تيم ملي واليبال بانوان ايران نهم شد
تيم ملي واليبال بانوان ايران در آخرين بازي خود در مسابقات قهرماني آسيا مقابل استراليا به برتري رسيد و نهم شد.
به نقل از فارس، نوزدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني واليبال بانوان آسيا با حضور 14 تيم در مانيل فيليپين برگزار شد.تيم ملي ايران که در مرحله مقدماتي با 2 شکست مقابل چين تايپه و تايلند و يک پيروزي مقابل مالديو از حضور در جمع 8 تيم برتر بازماند، در ادامه مقابل استراليا شکست خورد و در ديدار با هنگ‌کنگ نيز پيروز شد.
ملي‌پوشان کشورمان امروز در آخرين ديدار خود براي کسب عنوان نهمي‌براي بار دوم مقابل استراليا قرار گرفتند که اين بازي را با نتيجه 3 بر 2 پيروز شدند و به عنوان نهمي‌رسيدند.

شنبه،‌ اعزام فرنگي‌کاران به جهاني پاريس
تيم ملي کشتي فرنگي ايران براي حضور در مسابقات جهاني شنبه هفته آينده راهي پاريس مي‌شود.
نزديک به ۲۰ روز قبل فرنگي کاران اعزامي‌به رقابت‌هاي جهاني پاريس توسط کادرفني اعلام شدند که البته اکثر آنها نفرات برتر مسابقات انتخابي بودند.
علي اشکاني که از سال گذشته سرمربيگري اين تيم را برعهده دارد، با تيمي‌نسبتا جوان راهي فرانسه خواهد شد و اميد به کسب يکي از سکوهاي جهاني را دارد.
فرنگي کاران که آخرين روزهاي تمريني خود را در تهران سپري مي‌کنند،‌ طبق برنامه ريزي انجام شده، روز شنبه آينده در فاصله ۲ روز مانده تا شروع مسابقات راهي پاريس خواهند شد.

هافبک PSG در تست‌هاي پزشکي يوونتوس
بليس ماتوئيدي،‌هافبک دفاعي ملي پوش پي اس جي در آستانه پيوستن به يوونتوس قرار دارد.
ماتوئيدي سال 2011 با رقم 7.5 ميليون پوند از سنت اتين به پي اس جي پيوست و در چند سال اخير يکي از بازيکنان مهم و تاثيرگذار پاريسي‌ها بوده؛ ولي پس از انتقال 222 ميليون يورويي نيمار، پي اس جي حالا مجبور به فروش چند بازيکن خود است تا از نقض فيرپلي مالي بگريزد.
يکي از جدا شده‌هاي قطعي اين تيم ماتوئيدي خواهد بود که طبق ادعاي گل، ديروز به تورين آمده تا در تست‌هاي پزشکي يوونتوس شرکت کند. يووه براي اين انتقال 20 ميليون يورو به پي اس جي پرداخت خواهد کرد.
سرمربي تيم فوتبال سايپا:
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: هميشه براي استقلال احترام زيادي قائل بوده‌ام اما دوست نداريم به اين تيم امتياز بدهيم.
به نقل از ايسنا، علي دايي در نشست خبري قبل از ديدار تيمش برابر استقلال در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما پنج‌شنبه بازي خيلي سنگيني را مقابل استقلال در پيش داريم. هميشه احترام خاصي براي اين تيم و هوادارانش قائل بوده‌ام. مطمئنا بازي پنجشنبه بازي حساسي براي هر دو تيم است. ما به هيچ عنوان دوست نداريم امتياز از دست دهيم.
او افزود: ما تيم جوان و خوبي را در اختيار داريم که بازيکنانش درحال هماهنگ شدن هستند. در اين هفته خوب تمرين کرديم. تنها به سه‌امتياز فکر مي‌کنيم و اگر اتفاق خاصي نيفتد بازي خوبي را مي‌بينيم.
بارسلونا هم مالکيت توپ دارد اما نقطه ضعف هم دارد
سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که آيا برنامه‌اي براي مهار استقلال دارد، گفت: بارسلونا هم مالکيت توپش بالا است ولي مي‌بينيم که رئال بهتر از بارسلونا در اين سال‌ها نتيجه گرفته است. مالکيت مهم است ولي ما روي اين مساله کار کرده‌ايم. مي‌خواهيم با يک بازي خوب سه‌امتياز را بگيريم. هر تيمي‌نقاط ضعف و قدرت دارد. ما روي نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ايم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکناني که خواسته به سايپا آمده‌اند، گفت: بازيکناني که مي‌خواستيم، مبالغ‌شان خيلي بالا بود. برخي از اين بازيکنان به باشگاه‌هايي رفته‌اند که دو برابر پول ما را مي‌دادند. به نظرم موفقيت فعلي ما مرهون زحمات کارگران و مديرعامل و بازيکنان است.
دايي درباره ماجراي کودکي که دست او را بوسيد، گفت: من آنجا اعتقاد قلبي‌ام را گفتم. به چيزي که اعتقاد داشته باشم، آن را مي‌گويم. تنها کساني که شايسته‌اند تا دستشان بوسيده شود، پدر و مادر هستند. من اصلا نمي‌دانستم که کسي فيلم‌برداري مي‌کند. اگر مي‌دانستم صحبتي نمي‌کردم. در آن لحظه مجبور شدم آن صحبت را بکنم.
وي در ادامه بيان کرد: من خودم را اسطوره نمي‌دانم. اهل تظاهر و ريا نيستم و هميشه هم يک رو بوده‌ام. از خدا مي‌خواهم که هميشه همين‌گونه باشم. کساني که مردم آنها را دوست دارند، مسئوليت‌شان خيلي سنگين است. متاسفانه تا کسي کار بدي بکند، به همه ربطش مي‌دهند. مثلا يک حاج آقايي خطا کند مي‌گويند اسلام خطا کرده است. قشر ما مي‌تواند در سالم‌سازي جامعه نقش داشته باشد.
*ميناوند قصد توهين به استقلالي‌ها نداشت
او در پاسخ به سوالي درباره اظهارات ميناوند عليه منصوريان و رحمتي هم گفت: هر کسي مسئول اعمال و گفتار خودش است. من نمي‌توانم روي اين مساله نظري بدهم اما عکس‌العمل‌هاي زشتي که در فضاي مجازي به من نشان دادند، اصلا شايسته فرهنگ ما ايراني‌ها نيست. در هيچ جاي دنيا چنين چيزي را نمي‌بينيد. اگر آقاي ميناوند نظر خودش را گفته و متاسفانه استقلالي‌ها توهين تلقي‌اش کرده‌اند، چه ربطي به خانواده و پسرش دارد؟ مهرداد نبايد اين‌گونه صحبت مي‌کرد. گزارشگر اصرار مي‌کند که ميناوند صحبتي بکند، چرا گردن مهرداد مي‌اندازيد؟ من مطمئنم که او قصد توهين نداشته و تنها چون شوخ طبع است اين حرف را زد. چرا گزارشگر اين همه اصرار مي‌کند؟ اصلا کار درستي نبود و پاسخ استقلالي‌ها هم در فرهنگ ما مورد قبول نيست. اگر ميناوند حرفي زده با خود او کار داشته باشيد، به خانواده‌اش چه کار داريد؟
فرقي ندارد کجا با استقلال بازي کنيم
سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که چقدر باشگاهش به استانداردهاي AFC رسيده است، گفت: اين را بهتر است مديران سايپا جواب دهند نه من. در کل سايپا از باشگاه‌هايي است که از قديم اصول حرفه‌اي را رعايت کرده و فکر نمي‌کنم اين باشگاه مشکل مجوز حرفه‌اي‌گري داشته باشد. اگر اين مساله اجرايي شود، باشگاهي مثل نفت تهران نمي‌تواند ۱۰۰ خانواده را دچار آسيب کند و جواب‌گو هم نباشد.
دايي درباره جابه جايي مکان بازي تيمش با استقلال هم گفت: براي ما فرقي ندارد که بازي کجا باشد. براي برد بازي مي‌کنيم. ان شاءالله پنجشنبه هم تيمي‌که بهتر بازي کند برنده خواهد بود. ما تمرينات را پشت سر گذاشتيم و ان‌شاءالله موفق مي‌شويم. اين مسائل به مديريت ربط دارد نه ما.
سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که آيا ليگ امسال با کيفيت‌تر خواهد بود، گفت: قبلا هم گفته‌ام که‌امسال ليگ سخت‌تري داريم. امسال رقابت خيلي بين پايين و بالاي جدول نزديک خواهد بود.

نخستين بار يک بازيکن برزيلي در اسپانيا پس از گلزني پيراهن خود را برابر هواداران به نمايش گذاشت.به نقل از مارکا، ديدار رفت سوپر جام اسپانيا ۲۰۱۷ پر از تصاوير به ياد ماندني است.
 به جز نتيجه بازي و قضاوت بحث‌برانگيز داور، تصويري در اين بازي ديده شد که توجه همه مردم را به خود جلب کرد؛ خوشحالي پس از گل کريستيانو رونالدو.مهاجم رئال مادريد پس از گلزني پيراهن خود را به نمايش گذاشت. خيلي زود اين تصوير، شبکه‌هاي اجتماعي را تحت تاثير قرار داد و برخي‌ها آن را با خوشحالي پس از گل ليونل مسي در سانتياگو برنابئو مقايسه کردند. مهاجم بارسلونا پس از گل سومش پيراهنش را برابر هواداران مادريد به نمايش گذاشته بود. طرفداران بارسا حرکت رونالدو را تقليد از مسي عنوان کردند و يک جنجال ميان هواداران دو تيم به وجود آمد.آيا رونالدو از خوشحالي گل مسي تقليد کرد يا مسي هم از بازيکني که پيش از اين چنين شادي گلي را به نمايش گذاشته بود تقليد کرده بود؟ در حقيقت اين شادي پس از گل نه متعلق به مسي است و نه به رونالدو. يک بازيکن مشهور پيش از اين براي نخستين بار چنين حرکتي را در اسپانيا انجام داد.
رونالدينيو، نخستين فرد در اسپانيا
رونالدينيو پيش از پيوستن به بارسلونا اين حرکت را برابر هواداران پاري‌سن ژرمن انجام داد. مهاجم برزيلي پيراهن خود را به نمايش گذاشت. اين اتفاق در سال ۲۰۰۲ و پس از دبل برابر مارسي رخ داد.
تکرار حرکت رونالدينيو پس از گل زيبا به ميلان
رونالدينيو سه سال بعد با پيراهن بارسلونا خوشحالي گلش را تکرار کرد. شماره ۹ آبي‌اناري‌ها يکي از به ياد ماندني‌ترين گل‌هايش را برابر ميلان به ثمر رساند و هواداران را به وجد آورد. او پس از گل پيراهنش را به تماشاگران نشان داد.هيچ يک از شادي‌هاي پس از گل مهاجم برزيلي حاشيه‌ساز نشد چون اين گل‌ها با ديگر گل‌هاي به ثمر رسيده توسط رونالدو و مسي تفاوت داشت. رونالدينيو خوشحالي پس از گلش را برابر هوادارانش انجام داد.
مارسلو و تثبيت دسيما
تقريبا يک دهه بعد يعني در سال ۲۰۱۴ مارسلو هموطن رونالدينيو اين صحنه را تکرار کرد. مدافع برزيلي گل سوم مادريد برابر اتلتيکومادريد در فينال ليگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و اين‌چنين خوشحالي کرد. اين حرکت براي قرمز و سفيدپوشان خوشايند نبود اما اين خوشحالي خيلي جنجال‌برانگيز نشد.
مسي شماره ۱۰ را در به برنابئو به نمايش گذاشت
پس از مارسلو نوبت به مسي رسيد. خوشحالي پس از گل ستاره بارسلونا معنادار بود. او پس از به ثمر رساندن پانصدمين گلش با پيراهن بارسلونا، پيراهنش را برابر هواداران مادريد در برنابئو نشان داد. بارسلونا با اين گل در لحظات پاياني توانست پيروز شود. تصوير مسي همه شبکه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها را تحت تاثير قرار داد.
کريستيانو رونالدو جبران کرد
اکنون، پس از سوپر جام اسپانيا، خوشحالي پس از گل با نمايش پيراهن، به بحث اصلي هواداران مادريد و بارسلونا تبديل شده است. رونالدو حرکت مسي در برنابئو را در نوکمپ جبران کرد.
تيم دايي توازن خوبي دارد
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: سايپاي علي دايي توازن خوبي دارد و بازي ما برابر اين حريف خيلي سخت است.
به نقل از ايسنا، علي‌رضا منصوريان در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر سايپا در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال گفت: پنجشنبه مهمان تيم سايپا هستيم و قرار است که در تختي بازي برگزار شود. اميدوارم بازي خوب و قشنگي را شاهد باشيم. هرچند که کيفيت زمين بالا نيست.
او افزود: سايپا و استقلال هر دو بازي قشنگي را ارائه مي‌کنند و مطمئنا بازي خوبي را خواهيم ديد. بازي سختي داريم. سايپا تيم جواني است. علي دايي تيم خوبي را آماده کرده و تيمش توازن خوبي دارد. مي‌دانيم بازي سخت و محکمي‌پيش روي ما است. ان‌شاءالله بتوانيم فوتبال زيبايي را که ارائه مي‌دهيم توسعه دهيم. البته اين امر مستلزم کيفيت چمن ورزشگاه تختي هم است.
ميناوند؟ لطفا سوال بعدي!
در ادامه سرمربي استقلال از پاسخ دادن به سوالي درباره ميناوند امتناع کرد و گفت: تنها تمرکزمان روي بازي پنجشنبه است.وي در پاسخ به سوالي درباره بازي مالکانه گفت: طبيعي است که ما وقتي مي‌خواهيم مالکانه بازي کنيم، مي‌خواهيم سه‌امتياز را هم بگيريم. هواداران زيادي داريم و اين هواداران بايد از بازي ما لذت ببرند. ما پارسال جانانه بازي کرديم و امسال بازي زيبا را هم بايد چاشني کار کنيم.
با کي‌روش درباره ملي‌پوشان استقلال حرف مي‌زنم
منصوريان درباره مصدومان استقلال گفت: من ديروز دو ساعت با آقاي نوروزي جلسه داشتم. روند بازگشت بازيکنانمان خيلي خوب بوده است. از او متشکرم که بابت تيم ملي هم انعطاف خوبي نشان داد و از اين جهت از او ممنونم. قرار است يک جلسه هم ميان کادر پزشکي تيم ملي و ما با حضور خود کي‌روش برگزار شود. با نوروزي قرار گذاشتيم که اگر بازيکني در ليست تيم ملي بزرگسالان باشد، از طريق کادر تيم ملي کار را جلو ببريم. از نگاه او به تيم ملي تشکر مي‌کنم. اميد ابراهيمي‌دو روز است که با ما تمرين مي‌کند و فکر مي‌کنم بعد از اولين استراحت شرايط بدني‌اش کامل شود. اسماعيلي و پادواني و باقري با ما تمرين مي‌کنند. فقط کريمي‌مانده که بهبودي‌اش کامل و به ما اضافه شود. ما از عملکرد تيم در تمرينات راضي هستيم. فشار تمرينات ما بالا است و وسايل بدنسازي را هم در کنار زمين گذاشته‌ايم.
استقلال و پرسپوليس در بازي روي زمين موفق‌اند
او درباره کيفيت چمن تختي بيان کرد: اول فصل به فتاحي گفتم که سايپا و نفت بايد با ما و پرسپوليس بازي کنند و هر دوي آنها هم در بازي روي زمين موفق هستند. مقصر ورزشگاه تختي و سازمان ليگ نيستند. متاسفانه بودجه‌اي به اين ورزشگاه نمي‌دهند تا چمنش را مثل آزادي کند. زمين آزادي هم مي‌شد مثل تختي باشد ولي مي‌بينيد که چقدر مراقبت مي‌کنند و آن را ترميم مي‌کنند. به نظرم مي‌ارزد که فوتبال ما براي بهبود کيفيت فني‌اش، نگاه ويژه‌اي به تختي داشته باشد. کل درآمد آن ورزشگاه از زميني است که در آن فوتبال برگزار مي‌شود. جزئيات را نمي‌بينيم و کليات را مي‌بينيم. ورزشگاه تختي کليت فوتبال ما است. معلوم نيست که پنجشنبه روي زمين بازي مي‌کنيم يا روي هوا. فتاحي به من گفته اين زمين قطعا خوب مي‌شود ولي نخواهد شد چون بايد از اول کار کنند تا چمنش درست شود.
ماليات را بايد باشگاه بدهد نه مربي و بازيکن
منصوريان درباره بحث مجوز حرفه‌اي استقلال گفت: ما که بخش سخت افزاري‌مان تاييد شده ولي بحث در مسائل مالي است. من شايد براي صدمين بار مي‌گويم که تنها راه نجات ليگ ما از پول زير ميزي، پول سياه و مسائلي از اين دست، اين است که طرف روبه‌روي سازمان مالياتي باشگاه باشد نه مربي و بازيکن. بايد خود باشگاه تعهد کند که ممنوع‌الخروج شود. در مجموع اگر باشگاه به من پول هم ندهد، نگران اين نيستم که ماليات پول نگرفته را بدهم. امسال گفتند چون سال جام جهاني است و شان ما لطمه مي‌خورد، مجوزها صادر شد. صد بار گفتم و باز هم مي‌گويم در آلمان تضمين بانکي ايجاد مي‌کنند. نفت تهران ۷۰ ميليارد تومان بدهکار است. پارسال هم به تيم دايي پول ندادند و امسال هم رفته‌اند آسيا اما مجوز اين‌ها باطل نشد. اين مسير را نمي‌شود اين‌گونه ادامه داد. بايد کاري کنيم که تيم‌ها براي شروع ليگ به‌اندازه بودجه‌شان از يک بانک تضمين بگيرند.
وضعيت جباري و مگويان؟
وي درباره شرايط مگويان گفت: من با آقاي افتخاري هم صحبت کردم. مگويان براي ما زحمت کشيده است و بعد از جذب منتظري و حفظ پادواني گفتيم به جوانان‌مان اعتماد کنيم. اين مشکل هم حل مي‌شود و هفته آينده قرار است با ادموند اختر عزيز توافق شود.
سرمربي استقلال درباره شرايط جباري هم گفت: اگر شرايط جباري خوب باشد، مي‌تواند (پنج‌شنبه) هم با ما شروع کننده بازي باشد. دغدغه ما زمين مسابقه است. او روزهاي خوبي را در تمرين پشت سر مي‌گذارد. خدا را شکر، ايده‌آل تمرين مي‌کند. (سرمربي استقلال در اين هنگام به تخته کوبيد!) او به تنهايي کارهايي مي‌کند که در سه، چهار بازيکن بايد ببينيد. اگر شرايط مطلوب باشد امکان بازي کردنش در ترکيب اصلي هست.
مربي تيم ملي تنيس براي حضور در بازي‌هاي داخل سالن آسيا مشخص شد.به نقل از ايسنا، پس از اين که سعيد احمدوند از سمت خود به عنوان سرمربي تيم ملي تنيس استعفا داد، فدراسيون جايگزين او را در تيم ملي مشخص کرد.
مجيد شايسته رييس فدراسيون تنيس در مورد جانشين احمدوند،‌ گفت: سيف‌الله بهزادپور به عنوان مربي تيم ملي تنيس را در بازي‌هاي داخل سالن آسيا همراهي مي‌کند. او قبلا کمک احمدوند بوده و در تمامي‌رقابت‌ها هم در کنار تيم ملي حضور داشته است از اين رو قرار است در بازي‌هاي داخل سالن آسيا تيم ملي تنيس را همراهي کند.شايسته ادامه داد: پس از پايان بازي‌ها جلسه‌اي برگزار مي‌کنيم و در آن سرمربي تيم ملي براي مسابقات ديويس کاپ مشخص مي‌شود.او هم‌چنين ترکيب تيم ملي تنيس را براي بازي‌هاي داخل سالن را مشخص کرد و گفت: حميدرضا نداف و اميروالا معدنچي براي ايران بازي مي‌کنند. براي تيم ملي دختران هم قرار است مسابقه انتخابي برگزار شود و تا يک‌شنبه هفته آينده ترکيب مشخص مي‌شود. دليل اين که انتخاب تيم ملي دختران زمان مي‌برد اين است که صدف صادق‌وزيري و غزاله پاک باطن براي تحصيل در خارج از کشور هستند و نمي‌توانند در آن زمان که بازي‌ها برگزار مي‌شود تيم ملي را همراهي کنند و ان‌شاءالله از وجودشان در مسابقات بعدي استفاده مي‌کنيم.رييس فدراسيون تنيس در پاسخ به اين پرسش که‌امکان کسب مدال در بازي‌هاي داخل سالن آسيا براي ايران وجود دارد يا خير؟ تصريح کرد: طبيعتا امکان کسب مدال نداريم و اولين دوره است که در بازي‌هاي داخل سالن شرکت مي‌کنيم. تجربه بسيار خوبي براي تنيس‌بازان محسوب مي‌شود و بايد از وزير ورزش و رييس کميته ملي المپيک تشکر کرد که شرايط حضور تنيس ‌بازان را در بازي‌هاي داخل سالن آسيا فراهم کردند.
واليبال دانشجويان در مسابقات جهاني
دانشجويان تيم واليبال پيام نور وارد دهکده بازي‌هاي بيست ونهمين دوره بازي‌هاي يونيورسياد شدند.به نقل از برنا، سرپرست تيم ملي واليبال دانشجويان در گفتگو با برنا عنوان با هدف کسب مدال پا اين دوره از رقابت‌ها گذاشته‌ايم واميدواريم که بتوانيم براي اولين بار واليبال در اين آوردگاه بزرگ کسب مدال نمايد و دل ملت رشيد ايران را شاد کنند.مديرکل تربيت بدني دانشگاه پيام نور در خصوص ترکيب افزود: قاسم کارخانه ، فرهاد پيروت پور ، علي يوسف پور ، امير علي محمد فتحعلي ، آرمين رنجبر ، محمد فلاح ، بهزاد حيدري شاهي ، محمدرضا موذن ،‌هادي برشان ، سعيد شيرود قرباني ، اکبر ولايي ، محمد طاهر وادي بازيکنان تيم اعزامي‌راتشکيل مي‌دهند آقايان آرمات، منظمي، يارقلي ومهرانپور کادر فني اين تيم را تشکيل مي‌دهند.عضو هيات ريسه فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاه در ادامه افزود امروز صبح بعد از تمرين کار با وزنه، عصريک جلسه تمرين کار باتوپ را پشت سر خواهند گذاشت وانشالله فردا عصر راس ساعت ۱۷ به وقت محلي در يک ديدار تدارکاتي به مصاف نماينده کشور اکرين مي‌روند تا با شرايط محيطي سازگاري بهتري پيدا کنند.دکتر عبدالمهدي نصيرزاده گفت: تيم ملي واليبال دانشجويان که با حمايت و پشتيباني اداره کل تربيت بدني دانشگاه پيام نور به اين رقابتها شده است که قرار است از 28 مرداد تا 8 شهريور در کشور چين تايپه در گروه Dرقابت‌ها به مصاف نمايندگاني از کشورهاي قبرس ،سويس ،کانادا ،آرژانتين و امارات برود شود.وي در پاسخ به اين سوال که چه کشورهايي حريف نماينده کشورمان هستند افزود همه تيم کشورهاي شرکت کننده با تمام توان وارد اين دوره از مسابقات شده‌اند که اين نشان از اهميت اين رويدادها در بين کشورهاي جهان دارد وواقعا نمي‌شود هيچ کشوري را دست کم گرفت منتها به نظر مي‌رسد نمايندگان کشورهاي روسيه ،اوکرين ،آمريکا، کانادا ،آرژانتين وچين تايپه نسبت به ساير رقبا قوي تر مي‌باشند.

حضور بازيکنان اسکاتلندي
را به فال نيک مي‌گيريم

رئيس انجمن راگبي ايران، حضور دو بازيکن تيم ملي اسکاتلند در ايران را به فال نيک گرفت.رئيس انجمن راگبي ايران در خصوص حضور دو بازيکن تيم ملي اسکاتلند در ايران گفت: قبل از هر چيز بايد يک تشکر ويژه از شرکت مهر مکث کارا به مديريت خانم مارگارت رايان داشته باشم که زمينه اين ديدار را فراهم نموند و همچنين از اقاي عليپور رياست فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي کشور و وزارت ورزش و جوانان ، فکر ميکنم در اين ديدار با توجه به بازديد ميداني مهمانان خارجي ميزان پيشرفت راگبي بيش از پيش نمايان شد، چرا که آنها با ديدن بخشي از توانمندي بازيکنان و داوران ايراني که صرفا بازيکنان تهراني در مسابقات باشگاهاي تهران حضور داشتند عنوان نمودند؛ اگر برنامه ريزي و حمايت دولت از ورزش راگبي با توجه به برنامه خوب انجمن راگبي ايران انجام پذيرد، اين رشته شانس حضور در المپيک يا کسب سکوهاي آسيايي را دارد و مهر تائيدي بر کار‌هاي انجمن زدند ميرزاآقابيک عنوان کرد ؛حال که قرار است در خصوص برگزاري مسابقات بين اللملي و مربي ما را حمايت نمايند وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک هم شرايط حضور راگبي را در جاکارتا فراهم نمايند تا راگبي همچنان در جاده پيشرفت گام بردارد .در ادامه رئيس انجمن گفت: از اقاي سلامي‌رئيس کميته راگبي استان و همکاران ايشان که به خوبي توانستند برنامه مسابقات جام دوستي تهران در حضور مهمانان به اجرا بگذارند تشکر و قدرداني مي‌نمايم وبه همکاران خودم در انجمن خصوصا روابط بين الملل و روابط عمومي‌خسته نباشيدمي‌گويم ،در خاتمه بايد عنوان کنم در آينده جامعه ي راگبي خبر‌هاي خوبي از اين ديدار با حمايت شرکن مهر مکث کارا خواهند شنيد.