قم پیشگام بومیسازی تجهیزات مترو

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با تأکید بر اینکه سوزن کراس آور یکی از تجهیزات اصلی روسازی قطار شهری و سبب ارزبری بوده است، گفت: در سال جهش تولید با تکیه به توان داخل این محصول استراتژیک در داخل تولید شده است. منصور درویشی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تأمین تجهیزات پروژه مترو اظهار داشت: با توجه به لزوم حمایت از تولیدات داخل و دغدغههای رهبر انقلاب مبنی بر بومیسازی تجهیزات، سازمان قطار شهری قم در حمایت از کارگران ایرانی و ترویج فرهنگ اقدام به تأمین این تجهیزات از داخل کشور کرده است. وی با بیان اینکه تحریمهای ظالمانه سبب توجه به توان داخل شده است، ابراز کرد: سوزن کراس آور یکی از تجهیزات اصلی قطارهای شهری در دنیا و کشور است که بیشتر توسط کشورهای فرانسه، اسپانیا، هند و چین تولید و عرضه میشود که در سال جهش تولید با تکیه به توان داخل این محصول استراتژیک در داخل تولیدشده است. درویشی با تأکید بر اینکه سوزن کراس آور یکی از تجهیزات اصلی روسازی قطار شهری و سبب ارزبری بوده است، تصریح کرد: برای تأمین این محصول با چندین شرکت ایرانی با جلسات متعدد ازجمله شرکت گسترش صنایع ریلی ایران برگزار شد و قراردادی برای تأمین این محصول انعقاد شد.

 

افزایش مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از افزایش ۹ درصدی مصرف گاز مشترکین اردبیلی نسبت به سال گذشته ، خبر داد و گفت: در استان اردبیل مصرف گاز در طول سه روز گذشته ، به ۳۱ میلیون و ۱۹۸ هزار متر مکعب رسیده است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل ، سردار اسماعیلی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از دو میلیارد و ۱۰۲ میلیون متر مکعب گاز توسط مشترکین در استان اردبیل مصرف گردیده که این موضوع باعث افزایش ۹ درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.وی با توجه به ورود موج سرمای فراگیر و پایدار در بیشتر استانهای کشور و افزایش بی سابقه مصرف گاز، صرفه جویی سراسری برای عبور از روزهای سرد زمستان را بیش از پیش ضروری برشمرد و اظهار داشت: در بیشتر شهرهای استان دمای هوا حتی به منفی ده درجه نیز می رسد که در صورت توجه نکردن مصرف کنندگان خانگی بر صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف گاز، علی رغم تلاشهای صورت گرفته درخصوص پایداری شبکه توزیع گاز طبیعی در استان اردبیل ممکن است در پاره ای نقاط با کمبود گاز و کاهش افت فشار مواجه شویم بنابراین از مشترکین گاز طبیعی خواستاریم تا در مصرف این نعمت خدادادی صرفه جویی نمایند.

تأمین خوراک پتروشیمی شازند
ازپالایشگاه خلیجفارس

برای نخستین بار محموله نفتای شرکت پالایش نفت ستاره خلیجفارس بهمنظور تأمین خوراک پتروشیمی شازند از طریق خط لوله بندرعباس ـ اصفهان ارسال شد.

ابراهیم اسدی سامانی، رئیس مرکز انتقال نفت شهیدان رهنما (شماره ۸ اصفهان) در این باره گفت: بر اساس توافقهای انجامشده بین شرکتهای پتروشیمی شازند اراک و خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مقرر شد ماهانه ۳۰ میلیون لیتر نفتای تولیدی پالایشگاه ستاره خلیجفارس از طریق خط لوله انتقال فرآورده نفتی بندرعباس به اصفهان در این مرکز انتقال نفت دریافت و پس از ذخیرهسازی در مخازن انبار نفت شهید محمد منتظری از طریق خط لوله ۸ اینچ تلمبهخانه نفتا به پتروشیمی شازند ارسال شود که به همین منظور نخستین محموله نفتی به مقدار ۱۷ میلیون لیتر دریافت و به شرکت مذکور ارسال شد.

وی اضافه کرد: پیش از این بخشی از نفتای موردنیاز پتروشیمی شازند از طریق پالایشگاه اصفهان و مابقی بهوسیله تانکرهای حامل سوخت از جنوب کشور تأمین میشد که افزون بر خطرات حمل جادهای و هزینه بالا، از پایداری لازم نیز برخوردار نبود که با این عملیات، خوراک موردنیاز پتروشیمی شازند از طریق خط لوله تأمین شد

حفظ و رعایت حریم خصوصی
زندانی و خانواده وی

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گیلان، در بازدیدهای سرزده محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان از زندانهای تابعه استان، رعایت کرامت انسانی، حفظ و رعایت حریم خصوصی زندانی و خانواده وی را وظیفه قانونی و شرعی دانست و باید بدون در نظر گرفتن نوع ارتکابی جرم وظایف قانونی خود را که بر عهده داریم، به نحو شایسته انجام دهیم

محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان در بازدیدهای سر زده از زندانهای تابعه و دیدارهای چهره به چهره با مددجویان، حقوق شهروندی را یکی از بنیادیترین مواردی دانست که ریاست سازمان زندانهای کشور رهنمودهای فراوانی در این زمینه نموده و با ابلاغ به استانها خواستار هر چه دقیقتر اجرای آن گردیده . وی افزود: یکی از وظایف ما رسیدگی و دیدار چهره به چهره با مددجویان در داخل پوسته زندان و محلی که زندانی در آن دوران حبس را سپری میکند میباشد و باید تمام شرایطی که مددجو بتواند زودتر به آغوش جامعه برگردد را با داشتن برنامههای فرهنگی و تربیتی مخصوصا اشتغال مهیا سازیم و همانطور که پیگیر زندانیان هستیم در همان راستا نیز از خانواده وی غافل نبوده و آنها را هم تحت حمایت قرار میدهیم که این خود روشی است برای سپری کردن بدون فشارهای روانی برای زندانی در دوران تحمل حبس.

صدور بیش از ٦ هزار کارت سلامت رانندگان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۸۶۴ فقره کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در ۹ ماهه سال جاری برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۶ هزار و ۷۴۵ فقره رشد ۲ درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه در حال حاضر چهار مركز تخصصی طب كار در استان جهت انجام معاینات پزشكی رانندگان ناوگان مسافری و باری زیر نظر این اداره كل مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: در این مراكز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشكی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام میشود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸ هزار و ۶۹۱ راننده باری و ۲ هزار و ۵۹۰ راننده بخش حمل و نقل مسافری در سیستان و بلوچستان در حوزه این اداره کل مشغول خدمات رسانی به هم استانیهای گرامی هستند.

۵ هزار هکتار از مراتع استان قزوین
ممیزی میشود

محرم رضایی زاده روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ممیزی اراضی مرتعی با هدف حفاظت از مراتع از طریق کنترل ورود و خروج دام و بهره برداری مجاز از آنهاست و با انجام این کار بهره برداران و میزان دامی که باید در مراتع تعیین شده چرا داده شوند مشخص میشود.

این مسوول یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار هکتار از اراضی مرتعی استان قزوین ممیزی شده بود که این رقم با انجام ممیزی به همین میزان تا پایان سال به ۱۰ هزار هکتار افزایش مییابد. مجموع مراتع استان قزوین ۸۵۰ هزار هکتار است که به انواع ییلاقی و قشلاقی و سه درجه خوب، متوسط و ضعیف تقسیم میشوند.

در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار هکتار از مراتع استان برای چرای دامها مورد بهرهبرداری قرار دارد.

۶۰ درصد وسعت استان قزوین را اراضی ملی در برگرفته که از این میزان ۸۵۳ هزار هکتار شامل مراتع هستند.

در راستای تعامل صنعت و دانشگاه؛
 

تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با هدف ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه و تحقق سیاستهای کلان وزارت نیرو و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضای «بهمن داراب زاده»، مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان و «محمد دوستار» ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان رسید.

گیلان - فرحی -« بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقهای گیلان در این خصوص گفت: هدف از این جلسه تعمیق و تحکیم بیش از پیش ارتباط صنعت و دانشگاه است. در شرکت برق منطقهای گیلان اهتمام ویژه ای به موضوعات تحقیقاتی و پژوهشی وجود دارد و امیدواریم در ارتباطی دو سویه با دانشگاه به عنوان مراکز تولید علم ، دانش و تولید محتوا اهداف شرکت بیش از پیش محقق شود.

وی افزود: اعتقاد داریم که تحقیق و پژوهش همراه با توسعه از مباحث مهم جهان است که موجب پیشرفت فناوری و تکنولوژی در عرصههای مختلف و حتی تولید علوم جدید خواهد شد. اهمیت تحقیق و پژوهش به حدی است که بسیاری از کشورهای دنیا، بخش قابل توجهی از درآمدهای ملی خود را به آن اختصاص میدهند.

داراب زاده با اشاره به فرمایش گهربار مقام معظم رهبری که فرمودند : « در دفاع از جامعه نخبگان و از حرکت علمی کشور ، تا نفس دارم ذره ای کوتاه نخواهم آمد»، گفت: در برهه زمانی و شرایط فعلی ، بیش از هر زمان دیگری حس میشود که، یکی از ارکان و پایههای اصلی رسیدن به خودکفایی و قطع وابستگی، ارتباط صنعت و دانشگاه و انجام پروژههای علمی و تحقیقاتی است.

وی افزود: ایمان و اعتقاد راسخ به ارتباط تنگاتنگ با مراکز علمی و دانشگاهها داریم و تعریف پروژههای مختلف و متنوع در شرکت برق گیلان و همکاری با دانشگاههای تراز اول کشور و مراکز علمی و دانشگاهی بومی استان گیلان به خوبی موید این مهم می باشد.

داراب زاده گفت: تعریف پروژه ها در شرکت برق منطقهای گیلان با نگاه کاربردی جهت حل مسائل و مشکلات حوزه برق انجام می گیرد. انشاء ا... با بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت مراکز علمی و دانشگاه و تلفیق تجربه با دانش بتوانیم قدم های موثری در حل مسائل حوزه صنعت برق استان و کشور برداریم تا به افق و چشم انداز مد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همان توسعه پایدار است برسیم و در زمینه صنعت برق نیز بتوانیم به یک صنعت بالنده، شکوفا و خودکفا دست پیدا کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقهای گیلان با اشاره به این که صنعت برق، صنعتی زیربنایی و زیرساختی است گفت: انجام فعالیتهای تخصصی، مهندسی و پیچیده در صنعت برق موجب شده تا صنعت برق از حساسیت ویژهای برخوردار باشد. در دنیای امروز از بزرگترین فعالیت های اقتصادی، تجاری، صنعتی و ... گرفته تا ریزترین و جزییترین آنها در زندگی روزمره، متاثر از انرژی برق بوده و در دنیای مدرن امروزی عملا زندگی بدون برق یا میسر نبوده یا بسیار مشکل خواهد بود.

وی با مقایسه صنعت برق در گذشته با امروز، گفت: صنعت برق بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده است. در اوایل انقلاب حدود ۷ هزار مگاوات انرژی برق در یک شبکه ناپیوسته و جزیرهای در کشور تولید میشد که این مقدار به حدود ۸۰ هزار مگاوات قدرت منصوبه در حال حاضر افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن هم اکنون از شبکه بسیار منسجم و پیوسته ای در عرصه تولید برق بهره می بریم. داراب زاده با اشاره به تحریم های همیشگی و ظالمانه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: از ابتدای پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی ایران و به خصوص در بخش ورود تکنولوژی در صنعت برق با تحریم های مختلفی مواجه بودیم. اما صنعت برق کشور با تکیه بر دانش بومی و با تکیه بر اصل ایمان و خودباوری توانست وابستگی در عرصه صنعت برق را به حداقل برساند و به یقین می توانیم بگوییم که تا فتح قله خودکفایی و قطع وابستگی به خارج از کشور راه و زمان چندانی نمانده است. وی با اشاره به قدمت بالای ۱۱۵ سال صنعت برق استان گیلان، گفت: شرکت برق منطقهای گیلان دارای ۷۱ پست فوق توزیع و انتقال و دارای حدود ۲۸۵۰ کیلومتر مدار خطوط فوق توزیع و انتقال می باشد و مسئولیت انتقال انرژی برق از نیروگاهها در سطوح ولتاژی۶۳، ۱۳۲، ۲۳۰، ۴۰۰ کیلوولت و نهایتا تبدیل این ولتاژ در سطح ۲۰ کیلوولت جهت تحویل به شرکت توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن «شهرمن» و ارتقا قابلیتها در نتیجه بازطراحی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر افزود: با ایجاد تغییرات اساسی در طراحی و ارائه سرویسهای جدید در اپلیکیشن « شهرمن»، نسخه جدید این نرمافزار شهروندی به گونهای ارتقا یافته است که سهولت بیشتری برای استفاده شهروندان داشته باشد و در عین حال، خدمات نوینی به آن افزوده شده است. وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این اپلیکیشن، گفت: در طراحی نسخه جدید «شهرمن»، از زبان طراحی google material design استفاده شده که با بهرهگیری از یک ساختار بهینه و استاندارد، امکان تعامل بهتر با مخاطب را فراهم کرده است. در نتیجه، رابط کاربری آن بهبود یافته و شهروندان به آسانی میتوانند به سرویسهای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد در خصوص افزایش سرفصل خدمات در نسخه جدید این نرمافزار موبایلی تصریح کرد: «شهرمن» به عنوان یک اپلیکیشن شهروندی قدرتمند، طیف گستردهای از خدمات را در اختیار کاربران میگذارد که این سرویسها در نسخه جدید افزایش یافته است. این اپلیکیشن زمینههای متنوعی همچون پرداخت کرایه تاکسی، خرید بلیت اتوبوس (BRT)، دوچرخه اشتراکی، کارگران و کارفرمای ساختمانی، خوداظهاری پارک حاشیه ای (آساپ)، چشم شهر و سایر خدمات هوشمند شهری را شامل میشود.

رجائیان با تأکید بر اهمیت سهولت استفاده از چنین نرمافزارهایی برای عموم افراد جامعه بیان کرد: UI یا همان رابط کاربری در نسخه قبلی، پیچیدگیهایی داشت که در برخی موارد استفاده از آن سخت بود و دسترسی به سرویس مورد نظر از طریق منو برای برخی کاربران به سادگی میسر نبود. لذا ضرورت ایجاد تغییراتی در این خصوص احساس میشد.

وی خاطرنشان کرد: مشهد به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در سطح کشور در حوزه ارائه خدمات هوشمند به شهروندان، زیرساختهای گستردهای را به این منظور ایجاد کرده است و اپلیکیشن «شهرمن» یکی از آنها است که انجام بسیاری از امور روزمره شهروندی و فرایندهای مالی شهروندان را به سادگی و بدون مراجعات حضوری، صرفا بر بستر یک نرمافزار موبایلی میسر میکند

برنامه سازگاری با کم آبی استان همدان در جلسه کارگروه ملی سازگاری با کمآبی کشور که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار شد، به تصویب رسید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان در این خصوص گفت: برنامه فاز نخست سازگاری با کم آبی استان بعد از بحث و بررسی در چندین جلسه و کارگروه تخصصی کشوری و استانی، در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی با حضور استاندار همدان و وزیر نیرو تصویب شد. منصور ستوده افزود: استان همدان با متوسط بارندگی سالیانه ۳۴۳ میلی متر دارای ۱۲ محدود مطالعاتی مستقل و مشترک با استان های همجوار می باشد که همگی این دشت ها ممنوعه و یا ممنوعه بحرانی است. وی یاد آوری کرد: متوسط حجم کسری منابع آب زیرزمینی استان در حدود یکصد و ۶۵ میلیون متر مکعب در سال و حجم کسری تجمعی منابع آب زیرزمینی تا پایان سال آبی ۹۶-۹۷ حدود ۵۵۰۴ میلیون متر مکعب است.

وی اضافه کرد: طبق آمار برداری دور دوم منابع آب در سال ۱۳۸۸ در بخش های مختلف مجموعا حدود دو هزار و ۴۱۱ میلیون متر مکعب برداشت از منابع زیرزمینی و سطحی از طریق چاه ها، قنوات، چشمه ها و آب بندها برای مصارف مختلف برداشت می شود که سهم مصرف شرب یکصد و ۳۷ میلیون متر مکعب، سهم مصرف صنعت ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب، سهم فضای سبز چهار میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب و سهم کشاورزی دو هزار و ۲۳۴ میلیون متر مکعب است.

وی اضافه کرد: همچنین سهم شرکت آب منطقه ای حدود یکصد و ۹۶ میلیون متر مکعب صرفه جویی در مصرف آب های زیر زمینی است که باید با تعیین تکلیف چاههای بدون پروانه، انسداد چاههای غیر مجاز، نصب کنتور بر روی چاه های مجاز و جلوگیری از اضافه برداشت آنها این رقم را محقق شود.

مدیرعامل آبمنطقهای استان همدان ادامه داد: در بخش آب شرب شهری و روستایی با توجه به پنج برنامه شرکت آبفا قرار شد یک میلیون و ۹۰۰ هزار هزار متر مکعب آب صرفه جویی شود. هدف از تشکیل این کارگروه که متعاقباً سازمان هواشناسی کشور نیز به آن اضافه شد، هماهنگی و انسجام در برنامههای سازگاری با کم آبی در سطح کشور و متعادل سازی منابع و مصارف آب بوده است.

نخستین جشنواره "طراحی پوستر مدیریت مصرف برق و آب" با هدف فرهنگسازی در زمینه مصرف این دو عنصر حیاتی برای ارسال آثار علاقهمندان فراخوان داد.

بهگزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، این جشنواره که برای نخستین بار توسط روابط عمومی وزارت نیرو و با مشارکت روابط عمومیهای شرکتهای توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار مدیریت مصرف برق و آب برگزار میشود، برای حضور و انتخاب برترین آثار ارسال شده شرکتکنندگان بهویژه هنرمندان طراح و گرافیست کشور برگزار خواهد شد.

در فراخوان جشنواره "طراحی پوستر مدیریت مصرف برق و آب" محورها در دو بخش آب و برق برای ارسال آثار علاقهمندان طراحی شده است.

در فراخوان بخش آب این جشنواره، "مدیریت مصرف آب و شرایط اقلیمی"، "مدیریت مصرف آب و نسلهای آینده" و "مدیریت مصرف آب و اصلاح سبک زندگی" و در بخش برق نیز "مدیریت مصرف برق در ساعت اوج"، "انرژیهای تجدیدپذیر" و "فرهنگسازی مدیریت مصرف انرژی و نسل آینده" مورد توجه قرار گرفته است. علاقهمندان بهحضور در این جشنواره میتوانند از ۱۰ آذر تا پایان دیماه سالجاری از طریق تارنمای جشنواره به نشانی eepdc.ir ثبتنام کنند. دبیرخانه این جشنواره در شهر اصفهان واقع شده و شرکتکنندگان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی poster@eepdc.ir مراجعه و یا با شماره واتساپ ۰۹۰۲۹۱۴۶۷۷۲ ارتباط برقرار کنند.

خوزستان :مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از برنامه ریزی، تدوین و پیاده سازی پروژه هایی به منظور تحول در حوزه منابع انسانی خبر داد.

دکتر منوچهر بارانی با اشاره به تأکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر ایجاد تحول در حوزه منابع انسانی گفت: نياز مدیریت منابع انسانی همواره بر این بوده که تحولی در روش ها و فرآيندهای گزارش دهي و انعكاس شفاف و گوياي وضعيت موجود و آتي در حوزه منابع انسانی همانند سیستمی شدن، مکانیزه کردن و بهینه نمودن فرآیندها و افزایش تأثیر نفوذ اطلاعات در انجام کارها شکل بگیرد که خوشبختانه در همین راستا در سال های اخیر چندین پروژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در گذشته اطلاعات مربوط به حوزه منابع انسانی سازمان بصورت پراکنده بود که با انجام پروژه داشبورد مدیریت، تمام اطلاعات مورد نياز مدیران از بانک های اطلاعاتی مختلف سازمان استخراج و به صورت یکپارچه به همراه نمودار و عناصر گرافیکی، در یک محیط پویا و ساده و به روز نمایش داده می شود و میتواند ابزار قدرتمندی برای نظارت بر عملکرد سازمان باشد. دکتر بارانی پیاده سازی پروژه BPMS را یکی دیگر از برنامههای این مدیریت برشمرد و گفت: این پروژه نیز به منظور بررسی فرایندها، آموزش نیروی انسانی، کاهش هزینه های شرکت، کارآمدسازی امور روزانه، جلوگیری از اتلاف وقت و در نهایت تغییر و بهینهسازی فرایندهای سازمان انجام خواهد شد. مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت¬خیز جنوب اجرای طرح مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی را در حال تصویب و اجرایی شدن دانست و افزود: این مدل نیز به منظور ارزیابی و ارتقای سیستم منابع انسانی درنظر گرفته شده و از طریق آن همه فرآیندهای منابع انسانی به صورت جامع، نظام ند و یکپارچه بررسی می شوند تا در نهایت سازمان در بحث جذب، توسعه، نگهداری و انگیزش کارکنان بتواند موفق تر عمل نمايد.

مدیر منابع انسانی در پایان به حوزه آموزش و سلامت کارکنان پرداخت و گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن رفاهی و تفریحی و آموزشی شرکت، تصمیم گرفتیم با فرآهم نمودن زیرساخت های ارتباطی در دو مرکز آموزش و فنون و آموزش ستاد، دورههای مجازي مورد نیاز کارکنان به صورت آنلاین و آفلاین برگزار گردد.