فروش اینترنتی بیمه نامه ها با مشارکت شبکه فروش

مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در حاشیه برگزاری مجمع فصلی منطقه سه با اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی منطقه سه دیدار کردند.

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا با تبریک موفقیت های اخیر بیمه آسیا به شبکه فروش گفت : موفقیت های به دست آمده به دلیل همدلی کارکنان و تلاش شبکه فروش بزرگ و توانمند بیمه آسیاست ؛باید قدر این همدلی و هم یاری را بدانیم و شخصا قدردان زحمات شبکه فروش حرفه ای بیمه آسیا هستم.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر فروش اینترنتی بیمه نامه ها ، اظهار داشت: باید با آمادگی کامل به این موضوع ورود و چالش های موجود در این بخش را به صورت جدی و با مشارکت شبکه فروش بررسی کنیم.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا مشارکت نمایندگان در بحث تبلیغات را ضروری دانست و بیان داشت: نمایندگان باید در این حوزه وارد عمل شوند، از ظرفیت های خود استفاده کنند و به طور حتم شرکت از آنها پشتیبانی خواهد کرد و در این خصوص به مدیریت روابط عمومی ابلاغ گردید با برنامه ریزی و هماهنگی با شبکه فروش، در این راستا اقدام کند.

 

انتصابات جدید در بیمه البرز

طی احکام جداگانه ای از سوی محسن پورکیانی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه البرز یازده تن از روسای شعب منصوب گردیدند.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز براساس این احکام حجت اله گیو به سمت رئیس شعبه بروجرد ، محسن بزرگ زاده خالد آبادی به سمت رئیس شعبه ونک ، فتاح مشاریان به سمت رئیس شعبه زنجان ، داریوش مقصودی به سمت رئیس شعبه نوشهر ، محمد مرشدلو به سمت رئیس شعبه سبزوار ، بهزاد علی پناهی به سمت رئیس شعبه خرم آباد و علی اکبر جعفری به سمت رئیس شعبه آمل منصوب شدند . همچنین کورش کمالی رئیس سابق شعبه بجنورد به ریاست شعبه شاهرود ، محمد علی ذبیحی رئیس سابق شعبه سبزوار به ریاست شعبه بجنورد ، نعمت حسینی نیاکانی رئیس سابق شعبه آمل به سمت ریاست شعبه ساری و محمود اسمعیل پناه رئیس سابق نوشهر به ریاست شعبه تنکابن منصوب گردیدند. همچنین یاسر نوذری اول را به عنوان رییس مجتمع تخصصی اشخاص انتخاب کرد. در این احکام تاکید شده است: انتظار میرود با حسن تدبیر، اقدامات لازم به منظور استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود برای توسعه متوازن و سودآور پورتفوی با محوریت افزایش سهم بیمههای خرد، جذب بیمه گزاران جدید، تحقق برنامه عملیاتی انجام شود.

درگاه های اینترنتی و مشکوک بانک سینا را گزارش کنید

بانک سینا به منظور کمک به پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی و کاهش کلاهبرداری ها از طریق درگاه های پرداخت آنلاین، نحوه و روال گزارش درگاه های اینترنتی جعلی این بانک را اعلام کرد. با توجه به وجود سایت های جعلی در فضای پرداخت کشور و به منظور کمک به محدود ساختن اهداف و مقاصد کلاهبرداری ها، دستورالعمل و نحوه گزارش درگاه های اینترنتی مشکوک و جعلی در این بانک با هدف تبیین نحوه گزارش دهی، کنترل و مسدود سازی این درگاه ها در کوتاه ترین زمان ممکن، تهیه و تدوین شده است. کاربران و مشتریان گرامی به محض مشاهده و احیاناً برخورد با درگاه مشکوک، می توانند در اسرع وقت، مشخصات آن را به مرکز ارتباط ۲۴ ساعته مشتریان بانک به شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱ گزارش کنند.

پیگیری مباحث شرکت های بیمه در مناطق آزاد

دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با هدف پیگیری مباحث شرکتهای بیمه در مناطق آزاد و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت شرکتهای بیمه در این مناطق با مهندس محسن نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار دکتر کریمی با اشاره به نقش مهم مناطق آزاد و ویژه تجاری در توسعه اقتصادی کشور خواستار تسهیل و حمایت های لازم جهت فعالیت های شرکت بیمه در این مناطق جهت ایفای نقش حمایتی خود شد. مهندس نریمان نیز با تاکید بر لزوم حضور بیشتر شرکتهای بیمه در مناطق آزاد تجاری، بر آمادگی منطقه آزاد تجاری ارس برای تسهیل مقررات مربوطه جهت فعالیت شرکتهای عضو سندیکای بیمه گران ایران در این منطقه تاکید کرد.

حضور آنلاین سهامداران در مجمع بیمه سینا

امکان دسترسی سهامداران حقیقی شرکت بیمه سینا برای حضور آنلاین در مجمع عمومی عادی به طور فوقالعاده این شرکت در ساعت ۱۰ صبح روز ۳۰ شهریورماه، فراهم شد.

با توجه به ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکتها با حضور حد اکثر ۱۵ شخص حقیقی و حقوقی، امکان مشاهده مستقیم جلسه مجمع برای سهامداران محترم به صورت زنده از طریق لینک فراهم شده است. لینک ورود : https://majma.stream۱.ir/sinainsurance

دکتر محمد بیگدلی خبر داد:

گروه بانک و بیمه: بانک ملت و جمعیت هلال احمر ایران با هدف ارتقای سطح همکاری ها، تفاهمنامه امضا کردند.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رسیده است، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی و ارائه خدمات ویژه بانکی جمعیت، شرکت ها، سازمان ها و واحدهای تابعه جمعیت در سراسر کشور افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، اعتبار زمانی تفاهمنامه یادشده به مدت سه سال شمسی تعیین شده است و با توافق طرفین برای سال یا سال های بعد قابل تمدید است.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به این نکته که اظهار رضایت مدیران مجموعه هلال احمر از فعالیت های این بانک، باعث خرسندی است، گفت: رضایتمندی مجموعه ای همچون هلال احمر که از مشتریان بزرگ بانک ملت محسوب می شود، مسوولیت ما را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به این نکته که هلال احمر از سازمان های مردم نهادی است که کارهای ارزشمندی را در جامعه انجام می دهد، تاکید کرد: این سازمان در شرایط سخت خدمات خوبی را به مردم ارائه داده است و نیروهای خدوم و زحمتکش این جمعیت، با پذیرش خطرات در مواقع لزوم به یاری مردم نیازمند شتافته اند.

مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: جنس کار نیروهای هلال احمر، خدمت به مردمی است که به خاطر حوادث مترقبه، آسیب دیده و در لحظه نیازمند خدمت هستند که بی تردید این کار خیر دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت و بانک ملت به عنوان یک بانک قدرتمند و بزرگ افتخار می کند که به عنوان بانک اصلی در کنار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

وی با بیان این نکته که خدمت به مردم توفیق الهی است، ارزش خدمات کارکنان هلال احمر را بسیار بالاتر از سایر نهادها و سازمان ها خواند و گفت: بانک ملت تاکنون در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود در حوزه های مختلف همچون مدرسه سازی، احداث خانه های بهداشت، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و ... وارد شده است و آمادگی دارد تا در حوزه فعالیت های جمعیت هلال احمر نیز همچون پایگاه های امداد و نجات و ... ورود پیدا کند و بخشی از مسوولیت اجتماعی خود را در این زمینه انجام دهد.

دکتر بیگدلی در عین حال با تاکید بر این نکته که بانک ملت از نقدینگی و منابع مالی خوبی بهره مند است، برای تامین مالی شرکت های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر به هر میزان، اعلام آمادگی و برای تسریع در خدمات دهی و پرداخت تسهیلات به کارکنان و امدادگران این جمعیت، دستورات لازم را صادر کرد.

وی با اشاره به این نکته که بانک ملت در پی کسب سود از جمیت هلال احمر نیست، یادآور شد: کارکنانی که شبانه روز و در شرایط سخت، به مردم نیازمند خدمات می دهند باید با خدمات مناسب و تسهیلات سریع بانک، انگیزه بیشتری برای خدمات رسانی پیدا کنند.

دکتر کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به تجارب خوب خود از همکاری با بانک ملت در کسوت رییس دانشگاه و معاون وزیر، تاکید کرد: بخش عمده ای از خوبی این بانک به نیروی انسانی آن برمی گردد و رفتار شایسته و برخورد مناسب کارکنان این بانک بزرگ زبانزد است. وی در ارتباط با همکاری امدادگران و داوطلبان با جمیت هلال احمر، اظهار داشت: از مدیران بانک ملت انتظار داریم که در تفاهمنامه جدید، این افراد را در اولویت ویژه قرار دهند تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات مالی آنان رفع شود.

وی با اشاره به توقف بخشی از پروژه های جمعیت هلال احمر به دلیل کمبود نقدینگی، از مدیرعامل بانک ملت خواست تا در این پروژه ها که برخی از آنها سودده و آماده ورود به بورس هستند، سرمایه گذاری کند.

محمود اخلاقی معاون مدیرعامل و محسن شجاع مدیر شعب منطقه ۴ بانک ملت هم گزارشی از تعاملات فی مابین بانک ملت و جمعیت هلال احمر ارایه کردند. همچنین در این جلسه محمود اخلاقی، سید ابوطالب دیبایی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، محسن مقدسی و علی اکبر صابریان مدیران امور، محسن شجاع مدیر شعب منطقه ۴ و زهره صادقی رییس شعبه هجرت بانک ملت حضور داشتند.

وزیر نیرو با تأکید بر اینکه طرح های تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی در دستور کار وزارت نیرو است، گفت: ظرف یکی دو سالی که شرایط بارش ها خوب بوده، حدود یک میلیارد مترمکعب از بیلان منفی سفرههای زیرزمینی جبران شده است. به گزارش ایسنا- رضا اردکانیان درباره برنامه وزارت نیرو در زمینه فروچالهها، اظهار کرد: بحث فروچالهها موضوع مهمی بوده و مهمتر این است که ما آسیب شناسی کنیم که چرا امروز این دغدغه مطرح است و بر اثر چه رفتاری امروز ما به این شرایط رسیده ایم و اگر ریشه آن را در استفاده بی محابا از منابع زیرزمینی میدانیم به طور جدی به این قضیه بپردازیم. وی افزود: طرح های تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی در دستور کار وزارت نیرو است و توفیقاتی هم داشتیم به طوریکه در این یکی دو سالی که وضعیت بارش ها خوب بوده، حدود یک میلیارد مترمکعب از بیلان منفی سفره های زیرزمینی جبران شده اما فقط به امید بارش ها نیستیم طرح های سازگاری با کم آبی استان ها را تدارک می بینیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در هفت سال گذشته و در دولت تدبیر و امید به طور متوسط هر هفته به ۳۵ روستا در کشور آبرسانی شده است. حمیدرضا جانباز در آیین بهره برداری همزمان طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور بیان کرد: تا پایان سال گذشته آبرسانی برای هفت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از روستاییان انجام شد که با بهره برداری از طرحهای آبرسانی سالجاری این عدد به هشت میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار و ۹۶۴ روستا رسیده است. وی اظهار داشت: در بیست و یکمین هفته پویش هر هفته الف -ب - ایران، آبرسانی به ۴۰۰ روستای با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و اعتبار ۳۷۹ میلیارد تومان بهره برداری شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون آبرسانی به ۴۴۸ روستا صورت گرفته است افزود: هدف پویش هر هفته الف -ب- ایران در سالجاری آبرسانی به یک هزار و ۷۰۸ روستا با ۹۱۴ هزار نفر جمعیت است که در پایان نیمه اول سالجاری به بخش زیادی از این هدف دست یافتیم.

تشریح فعالیتهای ملی حفاری در طرحهای نگهداشت و افزایش تولید نفت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضمن تشریح فعالیتهای این شرکت در پروژههای طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت از بهکارگیری ۱۲ دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان این شرکت در پروژههای طرح نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

به گزارش شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی گفت: تاکنون سه دکل حفاری ۳۵، ۸۱ و ۴۸ فتح در میدان نفتشهر و دستگاه ۲۷ فتح در میدان نفتی گچساران عملیاتی هستند.

وی با بیان اینکه این پروژهها به ترتیب در میدانهای تحت سرپرستی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است، افزود: مجموع متراژ حفاری در این زمینه تا امروز افزون بر ۶ هزار و ۷۰۰ متر ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت در اجرای این دو پروژه که در قالب EPD/EPC اجرا میشود در میدان گچساران پنج حلقه چاه توسعهای و دو حلقه تعمیری و در میدان نفتشهر یک حلقه توسعهای و چهار حلقه تعمیری حفر و تکمیل میکند و افزون بر فعالیتهای زیرسطحی، انجام امور روسطحی نیز بهعهده شرکت ملی حفاری ایران است.

موسوی با این توضیح که با تأمین کالا و مواد و افزایش تعداد دکلهای حفاری در اجرای پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی گچساران شتاببخشی خواهد شد، گفت: در پروژه نفتشهر عملیات تعمیر و تکمیل دو حلقه چاه به پایان رسید و حفاری سومین حلقه چاه در روزهای اخیر آغاز شد.

وی افزود: همچنین ملی حفاری در اجرای پروژههای میدانمحور با شرکتهای بخش خصوصی در پروژههای بالارود، رامین و لالی (بنگستان) در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و سپهر و جفیر در محدوده شرکت نفت و گاز اروندان در بخشهای عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی و مهندسی همکاری میکند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: پروژه بالارود شامل ۶ حلقه چاه به تفکیک چهار حلقه توسعهای/ توصیفی و دو حلقه توسعهای است که دو دکل ۹۲ و ۵۷ به این منظور تخصیص یافته و بخش روسطحی را شرکت جهان پارس بهعهده دارد.

وزیر نفت در گفت وگو با بولتن ویژه ٦٠ سالگی اوپک:

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: پروژه بالارود شامل ۶ حلقه چاه به تفکیک چهار حلقه توسعهای/ توصیفی و دو حلقه توسعهای است که دو دکل ۹۲ و ۵۷ به این منظور تخصیص یافته و بخش روسطحی را شرکت جهان پارس بهعهده دارد.

وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با درخشان نامیدن تاریخ اوپک، بر ضرورت ادامه همکاری این سازمان تأکید کرد و گفت: انسجام بیشتر اوپک همیشه ثبات بیشتر بازار جهانی نفت را به دنبال داشته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیژن زنگنه در گفتوگو با بولتن ویژه ۶۰ سالگی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به پرسشهای دبیرخانه این سازمان پاسخ گفت. متن گفتوگوی وزیر نفت ایران را در ادامه میخوانید:

ارتباط تاریخی ایران با اوپک چیست و چه تأثیری بر توسعهاش دارد؟

ملی شدن صنعت نفت در ایران از سوی دولت دکتر مصدق نقطه عطف مهم در تاریخ صنعت نفت این کشور است. اگرچه این تحول مهم تاریخی تحت تأثیر کودتای ۱۹۵۳ میلادی قرار گرفت، اما ایده مقابله با سلطه شرکتهای نفتی و تلاشهای انجامشده برای دستیابی به استقلال صنعت نفت زمینه همکاری میان پنج کشور بزرگ تولیدکننده نفت برای مقابله با سلطه هفت شرکت بینالمللی نفتی (معروف به هفت خواهران) را فراهم کرد. این امر سرانجام سبب تأسیس اوپک شد. به دنبال تأسیس اوپک در سال ۱۹۶۰ میلادی و حضور ایران بهعنوان یکی از اعضای بنیانگذار این سازمان، روند ملی شدن صنعت نفت احیا شد و کشورهای عضو اوپک از جنبش صنعت نفت ایران الهام گرفتند. این مسئله بر انعکاس و رویکرد ملی شدن صنایع نفت کشورهایشان تأثیر بیشتری گذاشت.

به نظر شما مهمترین نقاط عطف اوپک کدام است؟

تشکیل و تأسیس اوپک با هدف تأمین منافع کشورهای عضو و صنعت نفت آنها مهمترین نقطه عطف تاریخ سازمان است. مطابق ماده ۲ اساسنامه اوپک، هدف اصلی این سازمان هماهنگی و یکپارچهسازی سیاستهای نفتی کشورهای عضو و تعیین بهترین روش برای حفاظت از منافع آنها بهصورت فردی و جمعی است. بهطور کلی، فلسفه تأسیس اوپک حمایت از اعضای آن و حفظ ثبات بازار است، بنابراین مهمترین نقطه عطف اوپک درک مشترک کشورهای عضو از تحولات بازار نفت و ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای تحقق اهداف مندرج در اساسنامه اوپک است. اهمیت این تفاهم مشترک به حدی است که کشورهای عضو اوپک با وجود اختلاف شدید سیاسی در بعضی از مقاطع زمانی، همیشه برای دستیابی به هدف مشترک ثبات بازار و به حداکثر رساندن منافع خود دور هم جمع شدهاند و سرانجام درباره هر موردی به اجماع رسیدهاند.

 

تاثیر توافقنامه همکاری و منشور همکاری چه تاثیر بر عملکرد اوپک در قامت یک سازمان بینالمللی چه بوده است؟

اعلامیه همکاری (DoC) نتیجه نشست مشترک وزیران کشورهای اوپک و غیراوپک در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۶ بود و بر اساس اصول اساسی همکاری، ثبات و پایداری است. این توافقنامه روابط نمونهای بین اوپک و کشورهای تولیدکننده نفت غیر اوپک برای حمایت و حفظ ثبات پایدار در بازار جهانی نفت برقرار کرده است. اوپک عامل اصلی این همکاری در میان ۲۳ کشور تولیدکننده نفت برای تحقق اهداف مشترک آنها است. کشورهای عضو اوپک ضمن تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و استقلال سازمان، بنیان لازم را برای گسترش همکاری با تولیدکنندگان غیر اوپک در چارچوب توافقنامه همکاری فراهم کردهاند. با وجود تلاشهای جمعی برای ایجاد ثبات در بازار جهانی نفت، اوپک در مقاطع مختلف تاریخی با حملات و اتهامهای بعضی از مصرفکنندگان عمده روبهرو شده است. برای نمونه، هر زمانی که با افزایش قیمت روبهرو شدیم، اوپک به کارتل بودن متهم شده و هر زمانی که قیمتها کاهش یافته، اوپک به افزایش عرضه نفت برای تأثیرگذاری بر قیمتها متهم شده است. در این راستا، اصول حقوق بینالملل هیچ حمایت یا حفاظتی از اوپک یا اعضای آن نمیکند و بیشتر کشورهای عضو اوپک برای حفاظت از ثروت ملی خود و توسعه کشورهایشان راهی جز نفت ندارند.

اهمیت ادامه فعالیت اوپک چیست؟

مهمترین اهمیت اوپک در آینده ارتقای بیشتر همکاری و هماهنگی در داخل اوپک خواهد بود. با نگاهی به تاریخ درخشان ۶۰ ساله اوپک، میتوان دریافت که انسجام بیشتر در اوپک همیشه سبب ثبات بیشتر بازار جهانی نفت شده است. هرگونه تلاش برای حل مسائل امنیتی کنونی در خاورمیانه به ثبات بیشتر بازار نفت کمک میکند و برای تولیدکنندگان و مصرفکنندگان نفت مفید است.

لطفاً بینشهای حاصل از تجربههای خود در اوپک را با ما در میان بگذارید؟

چالش مهم اخیر اوپک افزایش قدرت بازارهای مالی در تعیین قیمت نفت و کنترل بازار نفت از طریق فعالیتهای سوداگرانه بوده است. افزون بر این، اوپک و کشورهای عضو آن باید هم از نظر تئوریک و هم از نظر عملی با استفاده از نفت بهعنوان ابزاری سیاسی برای فشار و تحریم کشورهای تولیدکننده نفت مخالفت و آن را محکوم کنند.

قیمت نفت در معاملات هفته گذشته تحت تاثیر برگزاری نشست اوپک پلاس و همچنین وقوع توفان در سواحل آمریکا با رشد همراه شد. قیمت نفت در هفتههای گذشته با نوسان زیادی همراه بوده و در هفتههایی تا ۱۰ درصد پایین آمده و هفتههایی نیز بیش از ۱۰ درصد گران شده است. با این حال نگاهی به روند تغییرات قیمتی نشان میدهد که عوامل تاثیرگذار بر افت قیمت نفت توان آن را ندارند که سقوط قیمتی که بعد از شیوع کرونا اتفاق افتاد را دوباره تکرار کنند و به نظر میرسد در صورتی که فاکتور جدیدی به این بازار تحمیل نشود میتوان انتظار رشد قیمتها با شیبی منطقی را داشت. از همین رو معاملات نفت خام در هفته گذشته با توجه به برگزاری نشست اوپک پلاس و همچنین وقوع توفان سالی در سواحل آمریکا با رشد همراه شد.

روز پنجشنبه کمیته وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه اوپک پلاس بر اهمیت پایبندی کامل اعضا به سهمیههای تولید خود در توافق کاهش عرضه نفت تولیدکنندگان اوپک پلاس با هدف بازگرداندن ثبات و توازن کامل به بازار نفت تأکید کرد.