زراعتي دستور کار ‌بانک صادرات ايران را تشریح کرد؛
سياوش زراعتي در همايش سراسري مديران بانک صادرات ايران ضمن تشريح عملکرد سال ١٣٩٥ اين بانک در زمينه تجهيز منابع و تخصيص مصارف، خاطر نشان ساخت: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بانک صادرات ايران حمايت همه جانبه از واحدهاي توليدي و اشتغالزا را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي ‌بانک صادرات ايران، سياوش زراعتي مديرعامل اين بانک، کارنامه عملکردي بانک صادرات ايران در سال ١٣٩٥ را موفقيت آميز خواند و گفت : بانک صادرات ايران با برخورداري از نزديک به ٢٥٠٠ شعبه در داخل و ٢٢ شعبه و واحد بانکي در خارج از کشور، همواره به عنوان بازوي اقتصادي دولت ايفاي نقش نموده و طي سال گذشته بالغ بر 253هزار ميليارد ريال تسهيلات به بخشهاي مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزي و طرحهاي زود بازده تزريق نموده است.وي ادامه داد : احداث و راه‌اندازي ٨٩ طرح بزرگ ملي و عمراني نيز در سال ١٣٩٥ با تسهيلات ١٢٥ هزار ميليارد ريالي بانک صادرات انجام شده و به زودي به مرحله بهره برداري خواهند رسيد. زراعتي از بانک صادرات ايران بعنوان برترين بانک کشور در زمينه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي طي سال ١٣٩٥ ياد کرد و گفت: عملکرد اين بانک در زمينه تخصيص مصارف طي سال گذشته از سوي مسئولان، مطلوب ارزيابي شده و اين روند طي سالجاري نيز با قدرت و قوت و با اولويت حمايت از واحد‌هاي توليدي و اشتغالزا، استمرار خواهد داشت .وي گفت: علت اصلي تحريمهاي بانکي و عدم رفع آن، نقش بي بديل بانکهاي کشور در توسعه اقتصادي بوده و انصافاً بانکهاي دولتي و خصوصي کشور طي سالهاي اخير با تلاش مضاعف خود به کاستي‌ها غلبه و کارنامه اي درخشان ارايه کرده‌اند.وي افزود: گواه اين مدعا را مي‌توان به رشد ٧٤ درصدي فعاليتهاي ارزي بانک صادرات ايران در زمينه صدور ضمانت نامه‌ها و گشايشهاي اعتبارات ارزي طي سال ١٣٩٥ اشاره کرد.زراعتي در پايان سخنانش بر لزوم رعايت بهداشت اعتباري، تامين اعتبار واحدهاي کوچک و زود بازده، وصول مطالبات، همسويي در زمينه اجراي برنامه ششم توسعه اقتصادي کشور و افزايش درآمدهاي غير مشاع، توضيحات مبسوطي را ارايه و از مديران اين بانک خواست در زمينه تحقق اهداف سازمان هم قسم شوند.گفتني است اعضاي هيأت مديره بانک صادرات ايران نيز در اين همايش مباحث کاري مورد نظر را طرح و با تشکيل کار گروههاي هفت گانه، راهکارهاي لازم در راستاي تعالي سازماني را ارايه نمودند.
مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران اعلام کرد:
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهر ايران، اکبري مديرعامل بانک درپاسخ به سوال خبرنگار عصراقتصاد درخصوص ورشکستگي سيستم بانكي كه درمناظره‌هاي انتخابات رياست جمهوري از سوي برخي ازكانديداها مطرح شده بود، اظهاركرد: با توجه ساختار نظام بانكي ايران و وابسته بودن تمام اقتصاد ايران به درآمد نفت، به اين راحتي نمي‌توان گفت كه سيستم بانكي ورشكسته است.
 اقتصاد ما بانك محور است و بخش عمده اي از مسئوليت تامين مالي سرمايه ثابت و سرمايه در گردش بنگاه‌هاي اقتصادي و توليدي كشور برعهده بانك‌ها است. در چنين شرايطي بخش زيادي از ساختار بانكها تحت تاثير اين مهم قرار مي‌گيرد و از طرفي دولتها هميشه نقش زيادي در چگونگي حمايت از سيستم بانكي داشته‌اند و لذا همين دولتها در قبال ورشكستكي بانكها وظايفي دارند و قطعا اجازه نخواهند داد اين موضوع به راحتي اتفاق بيفتد
مرتضي اکبري با بيان اينکه زماني که بحران يا رکودي دركشور اتفاق مي‌افتد، به دليل بانك محور بودن اقتصاد، اولين بخشي كه دچار مشكل مي‌شود شبكه بانكي است، افزود: غرب در دوران تحريم از اين فرصت استفاده كرد و تصميم گرفت تا ضربه خود را به سيستم بانكي ايران وارد كند. به همين دليل ما شاهد بوديم وقتي شبكه بانكي دچار مشكل شد ، اقتصاد ازكار افتاد. به نحوي كه در شرايط بعد از تحريم به دليل ركود، حجم معاملات كاهش يافت و دراين شرايط خلق پول از طريق ضريب فزاينده پول در سيستم بانكي، از بين رفت . همين موضوع باعث كاهش قدرت تسهيلات دهي بانكها شد
وي در ادامه عنوان کرد : اگر شرايط رونق براي کشور ايجاد شود و گردش پول و حجم معاملات افزايش يابد، دراين صورت توان تسهيلات دهي بانک‌ها افزايش مي‌يابد و بسياري ازفشار‌هاي نقدينگي آنها از بين خواهد رفت
اکبري با رد موضوع ورشکستگي شبکه بانکي اظهاركرد : سيستم بانكي همواره تمام تلاش خود را در جهت بهبود اوضاع كشور انجام مي‌دهد و درانتظار رونق اقتصاد است . از طرفي بانك‌ها با توجه به ساختار خود ، وضعيت منابع و ميزان كفايت سرمايه و... به طور متفاوت تحت تاثير ركود حاكم بركشور قرار گرفته‌اند. لذا انتساب يك حكم واحد براي همه بانكها اشتباه مي‌باشد.مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران درخصوص زد و بند در سيستم بانکي که از سوي برخي کانديداها مطرح شده بود، تصريح كرد : صدور يك حكم كلي و واحد براي همه بانكهاي كشور بي انصافي است و و واقعا ظلم بزرگي به بخش بزرگي از اقتصاد كشور است. نامزدي كه اين موضوع را مطرح كرد نهاد تحت مديريت خودشان بخش زيادي از تامين مالي پروژه‌هاي شهري را از طريق شبكه بانكي انجام داده است . پس بايد ايشان هم بر اساس زد و بند اين تسهيلات را اخذ كرده باشند كه اصلا اينطور نبوده ولذا نبايد به راحتي سيستم بانكي را متهم كرد و تلاش‌هاي مديران و پرسنل آن‌ها را ناديده گرفت . مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران درخصوص موسسات مالي و اعتباري تصريح کرد : دريک برهه زماني افراد براي دريافت تسهيلات از سيستم بانکي دچار مشكل بودند. درآن مقطع عده اي به اين فكر افتادند تا خودشان موسسه اعتباري تاسيس كنند . وي با اشاره به اينکه در حال حاضر نظارت‌هاي بانک مرکزي بيشتر شده است، عنوان کرد: بايد براي تاسيس بانك يا موسسه در ابتدا توان مالي اشخاصي كه قصد تاسيس موسسه دارند، مشخص شده باشد و سپس مجوز‌هاي لازم صادر شود.
اکبري درخصوص رتبه بندي بانک‌ها اظهار کرد: به لحاظ تئوريک بايد اين كار صورت گيرد. بانك‌ها از لحاظ ساختار متفاوت هستند. اين حق سپرده گذار است كه بداند كدام بانك كم ريسك و كدام پر ريسك است و متناسب با آن سپرده گذاري كند. ولي با توجه به توضيحات پيش گفته شده وقتي اقتصاد بانك محور است و دولتها بانك‌ها را وادار مي‌كنند كه تسهيلات تكليفي در حوزه‌هاي مختلف بدهند و خود مدعي حمايت از بانكها هستند عملا رتبه بندي بانك‌ها درشرايط فعلي و دركوتاه مدت مفهومي‌نخواهد داشت مگر براي بانكهاي خصوصي و نه براي بانكهاي دولتي و اصل چهل و چهاري.
مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران در ادامه انتقادي به قانون خدمات کشوري داشت و بيان کرد: اينکه حقوق و مزاياي كارمندان شبكه بانكي نيز مانند سايركارمندان ادارات باشند ، قابل قبول نيست . پرسنل شبكه بانكي با ريسك‌هاي بسيار بالاي و حجم كار بسيار متفاوتي مواجه هستند و اينكه ميزان دريافتي آن‌ها مانند ساير كارمندان دولت باشند، تبعات خوبي براي سيستم بانكي ندارد در عين حال بي انگيزگي براي آنها ايجاد خواهد كرد. عدالت اين است كه حقوق و مزاياي افراد بر اساس حجم كار و مسئوليت و ريسكي كه يك كارمند متحمل مي‌شود پرداخت گردد .اکبري در ادامه اشاره اي به موضوع ربوي بودن بانک‌ها داشت و گفت : بانک‌ها مجري قوانيني هستند که اگر ايراد دارد بايد اصلاح شود. اينكه ديده مي‌شود عده اي از نمايندگان مجلس و تعدادي از فقها موضوع ربوي بودن بانك‌ها را مطرح مي‌كنند ، بهتر است ابتدا قوانين را اصلاح كنند چون واقعا بانكها در اين خصوص مجري قوانين هستند. اينكه بانكها را مكلف كنيم كه در اعطاي تسهيلات عقود مختلف را رعايت كنند و از طرف ديگر سپرده گذاران متحمل هيچ ريسكي نشوند و ضررهاي انها را بانكها جبران كنند نتيجه اش در هر شكلي همين خواهد بود كه الان شاهدش هستيم . مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران درخصوص نرخ سود بانکي اظهار داشت : نرخ سود تابعي از تورم است و زماني که تورم کاهش مي‌يابد، بايد نرخ سود بانكي نيزكاهش پيدا كند. اما اين تئوري در شرايطي كه اقتصاد كشور در ركود به سر مي‌برد و كمبود عرضه پول داريم ، جوابگو نيست .مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران در پايان درخصوص عملکرد سيستم بانکي در چهار سال دولت تدبير واميد،خاطرنشان کرد: در دوران تحريم شرايط بسيارسختي بر سيستم بانكي حاكم بوده است. دردولت يازدهم به دليل وجود ركود حاكم بركشور كه ناشي از تبعات تحريم بود ، حجم پول در سيستم بانكي به شدت كاهش يافت و پول درگردش كم شد . دولت در اين شرايط توانست بسيار موفق عمل كند و به نظربنده عملكرد قابل قبولي ارائه داد .
دکتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانک کشاورزي با حضور در محل دائمي‌نمايشگاه ‌هاي بين المللي تهران، از بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع کشاورزي، مواد غذايي، ماشين آلات و صنايع وابسته (ايران اگروفود 2017) بازديد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانك كشاورزي ، در جريان اين بازديد که روز چهارشنبه سوم خرداد ماه سال جاري انجام شد، دکتر شهيدزاده ضمن بازديد از نمايشگاه در غرفه اين بانک و برخي از شرکت کنندگان حضور يافت و با مديران و کارشناسان حاضر در غرفه‌ها ديدار و گفت و گو کرد.بر اساس اين گزارش،اين نمايشگاه از دوم خرداد با حضور شرکت‌هاي داخلي و خارجي در محل دائمي‌نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران در حال برگزاري است و بانک کشاورزي نيز با برپايي غرفه و حضوركارشناسان مطلع ضمن معرفي خدمات و دستاوردهاي اين بانک، تا پنجم همين ماه پاسخگوي بازديدكنندگان خواهد بود.
همايش سراسري بازرسان با حضور مديرعامل، اعضاي هيأت مديره، مديرامور بازرسي و کليه بازرسان اين بانک از سراسر کشور، در حال برگزاري است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: عبدالمجيد پورسعيد مديرعامل بانک ايران زمين در همايش سراسري بازرسان گفت: برگزاري جلسات تخصصي اثرات موثر و مفيدي در روند فعاليت همکاران دارد و به استمرار تلاش‌هايي که در راستاي تعالي بانک صورت مي‌گيرد، کمک خواهد کرد، در اين راه نقش بازرسي در بانک بسيار پراهميت است.
پورسعيد گفت: ما وکيل مشتري هستيم و بانک ضامن سرمايه مردم است، در اين راه مهمترين مورد ايجاد اعتماد مردم به بانک است.
وي افزود: نقشي که بازرسي در سرنوشت بانک دارد اين است که بايد هميشه نحوه انجام کارمان را متناسب کنيم با سيستم تغييرات تکنولوژي و پيشرفت آن، که اين امر در فعاليت بانک بسيار قابل اهميت است زيرا جايگاه بازرسي به نحوي است که با اقدامات و بررسي به موقع مانع بروز مشکلات
 مي‌شود.
تاکيد رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين بر نقش همکاران شعب در تسهيل و تسريع ارايه خدمات به مشتريانرئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با حضور در شعب غدير و سپهبد قرني ضمن ديدار و گفت‌وگو با کارکنان اين دو شعبه، بر ارايه خدمات سريع و آسان به مشتريان تاکيد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک اقتصادنوين، در اين دو بازديد گزارشي از وضعيت عملکرد اين دو شعبه به اطلاع رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين رسيد.
سيامک دولتي در اين ديدارها ضمن تاکيد بر ارايه خدمات با کيفيت به مشتريان اين بانک گفت: بانک اقتصادنوين همواره در سال‌هاي گذشته ارايه خدمات مناسب به مشتريان را در دستور کار داشته و اين استراتژي بانک تغييرناپذير خواهد بود.
دولتي همچنين ضمن توجه خاص به بررسي مسايل ريالي شعب، در خصوص تسهيل امور ارزي مشتريان تاکيد و توجه همکاران ارزي را به ارتقاي دانش خود در زمينه دستورالعمل‌ها به منظور تسريع در انجام امور و پاسخگويي به مشتريان شد.
وي به نقش تعيين کننده همکاران خصوصا در شعب اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوين از جوانان تحصيل‌کرده و با دانشي برخوردار است که با درک اهميت توجه به کيفيت خدمات در بازار رقابتي، خدمات بانک اقتصادنوين را با بهترين کيفيت به مشتريان ارايه نمايند.
وي خطاب به همکاران صف تسريع کرد: مشتريان بانک، به خصوص مشتريان اعتباري براساس نياز و شرايط کسب و کار خود به شعب بانک مراجعه مي‌کنند، در چنين شرايطي لازم است همکاران با آگاهي کامل از جزييات انواع خدمات و با معرفي خدمت مناسب، زمينه استفاده از عقد تسهيلاتي متناسب با شرايط هر مشتري را براي ايشان فراهم آورند.
در ادامه اين دو ديدار رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با اهداي لوح تقدير از تلاش و کوشش کارمندان اين شعب در ارايه خدمت مطلوب به مشتريان قدرداني
 کرد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، رفيعي مدير امور شعب اين بانک، با اشاره به برنامه‌هاي پيش بيني شده در نمايشگاه قرآن اظهار کرد: بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم با شعار "قرآن، اخلاق، زندگي" در ماه نزول قرآن از هفتم خرداد مقارن با دوم ماه مبارک رمضان با عامليت بانک شهر در مصلي بزرگ امام خميني (ره) برگزار خواهد شد.
رفيعي افزود: در اين نمايشگاه، کل سهم يارانه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، 21 ميليارد و 800 ميليون ريال است که در قالب27 هزار و 800 قطعه بن کارت توزيع خواهد شد.وي با اشاره به نحوه اختصاص اين بن‌کارت‌ها خاطر نشان کرد: دانشجويان علوم قرآني و حديث، بن‌کارت‌هاي يک ميليون و 500 هزار ريالي دريافت خواهند کرد که 40 درصد آن با مشارکت معاونت قرآن و عترت و 60درصد نيز سهم دانشجو يا طلبه است.رفيعي با اشاره به طرح توزيع بن کارت‌هاي خريد در اين نمايشگاه ميان بازديدکنندگان گروهي افزود: براي بازديدکنندگان از نمايشگاه با تورهاي گروهي، اعتبار هر کارت يک ميليون ريال پيش بيني شده که 40 درصد سهم مشارکت معاونت قرآن و عترت و 60 درصد سهم متقاضي خواهد بود.به گفته مدير امور شعب بانک شهر، همچنين خادمان قرآن کريم، با مشارکت 100 درصدي معاونت قرآن و عترت، اعتبار از يک ميليون تا سه ميليون ريال براي هر کارت، خواهند داشت.به گفته وي، متقاضيان واجد شرايط، براي دريافت بن کارت، مي‌بايست به محل برگزاري نمايشگاه در مصلي تهران مراجعه کنند.رفيعي تصريح کرد: اعتبار بن کارت براي طلاب مراکز علمي، پژوهشي، آموزشي و تحقيقات حوزوي نيز يک ميليون و 500 هزار ريال است که مشارکت معاونت قرآن و عترت40 درصد و سهم متقاضي60 درصد خواهد بود و موسسات قرآني نيز از 50 درصد مشارکت معاونت قرآن و عترت و 50 درصد پرداخت سهم متقاضي استفاده مي‌کنند.به گفته وي، براي فعاليت‌هاي قرآني از جمله جشن رمضان ادارات کل ارشاد استان‌ها شامل 15 استان منتخب نيز 50 درصد مشارکت معاونت قرآن و عترت و 50 درصد سهم متقاضي و براي دست اندرکاران فعاليت‌هاي قرآني، اعتبار هر کارت يک ميليون ريال با100 درصد مشارکت معاونت قرآن و عترت پيش بيني شده است.رفيعي با اشاره به حضور بانک شهر به عنوان بانک عامل در اين نمايشگاه اظهار کرد: بانك شهر با تعداد ٣ كانتر ، ٦ خودپرداز سالني، يك دستگاه خودروي خودپرداز سيار و حدود ٤٠٠ دستگاه كارتخوان به ارائه همه خدمات بانكي و توزيع بن كارت خواهد پرداخت.
در تداوم تکميل قابليت‌هاي سامانه اينترنتي «بام»، واريز حقوق آني کارکنان ازطريق اين سامانه‌امکان پذير شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، فرامرز خالقي مديرعامل شرکت داده ورزي سداد با اعلام اين خبر گفت: از اين پس اين امکان براي شرکت‌ها فراهم شد که حقوق ماهانه کارکنان خود را به صورت آني واريز کنند. وي افزود: با اين امکان جديد، مديران شرکت‌ها مي‌توانند در نهايت آرامش و راحتي و در هرساعت از شبانه‌روز، "در هر کجا و هر زمان" فقط با دسترسي به اينترنت، فايل ليست حقوق ماهانه خود را پس از تأييد و بارگذاري در سامانه بام، ثبت و توسط صاحبان امضاء و به صورت آنلاين نهايي کنند تا واريز در لحظه صورت گيرد.
نايب رئيس هيأت مديره شرکت داده ورزي سداد تصريح کرد: استفاده از اين قابليت براي تمامي‌سازمان‌ها و شرکت‌ها بدون هيچ گونه محدوديت تعداد کارکنان و در قالب فايل‌هاي 5 هزار نفري ميسر خواهد بود.
وي گفت: عدم نياز به مستندات فيزيکي، حذف انجام مکاتبه و تهيه نامه برداشت از حساب، حذف محدوديت زماني و مکاني و از همه مهم تر عدم نياز به دسترسي به صاحبان امضاء و حذف محدوديت پرداخت حقوق در ساعات اداري از جمله مزاياي اين سامانه به شمار مي‌رود.
خالقي از صرفه جويي در هزينه‌هاي مالي و مصرف کاغذ و اوراق بهادار (چک) و از همه مهم تر امنيت روش فوق به‌ عنوان ديگر قابليت‌هاي اين سامانه ياد کرد.
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در نشست روساي دواير و شعب استان کهگيلويه و بوير احمد ضمن رضايت از اجراي طرح ارتقاي سودآوري در بانک، گفت: به طور حتم در صورت کسب سود مناسب مي‌توانيم روي پاي خود بايستيم و آينده بانک تضمين خواهد شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان کهگيلويه و بوير احمد؛ جعفر صفايي مزيد_ معاون طرح و توسعه بانک _ در اين نشست با اشاره به لزوم تلاش براي تحقق اهداف ابلاغي بانک، اظهار کرد: زمان سنجي و برنامه ريزي هدفمند به عنوان دو عامل موثر براي دستيابي به بهره وري و سود آوري در بانک است.وي ضمن اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تحقق اقتصاد مقاومتي را مستلزم کار جهادي و انقلابي دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي مستلزم واگذاري کار به مردم است در نتيجه تنها در اين صورت است که مي‌توانيم قدمهاي خوبي در اين راستا برداريم.صفايي مزيد با ابراز رضايت از اجراي طرح ارتقاي سودآوري در بانک، ابراز داشت: در صورت کسب سود مناسب مي‌توانيم روي پاي خود بايستيم و در کنار اين مهم؛ توجه به نيروي انساني، يکي ازمهم‌ترين سرمايه هر جامعه و سازماني است که بايد به آن توجه ويژه داشت.معاون طرح و توسعه وصول مطالبات، کاهش قيمت تمام شده پول و کاهش املاک مازاد را از جمله برنامه‌هاي تدوين شده سال جاري نام برد و ابراز اميدواري کرد که همه کارکنان و مديران همانند گذشته در راستاي تحقق اين اهداف، بيش از پيش تلاش کنند.

سرپرست مديريت شعب استان آذربايجان غربي موسسه اعتباري ثامن گفت : بهترين راه کاهش مطالبات، پيشگيري به‌موقع و توان سنجي مشتريان در هنگام تشکيل پرونده تسهيلاتي است .
عليرضا طليسچي در جمع اعضاي جديد اتاق فکر، محورهاي اساسي وصول مطالبات را آسيب‌ شناسي، شناخت عوامل مؤثر در ايجاد مطالبات، حساسيت نسبت به عدم ايجاد آن و درنهايت برنامه‌ريزي صحيح به‌منظور واکنش و ساماندهي مطالبات عنوان کرد.وي تلاش جمعي و برنامه‌ريزي دقيق را لازمه کاهش مطالبات معوق دانست و ابراز اميدواري کرد با رعايت دستورالعمل‌هاي مطالباتي ، شاهد کاهش مطالبات باشيم.طليسچي با تأکيد بر ضرورت بهره‌گيري از اتاق فکر افزود: فکر سازي و گره‌ گشايي از موانع در فرايندهاي عملي دو کارکرد يا نقش کليدي اتاق‌هاي فکر است.
وي ضمن برشمردن خصوصيات و استراتژي تشکيل اتاق فکر خاطرنشان کرد: استفاده از توانمندي‌ها و نظرات به‌منظور پيشرفت سازمان با تقويت خردورزي و افزايش انگيزه کارکنان موجب تعالي سازمان
 مي‌شود.

نخستين همايش مشترک شبکه
 کارآفريني اجتماعي رسالت برگزارشد

نخستين همايش مشترک شبکه کارآفريني اجتماعي رسالت باحضورمديرعامل ومديران ستادي واستاني بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه رسالت، دراين همايش که باحضوربيش از۲۰۰نفر ازکارکنان بانک قرض الحسنه رسالت، انجمن حاميان فرهنگ قرض الحسنه وکارآفريني اجتماعي،پژوهشکده سياستگذاري دانشگاه صنعتي شريف،شرکت پردازش اطلاعات مالي پارت وگروه توسعه کارآفريني ثمبن برگزار شد،فعاليت‌هاي شبکه کارآفريني اجتماعي رسالت مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.

ارايه خدمات کارگزاري
 در شعبه ‌ ميدان‌هاشميه مشهد بانک‌پاسارگاد

 بانک‌پاسارگاد به منظور رفاه حال مشتريان و در ادامه پياده‌سازي طرح موفق ارايه خدمات کارگزاري در شعبه‌ها، اين خدمت را در شعبه ميدان‌هاشميه مشهد ارايه مي‌دهد.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌بانک‌پاسارگاد، در اين راستا از تاريخ6 الي11 خرداد سال1396، کارشناس شرکت کارگزاري بانک‌پاسارگاد، در شعبه‌هاشميه، ضمن ارايه نام کاربري و رمز عبور براي انجام معاملات برخط کارگزاري و ساير خدمات مربوط به آن، پاسخگوي سؤالات مراجعه‌کنندگان نيز خواهد‌ بود.گفتني است ميدان‌هاشميه مشهد در مشهد، بلوار‌هاشميه، جنب کوي‌هاشميه 26 واقع است.

برگزاري مسابقه كتابخواني ويژه ولادت حضرت زهرا در موسسه اعتباري كوثر
مسابقه كتابخواني ويژه ولادت حضرت زهرا (س) در موسسه اعتباري کوثر برگزار شد.موسسه اعتباري کوثر در راستاي ترويج فرهنگ کتابخواني و آشنايي با زندگي کوثر پيامبر حضرت زهرا(عليها السلام) مسابقه کتابخواني برگزار نمود.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ مسابقه سراسري کتابخواني با عنوان "حضرت فاطمه (عليها السلام) اسوه سبک زندگي اسلامي" با حضور 2400 نفر از کارکنان موسسه اعتباري کوثر در سراسر کشور به صورت مجازي برگزار شد.بر اساس اين گزارش؛ اين مسابقه با هدف گسترش و تعميق شناخت کارکنان موسسه اعتباري کوثر از الگوهاي ديني و وقايع تاريخي از کتاب"فاطمه (عليها السلام) اسوه سبک زندگي اسلامي" نوشته دکتر سيد حسين اسحاقي برگزار و به 40 نفر از برگزيدگان به قيد قرعه جوايزي اهداء شد.

ساعت کار شعبه قشم بانک سرمايه
 در ماه مبارک رمضان

ساعت کار شعبه قشم بانک سرمايه در ماه مبارک رمضان اعلام شد.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سرمايه، بر اساس اعلام معاونت اقتصادي و سرمايه گذاري منطقه آزاد قشم در خصوص ساعت کار شعب بانک‌هاي منطقه آزاد قشم در ماه مبارک رمضان، ساعت کار شعبه قشم بانک سرمايه در ايام اين ماه، به شرح زير است:
شنبه تا چهارشنبه:  8 تا 15:30 - پنج شنبه8 تا 12:30شايان ذکر است ساعت کار اين شعبه در روزهاي نوزدهم و بيست و سوم ماه مبارک رمضان با يک ساعت تأخير نسبت به ساير ايام اين ماه و از ساعت 9 آغاز مي‌شود.

تغيير ساعت کاري
 شعب  بانک کارآفرين در ماه مبارک رمضان

ساعت کاري شعب بانک کارآفرين به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان تغيير کرد.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کارآفرين با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، ساعت کاري شعب اين بانک در سراسر کشور تغيير کرد.بر اساس اين گزارش، شعب تهران و شهرستان بانک کارآفرين در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر آماده خدمت‌رساني به مشتريان گرامي‌هستند. همچنين مشتريان مي‌توانند روزهاي پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 1 بعدازظهر براي انجام امور بانکي خود به شعب سراسر کشور مراجعه کنند.لازم به ذکر است که کشيک عصر شعب شهرستان‌ها در اين مدت فعال نخواهد بود. همچنين شعبه کيش بر اساس زمان اعلام شده از سوي سازمان منطقه آزاد فعاليت خواهد کرد.

ساعت کار شعب بانک سامان
در ماه رمضان اعلام شد

ساعت خدمات‌رساني شعب و ادارات مرکزي بانک سامان در ايام ماه مبارک رمضان اعلام شد.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سامان، اين بانک ضمن تبريک فرارسيدن ماه خدا به هم‌وطنان گرامي، ساعت کاري شعب و ادارات مرکزي خود را در اين ماه اعلام کرد.بر اساس اين گزارش، ساعت کاري شعب بانک سامان در استان‌هاي تهران، فارس، اصفهان، آذربايجان شرقي و غربي، خراسان رضوي، قم، البرز، اردبيل و شهر اهواز به‌صورت يک‌سره از ساعت 8 تا 15:30 خواهد بود. اين شعب در روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 12:30 فعال هستند. شعبه‌هايپراستار تهران در اين مدت از ساعت 8 تا 17:30 و در روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 8 تا ساعت 12:30 ارايه خدمت مي‌کند.شعبه سيتي سنتر اصفهان هم در اين مدت از ساعت 9 تا 17:30 و در روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 9 تا ساعت 13:30 ارايه خدمت مي‌کند.اين گزارش مي‌افزايد: شعبه‌هاي ساير شهرستان‌ها نيز در اين ماه، هر روز از ساعت 7:30 تا 13:45 آماده ارايه خدمت هستند. اين شعب در روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 12:45 فعال خواهند بود.ساعت کاري شعب بانک در مناطق آزاد قشم و کيش نيز بر اساس دستورالعمل سازمان مناطق آزاد و هماهنگ با ساير بانک‌ها تعيين مي‌شود.اين گزارش حاکي است، شعبه فرودگاه‌امام خميني(ره) و واحدCIP نيز همانند ديگر ايام سال، به‌صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان خواهمند بود.همچنين ساعت کاري واحدهاي ستادي بانک سامان در ماه مبارک رمضان از 7:45 تا 16 خواهد بود.گفتني است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گويي و ارايه خدمات لازم به مشتريان است.