سریال اشتباهات منصوریان ادامه دارد
استقلال منصوریان، کماکان نتوانسته به تیم موردنظر هواداران این تیم تبدیل شود.
تیمی که نقشه‌‌های متنوع را برای رسیدن به هدف نمی‌آزماید و در بسیاری موارد، حتی از توانایی‌های بازیکنانش استفاده نمی‌کند. دیروز استقلال باردیگر به تراکتورسازی باخت. چهارمین شکست پیاپی این تیم در تهران مقابل حریف تبریزی. اما نکته مهم‌تر این است که تیم منصوریان در این فصل، بارها بازی را برده و بعد مساوی کرده یا باخته است! این تیم مقابل نفت تهران، نفت آبادان، ماشین‌سازی تبریز، فولاد خوزستان، گسترش فولاد تبریز و حالا تراکتوسازی تبریز،‌ با یک و حتی در یک مورد با دو گل از حریف پیش بوده و با «ناتوانی تیمی» بازی را واگذار کرده یا به یک امتیاز قناعت کرده است و این سوای بازی خوب یا بد آبی‌پوشان تهرانی، یک معضل بی سابقه در تاریخ این باشگاه است.  دیروز و در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در حساس‌ترین بازی این هفته، در حالی که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود استقلال به پایان رسیده بود، شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند بازی یک بر صفر باخته را با حساب ۲ بر یک پیروز شوند. تراکتورسازی با این پیروزی، ۲۷ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ‌برتر صعود کرد. استقلال هم با این شکست، با دو رده سقوط در رده هفتم جدول
جای گرفت.  برای استقلال کاوه رضایی در دقیقه ۶ و برای تراکتورسازی فرزاد حاتمی در دقایق ۵۵ و ۶۹ برای تراکتورسازی گلزنی کردند. دیروز همچنین فولاد خوزستان موفق شد در داربی خوزستان با تک گل ساسان انصاری استقلال خوزستان را شکست دهد و پیکان با گل دقیقه 95 مرتضی آقاخان، برابر سیاه جامگان پیروز شد. در بازی پرگل اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد  با سه گل صبای قم را شکست دهد و به رده ششم جدول صعود کند. اين ديدار در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت پیام حیدری صورت گرفت. گل‌های سپاهان را در این دیدار مهرداد محمدی در دقایق ۲۹ و ۶۳، جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۳۵ و حسین پاپی دقیقه ۴+۹۰ وارد دروازه حامد لک کردند. تک گل صبا را کیوان امرایی در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند. این چهارمین شکست متوالی صبا در لیگ شانزدهم بود که زنگ خطر را برای صمد مرفاوی به صدا در آورد. شاگردان عبدالله ویسی با این پیروزی ۱۸ امتیاز و صبا نیز ۹ امتیازي شد.  روز پنج‌شنبه و در اولين بازي هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال، تيم ذوب آهن موفق شد با نتيجه دو بر يک ماشين سازي تبريز را شکست دهد. در اين ديدار مرتضي تبريزي (۴۰) و علي همام (۴۲) براي ذوب آهن و مهرداد بايرامي‌(۷۲) براي ماشين سازي تبريز
گلزني کردند.  همچنين پيام صادقيان در دقيقه ۸۸ با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد. ذوب آهن با اين نتيجه ۲۱ امتيازي شد و ماشين سازي تبريز هم در ادامه نتايج ضعيفش با ۶ امتياز در قعر جدول قرار گرفت. همچنین تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت. این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این مسابقه ابتدا سید محسن حسینی در دقیقه ۳۳ دروازه نفت تهران را گشود و گسترش فولادی‌ها را پیش انداخت ولی در ادامه کار رضا اسدی در دقیقه ۷۴ توانست گل تساوی نفت تهران و شاگردان علی دایی را به ثمر برساند. همچنین محمدرضا خلعتبری از تیم گسترش فولاد تبریز از داور دیدار کارت زرد دریافت کرد. با این نتیجه نفت تهران ۲۰ امتیازی وگسترش فولاد تبریز هم ۱۴ امتیازي شد. سایپا نیز در آخرین بازی از اولین روز هفته سیزدهم لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که این بازی در نهایت با پیروزی شاگردان حسین فرکی توام شد. سایپا که مدتها بود طعم ۳ امتیاز را نچشیده بود، در این بازی موفق شد در دقیقه ۱۰ بازی و از روی نقطه پنالتی توسط علی زینالی دروازه تیم میزبان را باز کرده و در این بازی پیش بیفتد.
واکنش افتخاری به اعتراض هواداران استقلال
برخی از هواداران استقلال بعد از پایان بازی تیمشان برابر تراکتورسازی از وی انتقاد کردند. به گزارش ایسنا، رضا افتخاری گفت: از شرایط راضی نیستم. فوتبال هم برد دارد و هم باخت. باید بازی آنالیز شود و ضعف‌های تیم مشخص شود. اگر فکر می‌کنید با یک بازی باید دست به تغییر و تحول در کادرفنی بزنیم درست نیست. باید عملکرد کادرفنی در بازی‌های انجام شده بررسی شود و درست تصمیم‌گیری شود. با یک بازی نمی‌شود کادرفنی را عوض کرد. وی درباره تقویت کادر فنی نیز بیان کرد: ما برای تقویت کادر فنی افرادی را اضافه خواهیم کرد. آقای منصوریان بیشتر از هر چیزی آبروی خودش را دوست دارد. ایشان باید درخواست دهند که کادرفنی یا بازیکن می‌خواهد، ما نیز از ایشان حمایت خواهیم کرد. افتخاری درباره جذب بازیکن نیز گفت: اگر تیم جا داشته باشد و بازیکنی آزاد باشد و به درد استقلال بخورد حتما تیم را تقویت خواهیم کرد. بازیکنان جوان استقلال در حد تیم اصلی نیستند. آنها باید رویشان کار شود تا بتوانند به سطح کیفی برسند تا بتوانند در تیم اصلی بازی کنند. اگر بازیکنی را آقای منصوریان بخواهد و بگوید که به درد استقلال می‌خورد ما هم با وی مذاکره خواهیم کرد. به گزارش ایسنا، بعد از پایان بازی تیم های استقلال وتراکتورسازی، برخی از هواداران استقلال خطاب به سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال از او خواستند فکری به حال این تیم بکند چرا که آنها نتیجه می‌خواهند. حتی یکی دو نفر از آنها انتقادات تندی را خطاب به منصوریان و خود افتخاری مطرح کردند. واکنش افتخاری به حرف هواداران این بود که "خیلی از هواداران حامی منصوریان هستند و من همچنان از او حمایت می‌کنم”.
حامد آفاق:
کاپيتان ملي پوش تيم بسکتبال شهرداري اراک گفت: مسائل مالي بزرگترين حاشيه براي تيم‌ها و بازيکنان است و آنها را براي تلاش کردن از بازي و برنده شدن باز مي‌دارد.
حامد آفاق در گفت و گو با ايسنا، اظهار کرد: امسال ليگ برتر سخت‌تر شده است و قدرت‌ها بين تيم‌ها تقسيم شده‌اند و ديگر نمي‌توان برنده و بازنده‌ها را از قبل مشخص کرد. وي افزود: در سال‌هاي قبل بهترين بازيکنان ايران در دو يا سه تيم مانند مهرام حضور داشتند و رقباي خود را با اختلاف زياد شکست مي‌دادند ولي امسال بهترين تيم ايران هم به سختي برنده از زمين خارج مي‌شود. وي در مورد شرايط تيم شهرداري اراک گفت: هر چه از ليگ مي‌گذرد وضعيت تيم بهتر مي‌شود و در صورت حل مشکلات مالي با تمرکز کامل‌تري در بازي‌ها بعدي خود حاضر خواهد شد. شهرداري اراک موفق شد شهرداري کاشان را شکست دهد. آفاق در مورد پيروزي تيمش مقابل شهرداري کاشان گفت: بازي سختي را برديم و هرچه به پايان بازي نزديک مي‌شديم شرايط براي تيم ما سخت‌تر مي‌شد.
سپ بلاتر:
سپ بلاتر از رفتاری که اینفانتینو با او داشته است راضی نیست و معتقد است رئیس جدید فیفا به او بی احترامی می‌کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، جیانی اینفانتینو رییس جدید فیفا برای سه سال آینده عهده‌دار مدیریت فوتبال در سطح کلان است. بلاتر 80 ساله از رفتاری که اینفانتینو با او داشته است راضی نیست و معتقد است رئیس جدید فیفا به او بی احترامی کرده است. او درباره این موضوع گفت: من قطعا از اتفاقاتی که در فیفا رخ داده است خوشحال نیستم. هیچوقت ندیدم در یک کارخانه و اداره ای رئیس جدید برای رئیس قدیمی احترامی قائل نباشد.  وقتی او به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد با هم ارتباط داشتیم و او در منزل من درباره کارهایش در فیفا صحبت کرد و من به او گفتم فهرستی از سوالات دارم که جواب آن در فیفا است و باید حل شود. من شماره تلفن او را دارم و بارها به او زنگ زدم و نامه نوشتم و درخواست کردم ولی او هیچ جوابی به من نداده است.
نیمار:
ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید لیونل مسی شایسته توپ طلا است چرا که بهتر از بقیه بازیکنان در جهان است.
مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان از طرف فرانس فوتبال روز دوشنبه برگزار خواهد شد و چندی بعد نیز فیفا بهترین های فوتبال جهان را اعلام خواهد کرد. در این بین نیمار به بیان دیدگاه‌های خود درباره توپ طلا و برنده امسال آن پرداخته است. نیمار درباره شرایط خود در بارسلونا گفت: اول از همه باید بگویم که از زندگی در بارسلونا و حضور در تیمی بزرگ راضی هستم. از زندگی که در این شهر داریم خیلی راضی هستم. درباره توپ طلا باید بگویم که من در بارسا بازی می کنم چون فوتبال بازی کردن را دوست دارم. همه بازیکنان کسب جوایز را دوست دارند و من هم دوست دارم برنده این جایزه شوم ولی خودم را برای توپ طلا نمی‌کشم. این جایزه نتیجه یک سال کار شما را نشان می‌دهد. متاسفانه این جایزه تنها به یک بازیکن  می‌رسد و به همین خاطر بازیکنان زیادی شایسته دریافت این جایزه هستند.
کار خوب فدراسيون براي شکستن طلسم ۴۴ ساله
فدراسيون فوتبال تصميم گرفت تيم ملي جوانان به جاي تيم اميد در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا حاضر شود اقدامي‌که مي‌تواند باعث پايان يافتن حسرت المپيکي شدن فوتبال ايران شود.
به گزارش ايسنا، از آخرين باري که فوتبال ايران در المپيک حضور يافت بيش از چهار دهه مي‌گذرد و اين حسرت طولاني در حالي رقم خورده که در دوره‌هايي تيم اميد ايران از بهترين فوتباليست‌هاي جوان ايران تشکيل شده بود و به نوعي نسل طلايي آن دوران‌ها به حساب آمد.
هر بار که تيم ملي ايران بازيکنان خوبي‌را کنار هم جمع مي‌کرد و صعود به المپيک در دسترس قرار مي‌گرفت ناهماهنگي بازيکنان با هم، شناخت کافي نداشتن سرمربي‌از تيم، نبود امکانات کافي، نداشتن بازي‌هاي تدارکاتي مناسب و عدم تجربه مسابقات بين‌المللي باعث مي‌شد که فرصت از دست برود و همه چيز به چهار سال بعد موکول شود. نکته منفي‌تر ماجرا اين بود که معمولا تيم اميد حدود شش ماه تا يک سال قبل از مسابقات انتخابي‌المپيک تشکيل مي‌شد و فرصت کافي براي تدارکات و کسب تجربه نداشت. اين بار اما قرار است اتفاق ديگري رخ دهد، اتفاقي که مي‌تواند بالاخره حسرت فوتبال ايران را به شادي صعود دوباره به المپيک تبديل کند.
فدراسيون فوتبال تصميم گرفته که تيم ملي جوانان را به جاي تيم اميد به مسابقات آسيايي جاکارتا اعزام کند. بعد از آن هم همين تيم در مسابقات انتخابي‌المپيک شرکت مي‌کند تا تيمي‌که‌امسال در جام ملت‌هاي آسيا در رده جوانان تا نيمه نهايي بالا رفت و پس از ۱۶ سال سهميه حضور در جام جهاني را گرفت. اين امکان را داشته باشد که با حفظ ساختار فني، بازيکنان و کادر فني، سهميه المپيک
 را هم کسب کند. تيم جوانان پس از ۴۰ سال توانست مجوز حضور در جام جهاني را در کشوري غير از ايران کسب کند و ماموريت بعدي اش شکستن حسرت ۴۴ ساله‌ايران در المپيک است. بايد به فدراسيون فوتبال بابت اين تصميم شايسته تبريک گفت و اميدوار بود که‌اين بار با توجه مناسب و کافي به‌اين تيم، ضمن حضور قوي در بازي‌هاي آسيايي، سهميه المپيک ۲۰۲۰ را هم تصاحب کند و بر دفتر موفقيت‌هاي فوتبال ايران يک برگ اضافه کند.
سرقت 70 هزاريورويي  از خانه رافائل واران!
سارقان هنگام بازي رئال مادريد و بوروسيادورتموند خانه ستاره فرانسوي اين تيم را مورد سرقت قرار دادند. رافائل واران مدافع فرانسوي رئال مادريد هنگام بازي در ليگ قهرمانان برابر دورتموند با يک اتفاق ناراحت کننده روبرو شد. اين بازيکن بعد از اتمام ديدار رئال و دورتموند وقتي قصد وارد شدن به خانه خود را داشت، متوجه ورود سارقان به منزلش شد و بعد از بررسي‌هاي پليس متوجه شد که 70 هزاريورو از او به سرقت رفته است. سارقان 12 ساعت مچي، پول نقد و طلا را از خانه‌اين مدافع فرانسوي به سرقت بردند. سارقان در حالي وارد منزل اين مدافع شدند که واران فراموش کرده بود هشدار امنيتي خانه خود را
 فعال کند.
 
نظر بوفون  درباره عملکرد کونته
جانلوئیجی بوفون کاپیتان تیم ملی ایتالیا درباره عملکرد خوب کونته در چلسی گفت: من اصلا از عملکردی که کونته در چلسی داشته است تعجب نکردم. او مربی بزرگ و جاه طلبی است و برای اتفاقات کوچک راهی تیمی نمی شود. او هر جا رفته است به دنبال اهداف بزرگ بوده و همیشه تیم‌های او با انگیزه و جاه‌طلبی زیاد در مسابقه حضور دارند. بوفون ادامه داد: من فکر می‌کنم چلسی این فصل با کونته شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. نه تنها به خاطر حضور مربی موفقی چون کونته بلکه به خاطر استراحت هایی که این تیم بین بازی‌های خود در لیگ برتر دارد. این امر باعث شده است تا تیم های دیگر خسته شوند ولی بازیکنان چلسی با قدرت در لیگ حاضر شوند.
 
چینی‌ها  و دروی جوایز پینگ‌پنگ جهانی
قهرمانان مرد و زن المپیک ریو به عنوان بهترین بازیکنان تنیس روی میز جهان در سال 2016 معرفی شدند. به گزارش ایسنا ، مراسم انتخابات برترین های تنیس روی میز جهان در سال 2016 به میزبانی دوحه قطر برگزار شد. در این مراسم قهرمانان المپیک  به عنوان برترین بازیکنان مرد و زن جهان معرفی شدند. این دو بازیکن هر دو از کشور چین بودند.  از نکات جالب مراسم حضور پینگ‌پنگ‌باز زن مصری با حجاب اسلامی بود. بر این اساس برترین بازیکن مرد جهان، ما لانگ از چین و برترین بازیکن زن جهان دینگ نینگ از چین شد.

 رمز موفقیت تیم‌های آلمانی  در اروپا!
هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ رمز موفقیت تیم‌های آلمانی در اروپا را حضور مربیان جوان و متعدد در تیم‌های باشگاهی این کشور توصیف کرد. به گزارش ایسنا به نقل از بوندسلیگا، تیم‌های آلمانی بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بار دیگر نمایش خوبی داشتند و توانستند قدرت‌شان را به رخ بکشند. سرگروهی بورسیا دورتموند بالاتر از رئال مادرید  و صعود بایرن مونیخ و بایرلورکوزن از گروه شان باعث شد در لیگ قهرمانان تیم‌های آلمانی بار دیگر
 قدرت‌نمایی کنند.  ژابی آلونسو درباره دلیل تیم‌های آلمانی در بازی‌های اروپایی، گفت: من چند سالی است که در فوتبال آلمان بازی می‌کنم و با شرایط فوتبال در این کشور آگاه هستم و باید بگویم که از نظر من حضور مربیان متعدد و جوان تنها دلیلی است که باعث شده فوتبال آلمان نتایج خوبی در سطح قاره بگیرد.