بازدید از پروژههای آبرسانی روستایی الیگودرز

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان ، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون محاسبات مجلس و نماینده مردم شهرستان الیگودرز درمجلس شورای اسلامی از پروژههای آبرسانی روستایی این شهرستان بازدید نمود. در این بازدید حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آبفای استان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژههای شرکت درسطح شهرها و روستاهای استان و توضیح اینکه شرکت آبفای لرستان درسال ۹۸ موفق شده حدود۸۰ درصد از اعتبارات مصوب را جذب نماید و درحال حاضر حدود ۲۴۸میلیارد تومان به پیمانکاران و فروشندگان تجهیزات بدهی داردکه نشان از فعالیتهای گسترده این شرکت درسطح شهرها و روستاها دارد. حمیدرضا کرم وند درخصوص پروژههای شهرستان الیگودرز به اجرای شبکه فاضلاب این شهرستان اشاره و به اختصاص ۷میلیارد تومان برای آن درسال جدید خبر داد. وی درخصوص تکمیل آبرسانی روستایی این شهرستان به خبرنگاران گفت: تصفیهخانه آب روستایی که از محل پروژه طرح قم رود میباشد حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز اول این پروژه درآبان ماه به بهره برداری میرسد که حدود ۱۰روستا از نعمت آب سالم بهرهمند خواهند شد.

به منظور بهرهمندی آسان عموم شهروندان از خدمات شرکت گاز، فعالیتهای پرکاربرد واگذار شده به دفاتر پیشخوان از طریق شبکه اینترنت و بصورت برخط (آنلاین) قابل ارائه میباشد.

 

خدمات شرکت گاز یزد به مشترکان در بستر اینترنت

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اعلام این خبر گفت: با تلاش جمعی از کارشناسان این شرکت و درراستای توسعه خدمات الکترونیکی کلیه متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی قادر خواهند بود تمامی خدمات ۲۱ گانه شرکت گاز از قبیل درخواست اشتراک پذیری، تغییرنام، تست کنتور، جابجایی علمک و سایر خدمات حوزه گاز را از طریق مراجعه به وبسایت خدمات آنلاین شرکت گاز استان یزد به نشانی
www.es.nigc-yazd.ir دریافت کنند. علی اکبر میدانشاهی با اشاره به برنامه شرکت گاز استان درخصوص کیفی سازی خدمات ارایه شده افزود: انجام این طرح مزایایی از جمله سهولت دسترسي مردم به خدمات شركت گاز، تسريع در ارائه خدمات به مشتركين و متقاضيان، حذف ترددهاي غیرضروری و صرفهجويي در زمان براي متقاضيان و همچنین ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمت رساني به مشتركين را به دنبال خواهد داشت که امید میرود موجب رضايتمندي هم استانيهاي عزيز واقع شود.

قطار خدمات رسانی به شهروندان
از حرکت نمی ایستد

در ادامه شهردار کرج در آئین بهره برداری از پارک هاشمی در هشتمین هفته از شنبه های جهادی گفت: عدم توقف پروژه های شهری کرج در شرایط سخت اقتصادی کنونی نشان از عزم شورا و مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی مطلوب به شهر و شهروندان دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده با بیان اینکه کار احداث این پارک ۲ هکتاری در اکبرآباد بعد از دو سال تلاش به اتمام رسید،افزود: عدالت فضایی در ساختِ پارک هاشمی رعایت شده و این مجموعه نخستین پارک است که شهرداری زمین آن را تملک کرده است.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه پیگیر موضوع انتقال بهداشتی فاضلاب در این محدوده هستیم، اظهار کرد: هدف ما این است تا شبکه فاضلاب در این محله و محله های مجاور عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های شهرداری کرج در برهه ای در حال تحقق یافتن است که به لحاظ اقتصادی با چالش های جدی روبرو هستیم،خاطرنشان کرد: عدم توقف پروژه های شهری کرج در شرایط سخت اقتصادی کنونی نشان از عزم شورا و مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی مطلوب به شهر و شهروندان دارد.

چاه جدید اسدآباد وارد مدار بهره برداری شد

به منظور تامین آب شرب شهر اسدآباد در ایام تابستان چاه شماره ۲۰ شهر اسدآباد وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومي آبفای استان همدان، مدیر امور آبفای اسدآباد در این باره گفت: با توجه به افزایش دما و رعایت مسائل بهداشتی و شستشوهای مکرر در ایام بیماری کرونا و به دنبال آن افزایش مصرف آب توسط شهروندان به منظور جلوگیری از افت فشار آب در سطح شهر اسدآباد چاه شماره ۲۰ واقع در بهشت زهرا تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

رحمانی افزود: با مساعدت ویژه مدیر عامل شرکت و با همکاری پرسنل این امور و اعزام اکیپ و تجهیزات لازم چاه شماره ۲۰ که در سنوات گذشته حفاری، تست پمپاژ و لوله گذاری شده بوده با نصب تابلو، ترانس برق ، شناور و دیگر تجهیزات لازم در روز پنج شنبه ۲ مرداد عملیات مربوط به اتمام رسید و پس از انجام آزمایشات میکروبی و شیمیایی و تائیدیه مربوطه این چاه با دبي ۲۵ ليتر بر ثانيه وارد مدار بهره برداري قرار گرفت.

 

تحویل ۵۰۵ واحد مسکونی از پروژه
جابه جایی مناطق آلوده

اهواز : فرج-سرپرست معاونت فنی و اجرایی ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل و تحویل ۵۰۵ واحد از پروژه ۱۴۰۰ واحدی کوی ولیعصر مسجدسلیمان خبر داد.

بهمن شجاعی اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که مناطق مسکونی آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان برای شهروندان این مناطق به وجود آورده بود، در سالهای قبل تصمیم به جابهجایی ساکنان این مناطق گرفته شد. وی افزود: به منظور جابهجایی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان، پروژه ۱۴۰۰ واحدی کوی ولیعصر مسجدسلیمان اجرایی شد. وی ادامه داد: برای این پروژه ۵۱ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت در نظر گرفته شده است. سرپرست معاونت فنی و اجرایی ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص آخرین وضعیت ساخت و تحویل این واحدها گفت: تاکنون ۵۰۵ واحد از ۱۴۰۰ واحد پروژه تحویل داده شده است و ۴۹۵ واحد دیگر در حال تکمیل است.

تحقق تحول قضایی در البرز

عالیه رضوانی- رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: مقامات قضایی ملکف شدهاند وکلای شایسته تقدیر را بر اساس معیارهایی نظیر میزان اهتمام در راستای ایجاد صلح و سازش و فصل خصومت، کمک به کاهش ورودی پرونده از طریق روسای کل دادگستری شناسایی و به معاونت حقوقی قوه قضائیه معرفی کنند. حسین فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه یکی از شاخصهای مهم دوره جدید قوه قضائیه، تحول است ،اظهار کرد: بر این مبنا طرح تحول قضایی تدوین شده که در این راستا در دادگستری استان البرز نیز شورای تحول تشکیل و برنامههای تحولی از این طریق پیگیری میشود. وی صدور بیش از ۵۰ بخشنامه و دستورالعمل پس از انتصاب آیت الله رئیسی در قوه قضائیه را از مصادیق جهش ایجاد شده در قوه قضائیه به منظور تحقق تحول قضایی دانست و با اشاره به برخی مفاد آیین نامه تعیین تعرفه حق الوکاله ،گفت: این آیین نامه یکی از موارد ابلاغی پس از انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه است و به عنوان یک نوآوری بسیاری از موضوعاتی که پیش از این و برای سالهای متعدد مورد ابهام وکلا، موکلین و مراجع قضایی بود برطرف شده و ظرفیت های خوبی در زمینه اجرای سیاستهای قوه قضائیه ایجاد شده است. فاضلی هریکندی ادامه داد: در این دستورالعمل به ایجاد صلح و سازش توسط وکلا در دعاوی تاکید و راهکارهای تشویقی برای وکیل و اصحاب پرونده در نظر گرفته شده است و بر این مبنا در صورت صلح و سازش در هر مرحله، پرداخت حق الوکاله هم ممکن خواهد بود. رئیس کل دادگستری استان البرز به بخشنامه دیگر ابلاغی رئیس قوه قضائیه در زمینه ساز و کارهای تعیین تعداد وکیل مورد نیاز هر استان اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس قانون و این دستورالعمل، هیئتی مرکب از رئیس کل دادگستری استان، رئیس دادگاه انقلاب و حسب مورد رئیس کانون وکلای دادگستری یا رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه تشکیل شده و تعداد وکلای مورد نیاز جدید را با استناد به تبصره ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب ۱۳۷۶ بر اساس معیارهای از قبیل جمعیت استان، تعداد پرونده های قضایی و ظرفیت دادگستری استان تعیین میکنند.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد:

مهندس عظیمیان، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، در جریان برگزاری جلسۀ توسعۀ فولاد هرمزگان که با حضور اعضای هیئتمدیره و مدیرعامل این شرکت در محل فولاد مبارکه برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: بر اساس سند چشمانداز (۱۴۰۴) مقرر است که ظرفیت فولاد کشور به ۵۵ میلیون تن برسد. بر همین اساس، فولاد مبارکه که در حال حاضر حدود نیمی از تولید فولاد کشور را برعهده دارد، در نقشۀ راه خود بهگونهای برنامهریزی کرده است که به یاری خداوند، با اجرای طرحهای توسعهای که عمدتا در منطقۀ جنوب کشور اجرا خواهد شد، همچنان سهم ۵۰ درصدی خود را در تولید فولاد کشور حفظ کند.

وی در همین خصوص ادامه داد: برای تحقق این امر، علاوه بر اقدامات انجامشده در فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا و واحد ۸۰۰ هزار تنی فولاد سفیددشت، بنا را بر آن گذاشتهایم که ظرفیت فولاد هرمزگان نیز از ۱.۵ میلیون به ۲ میلیون تن افزایش یابد؛ ضمن اینکه در فولاد هرمزگان احداث یک خط نورد ورق عریض و همچنین احداث یک واحد احیا مستقیم به ظرفیت ۹۰۰ هزار تن در دستور کارگروه فولاد مبارکه قرار گرفته و پیشبینی میشود با کمترین فوت وقت اجرا گردد و بهموقع به بهرهبرداری برسد. مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت احداث خط نورد عریض در فولاد هرمزگان تصریح کرد: با به بار نشستن این خط تولید که ظرفیت آن ۱.۲ میلیون تن در سال است و ورقهای خاص را تولید خواهد کرد، شرکت فولاد هرمزگان دیگر تنها یک تولیدکنندۀ صِرف تختال نخواهد بود. مهندس عظیمیان در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرحهای توسعه در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان اشاره کرد و گفت: توسعۀ این شرکت براساس طرح جامع فولاد و با هدف تأمین هرچه بیشتر نیاز کشور به محصولات خاص صورت میگیرد؛ از این رو ایجاد خط نورد سرد در این شرکت بهشدت موردنیاز است. به گفتۀ مهندس عظیمیان، در جریان احداث این طرحها بهگونهای برنامهریزی شده است که از توانایی و ظرفیت شرکتهای داخلی بیشتر استفاده شود؛ از این رو در این فرایند بسیاری از سازندگان و شرکتهای داخلی وارد عرصۀ ساختوساز خواهند شد و درعینحال فرصتهای شغلی قابلملاحظهای نیز برای جوانان ایجاد میشود.

در همین خصوص مدیرعامل فولاد هرمزگان نیز افزود: این افزایش ظرفیت با انجام اصلاحاتی در واحد فولادسازی و ریختهگری و برخی زیرساختهای شرکت عملیاتی خواهد شد. در همین خصوص پروژههای متعددی در دست اقدام است و برخی از آنها نیز در آیندۀ نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

فرزاد ارزانی همچنین در خصوص جزئیات احداث خط تولید ورق عریض (پلیت میل) گفت: این خط که ظرفیت آن ۱.۲ میلیون تن در سال است، زمینۀ دستیابی به ارزش افزودۀ بیشتری را فراهم خواهد کرد. به عبارت بهتر شمش فولاد هرمزگان در بخش دیگری از کارخانه به ورق عریض تبدیل خواهد شد. وی در خصوص کاربرد ورقهای عریض تولیدی در این خط تولید گفت: ورقهای خروجی این خط نورد در صنایع کشتیسازی، نفت و گاز، پتروشیمی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده خواهد شد و با توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی، ارزش افزودۀ قابلتوجهی برای شرکت و گروه فولاد مبارکه ایجاد خواهد کرد. مدیرعامل فولاد هرمزگان با تأکید بر اینکه در حال حاضر در فولاد هرمزگان با استفاده از دو واحد احیا مستقیم یک میلیون و ۶۵ هزار تن آهن اسفنجی تولید میشود، ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت فولاد هرمزگان قراراست به ۲ میلیون تن افزایش یابد، به آهن اسفنجی بیشتری نیاز است و به همین منظور، احداث یک مدول احیا مستقیم به ظرفیت ۹۰۰ هزار تن در سال در این توسعهها در نظر گرفته شده است.

گیلان_فرحی؛ فرماندار رودسر بر لزوم توجه جدی به مبحث طرح جامع تفصیلی شهر تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد مکانیزم مشخص طرح جامع این شهر، رودسر ساماندهی شود.

حسین اسماعیل پور در جلسه بررسی طرح جامع تفصیلی شهری و طرحهای ساماندهی بافتهای تاریخی و فرسوده رودسر، اظهار کرد: شهرهای ساحلی با مشکلات فراوانی در حوزه طرح جامع تفصیلی رو به رو هستند.

وی تأکید کرد: باید مکانیزمهای لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شده تا منافع و مصالح شهر و شهرداری تأمین شود.

فرماندار رودسر در ادامه از کندی روند ساخت ساختمان فرمانداری رودسر گلایه کرد و گفت :۱۰ سال این پروژه به طول انجامیده و جز اموال عمومی است و این پروژه به موضوعی حیثیتی برای ما تبدیل شده است.

اسماعیل پور با بیان اینکه برای این ساختمان ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است، تصریح کرد: این پروژه بر اساس برآوردهای اولیه قرار بود با چهار میلیارد تومان به اتمام برسد اما متأسفانه با گذشت ۱۰ سال روند کار به خوبی پیش نمیرود.

وی به وضعیت منطقه کاکرود اشکور بعد از سیل دو سال پیش اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده و ساخت پل منطقه به صورت نیمه کاره رها شده و پیمانکار طرح نیز مطالبات خود را دریافت نکرده است.

فرماندار رودسر با اشاره به پروژه پل کمربندی کلاچای، افزود: هرچند گفته میشود روند کار متوقف نیست اما ساخت دو گوشواره پل تمام نشده و نمیدانیم اجرای این پروژه قرار است چند سال طول بکشد.

طرح جامع تفصیلی برخی از شهرهای رودسر به نتیجه نرسیده است

معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه طرح جامع تعدادی از شهرهای رودسر هنوز به نتیجه نرسیده است، اظهار کرد: ادامه این روند برای شهروندان ایجاد مشکل خواهد کرد.

علی اوسط اکبری مقدم با اشاره به وجود چالش و مشکل در بخش میراث فرهنگی رودسر، گفت: با توجه به بافت فرسوده اگر آثار ثبت شده مدیریت نشود تخریب خواهد شد.

مصرف آب ساکنان استان البرز درتیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدود ۹ درصد افزایش داشته وبا گرم شدن هوا تا ۴۰ درجه دراین هفته برای جلوگیری ازافت فشار یا قطع آب ،رعایت صرفه جویی درمصرف ضروریست.

مهندس مهدی زاده مدیرعامل آبفای استان البرز دراین خصوص اظهارداشت :گرم شدن هوا دراین هفته تا ۴۰ درجه سانتی گراد ورعایت توصیه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ، برای شستن دستها وسایر شست وشوهای کرونایی از یکسو ومحدودیت منابع آبی استان از سوی دیگر موجب شد تا حجم روزانه مصرف آب شرب درالبرز به ۹ میلیون لیتر برسد که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است.

وی توضیح داد: براساس توصیه های بهداشتی برای مقابله با کرونا،بطور میانگین درهر بارشستن دستها ۶ لیتر آب مصرف می شود که اگر هرفرد بطور میانگین فقط ۱۰ بار درشبانه روز مبادرت به انجام این کار نماید بیش از ۶۰ لیتر به سرانه مصرف آب استان اضافه می شود. این درحالی است که باگرم شدن هوا نیز حدود ۵۰۰ لیتر درشبانه روز به حجم مصرفی آب توسط کولرها افزوده می شود که مجموع این مصارف درسطحی گسترده ،حجم بار مصرفی بالایی را به شبکه ی ذخیره وتوزیع آب شرب وارد می کند.

مدیرعامل آبفای البرز به مردم توصیه کرد: کوتاه کردن زمان استحمام،بستن شیرآب هنگام کف مالی دست ها،سرکشی به کولرها ونصب سایه بان و تنظیم شناور آن ها واطمینان از سالم بودن شیلنگ کولر،پرهیز از شست وشوی حیاط وخودرو ،آبیاری فضای سبز درهنگام شب یا صبح زود وپرهیز از غرقابی کردن باغچه را مدنظر قرار دهند.

وی افزود:درشرایط فعلی قطعی آب بطور عمومی نداریم ، اما دربعضی مناطق در روزهای تعطیل با افزایش شدید مصرف مواجه هستیم که منجر به افت فشار بخصوص درطبقات بالای ساختمانها می شود.

مهندس مهدی زاده از مشترکان آبفای البرز خواست به هیچ عنوان ازنصب پمپ مستقیم روی شبکه استفاده نکنند وحتما بعد از کنتور یک مخزن ذخیره آب به ازای هر خانوار ۲۵۰ لیتروسپس یک پمپ تعبیه شود تا آب به راحتی در طبقات بالای ساختمان جریان یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:
 

اهواز: فرج-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ادعای شبکه بهداشت خوزستان مبنی بر تلاقی فاضلاب با شبکه توزیع آب در استان صحت ندارد.

صادق حقیقیپور بیان کرد: طبق گزارش شبکه بهداشت استان خوزستان مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان در سال ۹۸ به جزء شبکه مجزای آب اهواز ۹۷ درصد بوده است.

وی گفت: مطابق آمار ارائه شده مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب شهرهای باغملک، ایذه، دهدز، بهبهان، آغاجاری، دزفول، شوش و گتوند ۱۰۰ درصد بوده است.

به گفته حقیقیپور مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب لالی ۹۸.۸ ، شوشتر ۹۹.۷، هندیجان ۹۹.۳۲، آبادان ۹۹.۷، باوی ۹۸.۷ ، خرمشهر ۹۸.۶ و رامهرمز ۹۸.۳ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان گفت: طبق آمار شبکه بهداشت استان خوزستان مطلوبیت میکروبی شرق اهواز ۹۴ درصد، غرب اهواز ۹۲ درصد و شهرستان کارون ۹۴.۳ درصد است.

وی اذعان کرد: میانگین مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب استان خوزستان همچون کشور ۹۷ درصد است، دلیل پایین تر بودن میانگین مطلوبیت میکروبی اهواز نسبت به میانگین کشوری وجود تعداد بالای انشعابات غیرمجاز به ویژه در مناطق حاشیه شهر است.

حقیقی پور گفت: آمار مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب مطابق آزمایشگاه مجهز آبفای خوزستان از درصد اعلام شده توسط شبکه بهداشت نیز بالاتر است زیرا در نوع نمونه گیری آب در آزمایشگاه های بهداشت و آبفا تفاوتهایی وجود دارد.

وی ادامه داد: در اهواز بیش از ۵۰ هزار انشعاب غیرمجاز آب وجود دارد که برخی از آنها لوله های آب را از میان فاضلاب عبور داده اند.

حقیقی پور بیان کرد: از ساکنان مناطق حاشیهای درخواست شده که در قبال مبلغ اندک ۵۰ هزار ریال انشعاب مجاز از شرکت آبفا دریافت کنند اما به هیچ عنوان حاضر به قبول این مساله نیستند.

وی افزود: مطابق گزارش ارائه شده توسط شبکه بهداشت استان خوزستان میزان کلر موجود در شبکه توزیع آب درصد از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

رییس شورای شهر کرج:

رییس شورای شهر کرج در آیین بهره برداری از پارک هاشمی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال که با حضور جمعی از مسئولان، شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد،گفت: در حالی که زمین های بزرگ در محلات محروم عمدتا به صورت غیرقانونی تفکیک شده و در آنها ساخت و ساز قولنامه ای صورت می پذیرد، می توان آنها را با هدف تامین سرانه ها به ویژه احداث پارک و فضای سبز تملک کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد از "محله محوری" به عنوان یکی از سیاست های دوره پنجم شورای شهر کرج یاد کرد و افزود: در دوره کنونی توجه بیشتری به محلات کم برخوردار شده و پروژه های مختلفی در پاسخ به مطالبات شهروندان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی در پیش روی تعریف پروژه های عمرانی در محلات محروم کمبود زمین و فضا است، تصریح کرد: در حالی زمین های بزرگ به صورت غیرمجاز تفکیک می شوند که سهم شهر را برای تامین سرانه های خدماتی و زیرساختی پرداخت نمی کنند، این مسئله ای جدی است و به نظر می رسد شهرداری کرج باید برای تملک آنها پیش قدم شود تا بتوانیم به نیازها و دغدغه های موجود پاسخگو باشیم.

رییس شورای شهر کرج احداث پارک هاشمی را مصداقی برای جدیت مدیریت شهری کرج در مسیر محرومیت زدایی دانست و با تاکید بر اینکه پیش بینی افزودن یک هکتار فضای سبز به مساحت پارک فعلی صورت پذیرفته است، اذعان داشت: قصد داریم تا با ارائه خدماتی ماندگار و عملکردی شفاف، کرج را به شهری انسان محور و زیست پذیر تبدیل نماییم و با کاستن هزینه های غیرضروری، عمده خزانه شهر را صرف احداث پروژه های زیرساختی و کلان نماییم.