کد خبر: ۴۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
نخستین همایش کارآفرینان برند آفرین (کاربرند) با هدف افزایش سهم بازار تولیدات داخلی، به مدت دوروز 5 و6 دیماه در سالن همایش های کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.
به گزارش روزنامه تجارت، نخستین اجلاس کارآفرینان برندآفرین ایران با هدف افزایش سهم بازار تولیدات داخلی، به مدت دو روز در مرکز اسناد و کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.
در این اجلاس رویکردهایی ازجمله شکوفایی استعدادهای پویای ملی، ترویج فرهنگ ملی سازی صنایع تجاری، حمایت از از تولیدکنندگان داخلی، و خودکفایی تجاری و فرهنگی از جمله رویکردهای این اجلاس دوروزه به شمار می رود.
در افتتاحیه این همایش امیررضا خلیلی، مدیرروابط عمومی موسسه اعتباری ملل ضمن بیان تاریخچه ی تاسیس و فعالیت موسسه درباره موضوعاتی همچون افزایش سرمایه وبرندسازی برای حاضرین در همایش مطالبی را بیان کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: