تزریق واکسن ایرانی کرونا در همدان از هفته آینده

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: پنج استان برای تزریق مرحله نخست واکسن تولید داخل انتخاب شدند که یکی از آنها استان همدان است.رشید حیدریمقدم در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار کرد: از هفته آینده تزریق این واکسن برای سه تا پنج هزار نفر آغاز میشود، در حال حاضر کادر بهداشتی و درمانی که در خط مقدم مقابله با ویروس و در معرض خطر هستند واکسینه شدند اما برای واکسینه کردن خط دوم همچنان در تلاش هستیم.رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان وضعیت شیوع کرونا در کشور و همدان را نگران کننده دانست و افزود: موج چهارم ویروس کرونا ناشی از ویروس انگلیسی است چرا که سرعت انتقال این نوع ویروس بسیار بالا بوده اما در مورد میزان مرگ آن هم اینک عددی در دست نیست.وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستانهای تویسرکان و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی، کبودرآهنگ و فامنین نارنجی و مابقی شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند اما با توجه به روند افزایشی مبتلایان در این شهرستانها، به طور حتم وضعیت رنگ بندی آنها تا هفته آینده تغییر میکند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: یکم فروردین امسال آمار بیماران مشکوک و بستری کرونایی ۲۰۰ نفر بود که این آمار در ششم این ماه به ۳۰۰ نفر، ۱۱ فروردین به ۴۰۰ نفر و هم اینک به ۴۵۰ بیمار رسیده است.

 

گسترش فعالیت های پژوهشی در شركت گاز اردبیل

به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان اردبيل ، اسماعیلی گفت : در راستاي تحقق اين مهم ، تعداد ۳ عنوان پروژه پژوهشي از سوي اين شركت تعریف و با مراکز علمي معتبر كشور در این خصوص عقد قرارداد شده است ، در ضمن اين شركت با هدف گسترش و بهره گيري از يافته هاي علمي تحقيقات دانشجويي ، حمايت از ۴ عنوان پايان نامه تحصيلات تكميلي در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري را در دستور كار خود قرارداده است.مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه با بيان این مهم که صنعت گاز کشور نیازمند تعامل با مراکز علمی و تحقیقاتی می باشد اظهار داشت: امروزه رشد چشمگیر مراکز تحقیقاتی را باید پذیرفت، اما چرخه ناکامل پژوهش باید کامل شود و دستاوردهای پژوهشی بایستی مشکلات موجود را رفع نموده و نهایتاً منجر به توانمندسازی صنعت گردد.وي از اجرای ۱۰۰ درصدی مراحل ثبت پروژه مشعل دمنده دار در قالب طرح ابتکاری در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران خبر داد و افزود: در اين طرح مشعل هاي دمنده دار با راندمان عملكرد بالا پس از بومي سازي و ساخت در داخل كشور با مشعل هاي اتمسفريك در ايستگاههای تقليل فشار گاز استان در ظرفيت هاي مختلف جايگزين شده اند که از دستاوردهای این پروژه می توان به كاهش مصرف انرژي گرمكن ها به ميزان ۲۲ تا ۶۵ درصد اشاره نمود.

آغاز بازگشایی محور کلوکی -کله گیری شهرستان سیب و سوران

سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان از آغاز بازگشایی محور صعب العبور کلوکی به کله گیری بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان، احمد بارک زهی اظهار داشت: بازگشایی این محور صعب العبور با استفاده از توان اکیپ امانی در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده بازگشایی این مسیر تا بهار امسال به پایان میرسد تا مردمان حدود ۱۶ روستای منطقه مسیر هفت کیلومتری به بخش هیدوچ را با دسترسی به راه ارتباطی بهتر در سه کیلومتر طی نمایند.

سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان خاطر نشان کرد: وجود راهها و جادههای امن و مناسب یکی از مهمترین زیر ساختهای توسعه هر منطقه محسوب میشوند که این امر در مناطق روستایی بسیار ضرورت دارد چرا که راه روستایی حلقه اتصال مردم این مناطق با شهرها برای عرضه محصولات دام و کشاورزی است.

استفاده ازمعاینه فنی جعلی، جرم است.

دادستان عمومی و انقلاب قم در خصوص استفاده از معاینه فنی جعلی به شهروندان هشدار داد و اظهار داشت: تعدادی از متهمان که با وعده صدور معاینه فنی جعلی در استان فعالیت و تبلیغات میکردند و کسانی که از این مجوزهای جعلی استفاده میکردند، دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین غریب هرگونه فعالیت در خصوص صدور معاینه فنی جعلی و استفاده از آن را مجرمانه خواند و تشریح کرد: برخی مالکان خودروهایی که به دلیل مشکلات فنی خودرو خود، قادر به تهیه برگ معاینه فنی خودرو نیستند، اقدام به دریافت معاینه فنی جعلی میکنند که در قانون برای جعل اسناد و مدارک رسمی و استفاده از سند مجعول، از شش ماه تا سه سال مجازات حبس در نظر گرفته شده است.

این مقام قضایی تأکید کرد: ضروری است شهروندان برای دریافت معاینه فنی حتماً از مراکز دارای مجوز استفاده کنند و در خرید و فروش خودرو نیز از اصلی بودن برگه معاینه فنی اطمینان حاصل نمایند.

۱۲ تصادف منجر به فوت در جادههای استان مرکزی ثبت شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی گفت: نوروز امسال ۱۲ تصادف منجر به فوت در جادههای این استان به وقوع پیوست که در مقایسه با پارسال افزایش داشت.

«علی امیری» افزود: ۱۴ نفر نوروز امسال در حوادث جادهای استان مرکزی جان خود را از دست دادند که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش ۱۴۰ درصدی ترددها از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری در جادههای استان مرکزی از جمله مهمترین عوامل افزایش فوتیها در تصادفات جادهای استان بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی یادآور شد: ۱۰ تصادف منجر به فوت در نوروز سال گذشته در جادههای این استان رخ داد که ۱۰ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

امیری گفت: ۱۵ تصادف منجر به فوت نوروز سال ۹۸ در جادههای استان مرکزی رخ داد و ۲۱ نفر در این تصادفات جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: تعداد فوتیهای تصادفات جادهای استان مرکزی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدود ۳۳ درصد کاهش یافته است.

تزریق واکسن کرونا برای پاکبانان
اراکی کلید خورد

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: تزریق واکسن کرونا روز شنبه برای ۴۰۵ نفر از پاکبانان شهرداری اراک کلید خورد و این واکسیناسیون از طریق پنج پایگاه بهداشتی انجام میشود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، مهدی فدوی در حاشیه آیین ویژه واکسیناسیون پاکبانان اراک، افزود: پاکبانان از جمله اقشار پرخطر و در ارتباط مستقیم با بیماری کرونا هستند که با تلاشهای صورت گرفته، تزریق برای این قشر محقق شد.

وی توضیح داد: این واکسیناسیون در مراکز بهداشت جنب شهرداری اراک، پایگاه حاج خیری ، ۲۰ متری شهدای سلامت، ۱۴ معصوم خیابان جهانگیری و پایگاه ادبجو اراک و با همکاری موثر دانشگاه علوم پزشکی انجام میشود.

صادرات ۷۴۴ هزار تن کالا از مازندران

ساری- ناظر گمرکات مازندران حجم تجارت خارجی استان را در سال گذشته سه میلیون و ۴۵۲ هزار تن اعلام کرد و گفت: ۷۴۴ هزار تن از کالاهای استان به ۳۶ کشور جهان صادر شده است.

علی یوسفی منش پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ارزش مبادلات کالا در گمرکات مازندران گفت طی ۱۲ ماهه سال ۹۹ حجم تجارت خارجی گمرکات مازندران بالغ بر ۳ میلیون و ۴۵۲ هزار تن بوده است. مدیر کل گمرک نوشهر درآمد کسب شده گمرکات مازندران را، از تجارت خارجی طی ۱۲ ماهه سال ۹۹ با احتساب درآمد ضمانت نامه از سه هزا ر و ۲۴۹ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال بیان کرد.

سرپرست مدیریت مالی چادرملو خبر داد:

در ۱۲ ماه سال مالی گذشته، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با کسب درآمد ۲۵۵ هزار میلیارد ریالی و رشد ۱۶۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یکی از موفقترین سالهای فعالیت خود در حوزه معدن و فولاد را پشت سر گذاشت .

به گرارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، مهندس فرهاد آذرین فر سرپرست مدیریت مالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اعلام این خبر گفت : این شرکت با سرمایه ۵۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خود در سال گذشته با شکستن چندین رکورد در تولید سنگ آهن، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولادی بیش از ۱۷ میلیون تن انواع محصولات فولادی تولید کرد که در مقایسه با سال ۹۸ از رشد ۹.۲۸ درصدی برخوردار بوده است.آذرین فر سرپرست مدیریت مالی و اقتصادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین با اشاره به تلاش کادر فنی و متخصصان این شرکت در اجرای طرحهای زیربنایی در امر تولید، صرفهجویی ارزی ناشی از عدم واردات و تکیه بر بومی سازی و ساخت داخل قطعات و تجهیزات مورد نیاز ، صادرات موفق محصولات فولادی، اثرات اجتماعی و رفع محرومیت در منطقه کویری و نیز مزایای اجتماعی حاصل از فعالیت این شرکت در خصوص برنامه مدیرت راهبردی شرکت برای دستیابی به اهداف کوتاهمدت و بلندمدت افزود: تولید کنسانتره سنگآهن، بالاتر از ظرفیت اسمی (مشابه سالهای گذشته) و تولید محصولات سنگآهن دانهبندی شده، گندله، آهن اسفنجی، فولاد و تولید برق طبق برنامه مصوب سال ۱۳۹۹، تداوم عملیات اجرای اکتشافات تفصیلی پهنه معدنی آنومالی D۱۹ تداوم عملیات اجرایی احداث کارخانه گندلهسازی شماره ۲با ظرفیت ۵ میلیون تن ، مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایهپذیر، شروع عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید فروآلیاژها (فرومنگنز پرکربن و فروسیلیکو منگنز) در دستور کار برنامه کوتاه مدت شرکت گنجانده شده است .مدیر حوزه مدیرعامل و سرپرست مدیریت مالی و اقتصادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین پیشبینی اجرای طرحهای آتی در چارچوب اهداف بلند مدت را مورد اشاره قرار داد و گفت: بهره برداری از معدن D۱۹ با همراهی و مشارکت شرکت سنگآهن مرکز ایران (بافق) - طرح احداث دو واحد نیروگاه خورشیدی هر یک با ظرفیت ۱۰ مگاوات و توسعه نیروگاههای مشابه تا میزان ۱۰۰ مگاوات، با سرمایهگذاری ۵۰ میلیون یورو.مهندس فرهاد آذرین فر سرپرست مدیریت مالی و اقتصادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ادامه داد: بهره برداری از کارخانه تولید فروآلیاژها (فرومنگنز پرکربن و فروسیلیکو منگنز) با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال و با سرمایهگذاری ۴۰ میلیون یورو، ایجاد شرکت حملونقل ریلی برای تامین زیرساختهای حمل مواداولیه و محصولات و احداث کارخانههای کنسانتره و گندله به ظرفیت ۴ میلیون تن در سال .مهندس فرهاد آذرین فر سرپرست مدیریت مالی و اقتصادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین میزان صادرات صورت گرفته به کشورهای متقاضی طی سال گذشته را ۶۰۳ هزار تن شمش فولادی در گریدهای جهانی اعلام کرد و گفت: از این رهگذر بیش از ۲۴۹ میلیون دلاری ارز آوری داشته ایم .

سرپرست مالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ادامه مهمترین طرح های مشارکتی چادرملو را به این شرح عنوان کرد .

۱- مشارکت در ایجاد شرکت صنایع معدنی عصرنوین بهاباد، جهت کارخانه تولید کنسانتره۲- مشارکت در ایجاد شرکت جدید اکتشاف با عنوان توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان ۳- مشارکت در طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی جدید

۴-مشارکت در شرکت فولاد سترکپارس شرق در منطقه آزاد چابهار، جهت تولید ۱۰ میلیون تن فولاد۵- مشارکت در تأسیس شرکت تأمین آب صنایع و معادن۶- مشارکت در شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود، جهت تولید کاغذ سنگی۷- مشارکت در طرح احداث کارخانه تجهیزات معدنی و صنعتی۸- مشارکت در طرح احداث زیرساختهای حملونقل ریلی و جادهای ۹ - مشارکت در ساخت کارخانه تولید آجر نسوز

مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد با بیان اینکه در سال ۹۹ حمل ریلی کالا در بندرامیرآباد رشد چشمگیری داشته است، از تخلیه و بارگیری بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در این مدت خبر داد.

محمدعلی اصل سعیدی پور در گفتگو با واحد روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد در تشریح بخشی از عملکرد بندرامیرآباد گفت امسال بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا توسط ۶۹۰ فروند کشتی در بندرامیرآباد مراوده شده است ، که از این میزان یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن تخلیه و ۵۳۴ هزار تن دیگر مربوط به بارگیری و صادرات کالا میباشد.

وی یکی از ظرفیتهای بالفعل بندرامیرآباد را وجود شبکه ریلی داخلی و اتصال آن به شبکه سراسری راه آهن بر شمرد که با توجه به این ظرفیت منحصر به فرد در میان بنادر شمالی کشور، حمل ریلی کالا در این بندر با رشد ۱۱۷ درصدی به ۷۳ هزار و ۲۰۳ تن رسیده است. مدیرکل بندرامیرآباد به مراودات چند بعدی، ایجاد تنوع کالا در صادرات و تأمین کالاهای اساسی کشور از این بندر، به ۵۰ هزار تن ترانزیت خارجی کالا در سال ۹۹ در بندرامیرآباد اشاره و خاطر نشان کرد « با بهبود شاخصهای عملیاتی به دنبال سهم پذیری بیشتر از حمل و نقل دریایی بین المللی میباشیم تا با وجود ظرفیت مطلوب تخلیه و بارگیری کالا در این بندر، شاهد افزایش تنوع و تکمیل زنجیره حمل و نقل کالا از مسیرهای ترانزیتی امیرآباد دوغارون و همچنین ترانزیت کالا از کشورهای حوزه CIS به کشور افغانستان و بهره گیری موثر از مسیرهای ریلی باشیم.» وی با اشاره به سهم غالب بیش از ۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری و صادرات کالا و همچنین تخلیه غلات بندرامیرآباد در میان بنادر تجاری شمال کشور افزود در آینده نزدیک با برنامه ریزیهای کلان تدوین شده، بندر امیرآباد به بندر کانونی کانتینربر در شمال کشور نیز تبدیل خواهد شد. سعیدی پور در پایان گفت در بخش سرمایهگذاری با تحقق ۴۰۰ درصدی میزان جذب سرمایهگذاری، کل سرمایهگذاری جذب شده بخش خصوصی ۱۷ هزار و ۷۳ میلیارد ریال بوده، که از این میزان ۹ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و مابقی آن در حال ساخت میباشد.

خوزستان :مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اقدامات موثر این شرکت در سال جاری در راستای محرومیت زدایی؛ غیر حضوری نمودن ارائه خدمات به مشترکین، و هوشمند سازی بر مبنای برنامه محوری بوده است

دکتر علی خدری در خصوص عملکرد این شرکت در سال ۹۹ با بیان این که شرکت توزیع نیروی برق خوزستان یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین شرکت های توزیع برق کشور است که با حساسیت ویژه، برقرسانی و خدماتدهی شبانه روزی دارد، عنوان کرد: شبکه برق رسانی تحت پوشش شرکت توزیع خوزستان، ۳۴ هزار کیلومتر است که به یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک خدمات می دهد و رشد ۷ درصدی را در حوزه مشترکین نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با اشاره به شاخص ترین عملکرد این شرکت، گفت: افتخار داریم اعلام کنیم که با اجرای پویش الف_ ب_ ایران، برق رسانی به ۴۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۶۶ خانوار و اعتبار ۳۷۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال و با ظرفیت ۳ هزار و ۷۵ کیلو ولت ترانسفورماتور را در سال جاری به انجام رساندیم که بالاترین عملکرد برق رسانی به روستاها در کشور است.

ایشان افزودند: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در بخش خدمات الکترونیکی نیز اقدامات چشمگیری را به انجام رساند به گونهای که صد در صد خدمات مورد نیاز مشترکین را غیرحضوری ارائه داده و در این شاخص رتبه اول را در کشور کسب کردیم.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اضافه کرد: از آنجایی که مراکز اتفاقات شهرستانها به عنوان بازوی اجرایی در عملیات تعمیر و نگهداری شبکه، به هنگام بروز خاموشی، نقش تعیین کننده ای دارند لذا این شرکت طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات را در کل استان اجرایی کرد و با ثبت خرابی و خاموشی شبکه از طریق گوشی تلفن همراه با (اپلیکیشن برق من)، میز خدمت غیر حضوری، و پاسخگویی هوشمند از طریق سامانه ۱۲۱؛ باعث عدم مراجعه حضوری شهروندان و مشترکین شد که رضایتمندی و ارتباط دو سویه با مشترکین حاصل آن بود.

مدیر ناحیه آهنسازی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به ثبت رکورد تولید ۲۵ هزار و ۱۲۵ تن آهن اسفنجی در روز گفت: با تولید این حجم از آهن اسفنجی در تلاشیم تا با عبور از حجم ۷۱۵ هزار تن آهن اسفنجی در ماه، رکورد ماهانه این بخش را نیز جابهجا کنیم.

داریوش رشیدی مدیر ناحیه آهنسازی شرکت فولاد مبارکه در گفتوگو با خبرنگار فولاد درباره آخرین رکورد شرکت فولاد مبارکه در بخش تولید آهن اسفنجی، اظهار کرد: واحدهای احیای مستقیم فولاد مبارکه در آخرین ساعات، ۱۲ فروردین ماه، تولید ۲۵ هزار و ۱۲۵ تن آهن اسفنجی را به ثبت رساندند که رکورد جدیدی برای این بخش محسوب میشود. وی افزود: آهن اسفنجی تولید شده از کیفیت مناسبی به ویژه از نظر درجه فلزی و کربن مورد نیاز فولادسازی برخوردار است. آخرین رکورد ثبت شده در این بخش مربوط به ۲۲ فروردین ۹۹ با ۲۴ هزار و ۷۸۲ تن بود که خوشبختانه با ثبت رکورد جدید در واحد احیا مستقیم شهید خرازی (۹ هزار و ۵۰ تن)، رکورد ۲۵ هزار و ۱۲۵ تن به ثبت رسید. شایان ذکر است رکورد پیشین واحد شهید خرازی مربوط به یکم فروردین ماه سال جاری به میزان ۸۸۹۰ تن در روز بوده است. مدیر ناحیه آهنسازی شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدواریم به همت و تلاش پرسنل ناحیه آهنسازی، با عبور از مرز ۷۱۵ هزار تن، رکورد ماهانه تولید آهن اسفنجی را جا به جا کنیم. رکورد پیشین تولید ماهانه آهن اسفنجی مربوط به اردیبهشت ماه سال گذشته با تولید ۷۱۵ هزار تن بوده است. داریوش رشیدی خاطرنشان کرد: شرایط تولید معمولا در فروردین و اردیبهشت ماه از نظر منابع تولید آهن اسفنجی مهیاتر است بنابراین تصمیم بر این گرفته شد تا حجم تولید در این دو ماه افزایش یابد. وی با بیان اینکه برای تولید این حجم آهن اسفنجی حدود ۳۵ هزار تن گندله مناسب به منظور شارژ واحدهای احیا مستقیم استفاده شده، گفت: آهن اسفنجی ماده اولیه تولید مذاب در بخش فولادسازی است. این مقدار تولید آهن اسفنجی در روز، زمینه ساز تولید تقریبا ۲۳ هزار تن تختال در واحد فولادسازی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانیها و مانعزداییها» گفت: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید اصلاح گردش ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود و موانع موجود رفع شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته اظهار داشت: امسال نیز شاخصهای عملکردی شرکت را با شدت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ و نگهداری تأسیسات افزود: یکی از مهمترین چالشهایی که شرکت در سال گذشته با آن روبرو بود بحث سرقتها بود که انتظار میرود مدیران اجرایی با همکاری نیروی انتظامی و هماهنگی فرمانداران منطقه خود در پیشگیری از این امر به خوبی ورود کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: از برنامههای امسال تبدیل حدود ۴۰۰ کیلومتر از شبکههای سیمی استان به کابل خودنگهدار است که در اولویت قرار دارد و در پیشگیری و کاهش سرقت تأسیسات نیز مؤثر است. وی با تأکید بر ارتقاء شاخصهای شرکت در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: ارتقاء بحث وصول مطالبات و کاهش تلفات شرکت از جمله شاخصهای مهم و اولویتدار ما است که باید امسال در این زمینهها برنامهریزی دقیقی داشته باشیم.

جمشیدی پیگیری طرح برق امید، ارائه تمام خدمات به صورت غیر حضوری و کاهش زمان تحویل و نصب انشعابات را از دیگر برنامههای اصلی سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانیها و مانعزداییها» گفت: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید اصلاح گردش ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود و موانع موجود رفع شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: باید موانع رفع و روند ارائه خدمات بهبود یافته تا با حمایت و پشتیبانی از سرمایهگذاران کسب و کار و تولید در استان رونق یابد. وی با اشاره به اینکه مبنای کار ما حرکت بر اساس شاخصها است، اظهار داشت: باید هدفهای خود را با استراتژی شرکت منطبق کنیم تا نتیجه خوبی حاصل شود.

جمشیدی با تأکید بر سالمسازی محیط کار تصریح کرد: در بحث رسیدگی به تحلفات پیمانکاران نیز اقدامات خوبی انجام شد که امید است امسال با دقت بیشتری پیگیری شود.

وی رعایت ضوابط و آیین نامهها و دستورالعملها را از دیگر موارد مهم عنوان کرد و گفت: سال گذشته هزینهها به صورت هدفمند مدیریت شد که این روند امسال نیز باید با جدیت ادامه داشته باشد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: با توجه به برنامهریزیهای خوب انجام شده در سال ۹۹ نرخ خاموشی استان از روند کاهشی خوبی برخوردار بود که امسال نیز باید برنامهریزیها دقیقتر و نتایج مطلوبتر شود.