اشتباه در زمینه تکریم ارباب رجوع پذیرفتنی نیست

گیلان_فرحی؛ سید محمد احمدی شهردار رشت در بازدید سرزده از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت با مجموعه مدیریت و پرسنل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد احمدی پس از بازدید از واحدهای مختلف سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در نشست با ریاست و مدیران این سازمان اظهار داشت: به دنبال خدمت صادقانه به شهروندان هستیم و باید تلاش نماییم در هر جایگاهی که قرار داریم برای رضای خداوند، خدمت به مردم و توسعه شهر گام بر داریم.

شهردار رشت بررسی نقاط ضعف و قوت سازمان ها را با اهمیت دانست و ادامه داد: اگر به مجموعه عملکردی سازمانی نقدی وارد است باید منصفانه، تمامی نقاط ضعف و قوت را شناسایی نماییم و به ارائه راهکار جهت تبدیل تهدیدها به فرصت ها بپردازیم. شهردار رشت بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: رفتار درست با مردم، تکریم و احترام به شهروندان از مباحث بسیار جدی و حائز اهمیت است که رعایت آن ضروری است و هیچ اشتباهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

 

رزمایش خودحفاظتی در شرکت گاز ایلام

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای رزمایش خود حفاظتی ادارات دولتی در ساختمان اداره گاز شهرستان ایلام خبر داد و گفت: این رزمایش شامل برنامه هایی با موضوعات آمادگی و استقرار کلیه کارکنان و نیروها برای زرمایش، اعلام رمز رزمایش، پخش نمودن صدای آژیر حمله در ساختمان، ترک اتاق محل کار و قفل کردن درب اتاقها توسط کارکنان و تجمع در محل امن شناسایی شده در محوطه اداره بوده است.

وی به اجرای دیگر برنامه ها در این رزمایش اشاره کرد و افزود: خروج خودروهای موجود در پارکینگ اداره و پراکنده نمودن آنها در مناطق امن، بستن درب های ورودی اداره به منظور کنترل تردد، انتقال اسناد دارای طبقه بندی به مکان امن و قطع آب و گاز ساختمان از دیگر برنامههای اجرایی در این رزمایش بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: استقرار نیروهای حراستی در حیاط پیرامونی و آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید موجود و نیز استقرار خودروهای آتش نشانی و امدادی برای رفع مشکلات از دیگر برنامههای خود حفاظتی در این شرکت بوده است.

اصلاح هندسی قوس حادثه خیز محور فرعی سوران _سراوان

سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان از اصلاح هندسی قوس و شعاع دید کیلومتر ۱۷ محور فرعی سوران _سراوان توسط نیروهای راهداری این اکیپ در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان، احمد بارک زهی اظهار داشت: این اقدام مهم راهداری به صورت امانی و با تلاش شبانه روزی ۸ نفر از راهداران اکیپ و پنج دستگاه ماشینآلات راهداری عملیاتی شد تا بدون واگذاری به پیمانکار شاهد صرفه جویی افزون بر ۱۰ میلیارد ریالی در اعتبارات اداره کل باشیم.

وی افزود: اصلاح این قوس با افزایش عرض محور از ۶ به حدود ۱۸ متر موجب افزایش شعاع دید راننده، کاهش سوانح جادهای، تسهیل در تردد و افزایش ضریب ایمنی شده است.

سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان گفت: همچنین طول این قوس اصلاح شده حدود ۳۰۰ متر بوده که عملیات اصلاح آن در کمتر از یک ماه اجرایی شد.

 

امضاء تفاهمنامه همکاری منابع طبیعی و دانشگاه بوعلی سینا

دانشگاه بوعلی سینا و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با هدف فرهنگسازی حفظ منابع طبیعی، ترویج پویش نهالکاری، امور مطالعاتی، پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در نشست همکاری مشترک دانشگاه بوعلی سینا و منابع طبیعی بیان کرد: این تفاهم نامه با هدف تداوم همکاری در زمینه توسعه نهالکاری، حفاظت از عرصه و اعیان جنگل ها و مراتع، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی و همکاریهای علمی، آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

اسفندیار خزائی گفت: دانشگاه بوعلی سینا ظرفیت بالائی برای فرهنگ سازی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی دارد و در زمینه تسهیل گری در حوزه منابع طبیعی نیز می تواند کمک زیادی به فرهنگ سازی در بین مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و ترویج و به روز شدن، از نیازها و ضروریات منابع طبیعی در بخش توسعه فرهنگی است، تاکید کرد: نباید به بهانه اجرای طرحهای گردشگری و سرمایهگذاری، منابع طبیعی نابود شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اظهار کرد: این مجموعه همه عرصه های ملی را زیر پوشش قرار داده و در حقیقت با زیست سالم و آرامش و زندگی مردم در ارتباط است. وی ابراز امیدواری کرد: با امضای این تفاهم نامه مشترک، دانشگاه بوعلی سینا و منابع طبیعی با دلسوزی به توسعه فرهنگی، حفاظت و حراست بیشتر از منابع ملی و طبیعی توجه کنند. وی اهمیت و جایگاه منابع طبیعی و صیانت از این سرمایههای عظیم ملی را یادآور شد و بیان کرد: امید می رود با انعقاد این تفاهم نامه در تقویت پوشش گیاهی، نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی، همگانی کردن پویش نهالکاری و توانمندسازی این حوزه کمک شود.

بهرهبرداری از سیستم اطفای حریق
بندر سجافی

خوزستان :همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سیستم اطفای حریق بندر تجاری سجافی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهرهبرداری رسید. عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در آیینی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مقامات و اعضای شورای اداری شهرستان هندیجان، سیستم اطفای حریق بندر تجاری سجافی با هدف ارتقای ایمنی شناورها، صیانت از اموال عمومی و عمل به مسئولیت های اجتماعی به بهره برداری رسید.

دریس با اشاره به اینکه برای احداث این پروژه عمرانی حدود ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی هزینه شده است، در تشریح ویژگی های این سامانه مقابله با حریق گفت: این سامانه مشتمل بر یک مخزن با گنجایش ۱۸۰ مترمکعب است که آب مورد نیاز برای دو پمپ با دبی ۲۵۰ متر مکعب در ساعت با فشار ۱۲ بار را تأمین میکند.

کشف ٢٠دستگاه ماینر درعلی آبادکتول

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان ازکشف وجمع آوری ۲۰دستگاه استخراج بیت کوین (ماینر)غیرمجازدرسطح شهرستان علی آبادکتول خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان مهندس بهرام قائمی افزود:درمانورتعمیرات وبهینه سازی شبکه های توزیع برق طی بازرسی صورت گرفته درشهرستان علی آبادکتول ۲۰دستگاه استخراج ارزدیجیتال کشف وضبط شد. وی دستگاه های استخراج ارزدیجیتال راازجمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کردوگفت:ازابتدای سال ۲۷۸دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف وشناسایی شده است که باکشفیات امروز به تعدادماینرهای ضبط شده افزوده گردید. معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهارکرد:افزایش قابلیت اطمینان وتاب آوری شبکه ازجمله اقداماتی به منظورمدیریت بارصورت گرفت تاخاموشی هارابه حداقل کاهش دهیم.قائمی همچنین آراستگی ظاهری شبکه ومبلمان شهری استفاده هدفمندازاعتبارات بهره برداری ارزیابی عملیاتی بهره برداری ارتقاسطح آمادگی کارکنان به منظورمقابله بابحران وهم افزایی ایمنی وکاهش خسارت غیرمستقیم حوادث ناشی ازاهداف دیگراین مانوردرشهرستان عنوان نمود.

مديرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس مطرح کرد:

طي سال های اخير، متوليان امر براي توسعه صادرات محصولات فولادي کشور برنامه ريزيهايي داشتهاند که توليدکنندگان توانستهاند با استفاده از شرايط فراهم شده، صادرات فولاد کشور را افزايش دهند. بااینحال، بسياري از واحدهاي فولادي در زنجيره توليد اين محصول، دور از مرزها هستند و ناچار بهصرف هزينه بيشتر براي انتقال محصول به مرزها و گمرکات کشور و طی کردن مراحل و بوروکراسیهای اداري صادرات میشوند. اين در حالي است که صنايع مستقر در منطقه ويژه خلیجفارس توانستهاند با استفاده از امکانات سختافزاری و نرمافزاری موجود در اين منطقه، سرعت صادرات خود را افزايش دهند.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی منطقه ويژه اقتصادی خلیجفارس، مديرعامل شرکت صبا فولاد خلیجفارس در جهت بررسي مزیتهای صادراتي این منطقه عظیم اقتصادی نقطه نظراتی دارد، «سعيد بزرگي» معتقد است که يکپارچگي توليد محصول تا بارگيري آن در کشتي مهمترین مزيت منطقه ويژه خلیجفارس است که به فرايند صادرات سرعت بيشتري میبخشد.

مديرعامل شرکت صبا فولاد خلیجفارس عنوان کرد: صبا فولاد قصد دارد با استفاده از امکانات منطقه ويژه، حداقل ۵۰ درصد از محصولات خود را در سال جاري صادر کند. منطقه ويژه اقتصادي خلیجفارس ویژگیهایی دارد که آن را به بستري مناسب براي توليد فولاد تبديل میکند. ازجمله عوامل مهم در استقرار کارخانه صبا فولاد خلیجفارس در اين منطقه، دسترسي آسان و قابلاتکا به برق و گاز مطمئن با قرارگيري در کنار خطوط اصلي لوله انتقال گاز بوده است. همچنين، با توجه به موقعيت مکاني کارخانه صبا فولاد خلیجفارس و نزديکي آن به دريا، امکان توليد آب شيرين با روشهای مختلف وجود دارد. در همين حال، اين شرکت به آبهای آزاد و بینالمللی دسترسي دارد که فرايند صادرات محصولات و واردات مواد اوليه را براي آن تسهيل میکند.

با توجه به مزیتهای يادشده، منطقه ويژه اقتصادی خلیجفارس مورد توجه مجموعه سرمایهگذاران قرار گرفت و آنها تصميم گرفتند کارخانه صبا فولاد خلیجفارس در منطقه ويژه اقتصادی خلیجفارس احداث شود. بهعبارتدیگر، عاملي که باعث شد صبا فولاد در منطقه ويژه حاضر شود استفاده از مزاياي مناطق ويژه اقتصادي براي توليدکنندگان بوده است. بهطورکلی، هنگامیکه در بخشي مانند منطقه ويژه خلیجفارس با تمرکز صنايع مختلف مواجه هستيم، امکان ايجاد زیرساختها و امکانات مشترک براي همه صنايع مستقر به وجود خواهد آمد و اين عامل به پيشرفت صنايع کمک شاياني
خواهد کرد.

منطقه ويژه خلیجفارس همه نيازهاي لازم براي راهاندازی يک شرکت اعم از آب، برق، گاز و ساير امکانات زيرساختي را به فراخور موقعيت فراهم میکند و بهطور کامل در اختيار آنها قرار میدهد. امکانات ريلي براي حمل و بارگيري، معافیتها و شرايط ويژه کليِ مناطق آزاد ازجمله جذابیتهایی است که همواره سرمایهگذاران را براي حضور در اين مناطق براي سرمایهگذاری و توليد ترغيب میکند.

سعید بزرگی در این رابطه افزود: امکانات منطقه ويژه براي صادرکنندگان باعث افزايش قدرت رقابت توليدکنندگان مستقر در اين منطقه با رقباي داخلي و بینالمللی شده است و اين منطقه يک اسکله ويژه اختصاصي براي صادرات و واردات فله مواد معدني و فلزي دارد که شرکتهای حاضر در منطقه ويژه از آن بهعنوان پايانه صادراتي خود استفاده میکنند.

وی بیان داشت: امکانات صبا فولاد، ازجمله اسکله صادراتي، سرعت عمل آن را در امر صادرات بهشدت افزايش داده است و با توجه بهسرعت صادرات از منطقه، محصول هیچگاه در منطقه ويژه و شرکتهای توليدي انبار نمیشود؛ بهاینترتیب، محصول بهصورت مکانيزه مستقیماً از انبار شرکتها به کشتي بارگيري و به مقاصد صادراتي ارسال که به اين فرايند، «بارگيري يکسره» گفته میشود.

بزرگی حضور در منطقه ويژه را یک مزیت صادراتی دانست و در این خصوص تشریح کرد: فرايند بارگيري يکسره امکان بسيار مؤثر و مفيدي براي توليدکنندگان در منطقه ويژه است؛ زيرا اگر اين توليدکنندگان قصد داشته باشند محصول خود را در منطقه انبار و بعد آن را بارگيري کنند، هزینههای آنها بهشدت افزايش مییابد و ازنظر زماني، در مضيقه قرار میگیرند؛ ضمن اينکه در بخش فروش، توليدکننده نيز به دليل عدم فروش، دچار حواشي میشود؛ بااینحال، رقباي توليدکنندگان حاضر در منطقه ويژه از چنين امکاناتي برخوردار نيستند و البته شرکت صبا فولاد خلیجفارس، به دليل توليد بريکت گرم، رقيبي در ايران ندارد، اما اين شرايط پايدار نيست و احتمالاً رقبايي در اين زمينه به ميدان خواهند آمد.

مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای شقوق مختلف حمل و نقل کالا به خصوص حمل کانتینر، از طریق شبکه سراسری راه آهن در بندرامیرآباد فراهم میباشد، از حمل ریلی TEU ۵۰ کانتینر لوازم خودرو از بندرامیرآباد به منطقه ویژه اقتصادی کرمان خبر داد.

محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد در گفتگو با واحد روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه تمام ظرفیتهای لجستیکی و تجهیزاتی مدرن و راهبردی، توان ریلی، حمل ترکیبی و شقوق مختلف حمل و نقل کالا در بندرامیرآباد در جهت تأمین کالاهای اساسی مایحتاج مردم و لوازم اولیه صنایع کشور به کار گرفته شده است ، اظهار داشت برای نخستین بارTEU ۵۰ کانتینر لوازم خودرو از کشور چین و از طریق بندر آکتائو قزاقستان به بندرامیرآباد ترانزیت و سپس با حمل ریلی به منطقه ویژه اقتصادی کرمان بندرامیرآباد ارسال شد.

مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد به مقرون به صرفه بودن هزینههای تمام شده حمل دریایی این گونه کالاها از کشور چین نسبت به شقوق دیگر حمل کالا اشاره کرد و یادآور شد زیرساختهای موجود در بندرامیرآباد از قبیل ۲۵ کیلومتر شبکه ریلی داخلی و اتصال آن به شبکه سراسری راه آهن، قرارگیری در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب و همچنین با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و استراتژیک بندری، بازرگانان را جهت حمل و ترانزیت ایمن و ارزان کالا و کانتینر از مسیر بندرامیرآباد ترغیب میکند.

مدیرکل بندرامیرآباد با اشاره به واردات رسمی حدود یک میلیارد دلار لوازم خودرو در سال به کشور و روند فزاینده تولید خودرو و نیاز بالای این نوع کالاها در بازار ، بر افزایش واردات و ترانزیت این قبیل کالاها از بنادر تأکید کرد.

سعیدی پور در پایان، میزان رشد حمل ریلی کالاهای وارداتی از بندرامیرآباد به سایر نقاط کشور و همچنین ترانزیت به سایر کشورها را در سال جاری مناسب ارزیابی کرد و از برنامه ریزیهای مدون جهت تبدیل شدن بندرامیرآباد به بندر کانونی حمل کانتینری کالا در شمال کشور خبر داد.

صورتهای مالی سال ۹۸ شهری و روستایی و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب استان قم به تصویب مجمع عمومی این شرکت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلسه مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم به منظور بررسی و تصویب صورتهای مالی سال ۹۸ شهری و روستایی و بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان قم به صورت ویدئوکنفرانس به ریاست مهندس خشایی معاون برنامهریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۸ این شرکت پرداخت و توسعه ۳۱ کیلومتری شبکه آب شهری، بهسازی ۴ حلقه چاه و شستشوی ۴۰ هزار مترمکعب مخزن را از جمله اقدامات انجام گرفته در سال گذشته برشمرد.

وی آببندی مخازن شهری به حجم ۷۵۰۰ مترمکعب، تست کنتور ۲۵۰۰ مشترک خانگی با میانگین مصرف ۵ مترمکعب، شناسایی ۴۷۲ فقره انشعاب غیرمجاز و اصلاح و بازسازی شبکه به میزان ۲۰ کیلومتر، حذف قبوض کاغذی و ارسال پیامکی صورتحسابها، ثبت ۱۴۶ هزار تماس ورودی به مرکز ۱۲۲ و ارائه ۹۰ هزار مورد پاسخگویی توسط این مرکز را از دیگر اقدامات سال ۹۸ شرکت آب و فاضلاب شهری استان قم برشمرد. دکتر علی جان صادق پور در ادامه به تشریح برخی از چالشهای پیش روی شرکت آب و فاضلاب پرداخت و ورودی آبهای سطحی در زمان بارشها به شبکه فاضلاب شهر را از جمله مشکلات و چالشها برشمرد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه به تشریح صورتهای مالی سال ۹۸ شرکت پرداخت که پس از گزارشهای تحلیلی و نظرات کارشناسی معاونین و نمایندگان معاونتهای تخصصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و اعلام مطلوبیت از تمام جنبههای با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری توسط حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی سال ۹۸ شرکت آب و فاضلاب شهری به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : با حضور استاندار بوشهر ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ، امام جمعه گناوه و فرماندار شهرستان گناوه و مسئولین محلی عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق ساحلی شهر گناوه آغاز شد. عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح طرحهای عمرانی، خدماتی و آمورشی در شهرستان گناوه با تبریک ایامالله دهه فجر از افتتاح و آغاز ساخت ۴۵ پروژه در گناوه خبر داد و اظهار داشت: برای افتتاح و اجرای این پروژهها ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است. وی، با بیان اینکه افتتاح و اجرای پروژهها قابل قیاس با سال گذشته نیست تصریح کرد: طرحهای مهمی در ایامالله دهه فجر در گناوه افتتاح شده که ادامه شبکه فاضلاب از آن جمله است. استاندار بوشهر ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و قدردانی از تلاشهای انجام شده در عرصه اجرای طرح فاضلاب در گناوه افزود: عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق ساحلی گناوه به طول ۱۶ کیلومتر برای استفاده ۲ هزار و ۵۰۰ مشترک با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور آغاز شد. گراوند با تاکید بر توسعه طرحهای جمعآوری شبکه فاضلاب در استان تصریح کرد: مجهز شدن تمام شهرهای ساحلی استان بوشهر به شبکه جمع آوری و رفع فاضلاب در اولویت قرار دارد و از طرحهای ضروری است.

هادی نباتی نژاد، از حضور فعال و موثر شرکت های گروه فولاد مبارکه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد. مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه صنعت فولاد ایران اسلامی نشانه بارزی از اتکا به توانمندی متخصصان داخلی است، به ارتقا رتبه ایران اسلامی در تولید فولاد در جهان از جایگاه چهلمین کشور تولید کننده فولاد در سال ۵۷ به دهمین کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت: حضور در نمایشگاه های بین المللی فرصت مناسبی برای نمایش توانمندیها و ظرفیت ها، معرفی فناوری های تولید، تبادل و تقویت دانش و اطلاعات و مناسبات کاری و انعقاد قراردادهای همکاری با شرکت ها و مراکز علمی و تحقیقاتی است و همواره در طول سالهای متوالی، بومی سازی و تکیه بر توان، تعهد و تخصص متخصصین و شرکت های داخلی دغدغه اصلی شرکت فولاد مبارکه بوده که بومی سازی هزاران تجهیز و قطعه در شرکت های گروه فولاد مبارکه، یکی از بزرگترین افتخارات این گروه صنعتی به شمار می رود. وی برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی در سال جهش تولید را در افزایش توان داخلی شرکت های فولادی در تولید، بهره گیری از دانش و فناوری و در نهایت بومی سازی و خود اتکایی موثر دانست و افزود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی ظرفیت های گروه فولاد مبارکه در زمینه های تولید، بومی سازی، فروش و صادرات، برنامه های توسعه شرکت فولاد مبارکه به ویژه در زمینه بهره گیری از نسل چهارم تکنولوژی و ابر پروژه نورد گرم دو شرکت فولادمبارکه مزین به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اطلاع رسانی خواهد شد. مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه این نمایشگاه را فرصت مغتنمی برای تقویت مناسبات فی مابین شرکت های فولادی و سایر شرکت های فعال در حوزه معدن، صنایع معدنی، ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری، کورههای صنعتی و عملیات حرارتی، نسوزها و متالورژی عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه ، اقدام موثری در جهت معرفی شرکت های باتجربه و دانش بنیان فعال در این حوزه میباشد و در نهایت تاثیرگزاری مستقیمی در افزایش و جهش تولید، بومی سازی و در نهایت رونق کسب و کار در عرصه فولاد و صنایع وابسته خواهد داشت. بنا بر این گزارش، نمایشگاه متالورژی(ایران متافو) امروز با حضور مهندس صادق نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت، مهندس وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو ، مدیران و اعضای هیات مدیره گروه فولادمبارکه و دیگر فعالان این عرصه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شده و شرکت های فولادهرمزگان، فولادامیرکبیر، گروه فولاد متیل، گروه توکافولاد، گروه آتیه فولادنقش جهان، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، شرکت مهندسی فولادمبارکه، شرکت ایریسا و شرکت فلز تدارک از گروه فولادمبارکه در آن حضور دارند.