عضو هيأت مديره سازمان تأمين اجتماعي مطرح كرد
گروه اجتماعي: آنطور كه از صحبت‌ها و گزارش‌ها مشخص است بالاترين رقمي‌كه براي نسخه‌هاي پزشكان از سوي سازمان تامين اجتماعي پرداخت شده، مبلغي حدود 6 ميليارد تومان است. اين مبلغ برای نسخه‌های يك پزشك عمومي‌پرداخت شده است.
اين در حالي است كه ٦ پزشک ديگر هم بالاي ٦ ميليارد و ٤٠٠ ميليون تومان هزينه ايجاد کرده و در اين ليست تا دو و نيم ميليارد تومان هزينه هم ٢٠ نفر آنها پزشکان عمومي‌هستند. با اين حال آنطور كه مسئولان سازمان تامين اجتماعي اعلام كرده‌اند انتظار اصلي آنها از مجموعه وزارت بهداشت اعمال نظارت دقيق بر  هزينه‌هاست.
به گزارش ايسنا، محسن سرخو، عضو هيأت مديره سازمان تأمين اجتماعي در همايش سالانه حسابرسان داخلي شستا گفت: در سازمان تأمين اجتماعي کنترل‌هاي دقيق و کارآمد در هزينه‌ها و مصارف با جديت تمام انجام مي‌شود و کاش در بقيه دستگاه‌ها هم دقت، کنترل‌ها و نظارت‌هاي لازم همچون سازمان تأمين اجتماعي صورت مي‌گرفت.
 وي ادامه داد: در برخي از دستگاه‌هاي ديگر مثل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که با آنها سروکار داريم، مشاهده مي‌کنيم که متاسفانه کنترل‌هاي لازم در آنها اعمال نمي‌شود و عدم نظارت و عدم کنترل‌هاي داخلي باعث مي‌شود که هزينه‌هاي چند برابري و گزافي را به بيمه‌ها و از جمله به سازمان تأمين اجتماعي تحميل مي‌کنند.
سرخو با بيان اينکه اطلاعات مالي سازمان تأمين اجتماعي کاملا دقيق و شفاف است، گفت: بالاخره اينها آمار و اعداد رياضيات هستند و اگر بيماران چنين پزشکي احساس کنند که پزشکي اين فرد هم مثل رياضيات او باشد بايد اين حق را به آنها بدهيم که پزشک ديگري را براي درمان خود انتخاب کنند.
عضو هيأت مديره سازمان تأمين اجتماعي گفت: ما صورت‌هاي مالي سازمان تأمين اجتماعي را زماني که تحويل گرفتيم در سال ٩٣ صورت‌هاي مالي سال ٩٠ را رسيدگي کرديم و در چنين شرایطي بوديم اما خوشبختانه الان به جايي رسيده‌ايم که دو سه ماه قبل تفريغ بودجه سال ٩٤ را انجام داديم و اين در شرايطي است که بودجه سازمان تأمين اجتماعي تلفيقي است و صورت‌هاي مالي شستا و جاهاي ديگر در صورت‌هاي مالي اين سازمان تلفيق مي‌شود.
سرخو درباره وضعيت هزينه درمان سازمان تأمين اجتماعي گفت: تفريغ بودجه سال ٩٤ سازمان تأمين اجتماعي نشان مي‌دهد که به جاي 9 بيست و هفتم در حوزه درمان اين سازمان ١٢ بيست و هفتم هزينه شده و از ذخاير درمان گذشته استفاده کرده‌اند. وي با بين اينکه در سال ٩٥ هم بقيه ذخيره هزينه درمان سازمان تأمين اجتماعي به مصرف رسيده و در سال ٩٦ حوزه درمان ذخيره‌اي هم ندارد که بخواهد از آن استفاده شود، اظهارکرد: پيشنهادي از طرف کميته بودجه و حسابرسي هيأت مديره سازمان تأمين اجتماعي ارائه داده‌ايم تا الان که بودجه سال آينده سازمان را تنظيم مي‌کنيم پيش‌‌بيني کرده‌ايم و برگه‌هايي را به صورت پيش‌نويس تحت عنوان اوراق تهاتر بدهي دولت به سازمان تأمين اجتماعي چاپ کرده‌ايم تا در ازاي مطالبات در اختيار وزارت بهداشت قرار گيرد.
عضو هيات مديره سازمان تامين اجتماعي با تأکيد بر اينکه انتظار ما از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي اعمال نظارت بر هزينه‌هاست، گفت: طبق آخرين آماري که در اختيار ما قرار گرفته در ٦ ماه سال‌جاري بالاترين رقم نسخه‌هايي که توسط سازمان تأمين اجتماعي به پزشکان طرف قرار داد پرداخت شده، حدود ٦ ميليارد تومان است که مربوط به يک پزشک عمومي‌بوده است. سرخو ادامه داد: ٦ پزشک ديگر هم بالاي ٦ ميليارد و ٤٠٠ ميليون تومان هزينه ايجاد کرده‌اند، و در اين ليست تا دو و نيم ميليارد تومان هزينه هم ٢٠ نفر آنها پزشکان عمومي‌هستند. وي افزود: وظيفه نظارت بر هزينه‌هاي در اين حوزه بر عهده وزارت بهداشت است.
وقتي که در نسخ وضعيت به اين صورت است، در مورد اعمال جراحي و هزينه‌هاي بستري چه اطميناني مي‌توانيم بکنيم.
سرخو با بيان اينکه طرح تحول سلامت يک طرح ملي است، گفت: توسعه چتر بهداشت و درمان بر روي سر همه مردم طرح بسيار خوبي است اما اين طرح خوب بدون نظارت منجر به هدر دادن پول مي‌شود.
 وي با طرح اين پرسش که چرا توليد دارو در داخل کشور در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري در سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي تقويت نمي‌شود؛ اظهار کرد: چرا به توليد داخلي توجه نمي‌شود و در مقابل بر واردات دارو تأکيد مي‌شود و سال که عوض مي‌شود قيمت داروهاي وارداتي دو و نيم برابر مي‌شود و کارگران بايد هزينه اينها را پرداخت کنند.
 سرخو افزود: انتظار ما از وزارت بهداشت اين است که اقدامات بسيار خوب و مثبت دولت تدبير و اميد را با اين بيانات غلط به کام کارگران و مستمري بگيران و بازنشستگان تلخ نکنند و تشويش اذهان عمومي‌را فراهم نکنند.
سرخو تأکيد کرد: ما به‌طور کامل اعتقاد داريم که در دولت دکتر روحاني در جهت افزايش حقوق و دستمزد و اقدامات رفاهي مستمري بگيران و همچنين در جهت ارتقاء کيفيت زندگي کارگران و بهداشت عمومي‌اقدامات بسيار خوبي انجام شده ولي اين اقدامات بسيار خوب نياز به نظارت و کنترل داخلي دارد.
 عضو هيات مديره سازمان تامين اجتماعي اظهار کرد: همانطور که در سازمان تأمين اجتماعي هم به شدت در سال‌هاي اخير بودجه‌هاي سازمان را انقباضي کرده‌ايم و کنترل‌هاي داخلي را تشديد کرده‌ايم و هزينه‌هاي غيرضروري را تا توانسته‌ايم کاهش داده‌ايم؛ بقيه دستگاها هم که در زمينه هزينه‌هاي سازمان تأمين اجتماعي نقش دارند انتظار داريم که با اعمال کنترل‌ها و جلو گيري از هزينه‌هاي غيرضروري و جلوگيري از جراحي‌ها و بستري‌هاي غيرضروري و اينگونه هزينه‌هاي نسخي که کاملا نشان مي‌دهد که نشانه نظارت ناکافي است تلاش کنند و هزينه‌ها را به حداقل برسانند که سازمان تأمين اجتماعي بتواند کماکان به خدمات‌رساني خود ادامه دهد.

مديرعامل شرکت شهربان شهرداري تهران گفت: از 10 اسفند اطلاع‌رساني درباره ممنوعيت فعاليت دستفروشان در 48 نقطه از شهر تهران اعلام و از 15 اسفند عمليات اجرايي طرح ساماندهي دستفروشان آغاز مي‌شود.
 به گزارش فارس، چيذري به ساماندهي دستفروشان اشاره کرد و گفت: براساس قانون شهرداري تهران هيچ توليتي براي ساماندهي دستفروشان ندارد بلکه در قانون آمده براي مشاغل خانگي شهرداري زمين‌هايي را شناسايي و به‌عنوان بازارچه در اختيار اين مشاغل قرار بدهد. وي ادامه داد: در حال حاضر 50 بازارچه با نگاه اشتغال و شغل خانگي فعاليت مي‌کند و ما نيز براساس بررسي‌هاي صورت گرفته به اين نتيجه رسيده‌ايم که با توجه به اينکه عدم ساماندهي دستفروشان موجب متضرر شدن شهرداري تهران مي‌شود، مکان‌هايي را به صورت قانوني براي دستفروشان در نظر بگيريم. وي با بيان اينکه بيشترين آمار تخلفات در شرکت شهربان اهمال و تباني بوده است، گفت: در 11 ماه اخير نزديک به 80 نفر به دليل تخلفات انجام داده اخراج شده‌اند.
مديرعامل شرکت شهربان شهرداري تهران درباره دستفروشان نيز اظهار داشت: افرادي هستند در طول سال با استفاده از برق‌دزدي و يا خودروهاي بدون پلاک اقدام به دستفروشي مي‌کنند که تبديل به يک مافياي دستفروشي در شهر تهران شده و روز به روز محلات ديگري با اين پديده مواجه مي‌شوند. چيذري افزود: در طرح ساماندهي دستفروشان نگاه نخست ما مبتني بر تجربه‌هاي 11 کشور بوده و براساس تجربيات آنها اقدام به ساماندهي دستفروشان شده است. وي گفت: تمامي‌نگراني ما از ساماندهي دستفروشان اين است که مهاجرت به تهران بيشتر شود. هنگامي‌که ساماندهي به صورت دائمي‌صورت بگيرد قطعاً با پديده مهاجرت مواجه خواهيم شد. در حال حاضر تهران در روز 14 ميليون و در شب 8 ميليون جمعيت دارد. مديرعامل شرکت شهربان شهرداري تهران بيان داشت: در جلسه اخير استانداري تهران مجوز 50 نقطه براي ساماندهي دستفروشان ايجاد شده است و استانداري را متقاعد کرديم که اين نقاط در طول سال تداوم داشته باشد. چيذري افزود: بنابر اين مجوز 50 نقطه براي ساماندهي دستفروشان در نظر گرفته و 48 نقطه ديگر نيز براي دستفروشان ممنوع اعلام شده است.

6 هزار پروژه درماني در کشور در دست ساخت است
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: هم‌اکنون 6 هزار پروژه درماني در کشور در دست احداث است. به گزارش ايرنا ؛ سيدحسن قاضي‌زاده‌هاشمي‌افزود: دولت موظف به خدمات‌رساني به مردم بوده و در دست احداث بودن اين تعداد پروژه درماني، نشان دهنده تلاش مسئولان براي رسيدن به اين هدف بزرگ است. وي ادامه داد: توجه به مناطق کمتر توسعه يافته يکي ديگر از اولويت‌هاي وزارت بهداشت بوده و هم‌اکنون 570 طرح بهداشتي و درماني در استان سيستان و بلوچستان در دست ساخت است. وي اظهار کرد: درقالب طرح تحول نظام سلامت نيز خدمات گسترده‌اي انجام شده که بيمه شدن رايگان 11 ميليون نفر ازجمله اين خدمات است.

مراجعه 1668 نفر براي دريافت مجوز سقط جنين طي 10 ماه
پزشکي قانوني استان تهران اعلام کرد که از ابتداي امسال تا پايان دي ماه 1668 نفر براي دريافت مجوز سقط درماني به مراکز پزشکي قانوني اين استان مراجعه کرده‌اند که از اين تعداد مجوز سقط براي 915 نفر صادر شده است. به گزارش ايسنا، در 10 ماه سال جاري 1668 نفر براي دريافت مجوز سقط درماني به مراکز پزشکي قانوني استان تهران مراجعه کرده‌اند که اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد درخواست براي صدور مجوز سقط درماني 1620 مورد اعلام شده بود سه درصد افزايش يافته است. دردي ماه سال‌جاري نيز 197 مورد براي دريافت مجوزسقط درماني به اين اداره کل مراجعه کرده‌اندکه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 2/13 درصد افزايش يافته است. پزشکي قانوني استان تهران با اشاره به شرايط ضروري براي صدور مجوز سقط درماني اعلام کرده که اين شرايط به دو گروه تقسيم مي‌شود شرايط مربوط به ناهنجاري‌هاي جنيني و شرايط مربوط به بيماري جدي مادر که در مورد مشکلات و ناهنجاري‌هاي جنيني، تشخيص قطعي ناهنجاري با آزمايش ژنتيک معتبر و يا سونوگرافي معتبر، ناهنجاري يا ناهنجاري‌ها موجب حرج مادر شود، رضايت آگاهانه و کتبي مادر، سن بارداري کمتر از 19هفته براساس سونوگرافي سريال معتبر و اينکه حرج مادر توسط سه متخصص مربوطه تشخيص و به تاييد پزشکي قانوني برسد است.

ارسال مصوبه افزايش کرايه اتوبوس و بليت مترو به فرمانداري
رئيس کميته حمل و نقل شوراي شهر تهران، از ارسال مصوبه افزايش کرايه‌هاي اتوبوس و همچنين بليت مترو به فرمانداري خبر داد. اسماعيل دوستي در گفتگو با مهر با اشاره به تعيين کرايه‌هاي اتوبوس و همچنين بليت مترو، گفت: پس از برگزاري جلسات مختلف نهايتاً ميزان افزايش کرايه‌هاي اتوبوس و بليت مترو مشخص شد. وي تصريح کرد: در لايحه افزايش کرايه‌هاي اتوبوس و بليت مترو از سوي شهرداري تهران، رقم پيشنهادي بسيار بالا بود و به همين جهت شورا مخالف آن بود و به همين جهت تصميم گرفته شده تا از رديف‌هاي ديگر به اتوبوسراني و مترو کمک شود اما ميزان افزايش کرايه‌ها را کمتر در نظر بگيرم. رئيس کميته حمل و نقل شوراي شهر تهران ادامه داد: در همين راستا بليت مترو با ۱۴ درصد و اتوبوسراني با ۱۵ درصد در صحن شورا به تصويب رسيد.

نشست مدير مخابرات منطقه گلستان با کارکنان واگذاري خطوط مخابرات گرگان
کارکنان واگذاري خطوط مخابرات گرگان در جلسه اي با حضور مدير مخابرات منطقه گلستان شرکت کردند.در اين جلسه که براي اولين بار در مخابرات گلستان برگزار شد مهندس غلامعلي شهمرادي از کارکنان واگذاري خطوط (سيم بانان ) به عنوان پيشاني سازمان نام برد و گفت : ارتباط مستقيم با مشتريان موجب شده تا فعاليت اين عزيزان حائز اهميت باشد .نگاه ويژه به اين کارکنان که فعاليتشان پنهان مانده است مورد تاکيد مخابرات بوده و رسيدگي به حقوق آنان هميشه مد نظر مي‌باشد.مدير مخابرات منطقه گلستان به دغدغه اين کارکنان از لحاظ امنيت شغلي و ماندگاري در مخابرات نام برد و افزود: ساماندهي اين کارکنان در شرکت "خدمات اول" که زير مجموعه مخابرات ايران مي‌باشد در سالهاي اخير اين نگراني را برطرف نموده و آنها ميتوانند با آسودگي خاطر به فعاليت خود ادامه دهند.مهندس غلامعلي شهمرادي کارکنان واگذاري خطوط را سفيران مخابرات دانست و افزود : معرفي خدمات ، سرويسها و محصولات مخابرات استان از وظايف آنهاست .رفع خرابي در اسرع وقت ، خوشرفتاري و برخورد مناسب با مشتريان ، اجتناب از رفعارهاي غير اصولي و حسن نيت و بروز رفتار صادقانه ، دسته بندي و اولويت دادن به رفع خرابي تلفن در مکانهاي مختلف خواسته سازمان از سيم بانان مي‌باشد که تامين رضايت مشتريان در گرو فعاليت اين عزيزان است.

تقدير فرماندار شهرستان محلات از مدير امور آب و فاضلاب شهرستان محلات
علي زيني وند فرماندار شهرستان محلات با اهداء لوح تقدير از مدير امور آب و فاضلاب شهرستان محلات قدر داني نمود.به گزارش روابط عمومي‌شركت آب و فاضلاب استان مركزي فرماندار شهرستان محلات از تلاش مجدانه مدير امور آبفا اين شهرستان قدرداني نمود.در بخشي از اين لوح تقدير آمده : با عنايت به فعاليت‌هاي صادقانه جنابعالي در امر توزيع آب شرب سالم و بهداشتي و ارائه خدمات شبانه روزي به مردم شريف شهرستان محلات بر خود فرض ميدانم به مصداق حديث(من لم يشکر المخلوق،لم يشکر الخالق) از زحمات و مساعي جنابعالي تقدير و تشکر نموده براي شما توفيق مسئلت دارم.

مدير فني و اجرايي اداره کل راه وشهرسازي استان مرکزي :
ساخت و توسعه ساختمانهاي دولتي و عمومي‌، با مجموع زيربناي 30000 متر مربع

به گزارش روابط عمومي‌اداره کل راه و شهرسازي استان مرکزي ،علي اصغر حمزه لويي گفت:احداث و توسعه ساختمانهاي دولتي و عمومي‌يکي از تکاليف و برنامه‌هاي مهم و راهبردي اين اداره کل بوده که در اين راستا در شهرستان اراک به جهت اهميت موضوع توسعه پايدار و متوازن مرکزيت استان مرکزي ( سرزمين آفتاب) در حال حاضر چند پروژه شاخص را با مجموع زيربناي بالغ بر 30هزار مترمربع با کارکردهاي متنوعي چون فرهنگي –اجتماعي- عمومي‌و پزشکي و.... در دست اجرا و تکميل داريم.وي درخصوص ويژگيهاي پروژه کتابخانه مرکزي اراک  بيان داشت:احداث کتابخانه مرکزي اراک با زيربناي 18500 مترمربع در مکان جنب ميدان سرداران شهيد اين شهر جانمايي شده و جهت اتمام و تکميل اين پروژه به اعتباري بالغ بر21 ميليارد تومان نياز مي‌باشد ساخت اين پروژه ارزشمند چندمنظوره با هدف تامين مراکز ويژه فرهنگي هنري و ادبي و نيز بهبود ميانگين سرانه مطالعه آحاد ساکنين شهرستان اراک و استان مرکزي صورت پذيرفته و اميدواريم بتوانيم با تکميل هرچه سريعتر اين پروژه شاخص فرهنگي در توسعه زيرساختهاي اجتماعي و آموزشي با توجه به مطالعات و درخواستهاي مردمي‌ديار آفتاب توفيقات بيشتري داشته باشيم.
به گزارش روابط عمومي‌شهرداري قائم شهر، عصر روز يکشنبه هشتم اسفند ماه سال جاري، مهندس رحيمي‌و معاونت فني و عمراني مهندس مهدي زاده با توجه به اهميت اجراي پروژه ميدان جانبازان از نزديک با چگونگي پيشرفت اجراي اين طرح عمراني بزرگ ديدن کردند.
 دراين بازديد رحيمي‌ضمن خسته نباشيد وقدرداني از عوامل و کارگران پيمانکار مربوطه تاکيد کرد:تسريع در اجراي اين طرح موجبات شادي مردم و کاهش حجم ترافيک اين منطقه از شهر خواهد بود. وي روند اجراي تقاطع غيرهمسطح جانبازان را خوب ارزيابي کرد و افزود: به حول و قوه الهي و با کمک و مدد شهروندان خوب و فهيم اين شهر بزودي شاهد بهره برداري از اين طرح بزرگ خواهيم بود. گفتني است : اين پروژه جهت روان سازي و رفع ترافيک در حال اجرا مي‌باشد و با توجه به موقعيت مکاني و اينکه در مسير تهران- مشهد قرار دارد، مي‌توان بعنوان يک پروژه ملي به آن اشاره کرد.

بوشهر- خبرنگار تجارت : مراسم سومين دوره انتخاب پايتخت کتاب ايران با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي‌و جمعي از مسئولان فرهنگي و نيز مسئولان شهري در تالار وحدت آغاز شد.
مراسم سومين دوره انتخاب پايتخت کتاب ايران با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي‌و جمعي از مسئولان فرهنگي و نيز مسئولان شهري در تالار وحدت آغاز شد.به گزارش روابط عمومي‌شهرداري بندر بوشهر،در اين مراسم که شهردار بوشهر به همراه،نماينده مردم بوشهر،گناوه،ديلم در مجلس شوراي اسلامي، رئيس شوراي اسلامي‌شهر بوشهر،رئيس سازمان فرهنگي،اجتماعي،ورزشي شهرداري بندر بوشهر و مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر حضور داشتند،شهر بوشهر توانست از جمع ۱۰۲ شهر کانديداي پايتخت کتاب ، به عنوان پايتخت کتاب ايران در سال ۹۶ معرفي شد.بر اساس اين گزارش،لوح اين عنوان از سوي وزير فرهنگ و ارشاد به شهردار بوشهر اعطا شد.

بوشهر- خبرنگار تجارت : صد و يازده ميليارد متر مکعب گاز شيرين از ابتداي سال جاري تا پايان بهمن ماه از مجتمع گاز پارس جنوبي به شبکه سراسري انتقال گاز طبيعي تزريق شده است.
به گزارش روابط عمومي‌شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي, مسعود حسني مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي ضمن بيان خبر فوق، افزود: ميزان دريافت گاز طبيعي از سکوهاي دريايي کليه فازهاي پارس جنوبي در يازده ماه نخست امسال, معادل 132 ميليارد متر مکعب بوده است.وي ميزان توليد ميعانات گازي در مجتمع گازي پارس جنوبي در همين بازه زماني را رقمي‌معادل 177 ميليون و 166 هزار و 335 بشکه اعلام کرد.مسعود حسني همچنين ميزان توليد گوگرد دانه‌بندي شده مرغوب را در يازده ماه نخست سال جاري در مجتمع گاز پارس جنوبي، 471 هزار و 552 تن اعلام کرد.وي در پايان خاطرنشان ساخت: ميزان اتان توليدي تمامي‌پالايشگاه‌هاي پارس جنوبي از ابتداي سال جاري تا پايان بهمن ماه، رقمي‌معادل 2 ميليون و 87 هزار و 299 تن بوده است.همچنين ميزان توليد ال‌پي‌جي مجتمع گاز پارس جنوبي در همين بازه زماني 2 ميليون و426 هزار و 368 تن بوده است.

مسؤول مديريت دانش شرکت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد خبرداد؛
مسؤول مديريت دانش شرکت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد از کسب تنديس برنزين در هشتمين دوره جايزه ملي مديريت دانش خبرداد.
به گزارش روابط عمومي‌شرکت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد، رضا رضازاده با اعلام اين خبر افزود: اين مجتمع گازي با حمايت‌هاي مديرعامل و مديران ارشد اين مجموعه، طي چند سال گذشته اقدام به پياده سازي نظام جامع مديريت دانش و ايجاد زير ساخت‌ها و بسترهاي لازم در اين زمينه نموده و در سال 95 نيز اجرا، جاري سازي و عملياتي نمودن آن در سطح سازمان انجام گرفته است.وي اظهارداشت: مديريت دانش، رويکرد نظام مند خلق، دريافت، ساماندهي، دستيابي و استفاده از دانش و آموخته‌ها در سازمان‌هاست و به بهبود تصميم گيري، انعطاف پذيري بيشتر، افزايش سود، کاهش بار کاري، افزايش بهره وري، ايجاد فرصت‌هاي جديد کسب و کار، کاهش هزينه، سهم بازار بيشتر و بهبود انگيزه کارکنان کمک مي‌کند.رضازاده تصريح کرد: همچنين با راه‌اندازي سامانه نرم افزاري مديريت دانش، در حال حاضر فرآيند ثبت تجارب و مهارت‌هاي کارکنان و ارزيابي آنها در حال انجام بوده و تعداد 94 تجربه با کسب امتيازات لازم جهت استفاده تمامي‌همکاران قابل رويت و بکارگيري مي‌باشد.مسوؤل مديريت دانش پالايشگاه خانگيران ادامه داد: با توجه به اقدامات مذکور جهت ارزيابي و مقايسه جايگاه شرکت در سطح سازمان‌هاي مختلف و همچنين شناخت فرصت‌هاي بهبود در هشتمين جايزه ملي مديريت دانش شرکت نموديم که با تدوين و ارائه اظهارنامه و ارزيابي‌هاي صورت گرفته توسط کميته‌هاي علمي‌و ارزيابي مستقر در دبيرخانه جايزه ملي مديريت دانش، در اولين گام حضور موفق به قرار گرفتن در سطح تنديس جايزه ملي شده و تنديس برنزين آن را کسب نموديم.وي در پايان به اهداف برگزاري اين همايش اشاره کرد و يادآور شد: آشکار نمودن ضرورت و نقش سرنوشت ساز مديريت دانش سازماني در آينده سازمان‌ها، تشويق انديشمندان و صاحب نظران مديريت دانش و حوزه‌هاي وابسته به ارائه دستاوردهاي علمي، بررسي دستاوردهاي ارزنده مديران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌هاي مختلف در زمينه مديريت دانش از اهداف برگزاري اين همايش بود.

علي کيواني- شهرستان ري، هدايت الله جمالي پور معاون استاندار تهران و فرماندار ويژه شهرستان ري با همراهي حسن بابايي بخشدار خاوران با حضور در بخش خاوران از شهرک‌هاي صنعتي اين بخش بازديد کرد.
معاون استاندار تهران و فرماندار ويژه شهرستان ري در جريان اين بازديدها ضمن بازديد از فرآيند پيشرفت کار در شهرک‌هاي جديدالتاسيس شهرستان ري طي جلسه اي در خصوص بررسي مشکلات و موانع موجود در مسير فعاليت صنفي در برخي از شهرک‌هاي صنعتي با حضور صنعتگران اين بخش‌ها بحث و تبادل نظر کردند.شايان ذکر است بازديد از شهرک صنفي صنعتي خاوران، شهرک صنعتي کاوه، شهرک صنعتي ثامن الحجج(اوراقچيان)، شهرک صنعتي بهارستان و شهرک چوبستانه از جمله برنامه‌هاي فرماندار شهرستان ري بود.

جلسه هماهنگي و برنامه ريزي تجمع بزرگ فاطميون در شهر انديشه، با حضور عباس شوندي شهردار انديشه در دفتر ستاد اقامه نماز جمعه، برگزار شد.علي کيواني - انديشه، در اين جلسه، حجت الاسلام و المسلمين مروّج امام جمعه، جليل زاده رئيس اداره تبليغات اسلامي‌شهرستان شهريار و جمعي از مسئولين حضور داشتند و در خصوص تجمع بزرگ فاطميون به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه ريزي کردند.

به گزارش روابط عمومي‌سازمان جهاد کشاورزي استان، بابک افراز مدير باغباني سازمان با اعلام اين خبر گفت:در استان آمار سطح زيرکشت گل نرگس تا پايان سالجاري 187 هکتار ميباشد که در شهرستانهاي دره شهر ، آبدانان ، دهلران، مهران و بدره کشت گرديده و ميزان برداشت بالغ بر9 ميليون و 350 هزار شاخه مي باشد .
افراز اضافه کرد: نظر به شرايط آب و هوايي مناسب و مستعد استان ونتيجه گرفتن از کاشت و احداث مزارع گل نرگس قطعا توسعه و کاشت اين محصول در دستور کار اين مديريت بوده و طي سالهاي اخير مورد استقبال متقاضيان قرارگرفته است.وي خاطر نشان نمود : با توجه به توليد متوسط 50 هزار شاخه گل نرگس در هر هکتار در شرايط ديم ، به طبع آن اشتغال زايي و کسب درآمد مطلوبي به دنبال خواهد داشت .مدير باغباني سازمان در ادامه افزود: ازنظر بازاريابي، بازار فروش گلهاي نرگس توليد شده تاکنون بصورت عمده در بازارتهران و در استانهاي مجاور ( خوزستان و کرمانشاه )با ارزش ريالي23ميليارد و 375 ميليون ريال قابل فروش بوده‌اند.افراز همچنين بيان نمود: ميزان اشتغالزايي اين محصول 187 نفر مي‌باشد .