رایگان شدن هزینه گاز ٣٠ درصد مشترکان

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از رایگان شدن هزینه گاز مشترکان کمتر از ۲۰۰ متر مکعب در ماه خبر داد و گفت: حدود ۷۰ درصد مشترکان گاز استان پرمصرف هستند. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان البرز،حسین تقی نژاد با بیان اینکه انتظار می رود تمام مشترکان البرزی برای پیشگیری از قطعی گاز در فصل زمستان و اوایل بهار سال آینده ضمن مصرف بهینه با شرکت گاز همکاری بیشتری کنند،افزود: اگر هر مشترک ۲ درجه دمای منزل یامکان تجاری خود را کاهش دهد، زمستان با کمترین مشکل قطعی گاز سپری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه هیات وزیران اگر هر مشترک در ماههای دی، بهمن و اسفند و ۱۵ روز اول فروردین ماه ۲۰۰ متر مکعب و کمتر از آن مصرف گاز داشته باشد ،گاز بهای او رایگان خواهد بود ضمن اینکه مالیات و عوارض گازرسانی این مشترکان نیز بخشیده خواهد شد. تقی نژاد با اشاره به اینکه میزان مصرف سه دهک شهروندان یعنی حدود ۳۰ درصد مشترکان البرز کمتر از ۲۰۰ متر مکعب است،اظهار کرد: این تعداد شامل بخشودگی هزینه گازبها می شوند.

 

تصویب برنامه سازگاری با کم آبی

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهرهوری آب و آبفای وزارت نیرو و دبیر کارگروه ملی سازگاری با کمآبی از تصویب برنامه سازگاری با کمآبی استان قزوین در نوزدهمین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کمآبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای قزوین، دکتر زهرایی دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی افزود: این جلسه در تاریخ دهم دیماه ۱۳۹۹ به ریاست وزیر نیرو و با حضور نمایندگان سازمانها و وزارتخانههای عضو کارگروه ملی سازگاری با کمآبی، استاندار، مدیران شرکتهای آب منطقهای، آب و فاضلاب، سازمان مدیریت و برنامهریزی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانهای قزوین برگزار شد. وی با بیان اینکه برنامههای سازگاری با کم آبی استان قزوین در پنجاه و دومین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کمآبی در روز ۲۰ آبان ۱۳۹۹ مطرح و پس از اعمال اصلاحات پیشنهادی تمامی دستگاهها، در جلسه نوزدهم کارگروه ملی مطرح شد، افزود: طبق برنامه مصوب سازگاری با کمآبی استان قزوین در مجموع ۳۲۵ میلیون مترمکعب از مصارف آبهای زیرزمینی تا سال ۱۴۰۵ در قالب فاز اول برنامههای سازگاری با کمآبی کاهش خواهد یافت.

نماینده سرود استان اصفهان رتبه اول کشوری را کسب کرد

رزیتا توکلی تجارت اصفهان - گروه فرنگی هنری شمیم یاس ، نماینده استان اصفهان در سومین جشنواره سراسری نماز رتبه اول کشوری را در رشته سرود کسب کرد.

در این جشنواره که ۶۰ گروه مختلف از سراسر کشور حضور داشتند محمد منتخب سرپرست و رهبر گروه نیز عنوان آهنگساز و رهبر فنی برتر کشور را کسب کرد.

محمد قائد امینی هارونی، میلاد گنجعلی ، مهدی یونس پور ، مسعود هفت جوش، متین کاظمی، محمدرضا عباسی، حسین حقیقت زاده، عرفان راعی، علیرضا شبکی سازی، پویا بدیعی نیا، علی مرادی اعضا گروه سرود شمیم یاس را تشکیل دادند. گفتنی است گروه فرنگی هنری شمیم یاس رتبه سوم کشوری در جشنواره آموزش و پرورش سال ۱۳۹۳ ، رتبه اول استانی در جشنواره شاهد سال ۱۳۹۶، رتبه برتر جشنواره نوای ناب (بسیج ) سال ۱۳۹۶، رتبه سوم کشوری در جشنواره ملی سرود رضوی را در سال ۱۳۹۷ کسب کرده است.

بررسی مسائل و موضوعات زیرساختی ناجا در شهریار

نشست مشترک طاهری فرماندار شهرستان شهریار و شهرداران با سردار ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ، پیرامون بررسی مسائل و موضوعات زیرساختی ناجا در شهریار برگزار شد. علی کیوانی - شهریار، نشست مشترک طاهری فرماندار شهرستان شهریار و شهرداران با سردار ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ، دادستان شهرستان شهریار و فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در محل ستاد فرماندهی برگزار شد. در این جلسه در خصوص مسائل و موضوعات مختلف مربوط با امکانات زیرساختی ناجا و تقویت آن در شهرستان شهریار بحث و بررسی شد. طاهری فرماندار شهریار در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مجموعه خدوم نیروی انتظامی در سطح غرب استان تهران و شهرستان شهریار بر لزوم تقویت امکانات و ظرفیت نیروی انتظامی با توجه به مطالبه مردمی و توسعه روزافزون شهرستان تاکید کرد.

افزایش سطح سلامت آب روستاهای قم

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان، از بهینهسازی سامانههای گندزدایی آب روستاهای قم به منظور اطمینان از سلامت و بهداشت آب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر «رضا انصاری طادی» با اشاره به وجود ۷۴ سامانه گندزدایی آب در روستاهای استان گفت: وظیفه اصلی این سامانهها، کلرزنی و تأمین آب بهداشتی روستاها است.

وی در ادامه از بهینهسازی سامانههای گندزدایی آب روستایی در راستای اطمینان از سلامت و بهداشت هر چه بیشتر آب، صرفهجویی۵۰ میلیون ریالی در ماه و بهرهبرداری آسان خبر داد و اظهار داشت: سامانههای گندزدایی روستاهای قم شامل کلرزنی، پرکلرین و الکترولیز نمک طعام میشود که در مرحله نخست ۳۰ سامانه کلرزنی با آبژاول، جایگزین پرکلرین شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان همچنین با اشاره به جایگزینی ۲۹ سامانه کلرزنی گازی با سامانههای آبژاول گفت: این اقدام نیز به منظور حذف خطرگاز کلر، جلوگیری از سرقت سیلندرهای گاز کلر، ایمنی و حفاظت فردی و کاهش تبعات امنیتی و اجتماعی به انجام رسید. وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به اهمیت مکانی، سامانههای واقع در مجتمع شهید علیمحمدی و مجتمع قنوات بهینهسازی و به سامانههای آب ژاول تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: جایگزینی تمام سامانههای کلرزنی در دستور کار قرار دارد که در تمام این اقدامات از محصولات تولید داخل استفاده میشود.

مسابقه همیار تولید برق

روابط عمومی نیروگاه شهیدرجایی در نظر دارد مسابقهای تحت عنوان همیار تولید برق از نگاه نوجوانان و جوانان برومند ایران اسلامی، در ۴ محور «تلاشگران تولید برق، رفاه و امنیت جامعه»، «تولیدبرق در نیروگاههای حرارتی، عاشقانه اما سخت»، «تولید برق را مصرف بهینه قدر بدانیم» و «نقش کارکنان نیروگاههای حرارتی دوشادوش مدافعان سلامت در شرایط کرونایی» برگزار نماید.

علاقمندان میتوانند با انتخاب هریک از محورهای چهارگانه، آثار خود را با ذکر مشخصات فردی، در قالب «نقاشی، کاریکاتور، اینفوگرافیک، داستان کوتاه، ویدیوی خانگی و موشن گرافیک، تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ از طریق راه های ارتباطی (ایمیل:info@rpgm.irT ، واتس اپ: ۰۹۰۵۸۷۲۲۳۱۵ و یا پیام رسان سروش به آدرس: https://wh.at.sapp.ir/rpgm.ir» ارسال نمایند.

پس از داوری نتایج براساس گروههای سنی شرکتکننده، جوایزی به صاحبان برترین آثار، اهدا میشود .

مدیر تضمین کیفیت و تعالی سازمانی فولاد مبارکه:

مدیر تضـمین کیفیــت و تــعالی سازمانی فــولاد مبارکه در گفتوگو با خبــرنگار پایـگاه خبری ایراسین گفت: فولاد مبارکه میتواند یکی از ۱۰ شرکت برتر جهان در زمینۀ مدیریت کیفیت باشد.

محمد ناظمی هرندی افزود: فولاد مبارکه توانسته است سطح زرین مدیریت کیفیت اروپا را به دست بیاورد و اگر سعی کند رفتار مدیریتی و نحوۀ ادارۀ بخشهای مختلف خود را در قالب رفتارهای استاندارد قرار دهد و بهطور مداوم در اینگونه رتبهبندیها و جوایز شرکت کند، این امکان وجود دارد که فولاد مبارکه در زمرۀ ۱۰ شرکت برتر جهان قرار گیرد و سطح پلاتینیوم این جایزه را کسب کند.

وی گفت: فولاد مبارکه در ۱۱ دورۀ جایزۀ ملی تعالی سازمانی و ۶ دورۀ جایزۀ شرکت دانشی در کشور رتبۀ نخست را به دست آورده است. این شرکت در سال ۱۳۹۱ برای نخستین بار بهعنوان تنها شرکت ایرانی توانست تندیس زرین جایزۀ ملی تعالی سازمانی را از آن خود کند. در سال ۹۲ طبق قانون، یک سال کنار رفتیم و در این جایزه شرکت نکردیم تا فرصت برای بقیۀ شرکتها ایجاد شود. سال ۹۳ مجددا شرکت کردیم و این بار نیز با امتیاز بیشتری توانستیم تندیس طلایی را دریافت کنیم. بعد از آن دیگر شرکت نکردیم تا سال ۱۳۹۸ که توانستیم برای سومین بار این تندیس طلایی را به دست آوریم.

ناظمی در ادامه افزود: از سال ۹۳ تا ۹۸ در این جایزه شرکت نکردیم، اما در جایزۀ بنیاد کیفیت اروپا شرکت کردیم. مدل جایزۀ تعالی اروپا بدین صورت است که باید ابتدا در نمایندگی این بنیاد در کشور انتخاب میشدیم تا آن نمایندگی ما را به سطح جایزۀ اصلی در اروپا معرفی کند. شرکت در تاریخ ۲ دیماه سال ۱۳۹۶ عنوان سازمان سرآمد ملی را کسب کرد و به جایزۀ جهانی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) معرفی شد. فولاد مبارکه در سال ۹۷ در این جایزه شرکت کرد و اواخر مهرماه در اجلاس سالانۀ EFQM با بیش از ۶۰۰ امتیاز، موفق به دریافت سطح زرین این جایزه شد و بهعنوان تنها شرکت ایرانی حاضر در این جایزه، توانست حائز این امتیاز شود.

وی به شکلگیری مدلهای مدیریتی در سازمانها و بنگاهها اشاره کرد و گفت: اساتید علم مدیریت برای چگونگی ادارۀ سازمانها، بنگاهها و حتی کشورها راهکارهایی ارائه دادهاند؛ اما اینگونه نیست که با خواندن یک کتاب مدیریتی و یادگیری چند نکتۀ مدیریتی بتوان آن را در بنگاه، سازمان یا کشور پیاده کرد. بنابراین در چند دهۀ گذشته، برای جلوگیری از سردرگمی سازمانهای عملیاتی، این مفاهیم به یک مدل کامل و یکپارچه تبدیل شد و همۀ ابعاد بهصورت یکپارچه و منظم در آن لحاظ گردید تا بتوان آن را در سازمان پیاده کرد. بدین ترتیب مفهوم ایجاد مدلهای مدیریتی شکل گرفت.

مدیر تضمین کیفیت و تعالی سازمانی فولاد مبارکه با بیان این مطالب گفت: این مدلهای مدیریتی نوعی سیر تحولی داشتهاند. در ابتدا استانداردهای ایزو مطرح شد؛ اما بعد مشخص شد که این استانداردها سازمانها را به روش درستی هدایت نمیکند؛ بنابراین مدلهای تعالی را مطرح ساختند. البته هر کشور مدل خاص خود را پیاده کرد. ابتدا ژاپنیها و آمریکاییها مدلهایی را پیادهسازی کردند و بعد اروپاییها در دهۀ ۸۰ و ۹۰ میلادی، وقتی متوجه شدند در این زمینه از ژاپن عقب ماندهاند، به سمت جمعآوری و یکپارچهسازی همۀ الگوهای مدیریتی حرکت کردند تا حاصل کار، همۀ ابعاد مدیریتی و رهبری یک سازمان را در بربگیرد و بتوان سازمانها را با این مدل ارزیابی کرد. سازمانها نیز به روش درستی اداره شوند و به مدل پایداری برسند.

وی در ادامه به معیارهای مدل تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا پرداخت و گفت: بنیاد کیفیت اروپا EFQM مدلی ارائه کرده و هرسال نیز آن را ارتقا داده است. ابعاد این مدل چند ویژگی دارد و شامل تعدادی معیار و زیرمعیار است. مثلا در مدل‎های قبل از سال ۲۰۲۰ گفته شده رهبری سازمان باید معیارهایی داشته باشد و این معیارها نیز ۵ زیرمعیار دارد. معیار دیگر استراتژی است. در این مدل گفته شده سازمانها بعد از رهبری به روش درست، باید دارای استراتژی باشند. این استراتژی باید اجرا شود و سازمان اصطلاحا «برنامهمحور» باشد. معیار سوم در مورد کارکنان است، زیرا مهمترین منبع یک سازمان نیروی انسانی آن است و این معیار نیز چندین زیرمعیار دارد. معیار چهارم دربارۀ منابع دیگر سازمان، مثل منابع مالی، داراییهای فیزیکی و غیرفیزیکی، فناوری اطلاعات، مدیریت دانش و تکنولوژی و... است و همۀ این موارد را در حوزۀ معیار چهارم تعریف کردهاند. معیار پنجم هم به فرایندها میپردازد و مثلا در آن به ابعاد مورد انتظار مشتری نیز توجه میشود. این ۵ معیار معیارهای توانمندساز بودند. یک دسته معیار هم در ادامۀ مدل قرار گرفته که معیارهای نتیجۀ سازمانی به شمار میآیند و این دو دسته معیار را برای ارزیابی در نظر گرفتهاند.

خوزستان :مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کاری ارزشمند و ماندگار است زیرا آنان حق بزرگی به گردن همه ما دارند. مهندس سید عبداله موسوی در نشست با عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در ساختمان مدیریت این شرکت، افزود: همه مسئولان خدمتگزارند و باید در حوزه هایی که مسئولیت می پذیرند شایسته ترین خدمات را به مردم ارایه نمایند که در این زمینه خانواده های شهدا در اولویت قرار دارند. وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران به عنوان اولین مولود اقتصادی در کشور که به فرمان امام راحل تاسیس شد یک نهاد ارزشی است، اظهار کرد: در این شرکت تلاش شده است که در حد وسع و امکانات به این عزیزان ارائه خدمت گردد و در تمام برنامه ها رضایتمندی ایثارگران اولویت نخست می باشد. موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان خوزستان سرمایه های عظیمی در بخش منابع اعم از نفت و گاز، آب، برق و کشاورزی دارد که اگر درست مدیریت شوند نقش موثری در توسعه پایدار استان، اشتغالزایی و رفع محرومیت خواهد داشت. وی رونق تولید را زمینه ساز توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: در این راستا توجه به آموزش های فنی، تخصصی و علمی و عملی برای پرورش استعدادها و استفاده از توانمندی های بالقوه و بالفعل در بخش های مختلف بسیار موثر و اهمیت بالایی دارد. در این نشست عبدالرضا فرجیان گزارشی از فعالیت های بنیاد در خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ارائه و اظهار کرد: همکاری و هم افزایی با سازمان ها، دستگاه ها و شرکت ها در این راستا بسیار حائز اهمیت بوده است. وی به موضوع اشتغالزایی از سوی این نهاد اشاره کرد و با این توضیح که در استان خوزستان کارهای ارزشمندی صورت گرفته است افزود: همکاری و همیاری میان دستگاه ها در این ارتباط ضروری و می تواند در ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی خانواده معزز شهدا و ایثارگران بسیار موثر واقع شود.

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به گلایه برخی شهروندان از جمع آوری سبدهای زباله مقابل منازل، گفت: شهرداری باید با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و جمع آوری زباله طبق زمانبندی به این گلایه مردمی پاسخ دهد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج رحیم خستو نایب رئیس شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی های میدانی نشان می دهد پس از جمع آوری سبدهای زباله مقابل در منازل، ساعت منظمی برای انتقال زباله ها در برخی مناطق کرج مشخص نشده و این روند سبب آلودگی زیست محیطی و گلایه شهروندان شده است، افزود: از آنجا که نصب سطل های بزرگ مکانیزه در مقابل منازل روش اصولی برای جمع آوری پسماندها نیست، انتظار می رود شهرداری برای محله های مختلف کرج ساعت مناسبی برای بیرون گذاشتن زباله ها از خانه تعیین کند.

نایب رئیس شورای شهر کرج در ادامه افزود : برخی شهروندان گلایه دارند که زباله ها را ساعت ۸ تا ۹ شب بیرون از منازل قرار می دهند اما تا ساعت ۲۴ یا صبح روز بعد در برخی از مناطق کیسه های زباله جمع آوری نمی شود،این در حالی است که کیسه ها توسط زباله گردها یا اینکه گربه و سایر حیوانات پاره شده و زباله ها پخش می شود.

نایب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه انتظار می رود معاونت خدمات شهر شهرداری ضمن اطلاع رسانی و تعیین ساعت دقیق برای بیرون گذاشتن زباله ها از مشکلات زیست محیطی در محله ها جلوگیری کند، از شهروندان خواست در مدیریت پسماندها با کارگران خدمات شهر شهرداری همکاری بیشتری کنند تا شاهد شهری سالم و پاکیزه باشیم . گفتنی است طرح جمع آوری سبدهای مقابل منازل از حدود دو ماه پیش در شهر کرج آغاز شده و مدیریت شهری از شهروندان خواسته تا زباله های خود را بین ساعت ۲۰ تا ۲۱ بیرون از منازل قرار دهند.

آئیننامه پذیرش پژوهشگران پسادکترا که با هدف توسعه پژوهشهای کیفی و کاربردی و بهرهگیری بیشتر از توانمندی علمی و تخصصی دانشآموختگان دکتری در طرحهای پژوهشی و فناورانه ماموریتگرا و کاربردی به تصویب و توشیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است، برای اجرا به کلیه دانشگاهها و مراکز آموزشعالی، پژوهشگاهها، پارکهای علم و فناوری و مؤسسات وابسته به وزارت متبوع ابلاغ شد.

نیروی متخصص و تحصیلکرده یکی از ارکان پژوهش در نظام آموزش عالی شمرده شده و مهمترین نیروهای متخصص دانش آموختگان دکتری تخصصی هستند که با همت دانشگاههای کشور در سالهای اخیر از نظر کمی و کیفی رو به فزونی داشتهاند.

یکی از مسیرهای پیش رو جهت بهرهمندی از توانمندیهای دانشآموختگان در فعالیتهای پژوهشی و فناوری در دانشگاهها، ادامه فعالیتهای پژوهشی و فناوری در قالب دوره تخصصی پسادکترا در دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری است.

از آنجا که پژوهشگران پسادکترا از تجربه کافی برای انجام پژوهش برخوردار هستند، به طور مؤثری میتوانند به مشارکت در انجام پژوهشهای کاربردی و مورد نیاز کشور بپردازند و در کنار اعضای هیأت علمی برجسته از لحاظ پژوهشی و فناوری به حل مسائل واقعی کشور همت گمارند. از اهداف این آئیننامه میتوان به تأمین منابع انسانی پژوهشگر مورد نیاز مؤسسات و بهرهگیری از توانمندیهای دانشآموختگان مقطع تحصیلی دکترا تخصصی با هدف ارتقای کیفیت فعالیت پژوهش و فناوری مؤسسه، ارتقای توانمندی و مهارتهای تخصصی پژوهشگران و دانشآموختگان مقطع تحصیلی برای اجرای تحقیقات مستقل و مؤثر در حوزه تخصصی، ایجاد انگیزه و کمک به توان اجرایی اعضای هیأت علمی مؤسسه در ارتقای کیفیت فعالیتهای پژوهش و فناوری، استفاده حداکثری از امکانات مؤسسه برای انجام تحقیقات کاربردی و اجرای طرحهای تقاضامحور اشاره کرد.

خوزستان : با میزان مشارکتی که بانک تجارت در صنعت پتروشیمی دارد می توان این بانک را «بانک صنعت پتروشیمی» نامید.

به مناسبت روز صنعت پتروشیمی مدیران ارشد کشوری و استانی بانک تجارت، ضمن حضور در این منطقه، این روز را به صنعتگران عرصه پتروشیمی تبریک گفتند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست، گفت: روز صنعت پتروشیمی بهانه ای است برای تقدیر از کسانی که ۵۰ سال در این صنعت تلاش کردهاند و ما بخشی از ثمره تلاش آنها را در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شاهد هستیم.

سید امید شهیدی نیا، افزود: این منطقه با بیش از ۲۶ میلیون تن ظرفیت، ۳۴ درصد کل ظرفیت تولید صنایع پتروشیمی را در خود جای داده است.

وی، تنوع تولید محصولات پتروشیمی در این منطقه را وجه تمایز آن نسبت به سایر مراکز و هابهای پتروشیمی در کشور و خاورمیانه دانست و نظام بانکی را یکی از پیشرانهای توسعه صنابع پنروشیمی عنوان کرد.

شهیدی نیا، بانک تجارت را یکی از بانکهای سرآمد، در تامین منابع مالی پتروشیمی از زمان جهش دوم این صنعت برشمرد و خاطر نشان کرد: بانک تجارت همواره پشتیبان بزرگ مالی توسعه صنایع پتروشیمی در کشور بوده است.

وی خواستار افزایش اختیارات بانک های منطقه و استان از سوی مدیریت ارشد این بانک شد.

وی چشم انداز صنعت پتروشیمی را باتوجه به گام برداشتن به سمت جهش سوم، چشم اندازی روشن معرفی کرد و تشریح کرد: طرح های پتروشیمی یکی پس از دیگری در حال وارد شدن به مدار تپلید هستند و ظرفیت صنعت را تا پایان سال آتی به ۱۰۰ میلیون تن خواهند رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش را یکی از اقدامات مهم پتروشیمی کشور دانست و عنوان کرد: بخش عمدهای از طرحهای پیشرانی که شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال برنامهریزی است، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اجرا میشود.