رييس کل بانک مرکزي تاکيد کرد:
بانک‌هاي ايراني در روابط با ساير بانک‌هاي بين المللي از محدوديت‌هاي تحريم خارج شده‌اند و با گشايش‌هاي پسابرجام شاهد گسترش بيشتر مراودات بانکي در سطح بين المللي هستيم.
رييس کل بانک مرکزي در ديدار با رييس جمهور مولداوي با بيان اينکه اين ملاقات فرصت مناسبي است تا زمينه همکاري‌هاي بانکي دو کشور گسترش يابد، افزود: نظام بانکي ايران قبل از تحريم‌ها، ارتباطات مناسبي با بانک‌هاي بزرگ اروپايي داشت، ليکن در زمان تحريم، اين ارتباطات بسيار تضعيف شد، البته خوشبختانه در حال حاضر به تدريج روابط کارگزاري با بانک‌هاي بين المللي در حال توسعه و گسترش است. ولي اله سيف، خواستار تعميق بيشتر روابط بانکي ايران و مولداوي شد و تصريح کرد: ساده‌ترين نوع ارتباط بانکي، ارتباطات کارگزاري است که بر مبناي آن بانک‌ها قادر به همکاري با هم خواهند بود. بر اين اساس در صورت تمايل بانک‌هاي مولداوي براي ايجاد روابط کارگزاري، زمينه شکل گيري اين نوع ارتباط بانکي طرفين فراهم مي‌شود.
وي با بيان اينکه پيشنهاد تاسيس شعبه بانک‌هاي ايراني در مولداوي را با مديران بانک‌هاي ايران مطرح خواهد کرد، گفت: متقابلاً نيز بانک‌هاي مولداوي در صورت تمايل مي‌توانند از اين فرصت براي حضور در ايران استفاده کنند و با فراهم شدن زمينه همکاري، تاسيس بانک مشترک ايران و مولداوي در دستور کار طرفين قرار گيرد. سيف تعامل با بانک‌هاي مولداوي را کانال و بستر مناسبي براي همکاري بانک‌هاي ايراني و اروپايي خواند و اظهار داشت: حجم مبادلات و نقل و انتقالات ايران به حوزه کشورهاي اروپايي قابل توجه است و مي‌توانيم از ظرفيت بانک‌هاي مولداوي براي منافع مشترک در تجارت خارجي بهره بگيريم. ضمن آنکه به هر ميزان زمينه‌هاي مشترک شناسايي و مورد استفاده قرار گيرد و روابط از عمق مناسبي برخوردار شود، به دستاوردهاي بزرگي براي طرفين دست خواهيم يافت. رييس کل بانک مرکزي افزود: براي بانک‌هاي ايراني محدوديت خاصي غير از استفاده از دلار در مراودات بانکي وجود ندارد اگرچه در اين مورد نيز بر اساس سند برنامه جامع اقدام مشترک، فعاليت با دلار براي بانک‌هاي ايراني نيز امکان پذير است، ليکن بانک‌ها و موسسات آمريکايي مجاز به همکاري با بانک‌هاي ايراني نيستند. سيف ادامه داد: بيشتر معاملات و پرداخت‌هاي ايران با ارز يورو انجام مي‌شود و ساير ارزهايي همچون يووان چين، وون کره و درهم امارت نيز در مبادلات بانکي ايران و شرکاي تجاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. رييس شوراي پول و اعتبارگفت: شعب بانک‌هاي ايراني در آلمان، انگليس، فرانسه، ايتاليا و کشورهاي منطقه از جمله‌امارات متحده عربي و ترکيه فعال هستند و علاوه بر اين، بانک مرکزي ايران با بانک‌هاي مرکزي ايتاليا، اتريش و برخي کشورها ارتباط مستقيم دارد. در اين ديدار رييس جمهور مولداوي ضمن ابراز خرسندي از حضور در ايران و مذاکره با مقامات کشورمان خاطرنشان کرد: کشور مولداوي داراي ظرفيت‌هاي مناسبي براي متصل کردن بانک‌هاي ايراني و اروپايي به منظور انجام تعاملات دو سويه است. «ايگور دودون» با بيان اينکه بانک‌هاي مولداوي را براي حضور در ايران و ايجاد شعب تشويق خواهد کرد، افزود: در مرحله نخست بايد بانک‌هاي علاقه‌مند براي انجام همکاري از سوي طرفين معرفي و در مرحله بعد زمينه‌هاي ايجاد روابط کارگزاري و سهام داري مورد بررسي قرار گيرد.
افخمي‌مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت : انديشه جهاني و نوآوري در کار ٢ عامل اصلي موفقيت شرکت‌هاي مشاوره اي بزرگ جهان است و رعايت و به كار بردن اين دو عامل موفقيت و روند رو به رشد شركتهاي مشاوره اي را تضمين مي‌كند.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، افخمي‌كه در مراسم آغاز آيين دهمين سالگرد فعاليت كانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري در سالن ميلاد سازمان انرژي اتمي‌سخن مي‌گفت، با بيان اين مطلب افزود : در مرکز مالي لندن روزانه دستکم يک ميليون و ٥٠٠ هزار نفر خدمات مالي خود را به دورترين نقاط جهان ارايه مي‌کنند که عامل موفقيت آنان محدود نشدن به يک منطقه و مجهز بودن به دانش روز است. افخمي‌تصريح كرد : بر مبناي قاعده اي که وجود دارد اگر سازمان‌ها خود را به روز نکنند از دور بازار خارج مي‌شوند وبانكها هم از اين قاعده کلي مستثني نيستند. بايد تحولات بانکي دنيارا شناخت و با آن همراه و سازگار شد .براي ماندگاري ، بانکها نيازمندآگاهي از قواعد مورد استفاده بانک‌هاي بزرگ دنيا هستند .
وي در خصوص وضعيت بانكهاي توسعه اي دردنياتصريح كرد : نتيجه مطالعات تطبيقي بيانگر اين موضوع است که بانک‌هاي توسعه اي همه کارها را به تنهايي انجام نمي‌دهند. خيلي از کارها را مي‌توان برون سپاري کرد، با اين رويكرد نه تنها ظرفيت بانک افزايش مي‌يابد بلکه هزينه و قيمت تمام شده خدمات پايين مي‌آيد.
افخمي‌با اشاره به اينكه ما به دنبال تفکر تمرکزگرايي نيستيم، تصريح كرد: براي رسيدن به اهداف به سمت گسترش شبکه ارتباطي و استفاده از خدمات تخصصي حرکت مي‌کنيم.
همانند بانک‌هاي پيشرو که با ديگران کار مي‌کنند و از خدمات آنها استفاده مي‌کنند. بديهي است که همه کارها بطور متمركز در سيستم بانکي، سامان نمي‌يابد. يکي از اين کارها استفاده از شبکه خدمات مشاوران سرمايه گذاري است.
كه از قبل اين تفکر در بانک بوده،و دوره كنوني کمي‌پررنگ تر هم شده است . در اغلب طرح‌ها از امکان سنجي و دانش مشاوريني که در حوزه تکنولوژي، مالي و اقتصاد بازار صاحب‏نظر هستند، استفاده مي‌کنيم. از طرف ديگر برون سپاري امکان سنجي باعث شده که پاسخگوي تعداد بيشتري از متقاضيان که به دنبال تسهيلات هستند، باشيم.
مدير عامل بانک مهر اقتصاد در بازديد از شعب و اداره‌امور شعب غرب استان تهران ضمن ديدار و تبادل نظر با همکاران، بهبود عملكرد و ارتقاء بهره وري بانک را مستلزم برخورداري از راهكارهاي عملياتي دانست.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌غرب استان تهران، سيد ضياء ايماني – مدير عامل بانک - در اين بازديد با اشاره به اهداف بازديدهاي ستادي و گفتگوهاي چهره به چهره با مديران و كاركنان شعب، گفت: بر اساس الگوهاي نوين اصول مديريت ديدار با همکاران شعب و بررسي موانع و مشکلات آن‌ها و تصميم‌گيري
براي تسهيل و سرعت‌بخشي به فعاليت‌هاي حرفه اي و تخصصي آنان از مهمترين اهداف بازديدهاي ميداني است كه نهايتا در راندمان كاري شعب نتايج اثربخشي را به جاي خواهد گذاشت.
مدير عامل بانك در ادامه سخنانش نظم و انظباط كاري و پيروي از اصول سيستماتيك در حوزه‌هاي گوناگون فعاليت‌هاي اقتصادي و بانكي را حياتي عنوان کرد و گفت:
برخورداري از يک برنامه منسجم براي پيشرفت و تكامل سازمان در جهت نيل به اهداف بانک، يکي از اولويت‌هاست که همه همکاران در بخش‌هاي مختلف بايد اقدامات و فعاليت‌هاي خود را بر اساس اين برنامه‌هاي مدون، تنظيم و اجرايي كنند.
محسن پدارم رئيس هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران با هدف ترويج فرهنگ اسلامي‌قرض الحسنه و معرفي سبد محصولات و طرح‌هاي تسهيلاتي اين بانک با شيخ عطار مديرعامل و فارسي، عضو هيات مديره شرکت مگاموتور ديدار کرد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهر ايران در اين ديدار بر تقويت تعاملات دوجانبه در زمينه‌هاي بانکي و کمک به جايگزيني و تعويض خودروهاي فرسوده تاکيد شد.
محسن پدرام در ابتداي اين نشست صميمي‌از خط توليد خودرو ال 90 بازديد نمود و از نزديک با فرايند کار آشنا شد. وي شرکت مگاموتور را مجموعه اي نامدار در راستاي توليد خودروهاي داخلي عنوان کرد و به تشريح خدمات بانکداري نوين و طرح‌هاي تسهيلاتي بانک قرض الحسنه مهر ايران پرداخت.
رئيس هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران تاريخچه بانک، اهداف کلي و چشم انداز ترسيم شده براي بانک را توضيح داد و با اشاره به پتانسيل و ظرفيت‌هاي موجود در بانک زمينه را براي انجام همکاري‌هاي في مابين مناسب دانست. افتتاح حساب براي کليه کارکنان شرکت مگاموتور به منظور پرداخت حقوق و بهره مندي آنان از طرح‌هاي تسهيلاتي قرض الحسنه بانک از ديگر موضوعات مطرح شده در اين نشست بود.
عضو هيات مديره بانک توسعه صادرات اعلام کرد: رشد اقتصادي و اشتغالزايي شرکت‌هاي کوچک و متوسط با سرمايه اي چندين برابر کمتر از صنايع بزرگ حاصل مي‌شود.
دکتر ابوذر سروش در مراسم رونمايي از سامانه چيگل در شيراز گغت: در ايران آمار دقيقي از اينکه چند درصد از رشد و توليد ناخالص ملي ما از شرکت‌هاي کوچک و متوسط تامين مي‌شود نداريم و متاسفانه دير وارد اين حوزه شده‌ايم و بيشتر روي صنايع بزرگ که سرمايه‌هاي زيادي را مي‌بلعند متمرکز بوده‌ايم. دکتر سروش افزود: بايد قبل از هر چيز به دکتر مُر تبريک عرض کنم چرا که پارک علم و فن آوري اين جسارت را داشتند که با حمايت از شرکت‌هاي کوچک و متوسطي مثل هميشه پويا اين بستر را ايجا کنند که ما بعنوان نهادهاي مالي فعال در حوزه بازار پول و سرمايه وارد اين شرکت‌ها بشويم و بتوانيم از خدمات اين شرکت‌ها استفاده کنيم. سروش با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتي گفت: در همه جاي دنيا به شرکت‌هاي کوچک و متوسط اهميت زيادي داده مي‌شود مثلا در ژاپن ۷۰ درصد توليد ناخالص ملي توسط شرکتهاي کوچک و متوسط تامين مي‌شود و يا شرکتهاي فعال در جنوب شرق آسيا که رشدهاي اقتصادي خيره کننده اي را تجربه کرده‌اند به شرکتهاي کوچک و متوسط بهاي زيادي داده‌اند. سروش اظهار داشت ما در زمينه نرم افزار تقريبا رتبه بين دو و سه را داريم و اين در حالي است که بيشترين بيکاري را در بين فارغ التحصيلان نرم افزار داريم. ما نيروي انساني خوبي داريم که اگر در سيستم آموزش عالي به درستي آموزش ببينند مي‌توان در پارکهاي علم و فناوري روي آنها سرمايه گذاري کرد که نتيجه آن به ثمر رسيدن پروژه‌هاي بزرگي خواهد بود.
با حمايت بانک شهر،کارت بليط قطار شهري تبريز از ابتداي اسفندماه در متروي اين شهر عملياتي خواهد شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، يعقوب وحيدکيا مديرعامل شرکت بهره‌بردار قطار شهري تبريز با اشاره به‌امضاي تفاهم‌نامه همکاري کارت هوشمند شهروندي اظهار کرد: بانک شهر در اين زمينه تلاش‌هاي بي وقفه‌اي انجام داد و با حمايت‌هايي که از سوي اين بانک صورت گرفت، کارت بليط شهروندي در گيت‌هاي ورودي متروي اين شهر از ابتداي اسفند، الزامي‌است و تا پايان سال نيز به صورت رايگان انجام مي‌شود.
وي افزود: اين عمليات از ابتداي سال آينده، طبق مصوبه شوراي اسلامي‌شهر تبريز با کسر ۵۰۰ تومان صورت مي‌گيرد. وحيدکيا در ادامه اظهار کرد: اين برنامه هوشمند، در يک زمان‌بندي مشخص مي‌تواند در ساير حوزه‌هاي حمل و‌نقل عمومي‌از قبيل اتوبوس و تاکسي نيز اجرايي شود.  مديرعامل شرکت بهره‌بردار قطار شهري تبريز تصريح کرد: با اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته و تفاهم نامه شهرداري تبريز با بانک شهر، استفاده از کارت شهروندي در حمل و‌نقل شهري تبريز به زودي با همکاري شرکت توسعه هميان‌شهر صورت وارد مرحله عملياتي مي‌شود.
کتابچه نشان بانک‌انصار شامل راهنمايي و دستورهاي فني و تخصصي موثر در استحکام هويت‌بصري است تا از طريق اجراي دقيق مفاد آن ازسوي کليه عناصرسازماني بتوان افکارعمومي‌را در راستاي شکل‌گيري برند اين بانک به شيوه‌اي کارشناسانه و اثربخش هدايت کرد.
آقاي سيدحميدخالقي مديرکل‌بازاريابي ‌وتبليغات، ضمن بيان اين مطلب، افزود: اين کتابچه به مبادي ذيربط بانک کمک مي‌کند که بهنگام بازاريابي، اطلاع‌رساني وتبليغات درخصوص خدمات و مزيت‌هاي رقابتي، از استانداردهاي يکساني براي شکل‌دهي به هويت‌بصري بانک به‌عنوان پشتوانه هويت‌تجاري استفاده کنندوبا ايجاد يک هويت
‌بصري موردتوافق همگان تأثير پيام‌هاي آن را افزايش دهند.
مديرکل روابط‌عمومي‌وتبليغات کتابچه نشان بانک‌انصار را حاوي مجموعه‌اي از قواعد و روش‌هاي قابل ارايه و بکارگيري در فرايندهاي برندينگ و
بازاريابي و فروش دانست که در حوزه‌هاي ارتباطات غيرکلامي‌و فضاي نمادين آثار بي‌شماري دارد.

نماينده مردم دشت آزادگان در مجلس شوراي اسلامي‌گفت: بانک مسکن در سال‌هاي اخير به خوبي در پروژه‌هايي که به توسعه کشور مرتبط هستند، نقش ايفا کرده و در شبکه بانکي کشور به نوعي پيشقراول بوده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مسکن، قاسم ساعدي در ديدار با علي اصغر نادري مدير شعب بانک مسکن در استان خوزستان با اشاره به اينکه کشور، نيازمند حضور جدي بانک‌ها در پروژه‌ها و طرح‌هاي توسعه اي است، بيان کرد: قطعا کشور ما براي رسيدن به نقطه مطلوب تري از توسعه در منطقه و جهان، نيازمند حضور جدي بانک‌هاي معتبر داخلي مثل بانک مسکن در قالب پروژه‌ها و طرح‌هاي مختلف است. ساعدي افزود: در اين زمينه و با بررسي‌هايي که صورت گرفته، انصافا بانک مسکن هميشه در اجراي چنين پروژه‌هايي که به توسعه و تعالي کشور مرتبط است، حضوري جدي داشته و اعتقاد دارم که اين بانک در زمينه توسعه کشور، پيشقراول شبکه بانکي کشور بوده است. براي نمونه اعلام آمادگي بانک مسکن براي توسعه سواحل مکران که مدنظر مقام معظم رهبري هستند يکي از آن اقدامات بانک مسکن براي توسعه کشور است که نشان دهنده اين است که اين بانک دغدغه جدي براي نقش آفريني در توسعه کشور دارد.

نخستين سامانه متمرکز صندوق امانات الکترونيک کشور در بانک ملت با حضور علي رضا لگزايي، عضو هيات مديره و قائم مقام مديرعامل اين بانک، در محل مديريت شعب منطقه يک تهران رونمايي شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملت، در فاز نخست مشتريان اين بانک در استان‌هاي تهران، فارس، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، قم، اردبيل و بوشهر مي‌توانند از اين خدمت جديد و متمايز برخوردار شوند. بر اساس اين گزارش، صندوق‌هاي جديد که از امنيت بسيار بالايي برخوردارند، در سه‌اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرند و براي استفاده از آنها علاوه بر کليد صندوق و کارت تردد هوشمند، اثر انگشت صاحب صندوق نيز لازم است. همچنين مشتريان مي‌توانند به‌صورت اختياري براي صندوق امانات خود رمز عبور نيز تعيين کنند.
داشتن حداقل سن ۱۸سال تمام شمسي، داشتن حساب قرض‌الحسنه جاري بدون دسته چک يا کوتاه‌مدت عادي نزد بانک ملت و دارابودن اثرانگشت قابل ثبت از شرايط بهره مندي از خدمت صندوق امانات الکترونيک بانک ملت است.
بانک صادرات ايران به منظور پاسخگويي مطلوب تر به نياز مخاطبان، امکان صدور سپهر کارت مجدد با شماره کارت قبلي را فراهم ساخت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات، اين بانک در راستاي افزايش رضايت مندي مشتريان ارتقاء کمي‌و کيفي خدمات الکترونيکي را در دستور کار قرار داده و در اين راستا امکان صدور سپهر کارت جديد با شماره قبلي را فراهم کرده است که اين مهم مي‌تواند کاهش هزينه‌ها، افزايش دقت در عمليات بانکي و ... را به همراه داشته باشد. اين گزارش مي‌افزايد؛ بانك صادرات ايران براي جلب رضايت بيشتر مشتريان با هدف فراگيرتر كردن خدمات بانكي آسان و ايمن عرضه محصولات خدمات بانکداري الکترونيک نوين و متنوع را در برنامه خود قرار داده و در اين زمينه نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام مي‌كند.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل ازروابط عمومي‌بانک قوامين دکتر نجف پور در جلسه ي شوراي معاونين بانک با اعلام اين خبر گفت : مرحله اول نظارت ستادي که در تابستان سال جاري انجام شد نتايج مثبتي داشت که بازخوردش براي بانک مفيد فايده بود و در راستاي همان نظارت ستادي ، دومين مرحله از کار را با کاملتر شدن محتوا ، ابعاد و چک ليستهاي نظارتي مربوطه از استان اصفهان آغاز خواهيم نمود.
قائم مقام مديرعامل علت انتخاب استان اصفهان را ظرفيت اقتصادي استان ، گستردگي شعب ، حجم عمليات و عملکرد نسبتاً خوب و ضرورت برگزاري جلسه هيئت تصفيه صندوق جي و آل طه در اين استان عنوان کرد و افزود: ما اين استان را به عنوان پايلوت و بصورت آزمايشي انتخاب کرده‌ايم که ان شاء الله پس از انجام نظارت ؛ نتايج آنرا به استانهاي ديگر تسري مي‌دهيم.
بانک گردشگري هزينه هداياي نوروزي سال 1396 خود را جهت ساخت 12 باب مدرسه در مناطق محروم کشور اختصاص داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک گردشگري ، بر اساس تصميم هيات مديره اين بانک، تمامي‌هزينه هداياي نوروزي سال 96 صرف کمک به احداث واحد‌هاي آموزشي در مناطق محروم مي‌شود.  بر اين اساس در راستاي فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر عمل به اقتصاد مقاومتي و توجه ويژه به عمران و آباداني سواحل مکران و احداث مدرسه در اين منطقه ، بنياد ياس فاطمه النبي از شرکت‌هاي عضو گروه مالي گردشگري اقدام به احداث مدرسه در اين مناطق نموده که در همين راستا بانک گردشگري هزينه هداياي نوروزي سال 96 خود را به اين مهم اختصاص داده است. گفتني است تعداد 4 باب مدرسه در سواحل مکران شهرستان جاسک و 8 باب مدرسه ديگر در بخش زهکلوت ، جازموريان ، احمدي ، حاجي آباد ، اسفندقه و رودبار جنوب به مرحله ساخت و بهره برداري خواهد رسيد.
انتصابات جديد در بانک توسعه تعاون صورت گرفت
طي احکامي‌از سوي حجت‌الله مهديان رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون قاسم توکلي به‌عنوان مشاور مديرعامل و مديرکل دفتر مرکزي حراست بانک و مهران حسين زاده نيز به‌عنوان دبير هيئت‌مديره منصوب شدند. شايان‌ذکر است با عنايت به سوابق ارزشمند اجرايي ايشان در سمت‌هاي مختلف اين احکام صادر گرديد.


مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن: جلوگيري از رشد مطالبات معوق
مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن در مشهد گفت : تا پايان سال با استفاده از راهکارهاي عملي و حقوقي ، نسبت به وصول مطالبات معوق اقدام سريع و جدي شود. مصطفي ذوالقدر در جلسه کميته مطالبات سرپرستي مديريت شعب استان خراسان رضوي اظهار داشت : کارکنان بايد با پيگيري به موقع اقساط معوق و با صدور اخطاريه و تکميل اظهارنامه از رشد مطالبات معوق جلوگيري کنند .وي با تاکيد بر تلاش مضاعف کارکنان به منظور تحقق اهداف مذکور افزود: همکاران با بازاريابي و شناخت محيط پيرامون شعب در جذب مشتريان جديد تلاش بيشتري انجام دهند. همچنين مهدي گل محمدي ، مدير وصول مطالبات گفت: بايد همه کارکنان در برنامه‌هاي عملياتي حضور فعال داشته باشند.

بانک رفاه حامي‌توسعه پايدار؛ حضور فعال در عرصه کلان توسعه اقتصادي کشور
بانک رفاه در راستاي حمايت از توسعه پايدار، اشتغالزايي و حمايت از صنايع در نمايشگاه ملي صندوق‌هاي بازنشستگي پيشران توسعه ملي، با ارائه خدمات بانکداري جامع حضور فعال داشت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک رفاه، در اين نمايشگاه که از 24 تا 26 بهمن ماه سال جاري در محل مصلي بزرگ امام خميني (ره) برگزار شد، بانک رفاه با احداث غرفه ارائه خدمات مالي و بانکي، ساير خدمات مورد نياز سازمان‌ها، هلدينگ‌ها و شرکت‌هاي حاضر در نمايشگاه شامل بورس و سرمايه گذاري، صرافي، بيمه، تجارت و بازرگاني و فن آوري اطلاعات را نيز عرضه کرد.

پرداخت سود سهام شرکت فرآورده‌هاي غذايي و قند پيرانشهر از طريق بانک سپه
بر اساس قرارداد منعقده ميان اين بانک و شرکت فرآورده‌هاي غذايي و قند پيرانشهر عمليات پرداخت سود سهام سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طريق کليه شعب بانک سپه آغاز شده است. در اين راستا سهامداران حقيقي شرکت ياد شده ضمن مراجعه به شعب اين بانک با ارائه مدارک هويتي معتبر مي‌توانند سود سهام خود را دريافت و يا به ساير حساب‌هاي خود انتقال دهند. شايان ذکر است بانک سپه به عنوان نخستين بانک ايراني و دولتي و بيش از 90 سال سابقه درخشان در عرصه بانکداري و ارائه خدمات مناسب به مشتريان، عامليت پرداخت سود سهام تعداد زيادي از شرکتهاي سهامي‌بورسي و فرابورسي از طريق شعب سراسر کشور به عهده دارد.

فعال‌سازي لحظه‌اي سامانه‌هاي همراه بانک و ساپتا در شعب بانک ملي
بانک ملي ايران به منظور تسهيل امور و رفاه مشتريان خود برخي از خدمات بانکداري الکترونيک را بلافاصله و لحظه اي در هر يک از شعب خود فعال مي‌نمايد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران ، اين بانک در راستاي ارائه خدمات بهينه به مشتريان خود ، امکان فعال‌سازي سامانه‌هاي همراه بانک و ساپتا را به صورت لحظه‌اي در شعب خود فراهم کرده است. علاقمندان مي‌توانند به هر يک از 3200 شعبه اين بانک در سراسر کشور مراجعه نمايند .

برگزاري دوره‌هاي آموزشي ارتقاء سواد مالي از سوي بانک دي
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک دي، در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي سازمان و خدمت به ذي‌نفعان، کارگاه‌اموزشي و ارتقاي سواد مالي در يکي از مدارس فرزندان شاهد و ايثارگر تهران از سوي بانک دي برگزار شد.
اين کارگاه‌ها که با همکاري مديريت دبيرستان شاهد مطهري در تهرانپارس برگزار شد، به صورت رايگان دانش آموز اين مدرسه را تحت آموزش قرارداد. علي حيدري از کارکنان اداره‌اموزش بانک دي به صورت داوطلبانه اين آموزش را بر عهده گرفت و با حضور در محل دبيرستان در سه کارگاه مجزا مفاهيم مقدماتي مالي، حسابداري و بانکداري از جمله آشنايي با انواع سپرده‌ها، تسهيلات و هم چنين تهديدات بالقوه‌امور بانکي از جمله چک و تسهيلات را به اقتضاي سن دانش آموزان به آنان آموزش داد.

شعب کشيک بانک آينده در روزهاي پاياني سال و آغاز سال1396 اعلام شد
به منظور ارزش آفريني هرچه بيشتر براي مردم و مشتريان عزيز، اسامي‌و وضعيت شعب کشيک بانک آينده در روزهاي پاياني اسفند ماه سال جاري و تعطيلات آغاز سال 1396 اعلام شد. برهمين اساس، از روز دوشنبه 16 اسفند ماه تا پايان سال جاري، درتمام روزهاي هفته (غير از روزهاي کشيک) يک ساعت به زمان فعاليت باجه عصرکليه شعب بانک، افزوده خواهدشد. همچنين «شعب منتخب» بانک آينده نيز به‌ عنوان «شعب کشيک»، طي روزهاي جمعه20 و 27 و روز يکشنبه 29 اسفند ماه سال 1395 و نيز روزهاي پنج‌شنبه 3 فروردين، جمعه 4 فروردين و جمعه 11 فروردين ‌ماه سال 1396 از ساعت 9:00 صبح الي 13:00 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مردم و مشتريان محترم بانک آينده خواهندبود.  اسامي‌شعب منتخب بانک آينده و اطلاعات مربوط به آنها در سراسرکشور، در تارگاه رسمي‌اين بانک به نشاني www.ba24.ir قابل دسترس است.