رشد سود سهام شرکت کارگزاری بانک کارآفرین

مدیرعامل بانک کارآفرین از رشد سود ۵۷۳ درصدی برای هر سهم بانک کارآفرین خبر داد و تاکید کرد : در سال جاری هیچ گزارش حسابرسی غیر مقبولی از شرکتهای تابعه بانک دریافت نکردیم.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین با اعلام خبر رشد ۵۷۳ درصدی هر سهم بانک کارآفرین توضیح داد: اطلاعات و آمار تائید شده نشان می دهد که سود خالص شرکت کارگزاری بانک در شش ماهه ابتدای سال جاری منتهی به ۳۱ شهریور ماه به۵۲۳ میلیارد ریال رسیده است، که این میزان برای مدت مشابه سال ۹۸؛۷۸ میلیارد ریال بوده که نشان دهنده رشد۵۷۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل است. وی همچنین با تکیه بر آمار و ارقام تائید شده سود خالص صرافی بانک کارآفرین منتهی به شش ماهه ابتدای سال ۹۸، را ۶۱ میلیارد ریال خواند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۹به ۳۲۷ میلیارد ریال رسیده که رشد۴۳۵ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل را ثبت کرده است.

به گفته مدیرعامل بانک کارآفرین، سود شرکت لیزینگ کارآفرین در شهریور ۹۸ به ۶۴ میلیارد ریال رسید که این رقم با رشد ۳۳۶ درصدی در شهریور ۹۹ به ۲۷۹ میلیارد ریال رسید.

 

نقش حراست در پیشبرد اهداف و رشد شرکت ها

دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، نقش حراست را در پیشبرد اهداف شرکت بسیار موثر عنوان کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در گردهمایی کارکنان دفتر مدیریت حراست این شرکت اظهار داشت: حراست باید از پرسنل، اموال و دستاوردهای شرکت حفاظت و صیانت کند. دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه روسای شعب و مدیران با مشکلات اجرایی بسیاری مواجه هستند و حراست باید مرتفع و هموار کننده مسیر آنها باشد، افزود: حراست باید تخلف و تقلب را شناسایی و با تذکر و ارشاد ( امر به معروف و نهی از منکر) از انحراف جلوگیری کند. مدیرعامل بیمه دانا، داشتن شرکت کارآمد را باعث ایجاد منافع برای ذینفعان از قبیل کارکنان و بیمهگذاران دانست و خواستار افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر حراست با بخش های مختلف شرکت شد. دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا ابراز امیدواری کرد با برنامههای پیش روی مدیریت حراست، مخصوصاً استقرار کارشناسان حفاظت شعب در مناطق، شاهد افزایش بهره وری و رشد بیشتر این مجموعه باشیم.

حرکت در مسیر برنامه
استراتژیک و بودجهبندی

مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره بیمه سینا و هیئت همراه طی سفری به استان گلستان ضمن بازدید از دو مجموعه از بیمهگذاران بزرگ، با همکاران شعب این استان دیدار و گفتوگو کرد. دکتر رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان شعبه گنبدکاووس و گرگان، گزارشی از فعالیتهای شرکت در سالجاری ارائه و تصریح کرد: حرکت در مسیر برنامه استراتژیک و بودجهبندی موجب تحرک بیشتر همه ارکان از جمله شعب مختلف شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است. وی با اشاره به فرصتهای موجود در استان گلستان برای جذب بیمه گذار گفت: خوشبختانه بیمهگذاران بزرگ بسیار خوبی در این منطقه داریم که در دیداری که با برخی از آنها داشتیم از خدمات بیمه سینا ابراز رضایت کردند و همین امر میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای جذب مشتری مورد توجه شعب و شبکه فروش قرار بگیرد. مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفهای و تسریع در بررسی و پرداخت خسارتها به منظور تکریم مشتریان بیان داشت: اطمینان و اعتماد مهمترین سرمایه یک شرکت بیمه است که باید با ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش این سرمایه را افزایش داد.

خدمات ویژه بانک سامان
برای فعالان صنایع غذایی

بانک سامان باهدف حفظ و تأمین امنیت غذایی کشور، محصولات ویژهای را برای شرکتهای فعال در صنعت غذای کشور ارائه میدهد. صنایع غذایی در طول دو دهه گذشته به یکی از مهمترین صنایع کشور تبدیل شده و با توجه به امکانات موجود، مواد اولیه مناسب و ظرفیتهای فناوری، از پتانسیل بسیار بالایی برای رشد برخوردار است. در کنار این اهمیت حفظ و تأمین امنیت غذایی کشور بانک سامان را بر آن داشته تا از طریق اختصاص تیم بانکداری متخصص در این صنعت، خدمات و محصولاتی نو در حوزههای گوناگون ازجمله تأمین مالی و پرداختهای بینالمللی در اختیار فعالان این صنعت قرار دهد. در کنار این موضوع، بانک سامان با خدمترسانی سریعتر از دیگر رقبا توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند و از طریق همکاری با فعالان بزرگ این صنعت، تجربه گرانبهایی را برای ارائه خدمات بانکی و مالی بیاموزد. لازم به ذکر است که مشتریان ما در این صنعت در حوزههایی از قبیل لبنیات، شیرینی و شکلات، محصولات دامی و نوشیدنی فعالیت دارند.

حجت اله مهدیان تأکید کرد:

گروه بانک و بیمه: علیرضا ملاحتی - مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در سفر به استان کرمان، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی میکرد، از طرحهای تعاونی و اشتغالزایی در این استان بازدید کرد.

به گزارش روزنامه تجارت، حجتاله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تعاون به استان کرمان سفر کرده بود، در جریان این سفر طی بازدید از طرحهای تعاونی و اشتغالزایی استان کرمان گفت: بانک توسعه تعاون با ارائه محصولات مختلف در حوزه بانکداری و تخصیص تسهیلات اعتباری مختلف در خدمت همه مردم ایران خصوصا تعاونگران و مردم شریف استان کرمان است.

حجتاله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین به همراه محمدجواد کبیری معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واحدهای متعدد تعاونی و تولیدی استان کرمان بازدید کرد و در جریان پیشرفت امور و چالشهای این واحدها قرار گرفت.

در این سفر همچنین نشست مشترک مدیرعامل بانک توسعه تعاون با هیاترییسه و اعضای اتاق تعاون استان کرمان نیز برگزار شد که در این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص ضرورت تعامل و گسترش همکاریهای چندجانبه بانک توسعه تعاون و بخش تعاون پرداخته شد. تعدادی از تعاونیهای اتاق تعاون در این نشست، مشکلات خود را در حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون مطرح نموده و در این خصوص راهکارهای مقتضی به ایشان ارایه شد. حجتاله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بخش دیگری از نخستین روز از سفر به استان کرمان با حضور در نشست مشترک با استاندار کرمان، در همراهی با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسایل کلان اقتصادی در استان کرمان را مورد توجه و بررسی قرار دادند.

حجتاله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این جلسه تاکید کرد: بانک توسعه تعاون با تمام ظرفیتهای موجود خود، در خدمت اشتغال استان میباشد.

گفتنی است، این جلسات با حضور پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و حسنپور رییس مجمع نمایندگان استان برگزار شد. این گزارشات میافزاید مدیرعامل بانک توسعه تعاون با حضور در شعبه مرکزی کرمان، از تندیس سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی در شعبه کرمان این بانک پردهبرداری کرد.

در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابط عمومی و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه های دیجیتال برگزار شد، بانک سینا تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال را از آن خود کرد. در این رویداد که به بررسی کارآمدی روابط عمومی های نظام پولی و مالی در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ در ۴ فاز رشد، سازمان یافته، تاثیرگذار و حرفه ای رسانههای دیجیتال اختصاص داشت، این بانک حائز گواهینامه و تندیس رتبه برتر بلوغ هوش تجاری ایران در حوزه رسانه دیجیتال اخبار در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانههای دیجیتال شد.

این تندیس طی مراسمی با حضور عضو هیأت مدیره و قائم مقام بانک سینا و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مسئولان کنفرانس به بانک اهدا شد.

دکتر دانیالی در این مراسم با بیان آنکه در دنیای امروز، نگاه به روابط عمومی بسیار متفاوت از گذشته شده است، گفت: امروزه روابط عمومی ها از حالت سنتی خارج شده و نقشی مهم در جریان سازی و جهت دهی به سازمان در راستای تعیین خط مشی ها و راهبردهای سازمانی دارند. شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم گفت: قطعا پیشبرد برنامهها و پیاده سازی راهبردهای روابط عمومی، بدون حمایت ها و رهنمودهای اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل بانک، امکانپذیر نبود. امیدوارم با همدلی و همفکری حاکم بر روابط عمومی بانک، در پیاده سازی و اجرای بیش از پیش اهداف و برنامه های مدنظر، موفق باشیم.