پیام تسلیت شبکه بانکی کشور به مناسبت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رييس کل بانک مرکزي در پيامي‌ضمن تسليت رحلت حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني به خانواده ايشان، رهبر معظم انقلاب، رييس جمهوري و مردم ايران، از خداوند متعال علو درجات براي روح ايشان مسئلت کردند.
به گزارش روابط عمومي‌بانک مرکزي ، متن پيام ولي اله سيف به شرح زير است: انا لله و انا اليه راجعون، رحلت عالم مجاهد، بزرگمرد اخلاق مداري و سياست ورزي و ياور انقلاب اسلامي، يار و همراه صديق امام خميني ، رفيق همدل و همراه مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله اكبر‌هاشمي‌رفسنجاني -رحمت الله عليه- را به مردم شريف ايران تسليت مي‌گويم.
ايشان علاوه بر نقش آفريني و تلاش‌هاي موثر و هدفمند در مسير شكل گيري و تثبيت انقلاب اسلامي‌و نيز جانشيني فرماندهي كل قوا، نقش بي بديلي در بازسازي ويراني‌هاي پس از جنگ تحميلي و تبيين و ترويج گفتمان سازندگي و توسعه اقتصادي داشتند و با شجاعت و نوآوري، اقتصاد كشور را در مسير مناسب و متناسب با ظرفيت‌هاي ايران اسلامي‌قرار دادند.
اينجانب از طرف خود و همكارانم در نظام بانكي كشور، مصيبت جانكاه فقدان رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، رييس جمهور محترم، خاندان محترم‌هاشمي‌و مردم عزيز ايران تسليت گفته، از درگاه خداوند رحمان براي روح بلند و ملكوتي آن فقيد سعيد رحمت الهي و علو درجات خواستارم.
پيام تسليت مديرعامل بانک پارسيان و رئيس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباري خصوصي
همه از خداييم و به سوي او باز مي‌گرديم، ضايعه جانگداز و جبران ناپذير درگذشت عالم مجاهد و انقلابي مبارز، يار وفادار معمار نظام مقدس جمهوري اسلامي‌ايران حضرت امام(ره)، همراه و همرزم مقام معظم رهبري مدظله العالي در فراز و نشيب تاريخ پر تلاطم انقلاب اسلامي، موجب تالم و تاسف بسيار گرديد.
بي شک نام آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني که عمر پربرکتش را صرف شکل گيري و تثبيت انقلاب اسلامي‌کرد، با توسعه اقتصادي و پيشرفت کشور، در حوزه‌هاي مختلف، گره خورده است. توسعه اي که با مديريت هوشمندانه آن يار ديرين انقلاب، در سال‌هاي متوالي، ضمن حفظ اقتدار ملي، نقش مهمي‌را در پيوند بخش خصوصي با برنامه‌هاي کلان کشور و تسهيل روابط اقتصادي در داخل و خارج از کشور ايفا نمود.
کانون بانک‌ها و موسسات اعتباري خصوصي، ضايعه درگذشت اين مرد بزرگ و حامي‌آرمان‌هاي انقلاب اسلامي‌را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عظام، دولت و مردم شريف ايران و به خصوص خانواده محترم ايشان تسليت عرض مي‌نمايم. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
پيام تسليت مديرعامل بانک صنعت و معدن
به مناسبت درگذشت حضرت آيت الله رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ، علي اشرف افخمي‌رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن پيام تسليتي صادر كرد .
متن اين پيام به شرح ذيل است: انا لله و انا اليه راجعون، تاريخ پر فراز و نشيب ايران ، تابناك از نام بزرگ مرداني است كه حيات خويش را در راه اعتلاء وعظمت ايران اسلامي‌نثار كرده ونام خويش را بر جريده عالم به نيكي و بزرگي به ثبت رسانده‌اند.
حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني مديري مدبر و كارآمد ،سرداري بزرگ درسازندگي و توسعه ايران اسلامي‌، سرمايه‌اي بي بديل ، افتخاري بي مانند و سياستمداري در تراز اساطير براي كشور بود ، بيش از نيم قرن مبارزه، تلاش و خدمات ارزنده اش ، گواه صداقت ، شجاعت و تعهدش به آرمانهاي بزرگ اسلامي‌و ميهني است ، مبارزي كه زحماتش در دوران پيش از انقلاب، در عرصه دفاع مقدس ، دوران پرتلاش سازندگي و پس از آن به خوبي تبلور يافته بود.
ديدار ارديبهشت ماه سال جاري مديران بانك صنعت و معدن با اين مبارز خستگي ناپذير و تاكيد ايشان بر سوابق و نقش بانك‌هاي توسعه‌اي در ايران، به ويژه بانك صنعت و معدن درايجاد اشتغال، افزايش توليد و صادرات و كاهش نرخ بيكاري ، حاكي از نگراني وي در خصوص مسائل اقتصادي كشور از يك سو و رهنمودي براي اين بانك در زمينه اهتمام بيشتر به حمايت از توليد ، اشتغال و پيشرفت و توسعه كشور بود .
رحلت ناگهاني يار ديرين امام راحل (ره ) و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامي‌رهبر معظم انقلاب اسلامي‌كه مشاور و تکيه‌گاه مطمئني براي دوستداران انقلاب اسلامي‌بود را از طرف خود، هيات مديره و همكاران بانك صنعت و معدن به ملت شريف ايران بوي‍ژه مقام معظم رهبري و خانواده معزز ايشان تسليت گفته، اميدواريم كه راه ايشان با جديت ادامه يافته و آرزوهايشان براي اعتلاي ايران اسلامي‌در امتداد تاريخ هر روز بيش از پيش به منصه ظهور برسد.
پيام تسليت مديرعامل بانک کشاورزي
به دنبال رحلت حضرت آيت الله اکبر‌هاشمي‌رفسنجاني، «دکتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانک کشاورزي» در پيامي‌اين ضايعه بزرگ را تسليت گفت. متن اين پيام در پي مي‌آيد: «انّا لله و انّا اليه راجعون»، با تأسف و تأثر ارتحال ناگهاني مجاهد نستوه، مبارز انقلابي و يار وفادار امام(ره) و رهبري «حضرت آيت الله اکبر‌هاشمي‌رفسنجاني»، ملت انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي‌را داغدار کرد.
ضايعه فقدان اين مجتهد سياسي که به تعبير مقام معظم رهبري مد ظله العالي نمونه‌ي کم‌نظيري از نسل اوّل مبارزان ضد ستم‌شاهي و از رنج‌ديدگان اين راه پرخطر و پرافتخار بود، از ذهن نسل‌هاي قديم و بعدي انقلاب اسلامي‌نيز پاک نخواهد شد.
سوابق مبارزاتي و مسئوليت‌هاي خطير سال‌هاي عمر رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلت نظام که هريک سر منشاء تحولات عظيمي‌در تمام بخش‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي مملکت اسلامي‌ايران شد، به عنوان بخش مهم و برگ زريني از تاريخ انقلاب اسلامي‌ايران است که نقش و جايگاه اين کنشگر ديني و سياسي و مفسر قرآن را در پيشبرد اهداف و تحقق آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي‌ايران حضرت امام خميني (ره) همواره بيش از پيش به نمايش گذاشته است.
بدون ترديد، ملت بزرگ ايران نقش ايشان در توسعه اقتصادي کشور را به عنوان سردار سازندگي پس از دوران دفاع مقدس که موجب تغيير جايگاه ايران اسلامي‌در اين عرصه شد، هرگز از ياد نخواهند برد و تجربيات، عملکرد و دستاوردهاي اين دوران را به سان تجربه اي گرانقدر در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) و رهبري حضرت آيت الله خامنه اي براي آباداني کشور تلاش خود را به کار خواهند بست.
من رجاء واثق دارم که کارکنان بانک کشاورزي نيز به عنوان سربازان جبهه اقتصادي کشور که يکي از عرصه‌هاي مورد توجه نظام است همچون هميشه و همسو با سياست‌هاي دولت تدبير واميد براي پيشرفت و توسعه اقتصاد کشور به ويژه بخش کشاورزي از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد.
اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ بانک کشاورزي، ضايعه ارتحال جانگداز مبارز انقلابي، مجاهد نستوه و يار ديرين امام(ره) و رهبري «حضرت آيت الله اکبر‌هاشمي‌رفسنجاني» را به پيشگاه مقام معظم رهبري،ملت شريف ايران و خانواده آن بزرگ مرد فقيد تسليت و تعزيت عرض مي‌کنم و اميدوارم خداوند به همه ما توفيق خدمت به کشور در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي بزرگ مردان انقلاب اسلامي‌ ايران عطا فرمايد. مرتضي شهيدزاده
پيام تسليت مدير عامل بانک رفاه کارگران
دکتر محمد علي سهماني مدير عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني پيام تسليت صادر کردند. متن پيام به شرح زير است: بسم الله الرحمن الرحيم، رحلت جانگداز حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني ، مجاهد نستوه و مبارز خستگي ناپذير نهضت اسلامي‌، يار ديرين امام خميني (ره ) و مقام معظم رهبري را به پيشگاه حضرت ولي عصر ( عج ) ، رهبر فرزانه انقلاب و مردم شريف ايران تسليت عرض مي‌نمايم .
آيت الله رفسنجاني در تمام دوران حيات پر بركت خود در جهت استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي‌و ارزش‌هاي آرماني و اعتقادي آن از هيچ كوششي فروگذار ننمودند و دلسوزانه همواره در كنار رهبري و همسو با سياست‌هاي مقتدرانه و مدبرانه نظام گام برداشتند و در تنگناها و دشواري‌ها، با ژرف انديشي و هوش سرشار خود منشا اثر بودند.
ايشان مظهر صبر و صلابت و اعتدال و دوستدار واقعي نظام مقدس جمهوري اسلامي‌و ايران عزيز بود و همواره دل در گرو اعتلاي کشور و آباداني و سرافرازي ميهن اسلامي‌داشت و به واقع فقدان آن بزرگوار براي كشور و نظام شكوهمند اسلامي‌ضايعه اي بزرگ و به فرموده مقام معظم رهبري سخت و جانکاه است.
از درگاه خداوند متعال براي آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهي و براي رهبر عظيم الشان، خانواده محترم ايشان و مردم عزيزمان صبر و شكيبايي مسالت مي‌نماييم .محمد علي سهماني
پيام تسليت دکترصالح آبادي
دکتر علي صالح آبادي مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران به مناسبت رحلت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني پيامي‌به اين شرح صادر کرد: انالله و انا اليه راجعون، رحلت جانسوز يار ديرين امام(ره) و ياور شفيق مقام معظم رهبري، مبارز نستوه و سياستمدار عالم، حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني موجب تالم و تاسف فراوان شد.
ايشان علاوه بر سالهاي حضور متمادي در عرصه مبارزات انقلابي و تلاش خستگي ناپذير در سپهر سياسي کشور نقش بي بديلي در سازندگي و آباداني و توسعه اقتصادي کشور ايفا کردند. تاسيس بانک توسعه صادرات ايران با هدف گسترش صادرات غيرنفتي کشور يادگار دوران رياست جمهوري ايشان بوده است.
در پايان از طرف خود و همکارانم در بانک توسعه صادرات ايران، ضايعه رحلت رييس مجمع تشخيص مصلحت را به محضر مقام معظم رهبري، خانواده محترم ايشان و مردم عزيز ايران تسليت عرض نموده و علو درجات را براي روح بلند ايشان از درگاه پروردگار منان خواستارم. علي صالح آبادي مديرعامل و رييس هيات مديره بانک توسعه صادرات ايران
پيام تسليت سرپرست بانک توسعه تعاون
به دنبال درگذشت آيت‌الله‌هاشمي‌رفسنجاني، حجت‌اله مهديان سرپرست بانک توسعه تعاون با صدور پيامي، درگذشت ايشان را تسليت گفت. "انالله و انا اليه راجعون "، خبر رحلت آيت الله جناب آقاي‌هاشمي‌رفسنجاني، مجاهد دوران نهضت اسلامي‌و يار ديرين حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب موجب تألم و تأثر گرديد.
 ايشان سراسر عمر با برکت خويش را در خدمت به انقلاب و ايران عزيز مصروف نمود و با نقش آفريني مهم در عرصه‌هاي مختلف کشور، نقش پررنگي ايفا نمود.
 اينجانب درگذشت آن عالم فقيد را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري و همکاران محترم بانک و ملت شريف ايران تسليت گفته و براي کليه بستگان و بازماندگان از خداوند منان صبر مسئلت دارم. حجت‌اله مهديان: سرپرست بانک توسعه تعاون
پيام تسليت بانک تجارت
خانواده بانک تجارت داغدار درگذشت "سردار سازندگي"، مديران و کارکنان بانک تجارت "مراتب اندوه عميق" خويش را از درگذشت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اعلام نمودند .
 در اطلاعيه منتشره از سوي روابط عمومي‌بانک تجارت آمده است : آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني ، يار ديرين انقلاب و امام و مقام معظم رهبري ، از حاميان استوار سازندگي ، توسعه و پيشرفت اقتصادي کشور بود. براي مدت زماني نزديک به چهار دهه نام بلند "هاشمي‌رفسنجاني" ، همواره با تلاش براي ساختن آينده ي فرزندان ميهن همراه بوده و ايران اسلامي‌همواره وامدار مجاهدت و اراده و تلاش ايشان چه در دوران مبارزه و پيروزي نهضت و چه در مقام فرماندهي جنگ براي دفاع از آزادي و استقلال کشورخواهد ماند.
خانواده بانک تجارت ، درگذشت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به مقام معظم رهبري ، خانواده ي محترم ايشان و مردم شريف ايران اسلامي‌تسليت مي‌گويد.
پيام تسليت مدير عامل بانك صادرات ايران
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانك صادرات ايران، متن پيام سياوش زراعتي مدير عامل اين بانك به مناسبت درگذشت ايت الله‌هاشمي‌رفسنجاني رييس مجمع تشخيص مطلحت نظام به شرح زير مي‌باشد.
انالله و انااليه راجعون، مرگ چنين خواجه نه کاريست خرد، فقدان عالم مجاهد، بزرگ مرد پرهيزگار؛ يار صادق و وفادار امام راحل و همدل و همراه مقام معظم رهبري، آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني خسراني براي انقلاب و کشور است.
 اين عالم بزرگوار با ٦٠ سال تلاش و مجاهدت از جمله نخستين مبارزان راه دشوار خيزش ملي و از چهره‌هاي نقش آفرين و اثرگذار در پيروزي، تثبيت و اعتلاي انقلاب اسلامي‌بود و در عرصه‌هاي مهم کشور با تدبير و دور انديشي ويژه اي که داشت منشاء خير و برکت براي جامعه و نظام بودند.
اينجانب به نمايندگي از کارکنان بانک صادرات ايران، رحلت اين عالم فرهيخته که يکي از پرچمداران نهضت حق طلبانه وطن بود را به محضر حضرت بقيه الله روحي له الفداه ، مقام معظم رهبري، ملت بزرگ و شريف ايران اسلامي‌و خانواده ايشان تسليت مي‌گويم و از درگاه خداوند متعال براي آن مبارز راستين علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
پيام تسليت مدير عامل بانك سرمايه
انا لله و انا اليه راجعون، درگذشت فقيه مجاهد و عالم نستوه، يار و همراه‌امام راحل و مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني، جامعه انقلابي ايران را در بهت و حيرت فروبرد. بي شك فقدان آن بزرگمرد كه يكي از اساطين استوار انقلاب شكوهمند اسلامي‌محسوب مي‌شد، دردناك و جبران ناپذير خواهد بود.
اينجانب به نمايندگي از خانواده بانك سرمايه، اين ضايعه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده ارجمند آن عالم رباني و مردم انقلابي و غيور ايران اسلامي‌تسليت عرض نموده، از خداوند متعال شادي و رضوان را براي روح پاك آن فقيد سعيد مسألت دارم. محمد رضا خاني: مدير عامل و عضو هيأت مديره
پيام تسليت مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران
باسمه تعالي، انّا لله و انّا اليه راجعون، إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يسُدُّهَا شَي ءٌ إِلَي يوْمِ الْقِيامَةِ، مرحوم آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني مجاهد نستوه و خستگي ناپذير دوران سخت مبارزات نهضت اسلامي، شاگرد و يار ديرين امام راحل عظيم الشان (ره)، همراه و همسنگر واقعي و هميشگي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بودند که عمر پربرکت خويش را در راه مبارزه با رژيم ستمشاهي و بعد از پيروزي انقلاب در جهت استقرار و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي‌ايران با خدمت گذاري صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و ميادين حساس و کليدي نظام سپري کردند.
ايشان در دوران مبارزات نهضت اسلامي‌با پايمردي، تيزهوشي و تحمل شکنجه در مسير پيروزي انقلاب همت گمارد و پس از آن نيز با همراهي، وفاداري و ثبات قدم در کنار معمار کبير انقلاب اسلامي‌و رهبري معظم انقلاب در فراز و نشيب‌هاي فراوان و سختي‌هاي دوران دفاع مقدس و عرصه سازندگي و آباداني ميهن توانست در همه ميادين و عرصه‌هاي آزمون و امتحانات سخت سربلند و پيروز بيرون بيايد و در ذهن و قلب ملت جاي بگيرد.
بدون ترديد نام و ياد آن عالم بزرگوار و آثار خدمات گسترده و ماندگار ايشان در حافظه تاريخي ملت شريف و قدرشناس ايران اسلامي‌ثبت و ضبط و به يادگار خواهد ماند.
ارتحال جانگداز صحابي صالح و صابر و صادق امام راحل (قدس سره) و دلسوز امت، حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني را به محضر مبارک بقيه‌الله ارواحنا فداه، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، ملت بزرگ ايران و خاندان محترم و شريف ايشان تسليت عرض مي‌نماييم. مرتضي اکبري
پيام تسليت سيد امين جوادي مديرعامل موسسه اعتباري ملل
انا لله و انا اليه راجعون، رحلت مجاهد نستوه و خستگي ناپذير، يارصديق امام(ره)، رفيق همدل و همراه رهبري، ياور انقلاب، حضرت آيت الله اكبر‌هاشمي‌رفسنجاني(رحمت الله عليه)را به مقام معظم رهبري و مردم شريف ايران تسليت مي‌گويم.
بي ترديد نقش بي بدليل ايشان در شكل گيري و تثبيت انقلاب اسلامي، خدمات شايسته و ايثارگرانه اش در 8 سال دفاع مقدس، اراده‌ي کارساز و آهنين وي در دوران سازندگي، نام نيک ايشان را بر تارک افتخارات اين مرز و بوم براي هميشه ي تاريخ در خاطر ملت بزرگ و شريف ايران جاودان خواهد ساخت.
اينجانب از طرف خودم، هيئت مديره و همكارانم در موسسه اعتباري ملل، مصيبت جانگداز رحلت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به محضر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه اي، خانواده محترم‌هاشمي‌و مردم عزيز ايران تسليت گفته، و در ايام سوگ حضرت فاطمه معصومه(س) از خداوند رحمان مي‌خواهم روح اين مرد بزرگ را با انبياء و اولياء الهي محشور گرداند.
تسليت بانک گردشگري
 انا لله و انا اليه راجعون، آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني يار ديرين امام و رهبري پس از عمري مجاهدت در راه اسلام و سازندگي ايران به ملکوت اعلي پيوست. وي به عنوان يکي از پيشگامان مبارزات انقلاب اسلامي، همواره در کنار امام راحل حضور موثر داشت و بعد از انقلاب نيز يار ديرين امام و رهبري معظم بود. تلاش‌هاي وي در مسير سازندگي ايران اسلامي‌بعد از دوران جنگ تحميلي برگ درخشاني در تاريخ معاصر ايران است.
بانک گردشگري اين ضايعه بزرگ را به مقام معظم رهبري و عموم مردم شريف ايران تسليت عرض مي‌نمايد.
تسليت بانک پاسارگاد
انالله و انا اليه راجعون (تسليت به مناسبت رحلت حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني)، رحلت نابهنگام حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام، انديشمند اسلام شناس، آزادي خواه و انقلابي خستگي ناپذير را به مردم شريف ايران تسليت عرض مي‌نماييم.
پيام تسليت بانك قوامين
انا لله و انا اليه راجعون، رحلت عالم مجاهد ، ياور انقلاب اسلامي، يار ديرين حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) ، حضرت آيت الله اکبر‌هاشمي‌رفسنجاني را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب اسلامي‌و ملت بزرگوار ايران اسلامي‌تسليت عرض نموده و از خداوند متعال غفران الهي براي اين عزيز بزرگوار مسألت داريم. روابط عمومي‌بانک قوامين
پيام تسليت بانك قرض الحسنه رسالت
انالله و انا اليه راجعون، آيت الله‌هاشمي‌به ملکوت اعلي پيوست، با کمال تاسف و تاثر ارتحال مجاهد نستوه، يار ديرين امام، انقلاب و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله‌هاشمي‌رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي‌و امت بزرگ اسلامي‌تسليت و تعزيت عرض نموده از درگاه خداوند رحمان براي آن عزيز بزرگوار رحمت و رضوان الهي را مسئلت داريم. روابط عمومي‌بانک قرض
الحسنه رسالت
روابط عمومي‌بانک ملي ايران در چهاردهمين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر در بخش تبليغات و پورتال، لوح روابط عمومي‌برگزيده را دريافت کرد.
 به گزارش روابط عمومي‌بانک ملي ايران سيزدهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي‌ايران به همراه چهاردهمين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر کشور در هتل المپيک تهران با موضوع روابط عمومي‌دانش محور و مديريت محتوا، برگزار شد. در مراسم افتتاحيه اين کنفرانس، جوايز روابط عمومي‌هاي برتر اعطا شد.
مراسم يازدهمين سالگرد تاسيس بانك سرمايه با حضور اعضاي هيات مديره، مديرعامل، مديران و روساي ادارات و شعب و پرسنل استان تهران و البرز اين بانك در فرهنگسراي بهمن برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانك سرمايه، در اين مراسم، دكتر محمدرضا خاني، مديرعامل بانك سرمايه از تلاش‌هاي مجدانه يكايك همكاران خدوم از بدو تاسيس تاكنون تشكر نمود و اظهار داشت: بانك سرمايه پس از فراز و نشيب‌هاي گوناگون، امروز يازدهمين سالروز تأسيس خود را پشت سر مي‌گذارد و خوشحالم كه در بانكي توفيق خدمت يافته‌ام كه داراي بهترين پرسنل نظام بانكي است.
وي افزود: به لطف خداوند و همت والاي شما همكاران تلاشگر، بانك سرمايه توانست در سال 95 در قياس با اسفند ماه سال گذشته بهترين رشد عملكرد را در زمينه جذب منابع در نظام بانكي از آن خود كرده و تمامي‌بدهي‌هاي بين بانكي خود را تسويه نماييم و اين مهم جز با تلاش و همت والاي شما همكاران ميسر نشده است.
دكتر خاني در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع مطالبات بانك سرمايه اشاره نمود و اظهار داشت: بانك شش ماه به بدهكاران كلان فرصت داد تا براي تسويه يا تعيين تكليف بدهي خود اقدام نمايند اما به دليل بدعهدي آنها، به منظور احقاق حقوق بانك، به ناچار از قوه قهريه استفاده كرد و اين مسئله تا وصول تمام مطالبات بانك ادامه خواهد داشت. مديرعامل بانك سرمايه همچنين به فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين بانك در حوزه بين الملل اشاره نمود و از اخذ مجوز تاسيس صرافي و ايجاد بانكي به نام بانك سرمايه در خارج از كشور خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه بانك سرمايه همانطور كه در بخش داخلي عملكرد بسيار قابل قبولي از خود نشان داده است، در عرصه‌هاي بين المللي نيز بتواند حضور موثري از خود نشان دهد. وي در پايان سخنان خود بار ديگر از همكاران بانك سرمايه كه با تلاش‌هاي مجدانه در تحقق اهداف عاليه بانك نقش مهمي‌ايفا مي‌كنند، تشكر نمود و از آنها خواست از همه توان و ظرفيت‌هاي موجود براي تحقق اين عنوان ارزشمند يعني «بانك خوب، سرمايه است» بهره ببرند.
بازديد مديرعامل بانک کشاورزي از گروه صنعتي و پژوهشي زر
دکتر مرتضي شهيد زاده، رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانک کشاورزي، با حضور در گروه صنعتي و پژوهشي زر(زر ماکارون) با مديران اين واحد توليدي ديدار و گفت و گو کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کشاورزي در جريان اين ديدار که روز يک شنبه 19 دي ماه برگزار شد، دکتر شهيدزاده از کارخانه‌هاي توليد آرد و ماکاروني، سيلو‌هاي ذخيره گندم، پالايشگاه غلات و اولين مرکز توليد فروکتوز مايع از غلات بازديد کرد. بر اساس اين گزارش، دراين بازديد درباره راه‌هاي گسترش همکاري و تعاملات بين بانک کشاورزي وگروه صنعتي و پژوهشي زر به ويژه سرمايه گذاري در حوزه صنايع غذايي و ارائه خدمات بانکي نيز بحث و تبادل نظرشد. اين گزارش مي‌افزايد،بانک کشارورزي به عنوان تنها بانك تخصصي بخش كشاورزي نقش عمده‌اي در تامين نيازهاي اعتباري توليد‌كنندگان بخش كشاورزي از جمله صنايع غذايي و تبديلي وابسته دارد و با ارائه تسهيلات و خدمات مالي به فعالان و توليد کنندگان اين عرصه، تا کنون گام‌هاي موثري در تأمين امنيت غذايي کشور برداشته است.

افزايش سود آوري شعب هدف اصلي وصول مطالبات است
مدير عامل بانک مهر اقتصاد در بازديد از شعب استان سمنان هدف اصلي از وصول مطالبات را افزايش سود آوري شعب عنوان کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان سمنان، سيد ضياء ايماني - مدير عامل بانک - به همراه معاونين امور مناطق، فن آوري اطلاعات و ارتباطات، مدير کل روابط عمومي‌و حوزه مديريت و جانشين مدير کل بازرسي و حسابرسي از شعب شهرستان‌هاي گرمسار، شاهرود، دامغان، مهدي شهر و شهميرزاد بازديد کرد و با کارکنان ديدار و گفتگو نمود. مدير عامل بانک هدف از سفرهاي استاني را آشنايي با مسائل و مشکلات شعب و همکاران عنوان کرد و ابراز داشت: معتقديم بهره وري سرمايه انساني از مولفه‌هاي اصلي پيشرفت است بنابراين توجه به سرمايه انساني و ايجاد فضاي همدلي در بين کارکنان بسيار مورد توجه قرار دارد. وي موفقيت‌ها و دستاوردهاي اخير بانک مهر اقتصاد در سال‌هاي اخير را مرهون زحمات کارکنان شعب بانک دانست و افزود: توجه به نيازهاي مادي و معنوي به عنوان ارزش‌هاي کليدي و شاخص در بحث سرمايه انساني از اولويت‌هاي نخست بانک مهر اقتصاد است. مدير عامل بانک خاطر نشان کرد: بايد تلاش کنيم تا جايي که مقدور است رضايت‌مندي مشتريان حاصل شود و مشتري‌مداري را به عنوان يکي از اهداف اصلي خود قرار دهيم. وي وصول مطالبات را يکي از اولويت‌هاي بانک در ماه‌هاي پاياني سال عنوان کرد و افزود: کليه کارکنان بايد در طرح مديريت و کنترل مطالبات غير جاري مشارکت نموده و به صورت جدي پيگيري‌هاي لازم را انجام دهند .

اهداء لوح برگزيده مسئوليت اجتماعي به روابط عمومي‌بانک قوامين
در چهاردهمين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر ايران لوح برگزيده به بانک قوامين اهداء شد. در چهاردهمين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر ايران لوح برگزيده در بخش مسئوليت اجتماعي به دکتر حميد موفق مدير روابط عمومي‌بانک قوامين اهداء شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قوامين در کنفرانس بين المللي روابط عمومي‌کشور که با پيام دکتر علي لاريجاني ، رئيس مجلس شوراي اسلامي‌حضور زهرا سعيدي مبارکه نماينده مجلس شوراي اسلامي‌و عضو هيأت رييسه فراکسيون روابط عمومي‌و رسانه مجلس ، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي‌، علي کريمي‌مدير کل روابط عمومي‌بانک مرکزي ، اساتيد روابط عمومي‌و مهمانان خارجي و داخلي برگزار شد از سوي هيأت داوران لوح برگزيده جشنواره در بخش مسئوليت اجتماعي به روابط عمومي‌بانک قوامين اهداء شد.

انتصاب رئيس اداره اطلاعات اعتباري بانك ايران زمين
رئيس اداره اطلاعات اعتباري بانك ايران زمين منصوب شد.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: طي حكمي‌از طرف عبدالمجيد پورسعيد، مديرعامل بانك ايران زمين، محمدحسين مس فروش مشهد بعنوان رئيس اداره اطلاعات اعتباري اين بانك منصوب شد. در بخشي از حكم پور سعيد خطاب به مس فروش مشهد آمده است: موفقيت شما را براي بكارگيري مجموعه عوامل و امكانات در جهت انجام وظايف، مسئوليتهاي محوله در راستاي تحقق اهداف عاليه بانك از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

بازديد سرپرست بانک توسعه تعاون از نمايشگاه صادراتي بخش تعاون
حجت‌الله مهديان سرپرست بانک توسعه تعاون به همراه فتاحي عضو هيئت‌مديره و مديران ستادي ضمن بازديد از غرفه‌هاي نمايشگاه، با مديران عامل تعاوني‌ها به گفتگو نشستند و با مشکلات و دغدغه‌هاي آن‌ها آشنا شدند. در اين نمايشگاه بيش از۱۲۰شرکت تعاوني توليدي، توزيعي و خدماتي به‌عنوان مهم‌ترين بخش اقتصادي کشور از استان‌هاي مختلف، توليدات خود را در حوزه‌هاي توليد، توزيع و خدمات در بخش‌هاي مختلف صنعتي، معدني، عمراني، مسکن، نيرو، انرژي بازرگاني، کشاورزي، دامداري، خدماتي، توزيعي، حمل‌ونقل، گردشگري، بازارچه‌هاي مرزي، صنايع چوب، فرش و صنايع‌دستي در مدلي جامع ارائه کردند. شايان‌ذکر است اين نمايشگاه باهدف حمايت از توليدات صادرات محور شرکت‌هاي تعاوني، يافتن بازارهاي جديد صادراتي، هدايت شرکت‌هاي تعاوني به سمت توليد کالاي صادرات محور، گسترش همکاري و تعامل با سازمان توسعه تجارت، توسعه بازار و برند سازي و ترويج فرهنگ تعاون و کارآفريني در محل مصلا بزرگ امام خميني (ره) آماده بازديد علاقه‌مندان است.