علی‌رغم تعدیل نظرات منتقدانه برانکو
پس از اوج‌گیری دور جدید اختلاف‌های کی‌روش و برانکو و موضع‌گیری فدراسیون فوتبال و حمایت از کی‌روش و البته کوتاه آمدن نسبی برانکو از مواضع قبلی‌اش، انتظار می‌رفت که سرمربی تیم ملی غائله اختلاف‌های اخیر را ختم کند اما این‌گونه نشد، واقعا خواسته کی‌روش برای حل اختلافات کنونی چیست؟ به گزارش ایسنا، تقریبا همه هواداران فوتبال و مجموعه فدراسیون فوتبال با شخصیت و رفتارهای کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران آشنا هستند. کی‌روش معمولا در مواجهه با منتقدانش به بدترین شیوه ممکن رفتار کرده و همواره نیز با هر شرایطی به دنبال اثبات و به کرسی نشاندن دیدگاه‌هایش بوده است.
در تازه‌ترین اختلاف به وجود آمده بین سرمربی پرتغالی تیم ملی و برانکو ایوانکوویچ که در نتیجه برگزاری اردوی تیم ملی در دوبی ایجاد شد، پس از مداخله رییس فدراسیون فوتبال و هیات رییسه و همچنین کوتاه آمدن نسبی برانکو ایوانکوویچ و تعدیل دیدگاه‌هایش به نظر می‌رسید که کی‌روش نیز اصولا باید اختلافات را خاتمه یافته ببیند و بدون پرداختن مجدد به این بحث روند فعالیت‌هایش در تیم ملی را مطابق خواست فدراسیون ادامه دهد اما با بیانیه شنبه شب مربی پرتغالی بار دیگر مشخص شد که او هم‌چنان فارغ از تنش‌زدایی فدراسیون به دنبال اثبات دیدگاه‌هایش است. مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که مذاکرات پنج ساعته‌ای را با کی‌روش در دوبی به انجام رسانده بود، پس از جلب حمایت همه ارکان فدراسیون و ابلاغ مخالفت کتبی با استعفای کتبی کی‌روش و همچنین مذاکرات طولانی با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شاید انتظار ادامه این مجادلات را نداشت اما به نظر می‌رسد اکنون با طرح دیدگاه‌های جدید از سوی کی‌روش و مقصر دانستن فدراسیون در اتفاقات احتمالی آینده پیرامون نتایج تیم ملی، بار دیگر نگرانی‌ها به فدراسیون و فوتبال ایران بازگشته است. به نظر می‌رسد، کی‌روش مانند تمام چالش‌های اخیرش با مربیان و مدیران فوتبالی ایران، این بار نیز به دنبال تنبیه یا عذرخواهی آشکار فرد یا افرادی است که مقابل او قد علم کرده‌اند. ظاهرا کی‌روش در مذاکراتش با فدراسیون فوتبال این بار نیز با صراحت اعلام کرده که به دنبال برخورد جدی فدراسیون با برانکو ایوانکوویچ است تا او دیگر جرات طرح چنین انتقاداتی نسبت به سرمربی و تیم ملی را نداشته باشد. موضوعی که به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به شکلی مودبانه آن را به انجام رسانده اما کی‌روش از نتیجه آن راضی نیست و ظاهرا هم‌چنان اصرار بر تذکر و برخورد ملموس با برانکو ایوانکوویچ دارد. فدراسیون فوتبال در کنار مدیریت تیم‌های ملی وظیفه‌ی حمایت از کلیت فوتبال و خصوصا باشگاه‌های فوتبال به عنوان موتور مولد بازیکن‌سازی را نیز بر عهده دارد. به نظر می‌رسد در صورت اجرای خواسته جدید کی‌روش برای خاتمه دادن به غائله اختلافاتش با سرمربی کروات تیم پرسپولیس، این مهم می‌تواند به نوعی زیر سوال بردن جایگاه حمایتی فدراسیون از باشگاه‌های فوتبال تلقی شود. اکنون فدراسیون بر سر دوراهی اجرای خواسته کی‌روش و قاعده حمایت از باشگاه‌های فوتبال و درنظر گرفتن دغدغه‌های مربیان باشگاهی است. دوراهی که تصمیم درباره ورود به یک راه آن، کاری سخت و دشوار می‌نماید. ماجراها و اختلافات دنباله‌دار در فوتبال ایران که معمولا یک طرف آن همواره سرمربی پرتغالی تیم ملی بوده است حتما به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت اما سوال این است که چرا کارلوس کی‌روش حاضر به کوتاه آمدن در مقابل خواست فدراسیون نیست و علیرغم تعدیل نظرات منتقدانش، همچنان اصرار بر جنجال و هیاهو دارد. کی‌روش در ماجرای اخیر، رسما با گذشتن از همه مباحث مالی قراردادش استعفا داد و به نظر می‌رسد او با این شیوه بدترین وضعیت ممکن در آینده که احتمال خروج از تیم ملی است را در نظر گرفته و تمام داشته‌هایش را به قول معروف بر کف دست گرفته و به جنگ جدیدش وارد شده است. پرسش این است که چرا باید فردی مانند کی‌روش از همه مبالغ قراردادش در ادامه مسیر صعود به جام جهانی - که انصافا مبلغ کمی هم نیست -  بگذرد ولی حاضر به کوتاه آمدن مقابل برانکو نباشد، واقعا مربی پرتغالی
به دنبال چیست؟
والیبال برفی در ایران!
فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به برگزاری مسابقه‌های والیبال در برف در ایران پرداخت.به گزارش ایسنا، سایت فدراسیون جهانی والیبال FIVB در گزارشی به برگزاری مسابقه‌های والیبال در برف در ایران پرداخت و نوشت: فدراسیون والیبال ایران و تور برگزار کننده اتریشی والیبال برفی چاکا با یکدیگر مذاکره کردند تا اولین مسابقه‌های والیبال برفی در پیست دیزین ایران برگزار شود. والیبال در برف یک رشته جدید تلفیقی از والیبال است که به منظور سازگاری بامحیط های مختلف و حتی فرهنگ‌های مختلف کشورها برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی والیبال رقابت‌های والیبال در برف را برای توسعه بیش‌تر در کشورهای در حال رشد برگزار می‌کند و ایران یکی از کشورهایی است که می‌تواند میزبانی خوبی از این مسابقه‌ها داشته باشد.  

 14 بوکسور جوان  در اردوی تیم ملی
14 بوکسور جوان در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا خواهند کرد. به گزارش ایسنا، پیش از برگزاری اردوی تیم ملی بوکس، نایب رئیس فدراسیون استفاده از بوکسورهای جوان را در دستور کار فدراسیون برای تیم ملی اعلام کرد. با توجه به اینکه فدراسیون بوکس در نظر دارد از بوکسورهای کمتر از 18 سال در کنار مشتزنان بزرگسال استفاده کند، 14 بوکسور تیم جوانان به اردوی تیم بزرگسالان دعوت شدند. نفرات  دعوت شده به اردوی تیم ملی باید خود را روز دوم بهمن ماه 1395 به کادر فنی تیم ملی واقع در خوابگاه نصرت در مجموعه ورزشی انقلاب معرفی کنند.
 
فعالیت محمد هاشم‌زاده ممنوع شد!
مربی تیم ملی فوتسال ایران از همکاری با تیم ملی منع شده و تنها در باشگاه می تواند فعالیت داشته باشد. به گزارش ایسنا، محمد هاشم زاده که در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به عنوان مربی در کنار محمد ناظم الشریعه حضور داشت، جایی در کادرفنی جدید تیم ملی ندارد. این مربی به دلیل حضور در کادرفنی تیم گیتی پسند اصفهان از حضور در تیم ملی منع شده است. به گفته یک منبع آگاه، قرارداد تمام اعضای کادرفنی تیم های ملی بزرگسال و امید فوتسال ایران آماده شده و به زودی به امضا خواهد رسید اما محمد هاشم زاده قراردادی با تیم ملی نخواهد بست. این در حالی است که ناظم الشریعه پیش از این اعلام کرده بود قصد ندارد به کادرفنی دست بزند و تمام مربیانی که در جام جهانی روی نیمکت بودند، با تیم ملی ادامه همکاری خواهند داد.
 
برپایی رقابت‌های بوکس آزاد
نایب رئیس فدراسیون بوکس از برگزاری رقابت‌های بوکس آزاد در صورت استقبال خوب ورزشکاران از این مسابقه‌ها خبر داد. روح‌الله حسینی درباره برگزاری رقابت‌های بوکس آزاد کشور به ایسنا گفت: بنده اجازه برگزاری این رقابت‌ها را صادر کردم. در صورتی که استقبال خوبی از برگزاری این رقابت‌ها شود قطعا این مسابقه‌ها برگزار خواهد شد. حضور در این رقابت‌ها به صورت داوطلبانه است و امیدوارم که استقبال خوبی از این رقابت‌ها به عمل آید. او در مورد نحوه برگزاری این رقابت‌ها ادامه داد: طی چند روز آینده شرایط ثبت نام را اطلاع رسانی خواهیم کرد. ورزشکارانی که تمایل به حضور در این مسابقه‌ها دارند می‌توانند با تکمیل شرایط در این رقابت‌ها حاضر شوند.
شرايط سه گانه همكاري شركت‌هاي بيمه با شركت‌هاي كمك رسان خارجي
بيمه ‌مركزي‌ جمهوري‌اسلامي‌ايران "دستورالعمل نحوه همكاري شركتهاي بيمه ايراني با شركت‌هاي كمك رسان خارجي در زمينه بيمه درمان و حوادث مسافران عازم به خارج از كشور" را به شركت‌هاي بيمه ابلاغ كرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از كل روابط عمومي‌و امور بين الملل بيمه مركزي، بر اساس اين مصوبه كه به تاييد هيات عامل بيمه مركزي رسيده است، شرايط سه گانه همكاري شركت‌هاي بيمه باشركت‌هاي كمك رسان بيمه اي خارجي تعيين شده است. «عقد قرارداد همكاري به صورت كمك رساني و بدون تعهد پرداخت درصدي از حق بيمه»، «اطمينان از وجود شبكه پاسخگويي و كمك رساني مناسب به بيمه‌گذاران در خارج از كشور» و «اتخاذ تدابير لازم در مورد نحوه پاسخگويي، رسيدگي و پرداخت خسارت و نقل و انتقال ارز(در صورت لزوم )» شرايطي است كه بيمه مركزي براي همكاري با شركت‌هاي كمك رسان خارجي براي خدمات پس از فروش بيمه‌نامه درمان و حوادث مسافران عازم به خارج قرارداد تعيين كرده است.

دکتر صادق از استاندار ايلام تقدير کرد
دکتر بيژن صادق، نايب رئيس هيات مديره و مديرعامل بيمه دانا در مراسم قدرداني از دست اندرکاران مراسم اربعين سال جاري، با تجليل از استاندار ايلام، فرماندهان انتظامي، پليس راهور و پليس راه استان را در هماهنگي و رسيدگي به‌امور زائرين را قابل تحسين دانست. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه دانا، وي با اشاره به هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي در برگزاري مراسم عظيم اربعين حسيني افزود: بيمه دانا با همکاري هلال احمر جمهوري اسلامي‌ايران ضمن رسيدگي به‌امور بيمه اي زائران در کشور عراق اقدامات مناسبي انجام داد که اين امر مورد توجه بسياري از زائران قرار گرفت و به نوعي اثرگذاري بيمه را براي آحاد جامعه روشن کرد. دکتر بيژن صادق مدير عامل بيمه دانا با بيان اينکه هدايت و راهبري استاندار ايلام در مديريت اربعين بسيار کارساز بود، گفت: تردد اين حجم جمعيت که با کمترين عارضه و حادثه‌اي همراه بود، کاري بس بزرگ بود که بار آن بيشتر بر عهده استان ايلام و مهندس مرواريد بود، شايسته است هم مردم و هم استاندار ايلام مورد تقدير قرار گيرند. وي ادامه داد تمامي‌پرونده‌هاي مربوط به زائران اربعين حسيني تا ۱۰ اسفند ماه سال جاري رسيدگي، تعيين خسارت و همه موارد پرداخت خواهد شد. دکتر صادق با اشاره به مداواي بيش از ۱۰ هزار نفر از زائران در بيمارستان‌هاي عراق به صورت سرپايي تصريح کرد: در خصوص افراد فاقد بيمه نيز اقدامات لازم انجام شده و با وجود اينکه تعهدي در قبال اين افراد نداشته‌ايم، اما سعي مي‌کنيم در راستاي ايفاي تعهدات مسئوليت اجتماعي شرکت خسارات وارده به اين افراد و خانواده‌هاي آنها بخصوص شهداي حادثه حله پرداخت ‌شود.

مشتري مداري و حفظ حقوق مشتري اولويت شرکت بيمه آرمان
در ادامه بازديدهاي مسئولان ارشد بيمه آرمان از فعاليت‌هاي اين شرکت در مراکز استان‌ها، دکتر‌هادي رئيس الذاکرين معاون بازاريابي و فروش و هيأت همراه با کارکنان و نمايندگان شعب گرگان، بجنورد و مشهد ديدار کردند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آرمان، در جريان اين بازديد‌ها که با هدف سرعت بخشيدن به روند توسعه فعاليت‌هاي اين شرکت صورت مي‌گيرد، رئيس الذاکرين با کارکنان و نمايندگان صميمانه به گفت و گو نشست و در جريان کم و کيف فعاليت‌هاي آنان قرار گرفت. وي نمايندگان و اعضاي شبکه فروش را پيشگامان ارتباط مستقيم با بيمه گذاران و مشتريان دانست و با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به بيمه گذاران؛ بر ارزيابي و پرداخت بموقع، سريع و دقيق خسارت تأکيد کرد. وي گفت اقدامات و فعاليت‌هاي کارکنان امور شعب و نمايندگان بايد در راستاي حفظ حقوق مشتري و افزايش رضايت بيمه گذاران باشد. رئيس الذاکرين همچنين از کارکنان و نمايندگان اين شرکت خواست با خدمات رساني مطلوب و تعامل سازنده با مشتريان موجبات رشد و تعالي بيمه آرمان را فراهم سازند.

حضور بيمه نوين در شانزدهمين نمايشگاه کودک و نوجوان
غرفه بيمه نوين در شانزدهمين نمايشگاه تخصصي کودک و نوجوان شهر همدان، علاوه بر معرفي خدمات بيمه اي، به بازديدکنندگان مشاوره بيمه اي ارائه مي‌دهد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه نوين، همزمان با برپايي شانزدهمين نمايشگاه تخصصي کودک و نوجوان در شهر همدان، کارکنان شعبه و نمايندگان شرکت در اين شهر علاوه بر معرفي محصولات بيمه اي، اقدام به ارائه مشاوره به بازديدکنندگان درحوزه بيمه‌هاي عمر و سرمايه گذاري کرده و سئوالات و ابهامات بيمه اي والدين را براي تهيه بيمه نامه براي فرزندان و ديگر اعضاي خانواده پاسخ مي‌دهند.
حسن آذرنیا:
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز انتقال داریوش شجاعیان به تیم تراکتورسازی را تکذیب کرد.
 حسن آذرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که باشگاه تراکتورسازی تبریز خواهان به خدمت گرفتن داریوش شجاعیان شده است، گفت: هیچ باشگاهی چه تراکتورسازی و چه استقلال درخواست رسمی‌ای برای جذب شجاعیان ارائه نکرده است. شجاعیان با ما دو و نیم سال دیگر قرارداد دارد و طبیعتا اگر قرار باشد که جدا شود، باید با باشگاه گسترش فولاد مذاکره صورت بگیرد. همه این حرف‌ها و شایعات خارج از فضای رسمی است و نمی دانم از کجا نشات می‌گیرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا شجاعیان خدمت سربازی را پشت سر گذاشته؟ گفت: بله، شجاعیان خدمت سربازی را پشت سر گذاشته و به این دلیل به عنوان بازیکن سرباز به جایی نمی‌رود. بازهم می‌گویم که او دو و نیم سال دیگر با ما قرارداد دارد و هرکس او را می‌خواهد، باید رسما با باشگاه مذاکره کند. طی روزهای اخیر، اخباری از احتمال معاوضه «بختیار رحمانی» و «داریوش شجاعیان» بین استقلال و گسترش فولاد رسانه‌ای شد.
مهدی مهدوی‌کیا:
ستاره سابق تیم ملی ایران و هامبورگ عنوان کرد: توصیه‌ای به این باشگاه برای جذب سعید عزت‌اللهی نداشته است.
به گزارش ایسنا و به نقل از مورگن پست آلمان، در روزهای گذشته اخباری درباره پیوستن سعید عزت‌اللهی به هامبورگ شنیده شده است. در این اخبار آمده که مهدی مهدوی‌کیا یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر هامبورگ به سران این باشگاه توصیه کرده تا عزت‌اللهی را به خدمت بگیرند. در این رابطه خبرنگار مورگن پست به سراغ مهدوی‌کیا رفت تا درباره این موضوع با او صحبت کند. مهدوی‌کیا نیز در پاسخ به اخبار منتشر شده درباره توصیه به هامبورگ درباره جذب سعید عزت‌اللهی، گفت: من البته سعید عزت‌اللهی را به خوبی می‌شناسم و مدت‌هاست او را زیر نظر دارم. او بازیکن قد بلندی است که روی ضربات سر خیلی خوب است و از لحاظ تکنیکی نیز شرایط خوبی دارد ولی من اطلاعی درباره علاقه هامبورگ به عزت‌اللهی ندارم. من او را به باشگاه هامبورگ توصیه نکردم. این کار من نیست که بخواهم بازیکنی را به هامبورگ توصیه کنم. همین‌طور باشگاه هامبورگ از من سوال نکرده که بازیکنی را به آنها توصیه کنم.
فریدون اصفهانیان:
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به بیانیه جدید کارلوس کی‌روش، گفت: رفتار همه ما باید حرفه‌ای باشد و به نفع فوتبال ایران حرف بزنیم.
 به گزارش ایسنا، پس از کش و قوس‌های فراوان و بحث و جدل برخی مربیان لیگ برتری و فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی بیانیه جدیدی صادر کرد و مسئولیت ناکامی احتمالی ایران از صعود به جام جهانی را متوجه فدراسیون فوتبال کرد. فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با ایسنا نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد. عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره بیانیه کی‌روش، گفت: رفتار همه ما از کوچک‌ترین فرد تا بزرگ‌ترین فرد در فوتبال باید حرفه‌ای باشد و فقط در راستای نفع فوتبال ایران حرف بزنیم. او همچنین درباره موضع هیات رییسه فدراسیون در قبال این بیانیه، ‌اظهار کرد: گفتیم که اگر نیاز باشد جلسه هیات رییسه را برگزار می‌کنیم تا درباره این حرف‌ها تصمیم بگیریم. در جلسه این مساله را تجزیه و تحلیل می‌کنیم. او درباره نظر کارشناسان داوری گفت‌: نمی گویم که نظر کارشناسان را قبول نداریم اما باید بازیکنان و تیم‌ها با داورهای جوان همکاری کنند.