استفاده از تست ایفرد در گاز استان ایلام

عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور ارزیابی سطح آمادگی جسمانی نیروهای امداد و گازبان برای پاسخ، واکنش و اقدام در محیط کار با توجه به نوع کار و ماهیت شغلی آنان مطابق دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران، از طریق برگزاری آزمون آمادگی جسمانی در ۴ روز با همکاری واحدهای بهره برداری و HSE انجام شد.

وی افزود: مواد این تست شامل بارفیکس، پرش جفت پا، دراز نشست، دو ۴۵ متر و دو ۵۴۰ متر بوده که در این آزمون میزان سرعت و قدرت انفجاری ماهیچه ها، استقامت و چابکی نیروهای امداد و گازبان توسط داوران ارزیابی شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه در مرحله اول این آزمون مجموعاً ۱۲۵ نفر از پرسنل امداد و گازبان استان شرکت کرده اند، اظهار داشت: آزمون پرسنل شهرستانهای حوزه مرکز و شمال استان و همچنین نواحی مهران، صالح آباد و ملکشاهی در دو گروه در شهر ایلام برگزار شد.

شمس الهی گفت : داوری و نظارت این موضوع توسط هیأت آمادگی جسمانی تربیت بدنی استان انجام شده است و در این راستا پنج نفر از داوران برجسته استان برای همکاری و اجرای این ارزیابی، تعیین شدند.

 

آماده سازی آزادراه غدیر برای بهرهبرداری

عالیه رضوانی استاندار البرز در بازدید از روند آماده سازی آزادراه غدیر برای بهرهبرداری که با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، گفت: بیشترین منفعت این پروژه متوجه مردم البرز است چراکه با کاهش چشمگیر ترافیک، تسهیل و تسریع در تردد و کاهش آلودگی هوا بواسطه احتراق سوخت خودروها در ترافیک همراه خواهد بود. عزیزالله شهبازی با بیان اینکه پروژه های بزرگی در البرز پس از سال ها انتظار در ماه های اخیر افتتاح شد، افزود: منطقه یک آزادراه تهران_ شمال نیز بعد از ۲۵ سال انتظار و مطالبه مردم و ۱۴ کیلومتر اتوبان شهید همت در البرز پس از ۱۲ سال زیر بار ترافیک رفت. وی با اشاره به اینکه پروژه آزادراه غدیر که در دولت تدبیر و امید به طول ۱۵۸ کیلومتر آغاز شد در زمانبندی مقرر دنبال شد و اکنون به ایستگاه پایانی رسیده که می توان گفت اقدامی بزرگ و قابل تقدیر است،اظهار کرد: این پروژه در ۷ اسفند ماه امسال به صورت رسمی به بهرهبرداری می رسد و مردم ۱۴ استان کشور از مزایای تردد در آن بهره مند می شوند، همچنین مردم البرز از بار ترافیک ملی رها می شوند. استاندار البرز با بیان اینکه بیشترین منفعت این پروژه متوجه مردم البرز است چراکه با کاهش چشمگیر ترافیک، تسهیل و تسریع در تردد و کاهش آلودگی هوا بواسطه احتراق سوخت خودروها در ترافیک همراه خواهد بود،خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ درصد بار ترافیک محورهای مواصلاتی البرز کاهش می یابد و انتقال بار و تردد خودروهای سنگین با سهولت و امنیت بیشتری صورت می گیرد.

تجهیز سایت تطبیق مدارک داوطلبان

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج از آغاز فرایند تجهیز سایت تطبیق مدارک داوطلبان شوراهای اسلامی شهر کرج در فرمانداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، غفور قاسم پور فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج با اعلام این خبر افزود: اگر چه فرایند نامنویسی نامزدها در انتخابات غیر حضوری است اما در قانون قید شده افراد برای نامنویسی باید به وزارت کشور و فرمانداریها مراجعه کنند، برای اجرای این بخش از قانون، داوطلب انتخابات که قبلا ثبت نام غیر حضوری کرده در ساعت معین دعوت میشود و برای تایید مشخصات خود به پرسشنامهای که حسب اطلاعات ارائه شده از قبل تنظیم شده، با مشخصات وی تطبیق داده می شود.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج افزود: به همین منظور آماده سازی سایت تطبیق مدارک داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در محل فرمانداری کرج آغاز شده است.

فرماندار کرج گفت: تلاش می شود با درنظر گرفتن اصول فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی داوطلبان شهرهای شهرستان کرج بصورت مجزا و تفکیک شده در ایستگاه سایت تطبیق مدارک خود حضور پیدا کنند.

فرایند بررسی مدارک داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ۲۰ اسفندماه انجام خواهد شد.

بهره برداری از ٦ طرح مخابراتی

مدیر مخابرات منطقه قم در گفت و گو با خبرنگاران از راه اندازی ۶ طرح مخابراتی با هزینهای بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا این طرحها بدون افتتاح رسمی در اختیار هم استانیهای عزیز قرار گرفت.

وی این طرحها را شامل ۱- توسعه و اجرای شبکه فیبر نوری به طول ۵۹ کیلومتر ۲- توسعه و اجرای شبکه مسی به طول ۵ کیلومتر ۳- نصب و راه اندازی ۴ سایت بی تی اس تلفن همراه ۵- تکمیل و توسعه شبکه G۳ و G۴ در استان ۶-توسعه پورتهای VDSL و اتصال ۸۰ مرکز آموزشی به فیبرنوری عنوان کرد که با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدهاند.

وی در ادامه از اختصاص ۶۲۴ هزار و ۹۸۵ خط تلفن ثابت به شهروندان قمی خبر داد و گفت: ۱۵۵ روستای استان که دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار میباشند نیز به شبکههای مخابراتی متصل هستند که ۹۲ روستا از این روستاها از بستر فیبر نوری استفاده میکنند.

شایان ذکر است که بیش از ۲ هزار کیلومتر از بسترهای مخابراتی در سطح استان فیبرنوری میباشد.

اجرای طرح بازرسی ازادارات گازرسانی دراستان مرکزی

درراستای حسن اجرای ضوابط ودستورالعملهای مصوب وابلاغی درخصوص اعمال آخرین تعرفه های فروش انشعاب گازبهاء ودیگرقوانین جاری ،طرح نظارتی ازخدمات دولتی توسط سازمان صنعت ومعدن وتجارت استان مرکزی ،صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی محمدرضاسمیعی مدیرعامل این شرکت به آمادگی کامل کارکنان خدوم شرکت جهت پاسخگویی به مسایل ومشکلات مردم وارباب رجوع اشاره کرد و گفت: با توجه به ایجاد سامانه ارتباط بامشتریان در شرکت باتلفن گویای۳۲۴۱۲۰۶۶ بااطلاع رسانی کامل به متقاضیان ومشترکین درتمام نقاط استان مرکزی به عنوان درگاه ارتباطی ، این شرکت آمادگی کامل جهت پاسخگویی ورفع مشکلات مردم درخصوص گازرسانی درکمترین زمان ممکن را دارد.درادامه حیدری رئیس بهره برداری مرکزاستان شرکت گازاستان مرکزی درجهت طرح تکریم ارباب رجوع وهمچنین جلوگیری ازتردد درنواحی مختلف درسطح استان به خدمات ارزنده دفاتر پیشخوان دولت اشاره کردوگفت:این درگاه نیز مورد توجه جهت تسریع کارهای مشترکین محترم برای رفع اشکال ورسیدن به پاسخهای خودمی باشد.وی گفت: مشترکین محترم می توانند از تلفن گویا شرکت گاز استان مرکزی با شماره تلفن های ۳۳۸۹۲ و ۳۳۸۹۴ و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه درخصوص ارائه شماره کنتورودریافت مبلغ صورتحساب استفاده نمایند و نیز ۱۸نوع خدمت از۲۲نوع خدمت پیش بینی شده بصورت غیرحضوری ودر دفاترپیشخوان انجام می شود که بافراهم شدن زیرساختهای مربوطه درشرکت،ازکلیه این خدمات بصورت الکترونیکی درسامانه شرکت بهره برداری خواهدشد.لازم به ذکراست که درآخربازرسان پس ازتوضیحات ذکرشده به راستی آزمایی وبازدیدازدفاترومدارک ومستندات موجود پرداخته ،ومسئولین مرتبط نیز به توضیحات لازم پرداختند.

آغاز ثبت نام تسهیلات مجتمع های خدماتی_رفاهی بین جاده ای

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ثبت نام مجتمع های خدماتی_رفاهی بین جاده ای آسیب دیده بخاطر شیوع بیماری کرونا برای دریافت تسهیلات از تاریخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۹انجام می پذیرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان داریوش حسینی در گفت و گویی با بیان اینکه ثبت نام مجتمع های خدماتی_رفاهی بین جاده ای آسیب دیده بخاطر شیوع بیماری کرونا برای دریافت تسهیلات از تاریخ ۲۷/۱۱/۹۹شروع شده و به صورت محدود انجام می شود، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا تعطیلی تعداد زیادی از مشاغل بخصوص در حوزه حمل و نقل(برون شهری،ریلی و هوایی)را در پی داشته که سبب متضرر شدن بسیاری از افراد و شرکت ها در این حوزه شده است.

در مراسم پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر ؛

به منظور شناسایی، جمعآوری و طبقهبندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستمهای تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب طبق روال هر سال همزمان با روز جهانی تالابها برگزار شد.

جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اهدا شد.

در این مراسم به منظور قدردانی از اقدامات شایسته و زحمات بیشائبه حافظان تالابهای کشور، از محیطبانان نمونه تالابی نیز تجلیل شد. حجتالله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران در آیین رویداد روز جهانی تالابها در بندرخمیر با اشاره به اینکه برای حفظ تالابها از دولت و دولتمردان کاری ساخته نیست، افزود: ابتدا باید مردم به این باور و پذیرش برسند که تالاب یک سرمایه است که پس از پذیرفتن این موضوع در واقع به خودی خود از این نعمت خدادادی و میراث کهن حفاظت میکنند.

وی بیان داشت: حفاظت از تالابها، محیط زیست، میراث فرهنگی و هرچیزی که دارای سرمایه و ارزش است، در درجه نخست باید در باور و دل و جان اتفاق بیافتد. دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران اظهارداشت: باید خدا را شاکر باشیم که مدیران و مسوولان ما به این سرمایههای فرهنگی (تالابها) توجه دارند. ایوبی با اشاره به اینکه خمیر از جمله شهرهایی است که به شبکه شهرهای جهانی یادگیرنده پیوست، گفت: این جای بسی افتخار برای ایران، استان هرمزگان و شهر تالابی خمیر است. وی خطاب به جوانان شهر تاریخی خمیر گفت: اگر شما بخواهید شهر جهانی شود، باید بر روی تمایزها، مزیتها و آن چیزی که شما دارید و دیگران از آن بی بهره هستند، سرمایه گذاری کنید.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران یادآورشد: تالاب خورخوران، آداب و رسوم، فرهنگ و تاریخ کهن بندرخمیر از جمله مزیتهایی این شهر تالابی است که باید آن را برجسته کرد که با جذاب بودن و جهانی شدن آن، مردم دنیا در مقابل شما سرتعظیم فرود خواهند آورد. وی با اشاره به اینکه فرا گرفتن آموزش و یادگیری در کنار میراث فرهنگی ، دو روی یک سکه هستند که باید به آن بپردازدیم، اذغان داشت: اگر دنیا بخواهد میزان رفتار متمدنانه مردم را بسنجد، به چگونگی رفتار انسانها با آب، هوا و طبعیت مینگرد که این امر به خوبی در خمیر مشهود بود. ایوبی گفت: رفتار درست و متمدنانه با طبیعت نشان دهنده یک فرهنگ عمیق است که ریشه در دین، آیین و فرهنگمان دارد و مردم بویژه جوانان خوشفکر و خوش ذوق خمیر باید اینها را برجسته کنند، ماهم در کنارتان هستیم و افتخار میکنیم که سر تعظیم در مقابل جوانان برومند این منطقه فرود میآوریم.

در دوم فوریه سال ۱۹۷۱ برابر با سال ۱۳۴۹ شمسی نخستین کنوانسیون محیط زیستی دنیا در شهر رامسر با هدف حفاظت از تالابها و پرندگان کنارآبزی، حمایت از جوامع محلی و معیشت مردم اطراف تالابها به امضا رسید و یکی از قدیمیترین معاهدات زیست محیطی جهان شد. براین اساس دستورالعملهای کنوانسیون رامسر در سال ۱۹۷۵ جنبه قانونی یافت و اکنون ۱۷۱ کشور عضو رسمی آن هستند و یکهزار و ۹۹۴ تالاب با اهمیت بینالمللی با مجموع مساحت ۱۹۱ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۶۵۶ هکتار را در سطح جهان به ثبت رسانده است. روز جهانی تالابها برای نخستین بار درسال ۱۹۹۷ جشن گرفته شد و اکنون نیز بعد از گذشت سالها همچنان در دنیا از جمله ایران دراین روز برنامههای متنوعی در راستای حفاظت از تالابها برگزارمی‍شود.

بندرخمیر بهعنوان بزرگترین بندر تالابی جنوب ایران در کنار یکی از مهمترین تالابهای کشور به نام تالاب خورِخوران با وسعتی حدود ۱۰۲ هزارهکتار قراردارد که در این شهرستان هرساله در ۱۲ بهمن روزجهانی تالاب ها برنامهها و همایش بزرگ به مناسبت این روز بزرگ را با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی برگزار می کند.

خوزستان : اهم فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در راستای اهداف ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا . جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اقدامات این نهاد برای در امان مانده مددجویان تحت حمایت و کارکنان این نهاد از ویروس کرونا اظهار کرد: اطلاع رسانی گسترده و آگاهی بخشی به مددجویان معزز، ترغیب آنها به ماندن در خانه و عدم حضور غیرضرور در اماکن عمومی و ادارات و همچنین آموزش نکات بهداشتی از طریق بخش مددکاری و مشاوره اولین اقدام این نهاد برای پیشگیری از ویروس کرونا بوده است. هدایت بخشی از عنایات ۲۰۰ میلیارد ریالی مردم سخاوتمند خوزستان در جشن ملی نیکوکاری بمنظور تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال میان حدود ۳۱ هزار خانواده تحت حمایت (با اولویت زنان سرپرست خانوار،بیماران زمین گیر، مددجویان دارای ریسک) با استفاده از ظرفیت شرکتها و صنایع، منطقه آزاد، خیریه ها، مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی، بسیج و ... تخصیص کمکهای نقدی از امداد کشور جهت حدود ۹ هزار مددجوی دارای بیماری خاص، صعب العلاج، همچنین مددجویان زمین گیر و سالمندان دارای بیماری زمینه ای با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال. - تغییر کاربری حدود ۲۰ کارگاه تولیدات مددجویی با بیش از ۱۲۰ نفر کارآفرین امداد جهت تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه با همکاری یپاه، مراکز نیکوکاری و خیرین (تاکنون بیش ۲۲۵ هزار ماسک سه لایه، ۲۶ هزار دست لباس بیمارستانی (گان)، ۱۸ هزار دست لباس بیمار و بیش از ۸۷ هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید و با هماهنگی دانشگاههای علوم پزشکی، ستاد کرونا استان و شهرستانها توزیع گردیده است). ضد عفونی منازل مددجویان توسط مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی، بسیج، شهرداری و مراکز بهداشت.توزیع مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش .وی با تاکید براینکه پاسخگویی به درخواست های مددجویان از طریق سامانه اینترنتی امکانپذیر است گفت: تمام خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانوادههای تحت حمایت قرار گرفته است، و آنها می توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.irدرخواستهای مورد نظر خود را ثبت کنند تا این درخواستها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع آنها برسد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوين گفت: سند تفکیکی ۱۷۰۰ هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوين آماده و قابل واگذاري به واحدهاي بهره بردار مي باشد.

بنابرگزارش روابط عمومي شركت شهركهاي استان قزوين «حميد رضا خانپور » در بازديد از طرح توسعه شرقي شهرك صنعتي كاسپين اظهار داشت:يكي از مهمترين دغدغه سرمايه گذاران داخلي و خارجي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي، تعيين تكليف اسناد تفكيكي است كه تاكنون براي بيش از ۷۷۰ هكتار ازاين اراضي سند تفكيكي صادر شده و اين شركت با تمام ظرفيتهاي خود بدنبال مستند سازي و رفع موانع دريافت سندهاي مالكيت تفكيكي و تك برگي است تا با اهداء آن به خود واحدهاي توليدي نسبت به تامين بخشي از نيازهاي فعالان اقتصادي اقدام شود. وی افزود: يك هزار و ۹۷۹ فقره سند مالكيت تك برگي براي واحدهاي توليدي، خدماتي، كارگاهي، تجاري و زيرساختها در شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان صادر شده و واحدهاي توليدي كه موفق به اخذ پروانه بهره برداري ميشوند ميتوانند با مراجعه به دفتر شركت نسبت به دريافت سند تك برگي اقدام نمايند. رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان با اشاره به مزيت اسناد تفكيكي گفت: تثبيت و امنيت سرمايهگذاران ، اعمال ارزش واقعي واحدهاي صنعتي و افزايش قدرت سرمايه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شريك تجاري، مالكيت تفكيكي در جهت تسريع و تسهيل كار واحدهاي صنعتي بهره بردار كه مشكلات بانكي در خصوص اخذ تسهيلات و ترهين محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسيار حائز اهميت است كه با اين اقدام مشكلات آنان حل خواهد شد. خانپور تصريح كرد: در حال حاضر اسناد تفكيكي تك برگي شهركهاي صنعتي كاسپين۱و۲ ، ليا، حكيميه، آراسنج، شال و نواحي صنعتي دانسفهان، آوج و طارم اخذ و آماده واگذاري مي باشد. قابل ذكر ست در حال حاضر تعداد يك هزار و ۷۰۰ قرارداد با متقاضيان سرمايه گذار در شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان منعقد شده كه از اين تعداد ۹۴۵ واحد با سرمايهگذاري بيش از ۳۴ هزار ميليارد ريال و اشتغالزايي بيش از ۳۰ هزار نفر به بهره برداري رسيدند.

در نخستین طرح، نیروگاه خورشیدی شهید فخری زاده چادرملو در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو در شهرستان اردکان احداث و با حضور مهندس رزم حسینی وزیر صنعت،معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم بهره برداری از این پروژه که جمعی از معاونین وزارت صمت، استاندار یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند پس از گزارش مهندس تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو در خصوص طرح ها و برنامه های این شرکت در راستای توسعه فراگیر و ارزش آفرینی در سرمایه گذاری ها و نیز روند رکورد شکنی های تولید در واحدهای فرآوری و فولادی چادرملو در سال جاری .

مهندس رزم حسینی وزیر صمت ضمن تایید اقدامات موثر مدیر عامل چادرملو در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی و عزم جدی برای ارتقای شاخصهای اجتماعی و فرهنگی منطقه، حمایت خود را از طرح ها و برنامه های توسعه بخش این شرکت که در رشد اقتصادی کشور اعلام کرد و گفت: با وجود تحریم ها و فشار های اقتصادی جهان علیه ايران، خوشبختانه کشورمان در حوزه صنعت و ساخت
قطعات پیشرفت های قابل توجهی داشته است به طوری که تا کنون بالغ بر ۳ میلیارد دلار از طریق ساخت داخل از ورود قطعات صنعتی وارداتی صرفه جویی ارزی شده است .

مهندس رزم حسینی همچنین از نقش معادن بعنوان زیر ساخت توسعه صنعت نام برد و تاکید کرد طرح آزاد سازی معادن معطل مانده بزودی اجرایی می شود.

همچنین عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان به طول ۳۰ کیلومتر با حضور وزیر صمت، از مقابل مجتمع صنعتی چادرملو آغاز گردید . چادرملو برای اجرای این طرح بزرگ که باهدف تلطیف محیط و اثر بخشی در اکو سیستم زیست محیطی منطقه انجام می دهد، ۲۲۰ هزار اصله انواع نهال های سازگار با مناطق کویری در حاشیه جاده عقدا تا اردکان غرس می کند.

خوزستان :مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: تلاش مجموعه کارکنان این شرکت در انجام وظایف سازمانی، شایسته تقدیر است. مهندس سیدعبداله موسوی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه شرکت که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی در اهواز برگزار شد، افزود: با توجه به ماهیت کار در صنعت حفاری، کارکنان این شرکت فراتر از شاخصه های ارزیابی در این زمینه، فعالیت می کنند.

وی در این نشست که معاون مدیرعامل در عملیات حفاری، مدیر منابع انسانی، مدیر خدمات ویژه حفاری، مدیر پروژه های حفاری، رؤسا و کارکنان نمونه ستادی و عملیاتی حضور داشتند، گفت: رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنان و ایجاد زمینه های تقویت انگیزش سازمانی در سرفصل برنامه های شرکت قرار دارد.

موسوی اظهار کرد: برنامه ریزی، نظم و انضباط اداری، انجام وظایف به نحو احسن ، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به موقع، خرد جمعی و همگرایی از مواردی است که در پیشبرد کار و تحقق اهداف پیش بینی شده بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: با توجه به محدودیت ها و تحریم های ظالمانه، در نتیجه تلاش جمعی این شرکت توانسته است در راستای انجام برنامه های شرکت ملی نفت ایران با استفاده از ظرفیت های موجود، پاسخگوی نیازهای صنعت نفت در بخش حفاری و تکمیل چاه های نفت و گاز و خدمات جانبی صنعت حفاری کشور باشد.

وی افق پیش روی صنعت حفاری کشور را روشن توصیف کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران با مدیریت و تخصص داخلی شکل گرفته و در عملیات اکتشاف ، توسعه میادین، حفظ و نگهداشت تولید از میادین هیدروکربوری نقش محوری ایفا می کند.

موسوی با اشاره به خودگردان بودن شرکت ملی حفاری، خاطرنشان کرد: حفظ اقتدار شرکت در گروه انجام کار به موقع، کسب درآمد و توازن میان هزینه ها و درآمدها است و شتاب بخشی در گردش کار مالی و اداری، استفاده از سامانه های نوین در راستای آسان سازی فعالیت ها در همه بخش ها، توجه به کارکنان نخبه و پیشکسوتان ،ایجاد فرصت برای جوانان و اهتمام ویژه به سلامت کارکنان مورد تاکید می باشد.

در ادامه این آیین ۱۰ نفر از کارمندان شرکت به نام های سید جواد انوشه، مهدی فریدنی ترک زاده، رضا سلطانی، امین ندای علی، غلامرضا محمودی، الیاس
قربانی بابا احمدی، سعید حسن پور هفشجانی، امیر اشرفی بیرگانی، بیژن فتاحی و زینب نقاش دزفولی که براساس شاخص های وزارت نفت به عنوان کارکنان نمونه
سال ۱۳۹۸ انتخاب و معرفی شده اند، لوح تقدیر دریافت کردند.