آغاز فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

شهردار قم با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت نیروها از سال ۷۶ در شهرداری قم بلاتکلیف است گفت: با پیگیریهای مستمر و همکاری خوبی که از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریها صورت گرفت، پس از مدتها گره تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری قم باز و این مشکل مرتفع شد.

وی برگزاری جلسات مستمر با معاون اول رئیس جمهور و پیگیری این موضوع در این جلسات را از اقدامات انجام شده در سالهای اخیر عنوان کرد و افزود: همچنین در این زمینه از مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور، نمایندگان قم و… پیگیریهای بسیاری صورت گرفت تا این مشکل نیروهای شرکتی شهرداری قم برطرف شود.

شهردار قم با اشاره به صدور دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروی انسانی در شهرداریها ادامه داد: این کار در قالب ظرفیت چارت شهرداری صورت میگیرد. وی دقت و شفافیت دستورالعملی که برای تبدیل وضعیت نیروها از سوی وزارت کشور آمده را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: ما نیز در این موضوع در چارچوب قانون عمل میکنیم. سقائیاننژاد با بیان اینکه شهرداری قم در سالهای گذشته در جذب نیروی شرکتی و ساعتی به دنبال افراد متخصص بوده اضافه کرد: در میان کلانشهرهای دیگر شهرداری قم وضعیت بسیار خوبی دارد و تعداد نیروی شرکتی که در حال حاضر در شهرداری مشغول به کار هستند، از دیگر شهرداریها بسیار کمتر است.

معاون فرهنگی و رسانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ۱۷ رسانه جدید(ماهنامه، فصلنامه، پایگاه خبری) در طول سال گذشته با اخذ مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع مراکز خبری این استان پیوست.

 

آغاز فعالیت ۱۷ فصلنامه و پایگاه خبری جدید درایلام

معاون فرهنگی و رسانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ۱۷ رسانه جدید(ماهنامه، فصلنامه، پایگاه خبری) در طول سال گذشته با اخذ مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع مراکز خبری این استان پیوست.

یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال گذشته در مجموع ، مجوز فعالیت ۱۷ رسانه در این استان صادر شد که ۵۰ درصد آنها پایگاه خبری است.

وی ادامه داد: از این شمار ۵ مورد دو فصلنامه، ۲ مورد فصلنامه، یک مورد دو ماهنامه و ۹ مورد نیز پایگاه خبری بوده است. معاون فرهنگی و رسانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: هم اکنون تعداد ۱۱۸ رسانه شامل ۲۲ فصلنامه، سه ماهنامه، ۵ دوفصلنامه، ۵۳ پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی، ۲ روزنامه و ۳۳ هفته نامه و دوهفته نامه و همچنینی نمایندگی بیش از ۸۰ روزنامه سراسری در ایلام فعال است.

بندرخشک پیشگامان روی ریل
تحقق شعار ۱۴۰۰

مدیر عامل بندرخشک پیشگامان گفت: بستر فراهم شده در این بندر تعاونی موجب پشتیبانی از تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ می شود.به گزارش روابط عمومی بندرخشک پیشگامان؛ محمدرضا شهسواری با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در بندرخشک پیشگامان اظهار کرد: در این بندر همه زیرساخت های حیاتی مورد نیاز تولید و نیز امکانات لازم برای حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی و تولید کننده فراهم شده است.وی افزود: بستر مناسب انبارش، حمل جاده ای و ریلی مقرون به صرفه، صادرات کالاهای تولیدی و واردات مواد اولیه مورد نیاز در بندرخشک پیشگامان فراهم شده است و با افتتاح رسمی این بندر عظیم ۷۰۰ هکتاری در اسفند ماه گذشته آمادگی لازم برای پشتیبانی از تولید و تحقق شعار سال بیش از پیش وجود دارد.مدیر عامل بندرخشک پیشگامان کاهش تشریفات گمرکی و وجود زیرساخت های منحصر به فرد لجستیکی در این بندر اقتصادی را از جمله مصادیق رفع موانع و مانع زدایی از تولید دانست و اظهار امیدواری کرد؛ با مشارکت سرمایه گذاران حوزه های مختلف تبلور ایده تعاونی و استفاده از سرمایه های خرد مردم بیش از گذشته نمود عینی یابد.شهسواری با بیان اینکه تولید داخلی زیر بنای اقتصاد قوی و اشتغال پایدار است، ادامه داد: بستر برای حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بخش های مختلف در بندرخشک پیشگامان فراهم است و همچنین تسهیلات مناسب به آن ها ارائه می شود.

انجام عملیات تعمیر و بازسازی در شركت نفت و گاز آغاجاری

اهواز:رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری از انجام بیش از ۱۵۰ عملیات تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات فرایندی توسط کارشناسان این واحد در ایام تعطیلات نوروز و شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.

مهندس محسن دهبانپور با اعلام این خبر افزود: این اقدامات به دلیل ضرورت حفظ و نگهداشت تولید و آمادگی برای بازگشت به تولید حداکثری انجام شد.

وی، نصب و آماده سازی کمپرسور هوای ایستگاه تزریق گاز آغاجاری، آماده سازی ردیف های هفتگانه ایستگاه و کلیه چاه های تزریق رینگ شمال و جنوب جهت راه اندازی، همکاری در راه اندازی توربین سولزر ردیف ۲ بوستر، راه اندازی کمپرسور گازی ردیف ۳ مرحله چهارم تقویت مارون، آماده سازی ادوات مکانیکی ، ابزاردقیقی و برقی کارخانه گاز و گازمایع ۱۰۰۰و ساخت ، نصب و مونتاژ قطعات ابزاردقیقی کنترل ولو گس به فلر ۸ اینچ کلاس ۱۵۰۰ خروجی ایستگاه بازگردانی با گاز پازنان و آماده سازی ایستگاه جهت راه اندازی را از برجسته ترین اقدامات صورت گرفته برشمرد.

نجات فرد گیر افتاده در ارتفاعات روستای «زنجیره علیا»چرداول

ایلام-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: فردی که شامگاه جمعه در ارتفاعات روستای زنجیره علیا گیر افتاده بود با تلاش نیروهای هلال احمر نجات یافت.

علی اصغر علی اکبری با اعلام این خبر اظهار کرد: شامگاه جمعه در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) مبنی بر گیر افتادن یک مرد ۴۰ ساله در ارتفاعات روستای زنجیره علیا بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات پایگاه شباب و شعبه چرداول به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: نجاتگران هلال احمر با وجود تاریکی هوا و صعب العبور بودن منطقه پس از طی مسیری سخت و دشوار و رسیدن به محل حادثه با استفاده از ست نجات کوهستان توانستند فرد گیر افتاده را رها سازی کنند و پس از انتقال به محل امن به خانواده اش تحویل دادند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

اجرای محدودیت های
کرونایی شهرداری اصفهان

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر اصفهان محدودیت های جدیدی در شهرداری اصفهان اجرایی می گردد.

حسین امیری اظهار داشت : پیرو دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا استان اصفهان از امروز و به مدت ۱۵ روز مصوباتی به تصویب رسیده است که لازم اجرا می باشد و از شهروندان خواهشمندیم با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها در جهت کاهش و نابودی این ویروس همراهی نمایند.

وی با اشاره به محدودیتهای اعلام شده از طرف ستاد کرونا استان اصفهان در خصوص کاهش حضور کارمندان در ادارات تا یک سوم و انجام دورکاری گفت: کلیه مراکز شهرداری اصفهان فعال بوده و به غیر از مجموعه های خدمات ضروری از جمله آتش نشانی و خدمات شهری که بصورت کامل فعالیت می نمایند ، دیگر مجموعه های تا یک سوم در محل حاضر و مابقی به صورت دورکاری به انجام وظیفه می پردازند.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسولان، شهروندان و واحدهای صنفی وضعیت استان اصفهان در زمینه این بیماری بهبود یابد و وضعیت شهر اصفهان به شرایط قبل باز گردد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: سقف حداکثری حضور در جلسات با رعایت نکات بهداشتی ۱۵ نفر در نظر گرفته شده است وبا توجه به شرایط موجود برگزاری هرگونه نمایشگاه ممنوع بوده و فعالیت بخش حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها، اتوبوس ها و مترو با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت ویژه انجام خواهد پذیرفت.

استاندار بوشهرتاکید کرد:

استاندار بوشهر در بازدید از روند اجرایی پروژه آبشیرینکن سیراف - جم به ظرفیت ۲۸ هزار متر مکعب در شبانهروز با تاکید بر تسریع اجرا این پروژه اظهار داشت: برای توسعه زیر ساختهای آن شامل برقرسانی و خطوط انتقال آب اقداماتی انجام شده که نیاز به تسریع در تکمیل این پروژهها دارد.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژههای برقرسانی آبشیرینکن سیراف - جم گفت: یکی از زیرساختهای مهم این تأسیسات اجرا طرح برقرسانی و لازم است از همه ظرفیتها برای تکمیل این پروژه استفاده شود.

وی، تحقق تعهد مجری پروژه آبشیرینکن ۲۸ هزار مترمکعب سیراف - جم را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس تعهد سرمایهگذار این پروژه لازم است در راهاندازی فاز نخست آن به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانهروز قبل از فصل تابستان تسریع شود.

استاندار بوشهر تامین اعتبارات لازم این پروژه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: خط انتقال این تأسیسات باید هر چه سریعتر تکمیل و راهاندازی شود تا یکی از زیرساختهای آن فراهم شود.

گراوند نصب و راهاندازی ترانس برق پروژه شیرینسازی آب دریا برای تامین آب آشامیدنی مردم شهرستان جم را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید تا اواخر خرداد ماه طرح برقرسانی پروژه آبشیرینکن سیراف - جم تکمیل و زمینه راهاندازی فاز نخست این پروژه فراهم تا بخشی از نیاز آب شرب مردم شهرستان جم تامین شود.

وی، با تاکید بر پیگیری برای تامین منابع مالی این پروژه خاطر نشان کرد: همکاری مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اجرا این پروژه ستودنی است که تلاش میشود از منابع دیگر، بودجه مورد نیاز آن تامین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با اشاره به اینکه منابع تامین آب شرب شهرستان جم تاکنون محلی بوده است تصریح کرد: آب مورد نیاز مردم شهرستان جم عمدتاً از چاههای منطقه تامین میشود.

عبدالحمید حمزهپور خشکسالی، برداشت بیرویه و شرایط آب و هوایی منطقه را عامل خشک شدن چاههای آب در جم دانست و بیان کرد: بیشتر چاههای شهرستان جم یا در حال خشک شدن و یا اینکه منابع آبی آنها رو به اتمام است و مردم شهرها و روستاهای شهرستان جم با مشکل جدی برای تامین آب آشامیدنی مواجه هستند.

وی، از اجرای طرح شیرینسازی آب دریا برای تامین آب آشامیدنی جم خبر داد و تصریح کرد: با طراحیهای صورت گرفته قرار است از طریق آبشیرینکن، مشکل و کمبود تامین آب شهرستان جم برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به ساخت آبشیرینکن به ظرفیت ۲۸ هزار متر مکعب همجواری بندر سیراف برای تامین آب این شهرستان خاطر نشان کرد: با احداث و راهاندازی این آبشیرینکن روزانه ۲۸ هزار متر مکعب آب تولید و از طریق خطوط انتقال آب به شبکه آبرسانی ارسال میشود. حمزهپور با اشاره به اجرا خط انتقال آب به طول ۲۵ کیلومتر برای ارسال آب پروژه آبشیرینکن بندر سیراف به شهرستان جم افزود: در این راستا آب این تأسیسات از طریق ۵ سایت ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره به شهرستان جم منتقل میشود. وی، با اشاره به اجرا خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره در مسیر پروژه آبشیرینکن سیراف- جم گفت: ای پروژهها با اقدامات سال گذشته و تامین اعتبارات و حمایتهای انجام شده تقریباً رو به اتمام است و اکنون کل تجهیزات نصب شده و خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آماده بهرهبرداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: ۲ بخش این پروژه شامل تکمیل شبکه برق مورد نیاز راهاندازی ایستگاه پمپاژ و تأسیسات آبشیرینکن مورد توجه قرار دارد که پیمانکاران فعال و مشغول هستند.

حمزهپور از تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز بخش برقرسانی خبر داد و تاکید کرد: با تکمیل شبکه برق، امید میرود مشکل این عرصه برطرف شود و بخش تأسیسات آبشیرینکن هم سرمایهگذار آن در حال فعالیت است و انشاءالله با تامین تجهیزات که بخشی از آن وارداتی است این پروژه بهصورت ۱۰۰ درصد تکمیل و راهاندازی و آب تولیدی آن به مردم شهرها و روستاهای شهرستان جم تقدیم شود.

خوزستان :ابراهیم نوشادی شهردار منتخب با محمدی مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب دیدار و گفتگو کرد. این دیدار که در محل سالن جلسات شهرداری اهواز و با حضور جمعی از مدیران شهرداری صورت گرفت در راستای هم افزایی میان دستگاهها و صنایع به منظور رفع مشکلات و چالش های شهر اهواز انجام شد. ابراهیم نوشادی در این جلسه با اشاره به چالش های مبتلا به شهر گفت: اگر تمامی ارگانها و صنایع به کمک شهرداری بیایند می توانیم علاوه بر حل بسیاری از مشکلات شهر مانع افزایش آنها شویم مانند آنچه هم اکنون در خصوص سایت صفیره در حال انجام است و شرکتهای نفت، فولاد اکسین، فولاد وارد کار کار شدند و یا معضل سگهای بلاصاحب که شرکتهای توسعه نیشکر و نفت ورود کردند و در حال کمک به شهرداری جهت رفع این معضلات هستند.

وی عنوان کرد: ما بنا داریم چالشها را براساس اولویتها و درخواستهای مردمی حل و فصل کنیم تا منجر به جلب رضایت مردم شود چنانکه هم اکنون بیشترین موارد درخواستی شهروندان لکه گیری معابر، ساماندهی سگهای بلاصاحب، نظافت شهر و برقراری نظم در شهر و جلوگیری از تجاوز به حریم های عمومی در شهر از سوی متخلفان است.

نوشادی افزود: ما در کنار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و هر ارگانی که برای رفع مشکلات شهر دست یاری به شهرداری دهد، هستیم و امیدواریم با تشریک مساعی قدمهای بزرگی برای شهر برداریم.

ابراهیم نوشادی شهردار منتخب در پایان پیشنهاد داد: پروژه های محله ای مانند پارک و زمین ورزشی بعنوان مسئولیتهای اجتماعی که بر عهده شرکت ها و صنایع است از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز به شهر اهدا شود که مورد اقبال قرار گفت.

محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست گفت: توان مجموعه نفت در کنار شهرداری اهواز برای خدمت به مردم ظرفیت بسیار خوبی است که می تواند منجر به تعریف پروژه های مشترک شهری و اجرای آنها در آینده نزدیک شود. وی همچنین جهت دفع شیرابه های سایت صفیره پیشنهاد انجام کارهای علمی و مطالعاتی داد تا این معضل که در حال تبدیل به یک بحران در شهر است بدین ترتیب برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان،افزود: یکی از راههای مقابله با کروناویروس، پیشگیری است، شرایط موجود نشان میدهد که آسانترین را مبارزه با این ویروس، پیشگیری و رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

وی اظهار داشت: تعطیلی اصناف به اقتصاد کشور آسیب میزند اما با توجه به شرایط موجود باید محدودیت جدی برای معیشت ایجاد کنیم، سختترین تصمیم این است که صنوف تعطیل شود اما ناگزیر به اجرای آن هستیم.

استاندار قزوین گفت: بیش از یکسال در مورد این پدیده و راه پیشگیری بحث شده است، در این مدت رسانهها در سطح کشور خوب عمل کردند که این امر قابل تقدیر است، ۱۴ ماه دوره زیادی است که اگر این زمان را به عنوان دوره آموزشی در نظر بگیریم دوره کاملی که باید از آن استفاده کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: اصناف باید همکاری و پروتکلها را رعایت کنند، رانندگان تاکسی و اتوبوس میدانند که نباید افراد بدون ماسک را سوار کنند اما سوار میکند این نشان میدهد که ما دارای مشکل فرهنگی هستیم و در این مسائل با یک ضعف جدی مواجهه هستیم. جمالیپور از اصناف خواست که دوباره پیش قدم شوند اگرچه تعطیل کردند کار سختی است اما تا یک هفته گروه های۲ ، سه و چهارم تعطیل میشود تا شرایط بهبود پیدا کند در این بین اتاق اصناف باید به صورت کامل نظارت کند.

وی خاطر نشان کرد: کارمندان دولت نیز یک دوم در سرکار حاضر شوند اگر مدیری احساس کرد که نیاز به حضور کمتر است میتوان یک سوم کارکنان حضوری و باقی به صورت دورکاری فعالیت داشته باشند و این اختیار را به مدیران هر سازمان و اداره تفویض میکنیم، وی تاکید کرد :ورود خودروها با پلاک غیر بومی نیز در این هفته در استان قزوین ممنوع است مگر اینکه مالک خودرو ساکن قزوین باشد و مدارک هویتی به همراه داشته باشد، رانندگان تاکسی نیز نباید بیشتر از سه مسافر سوار کنند . جمالی پور افزود: همچنین اتوبوسرانی نیز با ۵۰ درصد ظرفیت باید فعالیت داشته باشد و اگر شرایط با همین منوال ادامه داشته باشد احتمال میرود که اتوبوسرانی نیز تعطیل شود.

مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مخابرات منطقه مرکزی با بیان این مطلب افزود: جایگاه شرکت مخابرات ایران در ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی به آحاد جامعه بسیار جایگاه مهمی ا ست، از اینرو، شایسته ست که همه نهادهای بالادستی از این شرکت حمایت کنند.

مهندس دهناد همچنین خاطرنشان کرد؛ به هر میزان به مخابرات توجه شود به همان میزان به ارتقاء سطح رفاه مردم کمک خواهد شد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مانع تراشی در ارایه خدمات ارتباطی به مردم را آسیب رساندن به نیاز مخابراتی آنان عنوان کرد و افزود: هر کسی که مانعی در روند رشد و توسعه ارتباطات ایجاد کند در حقیقت به مردم میهن اسلامی جفا کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با تضعیف مخابرات، نه تنها مشکلی از مردم حل نخواهد شد، بلکه اختلال در ارایه خدمات به مردم به وجود خواهد آمد. از اینرو، هرچقدر به رفع مشکلات مخابرات توجه شود، میدان خدمات بیشتر به مردم وسیع تر خواهد شد. مهندس دهناد به توصیف روند رشد فناوری و حرکت پر شتاب بروز سرویس های نوین مخابراتی پرداخت و تاکید کرد: عزم ما در جهت خدمت به مردم بزرگ ایران اسلامی یک اراده جدی ست، از اینرو، با ماهیتی که شرکت بزرگ مخابرات ایران دارد، می طلبد که با توسعه زیرساخت های فنی، فناوری های نوین را در راه خدمت به مردم بکار ببندیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

گیلان_فرحی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نهایی شدن مقدمات استقرار یک دستگاه آنژیوگرافی عروق مغز در مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت خبر داد و گفت: با استقرار دستگاه آنژیوگرافی مغز در این مرکز، پروسه درمانی بیمارانی که به علت انسداد عروق مغزی دچار سکته می شوند، ارتقاء می یابد. به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛ دکتر ارسلان سالاری - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از محل جانمایی آنژیوگرافی عروق مغز در مرکز آموزشی و درمانی پورسینا بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت دستگاه آنژیوگرافی مغز، اظهار داشت :مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت علیرغم اینکه تنها مرکز ترومای استان می باشد، سالانه بسیاری از بیماران به علت انسداد عروق مغزی دچار سکته مغزی می شوند که برای درمان به این مرکز مراجعه میکنند، که اگر در ساعات اولیه عروق مسدود شده آنها باز شود آثار مخرب سکته مغزی درآنان باقی نمی ماند و این بیماران می توانند به زندگی طبیعی خود بر گردند. دکتر سالاری با بیان اینکه به علت نبود دستگاه آنژیوگرافی مغز در مراکز دولتی استان، در روند ارایه خدمات درمانی بیماران نیازمند اخلال ایجاد میشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه اساتید توانمند و حاذقی در رشته جراحی اعصاب و نورولوژی در این مرکز در حال فعالیت هستند، اما به دلیل نبود این دستگاه امکان تشخیص و بازکردن عروق مسدود شده بیمارانی که دچار تروما و یا سکتههای مغزی میشدند در این مرکز آموزشی و درمانی ممکن نبود و به ناچار بیماران باید برای تشخیص و درمان گرفتگی عروق مغزی به بخش خصوصی یا سایر استان ها اعزام میشدند که این امرنه تنها سبب از دست دادن زمان طلایی درمان اینگونه بیماران می شد، هزینه های گزافی هم دست مردم می گذاشت.