کاشت نهال بهجای سبدهای زباله معابر شهر

جلیل کریمی- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای طرح کاشت درخت بهجای سبد زباله جمعآوریشده از سطح معابر شهر خبر داد و گفت: این طرح با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و اداره توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز مناطق انجام میشود. پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه در اجرای این طرح از گونههایی هم چون «نارون» و «زبانگنجشک» استفادهشده و گونه دیگر نیز کاشته خواهد شد، افزود: طبق برنامهریزی صورت گرفته با اجرای این طرح تا پایان سال ۵۰ هزار اصله درخت در حاشیه معابر غرس خواهد شد. وی به پویش درختکاری کرج و کاشت نهال به درخواست شهروندان اشاره کرد و گفت: در خصوص اجرای این طرح محدودیتی وجود ندارد و بهتمامی درخواستهای پیامکی شهروندان به سامانه ۱۰۰۰۱۱۴۷ ترتیب اثر داده خواهد شد. رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار کرد: در شرایط کنونی و با توجه به کمبود منابع آبی تغییر الگوی کاشت مبتنی بر گونههای بومی و مقاوم به کمآبی در دستور کار سازمان و نهادهای اجرایی است. بضاعتی پور با تاکید بر اینکه موفقیت برنامههای اجرایی مدیریت شهری و درختکاری بدون مشارکت مؤثر سازمانهای مردمنهاد و شهروندان امکانپذیر نیست،خاطرنشان کرد: تمامی پویشها و برنامهها اجرایی در طرح ملی «درخت دوستی بنشانیم» باهدف آگاهسازی اقشار مختلف شهروندی در سطح شهر اطلاعرسانی شده و با تبلیغات گسترده محیطی سعی در جلب حداکثر شهروندان داریم.

 

شستشوی٦٣٠ هزار متر مکعب مخازن آب

از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۳۰ هزارمترمکعب از مخازن آب در شهرها و روستاهادر سطح استان اصفهان شستشو شد. مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، در راستای سطح کمی و کیفی آب شرب در شهرها و روستاهای استان بیش از ۶۸۳ باب مخزن آب مورد گندزدایی و شستشو قرار گرفت. فهمیه امیری با اشاره به فرایند گندزدایی آب شرب اعلام کرد: با یکپارچه سازی شرکتهای آبفا شهری و روستایی ۱۲ سامانه گندزادیی کلر زن گازی از مدار خارج شد و به منظور فرایند گندزادیی سریعتر و دقیق تر سامانه الکترولیز نمک طعام و محلولی جایگزین سامانه کلر زن گازی شد.

وی ادامه داد: شرکت آبفا استان اصفهان با به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی و نیز بهره مندی از دانش روز دنیا درصدد تامین و توزیع آب شرب و سالم وبهداشتی به مردم در سطح شهر و روستا در سطح استان دارد وتا کنون در این راستا موفق عمل نموده است. مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان اظهار داشت: کیفیت و سلامت آب شرب در استان به صورت مستمر از سوی نهادهای نظارتی و ذیصلاح مورد ارزیابی قرار می گیرد و با تایید این نهادها آب شرب میان مردم توزیع می شود بر این اساس مردم از سلامت و کیفیت آب شرب در هر برهه از زمان اطمینان کامل داشته باشند .

تجلیل از بندرخشک پیشگامان
به عنوان واحد برتر

در همایش تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی از مدیرعامل بندرخشک پیشگامان به عنوان واحد نمونه استان یزد در بخش صنایع غذایی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، سی و چهارمین دوره همایش تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی استان یزد با حضور دکترشاه مرادی معاون آموزشی و فرهنگی ولایت فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین استان یزد در سالن آمفی تئاتر ملاصدرا برگزار گردید. دراین مراسم از محمدرضا شهسواری مدیرعامل بندرخشک پیشگامان به عنوان واحد برتر نگهداری از محصولات کشاورزی با ۱۵هزار تن ظرفیت در سردخانه بندرخشک پیشگامان در بخش صنایع غذایی با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.

گفتنی است سردخانه های بندرخشک پیشگامان با ۳۹ سالن و مجموع ۱۵ هزار تن ظرفیت به صورت ۲ مداره در دمای صفر و زیر صفر با رعایت تمام استانداردهای لازم آماده ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بازرگانان است.

به پاس تمامی پدران ایران زمین

کتاب به رنگ قلم ، به یاد پدر تالیف شد دومین کتاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی منطقه استان مرکزی با نام به رنگ قلم ، به یاد پدر تالیف شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی، دومین کتاب غلامرضا ممیوند ، مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی به نام به رنگ قلم ، به یاد پدر در قالب ۲۷۰صفحه توسط مسئول روابط عمومی منطقه استان مرکزی در قالب نثر ساده و روان و شعر تالیف و چاپ شد . وی به نقش پدران این مرزو بوم اشاره کرد و گفت پدر کوه صبری است که با تلاش شبانه روزی خود مسیر زندگی را برای فرزند خود مهیا و او را با خط مشی زندگی آشنا می کند و نویسندگان وظیفه دارند به تدوین این نقش توجه بیشتری کنند . ایشان به محتوای این کتاب نیز اشاره کرد و گفت : سعی شده است از روایات اسلامی و قرآنی و گفته های بزرگان استفاده شود و بدین شیوه از زحمات و تلاشهای صادقانه پدر خود و تمامی پدران این مرز و بوم یاد نماید. ایشان به اولین اثرخود نیز اشاره کرد و گفت: کتاب دریچه هایی به سوی سعادت و خوشبختی از منظر قران کریم در قالب نثر ساده و روان و شعر اولین کتابی بود که در سال ۱۳۹۷در ۱۴۰صفحه با بهره گیری از آیه های ناب قرآنی تالیف و چاپ شد . ایشان ابراز امیدواری کرد با توجه به علاقه ای که دارد بتواند کتابهای دیگری در زمینه صنعت نفت و زحمات کارکنان و تلاشگران این عرصه به رشته تحریر در آورد .

رزمایش پدافند غیرعامل
در پتروشیمی ایلام برگزار شد

مسئول پدافند غیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: رزمایش مشترک پدافند غیرعامل با حضور تیمهای واکنش سریع سپاه استان، پتروشیمی، بسیج کارگری و پالایشگاه گاز در مجتمع پتروشیمی ایلام با موفقیت برگزار شد.

مسئول پدافند غیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: رزمایش مشترک پدافند غیرعامل با حضور تیمهای واکنش سریع سپاه استان، پتروشیمی، بسیج کارگری و پالایشگاه گاز در مجتمع پتروشیمی ایلام با موفقیت برگزار شد.

مهدی معصومی ادامه داد:این رزمایش با موضوع حملات پهبادی به مخازن سوخت (گازوئیل)، آتشسوزی و مصدومیت تعدادی از کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام اجرا شد.

وی افزود:این رزمایش پس از اعلام شرایط اضطراری با حضور نیروهای عملیاتی مجتمع پتروشیمی پس از بررسی صحنه و وخامت حادثه و درخواست نیروی پشتیبانی از سپاه استان، بسیج کارگری و پالایشگاه گاز ایلام آغاز شد.

مسئول پدافند غیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام هدف از برگزاری این رزمایش را کسب آمادگی بیشتر، افزایش تابآوری و کاهش خسارتهای احتمالی عنوان کرد و افزود:رزمایش پدافند غیرعامل با دستیابی به کلیه اهداف و برنامههای از پیش تعیین شده با موفقیت انجام شد.

سرهنگ همتی ؛ فرمانده رزمایش پدافند غیر عامل گفت: ایلام به عنوان یک استان مرزی همواره با تهدیدهای احتمالی مواجه است و پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگترین واحد تولیدی استان مورد توجه قرار دارد. وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یکی از موضوعات مهم در حوزه دفاع و صیانت از سرمایههای ملی است، ادامه داد:هدف از برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل انجام مجموعه اقدامات غیرنظامی در مقابل تهدیدات دشمن و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی است.

اهمیت ذوب آهن اصفهان
به عنوان آغاز گر تولید فولاد

دکتر نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد وسنگ آهن ایران با نگاهی به بازار به صورت ویدئو کفنرانس طی سخنانی ، به اهمیت ذوب آهن اصفهان به عنوان آغاز گر تولید فولاد در کشور و توسعه دهنده این صنعت اشاره کرد و گفت : تولید صنعت فولاد کشور به همت ذوب آهن اصفهان به ثمر نشست و نیاز است در ادامه صنایع فولاد کشور به توسعه تکنولوژی توجه ویژه نمایند تا بتوانند در دنیای رقابتی عملکرد موفقی داشته باشند .

رئیس دانشگاه تهران در سخنرانی خود با عنوان توسعه محصول ، ارتقا و بهینه سازی فرایندها و پژوهش ونوآوری به ارزش افزوده تولید انواع محصولات فولادی برای کشور پرداخت و گفت : پژوهش و نوآوری ضرورت و اولویت مهم امروز برای توسعه صنعت فولاد کشور است .

 

 

مهندس نقوی بیان کرد:

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، سرپرست سازمان با رییس و اعضای شورای شهر بندر انزلی دیدار و در خصوص راهکارهای هم افزایی بیشتر در حوزه های کاری مشترک شهرستان و منطقه آزاد انزلی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس سید مهدی نقوی،در این دیدار منطقه آزاد انزلی را مزیتی مضاعف بر مزایای موجود بندر انزلی،استان گیلان در عرصه ملی و بین المللی عنوان کرد و با بیان اینکه با توسعه تعاملات فی مابین شهرستانی و استانی می توانیم از این پتانسیل و امتیاز بزرگ به نفع توسعه شهرستان،استان و ایران اسلامی استفاده نمود،اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان کانون جذب سرمایه گذار در زمینه های مختلف،آمادگی خود را برای تشکیل کارگروه مشترک سرمایه گذاری جهت رفع نیاز شهرستان بندر انزلی اعلام می کند و براین باوریم که در حوزه گردشگری دریا محور،می توان الگویی از همکاری را میان اسکله مارینا منطقه و بندر انزلی به اجرا درآورد تا شاهد ظرفیت ها و فرصت های جدید فعالیت در زمینه های مختلف صنعت گردشگری در آن شهرستان فرآهم گردد.

وی توسعه همکاری بین شهر بندرانزلی و منطقه آزاد انزلی را ضروری قلمداد کرد و افزود: مهمترین کارکرد تشکیل کارگروه مشترک، بررسی و شناساسی مشکلات و ظرفیت های طرفین جهت رفع آنها می باشد و سازمان منطقه آزاد انزلی در چارچوب قانون، برای هر گونه همکاری در سطح شهرستانی و استانی آمادگی کامل دارد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به نگاه حمایتی سازمان متبوع خود به تیم ریشه دار ملوان بندر انزلی که از سالهای گذشته تداوم داشته، تأکید کرد: همواره حامی تیم ملوان بوده و بر اساس مجوز اخذ شده همه ساله به عنوان اسپانسر حمایت خود را تداوم می دهیم و ان شاء الله تا پیش از نوروز بخش دیگری از تعهدات اسپاسنری این فصل پرداخت می شود.

وی افزایش پهنه های صنعتی منطقه آزاد انزلی را که یکی از آنها الحاق شهرک صنعتی خمیران است، به عنوان راهبرد سازمان متبوع خود به منظور ارتقای توان تولیدی،صادراتی و اشتغالزایی بیان کرد و افزود: در پیگیری های به عمل آمده با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزی به منظور افزایش محدوده می باشیم و این نکته مهم که اسم و برند منطقه که همان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی است، لایتغر و ماندگار است.

در ادامه این نشست هم اندیشی، بهمن زنجانخواه رییس شورای شهر بندر انزلی با تأکید بر وجود ظرفیت های منطقه آزاد انزلی و بندر انزلی، اظهار امیدواری کرد که مجموعه مدیریت استان در یک نگاه وحدت آفرین نسبت به توانایی های موجود در منطقه آزاد انزلی نگاه بازتری داشته و نگاه های قطبی،حزبی و منطقه ای را به نگاه های کلان کشوری معطوف کنیم.

شعبان جعفری دیگرعضو شورا شهر بندرانزلی نیز منطقه آزاد انزلی را توانمندی بسیار خوب کشور،استان و شهرستان ارزیابی کرد و گفت: این موضوع باور بنده،اعضای شورای شهر و مردم بندر انزلی است که متأسفانه به دلیل کمبود تعاملات دو جانبه، تاکنون این ظرفیت ها برای مردم انزلی چندان ملموس نبوده و به طور کامل و هم افزل از فرصت های مشترک انزلی و منطقه آزاد استفاده نشده است.

وی اضافه کرد: خواستار افزایش همکاری های سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح شهرستان و پروژه های سرمایه گذاری با تکیه بر ظرفیت ها و مزیت های قانونی این منطقه می باشیم.

هادی حیدری عضو شورای شهر بندر انزلی در این نشست با بیان اینکه از مجموعه های بزرگ اقتصادی چون منطقه آزاد انزلی انتظار کارهای بزرگ در عرصه ملی و بین المللی می رود، اشاره ای به ظرفیت ها و سابقه بندر انزلی به عنوان یکی از شهرهای بندری کشور از گذشته دور مرکز تولید اشتغال و ثروت بوده، اضافه کرد: امیدواریم در بستر افزایش همکاری ها و مراودات زمینه گسترش فرصت های اشتغال برای مردم شهرستان با محوریت گردشگری فرآهم شود، فرصتی که از طریق همکاری در جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف صنعت گردشگری قابل تحقق است.

در ادامه این نشست معاونین و مدیران سازمان نیز نقطه نظرات خود را به منظور افزایش همکاری ها و تعاملات بین منطقه آزاد انزلی و شهر بندر انزلی ارائه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که مدیریت شهری چیزی برای پنهان کردن از مردم ندارد، اظهار کرد: انتظار داریم خدمات شبانه روزی شهرداری با بیش از ۳۷۰ وظیفه و مسئولیت مشخص در کنار برخی اشکالات دیده شود.

به گزارش روزنامه تجارت- قم، عبدالله جلالی در ابتدای یکصد و هشتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تبریک سالروز میلاد امام جواد الائمه (ع) ضمن تشکر از امام جمعه قم برای اعلام جمع آوری گِیت بازرسی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در خیابان ارم، خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که خیابانها متعلق به شهر و مردم است و امیدواریم با برداشته شدن این گیت بتوان ساماندهی این خیابان را برای آرامسازی شارع و پیاده راه سازی از سر گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از اتفاق تلخ روزهای اخیر در باغ پرندگان، تصریح کرد: به هر حال هر فعالیت و پروژهای با رعایت همه اصول و ضوابط ممکن است با خطر و حادثه طبیعی یا غیرطبیعی همراه باشد، ضمن آن که موضوع آنفلوآنزای پرندگان همانند خطرات و بیماری های مربوط به دامها موضوع جدیدی نیست و بارها اتفاق افتاده است.

جلالی افزود: در باغ پرندگان قم و بر اساس اطلاعات و شناخت ما، تلاش شده تا تمام اصول و موارد علمی در نگهداری از پرندگان با اخذ مجوزهای لازم و حضور دامپزشک مستقر رعایت شود.

وی ادامه داد: البته مجددا اعلام میکنیم که از دست دادن حدود ۶۸۰ پرنده در باغ پرندگان واقعا ناراحت کننده است، چراکه هر انسانی حتی از شکسته شدن بال یک پرنده نیز متأثر میشود.

جلالی با تأکید بر اینکه شهر نیاز به اماکن تفریحی دارد و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان برای مدیریت شهری به عنوان یک اصل تلقی میشود، یادآور شد: همان گونه که نهال و درخت هم ممکن است دچار آفت شود و نمی توانیم بگوییم نیازی به نهال و درخت نداریم، در مورد مکانهای تفریحی مانند باغ پرندگان باید گفت که ضرورت توجه مدیریت شهری به همه نیازهای شهر یک اصل مهم و غیرقابل انکار است.

گیلان_فرحی؛ شرکت گاز استان گیلان با ارائه کلیه خدمات گاز از طرق حضوری و غیرحضوری و ثبت بیش از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار خدمت در پاییز و زمستان امسال توانسته است موجبات رضایتمندی مشترکین گاز را فراهم نماید. روابط عمومی گاز گیلان حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام انجام بیش از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار خدمت گاز در پاییز و زمستان سال جاری در این شرکت اظهار داشت: این خدمات از راه های دفاتر پیشخوان، حضور در ادارات، سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا به مشترکین ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گسترش درگاه های ارائه خدمات الکترونیک به مردم را ضروری دانست و گفت: با شیوع بیماری کرونا در استان، این شرکت کلیه خدمات مرتبط با گاز را به صورت الكترونيكي و غیرحضوری به مشترکین محترم ارائه می کند و در همین راستا در پاییز و زمستان امسال بیش از ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار خدمت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا به ثبت رسیده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند توسط مردم، تصریح کرد: شرکت گاز استان گیلان با ساخت، اصلاح و به روزرسانی مستمر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خود و پاسخگویی به انجام بالغ بر ۵۰۰ هزار خدمت در مدت کمتر از ۶ ماه توانسته است به نیازهای مشترکین محترم پاسخ دهد.

حسین اکبر با بیان این موضوع، اظهار داشت: مشترکین محترم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir و یا از طریق اپلیکیشن بازار نسبت به دریافت نرم افزار خدمات گاز گیلان اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در بخش های دفاتر پیشخوان، حضوری و الكترونيكي بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار گرفته و نسبت به شناسایی مشکلات و رفع هرچه سریع تر آنها اقدام لازم صورت می گیرد.

شهردار منطقه چهار شهرداری همدان از اجرای ایده کاشت درختان مثمر در بوستان بزرگ فدک، حدفاصل مسیر عبور مسافران از بزرگراه کربلا به همدان خبر داد.

مجید یوسفینوید در گفت و گویی با اشاره به اینکه بوستان فدک در بلوار آیت الله نجفی و در مسیر پرتردد ملی و بینالمللی قرار دارد که دو فاز از آن بهرهبرداری شده و هماکنون فاز سوم این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۱۲ میلیارد ريالی در حال اجراست، گفت: ساخت این بوستان موجب بهبود و ساماندهی سیما و منظر و ورودی شهر همدان خواهد شد و کاشت درختان مثمر افزون بر بهرهمندی از میوههای درختان، تنوع دید و بصر شهری را نیز برای همه فراهم کرده است. وی اظهار کرد: در این بوستان، گونههای مختلف گیاهی مانند سنجد، گیلاس، عناب، زرشک، توت، شاهتوت و غیره در قطعههای یک هزار متری کاشته میشود که خصوصیت هر یک از اینگونهها جاذبهای خاص و منحصر بفرد برای عابران و مسافران ایجاد خواهد کرد. یوسفی نوید با تأکید بر اینکه در انتخاب این گونههای درخت مثمر و تناسب آنها با اقلیم همدان، دقت نظر خاصی وجود داشته، ابراز کرد: در پاسخ به افرادی که منتقد کاشت درخت مثمر در معابر شهری هستند و از ایجاد مشکلات برای مردم و مدیریت شهری گلایه دارند، گفت: بههرحال شاید هر طرحی در ابتدای اجرا با نقایص و کمبودهایی همراه باشد که انکارناپذیر است اما بهمرور زمان با نهادینه شدن فرهنگ بهرهمندی از امکانات عمومی، این مشکلات نیز برطرف خواهد شد. وی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در اجرای طرحهای فضای سبز شهری افزایش بهرهوری و طول عمر فضای ایجادشده برای مردم است که در این پروژه با شیببندی مناسب در معابر حاشیه این بوستان، نهایت تلاش را به کاربردیم که آب جاری ناشی نزولات جوی برای همین درختان استفاده شود و به این صورت یک زهکشی طبیعی ایجاد شده است.

مهندس نصرآبادی در دیدار با مدیرکل دادگستری استان:

به گزارش روابط عمومی، مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با حجت الاسلام قدرتی مدیرکل دادگستری قزوین گفت: امروزه حوزههای اقتصادی، آموزشی و ارتباطی جامعه وابسته به پایداری شبکه ارتباطی میباشد و هرگونه مشکل در حوزه ارتباطی میتواند مشکلات عدیدهای را در حوزههای دیگر ایجاد نماید. مهندس نصرآبادی ضمن تشریح روند خصوصیسازی شرکت مخابرات و توسعه ارتباطات در سالهای گذشته گفت: عدالت ارتباطی در راستای عدالت اجتماعی است و کارکنان جهادگر مخابراتی با تلاش های شبانه روزی در ایام کرونا توانستهاند با توسعه زیرساختها و افزایش پهنای باند و پورتهای سوئیچ و شبکه نیازهای ارتباطی مردم را مرتفع سازند ، به نحوی که ستاد کرونای استان هیچگاه دغدغهی وضعیت ارتباطی استان را نداشته است .

وی در ادامه افزود: طی یک سال گذشته توانستهایم در شهرهای بزرگ و کوچک و نقاط روستایی استان ۳۰ هزار مشترکadsl و۱۳هزار مشترک تلفن ثابت و ۱۲۰ ایستگاه تلفن همراه را به نسل جدید شبکه همراه توسعه دهیم ، تا بتوانیم سرویسهای مورد نیاز مردم را در اختیار آنان قرار دهیم . واگذاری ADSL به اکثر مدارس استان و اتصال ۱۴ مدرسه به شبکه فیبرنوری رایگان و انجام توافقنامه اتصال مدارس دیگر به شبکه فیبرنوری از دیگر اقدامات انجام شده میباشد.

مهندس نصرآبادی با اشاره به عدم تغییر تعرفههای مخابرات طی ۱۷ سال گذشته و افزایش چندین برابری تجهیزات مخابراتی در شرایط تحریمی گفت: در حال حاضر مبالغ مالی زیادی جزو مطالبات از مردم و دستگاههای اجرایی است که تا کنون وصول نشده است و که خواهان پرداخت و تعیین تکلیف آن از سوی دستگاههای اجرایی هستیم . وی در ادامه با توجه به الکترونیکی شدن خدمات دستگاههای اجرایی گفت: در حال حاضر ماهیانه پاسخگوی حدود ۱۰ هزار استعلام قضایی و سایر سازمانهای مرتبط هستیم که این مهم علاوه بر نیروی انسانی و مشکلاتی که در اجرای آن هست، سبب اتلاف وقت شهروندان و طولانی شدن زمان پاسخگویی میباشد که درخواست داریم تا این کار به صورت کاملا الکترونیکی انجام گردد. همچنین در زمینه سرقت تجهیزات مخابراتی با توجه به اینکه این سرقتها ارتباطات و فعالیت های اقتصادی مردم را مختل میکند تقاضای برخورد سختگیرانهتر قضات دستگاه قضایی را داریم .