کالیبراسیون تجهیزات پایش درشرکت گاز اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به لزوم توجه به دقت در اندازه گیری گاز طبیعی و تطابق میزان دریافت و مصرف گاز در مبادی ورودی و مصرفی ، گفت: با برنامهریزی های انجام شده و مطابق استانداردهای مدیریتی استقرار یافته در شرکت گاز استان اردبیل و بر مبنای روش اجرایی کالیبراسیون ، تجهیزات پایش و اندازهگیری ، کلیه تجهیزات اندازه گیری در ایستگاههای گاز و جایگاههای CNG در سطح استان اردبیل انجام شده است.اسماعیلی بیان کرد: بر اساس زمانبندی مورد بازبینی و کالیبراسیون قرار گرفتند که در ده ماهه نخست امسال بیش از ۲۹۰ دستگاه اندازه گیری توسط کارشناسان و متخصصین مجرب کالیبره شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.وی این فرآیند رادر راستای صحه گذاری بر میزان دقیق مصرف گاز و شناسایی نقاط آسیب پذیر و مقابله با هدر رفت گاز طبیعی بر شمرد . مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به ارتباط عملکرد صحیح دستگاه های اندازه گیری با میزان گاز مصرفی و کاهش هدر رفت گاز، کالیبراسیون تجهیزات مرجع و تطابق اندازه گیری های انجام شده با استانداردهای بین المللی ضروری است.اسماعیلی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان تصریح کرد: در برنامه کالیبراسیون دوره ای تجهیزات برای امسال تعداد ۴۵۰ دستگاه جهت انجام برنامه کالیبراسیون پیش بینی شده است که تعداد ۲۹۰ دستگاه در ده ماهه سالجاری کالیبره شده اند.

 

ضرورت شرکت بانوان در انتخابات شوراها

عزیز الله شهبازی ظهر شنبه در جریان بازدید از روند ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری کرج اظهار کرد: از کسانیکه تلاش کردند، برای کسانیکه در سال ۱۴۰۰ در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان البرز شرکت نمایند، قدردانی دارم. وی با بیان اینکه امیدواریم با فعالیت رسانهای خوب و تعامل تمام دستگاهها افراد توانمند و جوانان استان برای این امر مهم شرکت داشته باشند، تصریح کرد: انتظار میرود مردم البرز برای انتخابات ۱۴۰۰ بهترینها و فرد اصلح را انتخاب کنند. استاندار البرز با اشاره به اینکه بیشترین جمعیت استان البرز و شورای ۱۳ نفره استان در شهرستان کرج واقع شده است، بیان کزد: از تمام فرمانداران، بخشداران، مدیران دستگاههای اجرایی، معاون سیاسی و امنیتی و رئیس انتخابات استان برای هم افزایی خوب و تمهیدات لازم در نظر گرفتند قدردانی دارم. وی خاطر نشان کرد: تا به امروز ۲۸۱ نفر در انتخابات شورای شهر کرج ثبت نام کردند که اکثریت این افراد را آقایان تشکیل میدهند. شهبازی با بیان اینکه بانوان توانمند جوان لایق در استان البرز فراوان هستند، گفت: انتظار میرود در این فرصت باقی مانده بانوان متخصص در این امر مهم شرکت داشته باشند، چرا که بانوان موفقی در دوران انتخابات گذشته شوراهای شهر و مجلس در این مهم شرکت داشتند.

تأمین حداكثری اقلام و كالاهای مورد نیاز
از محل تولیدات داخلی

خوزستان :مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: تامین حداکثری اقلام و کالاهای مورد نیاز از محل تولیدات داخلی در اولویت برنامه های صنعت نفت کشور قرار دارد.

مهندس جهانگیر پورهنگ در بازدید از گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز افزود: این برنامه ها در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت می پذیرد.

وی در جریان این بازدید که شماری از مدیران شرکت حضور داشتند، گفت: شرکت نفت و گاز اروندان متولی تولید از میادین نفتی در غرب کارون است که ۷۵ درصد تولید آن از میدان های مشترک است.

پورهنگ اظهار کرد: برنامه های توسعه ای از این میادین از جمله آزادگان، یاران و یادآوران توسط شرکت مهندسی و توسعه نفت اجرا می شود و چاه ها و تاسیسات پس از آماده شدن برای بهره برداری به شرکت اروندان واگذار می گردد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با بیان اینکه از سوی شرکت ملی نفت ایران برنامه تولید این شرکت در سال ۱۴۰۴، یک میلیون بشکه نفت در روز پیش بینی شده است، افزود: نفت و گاز اروندان پس از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بیشترین ظرفیت تولید نفت در کشور را دارد.

نادر یوسفی با بیان اینکه گروه ملی صنعتی فولاد ایران هم اکنون در افزایش تولید صنعت فولاد کشور سهم قابل توجهی دارد، گفت: از جمله محصولات تولیدی این شرکت لوله های جریانی، درون چاهی، تیرآهن، مفتول و میلگرد است.

وی آمادگی کامل این شرکت را برای همکاری با شرکت های نفتی از جمله شرکت نفت و گاز اروندان اعلام و از تعامل با این شرکت ابراز خرسندی کرد.

و در پایان این دیدار از خط تولید لوله های درون چاهی و بدون درز در کارخانه لوله سازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدیدی بعمل آمد.

تقدیر از شرکت برق قم
در راستای توسعه و ترویج نماز

مدیر ستاد اقامه نماز استان از فعالیتها و تلاشهای شرکت توزیع نیروی برق قم در راستای توسعه و ترویج «مسجد و نماز» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در دیدار با مهندس «مهدی آهنینپنجه» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در این شرکت در زمینه توسعه و ترویج «مسجد و نماز» اظهار داشت: همه باید برای توسعه و ترویج اقامه نماز در جامعه تلاش کنیم و این کار را نیز باید از خودمان آغاز کنیم.

محمد خامه یار در ادامه با تقدیر از فعالیتهای شرکت توزیع نیروی برق قم در زمینه توسعه و ترویج مسجد و نماز و همکاری با ستاد اقامه نماز استان، لوح سپاسی را به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اهدا کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در این لوح سپاس آورده است: انسانهای شایسته و رشد یافته، همیشه و در همه حال در مسیر تکامل زندگی، به خوبیها و نیکیها میاندیشند و آنگاه که این حسنات، رنگ و بوی الهی گرفته و در تلاش برای توسعه و ترویج «مسجد و نماز» باشد، از ارزش و قداست و پاداشی بیحساب برخوردار است.

 

افزایش پایش سلامت کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

مسئول بهداشت صنعتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد عملکرد این مجتمع گازی را در پاندمی کرونا طی یک سال گذشته تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، کاوه خواصه دار ضمن بیان مطلب فوق افزود: با اطلاعیه سازمان جهانی بهداشت در زمان آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جهان و اعلامیه های وزارت بهداشت، کمیته شرایط اضطراری با موضوع کرونا برگزار و سپس کمیته سلامت با هدف مقابله با کرونا تشکیل شد.

وی اظهارداشت: در یک سالگی فراگیری کرونا تاکنون ۷۸ جلسه اضطراری با هدف افزایش نظارت و پایش سلامت کارکنان در پالایشگاه برگزار شده است.

خواصه دار همچنین به اقدامات پالایشگاه در حوزه سلامت کارکنان اشاره و بیان کرد: با روند شیوع بیماری کرونا در کشور و استان خراسان رضوی، از سوی واحد HSE تعداد ۹ تیم ضدعفونی و ۷ گروه برای غربالگری کارکنان و مهمانان خارج از شرکت تشکیل گردید.

 

بازرسی از نازل های سوخت ایلام انجام شد

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۰۵ نازل سوخت مایع با همکاری شرکت پخش فرآوردههای نفتی استان مورد آزمون و بازرسی
قرار گرفته است.

مهناز همتی اظهار داشت: از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین المللی یکاها و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل های سوخت مایع به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به ماده ۲۲ ضوابط اجرایی و مقررات اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش مصوب سال ۷۵ در مجلس، افزود: بر اساس این قانون کلیه دارندگان اوزان، مقیاس ها و وسایل سنجشِ مشمول مقررات استانداردهای اجباری، اجازه ندارند از اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش فاقد علامت آزمایش اولیه و یا دوره ای در داد و ستد و ارائه خدمات عمومی استفاده کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد:

خوزستان:رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانها و صنایع ‏بزرگ خوزستان در حوزهی محیطزیست، سازگاری با اکوسیستمهای اجتماعی-محیطزیستی و مشارکت در توانمندسازی جامعهی میزبان را رویکرد صنعت نفت در توسعهی پایدار این صنعت و ایفای مسئولیت اجتماعی آن عنوان کرد.‏

مهندس شهرام وردک در این نشست که بصورت وبینار با حضور دکتر ‏علی ربیعی سخنگوی دولت، دکتر هادی خانیکی مدیرگروه مطالعات ارتباطی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر نداشفیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز جمعی از مدیران سازمانها و صنایع بزرگ استان ‏خوزستان برگزار شد بر اهتمام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اجرای رویکردهای نوین حوزهی مسئولیتهای اجتماعی که در نظامنامهی CSR وزارت نفت متبلور شده است تأکید کرد.‏

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه توجه به مسائل محیطزیستی و ‏کاهش مستمر آلایندگی، در بسیاری از کشورهای پیشرفته، به عنوان اصلیترین فعالیت در حوزهی مسئولیت اجتماعی شرکتی قلمداد میگردد، گفت: صنعت نفت به طور عام و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به طور خاص، پیش از آنکه یک بنگاه ‏اقتصادی ملی محسوب شود، یک نهاد مولد اجتماعی است و افزایش سرمایه اجتماعی، قطعاً افزایش پایداری این صنعت را به دنبال خواهد داشت.

شهرام وردک رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: تداوم کسب و کار ما در گرو سازگاری هرچه بیشتر صنعت ما با اکوسیستمهای ‏اجتماعی، محیط زیستی و فرهنگی جامعهی میزبان و محیط پیرامون است که خوشبختانه در نظامنامهی مسئولیت اجتماعی صنعت نفت ‏نیز تمرکز ویژهای بر هر سه حوزهی یادشده وجود دارد.‏

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: اجرای نظام مدیریت پسماندهای صنعتی و کاهش مستمر آلایندگی منابع خاک در حوزههای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، از جمله اقدامات مهمی بوده است که در دورهی دولت دوازدهم، در جهت ‏بهبود عملکرد محیط زیستی انجام شده و آمار آن به شکل ‏مستمر به سازمان محیط زیست اعلام میگردد. ‏

مهندس وردک رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب انجام پروژههای متعدد به منظور کاهش آلودگی هوا را از دیگر طرحهای شاخص در حوزهی ‏محیط زیست دانست و تصریح کرد: میزان گازسوزی در مشعلهای
مناطق نفتخیز جنوب که در ابتدای انقلاب ‏‏۸۰ درصد بود، اکنون به ۱۶ درصد تقلیل یافته و برای همین مقدار باقیمانده نیز طرحهایی با اعتبار ۱.۷ میلیارد دلار در ‏حال انجام است که با تاکید و پیگیری جدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امیدواریم تا سال ۱۴۰۲ به ثمر برسند و خاموش کردن همهی مشعلها در استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان یک اقدام بسیار ‏ارزشمند در حوزهی مسئولیتهای اجتماعی و محیطزیستی این شرکت، شاهد باشیم.‏

وی بیان داشت: همچنین برنامههایی را در حوزهی توانمندسازی جوانان بومی ‏دنبال میکنیم و در همین راستا طرحهای مشترکی با سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور و همچنین کمیته امداد امام خمینی در دست پیگیری است.‏

رئیس روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: همچنین در سال آینده بر روی تقویت استارتآپها و کسب و کارهای ‏روستایی و شهری در جوامع پیرامون تأسیسات صنعت نفت تمرکز خواهیم نمود. ‏

شایان ذکر است این نشست از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز (دفتر شبکه ملی جامعه و دانشگاه) و با ‏همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات (دفتر خوزستان) برگزار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از افزایش ۴۲ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر انزلی و آستارا در ۱۱ ماهه سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دکتر حمیدرضا آبایی در گفت و گویی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا در بنادر گیلان تخلیه و بارگیری شده است، اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری در بندرانزلی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد و بندر آستارا ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی میزان صادرات در بندر انزلی طی ماههای گذشته گفت: کالاهای صادر شده شامل مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی و مدنی، شیشه، کنستانتره، میوه، قیر، پلی استایرن و سایر اقلام است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه میزان تخلیه در بندرانزلی ۳۴ درصد و در بندر آستارا ۱۴۳ درصد طی امسال رشد داشته است، تصریح کرد: میزان بارگیری در بنادر گیلان نیز با ۲۹ درصد رشد روبرو بوده است. آبایی ادامه داد: همچنین تعداد کشتیهای وارده به بندرانزلی ۲۴ درصد و به بندر آستارا ۴۶ درصد افزایش یافتهاند. وی در ادامه یادآور شد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته پیش بینی می شود در سال آتی با الحاق حدود ۱۰۰ هزار تن به ظرفیت فعلی بندرانزلی ظرفیت غلات این بندر به ۲۰۰ هزار تن برسد. وی به اقدامات موثری که در دولت تدبیر و امید در خصوص توسعه زیرساختهای بنادر استان انجام شده اشاره و خاطر نشان کرد: با این اقدامات در بندر آستارا و انزلی ظرفیت عملکردی بنادر گیلان به حدود ۱۵ میلیون تن میرسد. آبایی اضافه کرد: ساخت سه پست اسکله در بندرانزلی به عنوان جنرال کارگو و کالاهای عمومی، یک پست اسکله غلاتی و دو پست دلفین نفتی ظرفیت حمل مواد فلهای خشک و مواد فلهای مایع را افزایش میدهد و بندرگاه انزلی پذیرای انواع کالا و کشتی خواهد بود.

فرخزاد گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان از بودجه استان برای توسعه مهرگان استفاده خواهد شد که از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان ویژه مهرگان و ۸۰ میلیارد تومان ویژه محمدیه است.

علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در نشست خبری با موضوع تشریح بودجه سال ۱۴۰۰ شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان و امضاء تفاهمنامه مابین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری محمدیه که با حضور مسوولان استانی و شهرستان البرز و شهر محمدیه در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد بیان کرد: پنجمین تفاهمنامه بین اداره کل راه و شهرسازی استان با شهرداری محمدیه جهت توسعه ناحیه شهری مهرگان در حال برگزاری است لذا لازم است تا مردم مهرگان در جریان خدماتی که برای این ناحیه شهری در حال اجراست باشند.

وی گفت: این پنج تفاهمنامه حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در پی داشته و این تفاهمنامه که وجههای فراتر از تفاهمنامه دارد از فردا قابل اجراست.

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: حدود ۵ هزار واحد مسکونی در قالب اقدام ملی برای شهر مهرگان پیش بینی شده و زمینی به وسعت ۲۵۰ هکتار جهت توسعه ناحیه منفصل مهرگان پیش بینی شده و عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز خواهد شد و مسیر دسترسی به داخل شهر قزوین نیز در بهترین شکل ممکن پیش بینی شده است.

وی افزود: کارهای بزرگی در حال انجام است و اعتبارات استانی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که ۱۸۰ میلیارد آن برای مهرگان استفاده خواهد شد و این گویای اهمیت طرح است که از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان ویژه مهرگان و ۸۰ میلیارد تومان ویژه محمدیه است. فرخزاد گفت: امروز با توجه به همبستگی موجود در بین مسوولان استان، فارغ از جناح بندی و تفکرات سیاسی کار عمرانی انجام میدهیم و کمترین چالشها در محمدیه و مهرگان بوده که قابل تقدیر از شهرداری و مجموعه شورای شهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ۲۴ اسفند طرح انتقال آب خلیج فارس به استان اصفهان توسط رئیس جمهور افتتاح میشود و شرکت فولاد مبارکه سهم عمده ای در پیشبرد این طرح برعهده دارد. سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: ۲۴ اسفندماه، طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان، برای مصرف صنایع توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود. وی افزود: طرح انتقال آب خلیج فارس در استان های کرمان و یزد با زیرساخت های انجام شده در حال پیشرفت است و لوله گذاری آن باقی مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان داشت: طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان در یک بازه زمانی سه ساله تعریف شده است و امیدواریم با آزادسازی و تامین زیرساخت های لازم این طرح هرچه زودتر به سرانجام برسد.

قاضی عسگر میزان آب انتقال یافته از طرح خلیج فارس به استان اصفهان را ۲۰۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: استان اصفهان چندین دهه است که با خشکسالی دست به گریبان است و اجرای این طرح می تواند آب مورد نیاز صنایع را تامین کند.

وی اضافه کرد: از آنجا که این آب شیرین سازی می شود و با پمپاژ به استان اصفهان می رسد هزینه بر است و در راستای تامین نیاز آبی صنایع قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: شرکتی متشکل از صنایع بزرگ استان اصفهان اعم از شرکت فولاد مبارکه، پتروشیمی، پالایشگاه، ذوب آهن، شرکت شهرک های صنعتی، شهرداری اصفهان و اتاق بازرگانی سهامداران بزرگ این شرکت هستند و پس از بهره برداری از این طرح با سهام خریداری شده از این آب انتقالی بهره مند می شوند.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه ورق های مورد نیاز لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس را تامین می کند و لوله های انتقال آب هم توسط چند شرکت در استان اصفهان تولید می شود.

شایان ذکر است با راهبری وزارت صمت و سرمایه گذاری شرکت های بزرگ معدنی از جمله فولاد مبارکه یکشنبه این هفته عملیات اجرایی آیین بهره برداری و شروع عمیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به استان های شرقی و مرکزی کشور توسط رییس جمهور آغاز خواهد شد.

مهندسين پالايشگاه امام خميني (ره) شازند با ارائه طرحي ابداعي و نوآورانه و با مطالعات انجام شده موفق شدند با حذف سوخت مايع سبك نامرغوب (SLOPS ) در اين شركت ، نسبت به كاهش قابل توجه آلايندگي محيط زيست و افزايش توليد بنزين با سود ساليانه ۱۱۰۰ ميليارد ريال دست يابند.

به گزارش روابط عمومي پالایشگاه ، تحقيقات كارشناسان مهندسي پالايش اين شركت نشان داده ، یکی از محصولات جانبی تولید شده در واحد کاهش گرانروی "بنزين نامرغوب" (Visbriker Gasoline) است كه مقدار تولید آن در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ، حدود ۵ m³/hr مي باشد. این محصول به واسطه داشتن ترکیبات الفینی و نامرغوب ، قابلیت استفاده به عنوان یک محصول نهایی را نداشته و از طرفی تصفیه آن در واحدهای پایین دستی مشکلات بسیار زیادی را به همراه داشت كه از ابتداي احداث اين پالايشگاه (حدود ۲۸ سال گذشته) همواره به مخازن slops هدايت مي شد و از آنجا گاهي به عنوان سوخت مايع سبك در بويلرها سوزانده مي شد و گاهي نيز به مخازن نفت خام پالايشگاه برگشت داده مي شد و مجدداً در چرخه تقطیر قرار می گرفت كه در هر دو صورت باعث ايجاد مشكلاتي نظير افزايش آلايندگي گازهاي خروجي از دودكش بويلرها و يا كاهش ظرفيت پالايش نفت خام به اندازه ۵m³/hr و ايجاد صمغ در واحدهاي پايين دستي و همچنين مصرف بيشتر انرژي براي پالايش اين مقدار از slops مي شده است. اين گزارش مي افزايد كارشناسان جوان و با انگيزه مهندسي پالايش براي رفع اين مشكل تصميمات خوبي گرفتند و با بررسي هاي انجام شده، آنالیز کامل بنزین نامرغوب و انجام شبيه سازي هاي فرآيندي و مطالعه تجربيات به عمل آمده در ساير پالايشگاه هاي دنيا، پيشنهاد تزريق این ماده توليدي در واحد غلظت شكن به بخش رآكتور واحد RFCC ارائه و اجرايي نمودند كه پس از پيگيري هاي لازم با همكاري ادارات بهره برداري و تعميرات در جهت اجرايي نمودن موضوع ، سرانجام اين امر در تاريخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ محقق گرديد و Vis.Gasoline ارسالي به سمت تانك هاي SLOPS قطع و به سمت واحد RFCC برقرار گرديد و پس از انجام تستهای میدانی و بررسی نتایج محصولات مختلف تولیدی در واحد RFCC مشخص گردید كه شرايط بطور كامل پايدار بوده و نه تنها مشکلی برای ادامه تولید و حفظ کیفیت محصولات ایجاد نشده است بلکه مزاياي همانند ، كاهش ميزان سوخت مايع سبك به اندازه ۵ m³/hr ، كاهش آلودگي هاي زيست محيطي ناشي از سوزاندن سوخت مايع سبك در بويلرها ، افزايش توان دريافت و پالايش نفت خام به ميزان ۵ m³/hr ، افزايش خوراك دريافتي توسط واحد RFCC به ميزان ۵ m³/hr ، افزايش توليد تقريبي ۱.۵ m³/hr بنزين و ۱.۵ m³/hr گاز مايع ، بهبود عملكرد در فرآيند واحد RFCC به ثمر نشست و همگي اين فرآيند منجر به افزايش سود آوري پالايشگاه و كشور به ميزان ۱۱۰۰ ميليارد ريال ر سال گرديد.