دلايل پيروزي روحاني از زبان باهنر ؛
رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري تاکيد کرد: اگر کسي بخواهد ثابت کند دولتي که سر کار آمده ناکارآمد است در نيت او بايد شک کرد.
به گزارش ايلنا، محمدرضا باهنر در نشست خبري خود با بيان اينکه اين انتخابات را مي‌شود به مسابقه و تيم باشگاهي تشبيه کنيم، گفت: اين وسط فول و اوت و پنالتي هم بوده‌اما بايد قبول کنيم اين رقابت‌ها به رفاقت تبديل شود ما با نوبه خود تبريک عرض مي‌کنيم و بايد باور کنيم اين تيم ملي است و بايد با رقباي خارجي رقابت کند. چه با کشورهاي متخاصم چه رقيب در بعد سياسي، اقتصادي و فرهنگي چه کساني که نگاهشان به پيروزي جمهوري اسلامي‌است ما بايد خودمان را تمرين بدهيم که دولت را تيم ملي بدانيم حتي رقبا هم تلاش کنند اين تيم در مسابقات پيروز شود چون موفقيت دولت موفقيت نظام است.
او خاطرنشان کرد: اگر نقدي وجود دارد بايد نقد مشفقانه باشد نه به اين اميد که ثابت کند دولت ناکارآمد است بلکه تلاش کند اين‌ها را تبديل به کارآمدي کند. با رصد و نقد مشفقانه و نقد عادلانه و عالمانه ممکن است دولت در ميدان عمل از برخي وعده‌ها غفلت کند مسائلي همچون رکود و اشتغال و رفاه و بعضي مسائل مثل محيط‌زيست و آب و نگاه به بازار بيرون براي صادرات غيرنفتي و راه‌اندازي پيشران‌هاي اقتصادي مثل مسکن و نفت و گاز و پروژه‌هاي عمراني دولت و بدهي‌هايي که دولت به جاهاي مختلف دارد بايد حل و فصل شود و نظام بانکي بايد اصلاح شود و به کمک توليد بيايد .
رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري يادآور شد: خود حضرت آقا در ميان تبريک‌شان اشاره‌اي به مديران جوان داشتند که کابينه بايد از آن حالت خستگي بيرون بيايد و مسير را دنبال کند البته مسائل ديگري هم هست که ظاهرا اقتصادي نيست اما ريشه اقتصادي دارد مثل مسائل اجتماعي و ميزان طلاق و حاشيه نشيني و اعتياد و محيط زيست که بايد دولت در آن دقت داشته باشد و حتما همه اردوگاه رقيب براي کمک به دولت اراده کند.
باهنر در پاسخ به اين که چرا اصولگرايان با وجود اجماع اين‌بار پيروز نشدند، گفت: معمولا دولت‌ها دودوره‌اي هستند برخي مي‌گفتند در اين وسط رقابت درست نيست اما اگر رقابت جدي وجود نداشت ما اين حضور را نداشتيم اين رقابت‌ها کمک مي‌کند براي حضور انبوه مردم پاي صندوق اين رکورد ۷۲ درصدي که بعضا از ۸۰ درصد هم گذشته بايد لوازمي‌داشته باشد
او با بيان اينکه حضور مردم اين‌قدر مثبت بود که اصولگرايان توانستند وحدت کنند و چهل درصد آرا را به دست بياورند، گفت: رييس جمهور شصت درصد آرا را دارد اما اين چهل درصد هم نظارت مي‌کند توصيه من اين است اگر نقد هست بايد عادلانه و عالمانه باشد براي حل مشکلات مردم و نواقص کار دولت باشد نه افزون کردن آن. اگر کسي بخواهد ثابت کند دولتي که سر کار آمده ناکارآمد است در نيت او بايد شک کرد الان همه بايد تلاش کنند دولت در مطالبات اصلي مردم منضبط و بصير باشد.
باهنر در مورد استعفاي ناطق‌نوري از رياست دفتر بازرسي مقام معظم رهبري عنوان کرد: ايشان ۲۸ سال است مسئول دفتر بازرسي هستند من زماني که براي مجلس دهم ثبت نام نکردم خيلي‌ها مي‌پرسيدند چرا؟ من مي‌گفتم من ‌۲۸ سال اين راه را رفتم شايد آقاي ناطق هم مي‌خواست نيروي جوان‌تري بيايد. تا جايي که من مي‌شناسم ايشان خود را سرباز نظام مي‌داند بارها از زبان ايشان شنيدم تبعيت ايشان از رهبري در حدي است که بارها به رهبري هم گفتند اگر رهبر امر کنند ايشان برود ميرجاوه مسئول سياسي عقيدتي آنجا شود ايشان تبعيت ميکند. خود ايشان مقلد رهبر هستند شايد به دليل کبر سن و تکراري بودن کار بوذه که ايشان از بازرسي استعفا دادند.
او تاکيد کرد: در رابطه با مجمع قرار بر اين بوده که دوره مجمع پنج ساله باشد و افراد حقيقي و حقوقي را رهبر انقلاب مشخص کنند. اين تاريخ تمام شده و بايد اعضاي جديد مجمع منصوب شوند. اولا تمديد اين دوره هيچ مشکل حقوقي ندارد همين که افراد جديد نصب نشدند يعني اين دوره ادامه دارد. اين مجمع قانون دقيقي ندارد يعني دوره قانوني ندارد و با اراده رهبري است فکر کنم در خرداد ماه اين مساله تعيين تکليف مي‌شود و رياست و ترکيب اعضاي مجمع تعيين مي‌شود.
دبيرکل جامعه اسلامي‌مهندسين در پاسخ به اين که چرا برخي نهادهاي حاکميتي از رييسي حمايت کردند و برنامه اصولگرايان براي ادامه راه چيست؟ گفت: يک جناح به تنهايي مملکت را نمي‌تواند اداره کند و بايد از همه ظرفيت‌ها استفاده شود. هر دولت فکر مي‌کند بايد اتوبوسي تغييرات ايجاد کند. من نمي‌خواهيم رقيب را متهم کنم نيروهاي ما هم همين هستند اگر نيروهاي کشور را روي هم بگذاريد ۲۰۰ نفر نمي‌شود. برخي سفرا هستند برخي وزرا و استان‌دارها هستند که سياسي هستند برخي از ديگر مسئولان سياسي نيستند . او ادامه داد: اين رويه جا افتاده بر اين اساس هميشه مردم از خدمات نيمي‌از مديران لايق توسط افراد سياسي محروم مي‌شوند. در حالي که ضرورتي ندارد در واقع اينکه وقتي يک جناح مي‌رود يک حزب مي‌آيد مي‌شود ‌۲۰۰ نفر را تغيير داد. برخي کشورها در وزارت‌خانه‌ها معاون نيروي انساني دارند که اين ثابت است و سياسي نيست. براي آينده اصولگرايان ۴۰ درصد آرا، راي خوبي بوده است. نکته بعدي اينکه اين رفت‌وآمدها هميشه بوده است. يعني بعد از اين همه سال باز روي کار آمد در سياست آدم نبايد کم‌حوصله باشد توصيه ما به برندگان و بازندگان اين است که کسي که برده نبايد فکر کند تا ابد هست ديگري هم نبايد فکر کند به آخر زمان رسيده است. باهنر در مورد اينکه نامزد اصولگرايي در سال ۹۲ مجموعا ۱۶ ميليون آورد امسال هم همين طور با اين که ميزان واجدين شرايط بيشتر شده. علت آن چيست؟ با توجه به وعده‌هاي جذابي مثل يارانه اين وضعيت را چطور آسيب‌شناسي مي‌کنيد؟ گفت: من دوباره بايد بگوييم ما متاسفانه چند حزب فراگير در کشور نداريم و جريان‌ها باهم رقابت مي‌کنند و اين‌ها به شدت شناور هستند يعني هم ريزش دارند هم رويش. هشت سال دولت نهم و دهم بوده و خدماتي داشته در دو سال آخر دولت دهم يک سري شاخص‌هاي اقتصادي به شدت سقوط کرد تورم افزايش يافت رشد اقتصادي به شدت منفي شد تا زمان انتخابات سال ‌‌۹۲ برخي آثار را مردم نمي‌دانستند بعدا که دولت جلو رفت معلوم شد وضعيتي که تحويل شده وضعيت به ساماني نبوده است. يکي از اتفاقاتي که در اين انتخابات افتاد اين بود که در سال ۹۶ عملکرد دو سال آخر دولت دهم آوار شد روي سر کانديداهاي اصولگرا در حالي که مي‌گفتند ما احمدي‌نژاد نيستيم اما به صورت کامل آوار شد روي سر نيروهاي اصولگرا. او ادامه داد: فکر مي‌کنم با همه اين مشکلات بالاخره اغراق‌هايي در مناظره شد هر دو طرف هم يکديگر را به اتهاماتي متهم کردند که مستدل نبود. فرصتي هم براي قضاوت نيست دادگاهي هم نيست. ان‌شاالله در قانون تصويب شود از دوره آينده نامزدهاي رياست جمهوري دستگاه دروغ‌سنج نصب کنند.  اين فعال سياسي اصولگرا در ادامه در پاسخ به اينکه در سه انتخابات اخير شاهد دو روش متفاوت برخورد از نامزدها بوديم به گونه‌اي که در انتخابات اخير با وجود تخلفات نامزد شکست خورده تمکين کرد و از ساز و کار قانوني استفاده کرده است، گفت: در هر صورت فتنه سال ۸۸ هزينه‌هاي زيادي داشت هم براي جامعه هم مصالح ملي و از همه بيشتر خود سران آن متضرر شدند. من به نيت‌ها کاري ندارم بعضي مي‌گويند اين‌ها دنبال انقلاب مخملي بودند و از دو سه سال قبل اين‌ها برنامه‌ريزي شده بود اما يک سري توهمات باعث شد اين کار غير عقلايي اتفاق بيافتد و يک عده جبران کمبود راي را کف خيابان کردند و الگوي‌هايي را هم شنيده بودند و فکر مي‌کردند مي‌شود اين الگوها را تکرار کرد.
باهنر در مورد اينکه قوه قضاييه در ادعايي گفته روحاني را درباره ادعاهايش در مناظره بازخواست مي‌کند گفت: در مورد قوه قضاييه اينکه اين چنين گفته واقع قضيه اين است که براي اينکه انضباط گفتاري و رفتاري حاکم شود قوه بايد رسيدگي کند. اما اگر بنا باشد فردي بنا به عرف حرفي بزند و يک مقام سطح بالا به محاکمه کشيده شود ما صلاح نمي‌دانم اما اينکه در يک محفلي صحت و سقم اين حرف‌ها مشخص شود بسيار خوب است. او در مورد اولويت‌هاي دولت آينده گفت: اولويت‌هاي دولت بايد اجماع بين کانديداها باشد. راه‌حل اينها متفاوت بود اما همه اتفاق نظر داشتند درباره مشکلات. دولت يازدهم گفت رشد به ۸ درصد رسيده درست هم هست اما ۷ درصد آن براي نفت و گاز است اگر از اين به بعد قرار باشد اين رشد باشد درصد پايين است دولت دوازدهم بايد بتواند رشد ۵ درصدي را محقق کنند.
در ادامه اين سوال مطرح شد جمنا سعي کرد اينگونه القا کند که انقلاب با راي آوردن روحاني به خطر مي‌افتد، نظر شما در اين مورد چيست که باهنر پاسخ داد: در انتخابات و تبليغات برخي حرف‌ها از واقعيت بيشتر مي‌شود. شايد گريزي از آن نيست. اما باورها چيست؟ گاهي مي‌گوييم ما صفر و صد تحليل مي‌کنيم و مي‌گوييم يک طرف حق و يک طرف باطل مطلق است. اينجا آن که راي نياورده بايد ثابت کند دولت ناکارآمد و منحرف است. گاهي بحث‌ها نسبي است. رهبري گفته‌اند استکبار يک زماني مي‌خواست نظام را تغيير دهد ديدند نمي‌شود گفتند رفتار را تغيير مي‌دهيم. مابين اين دو فرقي قائل نيستيم. نظام با جنگ و کودتا تغيير مي‌کند، رفتار مي‌تواند تدريجي باشد. اين جا را بايد مراقبت کرد.
او با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: رهبري مطرح کرد و دولت اعلام کرد ما حق تحفظ مي‌گذاريم و همه آن را قبول نداريم در حالي که اين حرف‌ها قبلا زده نشده بود. برخي جملاتي از ۲۰۳۰ گفتند که درست نبود اما در مورد اينکه ۲۰۳۰ يک سند ضد نظام هست يا نه بله هست. خود دولت هم به اين مساله اقرار کرد. دولت گفت اين سند لازم‌الاجرا نيست. بايد تبيين شود کجاي آن لازم‌الاجرا نيست. من هم سياه و سفيد نمي‌بينيم اما روي خاکستري‌ها بايد حساس باشيم. گاهي يک اتفاق ظرف شش ماه مي‌افتد گاهي ظرف شش سال و پنجاه سال بايد روي همه اين‌ها حساس باشيم. اينکه يک طرف کفر مطلق و يک طرف حق مطلق است، هم درست نيست.

نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي‌انتخابات را تشريح کرد. به گزارش ايسنا در يادداشت تلگرامي‌علي مطهري با عنوان "عبرتهاي انتخابات دوازدهم" آمده است:انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري نويدها و عبرتهايي به شرح ذيل داشت که لازم است به آنها توجه شود: ۱. مشارکت بالاي مردم نشان داد که برخلاف سالهاي اول بعد از ۸۸ که عده‌اي از هرگونه تغيير و اصلاح امور نااميد شده بودند، مردم درک کرده‌اند که رأي آنها مؤثر است و از طريق انتخابات مي‌توانند تغيير ايجاد کنند و بسياري از امور را اصلاح نمايند. ۲. رسانه‌هاي افراطي ضد دولت در چهارسال گذشته تمام همّ خود را بر آن قرار دادند که دولت فعلي به دوره دوم خود نرسد. اکنون که اين دولت به دوره دوم خود رسيده و معلوم شده است که روش گذشته اين رسانه‌ها بر تغيير نظر مردم کارگر نيست خوب است روش خود را تغيير دهند و توجه نمايند که همه چيز تصاحب قدرت نيست، چيزي هم به نام مصالح کشور و اسلام وجود دارد. همين طور است در مورد بخشهايي از صدا و سيما خصوصا بخش سياسي و خبر آن که لازم است روش خود را تغيير دهند. ۳. رشد اجتماعي و سياسي مردم ما که پس از چهار سال گلوله‌باران مواضع و اقدامات دولت فعلي توسط نهادهاي مختلف حکومتي و رسانه‌هاي وابسته به آنها و با وجود عوام‌فريبي‌ها در رقابت‌هاي انتخاباتي، باز هم راه اعتدال را انتخاب کردند قابل تقدير و بلکه حيرت‌انگيز است و انسان را به ياد سخن مرحوم آيت‌الله‌هاشمي‌رفسنجاني مي‌اندازد که گفت: ديگر براي آينده انقلاب و کشور نگران نيستم چون مردم آگاهي لازم را پيدا کرده‌اند. ۴. يکي از آسيب‌هاي اين انتخابات اين بود که برخي کانديداها براي رسيدن به هدف، از هر وسيله‌اي ولو نامقدس استفاده کردند، حال آنکه سيره پيامبر اکرم و ائمه اطهار غير از اين است. ۵. آسيب ديگر، طولاني بودن روند رأي‌گيري بود. افرادي سه تا چهار ساعت براي رأي دادن وقت گذاشتند و افرادي هم که توان اين مقدار معطلي را نداشتند از رأي دادن منصرف شدند. وزارت کشور براي آينده بايد فکري به حال اين معضل بنمايد. تفسير سطحي و دور از ذهن از قانون مبني بر اين که رأي گيري نمي‌تواند بعد از ساعت ۲۴ جمعه ادامه داشته باشد نيز مزيد بر علت شد و بسياري از افراد نتوانستند رأي خود را به صندوق بيندازند و الاّ عدد شرکت‌کنندگان و تعداد آراء کانديداي پيروز بسيار بيشتر از ارقام فعلي بود و بر افتخار ملت افزوده مي‌شد. جالب است که رأي‌گيري بعد از ساعت ۲۴ روز جمعه در گذشته مسبوق به سابقه است. در پايان دو نکته را متذکر مي‌شوم. يکي اين که مناسب است رئيس‌جمهور منتخب در دولت دوازدهم از نيروهاي قابل و مبرز طرف مقابل خصوصاً از جناب آقاي قاليباف که يک مدير اجرايي قوي هستند استفاده نمايد. اين امر دو گروه اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و به طور کلي دلها را به هم نزديک مي‌کند و باعث مي‌شود که‌امور کشور بهتر و زودتر به سامان برسد.نکته ديگر توصيه‌اي است به اصول‌گرايان. به آنها عرض مي‌کنم تا زماني که ناخواسته معتقد به منطق جبر هستيد که آنچه در نظام جمهوري اسلامي‌توسط نهادهاي حکومتي اتفاق مي‌افتد همه درست است و به عبارت ديگر آنچه رخ مي‌دهد همان است که بايد رخ دهد و آنچه که رخ نمي‌دهد همان است که نبايد رخ دهد و همه کارهاي نهادهاي امنيتي و نظامي‌و قوه قضائيه درست است و اگر انتقاد کنيم نظام را تضعيف کرده‌ايم.

نياز صنعت بيمه به بازار اتکايي
عليرضا بيانيان مدير عامل بيمه آرمان از جمله مديران مبتکر صنعت بيمه است که در گفت و گوي کوتاهي ديدگاههاي خود را در مورد صنعت بيمه مطرح کرده است.
عليرضا بيانيان در پاسخ به سوال خبرنگار عصر اقتصاد مبني بر اينکه مهمترين اولويت‌هاي اقتصادي دولت بعد از انتخابات در حوزه صنعت بيمه چه مي‌تواند باشد، گفت: مهمترين اولويت دولت بايد در بخش اتوموبيل و بيمه شخص ثالث باشد.
شرکت‌هاي بيمه عوارضي را به وزارت بهداشت، نيروي انتظامي‌و صندوق تامين خسارت‌هاي بدني پرداخت مي‌کنند و اين مسئله منجر به کاهش بنيۀ مالي شرکت‌ها ي بيمه و تاخير در پرداخت خسارات مي‌شود و اين کار در نهايت به ضرر مردم است.
وي افزود: مسئله بعدي موضوع ديه است که با واگذاري تصميم گيري به شوراي عالي بيمه و اتخاذ تصميم عادلانه، قانون مربوطه اصلاح مي‌شود؛ بنابراين تصميم گيري در اين مورد بدون درنظر گرفتن نظرات کارشناسان صنعت بيمه، درست نيست.
مدير عامل بيمه آرمان در مورد تنظيم صورت‌هاي مالي شرکت‌ها با توجه به استانداردهاي بين المللي گزارشگري IFRS و تاثير آن بر صنعت بيمه گفت: صورت‌هاي مالي شرکت‌ها بايد شفاف سازي شود تا سيستم‌ها بر اساس رويه ثابتي عمل کنند؛ اين موضوع بر روي سود شرکت‌هاي بيمه تاثير ندارد اما ارقام واقعي را نشان مي‌دهد که منجر به شفاف سازي در بستن حساب‌ها و تعهدات آتي شرکت‌ها مي‌شود و قانون گذار راحت تر مي‌تواند تصميم گيري کند.
بيانيان در مورد تاثير پياده سازي حاکميت شرکتي در شفاف سازي اطلاعات هم گفت: درشرکت‌هاي خصوصي سهامداران نبايد به صورت مستقيم بر تصميمات فني و اداري شرکت دخالت کنند؛ با توجه به اينکه بيمه گذاران تأمين کننده منابع مالي شرکت هستند و محور اصلي شرکت با پرداخت حق بيمه آنها مي‌چرخد، شرکت‌هاي بيمه بايد حافظ منافع سهام داران و بيمه گذاران باشند.
وي در مورد ريسکهاي بزرگي که صنعت بيمه با آنها رو بروست، تصريح کرد: صنعت بيمه با ريسک‌هاي بزرگي در بخش خودروسازي (ايران خودرو و سايپا )، پتروشيمي‌و نفت، کشتيراني، حمل و نقل و هواپيمايي رو به روست و شرکت‌هاي بيمه به تنهايي نمي‌توانند اين ريسک‌ها را کنترل کنند و با توجه به دارا بودن ذخاير، مي‌توانند پذيراي قبولي اتکايي باشند؛ به عنوان مثال، آمريکا به عنوان بزرگترين بيمه گر، بدون کمک شرکت‌هاي اتکايي نمي‌تواند به تعهداتش عمل کند؛ بازار اتکايي امري اجباري است و در دنيا حاکميت مي‌کند.

اختصاص بيست و چهار درصد از کل پورتفوي صنعت بيمه کشور به بيمه‌هاي درمان
گردهمايي کارشناسان بيمه‌هاي درمان بيمه آسيا با رويکرد نظارت با حضور مديرعامل، اعضاي هيأت مديره، معاونين و مشاورين مديرعامل، مديران، معاونين صدور و خسارت و کارشناسان بيمه‌هاي درمان شعب سراسر کشور بيمه آسيا در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آسيا،دکتر کاردگر، نايب رييس هيأت‌مديره و مديرعامل بيمه آسيا در اين گردهمايي ضمن ارائه گزارشي از عملکرد اين شرکت در سال 1395 گفت: دو رشته شخص ثالث و بيمه‌هاي درمان براي صنعت بيمه بسيار مهم هستند و سهم بالايي را از کل پرتفوي صنعت بيمه به خود اختصاص داده‌اند. در همين راستا سال گذشته همايشي را در مورد شخص ثالث در تهران برگزار کرديم و مسائل رشته شخص ثالث در آنجا بيان و راهکارهاي لازم در حوزه نظارت و کنترل ارائه شد و خوشبختانه در پايان سال 95 براساس تدابير انديشيده شده، نتايج خوبي به دست آمد.
نايب رئيس هيات مديره بيمه آسيا با اشاره به تغيير قانون شخص ثالث افزود: تغيير اين قانون باعث شد امروز ما دغدغه اي از ناحيه فروش شخص ثالث نداشته باشيم. اميدواريم نگراني‌هاي ديگر ما هم در مورد شخص ثالث که از قديم وجود داشته است حل شود و قابل حل هم هست.
دکتر کاردگرافزود: رشته ديگر مربوط به بيمه‌هاي درمان است که طبق آمار مقدماتي صنعت بيمه از سوي بيمه مرکزي، امروز حدود بيست و چهار درصد از پورتفوي کل کشور را به خود اختصاص داده است. در اين رشته تعيين نرخ، افزايش K کاليفرنيا و افزايش هزينه‌هاي درمان نگراني‌هايي را براي صنعت بيمه در رشته بيمه‌هاي درماني ايجاد کرده است.
مديرعامل بيمه آسيا با استقبال از برگزاري گردهمايي کارشناسان بيمه‌هاي درمان و تاکيد بر اهميت آن، تصريح کرد: دغدغه‌هاي بيمه‌هاي درماني باعث شده‌امروز سنديکا ي بيمه گران به تعيين حداقل نرخ براي رشته درمان تمايل پيدا کند. انتظار داريم ارائه نرخ در حوزه صدور با تحليل و بررسي دقيق و با نيم نگاهي به سهم بازار و سود و با اطلاع کافي از وضعيت هر استان انجام شود.

مدير امور شعب و نمايندگان شرکت بيمه حافظ منصوب شد
با حکم عبدالرسول عطايي، «مديرامور شعب و نمايندگان » شرکت بيمه حافظ منصوب شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌شرکت بيمه حافظ، طي حکمي‌از سوي آقاي عبدالرسول عطايي مديرعامل شرکت بيمه حافظ، «اصغر آقاپور» به سمت «مدير امور شعب و نمايندگان» شرکت بيمه حافظ منصوب شد در متن اين حکم آمده است: « جناب آقاي اصغر آقاپور » نظر به توانمندي و سوابق ارزشمند جنابعالي و با تاکيد بر پايبندي کامل به اصول صداقت واخلاق حرفه اي و رعايت خط مشي مشتري مداري و رقابت منصفانه به موجب اين حکم به سمت «مدير امورشعب و نمايندگان» منصوب مي‌شويد.

افزايش واحدهاي سيار پرداخت خسارت بيمه ‌کوثر
واحدهاي سيار پرداخت خسارت اتومبيل شرکت بيمه‌کوثر به‌منظور تسريع در ارايه خدمات به زيان‌ديدگان افزايش مي‌يابد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌بيمه‌کوثر؛ مديرعامل شرکت در حاشيه بازديد از مراکز پرداخت خسارت اتومبيل در تهران، بررسي روند پرداخت خسارت و گفت‌‌وگو با کارشناسان، پرداخت خسارت در محل حادثه را عامل افزايش رضايت مشتريان، بيمه‌گذاران و خسارت‌ديدگان دانست و گفت: زيان‌ديدگان با دريافت کارت بانکي در محل حادثه، ظرف مدت 48ساعت مبلغ خسارت را دريافت خواهند کرد.
مدير بيمه‌هاي اتومبيل بيمه‌کوثر از حضور واحدهاي سيار پرداخت خسارت در سراسر کشور خبرداد و خاطرنشان‌کرد: مشتريان و زيان‌ديدگان استان تهران مي‌توانند براي برقراري ارتباط با واحد پرداخت خسارت سيار شرکت بيمه‌کوثر با شماره تلفن89382 داخلي يک تماس بگيرند و مکان حادثه را به کارشناسان اعلام کنند.
مسعود يوسفي افزود: درصورت تکميل مدارک، اعم از بيمه‌نامه و گواهي‌نامه طرفين حادثه، خسارت در محل، بررسي و کارت بانکي به زيان‌ديدگان ارايه خواهد شد.

رئيس شوراي هماهنگي شرکت‌هاي بيمه هرمزگان
 انتخابات شد

نخستين جلسه شوراي هماهنگي شرکت‌هاي بيمه در استان هرمزگان با ساختار جديد تشکيل شد و رئيس ، نائب رئيس و دبير آن با آراي اعضا انتخاب شدند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي ‌سنديکاي بيمه گران ، نخستين جلسه شوراي هماهنگي شرکت‌هاي بيمه اي استان هرمزگان با حضور حسن دهگاهي معاون سنديکاي بيمه گران ايران مطابق دستورالعمل و ساختار جديد تشکيل شد.  طي اين جلسه راي گيري جهت انتخاب رئيس ، نائب رئيس و دبير اين شورا بعمل آمد و بر اساس آراي مديران بيمه اي هرمزگان ، حيدر شعباني مديربيمه ايران در اين استان به مدت دو سال به عنوان رئيس شوراي هماهنگي هرمزگان انتخاب شد. همچنين عيسي مهرآوران مدير بيمه آسيا بعنوان نايب رئيس و جواد گلستاني مدير بيمه پاسارگاد بعنوان دبير اين شورا انتخاب شدند.