چقازردي برنامه‌های آینده بانک سپه را تشریح کرد؛
مديرعامل بانک سپه از برنامه جامع عملياتي و عزم جدي ارکان بانک سپه براي تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال در سال جاري خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه، محمد کاظم چقازردي در مراسم توديع و معارفه رئيس اداره کل روابط عمومي‌بانک سپه که با حضور اعضاي هيأت مديره، مديران امور، روساي ادارات کل، مديران نواحي و کارشناسان و کارکنان ادارات کل روابط عمومي‌و ساختمان بانک سپه برگزار شد، ضمن تشکر از مردم فهيم ايران و نيز مديران و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک سپه که در حماسه بزرگ 29 ارديبهشت مشارکت موثر داشتند گفت: مشارکت گسترده مردم ايران اسلامي‌در انتخابات رياست جمهوري و شوراها، برگ زيرين ديگري را به افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي‌ايران افزود.
وي با بيان اينکه مشارکت بالا در انتخابات اخير نماد مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي‌است اظهارداشت:از امروز زمان تلاش مضاعف براي خدمت به ملت شريف ايران است. بايد در راستاي تحقق شعار امسال که اقتصادمقاومتي ، توليد- اشتغال است و در راستاي سياست‌هاي اقتصادي دولت محترم حرکت و تلاش مضاعف داشته باشيم.
چقازردي گفت:تدوين سياستهاي کلي، تلاش براي تحقق آنها، انجام نظارتها، گرفتن بازخوردها، ارزيابي‌ها، نظامهاي پاداش و... همگي براي دستيابي به يک عملکرد خوب و موثر است تا نتيجه آن بتواند نخستين بانک ايران را پرافتخارتر از گذشته کرده موجب رضايت دروني ، مديران و کارکنان و اثرگذاري مطلوب در اقتصاد کشور شود.
مديرعامل بانک سپه با اشاره به وضعيت مطلوب بانک سپه در مقايسه با ساير بانکها و نقش مديران و همکاران اين بانک در اين موفقيت اظهارداشت: بانک سپه در حال حاضر از استحکام و موقعيت مالي مناسبي برخوردار است.
وي با تبريک انتصاب جلالي به عنوان مديرامور مالي و سرمايه گذاري و نيز‌هاشمي‌به عنوان رئيس اداره کل روابط عمومي‌بانک سپه، به سوابق مديريتي و اجرايي آنها اشاره کرد و گفت: ما سعي کرديم تا از بين گزينه‌هاي مختلف ، شايسته‌ترين‌ها را انتخاب کنيم.
مديرعامل بانک سپه با اشاره به اهميت روابط عمومي‌گفت: روابط عمومي‌پنجره بانک است که مي‌تواند تمام تجارب و ظرفيتهاي بانک را نمايش دهد.
وي با ابلاغ احکام انتصاب جلالي و‌هاشمي، براي آنها در سمت جديد آرزوي توفيق
کرد.
جلالي نظري: از حسن اعتماد اولياي بانک و تلاش و زحمات همکارانم تشکر مي‌کنم
سيد علي جلالي نظري، مديرامور مالي و سرمايه گذاري بانک در ادامه اين مراسم با تشکر از حسن اعتماد مديرعامل و اعضاي هيأت مديره و با تشکر از تلاش و زحمات همکاران صبور و دلسوز روابط عمومي‌گفت: از حمايت‌هاي اولياي بانک در اين 3 سال و نيمي‌که در روابط عمومي‌خدمت کردم بسيار سپاسگزارم و مجددا از حسن نظر و اعتماد آنها در سپردن مسئوليت جديد مديريت امور مالي و سرمايه گذاري تشکر مي‌کنم.وي در خصوص وظايف اين مديريت گفت: کليه تصميمات و هماهنگي در خصوص امور برنامه ريزي مالي، سرمايه گذاري، تامين مالي براي بانک و شرکت‌هاي تابعه جزو وظايف اصلي اين مديريت بوده که بر اهميت و حساسيت فعاليت در اين حوزه افزوده است، اميدوارم با راهنمايي
و حمايت‌هاي هيات مديره محترم بانک و کليه مديران و همکاران عزيز بويژه بخش مالي و سرمايه گذاري بتوانم پاسخگوي مسئوليت‌هاي اين حوزه باشم.مدير امور سرمايه گذاري با اشاره به اهداف اصلي اين مديرت يعني حداکثر کردن سود و ثروت صاحبان سهام اظهار داشت: اين وظيفه مهمي‌است که بايد با توجه به فاکتورها و متغيرهاي موجود در بانک و فضاي رقابتي حاضر و همچنين بازار پولي کشور براي آن برنامه ريزي علمي‌و عملي انجام داد.
هاشمي:همکاران روابط عمومي‌ياريگر من درمسير تحقق اهداف باشند
هاشمي‌رئيس اداره کل روابط عمومي‌نيز در ادامه با اشاره به اهميت و جايگاه روابط عمومي‌و وظايف خطير آن و نيز با تشکر از حسن اعتماد اولياي بانک و نيز تقدير از تلاش همکاران اداره کل ساختمان در مدت مديريتش در اين اداره گفت: وظيفه خطيري بر عهده روابط عمومي‌است. وظيفه مهم برقراري ارتباط صحيح با جامعه , وظيفه برقراري ارتباط دوسويه و نزديک درون سازماني با همکاران تلاشگر بانک و وظيفه ارائه تصويري شفاف و صحيح از بانک در افکار عمومي‌و منعکس کردن نقش آفريني اولين بانک ايراني در تحقق اهداف کلان اقتصادي , سعي خواهيم کرد با نگاه صحيح وعلمي‌با بهره مندي از ابزارهاي خود اين وظيفه خطير را به درستي انجام دهيم .
مدير عامل بانک شهر همزمان با فرارسيدن هفته ارتباطات و روابط عمومي‌پيام تبريکي را صادر کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومي‌بانک شهر، متن اين پيام به شرح زير است: امروزه، نقش مهم و اثرگذار روابط‌عمومي‌بر مناسبات اجتماعي و تعاملات جامعه و سازمان‌ها بر همگان روشن است.
ارتباطات و روابط عمومي، نقش حياتي در دوام و بقاي سازمان‌ها داشته و سازماني موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوين ارتباطي و اطلاعاتي بتواند ظهور و بروز خود را در بين مخاطبان پررنگ‌تر کند.
بر اين مبنا تمامي‌فعالان جامعه در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، سياسي، اقتصادي و … جوياي روابط‌عمومي‌هايي هستند که آنان را در طراحي روش‌هاي معقول و تعيين خط‌مشي‌هاي مرتبط با آينده ياري دهند.
شناخت مخاطب و شيوه‌هاي برقراري ارتباط با وي از مهم‌ترين نکاتي است که نياز به تخصص و دانش کافي دارد. علاوه بر اين، رشد نظام اطلاع‌رساني از عناصر اصلي توسعه در جوامع به شمار مي‌رود. در اين ميان نقش عمده‌اي که روابط‌عمومي‌ها به عنوان مجريان اين امر بر عهده دارند، حائز اهميت است.
اميد آنکه با ياري گرفتن از خداوند متعال و با برنامه‌ريزي دقيق در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومي‌به موفقيت‌هاي روزافزون دست يابيم. حسين محمدپورزرندي مديرعامل و نايب رييس هيات‌مديره
مديرعامل بانک ملي ايران بر لزوم ارتقاي نظام مشتري مداري در اين بانک تاکيد کرد و گفت: برنامه ويژه اي براي اين منظور طراحي شده که به زودي اجرايي مي‌شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، دکتر محمد رضا حسين زاده در جمع روساي شعب مستقل و ممتاز تهران و استان‌هاي اين بانک با اشاره به اين که وصول مطالبات معوق و جذب منابع جديد و ارزان قيمت در اولويت بانک است، اظهار کرد: امسال افزايش سود، به صورت ويژه در دستور کار بانک ملي ايران است.
به گفته وي، بانک ملي ايران توجه ويژه اي به صدور ضمانتنامه‌ها خواهد داشت، چون اين موضوع مي‌تواند به خوبي منابع ارزان قيمت را به سمت بانک روانه کند.
وي در ادامه به لزوم خدمت رساني متمايز به مشتريان ويژه بانک اشاره و خاطرنشان کرد: مشتريان ويژه لزوما مشتريان حقوقي بزرگ نيستند، بلکه مشتريان داراي سپرده‌هاي کلان، پيمانکاراني که از بانک ملي ايران ضمانتنامه مي‌گيرند و شرکت‌هاي بزرگ خوش حساب بايد مد نظر ما باشند. حسين زاده با تاکيد بر لزوم ارائه خدمات خاص و سريع به اين مشتريان، گفت: بايد افرادي به طور مشخص در شعب مشغول خدمت رساني به اين مشتريان باشند و حتي در ساعات غير اداري نيز خدمات دهي به مشتريان ويژه نبايد تعطيل شود. مديرعامل بانک ملي ايران بر آموزش کارمندان شعب درباره خدمات رساني به مشتريان ويژه تاکيد و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفيت «بام» و ساير امکانات غيرحضوري براي خدمت رساني به مشتريان ويژه بايد در اولويت باشد. حسين زاده همچنين در پايان به افزايش سرمايه 100 در صدي بانک ملي ايران، کاهش قابل توجه نسبت مطالبات معوق به مانده تسهيلات پرداختي و نيز رشد سهم بازار بانک اشاره کرد.
مدير عامل بانک صادرات ايران در بازديد از شعب و واحدهاي ستادي مديريت غرب تهران، ضمن تقدير از زحمات يکايک کارکنان اين سرپرستي، خاطر نشان ساخت؛ بر اساس نظر سنجي‌هاي بعمل آمده، ميزان رضايت مشتريان از خدمات بانک صادرات ايران طي سال ١٣٩٥ افزايش داشته است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، سياوش زراعتي مدير عامل بانک با همراهي جام خانه مشاور اجرايي مديرعامل و معاونت شعب و بازاريابي و اسدي مدير شعب غرب تهران ضمن بازديد از شعب دانشگاه شريف، سي متري جي و‌هاشمي‌غربي، با کارکنان و مشتريان در فضايي صميمانه به گفتگو نشستند.
بر اساس اين گزارش، مدير عامل و هيأت همراه پس از بازديد سرزده از شعب ياد شده، در ساختمان مرکزي مديريت شعب غرب تهران حضور يافته و از واحدهاي خزانه ، حسابداري و اعتبارات نيز بازديد کردند.
مدير عامل بانک صادرات ايران در جريان اين بازديدها، توصيه‌هاي لازم در خصوص تقويت بازاريابي در سطح شعب، کاهش مطالبات، افزايش سودآوري مستمر و پايدار، ضرورت ارائه خدمات با کيفيت به مشتريان و اخذ کارمزدهاي مربوطه بيان نمود و به نظر سنجي‌هاي انجام شده از مشتريان طي سال ١٣٩٥ اشاره کرد و گفت: بر اساس نظر سنجي‌هاي بعمل آمده، ميزان رضايت مشتريان بانک صادرات ايران طي سال ١٣٩٥ نسبت به سال قبل از رشد قابل قبولي برخوردار بوده است.
 وي تأکيد نمود: افزايش ميزان رضايتمندي مشتريان از خدمات بانک صادرات ايران، مسئوليت يکايک کارکنان اين بانک را سنگين تر نموده که مي‌بايست نهايت سعي و تلاش براي حفظ و ارتقاء جايگاه بانک نزد مشتريان و مراجعان، مبذول
 گردد.
مدير عامل بانک مهر اقتصاد در بازديد از شعب استان فارس بر اهميت اخلاق گرايي و مشتري مداري تاکيد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان فارس، سيد ضياء ايماني ـ مدير عامل بانک ـ در بازديد از شعب استان که با همراهي معاونين مالي و بودجه و پشتيباني و مهندسي صورت گرفت هدف از اين سفرها را آشنايي با مسائل و مشکلات شعب و کارکنان عنوان نمود و گفت: بايد با تدبير، تلاش و راهکار مناسب، موانع و مشکلات استان‌ها پيگيري و مرتفع شود.
وي با تاکيد بر تعامل با ارباب رجوع و رعايت اصول مشتري مداري گفت: کارکنان اين بانک بايد اخلاق گرايي و مشتري مداري را مورد توجه قرار دهند اما اين مهم در تناقض با رعايت قوانين بانک مرکزي و بانک مهر اقتصاد نيست از اينرو مسئولان اعتبار شعب بايد در زمان پرداخت تسهيلات، اعتبار سنجي مشتري دقيقي داشته باشند و پس از اعتبارسنجي به ارائه تسهيلات بپردازند.
وي با بيان اينکه بانک مهر اقتصاد سهم قابل توجهي از بازار را در اختيار دارد، گفت: مسئولان شعب بايد اين نکته را مدنظر قرار دهند که در شش ماهه اول سال با برنامه ريزي دقيق، مصارف را بهينه مديريت کنند و عمده منابع جذب شده در هر استان را در همان استان مصرف کنند.
وي به مديران شعب استان فارس توصيه کرد: با توجه به اينکه استان فارس قابليت‌هاي بسياري در کشاورزي دارد بايد خدمات خود را مطابق نياز کشاورزان و در زمان مورد نياز آنها ارائه دهند تا اين قشر زحمتکش جامعه بتواند از خدمات و تسهيلات بانک بهره مند شود.
مدير عامل بانک مهر اقتصاد استفاده از خرد جمعي را مهمترين عامل موفقيت در فضاي رقابتي کنوني برشمرد و گفت: بايد با تجهيز خود به دانش روز دنيا و به کارگيري تمامي‌قابليت‌ها و ظرفيت‌ها ضمن حفظ موقعيت خود در بين رقبا، بانک را به عنوان يک الگو معرفي کنيم.
ايماني با اشاره به اهميت اجرا و استقرار بانکداري بدون ربا در بانک مهر اقتصاد، گفت: اين بانک تاکنون اقدامات مناسبي در حوزه پياده سازي بانکداري اسلامي‌انجام داده و در نظر داريم با همياري و همراهي تمامي‌همکاران در افق چشم انداز خود بانکي پيشرو در اين زمينه باشيم.

مديرعامل بانک توسعه صادرات با صدور پيامي‌حماسه شکوهمند حضور ملت سرافراز ايران را در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري را تبريک گفت.
دکتر صالح‌آبادي در اين پيام آورده است: راي اکثريت ملت به رئيس جمهور منتخب، پشتوانه‌اي محکم براي اجراي برنامه‌هاي افزايش توليد و اشتغال است.
متن کامل پيام رئيس هيات‌مديره و مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران به اين شرح است :هوالفتاح العليم بار ديگر ملت سرافراز ايران، در لبيک به پيام رهبر فرزانه انقلاب و با شرکت پرشور خود در انتخابات، فصلي جديد از همدلي و اخلاق مداري را درتاريخ اين مملکت رقم زدند و عنايت حضرت حق در 29 ارديبهشت سال 1396 آنچنان جلوه‌گري کرد که عظمت و شکوه حضور ملت پاي صندوق‌هاي راي جهانيان را محو تصوير اين حماسه ساخت.
اعتماد مجدد ملت بزرگ ايران به رييس جمهوري منتخب، بي‌شک پشتوانه‌اي سترگ براي تداوم برنامه‌هاي اقتصادي دولت با محوريت اقتصاد مقاومتي درجهت ارتقاي توان توليد ملي، افزايش اشتغال، تامين مالي و سرمايه گذاري و توسعه صادرات غيرنفتي است.
اينجانب به نمايندگي از مجموعه بانک توسعه صادرات ايران، اين پيروزي بزرگ را به مقام معظم رهبري، جناب آقاي دکتر حسن روحاني رئيس جمهور منتخب، مردم شريف ايران خصوصا توليدکنندگان، کارآفرينان و صادرکنندگان و همچنين همکاران عزيزم در بانک توسعه صادرات ايران و نظام بانکي کشور تبريک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال توفيق روزافزون دولت تدبير و اميد را در جهت توسعه و آباداني ميهن عزيزمان مسالت مي‌نمايم.
بانك صنعت و معدن از ابتداي اجراي طرح رونق توليد مبلغ ٢٣٠٠ميليارد تومان تسهيلات در قالب اين طرح و به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي به صنايع كوچك و متوسط كشور پرداخته است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن اين تسهيلات به ١٦٠٠واحد صنعتي در ٣١ استان پرداخت شده و موجب رفع موانع توليد و تحرك صنعتي و اقتصادي در مناطق مختلف كشورمان شده است.
صنايع كوچك و متوسط استان‌هاي اصفهان ، تهران و قم تاكنون به ترتيب بيشترين حجم تسهيلات بانك صنعت و معدن را در قالب طرح رونق توليد دريافت داشته‌اند.
گفتني است طرح رونق توليد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و به منظور رفع موانع مالي واحدهاي كوچك و متوسط صنعتي در استان‌هاي مختلف كشور طراحي شده تا با همكاري شبكه بانكي كشور به اجرا درآيد.
با معرفي "ربات هوشمند بانک ايران زمين" به دوستان، ضمن دريافت 5 امتياز تشويقي در باشگاه مشتريان بانک ايران زمين از جوايز جشنواره "معرفي ربات" برخوردار شويد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: با معرفي"ربات هوشمند بانک ايران زمين"به دوستان، ضمن دريافت ۵ امتياز تشويقي در باشگاه مشتريان بانک ايران زمين از جوايز جشنواره "معرفي ربات" برخوردار شويد.
تاريخ شروع جشنواره: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - تاريخ پايان جشنواره : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶براي شرکت در جشنواره وارد ربات بانک ايران زمين به آدرس https://t.me/izbankbot شويد، اگر قبلا ثبت نام کرده‌ايد براي بروز رساني کلمه "h" را ارسال کنيد و در غير اينصورت ثبت نام کنيد، سپس لينک اختصاصي خود را از قسمت"معرفي ربات"دريافت و شروع به انتشار آن در فضاي پيام رسان تلگرام کنيد. چنانچه هر کاربر به واسطه لينک اختصاصي شما وارد ربات شود و بر روي دکمه استارت کليک کند ۵ امتياز تشويقي در باشگاه مشتريان بانک ايران زمين براي شما لحاظ خواهد شد و چنانچه شما جزو ۴ نفر برتر در معرفي ربات ايران زمين باشيد، جوايزي به شرح ذيل دريافت خواهيد کرد.نفر اول : ۴.۰۰۰.۰۰۰ ريال - نفر دوم : ۳.۰۰۰.۰۰۰ ريال - نفر سوم : ۲.۰۰۰.۰۰۰ ريال - نفر چهارم : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ريال

موقعيت برتر سپرده گذاران بانك مسكن
افزايش ۵۰ هزار ميليارد ريالي سرمايه بانك مسكن در ابتداي سال ٩٦، سه تحول مثبت براي مجموعه نظام تامين مالي مسكن، فعالان بازار ملك و از آن مهمتر، سپرده گذاران بانك مسكن رقم زد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانك مسكن، ميزان سرمايه تنها بانك تخصصي بخش مسكن در ابتداي امسال از "كمتر از ۴۰ هزار ميليارد ريال” به "بيش از ۸۵ هزار ميليارد ريال” افزايش پيدا كرد.
اين ميزان افزايش سرمايه بانك مسكن، در پي اجراي تبصره اي از بودجه سال ٩٥ كل كشور (تبصره ٣٥) و تحت عنوان افزايش سرمايه بانك مسكن از محل سهم دولت، محقق شده است.
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك مسكن، درباره مزايا و تحولات بوجود آمده در بانك مسكن ناشي از افزايش ۵۰ هزار ميليارد ريالي سرمايه بانك، اعلام كرد: تحت تاثير حجم جديد سرمايه بانك مسكن، "نسبت كفايت سرمايه” تنها بانك توسعه اي تخصصي بخش مسكن، هم اكنون به بالاترين سطح در مقايسه با ساير بانك‌ها و موسسات مالي، ارتقا پيدا كرده است كه اين دستاورد، در سال جاري از سه منظر، مزيت به حساب مي‌آيد.
مسعود ايزدي تصريح كرد: نسبت كفايت سرمايه، يك معيار كليدي براي سنجش سلامت مالي بانك‌ها محسوب مي‌شود به طوري كه هر چقدر، نسبت كفايت سرمايه در سطح بالايي باشد، هم شرايط بانك عامل براي جذب منابع و سپرده، مساعدتر خواهد شد و هم اينكه سپرده گذاران، با تضمين قوي تر و ريسك كمتر، در مقايسه با ساير بانك، روبرو هستند.
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك مسكن، در ادامه گفت و گو با روابط عمومي‌بانك مسكن، افزود: در مقطع فعلي، تقويت چندين پله اي نسبت كفايت سرمايه بانك مسكن، باعث شده "شرايط بانك مسكن به لحاظ نسبي ، بهبود قابل ملاحظه اي از بابت ميزان سلامت و قدرت جذب منابع داخلي و خارجي پيدا كند كه اين، اولين مزيت است. مزيت دوم، افزايش قدرت تسهيلات دهي به بخش مسكن است كه ماحصل آن، تقويت نقش محوري بانك مسكن در تامين مالي دو سمت عرضه و تقاضاي مسكن است. بانك مسكن طي سنوات اخير، حدود نيمي‌از كل تسهيلات پرداختي به بخش مسكن را بر عهده داشته است.ايزدي سومين مزيت افزايش سرمايه و در پي آن افزايش "نسبت كفايت سرمايه” بانك مسكن را متوجه سپرده گذاران و مشتريان بانك عنوان كرد.از آنجا كه نسبت كفايت سرمايه بانك مسكن، بالاترين سطح در مقايسه با اكثر بانك‌هاي تجاري، تخصصي و ساير موسسات مالي است، در نتيجه، سطح امنيت و ضمانت سپرده‌ها در بانك مسكن نيز در بالاترين سطح قابل ارزيابي قرار دارد.مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك مسكن، با بيان اينكه سپرده گذاران بانك مسكن در شرايط فعلي از برتري طلايي ناشي از تضمين حداكثري سپرده‌ها برخوردار هستند اعلام كرد: فرصت بوجود آمده در بانك مسكن براي سپرده گذاران كه مي‌تواند آينده سرمايه گذاري بلند مدت در بانك مسكن را براي متقاضي سرمايه گذاري در بازار پول، رقم بزند، يك فرصت استثنايي و قابل بهره برداري است.به گزارش روابط عمومي‌بانك مسكن، در بازار پول آنچه در كوتاه مدت براي سپرده گذاران جذابيت دارد، نرخ سود سپرده گذاري است اما آنچه در بلند مدت، امنيت سرمايه افراد در بانك‌ها را تضمين مي‌كند، ريسك پايين محل سپرده گذاري است به اين معنا كه هر چقدر يك موسسه مالي با مطالبات معوق بالا و سرمايه ناچيز در برابر تعهداتش روبرو باشد، به همان اندازه از ريسك سپرده گذاري برخوردار است و درجه تضمين سپرده گذاري بلند مدت در آن، پايين خواهد بود.اين در حالي است كه معيار سلامت بانكي (نسبت كفايت سرمايه) در بانك مسكن نشان مي‌دهد: بانك مسكن از تضمين كافي براي سپرده گذاري برخوردار است و سپرده گذاران مي‌توانند با اعتماد كامل، بانك مسكن را براي سرمايه گذاري خود انتخاب كنند.

تولد دوباره کارخانه نورد زاگرس ملاير با حمايت بانک تجارت
کارخانجات فولاد نورد زاگرس ملاير با تامين سرمايه از سوي بانک تجارت بار ديگر به چرخه توليد فولاد کشور بازگشت.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک تجارت، آئين افتتاح مجدد شرکت نورد زاگرس با حضور طاهري‌پور معاون وزير صنعت و معدن، کاظمي‌نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي‌و فرامرزي مدير شعب بانک تجارت در استان همدان برگزار شد.نماينده مردم ملاير در اين مراسم گفت: حدود يک سال و نيم است که افزون بر 50 جلسه مهم کشوري با حضور وزير صنعت معدن و تجارت، استاندار همدان و مديران عامل بانکها در اين رابطه داشتيم که در نهايت مقرر شد با تعيين يک مدير کارآمد و متخصص اين مجموعه به خط توليد بازگردد.نماينده مردم ملاير با اشاره به حمايت‌هاي بانک تجارت در اين پروژه، بازگشت اين مجموعه به چرخه توليد را شبيه معجزه دانست و تصريح کرد: در مسير خدمت به مردم، خواستن توانستن است، بنابراين بايد مسئولان تلاش کنند تا ملاير مانند حوزه‌هاي کشاورزي، مبل و منبت، در صنعت فولاد نيز به عنوان صنعت مادر به جايگاهي شاخص دست يابد.
در بخش ديگري از اين مراسم که چهارشنبه 27 ارديبهشت ماه برگزار شد، طاهري‌پور معاون وزير صنعت و معدن، قياسي معاون استاندار، رضايي فرماندار ملاير و سبحاني مديرعامل جديد مجموعه ذوب آهن آلياژي ملاير از بانک تجارت به خاطر همکاري در تزريق سرمايه در گردش و رفع موانع توليد و راه‌اندازي مجدد اين کارخانه تقدير و تشکر کردند.

حضور بانك كشاورزي در نمايشگاه بين المللي صنايع کشاورزي بيست و چهارمين نمايشگاه
بين المللي صنايع کشاورزي، مواد غذايي ، ماشين آلات و صنايع وابسته (ايران اگروفود 2017) از تاريخ دوم تا پنجم خرداد با حضور بانک کشاورزي و شرکت‌هاي مطرح داخلي و خارجي در محل دائمي‌نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانك كشاورزي ، اين بانک با برپايي غرفه و حضور كارشناسان مطلع در سالن 5 شماره 40 ضمن معرفي خدمات نوين خود، پذيرا و پاسخگوي بازديدكنندگان خواهد بود.