به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در سفر به استان اصفهان از دوایر ستادی و شعب مطهری، کاشانی، هشت بهشت و جی بازدید کرد.
ارزیابی عملکرد استان در رابطه با جذب منابع، تخصیص بهینه مصارف و پیگیری وصول مطالبات و آشنایی با همکاران، از جمله اهداف بازدید از شعب استان اصفهان بود.
اکبری در جمع همکاران بیان داشت: مدیریت کارکنان و افزایش کیفیت خدمات بانکی به مشتریان از وظایف اصلی روسای شعبه می باشد و با توجه به اهمیت نقش آنان در اهتمام به امور مراجعین، روسای شعب باید از طرف مدیر استان انتخاب شوند.
وی افزود: روسای شعب باید روابط عمومی بسیار خوب و توان مدیریت و رهبری کارکنان را دارا باشند و با تسلط بر کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل ها و بروزرسانی اطلاعات مالی و بانکی خود تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف بانک ایفا نمایند.
اکبری با تاکید بر حفظ انسجام و همبستگی میان کارکنان صف و ستاد بیان داشت: توجه خاص به موضوع مهم بازاریابی بعنوان عامل مهم و تاثیر گذار وهمچنین استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت های استان می تواند در تحقق اهداف پیش بینی شده مثمر ثمر باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص تغییر شیوه محاسبه بهره وری گفت: تاثیر بالقوه انتظار دریافت پاداش در عملکرد کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نقش مثبتي در فعالیت های مطلوب تر آنها خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در تغییرات اخیر عملکرد و میزان تلاش پرسنل از عوامل تعیین کننده میزان پاداش است و رشد پرداختی ها منوط بر میزان تحقق اهداف مد نظر برای استان ها خواهد بود.