مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران تاکید کرد:
دکتر صالح آبادي گفت: ترويج تفکر صادراتي در کشور مهم است و بايد سعي کنيم در ذهن همه مديران اجرايي تفکر صادرات محور شکل بگيرد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک توسعه صادرات، دکتر علي صالح آبادي در نشست اعضاي اتاق بازرگاني استان خراسان رضوي با اعلام اين مطلب افزود: درحوزه مقررات، عوارض، تسهيلات و سياست‌هاي تشويقي اقدامات خوبي براي تسهيل امر صادرات در سالهاي اخير صورت گرفته است.
وي با تشريح نوع خدمات و تسهيلات بانک توسعه صادرات تصريح کرد: با توجه به خطوط اعتباري دريافتي از صندوق توسعه ملي و بانک مرکزي و با توجه به احياي روابط کارگزاري با بانکهاي بين المللي گشايش‌هاي خوبي ايجاد شده است.
مدير عامل بانک توسعه صادرات ادامه داد: درحوزه صدور ضمانتنامه براي شرکت‌هاي صدور خدمات فني مهندسي در هر نقطه اي از جهان که روابط کارگزاري داشته باشيم، آمادگي همکاري وجود دارد. در کشورهايي هم که رابطه مستقيم نداريم مي‌توان به طور موردي و با تعريف واسطه به اين بخش کمک کرد.
دکتر صالح آبادي با اشاره به اقدامات حمايتي دولت در خصوص خطوط اعتباري و افزايش سرمايه بانک اظهارداشت : به دنبال احياي مجدد روابط کارگزاريمان در شرايط پسابرجام هستيم.
دکتر صالح آبادي با اعلام اين مطلب که صنعت غذايي مزيت نسبي استان خراسان رضوي است، گفت: حمايت از طرح‌ها و پروژه‌هاي اين حوزه بويژه صنايع تبديلي در بخش کشاورزي براي ما در اولويت است
در اين نشست آقايان محمد حسين روشنک رييس کميسيون تجارت اتاق بازرگاني خراسان رضوي وعلي شريعتي مقدم رئيس کميسيون کشاورزي و آب اتاق بازرگاني خراسان رضوي ضمن تاکيد بر پاکدستي همکاران بانک و حضور بدون حاشيه و بارويکرد مثبت آنان، موضوعاتي نظير اعمال تدبير در خصوص بخشودگي جرائم ناشي از معوقات به منظورپيشگيري از بازخورد منفي براي مشتريان خوش حساب، کاهش نرخ سود تسهيلات در بخش کشاورزي و افزايش سقف اعتباري شعبه مشهد را مطرح کردند.دکتر صالح آبادي نيز در خصوص سقف اختيارات شعب گفت: اين سقف درحال بازنگري است و حتما در تعيين سقف جديد، شاخصهاي صادراتي و ظرفيت‌هاي استان مدنظر قرار خواهد گرفت.
بانک تجارت در راستاي انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي خود، تفاهمنامه همکاري با بنياد ملي نيکوکاري کنترل سرطان امضا کرد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک تجارت، درمراسم امضاي اين تفاهمنامه، مقدم مديرعامل اين بانک بر آمادگي بانک تجارت براي همکاري مستمر با بنياد ملي نيکوکاري کنترل سرطان تاکيد کرد و گفت: بانک تجارت از طريق کانال‌هاي ارتباطي و رسانه‌هاي مختلف اطلاع‌رساني و آموزش‌هاي گوناگون در جهت پيشگيري و کنترل سرطان را انجام و نسبت به جذب مشارکت‌هاي مردمي‌در اين خصوص اقدام خواهد نمود. مديرعامل بانک تجارت در اين مراسم که دوشنبه 23 مردادماه در ساختمان مرکزي اين بانک برگزار شد، افزود: سايت‌هاي اينترنتي و اينترانتي بانک، سايت اميد تجارت، دستگاه‌هاي ATM، تلويزيون‌هاي شهري و درون شعب و ديگر رسانه‌هاي بانک تجارت از اين امکان برخوردارند که راهنمايي‌ها و آموزش‌هاي لازم را براي کارکنان، مشتريان و عامه مردم انجام دهد. بانک تجارت همچنين مي‌تواند از طريق شعبه تجارت پاريس کمک‌هاي خيريه ايرانيان مقيم خارج از کشور را جذب کند. دکتر مسجدي مديرعامل بنياد ملي نيکوکاري کنترل سرطان گفت: هدف اصلي از انعقاد اين تفاهمنامه، آگاهي بخشي از خطرات ابتلاي به سرطان براي کارمندان و مشتريان اين بانک و عامه مردم است. بر اساس اين تفاهمنامه سه ساله که به‌امضاي مقدم مديرعامل بانک تجارت و دکتر مسجدي مديرعامل اين بنياد رسيد، مقرر شد ضمن همکاري براي تدوين محتواهاي آموزشي جهت آشنايي افراد با انواع بيماري سرطان و روشهاي پيشگيري و کنترل، بسترهاي لازم جهت جلب حمايت افراد خير و کمک‌هاي مردمي‌فراهم شود.
مديرعامل بانک رفاه گفت: در پايان سال گذشته خوشبختانه با پيگيري‌هاي صورت گرفته اساسنامه جديد بانک به تائيد بانک مرکزي رسيد و زمينه‌هاي بورسي شدن بانک فراهم شد. بي ترديد ورود به عرصه فعاليت‌هاي بورسي يک اتفاق مهم براي کسب و کار هر بنگاه اقتصادي و به ويژه بانک است.
به گزارش روابط عمومي‌بانک رفاه، دکتر محمد علي سهماني در همايش آموزشي مؤلفه‌هاي موفقيت بانک‌ها در بازار سرمايه طي سخناني با بيان اين مطالب، افزود: ورود به عرصه فعاليت‌هاي بورسي يکي از بندهاي اصلي اساسنامه جديد بانک رفاه است که در آن به بانک اجازه فعاليت در بازار اوراق بهاردار داده شده است.
مديرعامل بانک رفاه در اين همايش آموزشي که با حضور اعضاي هيأت مديره و تعدادي از مسئولان بانک رفاه برگزار شد، با تشريح شرايط بانک‌هاي دولتي خصوصي شده در عرصه بورس، خاطر نشان ساخت: ورود به بورس علاوه بر مزيت‌هاي بي شماري که براي بانک به دنبال دارد، ممکن است برخي زيان‌ها را نيز در پي داشته باشد.
دکتر سهماني اضافه کرد: در صورتي که پيش شرط‌ها، الزامات و زمينه‌هاي ورود به فعاليت‌هاي بورسي به درستي پياده سازي نشود، ممکن است زيان‌هايي را براي بانک به دنبال داشته باشد.در اين همايش دکتر عبده تبريزي به تشريح بازار سرمايه، الزامات، نحوه فعاليت‌ها و شرايط ايده آلي که نظام بانکي مي‌تواند در آنها بهره وري مطلوب را داشته باشد،
 پرداخت.
مديرعامل موسسه اعتباري ملل، اتمام کار ساماندهي بازار غيرمتشکل پولي تا پايان سال جاري را باعث انسجام بخشي به سودهاي پرداختي بانک‌ها اعلام کرد.
سيدامين جوادي در گفتگو با ايبِنا يکي از مسايل مهم نظام بانکي امروز کشور را پرداخت نرخ‌هاي بالاي سود بانکي دانست و گفت: متاسفانه يک رقابت منفي در بانک‌هاي کشور در اين زمينه ايجاد شد و اين امر باعث افزايش شديد پرداختي در نرخ‌هاي بالاي سود بانکي شد.مديرعامل موسسه اعتباري ملل با بيان اينکه در گذشته به سپرده‌گذاران بي‌مهري شده است، زيرا نرخ سود کمتر از نرخ تورم به سپرده‌گذاران پرداخت مي‌شد، افزود: با اين اقدام عملا بانک‌ها قدرت پولي سپرده‌گذاران را حفظ نمي‌کردند.وي اضافه کرد:‌ از سوي ديگر در دو سه سال اخير متاسفانه اين روند بسيار تغيير نامطلوبي داشت، به حدي که بين نرخ تورم و سپرده بانکي يک هماهنگي بسيار زيادي بود و يک افزايش بسيار سنگيني در پرداخت سودها صورت مي‌گرفت که اين امر باعث شد بانک‌ها نتوانند تسهيلات‌دهي مناسبي در اين باره داشته باشند.جوادي يکي از عواملي که باعث افزايش سود پرداختي بانک‌ها شد را عملکرد بازار غيرمتشکل پولي و موسسات مالي غيرمجاز دانست و افزود: اين موسسات به شدت بر روي افزايش نرخ سود تاثيرگذار بودند و اميدوارم با هماهنگي بانک مرکزي و اقداماتي که براي ساماندهي اين بازار و موسسات غيرمجاز انجام شده اين موضوع به سرانجام برسد. با اين کار اميد است که بتوان بازار را متشکل کرد و در نتيجه بانک‌ها بتوانند برنامه‌هاي اصلي خود را در سوددهي به سپرده‌ها به نحو صحيح انجام دهند.
مديرعامل بانک دي، در پيامي‌کسب رتبه دوم بانک دي در اولين دوره المپياد بانکي در بين بانک‌هاي خصوصي و موسسات اعتباري را به اعضاء تيم المپياد بانک تبريک گفت و از تلاش خستگي ناپذيرشان در راه اعتلاي نام پر افتخار بانک دي قدرداني کرد.
متن پيام: کسب رتبه دوم بانک دي در اولين دوره المپياد بانکي در بين بانک‌هاي خصوصي و موسسات اعتباري و همچنين کسب رتبه سوم توسط همکار عزيزم سيد عرفان رضوي در بين تمامي‌شرکت کنندگان حاضر در اين رويداد را به همکاران ارزش آفرينم در بانک دي و به ويژه فرزندان سخت کوش و افتخارآفرينم در تيم المپياد که با دانش، تخصص و تعهد خود برگ زريني بر افتخارات بانک افزودند تبريک عرض مي‌نمايم. قرباني مديرعامل بانک دي در اين پيام آورده است: امروز فارغ از نتايج المپياد بانکي و موفقيت به دست آمده، شاکريم که فضاي همدلي در بين همکاران، محيط سازمان را براي رشد و دستيابي به اهداف بلند و موفقيت‌هاي روزافزون بانک دي در شبکه بانکي کشور فراهم نموده است.در پايان اين پيام ضمن تقدير از تلاش‌ها و پيگيري‌هاي مجدانه همکاران معاونت محترم سرمايه انساني و پشتيباني به ويژه همکاران اداره‌اموزش و توسعه در دستيابي به اين افتخار آمده است: بر اين باورم که کسب اين موفقيت و تداوم آن، تنها با حسن تدبير و تلاش همکاران در سايه‌ايمان به خدا و خودباوري ميسر گرديده است و با تلاش مضاعف مي‌توان به افتخارات بيشتر و بالاتري نيز دست يافت. سلامتي و موفقيت روزافزون همه همکاران عزيزم را از درگاه ايزد متعال مسئلت مي‌نمايم.

سي صد و سي يکمين شعبه بانک ايران زمين، در شهر آبادان با حضور اعضاي شوراي شهر آبادان، فعالان اقتصادي، همکاران ساير بانک‌ها و مردم متعهد اين شهر و مسوولان اين بانک افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک ايران زمين: شعبه ۲۶۲۰ اين بانک، در شهر آبادان به منظور خدمت رساني هرچه بهتر به مردم جنوب کشور و با نگاه ارائه خدمات به بخش‌هاي توليدي و رفع محرومت از اين مناطق افتتاح شد.
در مراسمي‌که به همين منظور در محل اين شعبه برگزار شد، محمد رضا ادبي معاون عمليات بانک ضمن تشکر از فعالان اقتصادي و مسوولين شهري و همکاران گرامي‌در ساير بانک‌ها بيان کرد: يکي از ضرورت‌ها براي بانک ايران زمين افتتاح شعبه در شهر ارزشي آبادان بود .
ادبي گفت: اين موضوع را از سوي مديران ارشد صادقانه اعلام مي‌کنم که بانک ايران زمين اين شعبه را براي فعالان اقتصادي تجار و مردم عزيز شهر آبادان خاص ديده و تمامي‌نيازهاي مورد درخواست آنان را پاسخگو خواهد بود.
در ادامه مصطفي يزدانجو مدير امور شعب استانهاي بانک ايران زمين اظهار داشت: يکي از آرزوهاي مديريت استاني و عمليات بانکي بانک ايران زمين افتتاح شعبه در شهر آبادان بود.در انتها منصور کريميان مدير شعب استانهاي خوزستان و لرستان ضمن ابراز خرسندي از افتتاح اين شعبه گفت: کارکنان بانک ايران زمين در همه حال به عنوان يک مشاور امين در کنار مردم استان خوزستان خواهند بود.سي صد و سي يکمين شعبه بانک ايران زمين با کد۲۶۲۰ در شهر آبادان، خيابان اميرکبير افتتاح شد.

مدير امور نظارت بر طرحهاي بانك صنعت و معدن گفت: در حال حاضراين مديريت بر 163 طرح با تسهيلاتي به ارزش 9 ميليارد دلار و 970 ميليارد تومان نظارت مي‌كند که شامل بيش از 1/7 ميليارد يورو طرح پتروشيمي‌نظير پتروشيمي‌ايلام، پتروشيمي‌مسجد سليمان، پتروشيمي‌هنگام، پتروشيمي‌بوشهر(سنديكايي)، پالايشگاه بيدبلند (سنديكايي) است.
سيد رضا عمادي در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن بيان داشت: دريافت مدارک متقاضي و بررسي‌هاي لازم مطابق ضوابط و دستورالعملهاي ذيربط؛ معرفي متقاضي به مشاور؛ درخواست انعقاد قرارداد تسهيلات بر اساس نمونه قراردادهاي مورد تاييد مديريت حقوقي و با رعايت ضوابط و دستورالعملهاي ذيربط؛ دريافت دوره اي گزارش‌ها و ساير مستندات از مشاور و متقاضي و بازديد دوره اي از طرحهاي تحت نظارت؛ تحليل نتايج حاصل از گزارش‌هاي تهيه شده (مانند گزارش درصد پيشرفت فيزيکي و ...) و ارائه پيشنهاد در خصوص طرح‌ها (اعطاي تسهيلات مالي تکميلي، ابطال تسهيلات و ...)؛ تحليل نتايج حاصل از اقدامات صورت گرفته جهت پرداخت تسهيلات يا اعلام اتمام پروژه؛ارزيابي، انتخاب و ارزشيابي عملکرد شرکتهاي مهندسي مشاور حوزه نظارت بر طرحها و بازرسين فني با همکاري واحدهاي سازماني ذيربط مطابق با ضوابط و دستورالعملها؛ کنترل و نظارت بر بروزرساني مستمر داده‌ها و اطلاعات سيستمهاي مرتبط با شرکتهاي مهندسي مشاور و بازرسين فني؛ تهيه و ارائه انواع گزارشهاي تحليلي از عملکرد شرکتهاي مهندسي مشاور حوزه نظارت بر طرحها و بازرسين فني به مراجع ذيربط درون و برون سازماني؛ ثبت اطلاعات کليه اقدامات در سيستمهاي ذيربط و نگهداري سوابق کليه اقدامات صورت گرفته؛ تحليل و اظهارنظر کارشناسي و تهيه انواع گزارشهاي تخصصي لازم در زمينه نظارت بر اجراي طرحها براي مراجع درون و برون سازماني از جمله وظايف اين مديريت است.عمادي بيان داشت:مديريت نظارت در حال حاضر با چهار رئيس اداره، 17 كارشناس نظارت و 5 متصدي امور اداري مشغول انجام امور محوله است.وي خاطرنشان کرد: از سوي ديگر با تشكيل دپارتمان تحقيق و توسعه در اين مديريت مشتمل بر 5 كارگروه مميزي داخلي، بهبود فرآيند نظارت، ريسك، فاينانس و تعامل با مشاورين بهبود مستمر و رفع مشكلات طرحها در بانك در دستور كار كارشناسان اين واحد است.عمادي درباره چگونگي فرآيند نظارت بر طرح‌ها بيان داشت: فرآيند نظارت بر يك طرح پس از دريافت مصوبه اركان اعتباري و ابلاغ آن به متقاضي طي برگزاري يك جلسه مشترك در بانك آغاز مي‌شود و درصورت موافقت متقاضي با شرايط مصوبه تسهيلات خود، شرايط به‌امور قراردادهاي بانك براي انعقاد قرارداد تسهيلات ارسال مي‌شود.
نشست هم‌انديشي مسئولان روابط عمومي‌شبکه بانک صادرات ايران با نگاهي به «نقش روابط عمومي‌در تحقق اهداف نقشه راه استراتژيک بانک» با حضور دکتر تهرانفر قائم‌مقام مديرعامل و نايب ‌رئيس هيأت ‌مديره، دکتر لشکر بلوکي عضو هيأت مديره و جمعي از مسئولان و کارشناسان روابط عمومي‌اين بانک در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، دکتر تهرانفر قائم‌مقام مديرعامل و عضو هيأت مديره در همايش مذکور به توانمندي‌هاي اين بانک اشاره کرد و گفت: بانک صادرات ايران به لحاظ گستردگي شعب داخلي و خارجي، توانمندي و تخصص کارکنان، اعتبار و قدمت بالا و برخورداري از مشتريان بزرگ و وفادار، انصافاً حائز جايگاه منحصر به فردي در سيستم بانکي کشور است. بانک صادرات ايران با پشتوانه اعتماد آحاد مردم ايران و پشتکار يکايک کارکنان صديق و زحمتکش خود و به رغم همه فراز و نشيب‌ها، مسير رو به پيشرفت و اعتلاي خود را با شتاب و عزمي‌جزم ادامه مي‌دهد و با برنامه‌هاي تحولي که در دست اقدام دارد، آينده‌اي بسيار روشن را پيش روي خود نظاره‌گر خواهد بود. وي با تأکيد بر اينکه ارتباط مثبت و تعامل‌گرا با رسانه‌ها، راهکار برون‌رفت از تنگناها به حساب مي‌آيد، يادآور شد: طي سال‌هاي اخير شاهد تحولات و تغييرات چشمگير در زمينه بهره‌مندي از ابزار و شيوه‌هاي اطلاع‌رساني بوده‌ايم فلذا بايد با استفاده مناسب از ابزار نوين و فناوري‌هاي روزآمد، درصدد برقراري ارتباط مؤثر و اثرگذار با مخاطبان برآئيم و از آن غفلت نورزيم. دکتر لشکر بلوکي عضو هيأت مديره بانک نيز تأکيد کرد: بي‌شک بايد اذعان داشت که کمتر پروژه‌ مهم و اثرگذاري در کشور وجود دارد که بدون مشارکت بانک صادرات ايران راه‌اندازي شده باشد که اين امر بيانگر نقش مهم بانک صادرات ايران در توسعه و آباداني ميهن عزيز اسلامي، به حساب مي‌آيد.

رئيس حوزه خوزستان بانک شهر از صدور0 5 هزار کارت شهروندي با عنوان "اروند کارت" براي ساکنان منطقه آزاد اروند خبرداد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومي، فريد جلالي عزيزپور با بيان اين مطلب گفت: صدور اروند کارت براي ساکنان منطقه آزاد اروند يکي از اقدامات مهم بانک شهر است که اين کارت حاوي اطلاعات زيادي از شهروندان، مدارک سجلي، اثبات سکونت در منطقه آزاد، تعريف خدمات خاص و ... است.وي افزود: عمده سهام بانک شهر به شهروندان و شهرداري کلانشهرها اختصاص دارد و اميدواريم سهم شهر اهواز نيز با ورود شوراي شهر جديد افزايش يابد.جلالي عزيزپور خاطر نشان کرد: توسعه و عمران شهرها اولين مأموريت بانک شهر است که اعطاي تسهيلات براي پل سازي، زيرگذر و تمام کارهاي منجر به خدمت رساني در سطح شهر را شامل مي‌شود و توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل شهري (اتوبوسراني، تاکسيراني و مترو) ديگر وظيفه بانک شهر است که در اين زمينه هم هميشه پيشگام بوده است.وي ادامه داد: همه اين خدمات بانک شهر به ارتقاي رفاه عمومي‌شهروندان منجر مي‌شود و همچنين يکي از بهترين رشدهاي منابع در بانک شهر خوزستان است و تا اين لحظه هيچ گونه توقفي براي پرداخت تسهيلات به مشتريان داراي شرايط نبوده است.جلالي عزيزپور در ادامه با اشاره به ارايه خدمات کامل بانکي به شهروندان در پيشخوان‌هاي شهرنت، گفت: استقرار پيشخوان‌هاي شهرنت گام بلندي در فعاليت‌هاي بانکي بود که رضايت بسياري از شهروندان را به دنبال داشته است.رئيس حوزه خوزستان بانک شهرافزود: شهروندان غرب کشور استقبال بسيار قابل توجهي از پيشخوان‌هاي شهرنت داشته‌اند و اين امر موجب شده است که حوزه خوزستان بانک شهر هميشه در اين خصوص در رتبه‌هاي برتر قرار داشته باشد.

بر اساس مجوز بانک مرکزي ،هشتمين مرحله قرعه کشي سپرده‌هاي قرض الحسنه بانک انصار در مهرماه سال جاري برگزار مي‌گردد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي‌و تبليغات، جوايز اين مرحله قرعه کشي سپرده‌هاي  قرض الحسنه پس انداز قريب به 200ميليارد ريال در نظر گرفته شده است که اين جوايز شامل 100 جايزه هزار ميليون ريالي ، 108کمک هزينه خريد خودروي داخلي هريک به ارزش 000/000/250 ريال، 118کمک هزينه خريدصنايع دستي هريک به ارزش 000/000/20 ريال، 128 کمک هزينه سفر به عتبات عاليات هر يک به ارزش 000/000/10 ريال و 337138 جايزه نقدي 000/200 ريالي مي‌باشد.اين گزارش مي‌افزايد، حداقل مبلغ جهت افتتاح سپرده‌هاي قرض الحسنه پس انداز 200.000 ريال بوده که به ازاي هر 200.000 ريال در هر روز يک امتياز به سپرده تخصيص مي‌يابد و با افزايش موجودي و ماندگاري در سپرده ، اقبال بيشتري براي صاحبان سپرده‌ها جهت برنده شدن جوايز قرعه کشي ميسر مي‌گردد.
لازم به ذکر است اين قرعه‌کشي شامل سپرده‌هاي پس انداز عادي، پس انداز اختياري، پس انداز همياري ، پس انداز اشخاص حقوقي، پس انداز ارزي، پس انداز تسري، پس انداز پرداخت حقوق، پس انداز کودک، پس انداز دانش آموز، قلک الکترونيک دانش آموزان ، کارت شهروندي و... مي‌باشد که واجدين شرايط سپرده‌هاي قرض الحسنه پس انداز ، با رعايت حداقل موجودي 200هزار ريال درطول دوره قرعه کشي وحفظ آن در روز قرعه کشي در اين مرحله شرکت داده خواهند شد.
عليرضا ملازاده مدير شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در چهارمحال و بختياري گفت: اين استان با بيشترين سرانه منابع نسبت به جمعيت، رتبه برتر سه ماهه اول سال جاري در اين زمينه را به خود اختصاص داده است.
به گزارش روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهر ايران، ملازاده با بررسي عملکرد استان در سه ماهه نخست سال ۹۶ بيان داشت: حفظ رويه رشد منابع با افزايش سطح بازاريابي‌هاي اشخاص حقوقي و کيفي سازي مشتريان حقيقي از رويکردهاي اصلي شعب استان در سال جاري به شمار مي‌آيد.وي افزود: شعب استان چهارمحال و بختياري با تلاش‌ها و اقدامات موثر صورت گرفته توانسته‌اند باتوجه به نوع بازار استان که تحت تاثير پيشه و شغل تمامي‌اهالي (که در اين موقع از سال با افزايش هزينه منابع مالي خود، ميزان منابع سپرده گذاري شده در شعب بانک‌هاي استان با کاهش مواجه مي‌شود) منابع خود را نسبت به پايان سال گذشته به ميزان ۷.۳ درصد افزايش دهد.
ملازاده تکريم ارباب رجوع، پاسخ دهي مناسب همکاران و ايجاد حس اعتماد بين مشتريان را در اين امر موثر دانست و گفت: فعاليت‌هاي شايسته انجام شده در شعب استان، منجر شده تا استان چهارمحال و بختياري با بيشترين سرانه منابع نسبت به جمعيت در سه ماهه اول سال ۹۶ در اين بخش رتبه اول را در کشور کسب نمايد.مديرشعب استان چهارمحال و بختياري کنترل مصارف و مطالبات استان را در اولويت کاري شعب دانست و گفت: براي بهبود وضعيت مصارف و کاهش ميزان مطالبات برنامه ريزي‌هاي مدوني صورت گرفته است که اين اقدامات نقش بسزايي در رشد جايگاه و برند بانك در استان خواهد داشت.
با دستور مديرعامل سه شعبه بانک سپه
به نام شهدا مزين شد

مديرعامل بانک سپه از تغيير نام سه شعبه بانک سپه به نام شهداي آتش نشان، شهداي مدافع حرم و شهداي صنايع الکترونيک شيراز خبرداد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک سپه، به منظور پاسداشت رشادتها و فداکاريهاي شهداي گرانقدر و بزرگوار مدافع حرم و گراميداشت ياد و خاطره آتش نشانهاي فداکار، با مصوبه هيأت مديره اين بانک، نام شعبه قائم سعدي در منطقه دو تهران به شهداي آتش نشان، شعبه فلسطين جنوبي در منطقه پنج تهران به شهداي مدافع حرم و شعبه حسين آباد شيراز به شعبه شهداي صنايع الکترونيک شيراز تغيير نام يافت.
همچنين نام شعبه بلوار صنايع شيراز در مديريت شعبه منطقه فارس نيز به بلوار ميرزاي شيرازي شيراز تغيير يافت.

امکان برداشت وجه بدون کارت
 از خودپردازهاي بانک آينده

بانک آينده، به‌منظور پاسخ‌گويي به نياز مردم، افزايش دسترسي سريع هم‌وطنان به خدمات بانکي و تسهيل امور مشتريان، خدمت جديد برداشت وجه بدون کارت از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز را فراهم نموده است.
به اين ترتيب، در مرحله نخست، شخصي که قصد دادن مجوز برداشت وجه به شخص ديگر را دارد، ضمن همراه داشتن کارت خود، به دستگاه خودپرداز بانک آينده مراجعه و نسبت به انتخاب «تراکنش برداشت وجه» و پس از آن، انتخاب تراکنش «مجوز برداشت به شخصي ديگر»، اقدام مي‌نمايد. سپس، دارنده کارت، پس از وارد نمودن کد ملي خود و تعيين مبلغ مورد نظر، کد ١3 رقمي‌تحت عنوان «کد برداشت» را از دستگاه خودپرداز، دريافت ميکند. اين کد بايد به ذي‌نفع تراکنش؛ يعني «متقاضي دريافت وجه بدون کارت»، اعلام شود.
در مرحله بعدي، متقاضي دريافت وجه بدون کارت، بايد تا قبل از عمليات نقل‌وانتقال دستهاي تراكنشها (Batch شبانه)، به يکي از خودپردازهاي بانک آينده مراجعه و بدون وارد کردن کارت و صرفاً با زدن دکمه «تأييد»، وارد منوي تراکنشهاي بدون کارت شده و از طريق گزينه «دريافت وجه»، با وارد کردن کد برداشت 13 رقمي، کد ملي دارنده کارت و تعيين مبلغ، وجه را به‌صورت کلي يا مرحلهاي دريافت نمايد.
يادآوري مي‌نمايد؛ چنان‌چه مشتري، در مهلت اعتبار کد 13 رقمي، نسبت به دريافت وجه اقدام ننمايد؛ وجه مذکور در روز آتي به حساب مبدا، عودت خواهد شد.

امکان انجام تمام خدمات بانکي
با سامانه 727 بانک سينا

با استفاده از سامانه 727 بانک سينا، انجام خدمات متنوع بانکي در ساعات مختلف شبانه روز فراهم است.
به گزارش روابط عمومي‌بانک سينا، اين سامانه بدون نياز به اينترنت و يا نصب برنامه بر روي گوشي تلفن همراه، بسياري از خدمات بانکي مورد نياز را در اختيار هموطنان قرار مي‌دهد.
از جمله اين خدمات مي‌توان به دريافت موجودي و صورتحساب سپرده‌ها، پرداخت قبض و خريد شارژ اشاره کرد. انجام انواع انتقال وجه (عادي، مستمر)، انتقال وجه بين بانکي ساتنا و پايا و انتقال وجه کارت به کارت سينا، مديريت چک، گزارش اقساط تسهيلات و پرداخت آن با سپرده بانک سينا و کارت‌هاي شتاب از ديگر خدمات قابل ارائه توسط سامانه 727 بانک سينا به شمار مي‌رود.
همچنين با استفاده از اين سامانه مي‌توان در صورت مفقودي يا سرقت کارت، نسبت به انسداد کارت اقدام نمود. تمامي‌دارندگان کارت‌هاي شتاب هم با استفاده از سامانه 727 بانک سينا بدون نياز به رمز مي‌توانند نسبت به پرداخت قبض و خريد شارژ (همراه اول، ايرانسل، رايتل و خريد شارژ مستقيم) اقدام نمايند.

پخش نام و برند بانک ملت
 به عنوان تبليغات صرفاً از رسانه‌هاي داخلي

 بانک ملت پخش نام و برند اين بانک را به عنوان تبليغات جز از طريق رسانه‌هاي ارتباط جمعي داخلي مجاز ، غيرمعتبر خواند.
 به گزارش روابط عمومي‌بانک ملت، برنامه‌هاي تبليغاتي اين بانک از مبادي مجاز، طبق برنامه از پيش تعيين شده و با اخذ مجوزهاي لازم صورت مي‌پذيرد.
بانک ملت در عين حال اعلام کرد انتشار هرگونه اطلاعات و تبليغات اين بانک جز از طريق رسانه‌هاي ارتباط جمعي داخلي مجاز، غيرمعتبر بوده و ارتباطي با اين بانک
 ندارد.

انتخاب «به همين نزديکي» بانک ملي
 به عنوان آگهي برتر فصل بهار

آگهي «به همين نزديکي» بانک ملي ايران توانست عنوان آگهي برتر «سوم» روزنامه‌هاي سراسري کشور را کسب کند.
به گزارش روابط عمومي‌بانک ملي ايران، بر اساس راي هيات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهي‌هاي روزنامه همشهري، اين آگهي توانست عنوان برتر را از آن خود کند.
در پي اين انتخاب، مديريت روابط عمومي‌بانک ملي ايران مورد تقدير قرار گرفت. آگهي «به همين نزديکي» توسط امير صحاف نيا طراحي شده است.
کامران کاتوزيان، رئيس هيات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهي‌هاي روزنامه همشهري و محسن ميرزايي رئيس اين مرکز با قدرداني از تلاش بانک ملي ايران در ارائه تبليغات حرفه اي، تاکيد کرده‌اند که اين روند مي‌تواند به اعتلاي صنعت تبليغات در ايران کمک کند.