ارتقاء درجه شهرداری قیامدشت از "یک "به "هفت"

با موافقت وزارت کشور، درجه شهرداری قیامدشت از یک به هفت ارتقاء یافت. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت، " حسین ترکاشوند"، شهردار قیامدشت با اعلام این مطلب ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، تقارن این ارتقاء ساختاری در حوزه مدیریت شهری را با ماه ربیع الاول به فال نیک گرفت و افزود: با ارتقای درجه شهرداری قیامدشت، فعالیت های عمرانی و خدماتی در شهر قیامدشت نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، ایجاد معاونت های سازمانی، ارتقاء امکانات و تجهیزات، افزایش کادر اداری و همچنین رتبه شغلی کارمندان شهرداری قیامدشت از جمله مزایای اجرای این رتبه بندی جدید است.

ترکاشوند ادامه داد: با وجود تلاش های بسیاری که در حوزه مدیریت شهری بویژه طرح های عمرانی که در سال گذشته و همچنین امسال در شهر قیامدشت افتتاح و به بهره برداری رسید، وجود درجه یک برای شهرداری قیامدشت یک امتیاز منفی به شمار می رفت که با پیگیری های فراوان همکارانم در حوزه اداری و تلاش تیم مدیریتی شهرداری قیامدشت و مساعدت استانداری تهران توانستیم رتبه هفت را برای شهرداری قیامدشت کسب نماییم که انشاالله در تلاش هستیم با جرای برنامه های مختلف دیگر، این رتبه را نیز ارتقاء دهیم.

 

تکمیل تمامی پروژههای در دست اقدام تا پایان سالجاری

به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامی خاطر نشان کرد: با تلاش پرسنل خدوم شهرداری و شهردار جهادی و حمایتهای خوب همکارانم در شورا همانطور که قول داده بودیم پروژههایی که در بلاتکلیفی و رکود به سر می بردند را خوشبختانه با الویت بندی در دستور کار قرار داده و هم اکنون این پروژهها از درصد پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند که با این روند و سرعتی که در تکمیل پروژهها سراغ داریم شاهد تکمیل تمامی پروژههای در دست اقدام تا پایان سالجاری خواهیم بود. وی همچنین از بهرهبرداری چندین طرح خدماتی وعمرانی در دهه مبارک فجر خبر داد وخاطرنشان کرد: قطعا کام مردم خوب محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در دهه مبارک فجر با بهره مند شدن از پروژه های قابل افتتاح شیرین خواهد شد. رییس شورای اسلامی شهر محمدیه در ادامه خواستار حل مشکلات و نیازهای اساسی مردم در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان شده و یادآور شد:

با توجه به جمعیت چندین هزار نفری محمدیه و ناحیه شهری مهرگان باید به افزایش امکانات و زیرساختهای فرهنگی ، آموزشی، ورزشی ، دینی و مذهبی و همچنین انتظامی و امنیتی توجه ویژه شود.

اجرای ضوابط جديد پرداخت حقوق پيمانكاری پالايشگاه خانگيران

رئيس امور پيمانكاران شركت ملي گاز ايران از آغاز اجرای ضوابط نظام پرداخت حقوق كاركنان پيمانكاري در سطح وزارت نفت و شركت هاي تابعه ملي گاز ايران خبرداد.

به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد، سعيد صديقي در بازديد از پالايشگاه خانگيران با اعلام اين خبر افزود: در راستاي ابلاغيه وزير محترم نفت در زمينه نظام پرداخت و اجراي طرح طبقه بندي مشاغل، با همكاري و تعامل وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي طرح جديد نظام پرداخت حقوق كاركنان تاييد و به تصويب رسيده است.

وي اظهارداشت: با هدف توسعه عدالت، بهبود معيشت كاركنان پيمانكاري شاغل وزارت نفت، ضوابط جديد نظام پرداخت حقوق و بسته حمايتي بيمه تكميلي درمان، اجرايي مي شود.

اين مقام مسئول در ادامه به مزاياي اين طرح اشاره و تاكيد كرد: وحدت رويه در صنعت نفت براي نيروهاي پيمانكاري و مشاغل هم ارزش، كاهش نارضايتي و تبعيض در بين نيروها، استانداردسازي مشاغل و گروه هاي شغلي، جدول مدون مزدي، پايه سنوات و فوق العاده ها از مزاياي طرح طبقه بندي مشاغل است ضمن اینکه اين طرح فقط ويژه كاركنان پيمانهاي مستمر غير پروژه اي مي باشد.

گفتني است: با ابلاغيه وزير محترم نفت، ضوابط جديد نظام پرداخت حقوق كاركنان پيمانكاري در پالايشگاه خانگيران كليد خورد.

بازسازی تاسیسات آسیب دیده
از سیل گلستان

مدیر مخابرات منطقه گلستان در آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی و بازسازی تاسیسات آسیب دیده از سیل شرکت کرد .

به گفته اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان که در حاشیه مراسم بهره برداری از واحدهای مسکونی و بازسازی تاسیسات آسیب دیده از سیل سخن می گفت با اشاره به خدمات مخابرات در زمان سیل فروردین ۹۸ افزود : با تلاش همکاران در راستای تامین زیرساختهای مخابراتی ، هیچ گونه ناپایداری ارتباطات مخابراتی در هنگام وقوع سیل سال گذشته مشاهده نشد و دستگاههای اجرایی و مردم به جهت کمک به آسیب دیدگان به راحتی توانستند با استفاده از تجهیزات و امکانات مخابراتی ، ارتباطات مطلوب و مناسبی در اختیار داشته باشند .

لازم به ذکر است در این مراسم که در روستای چن سولی از توابع شهرستان آق قلا و با حضور استاندار گلستان ، نمایندگان شهرستان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار آق قلا و تعدادی از مدیران اجرایی برگزار شد واحدهای مسکونی آماده شده جهت تحویل به آسیب دیدگان از سیل ، از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

کشت غلات در ٦٩ هزار هکتار
از اراضی همدان

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری ۶۹ هزار هکتار از اراضی آبی و دیم شهرستان زیر کشت غلات قرار گیرد. احمد قدیمی در تشریح این خبر افزود: عملیات کشت غلات از اواخر شهریور ماه شروع شده و تاکنون۲۷ هزار هکتار گندم دیم، دو هزار و ۷۰۰ هکتار گندم آبی، دو هزار و ۵۰۰ هکتار جو آبی و شش هزار هکتار جو دیم تاکنون کشت گردیده است. وی ادامه داد: پیش بینی می گردد عملیات کشت غلات تا اواسط آبان ماه ادامه یابد. قدیمی اذعان کرد: به منظور تقویت اراضی مورد نظر و همچنین استفاده بهینه از نهاده های کشاورزی سه هزار و ۳۷۰ تن انواع کود های شیمیایی و ۸۲۰ تن بذور گواهی شده در اختیار کشاورزان قرار داده شده است. وی در پایان اشاره کرد: با همت و تلاش همکاران سطحی معادل ۳۱۶ هکتار از اراضی آبی شهرستان به کشت کلزا اختصاص یافته است.

برخورداری ٢روستای بردسکن
از آب شرب پایدار

مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن از تامین آب پایدار دو روستای عشایر نشین این شهرستان خبرداد. به گزارش حسین مهدوی اولیائی مدیر امور اب و فاضلاب بردسکن: آب شرب مورد نیاز ۴۵ خانوار ساکن در این دو روستا با تحویل گیری یک حلقه چاه از اداره عشایر و هماهنگی فرمانداری شهرستان تامین شد.

وی با اشاره به ۷۷روستای تحت پوشش آبفا بردسکن با جمعیت ۷۸هزار نفر خاطر نشان کرد : تعدادی از روستاهای شهرستان تحت پوشش نیستند که از طریق تانکر آبرسانی می شوند.

اولیائی این اقدامات را اصلاح و بازسازی بیش از چهار هزار متر شبکه توزیع آب وتجهیز و برقرسانی برخی مجتمع های آبرسانی اعلام کرد . وی گفت : تنها در یک مورد مشکل تامین آب شرب ۴هزارو۵۰۰ خانوار ساکن دریک روستای بزرگ شهرستان رفع شد.

مدیر عامل پتروشیمی ایلام خبر داد:

مهندس حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در آیین افتتاح اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام گفت:این مرکز به صورت خودجوش و با اهتمام جمعی از کارکنان شرکت در راستای رزمایش مومنانه ایجاد شده که امیدواریم با راهاندازی این مرکز "کاری کنیم که بماند" و ماندگار شود.

مهندس حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در آیین افتتاح اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام گفت:این مرکز به صورت خودجوش و با اهتمام جمعی از کارکنان شرکت در راستای رزمایش مومنانه ایجاد شده که امیدواریم با راهاندازی این مرکز "کاری کنیم که بماند" و ماندگار شود.

استان ایلام و مجتمع پتروشیمی امروز میزبان سیدمرتضی بختیاری رییس کمیتهامداد کشور بود.

مردی بغایت متواضع و مردمدار که سوار بر یک خودروی داخلی وارد مجتمع پتروشیمی ایلام شد تا اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور را افتتاح کند.

کمیتهی امداد بواسطهی فعالیتهای امدادی و ارتباط با قشر کمدرآمد جامعه از ارکان حاکمیتی و در دل نظام است که در حمایت از افراد نیازمند کوشیده است و توانمندسازی خانوادههای تحت حمایت بویژه خانوادههایی که توان اشتغال و درامدزایی دارند سرلوحهی این نهاد خدمترسان است.

بختیاری سهم اشتغال و تولید را در ایجاد امنیت و احساس امنیت حیاتی و راهبردی توصیف کرد و با بیان اینکه استمرار این امر ارزشمند است، افزود:بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری اداره کردن برنامههای مددجویان در قالب وظایف حاکمیت، و مردمی کردن فعالیتهای این نهاد اولویت امدادگران حضرت امام خمینی(ره) است.

این مسئول ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه و عامالمنفعه پتروشیمی ایلام در ایجاد اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور ادامه داد:تخصصی شدن مراکز نیکوکاری یکی از راهبردها و اهداف امداد کشور است و امروز همزمان با مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام ۱۵ مرکز نیکوکاری در استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود:۴ هزار مرکز نیکوکاری در کل کشور ایجاد شده است.

سیدمرتضی بختیاری توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار با رویکرد خودکفایی بر اساس کسب تجربه و تخصص مددجویان در استانها را نقطه مشترک کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تخصصی عنوان و تصریح کرد:در کل کشور ۵ میلیون نفر و ۸۰ هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد است.

رئیس کمیته امداد کشور بیان داشت:۱۵۷ میلیارد تومان در اختیار ۵ هزار مددجوی ایلامی در امر اشتغالزایی اختصاص یافته است.

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین با تمجید از اقدام مبتکرانه و خلاقانه مدیرعامل و کارکنان خیّر مجتمع پتروشیمی ایلام در ایجاد اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در استان گفت:هر زمان که مردم متولی امور عامالمنفعه در استان شدهاند تلاشها موثرتر بوده است.

وی افزود:۴۷۵ سازمان مردمنهاد در استان ایلام مجوز فعالیت دریافت نمودهاند.

معاون امنیتی استاندار ایلام واگذاری بخشی از مسئولیتهای اربعین در استان به سازمانهای مردمنهاد را موفقیتآمیز عنوان کرد و افزود:سالانه بیش از ۱۰ میلیون زائر از مرز مهران تردد میکنند که مردم و سازمانهای مردمنهاد نقش مهمی در هدایت ، کنترل و ساماندهی وخدمترسانی به این زائران داشتهاند.

نوذری ورود این سازمانها به مسائل اجتماعی و اقتصادی بویژه مسئولیتهای اجتماعی را نیز کلیدی عنوان کرد و ادامه داد: راهاندازی مرکز نیکوکاری در یک شرکت بزرگ تولیدی نشان از مسئولیتپذیری کارکنان و مدیریت این مجتمع دارد.

معاون سیاسی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال محدودیتهای جدید در استان ایلام توسط ستاد کرونا اشاره کرد و افزود:متاسفانه میزان استفاده از ماسک از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته است و در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ نفر به کرونا مبتلا و ۱۳ نفر نیز فوت شدهاند.

وی از مردم خواست بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکلها و مسائل بهداشتی اهتمام داشته باشند.

مهندس حسن نجفیسمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در ابتدای این آیین ضمن خیرمقدم به سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور و نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:اقدام مسئولانه، خودجوش و ماندگار همکاران و اعضای هیات موسس اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام مایه فخر و مباهات است.

وی با ذکر این نکته که ایجاد این مرکز و صندوق در راستای توجه به وظایف و مسئولیتهای اجتماعی شرکت پتروشیمی ایلام است اظهار امیدواری کرد که "کاری کنیم که بماند".

گروه فولاد مبارکه متشکل از شرکتهای فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان و فولاد سنگان در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، نشانهای عالی این اجلاس را درو کردند. در حاشیۀ برگزاری این اجلاس که با حضور خداداد غریبپور رئیس هیئت عامل ایمیدرو و معاون وزیر صمت، دکتر کلانتری معاون رئیسجمهوری، دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، فرماندار تهران و تنی چند از مسئولین کشوری در مرکز همایشهای دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، سید مهدی نقوی، معاون تکنولوژی فولاد مبارکه، که به نیابت از مهندس حمیدرضا عظیمیان در آن حضور یافته بود، اظهار کرد: فولاد مبارکه مفتخر است که امسال نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت میکند. وی تصریح کرد: با وجود مدیریت و مدلهای مدیریتی این مجموعه که دارای ظرفیتهای بسیار زیادی است و همچنین توان فکری موجود در بدنۀ سازمان، مدیریت ارشد، معاونین و مدیران فولاد مبارکه، کسب چنین افتخاری دور از انتظار نیست. نقوی با تأکید بر اینکه بحث مدیریتی و جایگاه آن بالطبع در خلق ارزش تأثیرگذار است، ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه به سیستم مدیریت مشارکتی و مدیریت همهجانبه مجهز است و توانسته تمامی مشکلات خود را مدیریت و راهبری کند؛ بهطوریکه همراهی تمامی بدنۀ سازمان در فرایند تصمیمسازی، فضای مناسبی برای مدیریت ارشد سازمان ایجاد کرده تا بهترین تصمیمها را اتخاذ کند. به گفتۀ نقوی، در واقع مدیریت شرکت شخصا در فرایند تصمیمگیری و تدوین استراتژی فولاد مبارکه شرکت داشت و در سال ۹۹ مأموریت و چشمانداز فولاد مبارکه بازنگری و با مفاهیم جدید نوشته شد. معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه فرایند مدیریت فولاد مبارکه همواره پویا بوده است ادامه داد: این شرکت در حال احداث رصدخانۀ استراتژیک و مدیریت است تا بتواند محیط خارج از مجموعه را نظاممند رصد کند. ضمن اینکه شرکت مفهوم طرح دیجیتال و جمعآوری اطلاعات برای تصمیمگیری صحیح توسط مدیریت ارشد سازمان را برنامهریزی کرده و اعتقاد دارد در سالهای آینده با کیفیتی بهتر فرایند تصمیمسازی و تصمیمگیری و راهبری شرکت را ادامه خواهد داد.

اهواز : فرج-معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزیر راه و شهرسازی حفظ بافت تاریخی بهبهان را به عنوان یک ضرورت جدی خواند و گفت: در عین حال بهسازی و تقویت بافت شهری این منطقه نیز بر اساس یک برنامهریزی جدی در وزارت راه و شهرسازی دنبال می شود.

مهران کفاش با اشاره به سفر یک روزه خود به شهرستان بهبهان ، بیان داشت: در این سفر به همراه دیگر معاونت های مرتبط با موضوعات و مشکلات مطرح شده از بهبهان بازدید شد.

وی ادامه داد: مجموعه مسئولان وزارت این وزارتخانه از نزدیک درجریان مطالبات و خواسته های مسئولان محلی و همچنین مردم شهرستان قرار گرفتند.

کفاش با بیان اینکه خواسته و نیازهای شهروندان در زمینه معماری و شهرسازی بهبهان در نشست های کارشناسی که در منطقه برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت؛ ادامه داد: پیش از این نشست های کارشناسی دیگری در محل وزارت راه و شهرسازی برای بررسی مشکلات تشکیل شد. این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: برای بافت فرسوده بهبهان و بهسازی ساختار شهری بهبهان که بخش قابل توجه از آن بافت فرسوده است، تصمیمات و برنامه ریزی جدی صورت گرفته است.

وی بافت تاریخی شهر بهبهان را داری قدمت و ارزش بسیار بالا عنوان کرد و گفت: در این راستا با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاری هایی که صورت می گیرد، ضمن حفظ بافت تاریخی، عملیات نوسازی و بهسازی بافت شهری انجام خواهد شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: برای انجام این فرآیند، بخصوص در بخش بازآفرینی سکونتگاه های غیررسمی و فرسوده به شهرداری بهبهان قیر دولتی اختصاص خواهد یافت. کفاش یادآورشد: در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن مربوط به شهرستان بهبهان فعالیت های اساسی و کاربردی صورت گرفته است.

وی همچنین رفع مشکلات شهروندان بهبهانی در زمینه بافت فرسوده را در گروه همکاری های بین بخشی توسط دستگاه های اجرایی مرتبط دانست.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان پیرو تفاهم نامه مشترک نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و کمیته امداد مرکز اعلام کرد : صد و نود و یکمین مرکز نیکوکاری خوزستان در دانشگاه چمران با حضور حجتالاسلام و المسلمين شفيعي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه های استان افتتاح شد. وی افزود: با هدف ساماندهی و هدایت کمکهای مومنانه و تلاش های خیریه دانشگاهیان و تقویت روحیه انفاق و مواسات در آنان و ارتقاءسطح مشارکتهای مردمی دانشگاهیان مراکز نیکوکاری نهال امید طرح منا در دانشگاه چمران اهواز افتتاح شد. شیبه با اشاره به اینکه تجربه ثابت نموده جامعه دانشگاهی در حرکتهای خیرخواهانه و خداپسندانه همیشه پیشگام و فعال بودند افزود: به منظور گسترش هم افزایی و تعامل میان مراکز فرهنگی در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه و کمیته امداد مرکز منعقد گردید. مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: برابر توافقات انجام شده هم افزایی در ارائه خدمات به مددجویان و غیر مددجویان حسابی در صندوق امداد ولایت افتتاح شده و به اعطای وام قرض الحسنه می پردازد. وی با بیان این که ایجاد مراکز نیکوکاری باعث هم افزایی در خدمت رسانی به نیازمندان میشود افزود: تاکنون ۱۹۱ مرکز نیکوکاری در استان دایر شده است که ۹ واحد از این مراکز تخصصی فعالیت دارند. شیبه ادامه داد از این مراکز نیکوکاری تخصصی پنج مرکز در حوزه اشتغال سه مرکز در حوزه مسکن و یک مرکز در حوزه رسانه با همکاری حوزه مشارکتهای مردمی این نهاد در استان ایجاد شد. وی گفت : تشکیل این مراکز تخصصی برای نظام مند کردن ارائه خدمات اشتغال و کارآفرینی و کمک به رفع موانع، مشکلات و تنگناهای فضای کسب و کار مددجویان به واسطهی امکانات و توانمندیهای کارآفرینان نیکوکار بوده است.

مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد:

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از تداوم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در روز های اخیر همچون گذشته خبر داد و گفت تمامی واحدها این اداره کل، بی وقفه در حال خدمات رسانی به مشتریان و صاحبان کالا میباشند.

محمدعلی اصل سعیدی پور در گفتگو با واحد ارتباطات و بین الملل اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در واکنش به حملات ناجوانمردانه سایبری به سیستمهای نرم افزاری بنادر کشور از سوی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم گفت: «خوشبختانه بنادر کشور به خصوص بندرامیرآباد از مدتها قبل پیش بینیهای لازم را در این خصوص داشته و با مانورهای متعدد پدافند سایبری، از آمادگی کامل جهت مقابله با این گونه حملات برخوردار بوده است.» وی بر تداوم فعالیت تمامی امور بندر از قبیل عملیات تخلیه و بارگیری کالا ، ورود و خروج کشتیها، کامیون و حمل و نقل ریلی تأکید کرد و اظهار داشت در ساعات اولیه این حمله سایبری ستاد بحران در بندرامیرآباد تشکیل و ابعاد مختلف آن بررسی و بلافاصله سیستمهای جایگزین و از قبل پیشبینی شده با هماهنگی سازمان مرکزی (بنادر و دریانوردی ) سریعا در مدار فعالیت قرار گرفت. مدیرکل بندرامیرآباد ، اقدام صورت گرفته بر علیه سازمان بنادر و دریانوردی که یکی از شالودههای اصلی اقتصاد کشور در صادرات و واردات میباشد را اقدامی خصمانه توصیف کرد و افزود اربابان تحریم پس از به ستوه درآمدن از مقاومت انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی، با تفکر واهی خود همچنان در پی اقداماتی خرابکارانه و به فکر ضربه زدن به نظام خصوصا اقتصاد کشور میباشند، اما غافل از آنکه ملت ایران و کارشناسان و متخصصان در حوزه دریایی و بندری هیچوقت از تلاش دست بر نداشته و با پیش بینیهایی که از قبل انجام شده بود توانستهاند به موقع با بهره گیری از سیستمهای جایگزین از توقف عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر جلوگیری نموده و بنادر را در این شرایط پویا و فعال نگه دارند.