پیشنهاد ۱۲۵ میلیونی بارسلونا برای «کوتینیو» رد شد
تیم فوتبال بارسلونا که به دنبال پیدا کردن جانشینی برای نیمار است شاهد رد شدن پیشنهادش برای کوتینیو از سوی لیورپول برای دومین بار بود. تیم فوتبال بارسلونا کماکان در جذب بازیکن ناکام است. در آخرین اخبار از رسانه‎های اسپانیایی این تیم که برای پیدا کردن جانشین نیمار که با انتقالی پرحاشیه از تیمشان به پاری‌سن ژرمن رفت به دنبال جانشین است و تمرکزش را روی جذب عثمانه دمبله از دورتموند و فلیپه کوتینیو از لیورپول گذاشته است.اما گفته می‎شود پیشنهاد ۱۲۵ میلیون یورویی بارسایی‌ها برای این ستاره برزیلی هم رد شده است. این در حالی است که قرمزها پیش از این هم پیشنهاد رسمی بارسا به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو را رد کرده بودند. کوتینیو البته هنوز در تمرینات تیمش غایب است و گزارش شده که دلیل غیبتش مصدومیت است.

مورینیو: چلسی شانس اصلی قهرمانی است
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است نه تنها چلسی شانس اصلی قهرمانی است، بلکه نسبت به فصل گذشته قوی‎تر هم شده است. ژوزه مورینیو، معتقد است نه تنها چلسی در رقابت‌های این فصل شانس اصلی قهرمانی و دفاع از عنوانش است، بلکه نسبت به فصل گذشته قوی‎تر هم شده است.آنتونیو کونته بعد از قهرمان کردن تیمش در لیگ جزیره، دوران سختی را گذراند. او شاهد فروش نمانیا ماتیچ به منچستریونایتد و البته ناکامی در جذب روملو لوکاکو بود. با این حال مورینیو معتقد است تیم سرمربی ایتالیایی هنوز هم شانس اصلی موفقیت است.مورینیو درباره شانس اصلی قهرمانی هم گفت: از نظر من شانس اصلی قهرمانی با قهرمان فصل گذشته است. همیشه همین نظر را دارم چون معتقدم دلیلی داشته که این‎ها قهرمان شده‌اند. وقتی قهرمان می‎شوی یعنی فصل بعد هم شانس اصلی هستی. 

واکنش دیبالا به احتمال حضور در بارسلونا
ستاره آرژانتینی یوونتوس به احتمال حضورش در بارسلونا واکنش نشان داد.به‌ گزارش مدیاست، پائولو دیبالا لقب مسی جدید فوتبال آرژانتین را یدک می‌کشد. این بازیکن جوان در یوونتوس بازی می‌کند و یکی از بهترین‌های این تیم در دو فصل اخیر بوده است.دیبالا از تکنیک و سرعت بالایی برخوردار است و سبک بازی او بسیار شبیه به لیونل مسی است. دیبالا در واکنش به احتمال حضورش در بارسلونا، گفت‌: باید بگویم که یوونتوس هم مثل بارسلونا تیم بزرگی است. رسانه‌ها چیزهای زیادی درباره حضور من در بارسلونا می‌نویسند که باید بگویم همه این اخبار دروغ است.
دیبالا به تازگی قرارداد خود را با یووه تمدید کرده است. او تا سال ۲۰۲۱ با این تیم ایتالیایی قرارداد دارد.
سکوها دیگر امن نیستند!
سکوهایی که باید میزبان نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال باشند تا با آرامش تیم های مورد علاقه شان را تشویق کنند، حالا به جایگاهی خطرناک تبدیل شده است!
به گزارش مهر، در هفته چهارم از لیگ برتر اتفاقات زیادی رخ داد، پرسپولیس مساوی کرد، استقلال باخت، دایی تشویق شد تا منصوریان تحت فشار قرار بگیرد و البته هواداران پرسپولیس هم اشک طارمی را درآوردند. مهمترین پرسش اما در میان این بلبشوی هواداری از تیم ها این است که آیا این شعارها خودجوش بود یا روندی مخفی و رازآلود برای دفع یا نشر این شعارها وجود داشته است؟
پیتزاخورها
در استقلال هواداران این تیم پس از بازی در تختی در فضای مجازی نسبت به برخوردهای قلدرانه و فیزیکی بعضی از لیدرهای باشگاه واکنش منفی نشان دادند و به آنها حمله کردند، در این میان حتی بوقچی های سرشناس هم در امان نماندند. هوادار استقلال آنها را «پیتزا خور» نامیدند و علم جنگ را بالا بردند.
پیش از این هم برخی از بوقچی ها در زمانی که هواداران برهانی را تشویق کرده بودند یا فرهاد مجیدی را صدا می زدند برخورد فیزیکی کرده بودند. آنها در همین تختی چند بینی شکستند تا جایی که آرش برهانی در انتهای مسابقه با بغض در مورد آن هواداران حرف زد و فرهاد مجیدی هم از این برخورد بوقچی‌ها بسیار شاکی بود و حتی با برخی رجل سیاسی هم در این رابطه نشست گذاشت تا کمکی بگیرد. در پرسپولیس روزی یکی از هواداران با آجر به دنبال قطبی دوید تا او را بزند! کار وقتی حادتر شد که یکی از آنها با مشت زیر چشم آقای گل جهان کوبید و اصطلاحا بادمجان زیر چشم او کاشت.
این اتفاق ها دیگر مثل سابق مخفی البته باقی نمی مانند، این روزها همه خبرنگارند و دیگر نمی توان اینگونه به ماجرا نگاه کرد که می زنیم و می رویم و تمام!
عذرخواهی حسن زمانی
حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در این رابطه می گوید: از هواداران بابت مسائلی که پس از بازی روز پنجشنبه پیش آمد عذرخواهی می‌کنم و قطعا از این اتفاق نخواهیم گذشت. افرادی که باعث ناراحتی هواداران شدند از طریق دستگاه‌های ذیربط مورد شناسایی قرار خواهند گرفت و اجازه نمی‌دهیم محیط سالم ورزش آلوده شود.
حرف زمانی یک مفهوم ویژه دارد و آن این است: مدیران از آنچه بعضا روی سکوها رخ می دهد مطلع هستند و البته با آن موافق نیستند اما راهکاری هم جز فراخوان دستگاه های ذیربط ندارند چون برخی بوقچی ها بیش و پیش از اینکه با مدیران کار داشته باشند با مربیان کار دارند.
عبور گرشاسبی
گرشاسبی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس گفته اند لیدرها برای فحاشی به طارمی خط داده اند اظهار داشت: اصلا نباید وارد چنین فضایی شویم. من چنین دیدگاهی ندارم و فکر می کنم تمام این حساسیت ها به خاطر این است که مهدی همیشه بوی گلزنی می دهد. به نظرم داور بود که بازی را خراب کرد.
گرشاسبی حرف درستی می زند او می داند که طارمی دو سال است که آقای گل شده و حالا هم دو گل زده و به این ترتیب رویه شعار علیه او بسیار مشکوک است و دلیلی وجود ندارد که طارمی با شعار مردم مواجه شود.
خودجوش؟
البته که نمودار طارمی با هواداران پرسپولیس سینوسی بوده و گاهی خیلی محبوب است و گاهی نه اما با این حال برای تیمی که در چهار بازی سه برد داشته و چهارمی را مساوی کرده و طارمی هم روی برد ها نقش خوبی داشته این عجیب است و اگرچه گرشاسبی سعی دارد از کنار آن عبور کند اما بحث  در این رابطه کتمان ناپذیر است و این پرسش را به وجود می آورد که برخی از طارمی رشوه خواسته اند و او پرداخت نکرده و حالا روی سکوها فحش می خورد یا اینکه این شعارها به طرز بسیار عجیبی خود جوش
است؟
فرهنگ هواداری
نمی توان همه چیز را به گردن بوقچی ها انداخت و رفت. نمی توان اینگونه به مسائل نگاه کرد که آنها همه خط و ربط ها را می دهند. به هر حال مردم هم هستند. در نمونه استقلال و پرسپولیس این هفته دو اتفاق معکوس به هم را می بینیم، دو اتفاق که کاملا متضاد هم هستند. در یکی از آنها مردم بعد از یک سال و چهار ماه شاکی شده اند و می خواهند اعتراض کنند و لگد می خورند در دیگری دلیلی برای اعتراض وجود ندارد و برخی اعتراض می کنند!
نمی توان وجود برخی بوقچی ها را در هر دو این اتفاق ها ندید گرفت اما می توان به این نکته اشاره کرد که فرهنگ هواداری فوتبال در ایران طی سال های اخیر پایین آمده و صبر ها کم شده و مردم هم برخی مواقع هر چه که یک بوقچی بسته به حال و احوال خودش دارد را تکرار می کنند.
چنین رفتارهایی در کمتر جایی از دنیا دیده می شود. در کمتر مواردی می بینیم که هوادار ها اینهمه با هم درگیر شوند و با بازیکن گلزنشان درگیر شوند و مدام حیا کن و رها کن سر بدهند و تحت تاثیر بوقچی ها هم باشند.
مثل تام و جری
بوقچی هایی که حتی روی سکو بیانیه می خوانند و مردم آن را تکرار می کنند، بوقچی هایی که مربی بعدی تیم را هم بعضا می خواهند به جای مدیران باشگاه انتخاب کنند و با بنر و پرچم شمارش معکوس می شمرند تا فلان مربی برگردد.
به نظر می رسد باید در این زمینه بهتر عمل کرد. باشگاه ها هم باید بیشتر بوقچی های مالکانه خودشان را تحت کنترل بگیرند و اجازه ندهند آنها با مربیان و بازیکنان تا این حد نزدیک باشند که گاهی با هم کباب و املت بخورند و گاهی پیتزا و گاهی هم مثل تام و جری سایه هم را با تیر بزنند.

پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد که قصد دارد تیم اسپورتینگ پرتغال را در چند تورنمنت همراهی کند.به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از اتمام مسابقات لیگ فوتبال ساحلی ایران به احتمال فراوان برای چند تورنمنت ساحلی به تیم اسپورتینگ پرتغال خواهد پیوست.
پیمان حسینی با تایید این خبر گفت:« از چند ماه قبل درباره حضورم در اسپورتینگ با من صحبت شد و ممکن است بعد از اینکه لیگ ایران تمام شود برای دو کاپ، یکی در پرتغال و دیگری در برزیل به این تیم بروم.»او درباره پیشنهاد اسپورتینگ گفت:« در مسابقاتی که در یزد برگزار می شد ماجر ستاره فوتبال ساحلی پرتغال و کاپیتان اسپورتینگ با من صحبت کرد و گفت که برای دو تورنمنتی که در آبان ماه برگزار می شود این تیم را همراهی کنم. البته ماجر من را برای مسابقات یورو لیگ هم می خواست اما چون درگیر مسابقات باشگاهی ایران بودم نتوانستم قبول کنم. امیدوارم بتوانم در این دو کاپ با اسپورتینگ باشم.»حسینی افزود:« قرار است بعد از برگزاری این دو کاپ با اسپورتینگ ، برنامه آینده من هم مشخص شود.»
دروازه بان ملی پوش شهریار ساری همچنین گفت:« راجع به مسایل مالی هنوز با اسپورتینگ صحبتی نکرده ام. فعلا که دوست دارم با شهریار ساری در لیگ ایران بازی کنم.»حسینی درباره تفاوت های بازی در لیگ ایران و یک تیم باشگاهی در اروپا گفت:« قطعا حضور در یک تیم باشگاهی اروپایی مثل اسپورتینگ می تواند اتفاق مثبتی باشد چرا که تیم های اروپایی معمولا در تورنمنت های متعددی شرکت می کنند به خصوص اسپورتینگ که به دلیل حضور ماجر در اغلب تورنمنت های بزرگ حضور دارد. حضور ماجر ستاره فوتبال ساحلی جهان که کاپیتان پرتغال و اسپورتینگ است در این تیم باعث شده که این تیم به بهترین تورنمنت ها دعوت شود.»
مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان دلیل اصلی ضعف این رشته در سال‌های اخیر را حضور افراد غیرحرفه‌ای در فدراسیون بوکس اعلام کرد.
رحیم سپهوند در گفت وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد فدراسیون بوکس طی چند سال اخیر گفت: عملکرد کلی فدراسیون اصلا خوب نبود چون توجه کمی به هیئت‌ها و شهرستان‌ها می‌شود. با آمدن برخی افراد به فدراسیون این مشکل تا حدودی برطرف شده است اماه مچنان وجود دارد. این عملکرد ضعیف نشان از عدم کارایی و عدم تخصص افراد حاضر در فدراسیون بوکس است. مسئولان باید بدانند تا وقتی که به هیئت‌ بوکس‌ها رسیدگی نشود این رشته پیشرفت نمی‌کند.او با شاره به عملکرد حاج احمد ناطق‌نوری در فدراسیون بوکس نیز افزود: ناطق نوری برای بوکس زحمات زیادی کشیده و در برخی مقاطع هم شاهد مدال آوری بوده‌ایم اما در کل سطح بوکس ایران با سطح بوکس جهان فاصله دارد. متأسفانه یک سری افراد در فدراسیون بوکس هستند که اصلا شناختی نسبت به این رشته ندارند. این افراد همچنان در فدراسیون مانده‌اند و قصد رفتن از این فدراسیون را ندارند. امیدوارم هر چه زودتر خرابه‌های فدراسیون بوکس ترمیم شود.ملی‌پوش اسبق بوکس ایران در ادامه این گفت وگو با اشاره به شرایط بده هیئت بوکس استان لرستان در این چند سال اخیر مدعی شد: استان لرستان در سال‌های گذشته اصلی‌ترین قطب بوکس ایران بود. از ۱۱ وزن موجود در تیم ملی بوکس هشت الی ۹ وزن را همیشه بوکسورهای لرستانی تشکیل می‌دانند اما متأسفانه در چند سال اخیر هیچ پیشرفت و قهرمان پروری را در این استان شاهد نیستیم.او درباره دلایل افت بوکس لرستان گفت: هیئت بوکس لرستان به دست افراد ناکارآمد و خود خواه افتاده بود که تنها به خوش گذرانی در این هیئت می‌پرداختند. سازمان ورزش این استان‌ هم هیچ حمایتی از قهرمانان این استان نمی‌کرد و نسبت به این مسئله کاملا بی تفاوت بود.
روشن:
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: منصوریان باید ریش و قیچی را دست بگیرد و آبروی خود را حفظ کند که کار سختی است، یا فوتبال را کنار بگذارد.
حسن روشن در مورد کسب دومین شکست استقلال مقابل سایپا، گفت: مدتی است که اصلاً بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم، اما چون در استقلال تصمیم‌گیری‌ها قائم به یک شخص چون سرمربی و مدیرعامل است و گروه و کمیته در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیست، این ضعف‌ها دیده و همه بدبختی‌ها به نام یک نفر نوشته می‌شود. این باشگاه باید یک کمیته فنی یا هیئت مدیره قوی یا منسجم داشته باشد.
وی افزود: اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال افراد بسیار خوبی هستند اما کجای دنیا اول مدیرعامل باشگاه تعیین می‌شود و بعد اعضای هیئت مدیره منصوب می‌شوند؟ مشکلات داخلی هم روی تیم اثر می‌گذارد و همه مشکلات روی سر منصوریان می‌ریزد. باید هم منصوریان مقصر همه اتفاقات باشد چون کمیته فنی نداریم که به او کمک کند و اشکالات به گردن 10 نفر بیفتد.
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه روال باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ و منچستریونایتد باید الگوی ما باشد، تصریح کرد: از منچستریونایتد بازیکنی مانند دیوید بکام بیرون می‌آید که با قیمت کمی حاضر بود بازی کند. من هم زمانی که به تاج آمدم، دوست داشتم بازی کنم و برای پول به این تیم نرفتم. زمانی که بکام در منچستریونایتد به اوج رسید، فرگوسن او را به فروش رساند چون دینش را به این باشگاه ادا کرده بود. برخی بازیکنان برای پول و رسیدن به تیم ملی به یک تیم می‌آیند که این به تیم ضربه می‌زند.
روشن با بیان اینکه جباری دیگر اشباع شده است، اظهار داشت: در استقلال، جباری، طالب‌لو، پیروز قربانی و امیرحسین صادقی کنار هم بازی می‌کردند و در چند سال نتایج خوبی کسب کردند. زمانی که جباری، جباری شد، باید برود. نه مانند مظلومی که پس از رفتن فرهاد مجیدی از باشگاه، گفت از رفتن این بازیکن ضربه خوردیم. جباری رفت و برگشت و فکر می‌کنم امسال یا سال بعد از فوتبال خداحافظی می‌کند. او می‌تواند هم به تیم کمک و هم با لباس استقلال از میادین خداحافظی کند. فوتبال او تقریباً تمام شده و در اواخر دوران بازیگری خود به سر می‌برد. در این صورت یا به بازیکن باید پول خوبی داده شود یا از لحاظ فنی هوای او را داشته باشی تا اشباع نشود. شماره 8 آبی‌ها در اواخر دوران بازی خود قرار دارد و نباید با آبروی او بازی شود. مطمئن باشید پرسپولیس هم همین مشکل را پیدا می‌کند.پیشکسوت استقلال گفت: علیرضا منصوریان و مجتبی جباری رفاقت دارند و این رفاقت با مسئولیت قاطی شده است. زمانی که استقلال در فینال جام حذفی برابر پگاه گیلان بازی می‌کرد، پدر جباری از دنیا رفت و اجازه دادند تا او بازی کند. پس از بازی، منصوریان به جباری گفت که پدرش به رحمت خدا رفته است. نمی‌شود کسانی که کنار هم بازی می‌کردند، یکی از آنها سرمربی شده و دیگری بازیکن. روز گذشته هم شنیدم که در تعویض به مشکل خوردند. رفاقت با مسئولیت قاطی شده است.وی با اشاره به ناراحتی هواداران استقلال از نتایج تیم گفت: روز گذشته در مترو دو هزار مرتبه به مردم جواب پس دادیم که چرا وضعیت تیم این گونه شده است. من که کاره‌ای نیستم، اما آقایان چرا پنهان شده و جواب مردم را نمی‌دهید؟ من به دلیل رفت و آمدی که به دبی دارم، خبرهای عجیبی پس از بازی و شکست 6 بر یک استقلال برابر العین امارات شنیدم. اینکه چند بازیکن استقلال پس از پایان بازی، مشغول قلیان کشیدن بودند. عکس قلیان کشیدن استقلالی‌ها را داشتم، اما آنها را پاک کردم چرا که نمی‌خواستم آبروی کسی برود.
روشن تصریح کرد: پندار توفیقی چه می‌داند که یک بازیکن چقدر می‌ارزد؟ یک باشگاه باید کمیته فنی داشته باشد تا بازیکنان را ارزش‌یابی کند. اسم‌ها کاری نمی‌کنند، وگرنه باید حسین کازرونی، علی پروین و غفور جهانی را به تیم اضافه کنند. مدیران عامل باشگاه‌ها کج فکر هستند و با این همه خرج، یک میلیارد تومان برای آکادمی باشگاه هزینه نمی‌کنند. آنها باید امثال نورافکن‌ها و یعقوب کریمی‌ها را زیاد کنند.
پیشکسوت استقلال با اشاره به تیم متمول چند سال گذشته کشور اظهار داشت: استیل آذین و حسین هدایتی چند سال قبل، بزرگترین خدمت را به فوتبال ما کردند که کسی به آن اهمیتی نداد. این باشگاه 5،4 میلیارد تومان هزینه کرد و کاپیتان‌های تیم ملی مانند علی کریمی، حسین کعبی و علی کریمی را جذب کرد اما چند هفته زودتر از پایان لیگ، به لیگ دسته اول سقوط کرد. چند سال بعد هم استقلال خوزستان با جوانان جویای نام و تشنه بازی،‌ قهرمان شد و باید درس‌های زیادی از این اتفاق گرفت.روشن در ادامه گفت: پرسپولیس هم آتش زیر خاکستر است و دولت باید همیشه حدود 200 میلیارد پول در جیب این باشگاه بگذارد. در آکادمی‌های باشگاه‌ها استعدادهای خوبی وجود دارند که دیده نمی‌شوند. همه باشگاه‌ها باید کمیته فنی داشته باشند و بازیکنان باید از این فیلتر عبور کنند. منصوریان سال گذشته با نتایجی که کسب کرد و روی دور پیروزی افتاد، عملکرد خوبی داشت و باید از هواداران هم به خاطر حوصله‌ای که کردند، تشکر کرد، اما منصوریان و افتخاری باید پس از بازی مقابل العین استعفا می‌کردند. فکر کردند با آوردن اسامی می‌توانند کار کنند. آنها باید یک جوان را بگیرند، او را تبدیل به یک بازیکن پرآوازه کنند و سپس به فروش برسانند. همچنین باشگاه‌ها به دنبال کمیته انضباطی خوب نیستند و فک و فامیل‌های خود را به این کمیته‌ها می‌آورند.وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور یک مربی خارجی می‌تواند برای استقلال خوب باشد یا خیر، اظهار داشت: هر مربی خارجی که در این مقطع از فصل بیاید، می‌گوید من تیم را نبسته‌ام. دو سال قبل گفتم باید یک مربی خوب خارجی جذب کنید، پول خوب به او بدهید و به او کمک کنید. اگر می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم، باید مربی خوبی جذب کنیم. برانکو هم مربی خوبی نیست و فقط دکتر روانشناس خوبی است که توانست تیمش را جمع کند. بزرگترین ضعف ما این است که روی آکادمی تکیه نداریم. مربی خارجی تیم را نبسته و اگر مربی خوبی باشد، الان باید درگیر بازی‌های تیم خود باشد. منصوریان باید ریش و قیچی را دست بگیرد و آبروی خود را حفظ کند که کار سختی است، یا فوتبال را کنار بگذارد. الان همه می‌گویند پرآوازه‌ترین مربی حرفه‌ای ایران قلعه‌نویی بهترین مربی ایران است اما به او گفتم هیچی نمی‌شوی. قلعه‌نویی در دو سال آخر خود در استقلال، مقام‌های پنجم و ششم جدول را کسب کرد.
اتفاق بی سابقه در افتتاحیه یونیورسیاد برهم خوردن رژه ورزشکاران بخاطر تظاهرات
اکثر ورزشکارانی که قصد داشتند در مراسم افتتاحیه بازیهای دانشجویان جهان رژه بروند، به دلیل تظاهرات سیاسی بیرون ورزشگاه موفق به ورود به استادیوم تایپه نشدند و به دهکده ورزشکاران برگردانده شدند.در حالی مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره بازیهای دانشجویان جهان در تایپه آغاز شد که چند کشور از جمله برزیل و آرژانتین با ورزشکاران خود رژه رفتند اما از کشور برمودا و بروئنی به بعد، هیچ ورزشکاری از سایر کشورها در مراسم رژه حضور نداشت.گفته می شود به دلیل تظاهرات سیاسی گروه های مختلف مردمی در بیرون ورزشگاه، کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفت برای حفظ امنیت سایر ورزشکارانی که هنوز وارد استادیوم نشده بودند، آنها را به دهکده بازیها برگرداند. گفته می شود تظاهرات کنندگان جلوی ورودی های ورزشگاه را گرفته بودند.

قهرمانی گودرزی در اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده
آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر یزد قهرمان استقامت جاده در اولین مرحله لیگ برتر جاده در سال ۹۶ شد.
به گزارش فارس، اولین مرحله لیگ برتر جاده در سال 96 به میزبانی شهرستان بروجرد با برگزاری استقامت جاده به مسافت 130 کیلومتر آغاز شد.
در این دوره از مسابقات 44 ورزشکار از 10 تیم شرکت کردند که در پایان آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر یزد به مقام نخست دست یافت.
نفرات برتر استقامت جاده به شرح زیر هستند:
1- آروین معظمی گودرزی از پیشگامان کویر یزد
2- قادر میزبانی از شهرداری تبریز
3- بهنام ملکی از عقاب نیرو هوایی
4- امیر کلاهدوز از پیشگامان کویر یزد
5- محمد گنج خانلو از عقاب نیرو هوایی

انصراف صبای قم از حضور در جام حذفی

انصراف صبای قم از حضور در جام حذفی تیم صبا در فصل جدید جام حذفی فوتبال شرکت نمی‌کند.
 براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار بود در یکی از دیدارهای مرحله دوم جام حذفی تیم‌های میعاد مغان اردبیل و صبا از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه شهید کلانتری پارس‌آباد اردبیل به مصاف هم بروند اما به دلیل انصراف قمی‌ها این مسابقه برگزار نخواهد شد.کریم بهرامی، رییس هیأت فوتبال استان قم در این باره گفت: به دلیل دیر تشکیل شدن تیم امسال صبا، هدف اصلی ما حضور موفق در لیگ یک است و با توجه به اینکه سفر به اردبیل و انجام بازی جام حذفی موجب از دست رفتن چهار روز از تمرینات ما می‌شود در این دیدار حضور پیدا نمی‌کنیم.وی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده مسابقه دشواری برابر خونه به خونه در بابل داریم، اظهار کرد: برای سفر به اردبیل حداقل چهار روز از تمرینات را از دست می‌دهیم که خستگی بازیکنان را نیز به همراه خواهد داشت و از طرف دیگر مشکلات مالی هم داریم.بهرامی عنوان کرد: با توجه به اینکه قرار است تیم هفته بعد به طور زمینی به بابل سفر کند بهتر بود در جام حذفی شرکت نکنیم تا با انجام تمرینات و قدرت بیشتری مقابل خونه به خونه قرار بگیریم.

مدافع تیم‌ملی سوریه در آستانه پیوستن به رقیب پرسپولیس
باشگاه الاهلی عربستان توافقات اولیه با مدافع تیم ملی سوریه را انجام داد.
به گزارش فارس، به نقل از روزنامه البلاد عربستان، باشگاه الاهلی با احمد الصالح، مدافع تیم ملی سوریه به توافق اولیه رسیده است تا قراردادی 2 ساله را با او امضا کند.
بنا به گزارش‌ها توافقات به مرحله نهایی رسیده و الصالح قرار است تا یک هفته آینده به عربستان برود. الاهلی با باشگاه هیان جیان چین به توافق رسیده تا مبلغ فسخ قراردادش را بپردازد.
پرسپولیس سه شنبه در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الاهلی عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط است.

ترکیب نهایی تیم ملی تیروکمان برای حضور در رقابت‌های جهانی چین مشخص شد
رییس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین، از نهایی شدن ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.
به گزارش ایسنا، مجید کهتری با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: در پایان چهارمین اردوی تیم ملی و بررسی کادر فنی، در نهایت ۱۲ کماندار برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار می‌شود، انتخاب شدند.او خاطرنشان کرد: در بخش کامپوند مردان هادی نوری، علی سینا منشازاده، رمضان بیابانی، در بخش کامپوند زنان سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری، در ریکرو مردان، غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور، اصغر زارعی‌نژاد و در بخش ریکرو زنان نیز زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی برای حضور در این رویداد جهانی معرفی شدند و اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز با دعوت از این نفرات برگزارمی شود.کهتری افزود: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز از هفتم شهریورماه آغاز می‌شود و در نظر داریم بیش‌تر بر هماهنگی تیمی و شرایط فینال و حذفی متمرکز شویم.رییس انجمن تیراندازی با کمان در پایان گفت: مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یکبار برگزار می شود و در دوره‌ی بعدی این مسابقات، که یک سال پیش از پارالمپیک نیز هست، کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک ۲۰۲۰ نیز وجود دارد. اما در مسابقات این دوره صرفا ارتقا رنکینگ کمانداران اتفاق خواهد افتاد.رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولان شهریورماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد.