تاج: کی‌روش استعفای مکتوب امضا شده داد
رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد آرامش در فوتبال است، گفت که از این پس با شدت و حدت با هر رفتار و برخوردی که باعث ایجاد تنش و التهاب در میان هواداران فوتبال شود برخورد خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، مهدی تاج که برای بازدید از امکانات فوتبال ساحلی به بوشهر سفر کرده است پس از دیدار با مسئولان این شهر درخصوص میزبانی رقابت‌های فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران درباره بیانیه اخیر کارلوس کی‌روش گفت: واقعیت این است که نقطه نظرات‌مان را به کی‌روش اعلام کرده‌ایم و حتما هم در اولین جلسه‌ای که با او برگزار می‌کنیم، در مورد جزئیات این موضوع صحبت خواهیم کرد. وی افزود: فدراسیون فوتبال از این پس تعهد دارد که با هر گونه رفتار غیر حرفه‌ای که باعث تضعیف فوتبال شود برخورد کند. قطعا جلوی رفتارهای غیر حرفه‌ای را خواهیم گرفت. وی تاکید کرد: یکی از وظایف فدراسیون فوتبال حمایت از کلیه ارکان فوتبال است ولی مسلما تیم ملی اولویت منطقی ما محسوب می‌شود. رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر هیچ اختلافی بین باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال و مجموعه تیم ملی نیست. فدراسیون فوتبال متعهد است که تمام اردوهای برنامه‌ریزی تیم ملی را که مدیران باشگاه‌ها بر سر آن با هم توافق داشته‌اند را به مرحله اجرا بگذارند. در این خصوص هیچ بحثی وجود ندارد و حتما فدراسیون فوتبال طبق برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌های تنظیم شده تیم ملی را مطابق برنامه انجام شده پیش خواهد برد. تاج با اشاره به افزایش بیانیه‌ها در فضای فوتبال که باعث ایجاد تنش می‌شود تاکید کرد: ما متعهد هستیم که فوتبال را با آرامش اداره کنیم. تاکنون به موضوع بیانیه‌ها و اختلاف نظرها ورود نکرده‌ایم اما از این پس به صورت جدی به این موضوع ورود خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که افراد در هر رده و مقامی با شایعه و بیانیه هواداران را از فوتبال دلسرد کنند. جلوی این رفتار را از هر دو طرف خواهیم گرفت. رییس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه گفته شده کارلوس کی‌روش استعفای کتبی بدون امضا به فدراسیون ارائه کرده است، گفت: کی‌روش استعفای مکتوب امضا شده به فدراسیون داده است و مباحث اخیر در مورد این موضوع صحت ندارد.

علیرضا منصوریان:
سرمربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است هواداران استقلال دیگر از تماشای دیدارهای این تیم محروم نباشند.
به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان، گفت: متاسفانه ما یار دوازدهم را نداریم. دوست داشتیم هواداران را پشت سر خودمان داشته باشیم. امیدوارم آخرین باری باشد که ما محروم می شویم. هوادار باید متوجه باشد که در روزهای حساس نباید محروم باشد. منصوریان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش، عنوان کرد: دلیل خرید بازیکنانی مثل آندو و جپارف، وجود بازیکنان زیاد جوان در تیممان است. برای پیدا کردن ریتم باید تلاش کنید. حرکت بازیکن با تجربه به شما ریتم می‌دهد. ما نیاز به یک بالانس داریم.  ریتمی که رجب‌زاده، مبعلی و سیدجلال حسینی و مهدی کیانی به تیم‌هایشان می‌دهند. سر پیکان جوانی تیم ما خیلی تیز است و هیچ تیمی نمی‌تواند از دست این جوانان ما فرار کند. با جوانانمان محکم جلو می‌رویم. اگر این جوانان را خوب حمایت کنیم، یک دهه ما را گارانتی می‌کنند.
علی اشکانی:
سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی با بیان این که اجباری برای حضور فرنگی‌کاران المپیکی در اردوی تیم ملی نیست، گفت: تا حد امکان قصد استفاده از نفرات المپیکی‌ در جام جهانی را ندارم.
علی اشکانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت دعوت از فرنگی کاران  المپیکی به دور جدید تمرینات تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: هدف ما از دعوت کشتی‌گیران به اردوی تیم‌ ‌ملی این بود که از روند تمرینات و رقابت با سایر کشتی‌گیران عقب نمانند و بدانند که کادر فنی تیم ملی آن ها را فراموش نکرده است. با آن ها در تماس هستم و چند نفر از این کشتی‌گیران نیز خواستار حضور در تمرینات تیم‌ ‌ملی شدند. البته من شرایط سنی آنها را درک می‌کنم و می‌دانم در شرایطی هستند که نمی‌توانند قاطعانه در مورد آینده خود تصمیم‌گیری کنند و ما باید آن‌ها را درک کنیم. او در ادامه اظهار داشت: خودم کشتی‌گیر بودم و این شرایط را پشت سر گذاشتم و می‌دانم که فشار زیاد بر روی این کشتی‌گیران وارد شده و نیاز به استراحت دارند تا با آمادگی هر چه‌ بیشتر بار دیگر کشتی را آغاز کنند.
شهرام محمودی:
بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بی نظمی و اعلام منحل شدن یا نشدن تیم‌های لیگ برتر اصلا خوشایند نیست و واقعا این موضوع خنده‌دار است.
شهرام محمودی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی هفته هجدهم تیم بانک سرمایه برابر هاوش گنبد گفت: بازی خیلی خوبی بود وتیم گنبد نسبت به دور رفت تیم متحول شده‌ای را روانه میدان کرده است. بازی سختی داشتیم و اگر کمی بازی را رها می‌کردیم به مشکل بر می‌خوردیم. خوشبختانه با تجربه عمل کردیم و توانستیم سه بر صفر برنده شویم. او درباره بی‌نظمی‌هایی که در خصوص انحلال تیم‌ها در لیگ برتر به وجود آمده است، گفت: واقعا ناراحت کننده است وقتی می‌بینیم بازیکنانی مستعد و جوان یک نیم فصل بازی می‌کنند و تیم‌شان را به جایگاه خوبی می‌آورند اما به یک‌باره اعلام انحلال می‌شود. بازیکن روی تیم حساب می‌کند و برنامه ریزی‌هایی براساس آن انجام می‌دهد. پیشگیری بهتر از درمان است و نباید بگذاریم تیمی که پول ندارد وارد لیگ شود. واقعا این اتفاقات خنده‌دار است. اصلا برای والیبال ایران که تا این حد پیشرفت کرده است خوشایند نیست که چنین شرایطی داشته باشد.
مهاجم رئال مادرید با پنالتی‌ که برابر سویا به گل تبدیل کرد، به رکورد بیشترین پنالتی‌ در تاریخ لالیگا رسید.
 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ال‌پاییس، رئال‌ مادرید با نتیجه‌ دو بر یک برابر سویا در زمین این تیم تن به شکست داد. البته تنها نکته مثبت این بازی برای رئالی‌ها این بود که کریستیانو رونالدو توانست پنالتی‌ شماره ۵۶ خودش را در تاریخ رقابت‌های لیگ اسپانیا تبدیل به گل کند. همین باعث شد که مهاجم پرتغالی به رکورد ۵۶ پنالتی‌ هوگو سانچس برسد.
مشکل اصلی یووه  به روایت کیه‌لینی
 مدافع یوونتوس پس از باخت تیمش به فیورنتینا از مشکل اصلی تیمش گفت. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در لیگ ایتالیا با نتیجه دو بر یک در فلورانس به فیورنتینا باخت. شکستی که باعث شد یووه با یک بازی کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به رم در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داشته باشد. جورجیو کیه‌لینی درباره شکست یوونتوس برابر فیورنتینا گفت: همه تیم‌های بزرگ شکست می‌خورند و ما نیز این هفته شکست خوردیم. نمی‌شود همه دیدارها را با برد به پایان رساند. طبیعی است که هر تیمی فراز و نشیب داشته باشد. برابر فیورنتینا خیلی سردرگم بودیم و بازی همیشگی‌مان را نتوانستیم نشان بدهیم. فوتبال خوبی ارائه نکردیم و نمی‌توانیم ادعا کنیم حق بیشتری داشتیم. مهمترین مشکل در تیم ما توازن تیمی است که در تیم ما وجود ندارد. در تیم ما تغییر و تحول زیادی صورت گرفته است و کمی ناهماهنگی در تیم وجود دارد که فکر کنم تا یک ماه دیگر، این مسائل در تیم حل شود.
 
آمار ضعیف پپ درسیتی
سرمربی اسپانیایی فیروزه‌ای‌های شهر منچستر، ضعیف‌ترین آمارهایش را در این تیم به ثبت رسانده است. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا، منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس با چهار گل مغلوب اورتون شد. سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا تنها در پنج ماه، هفت شکست را تجربه کرده است که این موضوع باعث شد در فاصله ۱۰ امتیازی چلسی صدرنشین قرار بگیرد. آمار ضعیف گواردیولا یکی از بدترین آمارهای او در زمان مربیگری‌اش است. او تنها یک بار بیش از این شکست را تجربه کرده است و آن به فصل ۱۵ – ۲۰۱۴ برمی‌گردد. او در بایرن مونیخ نیز آمار ضعیفی همچون منچسترسیتی نداشته است.

 آمار ناامید کننده کلودیو براوو
دروازه‌بان شیلیایی سیتی آمار ضعیفی را در تیم منچسترسیتی بر جای گذاشته است. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، کلودیو براوو شروع خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشته است. دروازه‌بان اهل شیلی پس از کسب دو عنوان قهرمانی در لالیگا در این تابستان بارسلونا را ترک و به منچسترسیتی پیوست. او دروازه‌بان اصلی این تیم شد اما تاکنون عملکرد ضعیفی بر جای گذاشته است. براوو گل‌های زیادی تا این زمان دریافت کرده است. البته ضعف خط دفاعی نیز روی این موضوع تاثیرگذار بوده است. او در ۲۵ بازی ۳۰ گل دریافت کرد اما در بازی‌های اخیر، این آمار به شدت ضعیف است.
 
خوشحالی اوبامیانگ
ستاره بوروسیا دورتموند که نمایش خوبی در ترکیب تیمش دارد، از اینکه از چند باشگاه پیشنهاد دارد ابراز خوشحالی کرد. به‌ گزارش ‌ایسنا، پیر امریک اوبامیانگ از بازیکنانی است که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به رئال‌ مادرید به گوش می‌رسد. او به احتمال خیلی زیاد در تابستان شاهد حضور این بازیکن گابنی در ترکیب کهکشانی‌ها باشیم؛ به ویژه‌ این که خود این بازیکن هم دوست دارد پیراهن رئال را بر تن کند.
رشد ۳۷ درصدي صادرات فولاد از منطقه ويژه اقتصادي بندرامام خميني(ره)
ليلا زرگانيان – اهواز- بارگيري و صادرات محمولات فولادي طي نه ماهه سال جاري از منطقه ويژه اقتصادي بندرامام خميني(ره) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از رشد چشمگيري برخوردار بوده است.معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: طي نه ماهه نخست سال جاري ضمن بارگيري و صادرات يک ميليون و ۳۱۸ هزار تن محمولات فولادي از منطقه ويژه اقتصادي بندرامام خميني(ره)، رشد ۳۷ درصدي در اين زمينه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسيده است.مهندس گرايلو در تشريح دلايل رشد مطلوب بارگيري، به تمهـيدات ويژه از جمله واگذاري اسکله ي مناسب براي اين نوع محمولات اشاره نمود.وي در ادامه، بهبود وضعيت تجهيزاتي تأمين کنندگان تخليه و بارگيري و ارائه راهکارهاي عملياتي در راستاي تبديل نقاط ضعف به قوت توسط کارشناسان بندري اين اداره کل را از جمله علل بهبود دهنده در افزايش سرعت بارگيري اين محمولات در کنار افزايش توليد صنايع داخلي کشور برشمرد.معاون دريايي و بندري اضافه نمود: برخورداري منطقه ويژه اقتصادي بندرامام خميني(ره) از زير ساخت‌هاي مناسب و امکانات مساعد تخليه و بارگيري انواع کالا و دسترسي به راه‌هاي مواصلاتي ريلي و جاده اي و نزديکي به مراکز بزرگ جمعيتي و صنعتي از جمله مزيت‌هايي است که موجب تقويت حضور و تمايل صاحبان صنايع براي سرمايه گذاري در اين مجتمع بندري و صادرات توليدات خود از اين طريق شده است.

انجام عمليات پيچيده جابجايي تأسيسات آب و فاضلاب در شوشتر
ليلا زرگانيان – اهواز- مدير امور آبفا شوشتر از انجام عمليات کم نظير و پيچيده جابجايي تاسيسات آب و فاضلاب شوشتر بمنظور احداث زيرگذر خبر داد. عليرضا بنيادي با اعلام مطلب فوق اظهار نمود : بمنظور احداث يکي از مهم‌ترين پروژه‌هاي عمراني شهرستان شوشتر به نام طرح احداث زيرگذر شهيدان خادم سيدالشهدا در مقطع خيابان کمربندي روبروي پل شهيد کجباف که توسط استاندار عمليات کلنگ زني آن انجام شد ، نياز به جابجايي تأسيسات آب ( هدر اصلي خروجي تأسيسات ) و فاضلاب ( شبکه سنتي و جديد ) بود که با تلاش تمامي‌پرسنل اين امور بصورت شبانه روزي عمليات جايگزيني در دستور کار قرار گرفت. وي عبور هفت خط آزبست و چدن در اقطار 150تا 450 ميليمتر را از عمده موانع موجود بر سر راه اجراي طرح زيرگذر عنوان و خاطر نشان کرد :وجود شبکه تار عنکبوتي موجود باعث پيچيده شدن و سردر گمي‌و ابهام در کار آبرساني نيز گرديده بود.بنيادي ادامه داد : وجود وروديهاي متعدد شبکه‌هاي آب و فاضلاب به منطقه و فرسودگي شيرآلات و عدم آببندي و در نهايت خاموشي‌هاي مکرر در تأسيسات از ديگر مشکلات موجود در اين منطقه بود که با همکاري‌هاي بي شائبه معاونت بهره برداري و معاونت فني و توسعه آبفا خوزستان با در اختيار قراردادن اقلام مورد نياز و عمليات مهندسي مجدد ظرف مدت دو هفته اين عمليات کم نظير بطور کامل انجام و آبرساني به کليه مناطق به روال عادي بازگردانده شد. مدير امور آبفا شوشتر در تشريح عمليات اجرايي صورت گرفته، اذعان داشت : جابجايي تمام انشعابات خانگي از سيستم سنتي به سيستم جديد به تعداد 50 انشعاب فاضلاب ، اجراي خط انتقال به قطر 500 ميلي متر فولادي به طول 600 متر ، عمليات جابجايي خط 300 ميلي متري آزبست از خط چدن داکتيل به خط فولادي از مهمترين اقدامات صورت گرفته در اين راستا بوده است.
با حضور وزير ارتباطات در کرج؛
ليلا احمدزاده - پروژه زيرگذر مهرويلا که پس از تونل نيايش تهران، بزرگترين تونل شهري است، با حضور محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و جمعي از مسئولان استان البرز به بهره برداري رسيد.
واعظي با حضور در مراسم افتتاحيه تونل شهري کرج گفت:‌ با توجه به اينکه آيت اله‌هاشمي‌رفسنجاني در دوران حيات خود همواره از توسعه در کشورشان خوشحال مي‌شدند، اجازه مي‌گيرم اين پروژه عظيم و عام المنفعه را به عنوان هديه به روح مطهر آيت اله‌هاشمي‌رفسنجاني تقديم کنم و مطمئن هستم که روح ايشان نيز خوشحال خواهند شد.واعظي در ادامه سخنانش اظهار داشت: زماني که ايشان رييس مجلس بودند هر وقت مي‌شنيد در نقطه اي از کشور، پروژه عمراني توسط دولت و بخش خصوصي افتتاح مي‌شود، حضور پيدا مي‌کرد، چه در دولت خود ودر دولت‌هاي ديگر هم همين گونه بود. علي ترکاشوند در مراسم افتتاحيه زيرگذر محتشم کاشاني با اشاره به اينکه با توجه به شرايط اقتصادي کشور بيش از 200 ميليارد تومان نمي‌شد براي پروژه بودجه تهيه کرد، اظهار داشت: اين پروژه با 500 ميليارد تومان هزينه ويک سال زودتراززمان مورد نظر مورد بهره برداري قرارگرفت . شهردار کرج گفت: يکي از نقاط بحراني پروژه وجود ايستگاه مترو بود که در حال حاضر در عمق 30 کيلومتري زيرگذر ايجاد شده است. عزيز اکبريان ،نماينده مردم کرج درمجلس در مراسم افتتاحيه زيرگذرمحتشم کاشاني گفت : زمان اختلافات سپري ‌شده و بايد به فکر خدمت به مردم باشيم. بايد به فکر ايجاد اشتغال براي مردم باشيم. به بهره‌ برداري رسيدن اين پروژه ريسک بزرگي از سوي مديريت شهري محسوب مي‌شود.نماينده مردم کرج در مجلس ‌‌افزود: در زماني که درآمد دولت کاهش پيدا کرده بود و شهرداري کرج هم بودجه ناچيزي در دست داشت، توانست با تلاش و وحدت بين شهرداري و شورا و همچنين مردم چنين پروژه عظيمي‌را به بهره‌برداري برساند.

رئيس روابط عمومي‌شرکت گاز استان بوشهر مطرح کرد:
بوشهر- خبرنگارتجارت : رئيس روابط عمومي‌شرکت گاز استان بوشهرگفت: به دليل موج جديد سرما در کشور، توصيه مي‌شود که شهروندان استان بوشهر نسبت به مصرف بهينه گاز اقدام کنند.
ابراهيم عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار اين شرکت اظهار داشت: به دليل برودت شديد هوا در بسياري از نقاط کشور، لازم است تا تمامي‌هم‌وطنان با عزمي‌جدي در جهت صرفه‌جويي در مصرف گاز گام برداشته و زمستان گرمي‌را براي خود و ديگران رقم بزنند.وي اضافه کرد: امروزه اهميت صرفه‌جويي در مصرف سوخت بر هيچ کس پوشيده نيست، چرا که هر چقدر در مصرف انرژي بيشتر دقت کنيم مي‌توانيم به همان اندازه هزينه‌هاي مصرف را کاهش داده و علاوه بر آن به حفظ و نگهداري انرژي جهت استفاده نسل‌هاي آينده کمک کنيم.رئيس روابط عمومي‌شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد: راه ‌کارهايي بسيار ساده به منظور صرفه جويي در مصرف گاز در شرکت ملي گاز تبيين شده است که استفاده از بخاري‌هايي با بازدهي بالا، استاندارد و داراي برچسب انرژي از جمله مواردي است که به منظور تحقق مصرف بهينه گاز بايد در دستور کار قرار گيرد .عباسي با اعلام اين که اين شرايط نقش مهمي‌در جلوگيري از اتلاف انرژي بر عهده دارد، گفت: رعايت دماي رفاه در محيط خانه بين 18 تا 21 درجه، از اهميت بالايي برخوردار بوده و بايد سعي کرد محيط خانه بيش از دماي رفاه گرم نشود چرا که اين امر موجب مصرف بيهوده و بيش از اندازه گاز مي‌گردد.وي يادآور شد: استفاده از پرده‌هاي ضخيم و بلند، عايق کاري موتورخانه‌ها، عدم استفاده از شومينه‌ها به دليل بازدهي پايين، بستن درز پنجره‌ها و بستن کانال‌هاي خروجي کولرها از ديگر نکات مهمي‌است که با رعايت آنها، به راحتي مي‌توان از اتلاف انرژي در منازل خودداري کرد.رئيس روابط عمومي‌شرکت گاز استان بوشهر با قدرداني از مشترکين هم استاني در اجرا و رعايت نکات مرتبط با مصرف ايمن و بهينه گاز، بيان کرد: اقدامات آموزشي و فرهنگي متعددي در جهت نهادينه‌سازي صرفه جويي در مصرف سوخت اجرا کرده‌ايم و برنامه‌هاي مهمي‌نيز پيش رو داريم که‌اميد مي‌رود با اجراي اين برنامه‌ها بتوانيم گام‌هاي اساسي برداريم.

مدير کل کميته‌امداد استان بوشهر:
بوشهر-خبرنگار تجارت : مدير کل کميته‌امداد استان بوشهر از کمک‌هاي مردمي‌6 ميلياردي مراکز نيکوکاري به مددجويان تحت حمايت در 9 ماهه سالجاري خبر داد.به گزارش سايت خبري کميته‌امداد، احمد لطفي در جلسه بررسي فعاليت مراکز نيکوکاري، با قدرداني از مردم خير و نيکوکار استان درکمک به نيازمندان اظهار داشت: خيران استان بوشهر در رسيدگي به مشکلات نيازمندان نقش مهم و تاثير گزاري ايفا مي‌کنند.
 وي افزود: در 9 ماهه سال جاري 6 ميليارد و 32 ميليون ريال کمک‌هاي مردمي‌از سوي مراکز نيکوکاري در استان به مددجويان تحت حمايت کميته‌امداد در قالب کمک‌هاي نقدي و غيره نقدي پرداخت شده است که در مقايسه با مشابه سال گذشته 61 درصد افزايش داشته است.لطفي با بيان اينکه بخشي از کمک‌هاي جمع آوري شده در مراکز نيکوکاري صرف هزينه درماني بيماران نيازمند وصعب العلاج مي‌شود، افزود: کمک‌هاي خيرين مراکز نيکوکاري در راستاي تهيه وسايل خانگي، تعميرات مسکن، جهيزيه نوعروسان يتيم ،تهيه سبد کالا، غذاي گرم، پرداخت بدهي، هزينه‌هاي درماني، تحصيلي به خانواده‌هاي نيازمند ارائه مي‌شود.وي خاطر نشان کرد: زمينه‌هاي همکاري موسسات خيريه با کميته‌امداد در سرفصل‌هاي فرهنگي و آموزشي، اشتغال و کارآفريني ، عمران و ساختمان ، ازدواج و جهيزيه، مشاوره و مددکاري ، معيشت و امور قرض الحسنه و ساير موارد در عرصه رسيدگي به‌امور محرومان و نيازمندان است.وي يادآور شد: هم اکنون بيش از 27 مرکز نيکوکاري در استان با هدف شناسايي افراد متمکن هر محله و رفع نيازها و مشکلات نيازمندان مشغول به فعاليت هستند.مديرکل کميته‌امداد استان با بيان اينکه تقويت مراکز نيکوکاري از جمله برنامه‌هاي کميته‌امداد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جلب اعتماد مردمي‌يکي از مهمترين کارهاي اين نهاد است و تلاش داريم تا پايان سالجاري 3 مرکز نيکوکاري ديگر را به جمع 27 مرکز نيکوکاري اضافه نماييم.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران با ارسال لوح تقديري از مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي اين استان به منظور انجام امور محوله و فعاليتها و اقدامات به هنگام اين اداره كل قدرداني نمود.
هوشنگ نصيري پرکوهي مشاور مديرکل و سرپرست روابط عمومي‌اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي مازندران با اعلام اين مطلب افزود: با توجه به ادغام صورت گرفته بين دو مجموعه حمل و نقل و پايانه‌ها و همچنين حوزه راهداري راه و شهرسازي مازندران ، دامنه فعاليتها و اقدامات اجرايي اين مجموعه بسيار گسترده و وسيع شده است.
وي اظهار داشت:از اين رو و براساس مديريت مدبرانه و عملكرد مطلوب و به هنگام اين اداره کل ، علي نبيان معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران با ارسال لوح تقديري از مهندس احمدآفرين محمدزاده مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و مجموعه اين اداره كل تقدير و قدراني نمود. گفتني است :در بخشي از لوح ارسالي معاون استاندار آمده است : بدينوسيله بر خود فرض مي‌دانم از تلاش‌هاي ارزنده ، اخلاص و ايثارگري و پيگيرهاي مجدانه جنابعالي در پيشبرد ، ارتقاء و توسعه استان خصوصا در بخش حمل و نقل جاده اي صميمانه تقدير و تشکر به عمل مي‌آيد. روابط عمومي‌اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي
استان مازندران.

در جلسه مشترک شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران و پليس پيشگيري استان مازندران، راهکارهاي پيشگيري از سرقت تجهيزات و خرابکاري در حوزه برق مورد بررسي قرار گرفت.
مهندس فرح زاد مديرعامل شرکت توزيع برق غرب مازندران در اين نشست با تقدير از پيگيري‌ها و همکاري نيروي انتظامي‌در زمينه شناسايي و برخورد با سارقان شبکه‌ها و تاسيسات برق، در سخناني اظهار داشت: سرقت از تجهيزات برق علاوه بر ايجاد خاموشي و قطع برق، موجب اختلال در خدمت رساني مطلوب به مردم و به تبع آن نارضايتي عمومي‌در پي خواهد داشت.  وي با اشاره به برخي از اقدامات پيشگيرانه شرکت توزيع در اين زمينه، تصريح کرد: شناسايي نقاط آلوده و سرقت خيز، آگاه سازي مشترکان، اطلاع رساني از طريق صدا و سيما و جرايد، تعامل با مراجع انتظامي‌و قضايي، ارتباط مردم با شرکت توزيع از طريق سامانه 5000121 و شماره تماس 121، از جمله مهم‌ترين اقدامات اين شرکت در راستاي کاهش سرقت تاسيسات و تجهيزات برقي است. سرهنگ ذبيح اله پهلواني، رييس پليس پيشگيري استان مازندران نيز در سخناني با اشاره به اهميت نقش برق در زندگي امروز، گفت: با توجه به حساسيت جايگاه و نقش صنعت برق در جامعه و تأکيد بر مقوله پيشگيري، مي‌بايست عوامل آسيب زا و شرايط ارتکاب جرم و موقعيت‌هايي که براي سارقان فراهم مي‌شود، کنترل شود. وي ادامه داد: يکي از مهم‌ترين تبعات سرقت از تجهيزات برقي، ايجاد نارضايتي عمومي‌و قطع تمامي‌فعاليت‌ها مي‌شود که بايد در اين زمينه به شدت حساس بود و اقدامات پيشگيرانه انجام داد.  رييس پليس پيشگيري استان مازندران، خاطر نشان کرد: علاوه بر برقراري گشت‌هاي منظم و پيگيري‌هاي انتظامي، نياز است که موضوع از نقطه نظر حقوقي نيز مورد پيگيري و بررسي کامل قرار گيرد.