غيبت‌هافبک ارزشمند رئال مقابل سوسيداد
توني کروس در تمرين امروز رئال مادريد شرکت نکرد تا حضور او در بازي برابر سوسيداد در‌هاله اي از ابهام قرار داشته باشد.آخرين تمرين رئال پيش از مصاف حساس برابر سوسيداد در کمپ والدبباس انجام شد.در اين تمرين توني کروس حضور نداشت و احتمالا او را هم بايد به جمع غايبان پرشمار رئال براي بازي فردا اضافه کرد. رئال همچنين کريم بنزما، وايه خو و کوواچيچ را به دليل مصدوميت به همراه ندارد؛ ضمن اينکه رونالدو و مارسلو نيز براي اين بازي محروم هستند.
رونالدو با وجود اينکه به آنوئتا سفر نخواهد کرد حضوري فعال داشت و آسنسيو که هم که بازي با آپوئل را از دست داده بود بدون مشکل تمرين کرد.

شکست بارسا در راه جذب مدافع بيلبائو
رئال و بارسا براي جذب آيمريک لاپورته، ستاره جوان اتلتيک بيلبائو، با يکديگر وارد رقابت شدند.
طبق ادعاي برخي نشريات اسپانيا، رئال مادريد توانسته بارسلونا را براي جذب لاپورته، مدافع قدرتمند اتلتيک بيلبائو شکست دهد. زين الدين زيدان، لاپورته را به عنوان جانشين بلند مدت په په مدنظر دارد که در اين تابستان راهي بشيکتاش شد.
مدافع فرانسوي مي‌تواند در ترکيب رئال مادريد نقش مهمي‌ايفا کند و به يکي از بهترين مدافعين ليگ تبديل شود؛ ولي اين موضوع مشروط به اين است که رئالي‌ها مانع انتقال او به بارسا شوند. گفته مي‌شود که رئال توانسته بارسا را در مسير جذب يک ستاره جوان شکست دهد.

والورده: اميدواريم دمبله بهتر و بهتر شود
ارنستو والورده، سرمربي بارسلونا مدعي شد که عثمان دمبله، خريد جديد تيمش، در حال عادت کردن به وضعيت زندگي در بارسلونا و تمرين با اين تيم است.
دمبله با رقمي‌نجومي‌به عنوان گرانترين خريد تاريخ باشگاه از دورتموند به بارسلونا پيوست. او در دو بازي اخير بارسا به ميدان رفته و موفق شده يک پاس گل نيز به ثبت برساند و حال والورده از شرايط او در تيم جديدش صحبت کرد.
سرمربي اسپانيايي گفت: "او دائم در تمرينات بهتر و بهتر مي‌شود؛ ولي بايد ببينيم که در زمين چه خواهد کرد. اميدواريم که بهتر و بهتر شود. هميشه درباره او از ما سوال مي‌شود؛ ولي ما اميد زيادي به او داريم و بايد به او فرصت دهيم."
ايران، ژاپن را شکست داد؛
تيم ملي واليبال ايران در چهارمين ديدارش از رقابت‌هاي جام قهرمانان بزرگ جهان ۳ بر يک ژاپن را شکست داد.
به نقل از ايسنا، در چهارمين روز مسابقه‌هاي جام قهرمانان بزرگ جهان، ايران ۳ بر يک و با امتيازهاي ۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۱۴-۲۵ ژاپن را از پيش رو برداشت.
واليباليست‌هاي ايران پيش از اين تيم‌هاي ايتاليا و آمريکا را نيز مغلوب کرده و تنها مقابل برزيل تن به شکست داده بودند.
در ادامه هفتمين دوره رقابت‌هاي واليبال جام بزرگ قهرمانان جهان که از بيست و يکم شهريور ماه و با حضور شش تيم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به ميزباني دو شهر ناگويا و اوساکا در ژاپن برگزار مي‌شود، تيم ملي واليبال ايران در چهارمين ديدارش رو در روي ژاپن، ديگر نماينده آسيا قرار گرفت و در پايان سه بر يک به پيروزي رسيد و با کسب سومين بردش توانست اميدهايش را براي کسب نخستين مدال جهاني تاريخ خود زنده نگه دارد.تيم ايران با ترکيب سعيد معروف، ميلاد عبادي پور، امير غفور، سامان فائزي، محمد موسوي و فرهاد قائمي‌وارد زمين شد. واليبال ايران با سه برد و يک باخت هفت امتيازي شد و در پايان روز چهارم در رده چهارم جدول رده بندي ايستاد. ژاپن هم بدون برد و چهار باخت و بدون امتياز قعر نشين باقي ماند.
کولاکوويچ: يکشنبه روز بزرگي براي واليبال ايران است
سرمربي تيم ملي واليبال ايران گفت: يکشنبه روز بزرگي براي واليبال ايران است و همه تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا مدال کسب کنيم.ايگور کولاکوويچ بعد از پيروزي شاگردانش برابر ژاپن در نشست خبري اين مسابقه افزود: انتظار يک بازي سخت برابر ژاپن را داشتيم چون هميشه کمي‌زمان مي‌برد تا با شرايط بازي مقابل اين تيم هماهنگ شويم.وي با بيان اينکه تيم ژاپن در دفاع خيلي خوب کار کرد، گفت: اين تيم به خوبي در زمين خودشان توپ‌ها رو کنترل مي‌کردند. به همين دليل بازي در ژاپن هميشه دشوار است.سرمربي تيم ملي واليبال ايران ادامه داد: من وقتي سرمربي صربستان هم بودم، چنين تجربه مشابهي را داشتم که ست اول مقابل ژاپن به سختي پيش مي‌رفت و طول مي‌کشيد تا به روند بازي عادت کنيم. اين بازي هم همانطور بود. اما همانطور که معروف هم گفت سه ست بعدي خوب پيش رفتيم.کولاکوويچ با بيان اينکه خوشحالم که بازيکنانم با جديت به بازي ادامه دادند، گفت: رقابت برابر ميزبان اصلا آسان نيست، يکشنبه براي ايران روز بزرگي است و تمام تلاشمان را مي‌کنيم که مدال کسب کنيم. اگر در اين بازي پيروز نمي‌شديم همه چيز براي ايران سخت و پيچيده مي‌شد.
پايان روياي مدال‌آوري فرانسه؛ ايتاليا با شکست خروس‌ها به رده دوم رسيد
تيم ملي واليبال ايتاليا با برتري ۳ بر يک مقابل فرانسه به رده دوم جدول جام قهرمانان بزرگ جهان رسيد.تيم‌هاي واليبال ايتاليا و فرانسه در دومين بازي از چهارمين روز مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف يکديگر رفتند.اين ديدار که در شهر اوساکا برگزار مي‌شد، با برتري فرانسه در ست نخست با نتيجه ۲۵ بر ۲۱ همراه بود. سپس لاجوردي پوشان در ۳ ست متوالي و با نتايج ۲۵ بر ۲۰،‌ ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ موفق به شکست خروس‌ها شدند.
با اين پيروزي ايتاليا با برزيل در امتياز ۹ برابر شد و با ۳ برد در رده دوم جدول قرار گرفت.لاجوردي پوشان در روز آخر بايد مقابل آمريکا يک بازي سخت را برگزار کنند.همچنين فرانسه که آخرين حريف ايران در اين مسابقات محسوب مي‌شود، فقط با يک پيروزي شانسي براي رفتن روي سکو
 ندارد.
برتري برزيل مقابل آمريکا در جدال صدرنشينان
تيم ملي واليبال برزيل توانست مقابل آمريکا به برتري دست پيدا کند.در اولين بازي از روز چهارم مسابقات جام قهرمانان بزرگ واليبال جهان برزيل و آمريکا در مصافي که براي صدرنشيني بود، به مصاف يکديگر رفتند.برزيلي‌ها که به دليل ست شماري در رده دوم قرار گرفته بودند، بازي را بهتر آغاز کردند و ۲۸ بر ۲۶ ست اول را به برتري رسيدند. آمريکا در ست دوم به بازي برگشت و ۲۵ بر ۱۵ يک برتري قاطع را براي خود رقم زد.ست سوم با برتري دوباره برزيلي‌ها با نتيجه ۲۵ بر ۲۰ همراه بود. ست چهارم در ادامه روند يک در ميان، بازهم به‌امريکا رسيد تا سن پنجم مشخص کننده برنده بازي باشد.در نهايت در جدالي نزديک و حساس برزيل ۱۵ بر ۱۳ به برتري رسيد تا خودش را به عنوان تيم اول اين مسابقات تا پايان روز چهارم معرفي کند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيکان از تمام قوا استفاده مي‌کند تا از جو حاصل از پيروزي ما در آسيا ما استفاده کند.
به نقل از ايسنا، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري قبل از ديدار با پيکان در هفته ششم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: بعد از بازي با الاهلي رضايتمندي ويژه وجود دارد ولي چنين شادي مي‌تواند مقداري ما را ناخواسته از جديت بيندازد. اين طور بازي‌ها مي‌تواند براي همه تيم‌هاي خوب، بحران‌زا باشد تا تيم را با افت روبه‌رو کند. مي‌دانيم کارمان سخت است خودتان شاهد بوديد دو بازي با پيکان حتي سخت‌ترين بازي‌هاي ما بود. مطمئن هستيم پيکان از تمام قوا استفاده مي‌کند تا از جو برد ما استفاده کند. ما دوست داريم بردهاي متوالي را حفظ کنيم و در آستانه بازي با الهلال در شادابي کامل باشيم.او در ادامه گفت: براي بازي (يک‌شنبه) همه بازيکنان به جز سيد جلال آماده‌اند.او افزود: ما هدف‌مان حداکثري است و اين فرمت جديد ليگ قهرمانان است که متفاوت و سخت‌تر شده است اما خوشحاليم که پروين و استانکو توانسته‌اند تيم را به فينال ببرند. بخصوص پروين که سمبل پرسپوليس است. استانکو مشکل پا داشت و پايش را قطع کرده‌اند اما او هم از مربيان بزرگ و از بزرگترين همکاران ايويچ بوده است.مي‌دانيم تاثير استانکو در ايران زياد بوده‌اما نمي‌خواهيم پنهان کنيم که بازي با الهلال براي ما است و جاي جبران ندارد. جلوي الهلال کمال کاميابي نيا و محمد انصاري نخواهند بود.سرمربي پرسپوليس در مورد وضعيت سيدجلال حسيني گفت: اميدوار هستيم تا بازي با الهلال برسد. او شش سانتي متر کشيدگي همسترينگ داشت. قبل از بازي با سپاهان وضعيتش را بررسي مي‌کنيم اما نمي‌توانيم ريسک کنيم.برانکو در مورد استراحت بازيکنان الهلال براي بازي با پرسپوليس بيان کرد: اين سوال خوبي بود. الهلال آمادگي دارد که ۳۷ ميليون يورو پرداخت کند تا ديگو کاستا بيايد و چهار ماه برايش بازي کند. نمي‌دانم آنها در چه فازي هستند. اتلتيکو مادريد نمي‌تواند کاستا را بگيرد. الهلال هم نمي‌توانند او را بازي دهد اما مي‌خواهم به پتانسيل مالي آنها اشاره کنم. نمي‌دانم فدراسيون و وزارت ورزش چقدر کمک مي‌کنند اما اين انتظار را داريم چون پرسپوليس معرف فوتبال و مردم ايران است. خودتان شاهد شادماني همه مردم ايران بوديد. فرقي نمي‌کند هوادار کدام تيم باشند. حداقل با من که روبه‌رو مي‌شدند تبريک مي‌گفتند.
اعلام سيدبندي مسابقات واليبال
جام باشگاه‌هاي جهان

سيدبندي مسابقات واليبال جام باشگاه‌هاي جهان از سوي فدراسيون جهاني اعلام شد.
سيدبندي رقابت‌هاي واليبال جام باشگاه‌هاي جهان از سوي فدراسيون جهاني اعلام و بر اين اساس تيم‌هاي بانک سرمايه ايران (قهرمان آسيا) و شانگهاي چين (با وايلدکارت) به عنوان نمايندگان قاره‌کهن از قرعه نخست، زنيت کازان روسيه (قهرمان اروپا) و لوبه بانکا ايتاليا (تيم دوم رنکينگ اروپا) به عنوان نمايندگان قاره اروپا از قرعه دوم، ساداکروزيرو برزيل (قهرمان قاره‌امريکا) و بوليوار آرژانتين(تيم دوم رنکينگ فدراسيون جهاني در قاره‌امريکا) به عنوان نمايندگان قاره‌امريکا از قرعه سوم و تيم زاکسا به عنوان تيم قهرمان و اسکرا با وايلد کارت فدراسيون جهاني از کشور ميزبان به عنوان قرعه چهارم در اين رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

پايان مصدوميت پسر باد براي عشق آباد
دونده سرعت ايران که مدت‌ها به دليل مصدوميت در مسابقات بين المللي حاضر نبود، حالا با بهبودي کامل براي عشق آباد آماده مي‌شود.
به نقل از ورزش سه، حدود دو ماه پيش بود که اسامي‌دعوت شدگان به اولين اردوي تيم ملي دو و ميداني ايران براي شرکت در بازي‌هاي داخل سالن آسيا اعلام شد که نام رکورددار دوي 100 متر جام کازانف قزاقستان 2015 يعني رضا قاسمي‌به دليل مصدوميت از ناحيه کف پا در ميان آن‌ها نبود. البته در آن زمان حضور قاسمي‌در تيم ملي منوط به شرايطي مانند تاييد سلامت پزشک معالج و همچنين افزايش سهميه دو و ميداني ايران براي بازي‌هاي داخل سالن آسيا بود. بعد از بهبود قاسمي، اين دونده اصفهاني توانست در دومين اردوي تيم ملي که در اروميه در حال برگزاري است حضور يابد و با نايب قهرماني در جام کازانف قزاقستان با ثبت زمان 10:58 نشان دهد که علاوه بر اين که مصدوميتش به طور کلي رفع شده، از انگيزه زيادي براي کسب مدال در پنجمين دوره حضورش در بازي‌هاي داخل سالن آسيا برخوردار است.
اين دونده پرافتخار ايراني که چهار مدال رنگارنگ (يک طلا، 2 نقره و يک برنز) بازي‌هاي داخل سالن آسيا را در کارنامه خود داراست، گفت: عليرغم عدم وجود اسمم در ليست چند ماه پيش، مصدوميتم يک ماهي است که برطرف شده و در حال حاضر کنار ديگر ورزشکاران تيم ملي در دومين اردوي تيم ملي که در اروميه در حال برگزاري است، در حال تمرين هستم که خداراشکر اردويمان شرايط مناسبي دارد و تمرينات خوبي را انجام مي‌دهيم.
او درباره کسب مدال نقره در جام کازانف قزاقستان اظهار داشت: جام کازانف هر سال برگزار مي‌شود که در اين بين ممکن است يک سالي سطح خيلي خوبي داشته باشد و گاهي هم پيش مي‌آيد که سطح مسابقات معمولي باشد که‌امسال مسابقات در سطح خوبي برگزار شده بود. من با وجود مصدوميت و دردي که داشتم در اين مسابقات شرکت کردم اما خداراشکر توانستم مزد زحماتم را بگيرم و با ثبت زمان خوبي نايب قهرمان بخش 100 متر اين مسابقات شوم.
قاسمي‌در ادامه در رابطه با مسابقاتي که در پيش رو دارد گفت: دو مرحله ليگ باشگاهي را در پيش داريم و بعد از آن هم بايد در مسابقات قهرماني آسيا شرکت کنيم.