست رضا یادگاری مدیرکل این اداره برگزار شد، محمدمهدی منتظری معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای دستورالعملهای ابلاغ شده از سوی ستاد مدیریت کرونا استان ارائه نمود.

وی آموزش و اطلاع رسانی را مهمترین عامل در پیشگیری از انتشار این ویروس منحوس دانست و افزود: این معاونت با حساسیتی که در زمینه حفظ سلامت همکاران داشته سعی نموده با اجرای شیوه نامه، سلامت همکاران را مدنظر قراردهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه با تشریح وضعیت نگران کننده کشور و استان افزود: ما در مقابله با کرونا که شاید برای بلند مدت باید برنامه ریزی کنیم، و این برنامه ریزی را در سه بخش آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و اجرایی نمودن کلیه شیوه نامههای ابلاغی از سوی مراکز درمانی و در نتیجه ارزیابی عملکرد اجرای پروتکلها، در دستورکار قرار دهیم.

وی متولی و برنامه ریز این برنامه را اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دانست و از رئیس این اداره خواست تا با ارزیابی اقدامات انجام شده نقاط ضعف و قوت اقدامات صورت گرفته را بطور جامع گزارش نمایند.

رضا یادگاری در ادامه از اعضای شورای سلامت خواست تا با همدلی و استفاده از پتانسیلهای موجود و تقسیم کار مناسب در حفظ سلامت کارکنان و مراجعین با برنامه ریزی اصولی و مناسب از هیچگونه تلاشی دریغ ننمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر، در راستای سلامت همکاران اقدامات قابل قبولی را داشته باشند تا با یاری خدا از انتشار این ویروس به همکاران و خانواده اشان جلوگیری کنیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام:

حسنی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در استان باعث کاهش مسافر و تعطیلی ۳۰ شرکت و حدود ۶۰۰ راننده در مرز مهران شده است، گفت: کرایه غرفه های شرکت های پایانه مرزی مهران تا فعالیت شرکت ها بخشیده شده است. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام با اشاره به آسیب های و مشکلات ویروس کرونا در بخش حمل و نقل استان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را در بخش حمل و نقل به ویژه حمل و نقل مسافر در استان داشته است. محمد حسنی» با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در استان باعث کاهش مسافر و تعطیلی ۳۰ شرکت و حدود ۶۰۰ راننده در مرز مهران شده است، یادآور شد: این شرکت ها همچنان تعطیل هستند ولی در استای کمک به این قشر زحمت کش با اقدامات و پیگیری های این اداره کل، برای بیش از ۶۵۰ راننده بسته حمایتی از سوی ستاد کرونای استان در نظر گرفته و تحویل شده است. وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیرات و مشکلات زیادی برای حوزه حمل ونقل به ویژه حمل و نقل مسافری به وجود آورد و باعث تعطیلی و نیمه تعطیلی شرکت های حمل ونقل مسافری و رانندگان شده است، گفت: با شیوع کرونا اقدامات خوبی بر اساس دستورالعمل های حمل و نقلی و پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا از سوی شرکت ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی انجام و نظارت های لازم از سوی این اداره کل برای رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی پایانه بار و مسافر، ضدعفونی ناوگان مسافری، ملزم کردن شرکت های باری و مسافر برای در اختیار قرار دادن ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی به رانندگان، مستقر کردن اکیب های تب سنجی هلال احمر در پایانه های مسافری برای پایش مسافران ناوگان اتوبوسی و رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در راستای سوارکردن مسافر از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای مبارزه با کرونا بوده است. حسنی یادآور شد: در راستای کمک و حمایت از آسیب دیدگان از شیوع کرونا در حوزه حمل و نقل جاده ای استان، کرایه غرفه های شرکت های پایانه مرزی مهران تا فعالیت شرکت ها بخشیده شد و همچنین کارت هوشمند و کارت سلامت رانندگان و شرکت های حمل و نقل تا پایان تیرماه تمدید و مبلغ ۱۰ میلیون ریال از سوی دولت برای کمک به آنها در نظر گرفته شد که پرداخت گردید. وی تصریح کرد: کمکی دیگری که این اداره به ناوگان اتوبوسی مستقر در مرز مهران کرده است این بود که با آزاد کردن آنها از سیستم شرکت های حمل و نقل داخل استان، این ناوگان می توانند تا بازگشایی مرز مهران در استانهای دیگر فعالیت کنند همچنین وام ۶ میلیون تومانی برای رانندگان و ۱۲ میلیون تومانی با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه برای شرکت های حمل و نقل آسیب دیده از ویروس کرونا در نظر گرفته شده است و تاکنون بیش ۲۱۵۷ راننده ثبت نام و به بانک های عامل معرفی و ۳۰۰ نفر تاکنون این تسهیلات را دریافت کرده اند.