اجرای طرح برق امید در اردبیل

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، حسین قدیمی افزود: درراستای اجرای این طرح ملی در استان اردبیل مشترکان خانگی به سه دسته پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف تقسیم بندی شده و کم مصرفها از پرداخت ۱۰۰ در صد قبوض برق معاف خواهند شد.وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد مشترکین در این استان اردبیل خانگی هستند و هدف از اجرای طرح ملی برق امید این است که مشترکین پر مصرف به مشترکین خوش مصرف ملحق شوند. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: با انجام برخی اقدامات و برنامه های آموزشی و ترویجی اصلاح الگوی مصرف برق در این استان اردبیل و نیز بهینه سازی مصرف، به طور یقین مصرف برق ۱۰ درصد کاهش پیدا میکند که می توانیم این ۱۰درصد را به بخش تولید و کار اختصاص دهیم.قدیمی با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این طرح مصرف برق ۲ گروه خوش مصرف و پرمصرف کاهش یابد، اظهار داشت: این طرح فرصت مناسبی برای همه مشترکان است که مصرفشان را کم کرده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق برخوردار شوند.مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار کرد: از مجموع ۴۶۲ هزار مشترک خانگی برق در استان اردبیل ۳۵ درصد در گروه کم مصرفها بوده و مشمول دریافت پاداش تخفیف از دولت خواهند بود.

 

 

رؤسای بیمارستان ها قدردان و سپاسگزار فولاد مبارکه

دکتر طاهره چنگیز تصریح کرد: رؤسای بیمارستانهایی که دغدغۀ تأمین اکسیژن را داشته اند، همواره قدردان و سپاسگزار فولاد مبارکه به جهت این حمایت ارزشمند و حیاتی خواهند بود. وی در ادامه به کمکهای فولاد مبارکه در خصوص تأمین بخشی از تجهیزات موردنیاز بیمارستانهای درمانگر بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و از دیگر صنایع استان دعوت کرد تا همچون فولاد مبارکه به حمایت از سیستم درمان استان بپردازند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با اشاره به هزینۀ ۵ میلیارد تومانی تأمین لباسها و وسایل حفاظتی کارکنان حوزۀ بهداشت و درمان استان در هر هفته، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همچنان متقاضی حمایت صنایع استان اصفهان در ادامۀ این مسیر است و با توجه به کافی نبودن بودجههای دولتی، نقش حمایتی صنایع از اهمیت بسیاری برخوردار است. خانم دکتر چنگیز در ادامه اظهار داشت: بهمنظور قدردانی از حمایتهای فولاد مبارکه و ارج نهادن به زحمات کارکنان این شرکت، از هیچ تلاشی در راستای ارتقای سلامتی این عزیزان فروگذار نخواهیم کرد. وی با بیان اینکه یکسوم از کل مبتلایان قطعی که اخیرا در کشور شناسایی شدهاند، مربوط به استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: این امر نشان از جدیت در فرایند شناسایی مبتلایان جدید در استان اصفهان و یک امتیاز برای این استان به شمار میرود.

تحریم ها مانع اجرای تله کابین ایلام
شده است

شهردار ایلام گفت: تحریم های ظالمانه آمریکایی ها مانع اجرای پروژه تله کابین در این شهر شده است.

طالب صادقیان اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری ایلام برای ایجاد فضایی مفرح و شاد برای عموم شهروندان اجرای تله کابین است.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای اجرای این پروژه در مرکز استان انجام و مطالعات جانمایی آن نیز صورت گرفت ولی با توجه به تشدید تحریم های آمریکا، امکان اجرای آن با توجه به تجهیزات مورد نیاز تاکنون میسر نشده است.

شهردار ایلام یادآور شد: پیش از شروع تحریم ها رایزنی های لازم برای خرید تجهیزات از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا و اتریش نیز صورت گرفته بود که تاکنون امکان انتقال این ماشین آلات میسر نشده است و امیدواریم با رفع تحریم ها بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم.

صادقیان یکی از مشکلات شهر ایلام را بافت قدیمی و کم عرض بودن معابر و خیابان ها ذکر کرد و گفت: اصلاح هندسی معابر تابع طرح تفصیلی شهر است و هم اکنون مطالعات طرح جامع ترافیک شهر ایلام در حال انجام است.

وی تاکید کرد: برخی از نقاط شهری پس از ۱۰ سال ممکن است از نظر شریانی با معضل جدی روبرو شوند که اصلاح هندسی آنها باید در اولویت اجرا قرار گیرد.

شهردار ایلام اضافه کرد: پیشنهادهایی در این زمینه از سوی شهرداری به شورای ترافیک استان ارائه شده است که در صورت تصویب اجرا خواهند شد.

صادقیان یکی از برنامه های شهرداری ایلام را الحاق محوطه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام به بوستان معلم عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف آشنایی عموم شهروندان و بویژه نسل جوان و نوجوان با ارزش های دوران دفاع مقدس ارائه شده است. وی اظهار داشت: تعبیه مکانی برای نمایش فیلم های دفاع مقدس در فضای روباز این محوطه نیز در دستور کار است تا از این طریق نیز بتوانیم به نشر ارزش های شهید و شهادت کمک کنیم. طالب صادقیان اول شهریورماه سال ۹۶ با کسب رای اکثریت اعضای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی به عنوان سی و هشتمین شهردار شهر ۲۲۰ هزار نفری ایلام انتخاب شد.

دیدار ودلجویی از خانواده معظم
شهید مدافع حرم در شهریار

شهردار شهریار در دیدار با خانواده معظم شهید یدالهی گفت:خانواده معظم شهدا پشتوانه نظام و پشتوانه ولایت هستند . علی کیوانی شهریار ، مهندس کاویانی شهردار شهریار به همراه حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار ،احمدی ریاست شورای اسلامی شهر ،وکیلی واسماعیل زاده از اعضای شورای اسلامی شهر ،کردی ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران با حضور در منزل شهید مدافع حرم مجتبی یدالهی اولین شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران با خانواده معظم ایشان دیدار و گفتگو نمودند. در ابتدا پدر بزرگوار شهید یدالهی با بیان خاطراتی از اخلاق و روحیات شهید مجتبی یدالهی گفت:خون داده ایم کاری نکنید خون دل بخوریم ،وقتی می بینیم مسئولین به وظایف خود عمل می کنند و کار مردم را پیگیری می کنند ما نیز خوشحالیم.

در این دیدار شهردار شهریار خطاب به خانواده معظم شهید یدالهی گفت:شما خانواده معظم شهدا پشتوانه نظام و پشتوانه ولایت هستید و ما مسئولین به دعای خیر شما عزیزان نیازمندیم. سروان شهید مجتبی یداللهی منفرد تکاور جوان و شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق به آل الله و شوق خدمت به اسلام ،به جبهه حق علیه باطل سوریه رفت و از سر اعتقاد و علاقه در عملیات مستشاری شرکت کرد و در شامگاه ۱۳۹۵/۱/۲۱ در میانه نبردی عاشورایی در حومه حلب ،در حالی که فرماندهی یک گروهان چهل نفری از رزمندگان شهادت طلب لشکر فاطمیون را در مقابل بیش از دو هزار تروریست داعش و النصره را بر عهده داشت ،به شکل مظلومانه به شرف شهادت رسید.

دفاع مقدس اوج افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

دایی زاده- خبر نگار بهبهان: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بهبهان به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی،اجتماعی،جهادی وغیره خبر داد سرهنگ خیران پور درابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: کشور ما علیر غم اینکه یک انقلاب نوپدید بودوتجربه ی در مقابل جنگ های جهانی و بین المللی نداشت، در جنگی نا برابر که از سوی صدام حسین و حزب بحث عراق به ایران اسلامی تحمیل گردید بودمردم ولایتمدار با از خود گذشتگی وجانفشانی ها در مقابل همه ابر قدرت ها ایستادگی نمودند. فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بهبهان دفاع مقدس را یکی از برگ های زرین افتخارات ملت ایران اسلامی دانست و افزود:رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با توسل به خداوند متعال وائمه معصومین وتبعیت از امام عزیزمان روانه میادین نبرد شدندوآگاهانه وبا بصیرت و عشق از ارزش ها و انقلاب و وطن دفاع کردند. سرهنگ پاسدار خیران پور در ادامه به تشریح برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح پایگاه های مقاومت شهرستان بهبهان پرداخت وگفت: از ۳۱ شهریور برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار این هفته قوی هستیم با رزمایش خدمت به مردم آغاز خواهد شد واضافه کرد امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا رزمایش اقتدار نیروهای مسلح بصورت رژه برگزار نمی شود و بصورت خدمت و کمک های مؤمنانه که توسط خیرین و حمایت هایی که از سوی شرکت های سطح شهرستان جمع آوری شده انجام خواهد شد.

معاون بهره برداری آبفای غرب استان تهران:

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران توزیع آب سالم و پایدار را برای مردم مهمترین اولویت آبفا خواند. مهدی زمان دار گفت: فلسفه وجودی شرکت آب و فاضلاب ارائه خدمات مطلوب و رساندن آب شرب سالم و پایدار به مشترکین است، به همین منظور هرچند که در مسیر خدمات دهی ناهمواریها و مشکلات عدیده ای وجود دارد ولی ما به رسالت خود عمل می کنیم تا مردم از آب شرب سالم بهره مند شوند. او افزود: تا سال نود و سه ۲۰ الی ۳۰ درصد منابع آب شرب پایدار در مناطق روستایی تامین می شده است، و در حال حاضر این منابع به ۸۶ درصد رسیده و مقدار باقی مانده به دلیل فقر منابع آبی زیر زمینی از دسترس خارج است.

زمان دار اظهار داشت: اکنون ۸۱ روستا با پوشش بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران خدمات آبرسانی دریافت می کنند، که از منطقه صفادشت و ملارد شروع و تا مرز رباط کریم ادامه دارد و حوزه وسیعی را شامل می شود. زمان دار با اشاره به این که برخی مناطق روستایی با فقر سفره های زیر زمینی مواجه هستند و در مناطقی خشک واقع شده اند بیان داشت: ما از خدمات دهی به این مناطق غافل نبوده ایم و با تمام تلاش شبانه روزی آب شرب مورد نیاز روستاییان را تامین کرده ایم. او در ادامه افزود: برای روستاهایی که همجوار شهرها قرار دارند استفاده از منابع آبی شهری جوابگوی نیاز مردم است و اما برای روستاهایی که در مناطق دور دست هستند برنامه های کوتاه مدت و میان مدتی را تدوین کرده ایم به طوری که همکاران آبفا با ۵ دستگاه تانکر آب شرب را به دور ترین نقاط در مواردی که لازم بوده است انتقال داده اند تا مردم با مشکل کمبود مواجهه نشوند. معاون بهره برداری آبفای غرب استان تهران با اشاره به گذشت ۶ ماه از واگذاری ۸۱ روستا برای خدمات آبرسانی به آبفا اظهار داشت: در این مدت تعداد ۷ حلقه چاه آب شرب حفر، تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده است و با مهندسی مجدد بالغ بر ۲۳ حلقه چاه با ظرفیت ۸۳ لیتر بر ثانیه احیاء و بازسازی شده است.

او تصریح کرد: کشور بعد از یک دوره هفت ساله خشکسالی وارد مرحله ترسالی شده است و بارش های اخیر افزایش منابع آب سطحی را در پی داشته، و اما متاسفانه افزایش سطح منابع زیر زمینی در روند متمادی و زمان بر خواهد بود، به همین دلیل با وجود بارش های نسبتاً مناسب همچنان دچار بحران در منابع آب زیرزمینی هستیم.

زمان دار با اشاره به فرونشست زمین به دلیل برداشت های بی رویه طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از طرح ایی که مدیر عامل آبفای غرب استان تهران به طور مستمر پیگیر آن است اجرای طرح جامع آب غرب استان تهران از حیث کمی و کیفی است تا از منابع آبهای سطحی برای همیشه این مشکل حل شود.

او افزود: در میان روستاهای تحت پوشش، منطقه اختر آباد دارای اولویت برای ارتقاء سطح کیفی است این منطقه با ۲۲ روستا است در در مرحله اول برنامه بلند مدت آن در دست مطالعه است، در حال حاضر دو حلقه چاه آب حفاری شده است و یک دستگاه تصفیه آب احداث شده، همچنین دارای یک مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی است و در کنار تجهیزات موجود در زمان افت فشار شبکه به وسیله تانکر ها آبرسانی می شود.

زمان دار تابستان امسال را از لحاظ قطعی آب در مناطق روستایی سالی کم دغدغه خواند و ابراز داشت: دید مثبت مدیر عامل مجموعه آبفا و با تلاش مدیران و همکاران در شرایط خاص در برخی روستاها انجام وظایف محوله را با جان و دل انجام دادند تا امسال تامین آب شرب مردم با کمترین مشکل انجام شود.

معاون بهره برداری آبفای غرب استان تهران در خصوص انشعابات آب غیر مجاز گفت: متاسفانه انشعابات آب غیرمجاز یک مشکل همیشگی بوده و با ساخت ویلا ها این معضل بیشتر از قبل نمود پیدا می کند، و شرکت آب و فاضلاب با برنامه پاین به صورت دوره ای هدر رفت آب را بررسی و اینگونه انشعابات را شناسایی و مبادرت به جمع آوری آنان به طور مستمر می کند.

زمان دار در پایان خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران با تمام توان در تمام شرایط از ارائه خدمات به مشترکین دریغ نخواهد کرد و انتظار می رود مردم نیز با حفظ و حراست از این نعمت الهی ما را در خدمات رهانی هر چه بهتر یاری رسانند.

شهردار اصفهان از افتتاح چند پروژه ورزشی فرهنگی در منطقه ۱۲ در قالب برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» خبر داد و گفت: فردا در این منطقه فرهنگسرای استاد مظاهری، مجموعه ورزشی سپاهان و چندین پروژه عمرانی خدماتی دیگر افتتاح می شود.

قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه آغاز هفته دفاع مقدس که یادگار ایثارگری ها و رشادت های ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس بود را گرامی می داریم، اظهار کرد: به همه یادگاران این دوران به ویژه جانبازان و آزادگان خستگی ناپذیر و خانواده بزرگ شهیدان عزیز درود می فرستیم.

وی ادامه داد: از این هفته بعد از پایان ماه محرم که افتتاحیه های هفتگی شهر برای چند هفته متوقف شده بود، برنامه ها از فردا از سرگرفته می شود و برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» در منطقه ۱۲ با افتتاح پروژه هایی همچون فرهنگسرای استاد مظاهری، مجموعه ورزشی سپاهان و چندین پروژه عمرانی خدماتی دیگر اجرا می شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: همچنین در کنار این افتتاحیه ها، عملیات اجرایی باند شمالی خیابان امیرکبیر سوم آغاز می شود.

نوروزی افزود: امیدوارم منطقه ۱۲ مانند سایر مناطق شهر اصفهان از این خدمت به خوبی استفاده کند و احداث یک مجموعه ورزشی در محله امین آباد به توسعه ورزش همگانی در این محله کمک کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: اصفهان به عنوان اولین شهر کشور در حال تدوین برنامه جامع ۱۰ ساله خود با مشارکت شهروندان است؛ این طرح در چند مرحله با مشارکت مردم پیش رفته و اکنون در مرحله نظرسنجی برای تدوین چشم انداز شهر اصفهان است.

شهردار اصفهان افزود: اگر شهروندان می خواهند شهروندی مطالبه گر و مسئولانی پاسخگو داشته باشند، نظرات خود را از طریق سایت isfahanplan.ir مطرح کنند تا در چشم انداز شهر اصفهان به کار گرفته شود. قطعا مشارکت مردم، این برنامه جامع ۱۰ ساله را غنی تر و از حمایت بیشتری برخوردار می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از بهره برداری مرحله دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

سید هادی حسینی ظهر امروز در آیین افتتاح سد نعمتآباد در اسدآباد اظهار کرد: امروز به ۳۰ روستا در استان همدان و در مجموع ۴۰۰ روستا به صورت همزمان آبرسانی میشود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان اجرایی شده است که ۲۸ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از شبکه آبرسانی سالم و پایدار بهرهمند میشوند گفت: در شهرستانهای همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و رزن کار انجام و آبرسانی به ۹ هزار خانواده اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با تاکید به اینکه با اجرای این طرح پنج مجتمع آبرسانی نزدیک به ۱۹۲ لیتر در ثانیه آب سالم و پایدار تولید میشود خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۵۰ متر مکعب مخزن زمینی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ایجاد ۲۵۰ متر مکعب مخزن هوایی، اجرای ۶۳ هزار و ۵۷۷ متر خط انتقال و اصلاح ۹۶ هزار و ۷۵۰ متر از شبکه فرسوده نیز از دیگر اقدامات طرح موجود است. حسینی بیدار با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۵ هزار و ۲۹۴ متر توسعه شبکه آبرسانی جدید ایجاد شده است تصریح کرد: در مجموع ۱۶۶ کیلومتر خطوط انتقال توسعه شبکه توزیع برای این طرح اجرایی شده است.

وی با تاکید به اینکه به دنبال اجرای این طرح برای ۲۶۳ نفر به صورت مستقیم و ۷۷ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است گفت: تامین آب شرب سالم و پایدار و افزایش تمایل سکونت در روستاها و کوچ معکوس به روستاها از مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از بهره برداری مرحله دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: اصلاح و توسعه ۲۹۰ کیلومتر خط فاضلاب و افزایش ۷۵ درصدی جمعیت حاشیه شهر همدان از شبکه فاضلاب شهری از دیگر اقدامات است.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از تامین تبلت و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانشآموزان نیازمند خوزستانی شور عاطفهها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: طرح شور عاطفهها در قالب پویش ملی ایران همدل با هدف جذب کمکهای مردمی برای دانشآموزان نیازمند از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر کشور ادامه دارد.

وی با اشاره به بهره مندی ۳۰ هزار دانش آموز خوزستانی از خدمات حمایتی این نهاد، بیان کرد: با احتساب دانشآموزانی که به صورت موردی از خدمات ما بهره میبرند، در مجموع حدود ۵۴ هزار نفر از این خدمات استفاده میکنند.

موصلی ادامه داد: تلاش ما این است که در در مرحله اول طرح شور عاطفهها ۵ هزار تبلت برای دانشآموزان خوزستانی تهیه کرده و تلاش میشود دیگر اقلام آموزشی همچون لوازمالتحریر و ... نیز به دست دانشآموزان نیازمند برسد.

وی با اشاره به توزیع تبلتها با اولویتبندی انجام میشود و اولویت با مناطق کمبرخوردارتر افزود تلاش ما این است که این تبلتها با محوریت مدرسه انجام شود زیرا بیشترین شناخت را مدیران و شورای مدرسه دارند. برخی مدارس نیز معین مدارس دیگر میشوند.

مدیرکل کمیته امداد هدف ما در برگزاری مراسم شور عاطفهها توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، توسعه عدالت اجتماعی، تامین بخشی از نیازهای مرتبط با تحصیل دانشآموزان و پیشگیری از برخی آسیبهای اجتماعی است.

موصلی با اعلام همکاری شرکت پست برای جمعآوری و ارسال اقلام لوازمالتحریر اهدایی مردم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و با هدف رعایت شیوهنامههای بهداشتی، مردم و خیران میتوانند کمکهای کالایی خود را برای دانشآموزان نیازمند از طریق پست به دفاتر کمیته امداد ارسال کنند.

مدیرکل کمیته امداد دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاههای اجرایی برای شرکت در شورعاطفهها، خاطرنشان کرد: کد دستوری ویژه پویش ایران همدل با شمارهگیری #۱۴* آماده دریافت کمکهای مردمی برای شور عاطفهها است.

گیلان_فرحی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به رهپویان علم و دانش، تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ متن پیام تبریک دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است. تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته شکوهمند دفاع مقدس؛ فرصت مغتنمی برای رهپویان علم و دانش است تا آرمانهای شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه زندگی خود قرار داده و در سنگر علم و دانایی، در راه ترقی و توسعه ایران اسلامی گام بردارند. سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنیم که بحران کرونا همچنان گریبانگیر کشورهای جهان و ازجمله ایران است. انتظار می رود دانشجویان و اساتید دانشگاه، در حد توان خود در راه مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کنند، تا همچون گذشته، در فضایی امن و سالم به دانش افزایی بپردازند.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، از درگاه خداوند منان، سلامتی، بهروزی و توفیق دستیابی به مراتب علمی و اخلاقی توام با موفقیت و سربلندی را برای رهپویان علم و دانش، مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان