معرفی ۲۰۳ هزار متقاضی طرح ملی مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن از معرفی ۲۰۳ هزار متقاضی طرح ملی مسکن به بانک خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴۱ هزار متقاضی ۵۶۰۰ میلیارد تومان آورده اولیه را واریز کردهاند.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، محمدحسن علمداری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۲ هزار و ۹۵۷ نفر پذیرفته شده نهایی طرح اقدام ملی مسکن برای معرفی به پروژههای اقدام ملی مسکن به بانک معرفی شدهاند از واریز وجوه اولیه توسط ۱۴۱ هزار و ۲۶۶ متقاضی طبق تازهترین آمار خبر داد.

محمدحسن علمداری ادامه داد: از محل واریز وجوه اولیه ۱۴۱ هزار و ۲۶۶ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۵۶۰۰ میلیارد تومان به پروژهها تزریق شده است.

وی عضو هیات مدیره بانک مسکن با یادآوری اینکه تاکنون ۴۱۰ پروژه (۲۷۱۲۴ واحد) به بانک معرفی شده است، گفت: ۷۵ پروژه (۲۳۹۵ واحد) در دفترخانهها آماده امضای قرارداد هستند. همچنین، ۷۱ قرارداد (۶۷۳۴ واحد)به امضا رسیده که برای آن تعداد نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.

 

موفقیت موسسه ملل در تحقق برنامه ها واهداف

قائم مقام موسسه اعتباری ملل ضمن اشاره به تحقق اهداف از پیش تعیین شده در سال جاری گفت انتظار می رود که امسال ٍEPS خوبی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، آقای مروجی بیان کرد: در سال های گذشته طرح ها و پروژه هایی را به اجرا درآوردیم که در سال جاری به بهره برداری رسیدند لذا پیش بینی میکنیم که سهام موسسه از این عملکرد رشد خوبی داشته باشد

ایشان افزود به همه کسانی که سرمایه خود را وارد بورس کرده اند توصیه میکنیم که بیشتر سهام دار باشند تا نوسان گیر چون این ورطه یک دنیای کاملا تخصصی و حساب شده است که خدایی نکرده در صورت عدم اطلاع و بر اساس اتفاقات هیجانی سرمایه های زندگی خود را در معرض آسیب قرار ندهید.

قائم مقام موسسه اعتباری ملل در خصوص کنترل تورم گفت: تازمانی دولت بر روی اقلام و کالاها سوبسید و یارانه در نظر بگیرید امکان مهار تورم و رفع رکود وجود ندارد. لذا برای مهار تورم می بایست نرخ اقلام را با جامعه جهانی سازگار کنیم.

دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی شد

رییس کل بیمه مرکزی حکم مدیرعاملی شرکت بیمه رازی را برای علی جباری امضا کرد و با این حکم جباری مدیرعامل بیمه رازی شد. دکتر غلامرضا سلیمانی با تاکید بر دانش و تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند دکتر علی جباری ابراز امیدواری کرد تا با مساعی مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره و کارکنان ، شاهد تحقق اهداف بیمه رازی باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی ، در حکم رییس کل برتلاش در جهت استفاده از ظرفیت های موجود و افزایش پرتفوی شرکت تاکید شده است . از دیگر انتظارات بیمه مرکزی ایران به عنوان نهاد ناظر از مدیریت جدید شرکت بیمه رازی تلاش برای تقویت حاکمیت شرکتی، پیگیری وصول مطالبات شرکت و تلاش برای استفاده از ظرفیت های موجود و افزایش پرتفوی شرکت با حفظ سطح توانگری، تقویت کنترل های داخلی و سالم سازی فرایندها است. دکتر علی جباری که تجربه فعالیت در دو بخش مدیریت و اجرا را باهم دارد، مدیریت او در صندوق تامین خسارت های بدنی به ویژه در بخش صیانت از منابع صندوق و فعالیتش در معاونت مالی اداری شرکت بیمه ایران نشان می دهد ، ماموریت هایی که بیمه مرکزی برعهده او گذاشته است ، محقق خواهد شد. دکتر جباری در صندوق تامین خسارت های بدنی، توانست سهم جبران خسارات جانی بیمه شخص ثالث توسط آن صندوق را به ۲۰ درصد افزایش دهد که همین نقش موجب شد تا صندوق به شکل بیمه گر اتکایی در کنار شرکت های بیمه باشد و در جمع هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران قرار گیرد. توجه دکتر جباری به توسعه خدمات در اقصی نقاط کشور در دوره مدیریت قبلی او می تواند نوید دهنده بهره مندی بیشتر بیمه رازی ازتمام ظرفیت کشورمان در راستای تحقق برنامه هایش باشد . شفافیت صورت های مالی و صیانت از منابع صندوق یکی دیگر از ویژگی های مدیریت دکتر جباری است که این بار سکاندار بیمه رازی شده است. گفتنی است، مدیر عاملی صندوق تامین خسارت های بدنی، قائم مقام و عضو موظف هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران از جمله سوابق دکتر علی جباری می باشد.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت

گروه بانک و بیمه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ضمن حضور در غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و گفتوگو با حجتاله صیدی، مدیرعامل بانک گفت: شیوه جدید مدیریت تامین مالی بانک صادرات ایران در الگوی زنجیرهای تامین مالی طرحهای نفت، گاز و پتروشیمی نشاندهنده رویکردی مثبت و ورودی نوآورانه است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، علی آقامحمدی در بازدید از غرفه بانک صادرات ایران در دومین نمایشگاه بینالمللی پتروشیمی درباره نقش این بانک در حمایت از تولیدات داخلی این صنعت گفت: جهتگیری بانک صادرات ایران به سمت بخش نفت، گاز و پتروشیمی اقدامی مثبت محسوب میشود، زیرا این رشته از صنعت ریسکهایی مانند عدم برگشت سرمایه را ندارد.

وی با بیان اینکه حسن اینگونه از تامین مالی، تولید سریع ثروت و رفع مشکلات در جریان اجرای پروژههاست، اظهار کرد: با این الگو، سازندگان داخلی توان رقابت با تولید کنندگان خارجی را خواهند داشت و این بازار، سهم ایرانیها خواهد شد.

آقامحمدی با اشاره به اینکه با این همت ٨٥ درصد از صنعت پتروشیمی، ساخت داخل خواهد بود، ادامه داد: بانک صادرات ایران در طرح اوراق گام که به تازگی در بانکها آغاز شده است نیز شروع خوبی داشت و منابع خوبی را به ایران خودرو اختصاص داد.

آقامحمدی افزود: چنانچه طرح پرداخت زنجیرهای ادامه یابد، شاهد تحولات چشمگیری در صنایع بزرگ داخلی به ویژه صنعت با اهمیت پتروشیمی خواهیم بود.

حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این دیدار گفت: بانک صادرات ایران بعد از آن که توانست از زیان انباشته به سود برسد و سهم خود را در بازار یک و نیم درصد افزایش دهد، نقش بزرگی در توسعه اقتصادی کشور برای خود تعریف کرد.

وی افزود: بخش بزرگی از منابع بانک صادرات ایران به طرحهای زیربنایی شامل پروژههای بلندمدت که بازگشت پول تضمین شدهای دارند و موجب توسعه اقتصادی کشور میشوند، اختصاص یافته است.

مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان این که سهم مناسبی از منابع بانک به صنایع پیشران اختصاص یافته است، افزود: در سال ٩٩ مبلغ ١٥ هزار میلیارد تومان به شکل نقدی در حوزههای زیربنایی هزینه شد و این طرح با سه برابر گردشی که دارد و با مبلغی بین ٤٥ تا ٥٠ هزار میلیارد تومان به صورت اعتباری، پیشرفت پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سیمان را موجب خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: بانک صادرات ایران، مصمم است با تامین مالی پروژههای بزرگ کشور، نقش واقعی خود را در اقتصاد ایفا کند.

مراسم تودیع و معارفه عضو جدید هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران با حضور مدیرعامل، هیات مدیره، معاونین و مدیران این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مدیرعامل این بانک ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خانم تانیا یغمایی در این بانک گفت: به اذعان همه مدیران بانک توسعه صادرات، خانم یغمایی طی بیش از چهار سال همکاری با حسن خلق، آرامش و برخورد حرفه ای نام نیک از خود به جای گذاشته اند.

دکتر صالح آبادی اذعان داشت: خانم یغمایی در حوزه فعالیت خود بسیار حرفه ای، صریح و صادقانه عمل کرده اند و امیدواریم از تجربیات ایشان در آینده استفاده نیز بهره مند شویم. وی با اعلام اینکه خانم یغمایی در سمت مشاور، همکاری های خود را با بانک توسعه صادرات ایران ادامه خواهد داد، گفت: سرکار خانم دکتر نجفی نیز از ویژگی هایی چون سعه صدر، متانت و تخصص در حوزه بانک های توسعه ای برخوردارند و جایگزین مناسبی برای خانم یغمایی در بانک خواهند بود. صالح آبادی به سابقه فعالیت خانم نجفی در صندوق توسعه ملی، بانک صنعت و معدن و سازمان هدف مندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: امیدوارم ایشان با همراهی و همدلی هرچه بیشتردر جریان امور بانک قرار گرفته و منشا اثرات مثبت و خیر برای این بانک توسعه ای و جامعه صادراتی کشور باشند.