کشتي فرنگي جوانان آسيا:
تيم ملي کشتي فرنگي جوانان با کسب ۵ مدال طلا و ۲ مدال نقره قهرمان رقابت‌هاي آسيايي ۲۰۱۷ در شهر تايچونگ کشور چين تايپه شد.
به نقل از روابط عمومي‌فدراسيون کشتي، رقابت‌هاي کشتي فرنگي جوانان قهرماني آسيا روزهاي ۲۵ و ۲۶ خردادماه در شهر تايچونگ کشور چين تايپه (تايوان) برگزار شد و در پايان تيم ايران توسط پويا دادمرز، محمد جواد رضايي، امين کاوياني نژاد، مهدي بالي و اميرمحمد حاجي پور در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۶، ۸۴ و ۱۲۰کيلوگرم صاحب مدال طلا و کرامت عبدولي و اميرمحمد نوروزي در اوزان ۶۰ و ۹۶ کيلوگرم صاحب مدال نقره شد. محمد شربي نيازي در وزن ۷۴ کيلوگرم نيز با شکست مقابل حريفان هشتم شد.
فرنگي کاران ملي پوش کشورمان در اين مسابقات با کسب ۷۱ امتياز مقتدرانه قهرمان اين رقابت‌ها شدند و تيم‌هاي قزاقستان و هند، ازبکستان، چين و قرقيزستان نيز به ترتيب با ۵۸، ۵۵، ۵۴، ۴۹ و ۴۸ امتياز به ترتيب دوم تا ششم شدند.
نتايج کشتي گيران کشورمان در روز دوم اين رقابت‌ها به شرح زير است: در وزن ۵۰ کيلوگرم پويا دادمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه ۸ بر صفر وون دونگ هيوک از کره جنوبي را شکست داد وي در دور بعد و در مرحله نيمه نهايي نيز جسوربک اورتيبيکوف از ازبکستان را با نتيجه ۷ بر ۳ شکست داد و راهي ديدار فينال شد. دادمرز در ديدار پاياني نيز با نتيجه ۲ بر يک آلپاميس داستانبک از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست يافت. در وزن ۱۲۰ کيلوگرم اميرمحمد حاجي پور در کشتي نخست يو‌هائو داي از چين تايپه را با نتيجه ۹ بر صفر مغلوب کرد وي در دور دوم رومان کيم از قرقيزستان را ۷ بر صفر شکست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. حاجي پور در اين مرحله نيز با نتيجه ۸ بر صفر از سد کيسانگ کيم از کره جنوبي گذشت و به ديدار پاياني راه يافت. وي در ديدار فينال ساتيش از هند را با نتيجه ۶ بر ۳ مغلوب کرد و به مدال طلا رسيد. همچنين نتايج کشتي گيران کشورمان در روز نخست اين مسابقات نيز به شرح زير است: در وزن ۵۵ کيلوگرم محمد جواد رضايي در دور نخست با نتيجه ۸ بر صفر الهام بهرام اف از ازبکستان را شکست داد وي در دوربعد نيز با نتيجه ۱۱ بر يک از سد هي دانگ سون از کره جنوبي گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد. رضايي در اين مرحله مقابل کائو ليگائو از چين با نتيجه ۹ بر صفر به پيروزيرسيد و راهي ديدار فينال شد. رضايي در ديدار نهايي ژولامان شارشنبکوف از قرقيزستان را با نتيجه ۴ بر ۴ شکست داد و به مدال طلا رسيد. در وزن ۶۰ کيلوگرم کرامت عبدولي پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل يرنار فيداخمتوف از قزاقستان با نتيجه ۶ بر صفر به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد وي در اين مرحله نيز با نتيجه ۸ بر صفر تالا تالا از چين را شکست داد و به ديدار فينال راه يافت. وي در اين ديدار مقابل سيداله تازايف از ترکمنستان با نتيجه ۸ بر ۷ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد. در وزن ۶۶ کيلوگرم امين کاوياني نژاد در دور اول مقابل ايلانا ايلانا از چين با نتيجه ۱۰ بر ۲ به پيروزي رسيد وي در دوربعد محمود باخشيلوف از ازبکستان را با نتيجه ۴ بر ۲ از پيش رو برداشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد. کاوياني نژاد در اين مرحله نيز با نتيجه ۸ بر صفر پاروين کومار از هند را مغلوب کرد و راهي ديدار نهايي شد. وي در ديدار فينال مري بيکنوف از قزاقستان را با نتيجه ۱۲ بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست يافت. در وزن ۸۴ کيلوگرم مهدي بالي پس از استراحت در دور اول در دور دوم سنجر تميربک از قزاقستان را با نتيجه ۶ بر صفر شکست داد و به ديدار نيمه نهايي راه يافت. وي در اين ديدار نيز ارماتبک شرماتوف از ازبکستان را با نتيجه ۴ بر صفر و ضربه فني مغلوب کرد و راهي ديدار فينال شد. بالي در اين ديدار کاليدين آسيکيف از قرقيزستان را با نتيجه ۱۳ بر ۲ از پيش رو برداشت و قهرمان شد. در وزن ۹۶ کيلوگرم اميرمحمد نوروزي پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل دونگ جائه لي از کره جنوبي با نتيجه ۴ بر ۳ به پيروزي رسيد وي در دور بعد و در مرحله نيمه نهايي شيگه فومي‌ديگوچي از ژاپن را با نتيجه ۳ بر ۲ شکست داد و راهي ديدار فينال شد. نوروزي در اين ديدار با نتيجه ۲ بر صفر مغلوب تيمور ماماجانوف از ازبکستان شد و به مدال نقره بسنده کرد. در وزن ۷۴ کيلوگرم محمد شربي نيازي در دور نخست مقابل ساجان از هند با نتيجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به باخت اين هندي در مرحله نيمه نهايي، شربي نيازي از دور رقابت‌ها کنار رفت و هشتم شد.

کريستيانو رونالدو به رئيس باشگاه رئال مادريد گفته است که قصد دارد فوتبالش را در خارج از اسپانيا ادامه دهد. خبر عجيبي ديروز روي صفحه اول نشريه آبولا قرار گرفت که فوتبال دنيا را شوکه کرد.
رونالدو پس از اتهاماتي که دادستاني مادريد در مورد 14.7 ميليون يورو کلاهبرداري مالياتي به وي وارد کرده، قصد ترک رئال و کشور اسپانيا را دارد. در شرايط فعلي رئال مادريد قصد آرام کردن وي را دارد و مسئولان باشگاه معتقدند که با گذشت زمان، رونالدو از مواضع خود کوتاه مي‌آيد؛ ولي همه مي‌دانند که پرز هيچ بازيکني را بر خلاف ميلش در رئال حفظ نمي‌کند. از همين حالا گمانه زني‌ها در مورد مقصد بعدي رونالدو شروع شده و بديهي است که تيم خواهان فوق ستاره پرتغالي بايد از لحاظ مالي در وضعيت بسيار خوبي قرار داشته باشد. در اختيار گرفتن رونالدو با احتساب حقوقي که به وي پرداخت خواهد شد، نزديک به 400 ميليون يورو هزينه در پي خواهد داشت.
منچستريونايتد:
يونايتد بدون شک مي‌توانند مقصد مناسبي براي رونالدو باشد. CR7 سال 2009 از يونايتد با رقم 96 ميليون يورو به رئال پيوست در حالي که 6 فصل به يادماندني را در اين باشگاه سپري کرده بود.
منچسترسيتي:
باشگاه آبي پوش شهر منچستر نيز از لحاظ مالي، توان کافي براي جذب رونالدو را دارد و آمدن اين فوق ستاره مي‌تواند کمک کند سيتي پس از مدت‌ها به يکي از شانس‌هاي اصلي قهرماني چمپيونزليگ تبديل شود.
پاري سن ژرمن:
ناصر الخليفه دو سه سالي است که سخت در پي متقاعد کردن رونالدو براي آمدن به پي اس جي است ولي هر بار تير او به سنگ خورده است.
بايرن مونيخ:
قرمزهاي مونيخ با مربيگري آنچلوتي مي‌توانند ميزبان خوبي براي رونالدو باشند؛ به خصوص که روابط بين CR7 و کارلتو نيز فوق العااده خوب است.