ورودی‌های شهر برای ساماندهی تعیین تکلیف شوند

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم گفت: شهر قم دارای هفت ورودی است اما عمده این ورودی‌ها خارج از محدوده شهری بوده و شهرداری نمی‌تواند اقدام جدی برای ساماندهی آن‌ها داشته باشد. دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر قم اظهار داشت: شهر قم دارای هفت ورودی است اما این ورودی‌ها خارج از محدوده شهری بوده و شهرداری نمی‌تواند اقدام جدی برای ساماندهی این ورودی‌ها داشته باشد. وی با بیان اینکه باید تعیین تکلیف این موضوع شده تا بتوان ساماندهی ورودی‌های شهر را انجام داد، ابراز کرد: تعیین تکلیف این موضوع یک ضرورت است. شهردار قم همچنین خواستار جابجایی محل عوارضی ورودی قم از اتوبان تهران شد و گفت: در این مسیر پارک ولایت که در مجاورت نمایشگاه بین‌المللی قم واقع‌شده ظرفیت بزرگی برای این شهر به شمار می‌رود که می‌توان از آن برای ایجاد فضای مناسب تفریحی شهروندان، گردشگران و مسافران بهره برد. دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: در بوستان ولایت ۱۸ هکتار پارک‌سازی انجام‌شده و اطراف آن نیز ۳۰ هکتار درختکاری و هرس کاری شده است، اما با توجه به اینکه خارج از محدوده شهری بوده نتوانسته‌ایم، اقدام جدی در آن به ویژه در ایجاد مسیر دسترسی داشته باشیم.

 

ثبت تردد بیش از 24میلیون دستگاه خودرو

رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت تردد بیش از 24میلیون دستگاه خودرو در راه‌های این استان طی مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: میزان تردد خودروها در این مدت 6.22درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، امیرحسین پورهاشمی افزود: این میزان تردد از طریق ۶۱ دستگاه تردد شمار نصب شده در راه‌های استان ثبت شده است..وی اضافه کرد: دوربین های نظارت تصویری میانگین سرعت خودروها را در این مدت 87/4 کیلومتر در ساعت و سرعت غرمجاز را نیز 18/33 درصد ثبت کرده اند.به گفته پورهاشمی بیشترین تردد در این مدت به ترتیب در آزادراه قزوین-کرج، قزوین-زنجان و قزوین-رشت گزارش شده است.وی خاطرنشان کرد: 27دستگاه دوربین نظارت تصویری کنترل خودروها و ترافیک جاده های استان قزوین را کنترل و ثبت می‌کنند.رییس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد سال و بارش ها هرگونه اطلاعات درخصوص وضعیت راه‌ها را ازطریق تماس با سامانه 141 دریافت کنند.

راه اندازی دومین مرکز واکسیناسیون
شبانه روزی در رشت
گیلان_فرحی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان رشت از آغاز به کار دومین مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کرونا در شهر رشت خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ دکتر مازیار محمدی در این خصوص اظهار داشت ؛ بمناسبت میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، دومین مرکز شبانه روزی واکسناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت، بسیج و سازمان هلال احمر در شهرستان رشت راه اندازی شد. وی ادامه داد : این پایگاه به عنوان دومین مرکز شبانه روزی رشت فعالیت خود را آغاز کرده است و دو برابر ظرفیت پایگاه شبانه روزی اول(پارس خزر)، توان تزریق روزانه با ظرفیت ۷۰۰۰ الی ۸۰۰۰ دز را دارد و نودونهمین مرکز واکسیناسیون رشت محسوب می شود.دکتر محمدی تصریح کرد ؛ در حال حاضر ۵۲ پایگاه واکسیناسیون در شهر رشت و ۴۷ پایگاه در بخش ها و به طور متغیر ۱۵ الی ۲۰ مرکز ادارات ، سازمان ها ، صنعت و صنوف فعال می باشند.
ریس مرکز بهداشت رشت در خاتمه با بیان اینکه از ابتدای آغاز واکسیناسیون در استان گیلان بیش از ۹۲ درصد مردم شهر رشت دز نخست واکسن و بیش از ۵۰ درصد دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، یاد آور شد؛ با تزریق دز اول و دوم واکسن قطعاً سلامت مردم در برابر ویروس کرونا تضمین می‌شود و آن دسته از افرادی که هنوز دز دوم واکسن خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند بر اساس تاریخی که به آنان اعلام شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

تولید 3 میلیارد و ۳۶۸ میلیون
کیلووات ساعت انرژی
سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در هفت ماهه اول امسال از مرز سه میلیارد و سیصد و شصت و هشت میلیون کیلووات ساعت گذشت.
به گزارش روزنامه تجارت، محمدعقیل عامری سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با اشاره به مشارکت این نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه، افزود: از این میزان انرژی تولید حدود سه میلیارد و دویست و شصت و چهار میلیون و نهصد و ده هزار کیلووات ساعت سهم واحدهای بخار و حدود یکصد و سی و چهار میلیون و ششصد و نود و شش هزار کیلووات سهم واحدهای گازی نیروگاه بوده است.
وی در ادامه گفت: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و سیصد و بیست مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد.

جریمه ۷۲۴ میلیون ریالی
خبازان متخلف درایلام
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام گفت: طی بازرسی های انجام شده ۲۴۲ نانوایی متخلف شناسایی و خبازان متخلف ۷۲۴ میلیون ریال جریمه شدند.
عزت الله عبدخانی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی شش ماه نخست سالجاری ۲هزار و ۸۳۲ بازرسی از نانوایی های سطح استان صورت گرفت.
وی افزود: نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اتحادیه خبازان در این گشت های مشترک بازرسان سازمان صمت راهمراهی می نمایند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام در پایان از شهروندان ایلامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل کم فروشی،فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا با سامانه www.124.ir اعلام نمایند.

تولید ماهیانه تختال
در فولاد هرمزگان رکورد زد
تلاشگران فولاد هرمزگان با همدلی و همراهی یکدیگر توانستند با کسب رکورد تولید ماهیانه تختال به استقبال عید میلاد پیامبر رحمت و مهربانی ها رفته اند.
به گزارش روزنامه تجارت، تلاشگران فولاد هرمزگان با همدلی و همراهی یکدیگر توانستند با کسب رکورد تولید ماهیانه تختال به استقبال عید میلاد پیامبر رحمت و مهربانی ها رفته تا نمود عینی وحدت را در هفته وحدت نشان دهند.
کارکنان فولاد هرمزگان توانستند با تولید ۱۴۶۱۰۶ تن تختال رکورد جدیدی را در تولید این محصول برای این شرکت به ثبت رسانند. رکورد قبلی تولید تختال فولاد هرمزگان در فروردین ماه امسال و با تولید ۱۴۵۱۵۰ تن تختال و در ۳۱ روز کاری رقم خورده بود.
ثبت این رکورد جدید، که حاصل غیرت و تلاش شبانه روزی جهادگران فولاد هرمزگان در شرایط تحریم های ظالمانه است را به تلاشگران خستگی ناپذیر این شرکت تبریک عرض می کنیم.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم از 150 ذوب‌ریزی در روز خبر داد:

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه از شکستن رکورد ذوب‌ریزی روزانه در واحد فولادسازی فولاد مبارکه برای چندمین بار پیاپی در سال جاری خبر داد و گفت: این رکورد بار دیگر با ۱۵۰ ذوب‌ریزی روزانه در ناحیه فولادسازی شکسته شد.
غلامرضا سلیمی مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد با بیان این‌که برای چندمین بار پیاپی رکورد ذوب‌ریزی روزانه در واحد فولادسازی فولاد مبارکه شکسته شد، اظهار کرد: در نخستین روز فروردین‌ماه امسال رکورد 140 ذوب، ششمین روز فروردین، 141 ذوب، در 31 فروردین، 144 ذوب، در 31 شهریورماه، 146 ذوب، در 5 مهر 147 ذوب و در 29 مهرماه 1400 موفق شدیم رکورد 150 ذوب روزانه را در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه به ثبت برسانیم.
وی در ادامه افزود: وقتی در مورد رکوردشکنی تولید و 150 ذوب روزانه صحبت می‌کنیم، یک دنیا حرف پشت این اعداد و کلمات است، چراکه برای دست‌یابی به این رکورد، همه قسمت‌های شرکت فولاد مبارکه در حال حمایت از واحد فولادسازی هستند تا این افتخارات رقم بخورد؛ نقش مواد اولیه با تلاش واحدهای خرید و آهن‌سازی، واحدهای پشتیبانی مانند حمل‌ونقل، انرژی و سیالات، مدیریت‌های مختلف، واحد کنترل کیفی، پرسنل واحد فولادسازی و بسیاری دیگر از همکاران در چنین رکوردهایی بسیار پررنگ است.
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: کارکنان فولاد مبارکه در زمینه این رکوردشکنی، فعل خواستن را صرف کردند و بنده شاهد این موضوع هستم که در روزهای رکوردشکنی در کارگاه همه در حال دویدن و تلاش برای رسیدن به هدف مشخص و مشترک هستند؛ چراکه اولا به خودباوری رسیده‌اند و ثانیا در برنامه‌ریزی‌ها، ابتکاراتی به خرج داده‌اند تا به‌زودی شاهد رکوردهایی فراتر از رکورد موجود در حوزه تولید باشیم.
وی در ادامه اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روزبه‌روز در حال بهبود رکوردهای تولید هستیم، اما هیچ‌گاه رعایت مسائل ایمنی را فدای سرعت و افزایش تولید نخواهیم کرد؛ چراکه صنعت فولادسازی یک صنعت سرمایه انسانی‌ محور بوده و سلامت منابع انسانی برای ما مهم است.
سلیمی مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته این اتفاق با همت، انگیزه و دغدغه‌مندی کارکنان صورت گرفت و افتخار این را داریم که اعلام کنیم هم در رکوردهای قبلی و هم در رکورد 29 مهر هیچ حادثه‌ای در روند تولید نداشتیم و این رکوردشکنی نشان از هماهنگی و دقت سرمایه‌های انسانی دارد ؛چراکه این مقدار از تولید تنها با جابه‌جایی حدود هزارو 500 پاتیل ذوب روزانه قابل تحقق است.
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه ابراز داشت: زمینه‌سازی‌های موردنیاز برای تحقق این رکورد از سال‌های گذشته اتفاق افتاده و توسعه، آموزش نیروی انسانی و بسیاری از موارد دیگر جزو این زمینه‌سازی‌ها بوده است؛ علاوه بر این، تعمیرات نیز نقش بسزایی در افزایش میزان تولید روزانه داشته است؛ برنامه‌ریزی و اجرای تعمیرات، تعمیرات نسوز و... ازجمله عوامل موفقیت ما بوده که به کمک واحد تعمیرات و با حمایت‌های تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه میسر شده است.
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و تعمیرات سالانه خود را در این زمان انجام دادیم اضافه کرد: محدودیت‌های تولید مانند محدودیت‌های انرژی در تابستان برای ما بسیار ناگوار بود، ولی این محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و تعمیرات سالانه خود را در این زمان انجام دادیم، به همین خاطر تجهیزات ما آماده‌به‌کار شده و توانستیم شاهد این رکورد در روزهای آخر مهرماه باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: انباشت محرومیت اندیکا در سال های گذشته بر اثر زمین لرزه اخیر خودنمایی کرد و ما باید بتوانیم این محرومیت های انباشته شده را در دو حوزه بهداشت و آموزش و پرورش برطرف کنیم.
رضا نجاتی در بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا در جمع‌ خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به همراه جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از مناطق زلزله زده اندیکا در بخش چلو بازدید کردیم. امروز کارها در مناطق زلزله زده در دو محور بازگشایی مدارس آسیب دیده از زلزله و همچنین بحث شورای سلامت در زمینه آب آشامیدنی و واکسیناسیون کرونا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفتند. وی با بیان اینکه اندیکا یکی از مناطق محروم استان است، گفت: بخش عمده ای از محرومیت اندیکا ارتباطی به زمین لرزه ندارد بلکه به محرومیت هایی مربوط است که از سال های گذشته انباشته شده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: انباشت محرومیت اندیکا در سال های گذشته بر اثر زمین لرزه اخیر خودنمایی کرد و ما باید بتوانیم این محرومیت های انباشته شده را در دو حوزه بهداشت و آموزش و پرورش برطرف کنیم.
وی افزود: همچنین باید بخشی از مشکلات اندیکا که مربوط به زمین لرزه است را با سرعت دنبال کنیم تا این مشکلات نیز حل شوند.
نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: قرار است سازمان نوسازی مدارس کار بارسازی مدارسی که در اثر زلزله آسیب دیده اند را از همین امروز آغاز کند. همچنین یکسری از مدارس با همکاری بنیاد برکت در منطقه اجرایی شده که باید به سرعت تکمیل و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
وی عنوان کرد: در بحث تجهیز مدارس قرار شد تا سازمان نوسازی و تجهیز به سرعت امکانات لازم را مدارس در اختیار آموزش و پروش استان قرار دهد.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملّی گاز ایران گفت: ساختار شرکت گاز استان بر اساس قابلیت‌های موجود و طرح‌های توسعه‌ای بازنگری می‌شود.
مجید کشاورز مدیر مهندسی ساختار شرکت ملّی گاز ایران در بازدید یک‌روزه از شرکت گاز استان ایلام و در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیاُت رئیسه شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: باتوجه به اینکه عملیات گازرسانی شهری و روستایی در استان ایلام در مراحل پایانی است و می‌بایست ساختاری متناسب با فعالیت‌های آتی شرکت بر مبنای خدمات رسانی و ارتقای کیفی خدمات به ذینفعان بازآراریی و بازنگری شود.
وی افزود: افزایش خدمات در شرکت گاز استان ایلام از طریق راه‌اندازی واحدهای صنعتی عمده از جمله نیروگاه برق مهران، پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران و چندین پروژه صنعتی دیگر در آینده نزدیک فراهم است که ایجاد تناسب بین میزان خدمات دهی به ذینفعان و ساختار شرکت با هدف چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری در دستور کار مهندسی ساختار قرار می‌گیرد. مدیر مهندسی ساختار شرکت ملّی گاز ایران عملکرد شرکت گاز ایلام براساس شاخص‌های استراتژیک تعریف شده را مطلوب دانست.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی و عملیات اجرایی شرکت گاز استان در حوزه شهری و روستایی گفت: هم‌اکنون گازرسانی به ۱۰۰ جمعیت شهری و ۹۷ درصد خانوار روستایی استان تحقق یافته است و عملکرد شرکت گاز استان براساس شاخص‌های استراتژیک تعریف شده برای شرکت گاز استان در چند سال گذشته مطلوب بوده و پتانسیل وجود نیروهای جوان و باانرژی در چارت سازمانی نویدبخش ایجاد رضایتمندی در ارائه خدمات به ذینفعان و نیز افزایش تحقق اهداف استراتژیک براساس سند استراتژیک ابلاغی خواهد بود.

عالیه رضوانی- نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: در صورت موافقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌، بخش صنعت استان برای استخدام اتباع خارجی از جمله افغانی های دانش آموخته در دانشگاه‌های ایران استقبال می کند. یداله مالمیر با اشاره به کمبود نیروهای ماهر و متخصص در رشته های تحصیلی مرتبط با صنعت، ضرورت جذب اتباع خارجی در صنعت که با استفاده از امکانات آموزش عالی کشورمان تحصیل کرده اند را مورد تاکید قرار داد و افزود: در بین اتباع خارجی به ویژه افغانستانی هایی که در دانشگاه های ما فارغ التحصیل شده اند افراد نخبه و با استعدادی مشاهده می شوند که حضورشان در صنایع کشور بسیار مفید وموثر واقع خواهد شد. وی استعداد و توانایی بالای برخی دانشجویان افغانی فارغ التحصیل شده از مراکز آموزش عالی کشور را در خور توجه عنوان کرد و گفت: در صورتی که از این نیروهای کار در بخش صنعت استفاده نکنیم، کشورهای دیگر آنان را جذب خواهند کرد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی البرز به‌ توانایی های مراکز آموزش عالی در زمینه های مختلف به ویژه در بحث علوم اقتصاد و صنعت اشاره و با تاکید بر ضرورت قانونمند شدن حضور اساتید و محققان دانشگاهی در صحنه صنعت ،اظهار کرد: دولت ها و مراکز آموزش عالی همواره شعار پر محتوای ایجاد رابطه دانشگاه و صنعت را مطرح کرده اند ، اما این شعار زیبا الهام بخش تا کنون به معنای کامل کلمه عملیاتی نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ظرفیت‌های اماکن ورزشی شهرداری و سازمان فضای سبز در توسعه ورزش شهروندی بخصوص ورزش‌های همگانی به کار گرفته می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج،مریم قهرمانی صارم ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان که با شعار «زنان، مدیریت سلامت، مهار کرونا» نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: اماکن ورزشی در سطح شهر جزو اموال شهرداری به‌حساب می‌آید و شهرداری دارای فضاهای ورزشی است که در ابتدا به‌صورت مطلوب تجهیز و پس‌ازآن در هفته دو بار در اختیار کارکنان شهرداری بخصوص بانوان کارکنان قرار داده شود. وی بابیان اینکه امروزه مردم استقبال خوبی از ورزش‌های همگانی می‌کنند، افزود: اگر برای سلامت ابعاد مختلفی را قائل هستیم که به شکل به‌هم‌پیوسته بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند باید بدانیم که ورزش همگانی بر سلامت بدنی، جسمی و روحی و روانی تأثیرگذار است. عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت همکاری‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در توسعه ورزش شهروندی تأکید کرد و گفت: ورزش همگانی موتور محرکه ورزش قهرمانی است و باید برای تمامی گروه‌های سنی در جامعه ترویج شود. قهرمانی صارم به ایجاد فضاهای ورزشی در سطح بوستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک سال است که همه‌گیری کرونا بر جنبه‌های مختلف سلامت سایه انداخته و علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و اجتماعی را تهدید می‌کند. زنان با افزایش آگاهی، ارتقا سواد سلامت، ایجاد سبک زندگی سالم، حمایت از همسر و سایر اعضا خانواده، مدیریت سلامت جسمی و روانی خود و خانواده را به عهده‌دارند. وی یادآور شد: امیدوارم با تعامل نهادهای مختلف جمع بیشتری از مردم با تبلیغات، آگاه‌سازی، آموزش، بسیج امکانات و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، به ورزش سوق دهیم.

مديركل بيمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۴۹۰ هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات درمانی بیمه سلامت قرار دارند گفت: ۸۰ درصد جمعیت بیمه سلامت استان بوشهر دارای پزشک خانواده هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، پرویز رمضانی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بیمه سلامت نماد حقوق شهروندی است اظهار داشت: از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان بوشهر 490 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان تحت پوشش صندوق بیمه روستایی، سلامت همگانی، کارکنان دولت و سایر اقشار هستند خاطر نشان کرد: 80 درصد بیمه‌شدگان سلامت به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار دارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از متوقف شدن ارزیابی وسع بیمه‌شدگان افزود: با توجه به شرایط کرونایی افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند و اکنون 480 موسسۀ تشخیصی، درمانی و تصویربرداری طرف قرارداد بیمه سلامت استان بوشهر قرار دارند.
رمضانی با اشاره به اجرا طرح پزشک خانواده تصریح کرد: این طرح از سال 1384 از صندوق روستایی آغاز شد و اکنون شهرهای بالای 20 هزار نفر تحت پوشش صندوق سلامت و بیمه همگانی از طرح پزشک خانواده بهره‌مند هستند.
وی از بهره‌مندی 80 درصد جمعیت بیمه سلامت استان بوشهر در طرح پزشک خانواده خبر داد و بیان کرد: اکنون 381 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان بوشهر دارای پزشک خانواده هستند و خدمات درمانی خود را در قالب برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع دریافت می‌کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر، پزشک خانواده و نظام ارجاع را یک برنامه تکمیلی و پیشرفته در بخش سلامت دانست و تصریح کرد: افراد تحت پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی می‌توانند خدمات مطلوب از طریق برنامه پزشک خانواده دریافت کنند