توسط مديرکل نظارت بر بانک‌هاي بانک مرکزي اعلام شد؛
عباس کمره اي مديرکل نظارت بر بانک‌هاي بانک مرکزي گفت: بانکها سپرده‌ها را به صورت تسهيلات در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند، لذا سپرده‌ها هميشه قابل وصول هستند، ما نظارت کافي بر موسسات اعتباري مجاز و بانکها داريم و از هموطنان مي‌خواهيم تا به شايعات گوش نکنند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از خبرگزاري تسنيم، عباس کمره اي با انتقاد از شايعاتي در مورد ورشکستگي بانکها گفت: با توجه به فضاي انتخابات رياست جمهوري، مباحثي در مورد بانکها مطرح شد که صد درصد کذب بود، بانکها علاوه بر سپرده قانوني با صندوق سپرده گذاري و خطوط اعتباري و بازار بين بانکي نه تنها ورشکسته نمي‌شوند بلکه مي‌توانند اعتبارات لازم را براي بازپرداخت سپرده گذاران را هم تامين کنند.
مديرکل نظارت بر بانک‌هاي بانک مرکزي ادامه داد: بانکها سپرده‌ها را به صورت تسهيلات در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند، لذا سپرده‌ها هميشه قابل وصول هستند، ما نظارت کافي بر موسسات اعتباري مجاز و بانکها داريم و از هموطنان مي‌خواهيم تا به شايعات گوش نکنند و توصيه ما به همکاران بانکيمان اين است که به شايعات دامن نزنند.
او با بيان اينکه موسسات اعتباري مجاز براي کسب مجوز همان مسيري را طي مي‌کنند که بانکها براي کسب مجوز بايد پشت سربگذارند گفت: ذکر اين نکته مهم است که عقبه برخي از اين موسسات به سازمان و ارگانهايي برمي‌گردد اما تک تکشان بايد مجوزهاي لازم را از بانک مرکزي اخذ کند.
مديرکل نظارت بر بانک‌ها ادامه داد: ما در ارتباط با بانکها و موسسات مالي مجاز ابزار لازم براي مقابله با آنها را داريم اما در مورد موسسات مالي غير مجاز عملا از ابزار لازم براي مقابله با تخلفات اين دسته از موسسات غيرمجاز برخوردار
نيستيم.او با تاکيد براينکه هرآنچه در مرود بانکها به لحاظ قوانين مالي صادق است، براي موسسات مالي نيز صدق مي‌کند گفت: بانکها موسساتي اقتصادي هستند که از محل جذب سپرده‌هاي بانکي سرمايه جذب و در پروژه‌هاي اقتصادي سرمايه گذاري مي‌کنند، اين سپرده گذاري با ريسک‌هايي همراه است که ما براي حفاظت از آن، بانکها را مکلف به سپرده گذاري برخي از منابعشان در بانک مرکزي کرده‌ايم، صندوق سپرده گذاري کار بيمه سپرده‌ها را انجام مي‌دهد که از آن محل از سپرده سپرده گذاري حمايت مي‌کند.کمره اي با تائيد اينکه برخي از موسسات با ارائه سود بالاتر قانون را دور مي‌زنند گفت: هيئت انتظامي‌با اين دسته از موسسات برخورد مي‌کند.
ولي اله سيف رئيس کل بانک مرکزي با ارسال نامه از تلاش‌هاي مديرعامل و مجموعه بانک سپه به دليل نقش آفريني در بازار بين بانکي تقدير کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه، در نامه رئيس کل بانک مرکزي با اشاره به اينکه بالندگي نظام مقدس جمهوري اسلامي‌مرهون تلاش‌هاي مديران کارآمد و لايق است آمده: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري (مدضله العالي) به نام سال "اقتصاد مقاومتي: توليد-اشتغال" نامگذاري شده، تحقق سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و توسعه پايدار اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي کشور با همکاري و هماهنگي کليه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها ميسر نخواهد بود.در بخش ديگري از اين نامه تأکيد شده است: با عنايت به نقش حياتي بازار بين بانکي ريالي در سياست گذاري بانک مرکزي و کارايي مبادلات نقدينگي بين بانک‌ها و مؤسسات مالي، مديريت مطلوب اين بازار قطعاً بدون همياري و همراهي اعضاي بازار بين بانکي ريالي مسير نمي‌باشد.رئيس کل بانک مرکزي در پايان نامه خود خطاب به چقازردي مديرعامل بانک سپه ضمن تأکيد بر نقش آفريني مؤثر و اثرگذار اين بانک در بازار فوق، آورده است: بدينوسيله از تلاش‌هاي جنابعالي و همکاران گراميتان در بانک سپه تقدير و تشکر نموده و از خداوند متعال توفيق روز افزون شما را در جهت نيل به اهداف عاليه نظام جمهوري اسلامي‌ايران مسئلت مي‌نمايم.

مديرعامل بانک ملت اعلام کرد که اين بانک توانسته است از فرصت ايجاد شده در پسابرجام استفاده کرده و با بيش از ۱۵۰ بانک در اقصي‌نقاط دنيا روابط کارگزاري برقرار کند.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملت،‌هادي اخلاقي‌فيض‌آثار در گفت و گو با دنياي بانک، برنامه‌هاي بانک ملت را يک مدل براي الگوبرداري ساير بانک‌ها خواند و به نکاتي در مورد کمبود منابع در بانک‌ها و تلاش بانک ملت براي ارتباطات بين‌المللي بانکي اشاره کرد که بخشي از آن در ذيل مي‌آيد:
اين روزها بانک‌ها با مشکلات زيادي از جمله کمبود منابع مواجه هستند، راه‏‌هاي ‏رفع کمبود منابع در بانک‏‌ها ‏چيست؟
بانک‌ها منابع خود را از طرق مختلف همچون جذب سپرده، فروش دارايي‏هاي بانک، بازگشت اقساط تسهيلات پرداخت شده و عوايد حاصل از سرمايه‌گذاري‏هاي ‏صورت پذيرفته، به‌دست مي‌آورند. هم اکنون، در تامين منابع مشکلاتي وجود دارد؛ براي نمونه اگر در زمان بررسي درخواست دريافت تسهيلات، ارزيابي اعتباري مشتريان به درستي صورت نگيرد يا بحران‌هاي اقتصادي در کشور رخ دهد، معمولا در بازپرداخت اقساط تسهيلات مشکلاتي به‌وجود مي‌‏آيد. اين امر باعث مي‏شود تا بانک‌ها به جاي دريافت وجوه نقد، بدهي خود را‏ با دارايي‏‌هاي غيرنقدي چون املاک و اموال تهاتر کنند و از آنجا که بانک‌ها طبق برنامه‏‌هاي خود به منابع خود دسترسي پيدا نمي‌کنند، با مشکل کمبود منابع مواجه مي‏شوند.
آيا کمبود منابع بانک‌ها ارتباطي با تسهيلات تکليفي دارد؟
در حال حاضر به بانک‌ها تسهيلات تکليفي ابلاغ نمي‏شود؛ اما بانک‌ها موظفند منابع قرض‏الحسنه را صرفا در اعطاي تسهيلات قرض‎الحسنه استفاده کنند يا بخشي از منابع بانکي را به مجموعه‏‌ها، گروه‌ها و اقشار نيازمند حمايت اختصاص دهند. در برخي از پروژه‏‌هاي ‏ملي نيز برخي از بانک‌ها به‌ويژه بانک‌هاي بزرگ بايد ورود پيدا کنند که ممکن است جنبه تکليفي نداشته باشد، اما مسووليت اجتماعي بانک‌ها اقتضا مي‌کند که اين نقش را ايفا کنند.
پرداخت بدهي دولت به بانک‌ها مشکل کمبود منابع را حل مي‏کند؛ بانک ملت تاکنون موفق شده چقدر از طلب خود را دريافت کند؟
در سال گذشته دولت با اقدام خوبي که انجام داد، توانست بخشي از بدهي بانک‌ها را پرداخت کند. دولت در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۷۲۰ ميليارد تومان بدهي خود که حدود ۲۵درصد بدهي دولت به بانک ملت است را با بدهي بانک ملت به بانک مرکزي تهاتر کرد. هرچند با اين اقدام، دولت به بانک‌ها براي رفع کمبود منابع کمک کرد؛ اما اين کمک به بانک‌هاي دولتي بيشتر از بانک‏هاي خصوصي بود و علاوه‌بر آن، بانک‏هاي دولتي فرصت را يافتند که با استفاده از منابع اختصاص يافته از سوي دولت، سرمايه خود را افزايش دهند.
حضور سرمايه‌گذاران خارجي در بانک‌ها مي‌‏تواند براي رفع کمبود منابع راهکار مناسبي باشد؟
حضور سرمايه‌گذار خارجي بيش از آنکه دسترسي بانک‌ها به منابع خارجي را موجب شود، تاثير مهم‌تري را درپي خواهد داشت. اول اينکه سبب انتقال دانش و تکنولوژي روز به سيستم بانکي کشور مي‏شود؛ سرمايه‌گذار خارجي اين شرايط را فراهم مي‏کند که دانش و تکنولوژي نوين در حوزه بانکداري به کشور انتقال پيدا کند و نظام بانکي ارتقا يابد. دوم اينکه، وجود مشارکت‌کننده و سرمايه‌گذار خارجي مي‏تواند اين فرصت را براي بانک‌ها ايجاد کند تا به فراتر از مرزها دسترسي پيدا کنند و ايجاد ارتباط با سرمايه‌گذاران خارجي را تسهيل کنند.

معاون نظارتي بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران در گفتگو با بخش خبري ساعت 21 شبکه يک سيما گفت: بانک مهر اقتصاد از ثبات و سلامت مالي برخوردار است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد، دکتر فرشاد حيدري – معاون نظارتي بانک مرکزي – در اين برنامه با تشريح شرايط بوجود آمده براي بانک مهر اقتصاد اين وضعيت را فقط بر اساس شايعات منتشر شده در فضاي مجازي دانست و اظهار کرد: خيال مشتريان و سپرده گذاران بانک مهر اقتصاد راحت باشد همه حق و حقوقتان محفوظ است نبايد نگران باشيد چرا که يکي از وظايف بانک مرکزي صيانت از بانک‌ها و موسسات مالي است.معاون نظارتي بانک مرکزي با بيان اينکه خيلي از مشکلات ممکن است بر اساس شايعات فضاي مجازي يا اشخاصي که مطلع نيستند ايجاد شود، تصريح کرد: در مورد بانک مهر اقتصاد هم مسئله با انتشار يک شايعه در فضاي مجازي بوجود آمد؛ با اطمينان عرض مي‌کنم فقط شايعه بوده در يکي دو روز گذشته حمايت‌هاي لازم از اين مجموعه صورت گرفته و بانک مرکزي قاطعانه از اين بنگاه اقتصادي حمايت خواهد کرد، پرداخت‌ها حسب درخواست سپرده گذاران انجام مي‌شود البته آنچه ما اطلاع داريم امروز اين موضوع در کشور فروکش کرده و خوشبختانه شرايط به روال عادي بازگشته است.وي با بيان اينکه اين اطمينان را به سپرده گذاران مي‌دهيم که بانک مهر اقتصاد فاقد مشکل بوده و از ثبات و سلامت مالي برخوردار است، ابراز داشت: نقدينگي کافي در اختيار اين بانک قرار گرفته و پرداخت‌ها به خوبي صورت مي‌گيرد خوشبختانه اين اطمينان در هموطنان ايجاد شده که بانک مهر اقتصاد هيچ گونه مشکلي ندارد.
مراسم افطاري موسسه خيريه دختران نيايش مهر با حضور تني چند از هنرمندان نامي‌کشورمان برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهر ايران، در اين مراسم ۳ قطعه از آثار محمد کوچک پور‌کپور‌چالي عكاس شهير كشورمان از سوي خيرين به مبلغي بالغ بر ۲ ميليارد ريال خريداري تا عوايد آن صرف ساخت خيريه نيايش مهر گردد كه نگهداري دختران معلول بي سرپرست زير ۱۴ سال را به عهده دارد.
دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي بانک در اين مراسم حضور يافت.
وي ضمن با اهميت خواندن جايگاه مسئوليت اجتماعي و خير جمعي، کمک به هم نوع و مشارکت در امور خيريه را امري ضروري دانست و افزود: همه ما براي رفاه و پيشرفت يکديگر مسئوليم و اساساً كمك و حمايت از انسانها توفيق مي‌خواهد.
مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: بسيار خوشحالم که در جمع هنرمندان و خيرين هستم و اميدوارم تا در مراسم اين چنيني با حمايت جمعي بتوانيم مشکلات يکديگر را حل كنيم.
در همين راستا نيز بخشي از هزينه‌هاي خريد اين آثار هنري از سوي بانک قرض الحسنه مهر ايران تامين مي‌گردد.
مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانک سرمايه پيش از اعزام تيم واليال اين بانک به مسابقات قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا، در نشستي صميمانه با کادر فني و اعضاي تيم ديدار و با آنها به گفت و گو پرداختند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سرمايه، عليرضا پويان شاد، مديرعامل، عيسي شهسوار خجسته، رئيس هيات مديره و عليرضا اکبري ماسوله، عضو هيات مديره اين بانک با حضور در محل تمرين تيم واليبال بانک سرمايه در ديداري صميمي‌با آنها به گفت و گو پرداختند.در اين ديدار، شهسوار خجسته طي سخناني بر حمايت بانک سرمايه از تيم خوب واليبال اين بانک تاکيد نمود و از کادر فني و بازيکنان تيم خواست تا درصدد کسب موفقيت‌هاي بيشتر و شاد کردن ملت ايران باشند.در بخش ديگري از اين ديدار، اکبري نيز در سخناني کوتاه از کادر فني و اعضاي تيم خواست تا با تمرکز بر اين مسابقات و به عنوان نماينده شايسته ايران همچون گذشته موجب افتخار آفريني براي ايران عزيز باشند.در ابتداي ديدار نيز احمد سعادتمند، مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي بانک سرمايه ضمن تشکر از حمايت‌هاي همه جانبه مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانک سرمايه، اظهار داشت که اعضاي تيم واليبال بانک کساني هستند که نه تنها از نظر فني بلکه از نظر اخلاقي و عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي نيز الگو و نمونه هستند.مصطفي کارخانه، سرمربي تيم واليبال بانک سرمايه نيز در سخناني کوتاه از مديريت اين بانک و حمايت‌هاي بي دريغ ايشان تشکر نمود و با اشاره به شناختي که از ترکيب هيات مديره جديد دارد ابراز اميدواري نمود که اين حمايت قدرتمندتر از گذشته ادامه
 يابد.
چهارمين مجمع استاني با حضور مدير کل شعب استان قم در سالن کنفرانس اداره مرکزي بانک قوامين برگزار شد.
در اين جلسه که در حضور مديرعامل محترم بانک قوامين برگزار شد تعدادي از معاونين مديرعامل از جمله معاون نظارتي و روساي ادارات حوزه ي نظارت نيز حضور داشتند.در ابتداي مجمع معاونت امور استانها و بازاريابي و معاونت نظارتي گزارش کاملي از عملکرد مديريت شعب استان قم را در بخش‌هاي مختلف در قالب جدول – عدد و ارقام و نمودار براي حاضرين ارائه کرده و براي هر آيتم وضعيت عملکردي استان قم را تشريح کردند.سپس مديرکل شعب استان قم طي سخناني در خصوص عملکرد خود و همکارانش به ارائه توضيحات پرداخت و گفت تلاش همکارانم در استان قم موجب شد که در بخش درآمد غير مشاع رتبه نخست را کسب کنيم که اين براي استاني که فقط يک شهر دارد موفقيت بزرگي است.
جواد اصفهاني رقابت بانکها در استان قم را بسيار فشرده دانست و گفت: ما در بخشهاي مختلف تلاش خود را مي‌کنيم که نام بانک قوامين که با نام پر افتخار ناجا عجين شده است همچنان سرافراز مانده و به عنوان نمادي از اعتماد مردم ايران زمين بماند.
در پايان دکتر تقي نتاج ، مديرعامل بانک قوامين ضمن تقدير از زحمات همکاران بانک در استان قم به مديرکل استان و همکارانش خدا قوت گفته و به معاونت مالي و معاونت اعتباري بانک تأکيد کردند : منابعي که در هر استان جذب مي‌شود در همان استان مصرف شود و اگر اين اتفاق نيفتاد و منابع جذب شده يک استان در استان ديگري مصرف شد در حق آن استان اجحاف شده است و ضمن اينکه اين موضوع با راهبردهاي مديريت منافات
 دارد.
رئيس هيات مديره بانک شهر با انتقاد از راه‌اندازي شايعات و اخبار بي اساس در خصوص شبکه بانکي کشور، بر ضرورت مديريت آرامش در اين شبکه تاکيد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، مرتضي خامي‌با اشاره به اخبار و شايعات درباره شبکه بانکي کشور طي ماه‌هاي اخير گفت: چنين شايعاتي فضاي عمومي‌جامعه را نيازمند مديريتي آرامش بخش کرده‌است و اين مديريت هر قدر سريع‌تر، وسيع‌تر و عميق‌تر اعمال شود، از افزايش هزينه‌هاي فراوان و ايجاد خدشه‌ به اعتماد و اطمينان مردم نسبت به بانک‌ها خواهدکاست.وي خاطر نشان کرد: مردم بايد در جريان مشکلات و محدوديت‌هاي بانک‌هاي کشور قرار بگيرند و آنچه مسلم است اين‌که در چنين فضايي، بانک مرکزي به درستي و با اطلاع رساني به موقع، اسامي‌بانک‌ها و موسسات داراي مجوز را اعلام کرده است و مردم مي‌توانند براي رفع هرگونه شبهه به سايت اين بانک به عنوان مرجع اصلي اخبار در اين حوزه مراجعه کنند.خامي‌در ادامه گفت: بانک‌ها نيز بايد با ارائه گزارش‌هاي شفاف و به موقع، جامعه را در جريان وضعيت خود قرار بدهند تا مبادا شاهد دومينوهاي هجوم به بانک‌ها براي برداشت سپرده‌ها باشيم.رئيس هيات مديره بانک شهر تصريح کرد: بانک مرکزي در شرايط فعلي با اعلام اسامي‌بانک‌ها و موسسات مجاز، بار ديگر در فضاي پر از شايعه‌امروز، به جلب اعتماد مجدد سپرده گذاران پرداخته است تا فارغ از هرگونه شايعه پراکني و جريان سازي مخرب، بتوانند با آرامش اقدام به سپرده گذاري کنند.وي گفت: نکته‌اي که در شرايط امروز حائز اهميت است، حفظ اعتماد عمومي‌و حفاظت از آبروي ده‌ها سال تجربه شبکه بانکي است که به شکر خدا مسئولين اقتصادي کشور، تدابير خوبي را تا کنون پيش بيني کرده‌اند و مردم نيز نبايد براي سپرده گذاري‌هاي خود در بانک‌ها و موسسات اعلامي‌از سوي بانک مرکزي نگراني داشته باشند.
با هدف اعطاي تسهيلات به خريداران واگن‌هاي مسافربري و باربري؛ تفاهم‌نامه همکاري شرکت ليزينگ اقتصادنوين با شرکت واگن پارس مبادله شدتفاهم‌نامه همکاري شرکت ليزينگ اقتصادنوين با شرکت واگن پارس به‌منظور اعطاي تسهيلات به خريداران واگن‌هاي مسافربري و باربري امضاء گرديد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک اقتصادنوين، مهندس محمدکاظم، مديرعامل شرکت ليزينگ اقتصادنوين، درباره مبادله اين تفاهم‌نامه گفت: صنعت ليزينگ به پشتوانه برخورداري از طراحي انواع مدل‌هاي علمي‌يکي از مهمترين ابزارهاي مالي براي بازسازي، نوسازي و توسعه شبکه¬هاي حمل‌ونقل زميني، ريلي، هوايي و دريايي در جهان است که اين شرکت نيز با توجه به استراتژي و رويکردهاي بانک اقتصادنوين مبتني بر متنوع سازي خدمات بانکي، مدل "ليزينگ سبز" که مورد تاييد سازمان‌ها و نهادهاي داخلي و بين‌المللي از جمله بنياد جهاني انرژي و سازمان محيط زيست قرار گرفته، طراحي نموده است.
وي با اشاره به اينکه از سال 1393 تاکنون اين شرکت در چارچوب يک تفاهم‌نامه سه جانبه با بانک اقتصادنوين، سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي کشور، در بازسازي و نوسازي ناوگان حمل‌ونقل جاده¬اي کشور مشارکت فعال نموده و تاکنون بيش از 2500 دستگاه انواع کاميون، کاميونت، اتوبوس و تاکسي بين شهري جديد را جايگزين خودروهاي فرسوده نموده است، گفت: نوسازي ناوگان حمل‌ونقل جاده¬اي علاوه بر حمايت از صنايع داخلي و اثر بخشي در ايجاد اشتغال مستقيم و غيرمستقيم، کاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي، بهينه‌سازي مصرف سوخت و کاهش مرگ و ميرهاي ناشي از تردد خودروهاي فرسوده در جاده‌هاي کشور، موجب هدايت حدود پنج هزار ميليارد ريال منابع مالي به سوي بخش‌هاي مولد در صنايع مختلف شده است.
مهندس محمدرضا مختاري مديرعامل شرکت واگن پارس نيز در مراسم امضاء و مبادله تفاهم‌نامه، صنعت ليزينگ را يکي از مهمترين ابزارهاي تامين مالي براي توليدکنندگان و توسعه و افزايش فروش توليدات صنعتي از جمله صنايع ريلي برشمرد و با تقدير و تشکر از انعقاد اين تفاهم‌نامه، اظهار اميدواري کرد که با همکاري مديران و کارشناسان شرکت ليزينگ اقتصادنوين که از دانش و اندوخته¬هاي علمي‌و عملي موفقي در صنعت ليزينگ برخوردار هستند، زمينه‌هاي تحقق مفاد اين تفاهم‌نامه هر چه زودتر فراهم گردد.
معاون پشتيباني بانک ملي ايران اعلام کرد: اين بانک قصد دارد با انتقال شعب استيجاري خود به مناطق جديد، امکان استفاده هموطنان از خدمات اين بانک را بيش از پيش فراهم کند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، عباس شفيعي گفت: اکنون حدود يک چهارم شعب اين بانک به شکل استيجاري يا سرقفلي بوده و ملکيت آن با بانک ملي ايران نيست. وي افزود: از اين رو همزمان با اجراي برنامه بهبود نسبت‌هاي مالي بانک و نيز توزيع بهتر شعب، در نظر است با ادغام شعبي که‌امکان همپوشاني دارند، شعب آزاد شده به مکان‌هاي جديد منتقل شوند. شفيعي با بيان اين که شهرک‌هاي تازه تاسيس يا حاشيه اي که در حال حاضر بانک ملي ايران در آنها حضور ندارد، براي اجراي اين برنامه مد نظرند، اظهار کرد: با فراهم سازي برخي زيرساخت‌هاي تجهيزاتي، بانک ملي ايران به زودي در حوزه جديدي از خدمات رساني و رفع نيازهاي مشتريان به عنوان بانک پيشرو حضور خواهد يافت.
برگزاري ضيافت‌هاي افطاري
 از سوي باشگاه‌ مشتريان بانک‌انصار

باشگاه‌مشتريان بانک‌انصار با برپايي ضيافت‌هاي افطاري در ماه مهماني خدا، ضمن گراميداشت ماه‌مبارک‌رمضان، ماه استجابت دعا، به تجليل از مشتريان ويژه شعب خود در استان تهران پرداخت و شب‌هايي معنوي و بيادماندني‌ را با پذيرايي افطار وشام، اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و تفريحي و اهداي هدايا به مشتريان رقم زد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و تبليغات، باشگاه مشتريان بانک انصار در اجراي راهبرد مشتري‌مداري؛ وفادارسازي مشتريان‌ويژه و کسب سهم بيشتر ذهني وعاطفي آنان در بازاررقابتي و تعظيم شعائرديني و گراميداشت ماه ميهماني خدا، با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، از تعداد بيشتري از مشتريان خود تجليل به عمل آورد و حضور خانواده‌هاي محترم اين عزيزان را مغتنم شمرد تا مراتب قدرداني و سپاس بانک را نسبت به آنان را جلوه‌گر سازد.
براساس اين گزارش، در هريک از ضيافت‌هاي افطاري برپاشده، 220 نفر از اعضاي خانواده‌هاي مشتريان ويژه(60 خانواده از مشتريان ويژه مديريت شعب استان تهران) شرکت داشتند و در آن، ضمن تجليل از بزرگان ضيافت، برنامه‌هايي شامل همخواني گروه ذکر،مسابقه و برنامه‌هاي سرگرمي‌،تقليد صدا اجرا شد. همچنين با انجام مراسم قرعه کشي بين ميهمانان، 9 خانواده از مشتريان ويژه برنده سفر به مشهد مقدس ،جزيره کيش و تعدادي برنده تبلت ومودم تلفن همراه شدند .   
شايان ذکر است که باشگاه‌مشتريان‌بانک‌انصار که از سال1393 پايه‌گذاري شده است، از زمان تأسيس، با ارايه خدمات متنوع در حوزه‌هاي آموزشي، فرهنگي، رفاهي، تفريحي، پزشکي و مشاوره‌اي جهت خانواده‌هاي مشتريان ويژه بانک فعاليت‌هاي گسترده اي را براي جلب رضايت آنان انجام داده است.

تأکيد عضو هيأت‌مديره پست‌بانک
‌ بر نظارت به باجه‌هاي خدمات‌بانکي

 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌پست‌بانک‌ايران عضو هيات مديره اين بانک گفت:‌ با توجه به وجود بيش از 100 باجه‌خدمات‌بانکي در منطقه سه بايد ساماندهي و بهره‌برداي از زيرساخت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود در اين منطقه به‌درستي صورت پذيرد تا شاهد رضايت بيش از پيش هموطنان باشيم.
صباغي ارائه طرح‌ها و ايده‌هاي جديد را مستلزم همسوئي با اهداف و برنامه‌هاي بانک دانست و عنوان کرد:‌ درراستاي اين مهم بايد با هدف‌گذاري اصولي و با توجه به نياز مشتريان در دولت الکترونيک, گام‌هاي اساسي برداشته و با ارائه‌ايده به خلق محصول بپردازيم.
عضو هيات مديره درپايان اظهارداشت: فرصت خوبي فراروي پست بانک ايران است که بايد هوشياري و دقت نظر از اين فرصت‌ها در جهت تقويت نقاط قوت و تعديل نقاط ضعف استفاده نمائيم.

بازديد مديراستاني بانک ايران زمين
 از شرکت فعال در حوزه فرآورده‌هاي دامي

مديريت شعب استان‌هاي کرمان و هرمزگان بانک ايران زمين از شرکت کيش گوشت فارس بازديد کرد .به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: خواجوئي مديرشعب استان هرمزگان ضمن بازديد از شعب جزيره کيش به شرکت کيش گوشت فارس که از مشتريان ارزنده شعبه پرديس کيش است رفته و با محمدي مديرعامل اين شرکت ديدار و در نشستي در خصوص افزايش تعاملات و ارائه خدمات بحث و گفتگو کرد.
شرکت کيش گوشت فارس در جزيره کيش در جهت تهيه، بسته بندي و توزيع فراورده‌هاي دامي‌فعاليت دارد در جلسه اي که خواجوئي با مديرعامل شرکت داشت به معرفي خدمات و پيشينه بانک ايران زمين پرداخت و حمايت کامل اين بانک را در تمام زمينه‌هاي بانکي از توليد کنندگان داخلي را اعلام کرد.
در ادامه محمدي مديرعامل شرکت توضيحاتي پيرامون فرايند تهيه و بسته بندي و توزع فراورده‌هاي دامي‌ارائه کرد.
در پايان اين ديدار طرفين بر گسترش فعاليت‌هاي دو جانبه در راستاي حمايت از توليدات داخلي تاکيد کردند.

شماره جديد ماهنامه شميم کوثر منتشر شد
سيزدهمين شماره ماهنامه شميم کوثر در آستانه عيد سعيد فطر منتشر شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر، در اين شماره ماهنامه شميم کوثر مطالب متنوعي درباره رمز وفاداري مشتريان، تاثير نرخ پول بر بهره وري بانک‌ها، اخبار استانها، پيش شرط‌هاي تحول نظام بانکي در دولت دوازدهم ، رونمايي از دومين کمپين اطلاع رساني نظام بانکي کشور و محورهاي اقتصاد مقاومتي منتشر شده است.
بر اساس اين گزارش؛گزارش ويژه اين شماره شميم کوثر با عنوان نرخ پول ، پاشنه آشيل بهره وري بانک‌ها منتشر شده است که به نوآوري‌هاي جديد نظام بانکي و زمينه‌هاي سودآوري بيشتر براي اقتصاد کشور اشاره دارد. همچنين پيش شرط‌هاي تحول نظام بانکي در دولت دوازدهم مورد بررسي و تحليل قرار گرفته است .
اين گزارش مي‌افزايد: در بخش مصاحبه، مديريت فرهنگي و نظارت شرعي موسسه اعتباري کوثر اشاره با حضور 70 درصدي کارکنان موسسه در مسابقات کتابخواني داشته است، گفتگو با مدير شعب مستقل و مناطق آزاد و نيز کسب رتبه اول در جذب منابع ارزان قيمت نسبت به سرانه شعب و همچنين در قسمت بين الملل بانک‌هايي که متمايز‌ترين خدمات را به مشتريان خود ارائه نموده، بررسي و اعلام شدند.

نرخ حق‌ الوکاله بانک تجارت اعلام شد
بانک تجارت نرخ حق الوکاله سپرده‌ها را براي سال جاري 3 درصد اعلام کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌بانک تجارت بر اساس مفاد ماده 3 ضوابط سياستي- نظارتي شبکه بانکي کشور، نرخ حق الوکاله انواع سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري اين بانک براي سال 1396 معادل3 درصد اعلام
شده است.